بهترین برنامه های دوست یابی در سال 2023 برای یافتن عشق ، Tinder ، Happn ، احساس می کند … در اینجا بهترین برنامه های دوست یابی در سال 2023 | GQ فرانسه

Tinder ، Happn ، احساس می کند … در اینجا بهترین برنامه های دوست یابی در سال 2023 وجود دارد

�� شما از Google News استفاده می کنید ? راهنمای تام را به Google News اضافه کنید تا هیچ خبری مهم از سایت ما را از دست ندهید.

بهترین برنامه های دوستیابی در سال 2023

با تشکر از رونق در اینترنت ، تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی ، برنامه های ملاقات به سرعت با تک آهنگ ها محبوبیت پیدا کردند. اگر امروز بی اهمیت به نظر می رسد ، به یاد داشته باشیم که قبلاً لازم بود خانه را ترک کنیم و به درها برویم تا امیدوار باشم که نیمی از او را ملاقات کند. برنامه های جلسه شایستگی بلند کردن این شرایط را دارند و امکان اولین رویکرد و پروفایل های فیلتر را به شما امکان پذیر می کنند.

قصبه

دوستیابی سرعت ، مسافرتها ، شبها ، کافه ها ، کافه ها ، کلوپ های شبانه ، انتشار تلویزیون … کمبود فرصت هایی برای تک آهنگ هایی که به دنبال دیدار با همسر روح خود هستند یا عدم موفقیت آن ، زمان خوبی دارند. برای رسیدن به همه اینها ، ورود برنامه های دوست یابی کدها را وارونه کرده است ، و باعث می شود آژانس های زناشویی کاملاً فراتر رود. در حالی که آنها قبلاً بسیار موفق بودند ، شرکت در برنامه های دوست یابی به معنای واقعی کلمه پس از حبس تحمیل شده توسط Covvi-19 منفجر شد. بین Tinder ، Grindr ، Happn ، Meetic و شرکت ، برنامه های دوستیابی لژیون هستند. ما در این راهنما بهترین برنامه ها را برای نصب ، با مزایا و معایب آنها ارائه می دهیم. برای خواندن بیش از حد> Tinder: این اشتباهات را انجام ندهید ، توصیه نهایی برای زنجیره ای مسابقات.

1. قصبه

آرم تیندر

قصبه

Tinder خود را به عنوان مرجع اساسی از نظر برنامه های جلسات تعیین کرده است. به خصوص به لطف مجانی بودن آن ، و همچنین آن ساده برای استفاده از رابط و در نگاه اول قابل تشخیص است. همانطور که در همه برنامه ها ، اصل ساده است: پس از ثبت نام ، فقط باید اطلاعاتی را ارائه دهید و یک یا چند عکس اضافه کنید تا به پروفایل های دیگر دسترسی پیدا کنید. شما می توانید یک ارگانیک و همچنین علایق خود ، اهداف خود (رابطه جدی ، کوتاه) یا گرایش جنسی خود را وارد کنید تا به پروفایل های دیگر تمایل به نوشتن شما بدهد. سپس می توانید به راست یا چپ بکشید تا ترجیحات خود را نشان دهید. اگر نمایه ای را دوست دارید و این شخص در عوض شما را دوست دارد ، وجود دارد ” همخوانی داشتن »». این بدان معنی است که می توانید با توجه به تاریخ بالقوه ، با این شخص گپ بزنید تا ببینید که آیا احساس وجود دارد یا خیر. همچنین ممکن استبا بازی خود با ویدیو تماس بگیرید, برای اینکه مطمئن شوید که عکس ها به خوبی مطابقت دارند یا مکالمه را زنده تر می کنند. برای خواندن بیش از حد> Tinder: پایان Swiper ، Cupidbot قول می دهد ده ها قرار ملاقات برای شما دریافت کند. این ممکن است که زمینه جغرافیایی جلسات را محدود کنید, به منظور اطمینان از اینکه Tinder پروفایل هایی را که در نزدیکی شما زندگی می کنند ارائه می دهد. Tinder همچنین به کاربران خود پیشنهاد می کند که نمایه خود را بررسی کنند و از آنها عکس بگیرند ، که پس از آن با عکس هایی که وی ارسال کرده است مقایسه می شود. همچنین می توانید برنامه را به مخاطبین خود وصل کنید ، به طوری که دوستان شما را تشخیص داده و آنها را مسدود کنید ، اگر نمی خواهید نمایه شما را ببینید.

تانر پرداخت شده

مانند بسیاری از برنامه های ملاقات ، Tinder با این وجود در نسخه رایگان خود ناامید کننده است. در واقع ، برنامه مشهور به شما اجازه نمی دهد ببینید که چه کسی به شما داده می شود ، اما با این وجود تعداد افرادی را که از مشخصات شما خوششان می آید به شما می گوید تا شما را ترغیب به اشتراک گذاری کنید. Tinder ارائه می دهد سه فرمول پرداخت شده, با هفتگی ، ماه یا 6 ماه. در میان آنها ، ما حساب می کنیم Tinder Plus (14.96 یورو در هر ماه), طلای تیندر (24.96 یورو در ماه) و پلاتین (30.96 یورو در هر ماه). گزینه های مجلل بالا همه ویژگی ها را باز می کند: لایک های نامحدود ، عقب نامحدود ، 5 سوپریج رایگان در هفته ، افزایش پروفایل رایگان و غیره.

برای خواندن بیش از حد> Tinder می خواهد اشتراک را با قیمت 500 دلار در ماه راه اندازی کند ، اما برای چه کاری باید انجام شود ?

2. گودال

گودالاین برنامه رایگان به طور خاص در نظر گرفته شده است جامعه LGBTQ+ و میلیون ها کاربر در سراسر جهان لیست می کند. Grindr مینیمالیستی است ، اما ویژگی های اساسی را که از برنامه جلسه انتظار می رود ارائه می دهد. تو می توانی مانند پروفایل هایی که در نزدیکی موقعیت شما هستند و همچنین جستجوی خود را فیلتر کنید با انتخاب یک گروه سنی. برخلاف یک برنامه جلسه سنتی ، Grinder یک سیستم مسابقه ارائه نمی دهد. که آزادی بیشتری را به جا می گذارد ، اما همچنین در را برای انواع درخواست های پوچ باز می کند. به هر حال ، چندین فرصت برای تعامل با یک پروفایل در دسترس است: درگیر مکالمه ، ارسال عکس ، فیلم یا موقعیت خود را به اشتراک بگذارید. با این حال ، ما پیدا نمی کنیم بدون عملکرد تماس ویدیویی مثل در تیندر. Grindr از کاربران دعوت می کند تا برچسب ها ، ایموجی ها و سایر مفاهیم جنسی را به پروفایل خود اضافه کنند. به این معنا ، این برنامه بالاتر از همه در نظر گرفته شده برای “برنامه های الاغ” است ، اگرچه بدیهی است که می توان نیمی از خود را در آنجا پیدا کرد. با این حال ، این عکس های مشخصات مشخص را ممنوع می کند ، اما امکان شما را به وجود می آورد آلبوم های خصوصی ایجاد کنید تا با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. ارائهبرنامه ارائه می دهد سه اشتراک پرداخت شده. در میان آنها ، ما فرمول را حساب می کنیم بیشتر با قیمت 4.99 یورو در هر ماه ، که تبلیغات را حذف می کند. همچنین می توان فرمول را انتخاب کرد XTRA, 12.99 یورو در هر ماه یا 71.88 یورو در سال. علاوه بر مسدود کردن تبلیغات ، دومی به ویژه 600 پروفایل دیگر به شما می دهد ، در حالی که نسخه رایگان محدود به ارائه فقط چند ده است. همچنین 14 فیلتر پیشرفته برای اصلاح تحقیقات شما و همچنین تأیید پیام های خواندن ارائه می دهد. سرانجام ، آخرین فرمول ، تعمید یافت نامحدود, در هر ماه 25.99 یورو ارائه می شود. این امکان را به شما می دهد تا به تعداد نامحدودی از پروفایل ها دسترسی پیدا کنید ، اما همچنین ببینید چه کسی با مشخصات شما مشورت کرده است ، یا حتی به حالت ناشناس بروید.

3. خوشحال

آرم هاپن

ارائه خوشحال

برنامه Happn یک سیستم دوست یابی جغرافیایی را به شما امکان می دهد و به شما امکان می دهد با افرادی که هنگام مسافرت با آنها ملاقات کرده اید گپ بزنید. مانند Tinder ، هنگامی که شما یک پروفایل را دوست دارید و دومی شما را در عوض دوست دارد ، “مطابقت” وجود دارد و می توانید از طریق پیام های خصوصی شروع به گپ زدن کنید. با این حال ، هاپن از نام استفاده می کند ” خرد کردن »». اگرچه این مفهوم اصلی است ، اما با این وجود نیاز دارد که مکان شما همیشه در پس زمینه فعال شود. که لزوماً ایده آل برای تضمین کامل احترام به حریم خصوصی شما نیست. علاوه بر این ، این واقعیت که تراشه GPS شما به طور دائم درخواست می شود به کاهش استقلال تلفن هوشمند شما کمک می کند. با این حال ، هاپن تضمین امنیت کاربران خود را به یک افتخار تبدیل می کند ، زیرا موقعیت مکانی آنها به اشتراک نمی گذارد. فقط افرادی که هماهنگ شده اند می توانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. باز هم ، نسخه رایگان Happn محدود است و برای استفاده از ویژگی های بیشتر باید به پرداخت هزینه بروید. با عضویت در تنها فرمول برنامه ، که با قیمت 22.99 یورو در هر ماه یا 99.99 یورو در سال ارائه می شود ، می توانید به لیست افرادی که شما را دوست داشتند دسترسی پیدا کنید ، روزانه 10 سوپر Crusts را مانند پروفایل های نامحدود ارسال کنید ، یا به عقب برگردید. تابع. همچنین می توانید بدون تبلیغات برنامه را مرور کنید.

برای خواندن بیش از حد> Tinder چندین ضمیر جنسیتی و انواع مختلف روابط را اضافه می کند.

4. بد بو

بد بو

ارائه بدو

در میان سایتهای دوست یابی که بیشتر به خاطر دسترسی به آنها مشهور هستند ، Badoo نیز به عنوان یک مرجع عمل می کند. این برنامه به شما امکان می دهد به صورت رایگان با سایر مجردها گپ بزنید و قرار ملاقات به آنها پیشنهاد دهید. پس از وارد کردن اطلاعات خود و اضافه کردن عکس هنگام ثبت نام ، می توانید مانند پروفایل هایی که مورد علاقه شما هستند شروع کنید. عملکرد ” نزدیک “ همچنین به شما امکان می دهد پروفایل های اطراف خود را ببینید و قلب آنها را بفرستید. همچنین می توان تحقیقات خود را به طور دقیق اصلاح کرد تا به حداکثر رساندن شانس خود در یافتن شخصی که مناسب شما باشد ، به لطف سیستم فیلتر: پروفایل های تأیید شده ، اندازه ، تمایلات جنسی ، زبان ، علایق و غیره. با توجه به گزینه های پرداخت شده ، امکان پذیر است نمایه خود را با خرید اعتبار قرار دهید یا برخی نمایش اضافی, که به شما امکان می دهد بسته به برنامه ، حداکثر 4 برابر بیشتر داشته باشید. Badoo نیز ارائه می دهد دو فرمول پرداخت شده. برنامه در اینجا انعطاف پذیری زیادی را برای کاربران خود ایجاد می کند. اشتراک حق بیمه می توان در روز (3.99 یورو) ، هفته (9.99 یورو) ، ماه (19.99 یورو) و حتی برای زندگی (149.99 یورو) مشترک شد. این فرمول به شما امکان می دهد تبلیغات را حذف کنید ، افرادی را که به شما می دهند ، مانند کشش نامحدود یا حتی به حالت ناشناس بروید ، کشف کنید. فرمول حق بیمه به علاوه به شما امکان می دهد در هر هفته یک نمایش اضافی و یک خرد (معادل فوق العاده در Tinder) در روز داشته باشید ، بلکه برای فعال کردن متهم پذیرایی نیز. از 14.99 یورو در هفته یا 29.99 یورو در هر ماه در دسترس است.

برای خواندن بیش از حد> Tinder: چگونه می توان حساب خود را به طور دائم حذف کرد ?

5. لوو

لوو

ارائه لوو

Lovoo با ارائه یک سیستم کش رفتن برای اعتبارسنجی یا نه پروفایل تک آهنگ های اطراف ، واقعاً از سایر برنامه های دوست یابی متمایز نیست. بعد از یک مسابقه ، شما می توانید از طریق پیام رسانی خصوصی ، گپ یا تماس ویدیویی را چت یا راه اندازی کنید. با سورپرایز روز, شما به خاطر اتصالات روزانه خود با اعتباراتی که به شما امکان می دهد افرادی را که از پروفایل خود بازدید کرده اند ، آشکار کنید. همچنین می توان به دست آورد یخ شکن, برای’بدون هماهنگی پیام به پروفایل ارسال کنید. مانند Badoo ، لوو امکان دیدن افرادی را که از طریق برگه در نزدیکی موقعیت شما هستند “ارائه می دهد” نزدیک تو »». همچنین می توان تحقیقات خود را فیلتر کرد ، اگرچه معیارها در نسخه رایگان محدود است: گروه سکس و سنی. مانند سایر برنامه های دوست یابی ، Lovoo نیز ارائه می دهد پیشنهاد اشتراک با 16.98 یورو در هر ماه یا 92.88 یورو در سال. همچنین می توان تعهد 3 ماهه را به 32.97 یورو انتخاب کرد. با عضویت در Lovoo Premium, می توانید بدون تبلیغات حرکت کنید ، امثال و بازدیدهای خود را ببینید ، نمایه خود را به جلو یا Swiper نامحدود قرار دهید. فرمول پرداخت شده همچنین عملکرد فیلتر گسترده ای را برای تحقیقات خود به شما ارائه می دهد ، به طوری که پروفایل های ارائه شده بیشتر با انتظارات شما مطابقت دارند.

6. بمب گذاری

آرم بامبول

بمب گذاری

این برنامه دوست یابی نیز مانند بسیاری از موارد دیگر مبتنی بر سیستم کش رفتن است. با این حال ، خاصیت Bumble این است فقط زنان می توانند در پی یک مسابقه دگرجنسگرا مکالمه را درگیر کنند. آنها سپس دارند 24 ساعت برای ارسال پیام اول. به همین ترتیب ، مردان 24 ساعت فرصت دارند. در صورت مسابقه بین دو نفر از همان جنس ، این دو امکان انجام مکالمه را در طی 24 ساعت دارند. سپس شخص دیگر 24 ساعت برای پیگیری دارد. پس از این دوره ، و بدون جواب توسط یک یا دیگری ، مسابقه منقضی می شود. با این حال امکان تمدید این دوره به صورت رایگان یک بار در روز امکان پذیر است. در این حالت ، Bumble 24 ساعت بیشتر کاربر را ترک می کند تا اولین قدم را بردارد. رابط Bumbles با ارائه فقط تعداد محدودی از ویژگی ها ، روی سادگی تمرکز دارد. این برنامه همچنین یک سیستم از دوست یابی سرعت, که به کاربران برنامه اجازه می دهد قبل از اینکه بتوانند نمایه خود را کشف کنند ، با یک شخص تصادفی صحبت کنند. همچنین امکان ارسال یک وجود دارد تعریف و تمجید به نمایه ای که می توانست “چشم شما را جلب کند”. بدیهی است که Bumble یک نسخه پرداخت شده را ارائه می دهد ، که در آن موجود است دو فرمول. اولین ، با عنوان تقویت کردن, از جمله موارد دیگر ، به شما امکان می دهد تا نمایه خود را به جلو بکشید ، از لایک های نامحدود و 5 SuperSwiepers در هفته استفاده کنید یا از آن بهره مند شوید پسوند مطابقت نامحدود. با قیمت 8.99 یورو در هفته یا 17.72 یورو در هر ماه ارائه می شود. در مورد فرمول دوم ، این مزیت همه امتیازات بامبل را با قیمت 21.99 یورو در هفته به شما می دهد. علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا ، می توانید دریابید که چه کسی شما را دوست دارد ، به حالت ناشناس بروید ، یا جغرافیایی خود را تغییر دهید تا با پروفایل در سراسر جهان مطابقت داشته باشد.

7. میوه

ارائه

برنامه Dating Fruitz قصد انقلابی در ژانر را ندارد زیرا عملکرد سایر برنامه های دوست یابی را اتخاذ می کند و به کاربران امکان می دهد و با هم زدن و هماهنگی ، شروع به گفتگو کنند. با این حال ، این برنامه متمایز است. در واقع, اهداف کاربران توسط میوه ها نماد می شوند : بستنی برای جدی بودن ، انگور برای یک جلسه ، هندوانه برای رابطه یک دوست جنسی و ماهیگیری برای یک شب قبل. این برنامه همچنین یک سیستم از خرد کردن, ارسال پیام مستقیم به افرادی که دوست دارید. اگر زنان این امکان را داشته باشند که مستقیماً اهداف مردان را ببینند ، دومی باید اشتراک را از آن خود کند. فرمول حق بیمه, با قیمت 4.99 یورو در هفته ، 12.49 یورو در هر ماه یا 64.99 یورو در سال ، لایک ها و اکتشافات نامحدودی از میوه را به شما می دهد. علاوه بر این فرمول طلایی علاوه بر کشف اینکه چه کسی شما را دوست داشته است ، اما همچنین پروفایل ها را بر اساس میوه فیلتر می کند ، یا حتی به حالت ناشناس می رود. این هزینه برای شما 12.99 یورو در هفته ، 29.99 یورو در هر ماه یا 174.99 یورو برای اشتراک زندگی خواهد بود.

8. وابسته به

ارائه ملاقات

با Tinder ، Meetic احتمالاً یکی از محبوب ترین برنامه های دوست یابی در فرانسه است. از زمان راه اندازی آن ، کمتر از 8 میلیون زوج به لطف پلتفرم شکل می گرفت. عدم ترویج برنامه های الاغ ، Meetic ترجیح می دهد با اجازه دادن به اعضای خود در طول دیدار ، روی روابط جدی تمرکز کندوقایع IRL, مانند کارگاه های آشپزی ، مزه شراب یا شب کارائوکه. در غیر این صورت ، Meetic اجازه می دهد تک آهنگ هایی که منافع مشترک را به اشتراک می گذارند ، مانند هر برنامه جلسه دیگری دوست داشته و بحث کنند. رابط بصری است و باعث می شود شما بخواهید برگردید. علیرغم تمام خصوصیات آن ، Meetic یک برنامه پولی باقی مانده است و این مشکل است. علاوه بر اینکه یکی از گرانترین خدمات موجود در بازار است ، حتی نیست گپ زدن بدون پرداخت هزینه در Meetic امکان پذیر نیست. که بدیهی است به نفع خود بازی نمی کند ، در زمانی که اکثریت قریب به اتفاق برنامه ها به شما امکان می دهند رایگان ملاقات کنید. برای دسترسی به گربه و امیدوار به دیدار نیمه خود ، دو اشتراک در دسترس شما است. فرمول اساسی با قیمت 19.99 یورو در هر ماه یا 9.99 یورو در هر ماه با تعهد 6 ماهه ارائه می شود. فرمول حق بیمه به شما امکان می دهد تا شما را مطرح کنید ، متهم را برای باز کردن دریافت کنید ، یا به همه پروفایل ها اجازه دهید 27.99 یورو در هر ماه با شما تماس بگیرند ، یا 14.99 E در هر ماه با 6 ماه تعهد.

�� شما از Google News استفاده می کنید ? راهنمای تام را به Google News اضافه کنید تا هیچ خبری مهم از سایت ما را از دست ندهید.

Tinder ، Happn ، احساس می کند … در اینجا بهترین برنامه های دوست یابی در سال 2023 وجود دارد

پیدا کردن عشق (یا یک شب) در تلفن هوشمند آسان نیست. برای انتخاب بهترین عکسهای خود و نوشتن ارگانیک کامل ، شما نیز کافی نیست ، و مهمتر از همه ، برنامه ای را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

بهترین برنامه های دوستیابی

در حین مهار ، برنامه های دوستیابی مانند Tinder یا Bumble احیای حضور و غیاب را تجربه کردند. اما فراتر از این دو برنامه ، تا کنون شناخته شده ترین ، بسیاری دیگر برای یافتن یک همسر روح یا عشق یک شب وجود دارند. بنابراین ما از خودمان این سؤال را پرسیدیم که بهترین برنامه های دوست یابی چیست؟. سپس متوجه شدیم که برخی از آنها پیشنهاد می کنند جلسات و سلیقه های شخصی را با هم ترکیب کنند و این امکان را پیدا می کنند که شخصی را پیدا کند که با خواسته های شما ، سلیقه و مشخصات شما مطابقت داشته باشد. در اینجا برخی از برنامه های دوستیابی مورد علاقه ما آورده شده است. (و در مورد: بدترین کارهایی که باید در مورد برنامه های ملاقات انجام شود.)

احساس: نشان دهید که واقعاً چه کسی هستید

در آوریل 2019 راه اندازی شده است ، برنامه FEEL در ارائه کاربران متمرکز است. برای پایان دادن به عکس های شما در تعطیلات در کنار دریا ، با حیوان خانگی خود ناز ، یا آینه سلفی شما. در اینجا ، شما باید خود را با یک فیلم کوتاه ارائه دهید. بنابراین به شما اصلی است که اصلی باشید و احساسات یا استعدادهای خود را برجسته کنید. بیشترین این برنامه این است که به دوستان خود اجازه می دهد تا در پروفایل خود نظر خود را ترک کنند. شما فقط باید امیدوار باشید که آنها با شما خیلی خشن نیستند ..

خالص: آشکارا در مورد خواسته های خود صحبت کنید

این برنامه در نظر گرفته شده برای کسانی است که نمی خواهند چهار مسیر را طی کنند اما مستقیماً به این نکته بروید: لذت ، با تنها کلمات کلیدی ، احترام و به خصوص رضایت. سپس می توانید خیالات خود را بدون شرم و ترس از “شرم آور” تحویل دهید. هدف خالص این است که افرادی را که همان خواسته ها را برای دیدار با آنها به اشتراک می گذارند ، به آنها اجازه دهند تا پیوندهایی برقرار کنند و چرا نه ، منجر به جلسه ای می شوند. بنابراین ، آماده آشکار کردن شما ?