بهترین اتومبیل های فرعی در سال 2023 – راهنمای خودکار ، بهترین ماشین کوچک: Opel Corsa جدید برنده جایزه Autured شد. | Opel | ستاره

بهترین ماشین کوچک: Opel Corsa جدید برنده جایزه Auture می شود

میتسوبیشی میراژ پیاده روی این رده بندی را می بندد. نیروهای اصلی آن قیمت لخت ترین نسخه ها ، نرخ تأمین مالی سودمند و ضمانت طولانی 10 سال/160،000 کیلومتر برای پیشرانه است. ضمانتی که برای چندین صاحبان نیز که مجبور به جایگزینی موتورهای 3 سیلندر شده اند ، استفاده شده است ، ظرفیت روغن آن محدود است.

بهترین اتومبیل های فرعی در سال 2023

برای چهارمین سال متوالی ، کیا ریو زیبا در صدر رتبه ماست. با وجود سالهای گذشته ، ماشین کره ای برای افرادی که مایل به یک ماشین کوچک هستند جالب ترین است.

با تشکر عملی از درب عقب و نسبتاً جادار با توجه به کاهش اندازه آن ، ریو یک رانندگی ایمن ، کارآمد و حتی دلپذیر را اتخاذ می کند ، یک چیز نادر در این بخش. حرکتی حفظ شده به عملکرد کافی دست می یابد و مصرف آن اندازه گیری می شود.

2. نیسان ورسا

پس از اولین بار از بین بردن ، نیسان سرانجام ورسا را ​​به کاتالوگ آورد. خودرویی که بازده کلی خوبی را فراهم می کند ، اما فقط در نسخه سدان موجود است. مانند ریو ، ورسا فضای داخلی رضایت بخش ، عملکرد صحیح را ارائه می دهد. از طرف دیگر ، رفتار او بیشتر ضد آب است.

بزرگترین نقص در ورسا قیمت فروش آن و نرخ تأمین مالی بیش از حد آن است. با نزدیک شدن به کسانی که از Sentra جمع و جور ، کارآمدتر و ورزشکارتر تر هستند ، زیر مجموعه نیسان به این دلیل علاقه خود را از دست می دهد.

3. میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ پیاده روی این رده بندی را می بندد. نیروهای اصلی آن قیمت لخت ترین نسخه ها ، نرخ تأمین مالی سودمند و ضمانت طولانی 10 سال/160،000 کیلومتر برای پیشرانه است. ضمانتی که برای چندین صاحبان نیز که مجبور به جایگزینی موتورهای 3 سیلندر شده اند ، استفاده شده است ، ظرفیت روغن آن محدود است.

در جاده ، Mirage بد نیست ، اما خدمات آن از دو رقیب خود پایین تر است. در واقعیت ، میراژ فقط در هنگام ناپدید شدن شورولت اسپارک ، حضور خود را در تریبون مدیون است ، که این یک خرید عاقلانه تر بود.

بهترین ماشین کوچک: Opel Corsa جدید برنده جایزه “Autured” می شود.

بسته

“بهترین طراحی جدید 2023”: Corsa ، پرفروش ترین اتومبیل های کوچک ، به وضوح از رقبای خود هارالد همپرخت ، مدیر ارتباطات Opel جلوتر است ، این جایزه را دریافت می کند. یک طراحی هیجان انگیز: کورسا جدید با جلو و جبهه Opel Vizor و هیئت منصفه کاملاً دیجیتالی کابین خلبان: بیش از 14.500 حرکات رانندگی رأی داده اند.

  • “بهترین طراحی جدید 2023”: کورسا ، پرفروش ترین اتومبیل های کوچک ، به وضوح از رقبای خود جلوتر است
  • هارالد همپرت ، مدیر ارتباطات اوپل ، این جایزه را دریافت می کند.
  • یک طراحی هیجان انگیز: کورسا جدید با چهره ویزور جلو و کابین خلبان کاملاً دیجیتال
  • هیئت منصفه مستقل: بیش از 14.500 بازیکنموتور اتومبیل UND Sport رأی داد.

روسلشیم. Opel Corsa نه تنها پرفروش ترین ماشین کوچک در سالهای 2021 و 2022 در آلمان و انگلستان است. با ظاهر جدید آن ، از جمله سپر مشخصه برند Opel Vizor و کابین خلبان کاملاً دیجیتال ، اکنون رسماً زیباترین بخش بازار آن است. این توسط بیش از 14،500 خواننده تأیید شده استموتور اتومبیل UND Sport, مجله اتومبیل آلمانی ، که Opel Corsa جدید را “بهترین طراحی جدید 2023” انتخاب کرد. اکثریت قریب به اتفاق 53.7 ٪ آراء در گروه “ماشین کوچک” به پرفروش این برند در Blitz اهدا شد. قیمت طراحی “autis” بنابراین برای دومین بار متوالی به OPEL باز می گردد. سال گذشته ، Opel Rocks Electric با نتیجه ای به همان اندازه قانع کننده ، این جایزه را در گروه “Mini Cara” به دست آورد.

“Opel Corsa جدید جسورانه و خالص در داخل و خارج است ؛ این کار عملی و لذت رانندگی را ترکیب می کند و احساسات را برانگیخته است. علاوه بر این ، در حال حاضر در حالت صرفاً برقی می چرخد ​​و انگیزه بزرگی به تهاجم برق ما می دهد. در Opel ، ما از این رأی واضح بسیار خوشحالیم. “.

جسورانه ، خالص ، پر از احساسات: کورسا جدید با عملکرد و طراحی خود اغوا می کند

اخیراً Opel Corsa جدید در زمینه تحرک IAA در مونیخ ، جایی که به عموم مردم علاقه مند است ، پیش نمایش جهانی ارائه شد. مانند Corsa برقی ، در دو سطح عملکرد موجود است: با موتور بنزینی و موتور بنزینی 100 کیلو وات/136 اسب بخار با دامنه 354 کیلومتر و اکنون 115 کیلو وات/156 اسب بخار تا 402 کیلومتر از لذت رانندگی بدون انتشار محلی محلی (طبق استاندارد WLTP). 1

طراحان پرفروش ترین اتومبیل های کوچک حتی واضح تر و مدرن تر بودند. جالب ترین عنصر نمای جلوی آن ، Vizor Opel غیرقابل توصیف است ، محافظ مشخصه برند برای همه مدل های جدید Opel. ویزور سیاه در کل قسمت جلوی کورسا امتداد دارد و در یک عنصر بصری منفرد ، مشبک ، چراغهای جلو LED در طرفین و آرم Opel Blitz در مرکز ادغام می شود. از طرف دیگر ، به نظر می رسد مقدار C “برش” سقف را روی وسیله نقلیه شناور می کند. و در قسمت عقب ، اکنون نام Corsa با اطمینان در مرکز درب درب ظاهر می شود. Corsa همچنین فضایی مدرن و دلپذیر را در محفظه مسافر ایجاد می کند. نکته قوی ، از نظر بصری و فنی ، کابین خلبان دیجیتال اختیاری است ، با یک سیستم سرگرمی جدید.

ترکیبی از فن آوری های طراحی پیشرفته و غیر سازنده و سازش ناپذیر Opel Corsa جدید نیز خوانندگان را متقاعد کرده استموتور اتومبیل UND Sport. برای هجدهمین بار ، آنها موارد دلخواه خود را از نظر طراحی به صورت آنلاین انتخاب کردند. در کل 14507 شرکت کننده امسال رای دادند. آنها در 11 دسته از 105 مدل جدید انتخاب کردند.

1 مقادیر استقلال تعیین شده با توجه به روش روش آزمایش WLTP (R (CE) N ° 715/2007 ، R (EU) N ° 2017/1151). استقلال واقعی می تواند در شرایط روزانه متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد ، به ویژه سبک رانندگی شخصی ، ویژگی های مسیر ، دمای خارج ، استفاده از گرمایش و تهویه مطبوع و پیش شرط حرارتی.