تسلا ، رنو ، فولکس واگن. نبرد آینده اتومبیل های برقی با کمتر از 25،000 یورو – دیجیتال ، VW ، رنو ، تسلا. ما در مورد این اتومبیل های آینده ، ستاره های برقی مقرون به صرفه چه می دانیم

VW ، رنو ، تسلا. ما در مورد این اتومبیل های آینده ، ستاره های برقی مقرون به صرفه چه می دانیم

کابین ارائه شده در مفهوم ID.2all یک ارائه مدرن ارائه می دهد ، همچنین می بینید که آیا این نسخه داخلی نسخه ورودی خواهد بود. مشکل ، اگر این مورد باشد ، می تواند به فروش شناسه فعلی آسیب برساند.3 تا 2026. مدلی که به زودی مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد ، اما با فضای داخلی بسیار نزدیک به نسل اول ، که از انتقاد و اشکالات نرم افزاری نجات پیدا نکرد.

تسلا ، رنو ، فولکس واگن. نبرد آینده اتومبیل های برقی با کمتر از 25،000 یورو

چندین تولید کننده خودرو روی اتومبیل های برقی City با کمتر از 25،000 یورو کار می کنند. این بخش قول می دهد میدان نبرد بعدی یک بازار جوش باشد.

تبلیغات ، محتوای شما در زیر ادامه می یابد

با انتقال انرژی ، تولید کنندگان خودرو اکنون با دو چالش اساسی روبرو هستند: مهلت 2035 ، که از آن دیگر قادر به فروش وسایل نقلیه حرارتی در اروپا و هجوم مدل های ارزان قیمت چینی نخواهند بود. به همین دلیل است که چندین پروژه وسیله نقلیه جمع و جور که تحت نوار نمادین 25000 یورو ارائه شده اند ، به زودی نور روز را مشاهده می کنند. از آنجا که در حال حاضر ، جدا از بهار Dacia ، Renault Twingo E-Tech ، که می تواند به عنوان وسایل نقلیه “کم هزینه” یا استاندارد MG4 چینی در نظر گرفته شود ، بلیط ورود به برق به یک ماشین الکتریکی نیاز به بودجه تقریبا 30،000 یورو دارد ، یک بار جایزه زیست محیطی استنباط کرده است. و ما در اینجا در مورد مدل های جمع و جور مانند Peugeot E-208 یا Renault Zoé صحبت می کنیم. اگر می خواهید یک سدان یا SUV بدست آورید ، این لایحه می تواند بسیار بالاتر صعود کند.

شناسه.2all de volkswagen: “فناوری با قیمت مناسب”

در مواجهه با تهاجمی چینی ، تولید کنندگان باید از مدلهایی که هم کارآمد و هم قابل اعتماد هستند ، خارج شوند اما در دسترس هستند. چندین پروژه جمع و جور و جمع و جور مقرون به صرفه ، با اولین قیمت تماس زیر 25،000 یورو امروز در مسیر است. در بین تولید کنندگان خودرو ، معمولاً با یک ماشین مفهومی شروع می شود. این مورد در مورد فولکس واگن است که به تازگی مفهوم جدید شناسه خود را ارائه داده است. 2 تمام ، پیش بینی شده توسط جمع و جور برقی آینده خود ، که انتظار می رود تا سال 2025.

تبلیغات ، محتوای شما در زیر ادامه می یابد
شناسه فولکس واگن.2ALL: یک جمع و جور برقی که 450 کیلومتر استقلال را با کمتر از 25000 یورو ارائه می دهد

فولکس واگن از شناسه رونمایی کرد.2 کل ، یک ماشین برقی که از سال 2025 با کمتر از 25،000 یورو به بازار عرضه می شود. مفهومی که تجسم جدید است.

ایده این است که در اینجا ماشین به اندازه یک زمین گلف و به اندازه پیراهن چوگان مقرون به صرفه را ارائه دهید. بنابراین هیچ مشکلی برای بیرون کشیدن یک مدل با تخفیف وجود ندارد ، زیرا شناسه.2 کل مجهز به بسیاری از ویژگی های فناوری پیشرفته مانند دستیار رانندگی (مسافر مسافر) ، برای رانندگی جزئی خودکار یا چراغ های LED که می دانند چگونه شدت و دامنه خود را با هر موقعیتی سازگار می کنند (فناوری ضریب هوشی.سبک). این همچنین اولین مدل از پلت فرم جدید “MEB Entical Modular” قبل از آن خواهد بود. فولکس واگن از وجود موتور الکتریکی 166 کیلو وات (226 اسب بخار) که از باتری با ظرفیت 56 کیلووات ساعت بهره می برد ، اعلام کرد. استقلال اعلام شده 450 کیلومتر (چرخه مخلوط WLTP) و 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 7 ثانیه ساخته شده است. قیمت 25000 یورو برای این شناسه.2 همه می تواند یک معامله خوب در بخش جمع و جور باشد

الکتریکی “رنو 5” که طولانی است

توجه داشته باشید که Skoda و Seat ، که از همان پلتفرم بهره مند می شوند ، در آینده نزدیک به مدل ها با قیمت رقابتی نیز ارائه می دهند. اما گروه فولکس واگن بدیهی است که تنها کسی نیست که روی یک مدل الکتریکی 100 ٪ کار می کند که هم کارآمد و هم نسبتاً ارزان است. رنو ، پیشگام کل برقی ، در همان طول موج است و دارای یک پروژه با چشمه های بسیار دلتنگ است.

اخبار: IAA Mobility 2021 ماشین
نمونه اولیه Renault 5: آنچه در مورد جایگزینی آینده برای Zoé می دانیم

ویدئو // همیشه در استادیوم مفهوم ، Next Renault 5 Electric اولین جمعیت خود را در سالن مونیخ از زمان استاد خود می گیرد.

این در واقع برای رنو است که افسانه ای R5 را احیا کند. در سال 2021 ، تولید کننده فرانسوی از یک نمونه اولیه اتومبیل برقی که مستقیماً از R5 الهام گرفته شده بود ، پرده برداری کرد ، که با یک ظاهر نئو روترو متمایز شده است ، که با درمان مدرن خطوط ، یک امضای نور شگفت انگیز و یک دریچه شارژ در زیر هود پلاگین قرار گرفته است. پیش بینی می شود آینده برقی Renault 5 تا سال 2025 ، حداکثر ، با قیمت کاملاً رقابتی ، احتمالاً زیر 25،000 یورو در نسخه اصلی خود.

تبلیغات ، محتوای شما در زیر ادامه می یابد

مدل 2 ، مدل A ، مدل C. پروژه مخفی تسلا

اگر بنابراین تولید کنندگان “تاریخی” به دنبال پایین آمدن قیمت ها هستند ، همین مورد در مورد Tesla نمادین نیز پیش می رود. یک تسلا تنها با 25000 دلار (تقریباً به اندازه یورو) می تواند به زودی نور روز را ببیند. این مدل 2 (یا A ، یا C ، بسته به منابع) یک نسخه جمع و جور تر از مدل 3 فعلی است که بر اساس یک سکوی کاملاً جدید و با یک باتری کوچکتر ساخته شده است. این کل در کارخانه شانگهای ، در چین ، تنها راه برای تولید کننده آمریکایی است که واقعاً قیمت ها را بشکند. به هر حال مراقب باشید ، این پروژه هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. در این میان ، تسلا با قیمت این مدل های موجود ، مانند مدل 3 که با قیمت جذاب اما بسیار بالاتر از 25،000 یورو در دسترس است ، بازی می کند.

با 3990 یورو ، مدل 3 تسلا هنوز هم رقبایی دارد ?

پس از نوسان سال 2022 از نظر قیمت ، افت قیمت اخیر تسلا در مدل 3 خود کاهش می یابد و آنها را حتی بیشتر می کند.

VW ، رنو ، تسلا. ما در مورد این اتومبیل های آینده ، ستاره های برقی “مقرون به صرفه” چه می دانیم

فولکس واگن به تازگی رونمایی کرده است که پیشنهاد برقی سطح ورودی آینده آن با یک شناسه خواهد بود.2 که باید زیر 25 ارائه شود.000 یورو در سال 2026. کافی است تا با آینده رنو R5 و تسلا “مدل 2” نبرد کنید.

فولکس واگن به تازگی از مفهوم شناسه خود رونمایی کرده است.2ALL (که می تواند به شناسه ، محدوده الکتریکی 100 ٪ آن ، “به همه” ، برای همه) ترجمه شود که یک نمای کلی از پیشنهاد سطح ورودی آینده خود را ارائه می دهد.

شناسه.2 سری باید در سال 2025 ، برای یک راه اندازی تجاری در سال 2026 ، با هدف ارائه این ماشین به اندازه پیراهن چوگان زیر 25 رونمایی شود.یورو. یک رقیب احتمالی آینده رنو R5 و “مدل 2” ، نام غیر رسمی آینده تسلا در 25.000 دلار “.

شناسه VW.2: انتقام فولکس واگن در برقی

فولکس واگن امروز چهارشنبه ورود یک ماشین برقی را اعلام کرد

در حالی که فروش محدوده شناسه خود که در سال 2019 راه اندازی شده است ، در تلاش است تا از بین برود ، فولکس واگن به تازگی فاش کرده است که چه چیزی باید اجازه دهد واقعاً در این بازار برق افزایش یابد. بازاری که هنوز هم در سال 2022 تحت سلطه تسلا بود. و تولید کنندگان چینی ، در حال حاضر نسبتاً در بازار محلی خود متمرکز شده اند ، اما با مدل هایی که در حال حاضر ارزش پول را برای پول نشان می دهند ، مانند MG4 جمع و جور ، در اروپا قرار می گیرند.

در چین ، فولکس واگن در حال حاضر یک رهبر بازار در کلیه موتورهای همراه است و 3.15 میلیون فروش در سال 2022. اما فروش آن از 100 ٪ مدل های برقی به سختی 5 ٪ از این کل را نشان می دهد.

وعده?

طول 4 متر ، این شناسه.2 به پیراهن چوگان فعلی نزدیکتر می شود. اما با وجود فضای داخلی به یک زمین گلف ، به لطف افزایش فضا مرتبط با موتور الکتریکی نزدیکتر.

نکته اساسی برای یک ماشین برقی: استقلال. فولکس واگن “حداکثر 450 کیلومتر” را اعلام کرد ، اما بدون مشخص کردن اینکه آیا این نسخه را در 25 سالگی نگران خواهد کرد.یورو. همین مورد برای ظرفیت شارژ مجدد ، که باعث می شود در 20 دقیقه از 10 تا 80 ٪ استقلال در یک ترمینال سریع جریان مداوم و حداکثر 11 کیلو وات با جریان متناوب حرکت کند.

یک موتور واحد باید عرضه شود ، در قسمت جلوی آن قرار بگیرد ، 166 کیلو وات قدرت یا 226 اسب بخار قدرت را ارائه می دهد.

فقط یقین: فولکس واگن قصد دارد یک مدل نسبتاً کامل را حتی در سطح ورودی ارائه دهد ، با آخرین نسخه “کمک سفر” (تنظیم کننده تطبیقی ​​و ردیابی خطوط جاده) و هنوز هم خوشحال ، یک برنامه ریز سفر برقی.

فضای داخلی فولکس واگن ID.2ALL مفهوم

کابین ارائه شده در مفهوم ID.2all یک ارائه مدرن ارائه می دهد ، همچنین می بینید که آیا این نسخه داخلی نسخه ورودی خواهد بود. مشکل ، اگر این مورد باشد ، می تواند به فروش شناسه فعلی آسیب برساند.3 تا 2026. مدلی که به زودی مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد ، اما با فضای داخلی بسیار نزدیک به نسل اول ، که از انتقاد و اشکالات نرم افزاری نجات پیدا نکرد.

در حال حاضر: E-UP! 27.945 یورو

فولکس واگن E-UP! در حال حاضر از 27.945 یورو شروع می شود

در حال حاضر ، دامنه الکتریکی فولکس واگن در فرانسه با E-UP شروع می شود! از 27.945 یورو (پاداش 5000 یورو ناخواسته). مدلی از 3.5 متر ، تقریبا 50 سانتی متر کمتر از پیراهن چوگان و شناسه آینده.2.

یک باتری 32.3 کیلووات ساعت وجود دارد ، با استقلال نظری 260 کیلومتر و موتور با قدرت 61 کیلو وات (83 اسب بخار).

شناسه.3 استراحت باید زیر 40 سال شروع شود.یورو.

Renault R5: بازگشت من مقرون به صرفه در فرانسه?

این مفهوم که قبلاً آرم جدید را در یک نسخه روشنگری ارائه داده است که حفظ نمی شود

در فوریه 2021 ، رنو از مفهوم R5 خود رونمایی کرد ، که کاملاً نزدیک به نسخه نهایی بود. هدف از ارائه آن در سال 2024 ، به امید ارائه مدل سریال در پایان سال 2023 باقی مانده است.

وعده?

این مدل باید یک پلت فرم جدید CMF-BEV را افتتاح کند. این پایه فنی ، پسر عموی CMF-B که به موتورهای حرارتی اختصاص داده شده است ، اما در اینجا با برقی سازگار است. این امکان را به ما می دهد تا از تعدادی از مؤلفه های مشترک استفاده کنیم: “قطار جلوی ، تهویه مطبوع” ، به ویژه در لیست آخرین اتومبیل ، ما ژیل لو بورگن ، مدیر تحقیق و توسعه گروه رنو را ذکر کرده است.

سکویی که بر روی آن نیز در آینده 4L و نیسان میکرا قرار خواهد گرفت ، به اندازه کافی برای کاهش هزینه ها و ارائه R5 زیر 25.یورو.

اگر این R5 از کانال های کارخانه Douai (شمال) مانند آخرین Megane E-Tech خارج شود ، باید با استفاده از قطب برق جدید هزینه های خود را نیز محدود کند. با اکثریت زیادی از تأمین کنندگان که در نهایت کمتر از 300 کیلومتر از این سایت خواهند بود.

چند جزئیات بیشتر در پیشنهاد سطح ورودی ، هم از نظر استقلال آن ، ظرفیت شارژ آن و چه قدرت موتور آن فیلتر شده است. ما به سادگی نسخه ای را با یک باتری کوچک (40 کیلووات ساعت ، 300 کیلومتر استقلال) ذکر کردیم ، نسخه ای که زیر 25 سال شروع می شود.یورو.

در حال حاضر: یک توینگو در 25.250 یورو

رنو از سال 2020 در نسخه برقی Twingo را به فروش می رساند

پیشنهاد الکتریکی در حال حاضر از 25 شروع می شود.250 یورو (پاداش 5000 یورو که استنباط نمی شود) با Twingo E-Tech (4 مکان). یک باتری 22 کیلووات ساعت برای محدوده اعلام شده در 190 کیلومتر وجود دارد. موتور عقب قدرت 60 کیلو وات (81 اسب بخار) را ارائه می دهد.

این مخصوصاً Zoé است که R5 را با یک قالب نزدیک جایگزین می کند ، حدود 4 متر طول ، که به خطر می افتد که پایان زندگی دشوار باشد. ساکن شهر همه کاره در حال حاضر 395 کیلومتر ارائه می دهد

تسلا “مدل 2”: پرفروش ترین آینده رهبر برق

یک تسلا با 25000 دلار توسط الون مسک اعلام شد

در سپتامبر 2020 ، در طی “روز باتری” که در وسط Covid (عکس بالا) برگزار شد ، الون مسک این پروژه را اعلام کرد که یک تسلا را در 25 سال ارائه می دهد.000 دلار ، سه سال بعد.

از این رو یک انتظار خاص در مورد “روز سرمایه گذار” اخیر که در آن انتظار داشتیم جزئیات مربوط به این پروژه را داشته باشیم ، سرانجام با ارائه نسبتاً کلی از برنامه تسلا برای بهبود فرآیندهای تولید و پایان دادن به آن رضایت داشته باشیم ، در نهایت به این مدل در 25.000 دلار. ما هنوز از ارائه یک مدل سریال بسیار دور هستیم.

به عنوان یک یادآوری ، تسلا نمونه اولیه مدل 3 را در مارس 2016 با اولین تحویل به ایالات متحده در ژوئیه 2017 ارائه کرده بود (اما نسخه 35.000 دلار فقط از فوریه 2019 در تنظیم کننده ارائه می شود). در اروپا ، تحویل ها در اوایل سال 2019 آغاز شد.

وعده?

ما در نهایت چیز زیادی در مورد این مدل آینده نمی دانیم ، جدا از قیمت هدفمند آن 25.000 دلار. تسلا هرگز به استقلال یا قدرت این مدل اشاره نکرد تا از این رو پیروی کند.

در حال حاضر: یک مدل 3 تا 44.990 یورو

نسخه

از آنجا که افت قیمت اخیر توسط تسلا اداره می شود, مدل 3 از 44 شروع کنید.990 یورو (پاداش 5000 یورو ناخواسته). برای این قیمت ، این نسخه دامنه ای را که در 491 کیلومتر اعلام شده است ، حداکثر سرعت 225 کیلومتر در ساعت و 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 6.1 ثانیه ارائه می دهد. تسلا از سال 2017 در واقع ارتباط برقرار نکرده است ارقام باتری یا ظرفیت برق (با استثنائات نادر مانند آخرین مدل Tesla Model S و X Plaid با 1020 اسب اعلام شده در وب سایت رسمی آن).