بهترین برنامه ها برای دوست داشتن در سال 2023 | Unblnd ، 6 برنامه “دوستیابی” برای صحبت به یک زبان خارجی | تشنج

6 برنامه “دوستیابی” برای صحبت به یک زبان خارجی

خطر اصلی برنامه های دوستیابی برای صحبت کردن به یک زبان خارجی ، تلاش برای یافتن یک همکار است که با آنها واقعاً آویزان است. بسیاری از مکالمات می توانند به ساده مسدود شوند “سلام ، اشکالی ندارد ? »». این مورد Bilingua نیست. هنگام شروع ، برنامه از شما یک سری سؤال شخصی ، در مورد سلیقه ها ، احساسات ، انتظارات و غیره از شما می پرسد. یک راه خوب برای تماس با همکاران که از نظر شخصیتی و مراکز مورد علاقه شما مانند شما هستند ، به منظور تسهیل تجربه.

بهترین برنامه ها برای دوست داشتن و تشخیص در سال 2023

شما به تازگی به یک شهر جدید نقل مکان کرده اید و کسی را نمی شناسید ? دوست داشتن آن سخت است? اگر اینگونه باشد ، شما در جای مناسب هستید. در این مقاله ، ما مجموعه ای از بهترین برنامه های خود را برای دوست داشتن و ملاقات با افراد جدید در سال 2023 ارائه می دهیم.

برنامه برای دوست داشتن

در اینجا بهترین برنامه ها برای کمک به شما در یافتن دوستی پایدار آورده شده است.

1. با ابله

برنامه برای دوست داشتن - Unblnd

Unblnd یک شبکه اجتماعی جهانی است که خارجی ها را به هم وصل می کند و آنها را به گروهی از دوستان تبدیل می کند. بسته به علایق و اوقات فراغت شما ، شما را با افرادی که دارای سلیقه مشابه هستند در تماس قرار می دهد. با تشکر از این برنامه ، می توانید با افراد واقعی آشنا شوید و پروفایل آنها را رمزگشایی کنید.

شما تعجب می کنید که چه چیزی این برنامه را از دیگران متمایز می کند ? اول از همه ، عکس پروفایل شما قابل مشاهده نیست. شما ناشناس هستید. بنابراین می توانید با توجه به علایق و ترجیحات خود دوست شوید. با برنامه Unblnd ، عکس های زیبا ، محبوبیت و امثال بی فایده هستند. تنها چیزی که مهم است این است که شما خودتان هستید. دوم ، شما نمی توانید کاربران یا گروه ها را خودتان جستجو کنید ، الگوریتم پیشرفته به طور خودکار گروه های جدید را با توجه به علایق خود پیشنهاد می کند.

می توانید آن را از Apple Store و Google Play بارگیری کنید. Unblnding مبارک!

2. دیدار

درخواست برای یافتن دوستان مطابق مراکز C خود

این یکی از مؤثرترین برنامه های کاربردی برای دوستان جدید امروز است. شما گروه هایی از افراد با علایق مشترک را پیدا خواهید کرد ، می توانید در رویدادهای برنامه ریزی شده شرکت کنید یا خودتان آنها را ایجاد کنید و سایر کاربران قادر به پیوستن خواهند بود. همچنین یک عملکرد یکپارچه گربه دارد که می توانید در طول روز با دوستان خود صحبت کنید. با جامعه بزرگ او ، این یکی از برنامه های مورد علاقه ما برای دوست داشتن است. می توانید آن را از Apple Store و Google Play بارگیری کنید.

3. ویزیت

Wizz یک برنامه اجتماعی امن است که در آن می توانید با دوستان جدیدی از سراسر جهان ملاقات کنید. با بیش از 10 میلیون بارگیری ، برنامه به شما امکان می دهد تا دوستان آنلاین پیدا کنید ، با افراد در سراسر جهان به صورت زنده گپ بزنید و جوامعی با علاقه های مشترک پیدا کنید. Wizz کاملاً رایگان است و با محدودیت سنی و ویژگی های ایمنی برای همه کاربران بر امنیت تأکید می کند. برای دیدار با افراد جدید و به اشتراک گذاشتن تجربیات به این بستر مثبت بپیوندید. هر محتوای نامناسب به طور خودکار تبعید می شود.

جالب ، نه? به همین دلیل او سزاوار حضور در لیست 10 بهترین برنامه برای دوست داشتن است.می توانید آن را از Apple Store و Google Play بارگیری کنید.

4. حلقه

“هوپ” یک برنامه اجتماعی است که به شما کمک می کند تا با افرادی که علاقه خود را به اشتراک می گذارید ملاقات کنید. شما می توانید میلیون ها پروفایل را کشف کنید ، درخواست های دوستی ارسال کرده و با انتخاب چه کسی برای به اشتراک گذاشتن آنها ، ارتباطات اجتماعی خود را کنترل کنید. روزانه روزانه الماس را برای باز کردن ویژگی های اضافی با به اشتراک گذاشتن مشخصات خود ، اتصال روزانه به شما ، افزایش سطح خود ، تماشای فیلم یا خرید بسته های الماس برنده شوید. این یک برنامه سرگرم کننده برای گسترش حلقه اجتماعی و شخصی سازی تجربه شما است.شما می توانید Badoo را به صورت رایگان در Apple Store و Google Play بارگیری کنید.

5. یوب

Yubo یک برنامه جلسه اجتماعی است که برای نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است. کاربران پروفایل ایجاد می کنند ، افراد دیگری را با استفاده از عملکرد اسکن کشف می کنند و می توانند با مکاتبات خود به صورت زنده صحبت کنند. این برنامه همچنین برای به اشتراک گذاشتن مراکز مورد علاقه ، پخش های زنده را ارائه می دهد. ایمنی یک اولویت است ، با مکانیسم های اعتدال برای محافظت از کاربران در برابر هرگونه محتوای نامناسب. این تشویق به گسترش دایره اجتماعی می شود ، اما استفاده مسئولانه و اقدامات احتیاطی آنلاین ضروری است. می توانید Yubo را به Apple Store و Google Play بارگیری کنید.

و 5 برنامه دیگر که به شما کمک می کند افرادی را پیدا کنید که همان ایده ها را به اشتراک می گذارند

اگر به دنبال چیز دیگری هستید یا فقط برنامه ای را پیدا نمی کنید که مناسب شما باشد ، ما کمی تحقیق کرده ایم و کشف کرده ایم که کدام برنامه های دیگر می توانند به شما در یافتن افراد جدید کمک کنند. خوب پس اینه!

6. کلوپ

این برنامه کاملاً جدید قصد دارد با گوش دادن و صحبت کردن افراد را جمع کند – همه چیز براساس صداها است. برنامه کار می کند تا بتوانید اتاق ها را وارد کنید یا مال خود را ایجاد کنید. در اصل ، این مکانی است که می توانید با دوستان قدیمی خود ملاقات کنید یا شاید با افراد جدید ملاقات کنید. کلید اصلی فقط صدا ، بدون دوربین است ، به همان اندازه که در Ablnd ، لازم نیست نگران ظاهر یا مکانی که در آن هستید نگران باشید. حتماً دستورالعمل ها را بخوانید و آماده ترک هستید! تنها نکته این است که برای لحظه ای ، همانطور که برنامه هنوز در هنگام ناهار است ، برای ورود ، شما باید توسط یک کاربر موجود دعوت شوید. تاکنون می توانید Clubhouse را در Apple Store و Google Play بارگیری کنید!

7. بد بو

بد بو

نکته اصلی این است که خودتان باشید. در مورد آنچه به دنبال آن هستید و شخصی که دوست دارید در Badoo ملاقات کنید ، واضح باشید. Badoo یک شبکه اجتماعی است که به شما امکان می دهد مکاتبات ایجاد کنید و شریک زندگی پیدا کنید ، یا با مردم گپ بزنید و دوستان نزدیک خود را پیدا کنید. این بسیار بیشتر از برنامه جلسات است. برنامه را می توان به صورت رایگان در Apple Store و Google Play بارگیری کرد.

8. بمب گذاری

برنامه برای یافتن دوستان - رامبل

هدف اصلی Bumble ارتباط ، چه ملاقات با همسر روح شما ، یک دوست یا حتی یک مربی جدید در تجارت است. Bumble شامل تاریخ ، Bumble Bff & Bumble Bizz است. به هدف شخصی شما بستگی دارد. تفاوت بین Bumble و یک برنامه دوست یابی دیگر در این است که استانداردهای دوست یابی دگرجنسگرا را مورد سؤال قرار می دهد و به زنان اجازه می دهد تا اولین قدم را بردارند! اگر می خواهید آن را امتحان کنید ، باید برنامه را در Apple Store یا Google Play بارگیری کرده و با افراد ملاقات کنید.

9. تختخواب

شما احتمالاً از Couchsurfing شنیده اید ، و اگرچه به عنوان یک برنامه سفر شناخته می شود ، اما همچنین به شما در دیدار با مردم کمک می کند. هدف اصلی آن جمع کردن مردم ، ایجاد سفر آنها و دیدار با مردم زیبا (و محلی) است. این برنامه بیش از 15 سال پیش ایجاد شده است و از آن زمان تاکنون بیش از 14 میلیون نفر در بیش از 200،000 شهر در سراسر جهان وجود دارد.

Couchsurfing مسافران را با کسانی که آماده به اشتراک گذاری قابل توجهی هستند ، متصل می کند و این سفر را واقعاً تجربه اجتماعی می کند. می توانید آن را از Apple Store و Google Play بارگیری کنید.

10. قصبه

آخرین برنامه ای که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ، برنامه ای است که احتمالاً همه آنها را می شناسید و بیشتر شما قبلاً از آن استفاده کرده اید. اگرچه بیشتر به عنوان یک برنامه دوست یابی شناخته می شود ، Tinder همچنین مکانی برای ملاقات با دوستان است. بر خلاف Unblnd ، جایی که تصمیم می گیرید نابینایان را با توجه به علاقه ای که به اشتراک می گذارید ، لغو کنید ، کاربران Tinder می توانند به طور ناشناس مانند سایر پروفایل ها مطابق عکس های خود ، بیوگرافی کوچک و علایق مشترک آنها را دوست نداشته باشند یا دوست ندارند. هنگامی که دو کاربر “زوج” شدند ، می توانند پیام را تبادل کنند. می توانید آن را هم در Apple Store و هم Google Play بارگیری کنید و ملاقات با افراد جدید را شروع کنید!

اگر می خواهید با آن بیرون بروید.

Unblnd شما را خیره خواهد کرد

ما اکنون انتخاب خود را از بهترین برنامه ها برای دوست داشتن ، ملاقات با مردم و علاقه به اشتراک گذاری به پایان رسانده ایم. ما امیدواریم که این مقاله را مفید بدانید و دایره دوستان خود را گسترده تر کنید. علاوه بر ملاقات با افرادی که ایده های مشابه را از طریق برنامه Unblnd به اشتراک می گذارند ، با ارائه رویدادهای هفتگی ، بسیاری از گروه های ذینفع و امکان ملاقات با افراد بزرگ ، شما را متحیر می کند. همه اینها به روشی سرگرم کننده و دوستانه! عجله کنید و برنامه را بارگیری کنید ، زیرا همانطور که دوست داریم به Unblnd بگوییم: شما هرگز نمی توانید دوستان زیادی داشته باشید!

6 برنامه “دوستیابی” برای صحبت به یک زبان خارجی

6 برنامه

وقتی در مورد برنامه های دوستیابی صحبت می کنیم ، به طور کلی به برخوردهای عاشقانه فکر می کنیم. باید گفت که آنها در بازار برنامه فاقد نیستند. و اگر این برخوردهای مجازی مشهور موفق به اغوا نشوند بلکه در یادگیری یک زبان نیست ? ممکن است. و وجود دارد ، حتی ! بسیاری از برنامه ها به شما امکان می دهند تا با مردم در سراسر جهان تماس بگیرید تا در مورد زبان مورد نظر خود بحث کنید و در نتیجه پیشرفت کنید. که بارگیری می شود ? Heellok ، Bilingua ، Tandem ، Hinative ، Speaky ، Ablo: 6 برنامه دوست یابی را کشف کنید تا به یک زبان خارجی ، عملکرد آنها و ویژگی های آنها صحبت کنید.

1. هولوتالک

Hellotalk برنامه جلسه برای صحبت کردن به یک زبان خارجی است که بیشترین ثبت نام را دارد: 18 میلیون ! یعنی دو برابر جمعیت نیویورک. از نظر منطقی ، شما باید خوشبختی خود را پیدا کنید و یک همکار با چه کسی مبادله کنید.

مانند اکثر برنامه های تبادل زبانی ، اصل بسیار ساده است: شما با کسی در جهان گپ می زنید و به او کمک می کنید در حالی که به زبان مادری خود همین کار را انجام می دهد به زبان خود صحبت کند. و شما چیزی برای تمرین دارید ، زیرا بیش از 100 زبان در Hellotalk صحبت می شود !

آنچه باعث موفقیت برنامه می شود ، بسیاری از ابزارهای در دسترس کاربران هستند تا این تجربه را حتی بصری و دلپذیر تر کنند. اگر Pictionary شما را به عنوان روشی برای یادگیری وسوسه می کند ، می توانید با پیام های نوشتاری ، سوابق صوتی ، تماس صوتی ، در فیلم ها و حتی با نقشه ها گپ بزنید. بهتر است ، شما از کمک برای ترجمه و تلفظ و ابزارهای طلسم بهره مند می شوید.

یک برنامه کامل برای اینکه بتوانید به طور جدی با یک همکار یا یک همکار در انتهای دیگر جهان مکالمه کنید و چه کسی می تواند همه ظرافت های زبان او را با یک واژگان زندگی روزمره به شما آموزش دهد.

2. دونگوا

خطر اصلی برنامه های دوستیابی برای صحبت کردن به یک زبان خارجی ، تلاش برای یافتن یک همکار است که با آنها واقعاً آویزان است. بسیاری از مکالمات می توانند به ساده مسدود شوند “سلام ، اشکالی ندارد ? »». این مورد Bilingua نیست. هنگام شروع ، برنامه از شما یک سری سؤال شخصی ، در مورد سلیقه ها ، احساسات ، انتظارات و غیره از شما می پرسد. یک راه خوب برای تماس با همکاران که از نظر شخصیتی و مراکز مورد علاقه شما مانند شما هستند ، به منظور تسهیل تجربه.

Bilingua با رابط بسیار بصری خود و توسط شیرو ، بچه گربه ماسکوت این برنامه ، از عملکردهای آن نیز متمایز است. و به خصوص گربه هوشمند. از آنجا که او شما را به خوبی می شناسد ، الگوریتم به شما در مورد موضوعات موضوعی که باید برطرف شود ، به شما توصیه می کند تا یخ را بشکنید یا مکالمه را پویاتر کند. همچنین ، او به شما جملات خاصی توصیه می کند که در متن ، به زبان همکار خود استفاده کنید. شکی نیست که Bilingua به سرعت به شما کمک می کند تا پیشرفت کرده و در سراسر جهان برخوردهای زیبایی انجام دهید.

3. پشت سر هم

Tandem همچنین یکی از برنامه های کاربردی برای صحبت کردن به یک زبان خارجی است که چندین میلیون کاربر دارد. نشانه خوب ، نه ? مانند سایر برنامه های تبادل زبانی ، Tandem برای بحث از طریق پیام های نوشتاری ، آواز یا Visio ارائه می دهد.

اما این همه چیز نیست. این برنامه که در آلمان طراحی شده است ، روحیه جامعه را به وجود می آورد و عملکردی نزدیک به شبکه های اجتماعی ارائه می دهد. شما نمایه خود را ایجاد می کنید ، آنچه را که می خواهید به اشتراک بگذارید ، و می توانید حساب های سایر کاربران در سراسر جهان را دنبال کنید.

شما همچنین این امکان را دارید که “Vibes خوب” (“لرزش های خوب” ، به زبان فرانسه) را به افرادی که با آنها مبادله کرده اید ، ترک کنید. یک راه خوب برای اشاره به سایر کاربران که تبادل و بهبود در یک زبان با این شخص خوشایند است.

یک برنامه با نام کوتاه که با یک t شروع می شود. مراقب باشید که اشتباه نکنید ، پشت سر هم برنامه ای برای صحبت به یک زبان خارجی است ، نه اینکه خود را اغوا نکنید. سرانجام ، اگر رضایت دارید ، می توانید بحث هایی را که می خواهید ، به زبان مورد نظر خود داشته باشید.

4. بی پروا

Hinative خود را به عنوان کاربرد مبادلات زبانی با عملکرد کمی متفاوت از سایر موارد ارائه می دهد. این بستر بسیار بصری و آسان برای کاربرد مبتنی بر یک اصل سؤالات و پاسخ ها است. از آنجا که ، باید به رسمیت شناخته شود ، هنگامی که ما یک زبان جدید یاد می گیریم ، تعداد زیادی از سؤال ها در مورد تلفظ ، املا و غیره به ما می آیند.

با تشکر از Hinatif ، این کمی شبیه این است که شما صدها نفر از همکاران در اختیار خود قرار داده اید (البته روش صحبت کردن) برای روشن کردن شما و پاسخ دادن به تمام سوالات خود. برای ساده کردن زندگی ، انواع سؤالات مکرر مانند “چگونه این حرف را می گویید ? “یا” آیا این برای شما طبیعی به نظر می رسد ? »با یک عملکرد صوتی به شما امکان ثبت صحبت را می دهد.

بدیهی است ، آثار هینتیو بر اساس یک اصل مبادلات زبانی. پس از پیشرفت به زبان مورد نظر خود ، دریغ نکنید که وقت خود را برای پاسخ به سؤالات سخنرانان خارجی که فرانسوی را به لطف برنامه یاد می گیرند ، پاسخ دهید. پاسخ ها برای شما ساده است. و آنها برای بسیاری از کاربران با ارزش خواهند بود.

5. سخن گفتن

Speaky یک برنامه دوست یابی برای صحبت به زبان خارجی است که از بلژیک می آید. اصل آن نیز بسیار ساده است: شما نمایه خود را وارد می کنید و بلافاصله با بلندگوها در سراسر جهان در تماس هستید. بنابراین می توانید افرادی را که علایق خود را به اشتراک می گذارند ، هدف قرار دهید تا پایگاهی برای شروع گفتگو داشته باشید.

مزیت این است که اعضای خود را در حال حاضر آنلاین می بینید. نیازی به انتظار برای اتصال ممکن است طولانی باشد. با Speaky ، تماس فوری است و شما در زمان واقعی بحث می کنید. برای کمک به شما در بحث های خود ، شما یک اصلاح کننده املا را در اختیار دارید.

ویژگی دیگری که می تواند مفید باشد: امکان پوشیدن افراد در یکی از دو جنس. این می تواند کسانی را که برنامه های صرافی ها و جلسات زبانی را اشتباه می گیرند پنهان کند.

6. باسله

با آمدن از بلژیک ، برنامه ABLO در طول سال 2020 با بیش از 10 میلیون بارگیری ، به خصوص از افراد 15-25 ساله بسیار موفق بود. باید گفت که این برنامه استدلال دارد: زیبا ، رنگارنگ است ، ساده است ، بصری است و مهمتر از همه ، سرگرم کننده است.

Ablo از شما دعوت می کند تا تقریباً در سراسر جهان سفر کنید و برای کشف فرهنگ های محلی از کشور به کشور دیگر بروید. برای روشن کردن شما ، برنامه اطلاعات ، حکایات و مهمتر از همه فیلم ها را برای یادگیری کمی بیشتر در مورد هر کشور ارائه می دهد.

و پس از کاوش در جهان ، چه چیزی می تواند بهتر از تبادل مستقیم با سخنرانان در سراسر جهان باشد تا در مورد فرهنگ های مربوطه صحبت کنید و احساسات مشترکی را پیدا کنید ? شما می توانید به زبان مادری خود بنویسید ، پیام به طور خودکار ترجمه می شود – و بدون اشتباهات زیاد ، بهتر است – به زبان همکار شما. این عملکرد ترجمه اتوماتیک نیز برای گپ ویدیویی وجود دارد. چرا به خودتان اجازه ندهید از این برنامه ساده و سرگرم کننده وسوسه شوید ?

Assimil شما را همراهی می کند

Assimil به لطف روش های زبان خود مانند مجموعه زبانهای هدف و نوت بوک های ورزشی آن ، شما را در یادگیری زبان پشتیبانی می کند. شما همه پایه ها را به روشی سرگرم کننده و مترقی یاد خواهید گرفت.