کدام لپ تاپ را انتخاب کنید? راهنمای بهترین لپ تاپ ها در سال 2023 – LDLC ، نحوه انتخاب لپ تاپ خود?

کدام لپ تاپ را انتخاب کنید

من به لپ تاپ احتیاج دارم.
کدام یک را انتخاب کنید ?

پیدا کردن خود در لپ تاپ PC/MacBook جنگل امکان پذیر است ?! هزاران مدل وجود دارد ، اما فقط یک مقام منتخب خواهد بود: یکی از آنها که کاملاً مناسب شما باشد. اما ناگهان ، چگونه آن را پیدا کنیم .. ? حرکت نکنید ، ما همه چیز را برای شما توضیح می دهیم !

شما چه لپ تاپ هستید ?

شما می خواهید مجموعه ای از لپ تاپ/مک بوک را فقط برای خود داشته باشید ? هیچ چیز ساده تر نیست ! به این پرسشنامه در دو مرحله سه حرکت پاسخ دهید و Presto: رایانه ایده آل شما ظاهر می شود !

درک بهتر

1- بالاتر از همه: صفحه نمایش.

سعادت

صفحه نمایش کمی از آنچه خواهید دید H24 … فراموش کردن آن غیرممکن است ! کوچکتر ، کامپیوتر عشایری خواهد بود: سبک تر ، حجیم کمتر ، مصرف کمتر و در نتیجه استقلال بیشتر و غیره. بزرگتر ، برای مدت طولانی راحت خواهد بود ! این به شما بستگی دارد که ببینید قلب شما کجا تعادل می یابد ..
در صورت لزوم ، در اینجا برخی از نقاط دیدنی وجود دارد:

  • لپ تاپ به نام 15 اینچ متنوع ترین است. در زیر ، تحرک مقدم است و از 16 اینچ ، استفاده بی تحرک ضروری است.
  • هیچ چیز مانع از اتصال لپ تاپ کوچک خود به مانیتور بزرگتر نمی شود ، با صفحه کلید و ماوس که به عنوان یک جایزه برای راحتی بیشتر سازگار است.
  • شما به خصوص به انتقال رایانه خود در همه جا فکر نمی کنید ، و می خواهید از فیلم ها ، بازی های ویدیویی یا خلاقیت های گرافیکی نهایت استفاده را ببرید ? یک صفحه بزرگ ضروری است !

کمک ، من بازتاب دارم !

مراقب باشید ، اگر قصد دارید پاهای خود را در یک فن روی چمن کار کنید ، خورشید می تواند همه چیز را خراب کند ! اگر قصد دارید از رایانه شخصی/مک بوک خود استفاده کنید که اغلب در خارج از منزل یا در یک مکان روشن قرار دارد ، یک دال (که صفحه نمایش را آهنگسازی می کند) به نام “MAT” انتخاب کنید: کمتر از نور فکر خواهد کرد و رنگ های طبیعی بیشتری را به شما ارائه می دهد (اما کمی متضاد کمتر ). در غیر این صورت ، یک دال درخشان ارزان تر و روشن تر خواهد بود. این به شما بستگی دارد که ببینید چه چیزی را ترجیح می دهید !

با کیفیت 4K یا نه ?!

البته ، همه حداکثر وضوح را دوست دارند. اما آیا این برای شما بسیار مهم است ? اگر در یک صفحه نمایش راحت تر برای حمل و نقل شرط بندی کرده اید ، یا قصد نمایش سمعی و بصری را ندارید ، پس نیازی به اصرار نیست. بدتر: وضوح بسیار بالا در صفحه کوچک نه تنها بی فایده بلکه بسیار ناخوشایند خواهد بود ! علاوه بر این ، این یک روش خوب برای صرفه جویی است: یک لپ تاپ Full HD (تعریف بالا) لزوماً مقرون به صرفه تر از UHD یا 4K خواهد بود (Ultra High Definition).

لمسی ، قابل تحول و شرکت

برخی این نکات را غیر ضروری می دانند ، برخی دیگر دیگر نمی توانستند این کار را انجام دهند ! صفحه های لمسی و صفحه نمایش 360 درجه به یک تبلت دارایی عالی برای تطبیق پذیری بیشتر (یا سادگی بیشتر ، برای افراد مسن به عنوان مثال. ). همچنین یک راه خوب برای خرید چندین محصول یا صرفاً سریعتر بدون موش است.

2- قدرت = پردازنده

CPU

پردازنده قلب ، قدرت رایانه شماست. درست مانند همه چیز دیگر ، خوب است که فقط مطابق استفاده خود هدف قرار دهید: اگر فقط فکر می کنید به ایمیل های خود نگاه کنید ، نیازی به یک جانور مسابقه نیست … و دوباره ، این یک روش خوب برای کاهش هزینه های رایانه شخصی /MacBook است در زندگی روزمره شما مؤثر است.

  • شما تطبیق پذیری را هدف قرار می دهید ? یک پردازنده میانی را ترجیح دهید ، همه کاربردهای ممکن را برآورده کنید.
  • برای محاسبه طرفدار بازی ، چند وظیفه ای یا فشرده ، پردازنده AMD Ryzen 7/9 یا Intel® I7/I9 بی فایده نیست و امکان روان بودن و سرعت قابل توجهی را فراهم می آورد.

3 – بازی صحبت کردن (و گرافیک).

GPU

همه رایانه ها می توانند آخرین بازی کوچک فیس بوک را باز کنند یا فیلم مورد علاقه خود را راه اندازی کنند ، زیرا همه آنچه را که GPU (G برای “گرافیک” نامیده می شود) در پردازنده خود ادغام می کنند. اما اگر واقعاً از رایانه خود برای بازی ها استفاده می کنید ، کارت گرافیک یک امتیاز واقعی است: گرافیک برتر و زیبایی تصویر ، محافظت در برابر پارگی یا تاخیر … توجه داشته باشید که لپ تاپ ها با بیشتر بازی هایی که MacBook سازگار است سازگار است. این سؤال همچنین برای هنرمندان ، طراحان گرافیک و سایر معماران مطرح می شود: اگر روی پرونده های نسبتاً سبک کار می کنید ، نیازی به خراب کردن شما نیست. از طرف دیگر ، اگر شروع به ساخت سه بعدی یا فیلم می کنید ، از وسایل ، چه در رایانه شخصی و چه در MAC استفاده نکنید.

  • یک پردازنده گرافیکی یکپارچه با کیفیت خوب ممکن است برای بازی های لذیذ ضعیف (Fortnite و غیره) یا به عنوان مثال نقاشی کافی باشد
  • برای استفاده شدیدتر از گرافیک یا با توجه به مدرک مورد نیاز خود ، کارت گرافیک ترجیح داده می شود.

4- متصل و متصل:

GPU

شما می خواهید لپ تاپ خود را به یک تلویزیون HD وصل کنید ? حضور خروجی HDMI را بررسی کنید ! شما می خواهید به طور مرتب یک هارد خارجی ، یک رایانه لوحی گرافیکی یا یک دسته لوازم جانبی را به هم وصل کنید .. ? بنابراین چندین درگاه USB (یا لوازم جانبی برای ضرب آنها) ارائه دهید.

  • درگاه های USB 2.0 به شما امکان می دهد اکثر دستگاه های فعلی را به هم وصل کنید ، اما به همان اندازه برای رفتن به USB 3.0.
  • درگاه های USB-C (MINI) گاهی اوقات می توانند تنها اتصالات متصل باشند. مراقب باشید آداپتور مصرف را تهیه کنید !
  • خواننده کارت حافظه یک مزیت برای دیدن عکس های تعطیلات شما یا فقط اضافه کردن فضا است. لطفاً توجه داشته باشید ، برخی از خوانندگان فقط با کارت های SD سازگار هستند ، برخی دیگر قادر به خواندن چندین قالب هستند !
  • Wi-Fi در تمام لپ تاپ ها وجود دارد اما در چندین نسخه کم و بیش سریع موجود است. این به شما بستگی دارد که مطابق نیاز خود ، حضور بلوتوث ، دوربین یا سایر جزئیات اتصال را نیز بررسی کنید.

5- استقلال بیشتر ، طولانی تر !

GPU

یک روز کامل بدون نیاز به اتصال آن بر روی رایانه خود … این ایده آل خواهد بود ! اما متأسفانه ، انتخاب های شما همیشه استقلال لپ تاپ آینده شما را محدود می کند. در اینجا 3 نکته ای برای دانستن وجود دارد.

صفحه نمایش
هرچه صفحه نمایش کوچکتر باشد ، از باتری کمتر درخواست می شود. همچنین با کاهش روشنایی صفحه ، استقلال را بدست آورید !

قدرت
هرچه نیاز شما به نیاز شما (به عنوان مثال) مهمتر باشد ، استقلال کمتر خواهد بود. اگر استفاده شما محدود به اتوماسیون یا ناوبری اداری است ، شما علاقه مند به طرفداری از یک ماشین کمتر قدرتمند هستید !

باتری
باتری لپ تاپ با ظرفیت آن (بیان شده در MAH) و تعداد سلولهایی که آن را تشکیل می دهند (مربوط به ولتاژ ارسال شده) مشخص می شود. باتری های ماندگارتر نیز حجیم تر و سنگین تر هستند.

نه ، اما من فقط می خواهم.

برای کار !

شما قصد دارید در ماه های آینده سفر کنید ، یا فقط بتوانید از راه دور استفاده کنید ? به طور خلاصه ، استفاده اصلی شما اتوماسیون اداری خواهد بود: گزارش ها را بنویسید ، با اینترنت مشورت کنید ، ویدئوفون درست کنید ، چند فیلم بخوانید و … این فقط است ? با یک جانور مسابقه درهم و برهم نشوید و کارت قدرت و گرافیک را ذخیره کنید. از طرف دیگر ، خود را به لوازم جانبی و اتصالات محدود نکنید تا در وسط کشور خارجی مسدود نشود ! سرانجام ، از وزن سبک و اندازه آسان برای حمل و نقل استفاده کنید ، حتی یک مدل ترکیبی برای تبدیل به رایانه لوحی در صورت خواندن زیاد !

بازی !

البته او بازی می کرد و … بازی. اگر فقط می خواهید برخی از خوب را امتحان کنید ، نیازی به گرفتن قدرتمندترین رایانه شخصی نیست. شما می توانید با هدف قرار دادن چیزی مناسب برای استفاده خود ، استقلال و سبکی به دست آورید. در مورد بازی اصلی هدفمند و حداقل درخواست شده برای کار کردن آن اطلاعات کسب کنید. البته کمی قدرتمندتر از کارت گرافیک نشان داده شده (برای راحتی و مدت زمان بیشتر) ، اما بدون اغراق آمیز است. از طرف دیگر ، اگر شما یک بازی طرفدار بازی هستید و قصد استفاده از رایانه شخصی خود را در LAN دارید ، می توان به این وسیله داده شد: کارت گرافیک بزرگ (واقعی) ، صفحه کلید بهینه شده ، صفحه بزرگ و غیره. به خودتان اجازه دهید بدون شکستن بودجه (و کیف خود) وسوسه شوید ..

دانستن همه چیز !

خوب ، خیلی خوب ، “چه کسی بیشتر می تواند”. اما همه ما بودجه نامحدود نداریم و نه اهداف یکسان. اگر استفاده شما در نظر گرفته شده است که همه کاره و چندرسانه ای باشد ، حتماً نیازهای اصلی خود را در اولویت قرار دهید: صفحه نمایش بزرگ یا سبکی ، استقلال یا قدرت و غیره. یکی از دیگری جلوگیری نمی کند ، اما این می تواند ایده دقیق تری از آنچه به دنبال آن هستید به شما ارائه دهد. به عنوان مثال ، اگر نیاز به چندرسانه ای منحصر به فرد شما تماشای فیلم و نوشتن در رایانه لوحی است ، می توانید یک پردازنده کوچک i5 را کاملاً مناسب داشته باشید. از طرف دیگر ، در صورت داشتن یک مدل سه بعدی ، لزوماً لازم است که تهیه شود ! به همین ترتیب ، اگر قصد دارید این رایانه را با تمام خانواده به اشتراک بگذارید ، از فکر کردن در مورد راحتی همه دریغ نکنید: صفحه نمایش خیلی کوچک نیست و شاید لمس کند ، GPU نسبتاً قدرتمند ، اتصالات سازگار … به طور خلاصه ، پیش بینی می شود !

کدام لپ تاپ را انتخاب کنید ?

اشتراک گذاری

امروز لپ تاپ ها برای تجهیز خود در علوم کامپیوتر ضروری هستند. عملی ، آنها می توانند شما را در همه جا دنبال کنند و اجراهای آنها در آنجا باشد ! انتخاب بسیار گسترده است و پیدا کردن خود در محدوده چندان ساده نیست. من به شما کمک می کنم انتخاب درستی را انجام دهید.

  • چه اندازه صفحه نمایش را انتخاب کنید ?
  • حافظه رم ، SSD ، هارد دیسک و ابر: ذخیره داده ها
  • چه پردازنده ای برای استفاده ?
  • چه استخوانی: سیستم عامل Mac ، ویندوز یا سیستم عامل Chrome ?
  • استقلال ، یک معیار مهم
  • کامپیوتر ترکیبی یا رایانه شخصی Ultraportable ?
  • پوشش ، بند ناف: لوازم جانبی ضروری
  • Pack Serenity Duo: ابزاری برای محافظت و تجهیز رایانه آنها

چه اندازه صفحه نمایش را انتخاب کنید ?

سوالی که باید از شما بپرسید این است که آیا فقط این رایانه شخصی را جابجا خواهید کرد در محل شما, از اتاق نشیمن به اتاق خواب ، یا اگر می خواهید روزانه مصرف کنید حمل با. یک صفحه بزرگ 17 اینچی برای سفرهای دقیق. این شما را به ارمغان می آورد راحتی برای کار یا تماشای فیلم بسیار قابل توجه است. از طرف دیگر ، برای سفرهای روزانه, صفحه نمایش 13 یا 14 اینچی بیشتر نشان داده شده است. قالب های جدید ظاهر می شوند ، 16 “و 16.1 “در نسبت 16/10 یا 16/9. آنها انتخاب بیشتری ارائه می دهند.

لپ تاپ دل XPS

حافظه رم ، SSD ، هارد دیسک و ابر: ذخیره داده ها

به منظور اینکه واکنشی یک چهارم نوبت حتی داشتن چندین نرم افزار در همان زمان باز شد, رم شاخصی است که مهم است. یک خاطره 8 گیگابایت رم حداقل این است که بتوانیم به طور همزمان چندین صفحه اینترنت را مرور کنیم ، با یک نرم افزار دیگر در پس زمینه. برای چندرسانه ای یا مصارف پیشرفته تر ، اگر می خواهید از یک استفاده کنید ، رم 16 یا 32 گیگابایت ضروری است نرم افزاری اساسی مانند Photoshop یا Adobe First Pro کاهش.

لپ تاپ ها به طور فزاینده ای مجهز هستند دیسک SSD, که آنها را حتی بیشتر می کند سریع و کارآمد در اجرای کارهای سنگین. امروز ، این ذخیره سازی برای داشتن یک رایانه سریع اجباری شده است. اگر لپ تاپ شما آن را ندارد یا می خواهید یکی را نصب کنید ، می توانید پیدا کنید انتخاب بزرگی از SSD های داخلی در کاتالوگ ما. همچنین می توانید برای انتخاب یک انتخاب کنید SSD خارجی به منظور ذخیره سریع داده های خود.

از طرف دیگر ، برخی از رایانه های شخصی اکنون ارائه می دهند یک هارد بسیار سبک ، مانند Chromebook. این دستگاه ها براساس این واقعیت است که ما اکنون دائماً هستیم متصل و ابر ذخیره سازی ایده آل برای یافتن اسناد خود در دستگاه های مختلف آن است.

رابط های Chromebook

چه پردازنده ای برای استفاده ?

این به وضوح استفاده است چندرسانه ای یا بازی ویدئویی که برای انتخاب a تعیین کننده است پردازنده سریع. بنابراین ، اگر فقط به گشت و گذار نیاز دارید ، یادداشت کنید یا فیلم ها را تماشا کنید ، یک پردازنده ساده (اینتل سیلرون ، پنتیوم با گرافیک اینتل) این ترفند را انجام خواهد داد. اگر تمرین می کنید روتوشینگ تصویر یا ویرایش ویدیویی, یک پردازنده نسل هشتم یا بیشتر Intel Core MultiCœur با چیپست گرافیکی یکپارچه مناسب تر خواهد بود. برای گیمرها کسانی که می خواهند یک ثانیه از تأخیر را هدر ندهند ، باید ایستاد (AMD Ryzen 5 یا Intel Core- i5 و بالاتر) با کارت گرافیکی اختصاصی.

آنجا نسل دوازدهم پردازنده اینتل افتتاح معماری جدید تراشه های ترکیبی با دو نوع هسته: مدور الکترونیکی و پره. اولین مورد قلب های با کارایی بالا است که به عنوان مثال برای لکه های سنگین که در آن بازی های ویدیویی استفاده می شود ، استفاده می شود. دومی قلب های کم مصرف است که برای آنها استفاده می شود لکه های پس زمینه یا مواردی که نیازی به آن ندارند بدون قدرت. این نسل جدید از پردازنده ها نوید عملکرد استثنایی برای انواع کاربردها (بازی ها ، فعالیت های خلاقانه یا اداری).

سیب کک های خانه نسل دوم را ارائه می دهد: Apple Silicon M2 SoC. دومی قول بهبود عملکرد CPU تا 18 ٪ و بهبود GPU تا 35 ٪ در مقایسه با تراشه M1 قبلی. تراشه M2 دارای چهار هسته “بهمن” با کارایی بالا و چهار هسته “بلیزارد” با انرژی کارآمد است و یک پیکربندی ترکیبی شبیه به پردازنده های بازو دینامی ، دریاچه اینتل آلدر (ژنرال دوازدهم) و دریاچه رپتور (ژنرال سیزدهم) ارائه می دهد. M2 همچنین شامل یک واحد پردازش گرافیکی (GPU) با هشت یا ده هسته طراحی شده توسط اپل است.

پردازنده کامپیوتر

چه استخوانی: سیستم عامل Mac ، ویندوز یا سیستم عامل Chrome ?

> سیب به لطف تاریخ و دانش خود به سرعت پیروز شد معاملات خلاقانه. برای عکس ، ویرایش ویدیو یا ایجاد موسیقی (گاراژ باند یا منطق طرفدار) ، کتاب ایستادگی کردن.

> پنجره ها برای کاربردهای حرفه ای بسیار مناسب است که به نرم افزاری نیاز دارد که هم اساسی (مجموعه اداری) باشد و هم خاص تر.

> جدید جدید در لیگ های بزرگ ، کروم بوک به لطف قیمت ها و امکانات بسیار رقابتی که کاملاً مناسب برای استفاده های معمولی است (ناوبری اینترنتی ، نرم افزار اداری) جای خود را پیدا کنید.

جوهر ویندوز

استقلال ، یک معیار مهم

اگر مجبور هستید دوره های آموزشی در روزهای بدون مجاور ، یا اگر شما مسافرت رفتن برای ساعات طولانی ، استقلال رایانه شخصی یک معیار مهم است. مدل هایی را که بیش از 10 ساعت استقلال ارائه می دهند ترجیح دهید (X360 Convertible Spectrum ، Dell XPS 13 ، سری ASUS UX که با پلت فرم Intel Evo ، Chromebook کار می کنند). به طور کلی ، رایانه هایی با اجزای کمتری قدرتمند یا انرژی پایدار ماندگار خواهند بود. مثلا, رایانه های لپ تاپ بازی یک استقلال کوچک دارند در مقایسه با رایانه های اتوماسیون اداری با پردازنده های ساخته شده برای موجودات اقتصادی. به عنوان مثال ، پردازنده های اینتل با حرف U در پایان مدل پردازنده های مصرف کم را تعیین می کنند. بنابراین رایانه استقلال بهتری دارد.

کامپیوتر ترکیبی یا رایانه شخصی Ultraportable ?

PC 2 در 1: چرا نه ?

بین یکی لپ تاپ و لوح, قلب شما متعادل می شود ? هر دو را با رایانه های ترکیبی جدید انتخاب کنید. با یک صفحه لمسی مدولار (قابل جدا شدن یا 360 درجه چرخان) ، آنها به لطف این دانشکده عملی بهینه را ارائه می دهند بین حالت های رایانه و رایانه لوحی تغییر دهید. از طرف عملکرد ، آنها می توانند حداقل برای زندگی روزمره را تضمین کنند یا در صورت نیاز به قدرت بیشتری ، تنظیمات عضلانی بیشتری را نیز ارائه دهند (Microsoft Surface Pro 8 و Pro 9 ، Surface Laptop Studio Surface ، HP Spectrum X360 و High -end Chromebook).

کامپیوتر های ترکیبی برای سرگرمی به یک تبلت تبدیل شوید. این فشرده سازی و انعطاف پذیری دستکاری به معنای کارآمد بودن آنها نیست. آنها با سبک زندگی فزاینده دیجیتالی و عشایری و نیازهای شما سازگار هستند.

acer swift 7-

روند رایانه به وضوح در خط a است طراحی براق ، ریز و سبک. با این روحیه ، Ultrabook وجود دارد که وزن آن کمتر از یک کیلو مانند ASUS Vivobook ، نوت بوک HP یا IdeaPad توسط Lenovo است. رایانه های شخصی اینتل EVO برای مشتریانی که به دنبال بهترین تجربه ممکن هستند در رده بالایی قرار دارند.

علاوه بر انجام یک معامله خوب ، به لطف لپ تاپ های مورد استفاده ما ، یک ژست برای سیاره ایجاد کنید.

پوشش ، بند ناف: لوازم جانبی ضروری

  • آ پوشش یا یک کیسه برای محافظت از رایانه شما است اساسی, به خصوص اگر قصد دارید آن را در همه جا با خود ببرید.

کیف لپ تاپ

  • اگر لپ تاپ همه داشته باشد صفحه اصلی به عنوان موش ، می توانید خود را به یک موشاضافی به منظور به دست آوردن راحتی.
  • بند ناف USB ، کابل اترنت ، HDMI. آنها را فراموش نکنید ! این کابل های رایانه ای به رایانه شما اجازه می دهد تا با دستگاه دیگر شما وصل شود: چاپگر ، جعبه اینترنت ، تلویزیون.
  • آداپتورهای USB-C یا درگاه Thunderbolt برای رایانه های با درگاه USB-C (به خصوص برای MacBook).
  • دیسک سخت خارجی, کلید USB یا کارت حافظه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی.
  • می خواهید بدون گرم بودن در پاها از رایانه خود روی مبل خود استفاده کنید ? در این مورد برای a انتخاب کنید پشتیبانی بوم برای رایانه. این تهویه را بهینه می کند و از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند.
  • بالاخره ، فکر کنید پاک کننده کامپیوتر برای حفظ رایانه خود. آنها به طور خاص برای جوانی دوم را پس دهید به رایانه شخصی.

Pack Serenity Duo: ابزاری برای محافظت و تجهیز رایانه آنها

شما به تازگی یک کامپیوتر یا MAC خریداری کرده اید ? محافظت از آن در برابر حملات مخرب ضروری است. Pack Serenity Duo یک اشتراک است که یک راه حل از آن را ترکیب می کند امنیت و مایکروسافت 365 (از جمله برنامه های اداری).

این بسته شامل: نرم افزار ضد ویروس ، یک ماژول ضد فیشینگ است که شما را در طول پیمایش ، محافظت از بانکی برای تأمین خریدهای آنلاین و معاملات خود ، از کنترل والدین (برای محافظت از خطرات فرزندان خود) و یک مدیر رمز عبور فوق العاده ایمن محافظت می کند. این نسخه همچنین به شما ارائه می دهد مجموعه اداری مایکروسافت 365 درک ، کلمه ، اکسل ، پاورپوینت و یک درایو ، در میان دیگران.