کدام ماشین ماشین را انتخاب کرده است? اتومبیل های دیجیتال ، برقی زیر 50،000 دلار 2023 – بهترین وسایل نقلیه | دور در دقیقه

بهترین اتومبیل های برقی کمتر از 50،000 دلار 2023 طبق RPM

دوست سیتروئن بهترین قیمت تونیک: 9.98 یورو

کدام ماشین ماشین را انتخاب کرده است ?

سهم اتومبیل های برقی همچنان در حال رشد است (12 ٪ در پایان سال 2022). پیشنهادات تولید کنندگان از نظر وسایل نقلیه شهری اکنون متنوع است و برای حرکت می تواند پیچیده شود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم مدل های شهری را که به نظر می رسد جالب ترین در بین آنهایی که آزمایش کردیم ، برای شما انتخاب کنیم.

تبلیغات ، محتوای شما در زیر ادامه می یابد

انتخاب نوشتن

قیمت 35،200 یورو را پرتاب کنید

یادداشت نوشتن: 3 از 5

دوست سیتروئن بهترین قیمت تونیک: 9.98 یورو

پیوندهای ارائه شده در بالا ممکن است در حضور یک مسدود کننده تبلیغاتی کار نکنند.

Electric 500 جدید به ویژه موفق است. این نسخه مجهز به بزرگترین باتری موجود در کاتالوگ یک استقلال نسبتاً راحت برای این گروه ارائه می دهد. علاوه بر این ، تجهیزات در این نسخه بالا ، به ویژه از نظر کمک رانندگی بسیار کامل است. با این حال ، ما پشیمان می شویم که صندلی های عقب خیلی تمرین کننده نیستند و حجم تنه نسبتاً محدودی دارند.

همه کاره

یادداشت نوشتن: 3 از 5

توجه: 4 از 5

دوست سیتروئن بهترین قیمت تونیک: 9.98 یورو

پیوندهای ارائه شده در بالا ممکن است در حضور یک مسدود کننده تبلیغاتی کار نکنند.

اگر Peugeot E-208 بیش از همه برای استفاده در شهر در نظر گرفته شده باشد ، به خصوص با هزینه سریع آن محدود به 100 کیلو وات-که در مقایسه با رقابت چندان بد نیست-نسخه 2023 توسط موتوریزاسیون از E-Peugeot E- غنی شده است 308: حداکثر قدرت از 136 اسب بخار به 156 اسب بخار افزایش می یابد ، در حالی که باتری جدید 51 کیلووات ساعت به 400 کیلومتر مخلوط در مخلوط می رسد. با این وجود ، از 32800 یورو (نسخه فعال) و حداکثر 37400 یورو (نسخه GT Pack) ، به استثنای کمک های دولت ، این Peugeot E-208 به طور خاص داده نمی شود ، به خصوص اگر آن را با نسخه PureTech 75 در Active Finish مقایسه کنیم 18،250 یورو ، یا حتی در بسته GT صورتحساب با قیمت 28،750 یورو در PureTech 130 حرکتی ، بدون اینکه به هرگونه پسوند الکتریکی وابسته باشد.

قیمت پایین

یادداشت نوشتن: 2 از 5

توجه: 4 از 5

دوست سیتروئن بهترین قیمت تونیک: 9.98 یورو

پیوندهای ارائه شده در بالا ممکن است در حضور یک مسدود کننده تبلیغاتی کار نکنند.

بهار یک ماشین کم هزینه واقعی است. به همین ترتیب ، با نرخ بی نظیر و با قیمت خدماتی که بدون توبیخ نیستند فروخته می شود. برای سفرهای کوچک ، این مسئله مشکلی ایجاد نمی کند و این رویکرد معقول به خودرو حتی نیرویی از بهار است ، به ویژه به لطف سهولت استفاده ، فشرده سازی و مصرف آن کاهش می یابد. مراقب باشید که آن را برای آنچه که نیست مصرف نکنید.

او مقاومت می کند

قیمت 35،300 یورو را راه اندازی کنید

یادداشت نوشتن: 3 از 5

توجه: 4 از 5

دوست سیتروئن بهترین قیمت تونیک: 9.98 یورو

پیوندهای ارائه شده در بالا ممکن است در حضور یک مسدود کننده تبلیغاتی کار نکنند.

Zoé رنو هنوز در مسابقه است ? بله ، زیرا استقلال سخاوتمندانه آن را در مقابل سایر اتومبیل های برقی شهر کاملاً متنوع می کند و به دلیل حفظ همگن خاص. با این حال ، از برخی نقص های غیرفعال رنج می برد ، با شروع آهسته جریان مستقیم به آرامی اختیاری ، شروع می شود.

بهترین اتومبیل های برقی کمتر از 50،000 دلار 2023 طبق RPM

اتومبیل های برقی کمتر از 50،000 دلار

اتومبیل های برقی از حدود 10 سال پیش به سرعت بازی می کنند. قبلاً مدلهای سطح ورودی با استقلال کم ارائه می شد ، اما اینها به تدریج با مدل های بزرگتر جایگزین می شوند ، با استقلال بیشتر یا با فرمت نزدیک به SUV ، اغلب با یک فاکتور بیشتر. با این حال ، هنوز برخی از اتومبیل های ارزان تر وجود دارند که همچنان ارائه می شوند ، و ویژگی های جذاب برای خریداران. با این حال ، آگاه باشید که دیر یا زود ، این مدل ها به تدریج از بین می روند تا راهی دیگر برای سایر محصولات مدرن تر شود. قبل از وقوع این انتقال ، ما دستور اولویت بندی را در هنگام خرید خرید در این گروه بر اساس استقلال ، قابلیت اطمینان ، عملکرد و قیمت درخواست شده تعیین کردیم.

بهترین اتومبیل های برقی کمتر از 50،000 دلار 2023 چیست ?

در اینجا وسایل نقلیه در حال کار در دسته خودروهای برقی کمتر از 50،000 دلار 2023 هستند:

Mini Cooper متعلق به یک گروه به طور فزاینده ای از ماشین است ، به خصوص از زمان عزیمت Volkwagen E-Golf یا Smart Fortwo Electric ، یعنی ماشین های شهر کم خود اقتصادی است. در واقع ، هیچ کس از Mini Cooper S E برای سفرهای عالی استفاده نمی کند ، که فقط 183 کیلومتر استقلال را فراهم می کند. بنابراین بسیار مناسب تر برای رانندگی شهری یا به عنوان ماشین دوم برای استفاده در شعاع نسبتاً محدود خانه است.

در این منظر ، او کار را به طرز شگفت انگیزی انجام می دهد. این شخصیت خاص برای مینی را حفظ می کند ، که یک اتومبیل بسیار چابک ، بسیار دقیق و بسیار مستقیم است ، با وجود وزن اضافه شده نه مکانیک الکتریکی. علاوه بر این ، از مرحوم BMW i3 ، خودرویی که از سال 2014 قابلیت اطمینان و دوام خود را نشان داده است ، ارائه می شود ، که نشان دهنده قابلیت اطمینان خوبی برای مینی کوپر کوچک است.

آنچه که آن را در مکان سوم قرار می دهد ، مطمئناً قیمت بالای آن در مقایسه با استقلال اعلام شده است. نزدیک به 48000 دلار (قبل از استفاده از تخفیف های استانی و فدرال) ، دور از ایجاد معامله برای اکثریت قریب به اتفاق مردم نیست ، اما شخصیت خنده دار و سبک منحصر به فرد آن ، آن را به یک ماشین جالب تبدیل می کند ، تا زمانی که در نظر گرفته شود شیء لوکس ، فقط به مناسبت استفاده می شود. به تمام این دلایل ، در رکورد ما در مکان سوم قرار گرفته است.

مینی کوپر کابریولت 2022

مقیاس قیمت 33،225 دلار – 56،715 دلار

یکی از اتومبیل های برقی با طولانی ترین تاریخی مطمئناً برگ نیسان است. ما به نسل دوم رفتیم که برای سال مدل 2018 با ما فرود آمد. در حالی که در آن زمان فقط با یک باتری 40 کیلوواتور وارد شد ، در طول تولید پیشرفت هایی دریافت کرد. اکنون برگ با دو اندازه باتری ارائه می شود. برای قیمت مناسب تر ، Nissan Leaf SV با یک باتری 40 کیلوواتور وارد می شود که به طیف وسیعی از 240 کیلومتر اجازه می دهد. برای استقلال بیشتر ، می توان SV Plus یا SL Plus را انتخاب کرد که دارای باتری با ظرفیت 60 کیلووات ساعت است که امکان استقلال را فراهم می کند که به 342 کیلومتر برسد. حتی اگر این استقلال کمتر از شورولت EV باشد ، می تواند برای برخی از مصرف کنندگان مرتبط باشد.

افسوس ، این استقلال پایین با قیمت اساسی جذاب تری همراه نیست و یکی از اصلی ترین خطاهای این نسل ماشین است. همچنین ، ارائه داخلی نسبتاً کسل کننده و توسعه صندلی های عقب و فضای باربری نسبتاً از دست رفته ، باعث می شود زندگی در هواپیما به همان اندازه شاد نباشد. در عوض ، قابلیت اطمینان مکانیک خوب است و ماشین شامل چندین ویژگی جالب مانند رانندگی در پدال است. با توجه به این عوامل ، اما همچنین این واقعیت که می تواند استقلال بسیار صحیحی داشته باشد ، نیسان برگ مقام دوم را در این لیست به دست می آورد.

نیسان برگ 2023

مقیاس قیمت 43،455 $ – 52،055 دلار
1. شورولت بولت EV 2023

ورود به سال 2017 ، شورولت بولت EV همان فرمول را با راه اندازی خود حفظ کرد. بنابراین همیشه یک ماشین کوچک در اصل با یک حرفه شهری است که استقلال را ارائه می دهد که بیش از 400 کیلومتر است و استحکام آنها دیگر اثبات نمی شود. در سال 2022 تغییراتی در سال 2022 انجام شده است ، و بیشتر شکایات خود را که در طول سالها توسط صاحبان منصوب شده است ، تصحیح کرده است. مهمترین تغییر در داخل رخ داده است ، در حالی که طرح داشبورد کاملاً تجدید نظر شده است ، صندلی ها بهبود یافته و کیفیت پایان بهبود یافته است. این سه جنبه به بهبود عملکرد کلی پیچ EV کمک کرده است.

با این حال ، تاریخچه شورولت بولت EV آسان نیست. تقریباً همه مدل ها از سال 2017 تا 2022 تحت تأثیر یک یادآوری گسترده قرار گرفتند که شامل جایگزینی باتری کشش بود. نسخه های خاصی که در نمایندگی ها وجود داشت ، ماه ها به زمین میخکوب می شدند ، تا زمان تعمیر و نگهداری ، خریداران احتمالی خودرویی را که در این دیدگاه داشتند محروم می کردند. با این حال ، فراخوان به پایان می رسد ، به حدی که اتومبیل ها شروع به فروش کرده اند. جالب تر است که اکنون آنها با قیمت کمتر از 40،000 دلار ارائه می شوند و واجد شرایط تخفیف های دولتی است که در کل 12000 دلار (پس از مالیات اعمال می شود). بنابراین ، با توجه به قیمت جذاب ، قابلیت اطمینان کلی آن ، عملکرد مکانیکی آن و لذت بردن از پشت فرمان ، شورولت بولت EV در ردیف اول لیست ما از بهترین اتومبیل های برقی کمتر از 50،000 دلار صعود می کند.