پلی استیشن به علاوه ژوئیه 2023: کدام بازی های رایگان PS4 و PS5 در حال حاضر در دسترس است?, بهترین بازی های PS4 رایگان – راهنمای F2P 2023 برای بارگیری

بهترین بازی های PS4 رایگان – راهنمای F2P 2023 برای بارگیری

به سختی وقت داشت که از آن استفاده کند ، وقتی زمان آن رسیده است که بازی های PS رایگان تر در ماه ژوئن جای خود را به دست آورد تازه های استثنایی در پاس سونی. با وجود عزیمت NBA 2K23 از بازی های 2K ، Jurassic Word و Trek به Yomi ، سرویس PlayStation Plus با ارائه یک سه گانه جدید از جهنم برای شروع تابستان ، جذابیت خود را از دست نمی دهد. اکنون زمان کشف عناوین رایگان در حال حاضر در دسترس ، و قابل پخش در کنسول های PS4 و PS5 در این ماه ژوئیه 2023.

پلی استیشن به علاوه ژوئیه 2023: کدام بازی های رایگان PS4 و PS5 در حال حاضر در دسترس است ?

بی تاب ترین ما اکنون می توانیم با بازی های رایگان جدید در PS Plus Sony سرگرم شویم. فرصتی برای ما برای کشف بازی های PS4 و PS5 که از قبل موجود است !

PS به علاوه ژوئیه 2023 بازی های رایگان

به سختی وقت داشت که از آن استفاده کند ، وقتی زمان آن رسیده است که بازی های PS رایگان تر در ماه ژوئن جای خود را به دست آورد تازه های استثنایی در پاس سونی. با وجود عزیمت NBA 2K23 از بازی های 2K ، Jurassic Word و Trek به Yomi ، سرویس PlayStation Plus با ارائه یک سه گانه جدید از جهنم برای شروع تابستان ، جذابیت خود را از دست نمی دهد. اکنون زمان کشف عناوین رایگان در حال حاضر در دسترس ، و قابل پخش در کنسول های PS4 و PS5 در این ماه ژوئیه 2023.

بازی های جدید اضافه شده به PS بیشتر در دسترس است

سونی این زمان فرصت شیرجه زدن را می دهد در قلب دهه 80 در یک جنگ بی رحمانه از یک ژانر جدید. آنچه که مجوز Call of Duty می تواند افسانه خود را جعل کند ، Black Ops Cold War پیشنهاد می کند تا دوباره تاریخ جنبش های سیاسی بزرگ را که برای همیشه چهره جهان را تغییر داده است ، تجدید نظر کند.

سلاح ، جنگ و گیم پلی که با بهترین ها معاشقه می کند, دستور العمل Call of Duty یکسان است ، و دیدن این عنوان خوب است. Call of Duty: Black Ops War Cold در حال حاضر در دسترس است ، و قابل پخش در PS4 و PS5 از PS Plus از فرمول اشتراک ضروری است.

Endling – Extince برای همیشه ، بازی مستقل رایگان بازی

Endling – انقراض است بازی انتخاب مستقل ماه ژوئیه PS Plus. این عنوان خود را به عنوان زندگی نامه ای از سر و صدا در نژاد بشر معرفی می کند ، که در آن استودیوهای Herobeat با مالیخولیایی رنگ آمیزی شده اند.

تجسم آخرین تولد اجباری برای بزرگ کردن جوانان خود در دنیایی در حاشیه ویرانی ، چالشی است که توسط Handygames در Endling ارائه شده است – انقراض برای همیشه است. یاد بگیرید که از روباه های کوچک مراقبت کنید و بر چالش غلبه کنید بقا در یک جو شبه آخرالزمانی جبهه سوالات آگاهانه در 4 ساعت سکانس بازی در کنسول های PS4 ، و PS5 از PS Plus در این دوره ژوئیه.

Alan Wake Remastered ، بازی همهجانبه با گرافیک نفس گیر در ماه ژوئیه

برای آشناترین مجوز ، آلن ویک پیشنهاد داد با این نسخه با عنوان “Remastered” به روز کنید. در غیر این صورت ، این فرصت مناسب برای غوطه ور شدن در گرافیک ذخیره سازی گرافیک ذخیره سازی توسط آلن ویک دوباره از پلی استیشن پلاس استفاده کرد.

تاریکی با ماوراء طبیعی ، یک شهر مرموز در گوشه ای دور افتاده تقریباً از همه چیز ، و فقط برای سلاح های یک تپانچه همراه با یک چراغ مشعل ، آلن ویک است داستان بقای حماسی در قلب یک جهان بسیار تاریک و عاشقانه. آلن ویک از روز 4 ژوئیه ، در کنسول های PS4 و PS5 سونی از PS Plus قابل پخش بوده است.

بهترین بازی های PS4 رایگان – راهنمای F2P 2023 برای بارگیری

بهترین بازی های PS4 رایگان

بهترین بازی های PS4 رایگان ، رایگان برای بازی ، در فروشگاه پلی استیشن برجسته نمی شوند. با این حال اکنون تعداد و کیفیت زیادی وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید یک بازی جدید ، بدون هزینه کردن ، در جای مناسب قرار بگیرید. در اینجا بهترین بهترین بازی های PS4 رایگان ما است.

اول از همه ، این انتخاب با هدف ارائه ژانرهای مختلف به شما ارائه می شود. از بازی Pure Action ، از جمله MMORPG ، گرفته تا بازی های استراتژی ، این همان چیزی است که در این راهنمای بهترین بازی رایگان برای بازی PS4 پیدا خواهید کرد. به صورت رایگان بارگیری کنید و از یک بازی انفرادی یا چند نفره لذت ببرید بدون اینکه کوچکترین پنی را خرج کنید.

FPS رایگان جدید انتظار می رود و بازخورد در مرحله بتا مثبت است. این ubisoft xdeuster با تاریخ انتشار است که نباید طولانی باشد.

انتخاب بهترین بازی های PS4 رایگان

  • حذفی الهی (DKO)
  • Call of Duty: Warzone 2.0
  • Overwatch 2 – قسمت دوم Freetoplay می شود
  • Roller Champion – بازی جدید PS4 رایگان لحظه
  • افسانه های اوج
  • Splitgate – بازی جدید PS4 رایگان
  • لیگ برتر
  • زمین های نبرد PUBG
  • هجی کردن
  • شرکت سرکش
  • سرانداز
  • Warframe – همیشه در صدر بازی های PS4 رایگان وجود دارد
  • سرنوشت 2 نور جدید
  • بره
  • پره
  • Dreadnought – بازی های برتر PS4 رایگان
  • Warface – رایگان برای بازی PS4
  • Hand of the Gods: Smite Tactics
  • Crossout – Mad Max در میان بهترین بازی های PS4 رایگان
  • World of Tanks – مرجع در بازی های PS4 رایگان هنوز 2023
  • Neverwinter: MMO برای این برترین بهترین بازی های PS4 رایگان
  • دله زدن
  • Paladins – F2P خوب در سال 2023 !

حذفی الهی (DKO)

این یک بازی چند نفره است ، شما یک خدای را تجسم می کنید و باید دیگران را در جهانی که از سیستم عامل تشکیل شده است نابود کنید. او در شخص سوم بازی می شود. اگر اشتراک PlayStation Plus را دارید ، می توانید آن را به صورت رایگان تا 3 ژانویه 2023 دریافت کنید ، نسخه اصلی را با تمام کارت ها ، تمام حالت ها و چهار خدای قابل بازی دریافت خواهید کرد.

اسلحه من و من - افسانه های apex

جنگ عصبی ، استراتژیک است و نیاز به همکاری تیمی دارد. اسلاید ، پرش ، خود را بپوشانید ، انتظار دعوا شدید را داشته باشید. این یک بازی اعتیاد آور است ، با یک گیم پلی بسیار موفق.

علاوه بر این ، EA به طور مرتب رویدادهای جدیدی را راه اندازی می کند ، مانند وقایع در عصر بزرگ ، هالووین ، کریسمس و غیره که این امکان را برای تجدید لذت بازی و حفظ بخشی از جامعه بین دو فصل فراهم می کند. علاوه بر این ، هر فصل ، یک افسانه جدید اضافه می شود.

سقوط تیم رایگان - افسانه های apex

بنابراین اگر در حال ورود به این رویال نبرد هستید ، من به شما توصیه می کنم که اولین بار راهنمای ما را بخوانید تا در افسانه های Apex شروع کنید.

Splitgate – بازی جدید PS4 رایگان

Splitgate یک بازی تیراندازی چند نفره جدید است. این رایگان ، سریع و سرگرم کننده است ، این بازی جدید در میان این انتخاب بهترین بازی های PS4 رایگان است. شما از پورتال ها استفاده می کنید و آنها را کنترل می کنید و یک بعد استراتژیک جدید اضافه می کنید. این بازی عکسبرداری علمی تخیلی ، به لطف مکانیک پورتال خود ، جنس FPS را به ابعاد جدیدی می رساند و دعواهای پر پرواز و چند بعدی را ارائه می دهد. Splitgate با برانگیختن خاطرات برجسته ترین بازی های تیراندازی در دو دهه گذشته ، در حالی که یک لمس منحصر به فرد را اضافه می کند ، احساس کلاسیک و آشنا از جنگ نزدیک را به خود می گیرد. او گاهی به عنوان “هاله ای که با پورتال ملاقات می کند” توصیف می شود.

بازی های PS4 رایگان - Warframe

اول ، Warframe یک بازی ویدیویی اکشن سوم تعاونی است. علاوه بر این ، این یک بازی چند نفره است که در دنیای داستانهای علمی تخیلی در حال تحول اتفاق می افتد. بنابراین می توانید به دوستان خود در یورش ها از طریق کل منظومه شمسی بپیوندید ، تا بتوانید قدرت جنگ را تسلط دهید. به تنهایی یا در یک تیم ، با دشمنانی که دنیای شما را تهدید می کنند مبارزه کنید.

سرانجام ، این عنوان گیم پلی بسیار خوبی را در PS4 ارائه می دهد ، عمل ثابت و کنترل در کنترلر بسیار موفق است. این مطمئناً یکی از بهترین بازی های PS4 رایگان است. در حالی که Destiny 2 دارای مشکلات محبوبیت است ، Warframe قلب بازیکنان را به دست می آورد. ما در یکی از مقاله های خود در مورد آن صحبت کردیم: Warframe vs Destiny 2 ، که بهترین است ?.

Fortnite بازیکنان را دنبال می کند

اول از همه در این بازی ، ما باید منابع ، بازیابی سلاح ها ، ساخت استحکامات و ساخت تله هایی را با هدف آخرین بازمانده جمع کنیم.

بازی انفرادی و به عنوان تیم امکان پذیر است. Fortnite در بازی های رایگان به مرجع تبدیل شده است. خواه برای مدل اقتصادی آن ، بسیاری از به روزرسانی های محتوا و کیفیت گیم پلی آن. موفقیت Fortnite آن را به یک مرجع واقعی برای بازیکنان بلکه استودیوهای توسعه تبدیل کرد. فروشگاه بازی یک موفقیت واقعی است ، بهترین بازی رایگان PS4 از آن الهام گرفته شده است.

بازی های PS4 رایگان - Dreadnought

علاوه بر این ، یکی از ویژگی های عنوان این واقعیت است که به جای یک کشتی سریع و چابک ، شما یک فضای بزرگ Dreadnush را سفارش می دهید. و شما کنترل هر عنصر کشتی خود را دارید. Dreadnought هنوز در مرحله بتا است ، اما بسیار پایدار است. این عنوان مزیت ارائه یک گیم پلی اصلی را دارد. این عنوان خوبی برای این انتخاب از بهترین بازی های PS4 رایگان است.

با این لینک می توانید بازی را در فروشگاه پلی استیشن بارگیری کنید.

بازی های رایگان PS4 - Hand of the Gods Toctics

اول از همه ، این یکی از معدود عناوین استراتژی در این انتخاب از بازی های رایگان PS4 است. Hand of the Gods: Smite Tactics چقدر جمع آوری بازی کارت و چرخش -بی -بول بازی استراتژی. بنابراین می توانید سربازان خود را به صورت استراتژیک قرار دهید و از قدرت آنها استفاده کنید. و همه اینها در جهان Smite. سرانجام ، پیوند به برگه فروشگاه پلی استیشن.

بازی های PS4 رایگان - Crossout

بنابراین اصالت این عنوان از این واقعیت ناشی می شود که می توانید وسیله نقلیه خود را بسازید: چرخ ها ، شاسی به کوچکترین بلوکی که دستگاه شما را تشکیل می دهد ! به لطف بلوک های مختلف ، می توانید از قسمت های حساس وسیله نقلیه محافظت کنید تا در معرض دید نقاط ضعف خود قرار بگیرید.

بازی های PS4 رایگان - World of Tanks

و به لطف انواع مختلف مخازن می توانید روش های بازی را تغییر دهید: مخزن سبک ، سریع که به عنوان یک پیشاهنگ خدمت می کند. مخزن متوسط ​​؛ تانک و توپخانه سنگین. سرانجام ، یک طول عمر عالی برای این بازی و ظرافت در گیم پلی. یک بازی اجتناب ناپذیر برای این انتخاب از بازی های PS4 رایگان. در اینجا پیوند برگه فروشگاه PlayStation آورده شده است.

بازی های PS4 رایگان - Neverwinter

به عنوان مثال ، ریخته گری به شما امکان می دهد با قرار دادن اتاق ها ، اشیاء تزئینی ، NPC ، دشمنان ، تله ها و محیط ها ، همانطور که می خواهید ، کارها ، نقشه ها و مناطق بازی پیچیده ایجاد کنید. برای نتیجه گیری ، اگر ژانر را از دست دادید ، شروع کنید! در اینجا پیوند فروشگاه پلی استیشن است. اسلحه بگیرید و خود را در قلب پادشاهی های فراموش شده غوطه ور کنید !

بازی های PS4 رایگان - Smitite

علاوه بر این ، گیم پلی اصلی ، گرافیک خوب ، تنوع شخصیت ها است. و چندین حالت بازی ممکن. در اینجا پیوند برگه فروشگاه PlayStation آورده شده است.

Paladins – F2P خوب در سال 2023 !

سرانجام ، اگر دوست دارید Overwatch باشد ، این بازی ممکن است شما را مورد علاقه قرار دهد ! Paladins یک بازی تیراندازی تیمی است که عناصر استراتژی را با یک سیستم شخصی سازی شخصیت منحصر به فرد از طریق جمع آوری کارت ترکیب می کند. در واقع ، به لطف این کارت ها می توانید مهارت های قهرمان را از بسیاری جهات بهبود و تقویت کنید. سرانجام ، این بازی شباهت های زیادی با Overwatch دارد.

همچنین بخوانید

  • بهترین بازی های رایانه ای رایگان
  • بهترین بازی های اندرویدی رایگان
  • بهترین mmorpg 2023 رایگان یا پرداخت شده

طبقه بندی شده در زیر: راهنما ، PS4 مشخص شده با: رایگان