2023 Jeep Wagoneer: 10 موردی که ما دوست داریم یا دوست نداریم – راهنمای ماشین ، جیپ گراند Wagoneer خود را انتخاب کنید | جیپ کانادا

Jeep Grand Wagoneer خود را انتخاب کنید | جیپ کانادا

فضا را می خواهید? شما جای درست آمده اید. اول از همه ، دسترسی آسان است ، حتی وقتی صحبت از ردیف سوم است. Wagoneer وسیع ترین SUV در کلاس خود است و مهم نیست که در آن جایی که در آن نشسته اند ، در بزرگسالان در جای خود جای بگیرد ، در حالی که Wagoneer L به لطف 7 ingches از چرخ های چرخ اضافی ، دارای بهترین حجم مسافر در کلاس و سطح دوم است.

2023 جیپ واگنر: 10 چیزهایی که دوست داریم یا دوست نداریم

Wagoneer و Grand Wagoneer برای سال 2022 معرفی شده اند ، خاطرات دوست داشتنی را پشت سر می گذارند اما دختر با صدای جنج. آنها با افزودن مدل های چرخ بلند ، برای سال 2023 حتی بزرگتر شده اند.

به دنبال یک هفته کامل پشت فرمان فرم ، اکنون زمان خوبی برای مرور نقاط قوت و ضعف آن است. در اینجا 10 موردی وجود دارد که ما در مورد جیپ واگنر 2023 دوست داریم یا دوست داریم:

  • همچنین: Jeep Wagoneer L ، Grand Wagoneer L برای سال 2023 می آید
  • همچنین: 2022 Jeep Grand Cherokee L: زندگی در سایه عظیم Wagoneer

ما دوست داریم: فضا

فضا را می خواهید? شما جای درست آمده اید. اول از همه ، دسترسی آسان است ، حتی وقتی صحبت از ردیف سوم است. Wagoneer وسیع ترین SUV در کلاس خود است و مهم نیست که در آن جایی که در آن نشسته اند ، در بزرگسالان در جای خود جای بگیرد ، در حالی که Wagoneer L به لطف 7 ingches از چرخ های چرخ اضافی ، دارای بهترین حجم مسافر در کلاس و سطح دوم است.

علاوه بر این ، صندوق عقب می تواند بسته به مدل ، 775 لیتر یا 1،192 لیتر بار داشته باشد – بهترین بار در این بخش. اگر تمام صندلی های عقب را پایین بیاورید (که آسانتر از عقب کشیدن آنها است) ، به ترتیب 3،304 لیتر یا 3.701 لیتر دریافت می کنید.

ما دوست نداریم: قیمت ها

ما باید بلافاصله در مورد فیل موجود در اتاق صحبت کنیم. جیپ به طور واضح جاه طلبی های بزرگی برای Wagoneer داشت ، و این خوب است ، اما برچسب های قیمت سنگین اینگونه نیست. مدل چرخ دستی استاندارد از 82.290 دلار- 92.290 دلار شامل حمل و نقل و PDI است اما هیچ گزینه ای ندارد. در همین حال ، Wagoner L Trus از 89.790 دلار- 95.790 دلار.

مطمئناً ، بسیاری از خریداران SUV با اندازه کامل مایل به صرف هزینه های بزرگ هستند ، اما هر رقیب در آنجا به طور قابل توجهی ارزان تر است. این شامل شورولت تاهو/حومه شهر است – بهترین خریدی که می توانید در سال 2023 طبق گفته تیم ما در آن انجام دهید راهنمای ماشین.

ما دوست داریم: راحتی

سطح راحتی در جیپ واگنر 2023 نیز قابل توجه است. به طور طبیعی ، سرنشینان ردیف جلو به لطف جفت صندلی های فوق العاده مجسمه و مخمل خواب دار ، که به نظر می رسد گرم/خنک شده و تنظیمات قدرت 12 طرفه (از جمله پشتیبانی کمر 4 طرفه) به عنوان استاندارد از بهترین زمان لذت می برند ، از بهترین زمان لذت می برند.

فضای داخلی آرام به تجربه رانندگی راحت می افزاید. حتی با سرعت بزرگراه ، می توانید به راحتی با سایر مسافران بدون بلند کردن صدای خود ، مکالمه خود را حفظ کنید. با توجه به اینکه Wagoneer به عنوان یخچال به عنوان آیرودینامیکی است ، ما تحت تأثیر کار عایق کاری مهندسان جیپ قرار گرفته ایم که انجام داده اند.

ما دوست نداریم: نسبت ها

برای تأکید بر بعد جدید لوکس و پرستیژ ، نشان های جیپ با نامه “Wagoneer” جایگزین شده اند ، اما هیچ انکار روابط خانوادگی از دیدگاه طراحی وجود ندارد. نمای جلوی آن کاملاً با اعتماد به نفس و درجه یک است. با این حال ، همه چیز در طرفین خیلی خوب به نظر نمی رسد.

بله ، درهای بزرگ آموخته می شوند ، اما واگنر نسبتاً متناسب با متناسب است ، که دقیقاً در مورد رقبا اتفاق نمی افتد. به هر حال ، اندازه چرخ ها از 18-22 اینچ متغیر است. از نژاد ، واگنر حتی بدتر است. طراحان جیپ می گویند که آنها نمی خواهند این مانند اتوبوس مدرسه به نظر برسد ، اما اگر از دو دختر این نویسنده سؤال کنید ، مطمئناً این کار را می کند.

ما دوست داریم: بسته کاربید

یکی از راه های بهتر به نظر می رسد Wagoneer ، انتخاب بسته کاربید است ، به خصوص اگر لازم نیست. موجود در همه مدل ها ، بدون نگاه از چرخ های چرخ ، شامل اعداد لهجه های سیاه براق ، و همچنین یک ترفند هیدروگرافی فنی جدید و دوخت دود در داخل است.

صندلی ها و سرفصل ها سیاه هستند ، اما مسافران کلاستروفوبیک نیازی به ساختن ندارند: یک آفتابگردان سه گانه پانوراما نیز بخشی از بسته است و تفاوت فوق العاده ای ایجاد می کند.

ما دوست نداریم: متناسب و تمام شده

کابین Wagoneer 2023 همانطور که قبلاً ذکر شد زیبا و راحت است. گفته می شود ، انتخاب مواد ، تناسب و پایان با توجه به قیمت تا حدودی ناامید کننده است.

به عنوان مثال ، آن سطوح پلاستیکی در پانل های درب وسیع بالا و درب فوقانی (در تریم سری II) کمی ارزان به نظر می رسند و احساس می کنند. درج چوب جعلی (چوب واقعی در Wagoneer با قیم. از طرف دیگر ، چرم زیبا و سوراخ دار Nappa که صندلی ها را می پیچد فراتر از آن است.

ما دوست داریم: قابلیت

Wagoneer مربوط به Old Old 5 است.7 لیتری Hemi V8 ، تا 392 اسب بخار قدرت و 404 پوند فوت. گشتاور ، یا 3 دوقلو توربوشارژ 3.موتور شش سیلندر درون خطی 0 لیتری دارای امتیاز 420 اسب بخار و 468 پوند فوت است. (استاندارد در Wagoneer L). بعد نه تنها قدرتمندتر ، بلکه همچنین اثر سوخت نیز دارد (12.5 لیتر/100 کیلومتر در مقابل 13.8 لیتر/100 کیلومتر با V8). یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته با کمک یکی از سه سیستم درایو چهار چرخ موجود ، تحویل برق را کنترل می کند. حداکثر ظرفیت بکسل در کلاس حداکثر تا 10،000 پوند می تواند بسته بکسل موجود را داشته باشد.

در حالی که ما در مسیرهای پیاده روی به واگنر فشار زیادی وارد نکردیم ، جیپ با خوشحالی در مورد عملکرد برتر خارج از جاده خود به شما می گوید ، که بخشی از آن قیمت بالاتر را توضیح می دهد. یک نکته جالب وجود دارد ، توجه شما: شما باید بسته پیشرفته خارج از جاده را انتخاب کنید ، که لاستیک های همه زمینی ، صفحات اسکید ، کنترل سرعت SELEC و عقب قفل الکترونیکی متفاوت با 3 را اضافه می کند.نسبت محور 92.

ما دوست نداریم: فرمان

فرمان Wagoneer بسیار گسترده است. و به این ترتیب منظور ما چربی ، به ویژه سخنگورها است. پیدا کردن یک چنگال راحت در ساعت 9 و 3 موقعیت ساعت یک مشکل است. رانندگان با دست های کوچکتر احتمالاً آن را دوست ندارند.

عدم دقت و بازخورد از فرمان کمک نمی کند ، Eith. در پایان ، شما فقط در کنترل کامل پشت چرخ احساس نمی کنید.

ما دوست داریم: ایمنی

Wagoneer 2023 دارای لحنی از ویژگی های ایمنی و کمک به راننده است (جیپ می گوید بیش از 120 ، استاندارد یا اختیاری وجود دارد) ، و ما آنها را هنگام رانندگی مزاحم یا آزار دهنده نمی دانیم. در واقع ، بسیاری از آنها از نظر نوع هشدار و سطح مداخله می توانند خاموش یا سفارشی شوند.

به هر حال ، سیستم infotainment UConnect 5 به طور کلی کاربر پسند است و با وجود عملکردهای متعدد و وسایل نقلیه بسیار حواس پرتی نیست.

ما دوست نداریم: ترمز و دست زدن

ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار همیشه پشت شما را دارد ، ساخت ترمز با استفاده از پدال فاقد صافی و سازگاری است. برای عادلانه بودن ، این بسیار زیاد است تا کند شود. نکته این است که ما سیستم ترمز بهتر دریافت می کنیم.

یه چیز دیگه. تعلیق هوایی کوادرا-بالابر Avaible یک کار فرمیر در خیساندن نواقص جاده ای را انجام می دهد که در آن پیاده رو ، خاک یا ماسه سنگ است ، اما واگنر دلپذیر در بعضی مواقع از یک سوار بیش از حد پرشور رنج می برد. آرزو می کنیم مهندسین سازش بهتری بین راحتی و دست زدن به آنها پیدا کرده بودند.

تماشای: 2023 جیپ گراند واگنر L نمای کلی

  • فضای داخلی قابل توجه
  • راحت و ساکت
  • موتورهای قدرتمند
  • بسیاری از ویژگی های ایمنی که می توانید اضافه کنید
  • قیمت های ناخوشایند
  • طراحی و نسبت های مشکوک
  • کیفیت ساخت ناامید کننده (برای قیمت)
  • رسیدگی می تواند بهبود یابد

Jeep Grand Wagoneer خود را انتخاب کنید | جیپ کانادا

شما از سال استفاده می کنید منسوخ مرورگر. لطفاً برای بهبود تجربه خود مرورگر خود را ارتقا دهید.

یک مدل را انتخاب کنید

واگن بزرگ خود را بسازید

بزرگ 2023

از قیمت “از” نشان دهنده قیمت خرده فروشی پیشنهاد شده توسط سازنده (“PDSF”) به علاوه هزینه های حمل و نقل (از 2،095 دلار تا 2،795 دلار) ، هزینه های تهویه مطبوع فدرال و هزینه های حداقل تخفیف های فعلی سازنده که اجازه می دهند اجازه دهند فروشنده برای فروش با قیمت پایین تر. مالیات ، بیمه ، ثبت نام ، مجوز ، هزینه های مدیریت خرده فروش ، حقوق لاستیک های جدید (در کبک) و هزینه اضافی لوکس (در صورت وجود) گنجانده نشده است. فروشنده شما ممکن است هزینه اضافی از مالیات لوکس را به وسایل نقلیه که قیمت آن بیش از 100000 دلار طبق قانون مالیات بر برخی مقالات لوکس در دولت کانادا تحمیل کند ، تحمیل کند. ارزش واقعی هزینه اضافی لوکس بر اساس قیمت فروش نهایی مذاکره شده وسیله نقلیه (قبل از مالیات های قابل اجرا) محاسبه می شود و کمترین آن را نشان می دهد: (من) 10 ٪ از قیمت فروش وسیله نقلیه. یا (ب) 20 ٪ از قیمت فروش نهایی مذاکره که بیش از آستانه 100000 دلار است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با فروشنده خود مشورت کنید یا به وب سایت دولت کانادا مراجعه کنید. تخفیف های سازنده ممکن است هر از گاهی متفاوت باشد و بسته به مدل ، سطح پایان و موتور انتخاب شده ممکن است بسیار متفاوت باشد. لطفاً برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر قیمت ها ، با فروشنده خود مشورت کنید یا به بخش ساخت و ساز و قیمت مراجعه کنید. قیمت نشان داده شده در مورد مدل های اساسی اعمال می شود. وسایل نقلیه مصور می توانند مدل های برتر باشند. مالیات ، هزینه حمل و نقل ، حق بیمه ، هزینه های ثبت نام و ثبت نام ، هزینه های مدیریت فروشنده و حق در لاستیک های جدید (در کبک) علاوه بر این. فروشنده می تواند با قیمت پایین تر بفروشد.

بزرگ 2022

از قیمت “از” نشان دهنده قیمت خرده فروشی پیشنهاد شده توسط سازنده (“PDSF”) به علاوه هزینه های حمل و نقل (از 2،095 دلار تا 2،795 دلار) ، هزینه های تهویه مطبوع فدرال و هزینه های حداقل تخفیف های فعلی سازنده که اجازه می دهند اجازه دهند فروشنده برای فروش با قیمت پایین تر. مالیات ، بیمه ، ثبت نام ، مجوز ، هزینه های مدیریت خرده فروش ، حقوق لاستیک های جدید (در کبک) و هزینه اضافی لوکس (در صورت وجود) گنجانده نشده است. فروشنده شما ممکن است هزینه اضافی از مالیات لوکس را به وسایل نقلیه که قیمت آن بیش از 100000 دلار طبق قانون مالیات بر برخی مقالات لوکس در دولت کانادا تحمیل کند ، تحمیل کند. ارزش واقعی هزینه اضافی لوکس بر اساس قیمت فروش نهایی مذاکره شده وسیله نقلیه (قبل از مالیات های قابل اجرا) محاسبه می شود و کمترین آن را نشان می دهد: (من) 10 ٪ از قیمت فروش وسیله نقلیه. یا (ب) 20 ٪ از قیمت فروش نهایی مذاکره که بیش از آستانه 100000 دلار است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با فروشنده خود مشورت کنید یا به وب سایت دولت کانادا مراجعه کنید. تخفیف های سازنده ممکن است هر از گاهی متفاوت باشد و بسته به مدل ، سطح پایان و موتور انتخاب شده ممکن است بسیار متفاوت باشد. لطفاً برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر قیمت ها ، با فروشنده خود مشورت کنید یا به بخش ساخت و ساز و قیمت مراجعه کنید. قیمت نشان داده شده در مورد مدل های اساسی اعمال می شود. وسایل نقلیه مصور می توانند مدل های برتر باشند. مالیات ، هزینه حمل و نقل ، حق بیمه ، هزینه های ثبت نام و ثبت نام ، هزینه های مدیریت فروشنده و حق در لاستیک های جدید (در کبک) علاوه بر این. فروشنده می تواند با قیمت پایین تر بفروشد.

تأثیر کمبود جهانی میکروچیپ ها بر تجهیزات سریال خاص و تحویل های اختیاری

با توجه به مشکلات مربوط به زنجیره تأمین در کل بخش ، ممکن است تغییرات پیش بینی نشده در برخی از تجهیزات قابل تحویل استاندارد و اختیاری ایجاد شود. بنابراین دومی می تواند با مواردی که در تصاویر ، توضیحات و مشخصات این وب سایت وجود دارد متفاوت باشد. FCA Canada Inc. این حق را دارد که در هر زمان و بدون اطلاع و بدون پیمانکاری تغییراتی ایجاد کند. برای آخرین محصولات موجود در محصولات و قیمت مدل مورد نظر خود با نمایندگی خود مشورت کنید.

© 2023 FCA Canada Inc. کلیه حقوق محفوظ است

این شامل PDSF اساسی ، تخفیف های ارائه شده ، گزینه ها ، SCOPY ، مقصد ، مالیات فدرال در تهویه مطبوع و تنظیمات وارد شده (سپرده ، ارزش بازیابی و مبلغی که باقی مانده است در وسیله نقلیه مبادله شده پرداخت می شود).

PDSF نشان دهنده قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده است و شامل حمل و نقل است. این قیمت شامل مالیات ، هزینه های بیمه ، هزینه های ثبت نام و ثبت نام ، هزینه های اداری فروشنده و سایر هزینه ها یا قانون در لاستیک های جدید (در کبک) نیست. فروشنده می تواند با قیمت پایین تر بفروشد. برای دریافت تمام جزئیات با فروشنده خود مشورت کنید.

این پیشنهاد با توجه به “مبلغ خالص” محاسبه می شود ، که نشان دهنده قیمت “از” به علاوه هزینه های حمل و نقل (از 2،095 دلار تا 2،795 دلار) ، مالیات فدرال در تهویه مطبوع و هزینه های دستگاه قابل اجرا است. مبلغ خالص شامل مالیات ، حق بیمه ، حق بیمه ، هزینه های ثبت نام و ثبت نام ، هزینه های مدیریت فروشنده و نه حق لاستیک های جدید (در کبک) ، هزینه های ضبط امتیاز (حداکثر 75.75 دلار ، از جمله هزینه های عامل ثبت نام ، در صورت لزوم ، و در صورت امکان ، که به دلیل امضای هستند) یا هزینه اضافی لوکس (در صورت وجود. فروشنده شما ممکن است هزینه اضافی از مالیات لوکس را به وسایل نقلیه که قیمت آن بیش از 100000 دلار طبق قانون مالیات بر برخی مقالات لوکس در دولت کانادا تحمیل کند ، تحمیل کند. پرداخت تخمین زده شده ، هزینه وام و کل هزینه های اعتبار بسته به پرداخت سپرده یا مبادله متفاوت خواهد بود. در مورد تأیید اعتبار در تحویل های خرده فروشی واجد شرایط. خرده فروشان می توانند ارزان تر بفروشند. برای تمام جزئیات با خرده فروش خود مشورت کنید. APR (در صورت وجود) نرخ بهره مؤثر است که شامل پول مصرف کننده است که مشتریان با تأمین مالی پایین تر از آن به عنوان هزینه وام تسلیم می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهاد ، اینجا را کلیک کنید. مقالات لوکس قانون مالیات. ارزش واقعی هزینه اضافی لوکس بر اساس قیمت فروش نهایی مذاکره شده وسیله نقلیه (قبل از مالیات های قابل اجرا) محاسبه می شود و کمترین آن را نشان می دهد: (من) 10 ٪ از قیمت فروش وسیله نقلیه. یا (ب) 20 ٪ از قیمت فروش نهایی مذاکره که بیش از آستانه 100000 دلار است. لطفاً با فروشنده خود مشورت کنید یا به وب سایت دولت کانادا مراجعه کنید.

پرداخت های تخمین زده شده با توجه به “مبلغ خالص” محاسبه می شود ، که نشان دهنده قیمت “از” به علاوه هزینه حمل و نقل (از 2،095 دلار تا 2،795 دلار) ، مالیات فدرال در تهویه مطبوع و دامنه های قابل اجرا است. در مورد تأیید اعتبار برای تحویل های خرده فروشی واجد شرایط. مبلغ خالص شامل مالیات ، حق بیمه ، حق بیمه ، هزینه های ثبت نام و ثبت نام ، هزینه های مدیریت فروشنده و نه حق لاستیک های جدید (در کبک) ، هزینه های ضبط امتیاز (حداکثر 75.75 دلار ، از جمله هزینه های عامل ثبت نام ، در صورت لزوم ، و در صورت امکان ، که به دلیل امضای هستند) یا هزینه اضافی لوکس (در صورت وجود. فروشنده شما ممکن است هزینه اضافی از مالیات لوکس را به وسایل نقلیه که قیمت آن بیش از 100000 دلار طبق قانون مالیات بر برخی مقالات لوکس در دولت کانادا تحمیل کند ، تحمیل کند. ارزش واقعی هزینه اضافی لوکس بر اساس قیمت فروش نهایی مذاکره شده وسیله نقلیه (قبل از مالیات های قابل اجرا) محاسبه می شود و کمترین آن را نشان می دهد: (من) 10 ٪ از قیمت فروش وسیله نقلیه. یا (ب) 20 ٪ از قیمت فروش نهایی مذاکره که بیش از آستانه 100000 دلار است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با فروشنده خود مشورت کنید یا به وب سایت دولت کانادا مراجعه کنید. پرداخت تخمین زده شده با توجه به تفاوت بین ارزش باقیمانده و مبلغ خالص ، علاوه بر هزینه های مالی اجاره ای محاسبه می شود. پرداخت تخمین زده شده بسته به سپرده و ارزش بازیابی متفاوت است. محدوده مسافت پیموده شده اجاره به حداقل 12000 کیلومتر در سال برای وسایل نقلیه کرایسلر ، جیپ®, Dodge ، Ram ، Fiat MD و Alfa Romeo. هزینه های 0.16 تا 0.20 دلار در هر کیلومتر اضافی در پایان قرارداد اجاره برای جیپ ، کرایسلر ، داج ، قوچ و فیات ، به علاوه مالیات های قابل اجرا اعمال می شود. هزینه از 0.20 دلار تا 0.30 دلار برای هر کیلومتر اضافی ، به علاوه مالیات های قابل اجرا ، در پایان قرارداد اجاره وسایل نقلیه آلفا رومئو صورتحساب می شود. شیر ، نرخ بهره واقعی است که شامل تحویل پول نقد به مصرف کننده می شود که هزینه بودجه را که مشتریانی که اجاره می کنند ، به عنوان هزینه وام خودداری می کنند ، کاهش می دهد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

این پیشنهاد براساس قیمت امتیاز دهنده است که شامل مالیات فروش ، بیمه ، ثبت نام ، مجوز ، حقوق لاستیک های جدید (در کبک) نیست. قیمت امتیاز دهنده شامل کلیه تخفیف های لازم در مرحله ، هزینه حمل و نقل (از 2،095 دلار تا 2،795 دلار) ، مالیات تهویه مطبوع فدرال ، OMVIC/AMVIC (در صورت وجود) ، مالیات بر لاستیک ها ، هزینه های اداری و کلیه خرده فروشان است. هزینه ها ، هزینه های scoped و هزینه اضافی مالیات لوکس (در صورت وجود). فروشنده شما می تواند هزینه اضافی برای محصولات لوکس در وسایل نقلیه که قیمت آن بیش از 100000 دلار طبق قانون مالیات بر مقالات لوکس دولت کانادا است ، هزینه کند. ارزش واقعی هزینه اضافی در وسایل نقلیه لوکس بر اساس قیمت فروش نهایی مذاکره شده وسیله نقلیه (قبل از مالیات های قابل اجرا) محاسبه می شود و نشان دهنده کوچکترین دو مقدار زیر خواهد بود: (من) 10 ٪ از فروش قیمت وسیله نقلیه ؛ یا (ب) 20 ٪ از قیمت فروش نهایی مذاکره که بیش از آستانه 100000 دلار است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی یا وب سایت دولت کانادا مشورت کنید.

قیمت “از” نشان دهنده قیمت خرده فروشی است که توسط سازنده (“PDSF”) به علاوه هزینه های حمل و نقل (از 2،095 دلار تا 2،795 دلار) ، هزینه های تهویه مطبوع فدرال و هزینه های اکوپرواسیون قابل استفاده کمتر از تخفیف های فعلی سازنده که به فروشنده اجازه می دهد استفاده کند ، نشان می دهد. با قیمت پایین تر بفروشید. مالیات ، بیمه ، ثبت نام ، مجوز ، هزینه های مدیریت خرده فروش ، حقوق لاستیک های جدید (در کبک) و هزینه اضافی لوکس (در صورت وجود) گنجانده نشده است. فروشنده شما ممکن است هزینه اضافی از مالیات لوکس را به وسایل نقلیه که قیمت آن بیش از 100000 دلار طبق قانون مالیات بر برخی مقالات لوکس در دولت کانادا تحمیل کند ، تحمیل کند. ارزش واقعی هزینه اضافی لوکس بر اساس قیمت فروش نهایی مذاکره شده وسیله نقلیه (قبل از مالیات های قابل اجرا) محاسبه می شود و کمترین آن را نشان می دهد: (من) 10 ٪ از قیمت فروش وسیله نقلیه. یا (ب) 20 ٪ از قیمت فروش نهایی مذاکره که بیش از آستانه 100000 دلار است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با فروشنده خود مشورت کنید یا به وب سایت دولت کانادا مراجعه کنید. تخفیف های سازنده ممکن است هر از گاهی متفاوت باشد و بسته به مدل ، سطح پایان و موتور انتخاب شده ممکن است بسیار متفاوت باشد. لطفاً برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر قیمت ها ، با فروشنده خود مشورت کنید یا به بخش ساخت و ساز و قیمت مراجعه کنید. قیمت نشان داده شده در مورد مدل های اساسی اعمال می شود. وسایل نقلیه مصور می توانند مدل های برتر باشند. مالیات ، هزینه حمل و نقل ، حق بیمه ، هزینه های ثبت نام و ثبت نام ، هزینه های مدیریت فروشنده و حق در لاستیک های جدید (در کبک) علاوه بر این. فروشنده می تواند با قیمت پایین تر بفروشد.