قدرت و دامنه های بیشتر برای مینی برقی آینده – راهنمای اتومبیل ، همه -2025 Mini Cooper SE تیز به نظر می رسد ، قدرت و دامنه بیشتری را ارائه می دهد – راهنمای ماشین

مینی کوپر شارپ کاملاً جدید 2025 ، قدرت و دامنه بیشتری را ارائه می دهد

کوپر 2025 یک تنظیم FWD را حفظ می کند اما موتور قدرتمندتری را به دست می آورد که 215 اسب بخار قدرت 181 اسب بخار نیرو را به دست می آورد. در نتیجه ، شتاب از 0-100 کیلومتر در ساعت اکنون در 6 حاصل می شود.7 ثانیه به جای 7.3 ثانیه ، مینی ادعاهای.

قدرت بیشتر و اعم از آینده برای مینی برقی آینده

به دنبال اولین عکس های غیر کاموفلاژر که در ماه آوریل ظاهر شد ، مینی این هفته جزئیات بیشتری را در مورد سخت گیری سه درب نسل بعدی منتشر کرد ، به طور خاص نوع تمام برقی.

بر خلاف مدل خروجی معرفی شده برای سال 2020 ، مینی جدید باتری با دو تنظیم مختلف در سطح جهانی-COOPER E و COOPER SE در دسترس خواهد بود. آیا هر دو در کانادا فرود خواهند آمد? این همچنان باید تأیید شود.

  • همچنین: این اولین نگاه رسمی شما به مینی برقی بعدی است
  • همچنین: نسل بعدی Mini Countryman برای ورود به تولید دیرهنگام در سال 2023 ، مدل EV گنجانده شده است

Cooper E سطح ورودی با 135 کیلو وات یا 181 اسب بخار قدرت دارد ، دقیقاً مانند کوپر SE که ما از قبل می شناسیم. در همین حال ، Cooper SE جدید یک موتور الکتریکی قدرتمندتر با تولید 160 کیلو وات یا 215 اسب بخار به دست می آورد. گشتاور اوج در مورد eith خاص نیست.

علاوه بر تولید اضافی ، Mini نویدبخش دامنه های افزایش یافته است ، که این خبر بسیار خوبی است زیرا احتمالاً بزرگترین ضربه علیه ماشین است. باتری لیتیوم یون ظرفیت 40 خواهد داشت.7 کیلووات ساعت در کوپر E و به اندازه 54.2 کیلووات ساعت در Cooper SE – از 32.6 کیلووات ساعت در حال حاضر 300-400 کیلومتر بر اساس استاندارد WLTP.

بدیهی است که تخمین های دامنه در آمریکای شمالی پایین تر خواهد بود ، اما با توجه به اینکه بسته بزرگتر دارای 66 ظرفیت بیشتر از ظرفیت بیشتر است ، می توانیم انتظار داشته باشیم که کوپر SE بتواند به دور 275 کیلومتر در مقابل 183 کیلومتر سفر کند زیرا در حال حاضر توسط منابع طبیعی رتبه بندی شده است کانادا.

به دنبال Mini باشید تا به طور رسمی Hardtop نسل بعدی خود را در اواخر سال 2023 معرفی کنید ، با فروش در کانادا در نیمه اول سال 2024 برای سال مدل 2025 آغاز شده است. این نوع برقی با معماری کاملاً جدید ناشی از همکاری بین گروه BMW و Great Wall Motors چین سوار خواهد شد. تولید در یک گیاه چینی انجام می شود (هاچ بک های معمولی با نیرو هنوز از کارخانه آکسفورد در U U می آیند.k.) ، و یک مدل JCW با کارایی بالا در تاریخ بعدی دنبال می شود.

علاوه بر این ، همانطور که ماه گذشته به تعویق افتادیم ، احتمال وجود دارد که درب مینی 5 بنزین به طور غیرمستقیم در سال آینده با تولید مفهوم Aceman جایگزین شود. در این میان ، یک مینی کشور جدید اولین بار خواهد بود و انواع گاز و برقی را ارائه می دهد ، اما این به جای آن در آلمان ساخته می شود.

مینی کوپر شارپ کاملاً جدید 2025 ، قدرت و دامنه بیشتری را ارائه می دهد

مینی امروز از نسل بعدی Cooper Cooper کاملاً برقی در آستانه رویداد تحرک IAA در مونیخ رونمایی کرد. این خودرو سال آینده به عنوان مدل 2025 به بازار کانادا خواهد رسید.

انواع 3 درب و 5 درب بنزین در تاریخ بعدی معرفی می شوند ، که نماینده مینی های جدید جدید غیر الکتریکی قبل از این برند است که به طور کامل موتورهای احتراق داخلی را تا پایان دهه خیس می کند. ما می توانیم این را به شما بگوییم: آنها گیربکس دستی ارائه نمی دهند.

  • همچنین: پنج چیز برای دانستن در مورد سیستم جدید سرگرمی مینی
  • همچنین: مینی داخلی نسل بعدی و نحوه تکامل آن از سال 1959 است

طراحی تکاملی

ما قبلاً Extrior را از تصاویر منتشر شده در اوایل سال جاری دیده بودیم. این یک بخش رادیکال از کوپر فعلی نیست. بدن دارای سطوح تمیزتر با دستگیره های درب و از بین بردن روکش پلاستیکی در اطراف قوس های چرخ است. از جلو ، محاصره مشبک باریک تر است و برخلاف یکی از مفهوم Aceman نیست ، در حالی که پانل بدنه در وسط بزرگتر است.

Mini همچنان کلاه ها و سقف های آینه متضاد را ارائه می دهد – نامه ای که اکنون شامل شیشه پانوراما است – طرح های چرخ منحصر به فرد. آلیاژهای سیاه و نقره ای که دیده می شود باعث می شود که سخنگورها شکسته شوند. ما فقط می توانیم نتیجه ای را که آنها شروع به چرخش می کنند تصور کنیم.

درمان عقب کاملاً متفاوت است ، با چراغ های ذوزنقه ای که توسط یک نوار سیاه ضخیم که نام مدل در آن یافت می شود متصل می شود. آنها نیز کاملاً در Liftgate یکپارچه شده اند ، و به نظر می رسد که نقوش اتحادیه جک مورد بازنگری قرار گرفته است تا کمتر برجسته به نظر برسد.

کابین سرگرم کننده و مدرن

این مینی برقی جدید از یک چرخ چرخ طولانی تر که منجر به کمی اتاق رهگذر در داخل می شود ، بهره می برد ، جایی که طرح بسیار مدرن تر ، تمیزتر و مجلل تر است. شما می توانید آن را با انتخاب مواد غنی و پایدار و همچنین حذف چندین کنترل مشاهده کنید. برجسته اصلی مسابقه ، صفحه نمایش لمسی بزرگ و گرد است که از سیستم جدید سرگرمی مینی استفاده می شود ، که اخیراً آن را پوشش داده ایم. این به عنوان یک خوشه ابزار دو برابر می شود زیرا هیچ صفحه فیزیکی بیشتری در مقابل فرمان وجود ندارد ، فقط یک صفحه نمایش سر به بالا.

این صفحه نمایش OLED تعاملی 9.به قطر 5 اینچ و بسیار نازک تر از آن است که جایگزین آن شود. این رابط نسل 9 مینی را شامل می شود که به گفته این شرکت ، بر روی احساسات در تعامل خود با سرنشینان متمرکز است ، با مضامین دیداری و صوتی برجسته ای که ماهیت بصری آن است ، در حالی که الهام بخش میراث غنی برند است.

Mini سیستم خود را به انتخاب نه حالت نمایشگر مجزا مجهز کرده است که نه تنها روشی که اطلاعات بر روی صفحه ترتیب داده می شود ، بلکه محیط عمومی در کابین نیز به لطف یک پروژکتور واقع در پشت صفحه نمایش که می تواند داشبورد را بگیرد ، تبدیل شده است. در رنگ های مختلف بسته به حالت انتخاب شده.

و از آنجا که این یک روند عمده در صنعت است ، مینی همچنین یک دستیار مجازی جدید ایجاد کرده است که به دستور “Hey Mini” پاسخ می دهد. این می تواند به شکل سگ کوچک ناز به نام Spike باشد ، که می تواند بین صدای سرنشینان مختلف وسیله نقلیه را تشخیص و تمایز قائل شود. مانند سایر دستیاران مجازی ، Spike می تواند تعامل با سرنشینان با شوخی و سایر مداخلات تصادفی را تحت فشار قرار دهد.

قدرت و دامنه بیشتر

دو پیکربندی مختلف در سطح جهان شامل Cooper E و Cooper در دسترس است. اطلاعات مربوط به محصول خاص کانادایی در تاریخ بعدی منتشر می شود ، اما ما شرط می بندیم که فقط نامه در اینجا ارائه می شود.

کوپر 2025 یک تنظیم FWD را حفظ می کند اما موتور قدرتمندتری را به دست می آورد که 215 اسب بخار قدرت 181 اسب بخار نیرو را به دست می آورد. در نتیجه ، شتاب از 0-100 کیلومتر در ساعت اکنون در 6 حاصل می شود.7 ثانیه به جای 7.3 ثانیه ، مینی ادعاهای.

بهترین اخبار از باتری حاصل می شود ، که دارای افزایش ظرفیت است – 54.2 کیلووات ساعت در مقابل. 32.6 کیلووات ساعت در مدل خروجی – و به اندازه 402 کیلومتر دامنه بر اساس استاندارد WLTP. بدیهی است که تخمین های دامنه در آمریکای شمالی پایین تر خواهد بود ، اما ما می توانیم انتظار داشته باشیم که Cooper SE بتواند تا حدود 275 کیلومتر یا شاید بیشتر سفر کند ، که این یک بهبود بازار از 183 کیلومتر با ارزش NRC خواهد بود. شارژ سریع با جریان مستقیم با حداکثر 95 کیلو وات امکان پذیر است و اجازه می دهد باتری از 10-80 پیرس در حدود 30 دقیقه تخمین زده شود.

چه چیز دیگری? خوب ، مینی می گوید که به لطف لاستیک های وسیع تر و فرمان مجدد ، دست زدن به. ما مطمئناً مشتاقانه منتظر هستیم تا جای خود را در صندلی راننده این کوپر جدید 2025 بدست آوریم. برای جزئیات بیشتر خاص کانادایی در تماس باشید.

مینی کوپر است

مینی کوپر است

وسیله نقلیه Mini Cooper خود را پیکربندی کنید یا یک آزمایش رایگان بخواهید.

اولین اتومبیل برقی که توسط برند انگلیسی به بازار عرضه شده است ، Mini Cooper Electric است و 230 کیلومتر استقلال خود را برای بازارهای شهر حق بیمه ‘صفر منتشر کرده است.

طراحی مینی برقی

از اولین ماشین مفهومی که توسط این برند در سال 2017 ارائه شده است ، Mini Electric Cooper بخش بزرگی از عناصر موجود در مینی را با موتورهای حرارتی در دست می گیرد.

به طور انحصاری در نسخه سه دره ارائه شده ، تراشه برقی کوچک بریتانیا از این رو عناصر مشخصه این برند مانند اتحادیه پرچم را که در اپتیک عقب ادغام شده است ، در عین حال اضافه کردن جزئیات خاص به نسخه برقی ، در دست می گیرد.

بنابراین ، مشبک تقریباً بسته شده است در حالی که آرم های “E” در سطح بال های جلو و صندوق عقب صورت می گیرد. خاص برای مدل ، درج های زرد تجهیزات اختیاری باقی می مانند.

در داخل ، ارائه نیز نسبتاً نزدیک به افراد مینی حرارتی است که ظاهراً ویژگی های این نسخه برقی را در سطح صفحه های دیجیتال اضافه می کند.

موتور و عملکرد مینی برقی

مینی کوپر توسط یک بلوک الکتریکی 135 کیلو وات (184 اسب بخار) متحرک شده است ، تا 270 نیوتن متر گشتاور توسعه می یابد.

از نظر عملکرد ، سازنده با سرعت 0 تا 60 کیلومتر در ساعت در 3.9 ثانیه و با سرعت 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 7.3 ثانیه ارتباط برقرار می کند. در حداکثر سرعت ، مدل در 150 کیلومتر در ساعت مهار شده است.

باتری و استقلال Mini Cooper Electric

یکپارچه در زیر کف ، باتری به سکونت وسیله نقلیه یا فضای بارگیری در صندوق عقب آسیب نمی رساند ، که در 211 لیتر نمایش داده می شود.

در کل 32.6 کیلووات ساعت ظرفیت ، باتری لیتیوم یون که این مینی برقی را تغذیه می کند بین 225 تا 234 کیلومتر چرخه WLTP با متوسط ​​مصرف 15.2 تا 15.9 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر اعلام می کند.

مینی شارژ برقی

برای شارژ مجدد Mini Cooper SE ، دو راه حل:

  • برای شارژ مجدد در خانه و در پایانه های عمومی ، Mini Electric دارای یک شارژر 11 کیلو وات برای 80 ٪ شارژ در 2:30 است.
  • برای سفرهای طولانی ، یک کانکتور دسته کوچک موسیقی جاز تا 50 کیلو وات یا 80 ٪ انرژی پس از 35 دقیقه بازیابی می شود.

در هر دو مورد ، دریچه شارژ در سمت راست و در قسمت عقب وسیله نقلیه قرار دارد.

چه قیمتی برای Mini Electric Cooper ?

مونتاژ در آکسفورد ، در انگلستان ، مینی برقی در بازار موجود است. تولید آن در نوامبر 2019 آغاز شد و تحویل در این روند.

دو پایان موجود است. اولین کلاسیک 35 هزینه دارد.200 یورو به استثنای پاداش در تنظیم کننده ، همچنین در فرمول اجاره ای با 385 یورو در هر ماه (36 ماه و 30.000 کیلومتر). این شامل کنترل کروز تطبیقی ​​، تهویه مطبوع خودکار ، GPS ، صندلی های گرم شده و سقف پانوراما است.

دومین “نسخه کامدن” در 39.900 یورو محدود است. سرانجام ، نسخه شما در 41 نمایش داده می شود.800 یورو. این یک نقاشی متحد و رینگ دو تنی 17 اینچی ارائه می دهد. این چراغهای جلو را با دیودهای تطبیقی ​​، سیستم صوتی Harman Kardon ، اثاثه یا لوازم داخلی چرمی یا حتی صفحه نمایش سر به اوقاف می افزاید. همچنین امکان شخصی سازی کامل در سطح زیبایی شناسی را فراهم می کند.