نحوه مشورت با پست ها و داستانهای اینستاگرام بدون حساب 2023 – Minitool ، NGL – پرسش و پاسخ در فروشگاه App

NGL – پرسش و یک ناشناس 12

بنابراین ، آیا روشی برای مشورت با اینستاگرام بدون حساب وجود دارد? بله ، برخی از راه حل های جایگزین وجود دارد. بهترین روش استفاده از یک بیننده اینستاگرام است. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد عکسها ، پست ها ، فیلم ها و داستانهای حسابهای اینستاگرام عمومی را مرور کنید.

نحوه مشورت با پست ها و داستان های اینستاگرام بدون حساب 2023

ممکن است اتفاق بیفتد که شما می خواهید داستانهای اینستاگرام را به صورت ناشناس مرور کنید. چگونه می توان بدون دانستن آنها با عکس های دیگران مشورت کرد? برای انجام این کار ، از یک بیننده اینستاگرام استفاده کنید. این پست 4 بیننده اینستاگرام را ارائه می دهد که به شما امکان می دهند داستانهای اینستاگرام را بدون حساب ببینید.

آیا می توانید بدون حساب با اینستاگرام مشورت کنید?

فرقی نمی کند از نسخه وب یا برنامه اینستاگرام استفاده کنید ، باید وارد حساب اینستاگرام خود شوید. بسیار کسل کننده است ، به خصوص وقتی حساب اینستاگرام شما به طور تصادفی غیرفعال است.

بنابراین ، آیا روشی برای مشورت با اینستاگرام بدون حساب وجود دارد? بله ، برخی از راه حل های جایگزین وجود دارد. بهترین روش استفاده از یک بیننده اینستاگرام است. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد عکسها ، پست ها ، فیلم ها و داستانهای حسابهای اینستاگرام عمومی را مرور کنید.

شما می خواهید یک نمایش پرده ای ویدیویی اینستاگرام ایجاد کنید? این ویرایشگر ویدیویی و خالق عکسهای Watermark را بدون علامت Watermark ، Minitool Moviemaker امتحان کنید.

نحوه مشورت اینستاگرام بدون حساب?

در اینجا 4 بهترین بیننده اینستاگرام رایگان که به شما کمک می کنند بدون حساب در اینستاگرام مشورت کنید.

شماره 1. بدل

Imginn مکان خوبی برای مرور داستان های اینستاگرام و پست های بازیگران مورد علاقه شماست. این امکان را به شما می دهد تا عکس ها ، فیلم ها و داستان های اینستاگرام خود را مرور و بارگیری کنید. همچنین به شما امکان می دهد تا با نظرات در پست اینستاگرام مشورت کنید.

مرحله 1. به وب سایت مراجعه کنید: https: // imginn.کم.

مرحله 2. نام کاربری را وارد کنید و روی کلیک کنیدنماد تحقیق یا کلید را فشار دهید وارد.

مرحله 3. روی نام نمایه مورد نظر خود کلیک کنید.

مرحله 4. سپس تمام پست ها و داستان های اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد. و می توانید آنچه را که می خواهید بارگیری کنید.

به اینستاگرام بدون حساب مراجعه کنید

شماره 2. خیش

Dumper یک بیننده عالی از پروفایل اینستاگرام است. این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به اتصال به حساب اینستاگرام خود ، پست های اینستاگرام ، داستان ها ، واقعیت ها و پست های برچسب زده شده از دیگران را مرور کنید. همچنین این امکان را به شما می دهد تا عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود را ضبط کنید.

علاوه بر این ، Dumper تعداد دقیق لایک ها و نظرات را در یک پست اینستاگرام و تعداد پیروان و پست ها در یک حساب اینستاگرام نشان می دهد.

  1. به وب سایت Dumper بروید: https: // dumper.کم.
  2. به دنبال نمایه اینستاگرام باشید و با آن مشورت کنید.
  3. اگر می خواهید عکس مورد نظر خود را بارگیری کنید ، عکس را فشار داده و روی دکمه کلیک کنید دانلود در عکس.

شماره 3. بزرگ

مانند Dumper ، Greatfon به شما امکان می دهد بدون اتصال به حساب خود و ذخیره عکس ها ، فیلم ها و داستانهای هر حساب اینستاگرام ، با هر پروفایل اینستاگرام عمومی مشورت کنید. در صفحه اصلی Greatfon ، برچسب های محبوب و پروفایل های مرسوم ، مد روز را در اینستاگرام پیدا خواهید کرد.

  1. به این وب سایت بروید: https: // greatfon.کم.
  2. نام نمایه اینستاگرام ، برچسب ها ، مکان را وارد کنید و روی آن کلیک کنیدنماد تحقیق.
  3. سپس می توانید محتوای اینستاگرام را مرور کرده و فیلم ها و عکس های مورد نظر را بارگیری کنید.

شماره 4. anon Ig بیننده

همانطور که از نام آن پیداست ، Anon IG Viewer یک برنامه وب است که به شما امکان می دهد با داستانها و پست های اینستاگرام افرادی که به شما علاقه مند هستند بدون اینکه آنها را بدانند مشورت کنید. با استفاده از این نمایه پروفایل اینستاگرام ، فقط می توانید تعداد دنبال کنندگان و پست ها را مشاهده کنید.

  1. به وب سایت مراجعه کنید: https: // www.anonigviewer.کم.
  2. به دنبال مشخصات اینستاگرام مورد نظر برای مشاوره باشید و پیدا کنید.

نتیجه

این پست 4 روش برای مشورت رایگان با اینستاگرام بدون حساب به شما می دهد. اگر پیشنهادات دیگری دارید ، نظرات خود را در زیر بگذارید!

  • فیس بوک
  • توییتر
  • وابسته به لینکدین
  • رنگ قرمز

NGL – پرسش و یک ناشناس 12+

توسعه دهنده DeepMoji نشان داده است که برنامه از نظر محرمانه ممکن است شامل پردازش داده ها همانطور که در زیر شرح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، با سیاست حفظ حریم خصوصی توسعه دهنده مشورت کنید.

داده های مربوط به شما

شیوه های محرمانه بودن بسته به ویژگی هایی که استفاده می کنید یا با توجه به سن شما ممکن است متفاوت باشد. بیشتر بدانید

جزئیات

کلیپ های جریان فروشنده ، شرکت

سازگاری آیفون به iOS 13 نیاز دارد.0 یا نسخه بعدی. iPod Touch به iOS 13 نیاز دارد.0 یا نسخه بعدی. مک به MACOS 11 نیاز دارد.0 یا نسخه بعدی و یک مک با تراشه Apple M1 یا نسخه بعدی.

فرانسوی ، آلمانی ، انگلیسی ، عربی ، کاتالان ، چینی ساده ، چینی سنتی ، کره ای ، کرواسی ، دانمارکی ، اسپانیایی ، فنلاندی ، یونانی ، مجارستانی ، عبری ، اندونزی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، مالایی ، نروژی ، هلندی ، لهستانی ، پرتغالی ، پرتغالی رومانیایی ، روسی ، اسلواکی ، سوئدی ، چک ، تایلندی ، ترکی ، اوکراینی ، ویتنامی

سن 12+ صحنه های نادر/متوسط ​​از طنز مبتذل یا صحنه های نادر/متوسط ​​کفرآمیز از محتوای پزشکی