بهترین ماشین خانوادگی: انتخاب ما ، بهترین اتومبیل های خانوادگی 2023 – Gueudet

بهترین اتومبیل های خانوادگی 2023

گلف امروز ماشین مرجع در فولکس واگن باقی مانده است. Volkswagen 7 یک خانواده جمع و جور با طول 4،255 متر است که می تواند در آن قرار بگیرد 5 مسافر. بی انتها ، شما در یافتن مدل های کمترین امتیاز در بازار دوم هیچ مشکلی نخواهید داشت.

انتخاب ما از بهترین اتومبیل های خانوادگی

شما به دنبال یک ماشین ایده آل برای تمام خانواده شما ? برای یافتن بهترین ماشین خانوادگی ، ما مجموعه ای از آن را ارائه می دهیم 10 بهترین مدل در فروشگاه. برای انتخاب صحیح با توضیحات مفصل ما مشورت کنید.

10 نفر برتر از بهترین اتومبیل های خانوادگی

با موفقیت روزافزون SUV و از دست دادن سرعت حافظه ، بازار خودروهای خانوادگی در به شدت تکامل یافته است این سالهای گذشته. راحتی ، مدولار بودن و حجم تنه عناصر اساسی برای در نظر گرفتن هنگام خرید هستند.

  • پژو 5008
  • رنو
  • Aircross Citroën C5
  • فولکس واگن گلف VII
  • Audi A3
  • فولکس واگن توران
  • مسکن داسیا
  • اسکاودا اکتاویا
  • سیتروئن برلینگو
  • فورد کوگا

پژو 5008

در میان اتومبیل های مورد علاقه خانواده ها ، SUV Peugeot 5008 را پیدا می کنیم. این مدل برای اولین بار در یک نسخه مینی بوس ارائه می شود ، حجم قفسه سینه تحمیل کننده را برای ذخیره تمام وسایل شما ارائه می دهد. با تشکر از فضای داخلی مدولار و 3 صندلی تاشو و کشویی در عقب ، شما تا 780 لیتر از حجم تنه لذت می برید.

این وسیله نقلیه دلپذیر برای رانندگی و پویا است 7 مکان تجهیزات فناوری پیشرفته را با یک ایستگاه رانندگی I-Cockpit و یک صفحه لمسی کاملاً قابل تنظیم ارائه می دهد. Peugeot 5008 در نسخه دیزل ، بنزین یا برقی موجود است.

فواید

معایب

  • نه همه -درایو چرخ
  • فرمان

چرا این وسیله نقلیه را توصیه می کنیم:

با 7 مکان و طول آن 4.64 متر, ما این وسیله نقلیه را برای خانواده های بزرگ توصیه می کنیم. شما بسیاری از وسایل نقلیه رانندگی ، مانند ترمز اضطراری اتوماتیک ، بلکه کمک های پارکینگ مانند Park Assist دارید. با خود حجم قابل توجه قفسه سینه, برای حمل و نقل بسیاری از چمدان ها ایده آل است.

مدل های ما از پژو 5008 را کشف کنید.

مشترک شدن در خبرنامه ما!

رنو

صحنه رنو است یک مینی بوس جمع و جور در چندین نسخه برای سازگاری با نیازهای شما و خانواده موجود است. برخلاف مینی بوس کلاسیک ، از اندازه کوچک آن ، کمی بیشتر قدردانی خواهید کرد 4 متر, و همچنین قابلیت مانور آن ، با حجم قفسه سینه هنوز تا 506 لیتر.

از نظر محفظه مسافر ، از سقف پانوراما آن قدردانی خواهید کرد روشنایی بیشتر و بسیار هوشمندانه آن. صندلی های عقب کشویی هستند و می توانید کابین را با یک کنسول مرکزی نیز تنظیم کنید. این وسیله نقلیه با طراحی مدرن است و در بیش از 7 نسخه موجود است.

فواید

  • فضای داخلی
  • ساندن

معایب

  • موقعیت محرک
  • مدولار بودن صندلی ها

چرا این وسیله نقلیه را توصیه می کنیم:

این مینی بوس جمع و جور در هنگام عزیمت به تعطیلات ایده آل است به لطف ظرفیت های بارگیری زیاد آن و تعلیق مؤثر آن. در میان گزینه های ایمنی ، ما تشخیص خستگی ، عصبانیت کور یا حتی کمک تپه را می یابیم. ما Renault Grand Scénic را برای آن توصیه می کنیم یک نسخه 7 هیت.

مدل های ما از Renault Scénic را کشف کنید.

Aircross Citroën C5

Aircross Citroën C5 یک ماشین خانوادگی است که برای شهر و اوقات فراغت حک شده است. این وسیله نقلیه در طرح اصلی کاملاً راحتی و کاربردی را ترکیب می کند. کابین جادار است ، با یک نیمکت عقب کشویی که حجم تنه را افزایش می دهد ، تا 1630 لیتر با صندلی های تاشو ! شما حتی می توانید اشیاء را حمل کنید طول 2.4 متر.

از نظر رانندگی ، یک کار بسیار خوب ، در شهر و خارج از شهر وجود دارد ، به ویژه به لطف گزینه های کنترل GIP با Hill Assist Nescent. برای انتخاب بدنه ، ما حساب می کنیم 70 ترکیب احتمالی و همچنین شخصی سازی رینگ ها.

فواید

  • دلپذیر برای رانندگی
  • کیفیت تعلیق

معایب

  • راحتی متوسط ​​در عقب
  • عایق صوتی متوسط

چرا این وسیله نقلیه را توصیه می کنیم:

اگر به دنبال بهترین ماشین خانوادگی هستید برای محافل شهری, Aircross Citroën C5 را انتخاب کنید. شما از تجهیزات شارژ مجدد القایی ، عملی برای شارژ مجدد تلفن همراه بدون کابل تلفن و همچنین 12 فناوری کمک رانندگی قدردانی خواهید کرد.

مدل های ما از Aircross Citroen C5 را کشف کنید.

فولکس واگن گلف VII

گلف امروز ماشین مرجع در فولکس واگن باقی مانده است. Volkswagen 7 یک خانواده جمع و جور با طول 4،255 متر است که می تواند در آن قرار بگیرد 5 مسافر. بی انتها ، شما در یافتن مدل های کمترین امتیاز در بازار دوم هیچ مشکلی نخواهید داشت.

از نظر محفظه مسافر ، ما حفظ می کنیم راحتی عالی, با صندلی های ergoactive اختیاری یا نقاط ثابت ایزوفیکس برای نصب قسمت های کوچک. همچنین در تجهیزات پیشرفتی وجود دارد ، با گزینه هایی مانند Trunk & Easy Open برای بارگیری وسیله نقلیه خود در همه سادگی. وقتی خرید خود را برای کل خانواده انجام می دهید عملی است !

فواید

  • بی صدا
  • اقتصادی

معایب

  • طرح کلاسیک
  • تخفیف قوی

چرا این وسیله نقلیه را توصیه می کنیم:

Volkswagen Golf 7 یک ماشین خانوادگی کوچک است که در یک نسخه ترکیبی برقی ، هیبریدی و قابل شارژ موجود است. این وسیله نقلیه در خطوط مدرن و پایان های مرتب. برای دوستداران جاده Mountain ، بدانید که یک نسخه 4 حرکت 4 حرکت نیز در دسترس است.

مدل های ما از Volkswagen Golf VII را کشف کنید.

مشترک شدن در خبرنامه ما!

بهترین اتومبیل های خانوادگی 2023

DACIA_JOGGER_HYBRID_140_EXTREME_364_080C05B20B400864

بخش اتومبیل های خانوادگی SO اکنون شامل چندین دسته است. بانک ها ، استراحت ها ، SUV ، کراس اوور ، مینی بوس ، لودوسک ها ، همیشه حرکت آسان نیست.

در گذشته ، خانواده یا سدان بودند ، کم و بیش بزرگ ، یا استراحت, غالباً “خانواده” نامیده می شود ، نکته ای است. سپس دهه 1980 شاهد ورود نژاد جدیدی از خانواده بود که مرجع شد, مینی بوس, با رنو اسپیس و سایر Voyager Chrysler. مینی بوس بزرگ و بزرگ ، حتی در دسته های پایین برخی از شبیه سازها را ساخت. سپس در اواخر دهه 1990 بود, ورود LudoSpaces : رنو کنگو و سیتروئن برلینگو در ذهن. دسته های جدید از آن زمان خود را تحمیل کرده اند: SUV معروف, از همه اندازه ها و همه اطاعت ، سپس در نهایت متقاطع آغازگر آن ، در سال 2007 ، نیسان قشقی بود. امروزه ، برخی از مدل ها برای ذخیره سازی در یک جعبه دشوار شده اند. حتی SUV های بریده شده و سدان های بلند وجود دارد ! به طور خلاصه ، پیمایش دشوار است. و حتی بیشتر برای تعیین اینکه کدام خانواده هستند. همه اینها به نیازهای هر یک ، سلیقه و بودجه آنها بستگی دارد !

SUV کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ

خانواده کوچک عمدتاً توسط متقاطع شهری, Type Citroën C3 Aircross ، Peugeot 2008 ، Renault Captur و سایر Ford Puma یا Nissan Juke. سپس آنها را بیا Crossrovers و SO -CALLED SUV جمع و جور – یا خانواده – رئیس آن در پژو معروف 3008 قرار دارد. آنها همچنین Citroën C5 Aircross ، DS7 Crossback ، Renault Austral و Arkana یا Ford Kuga ، Hyundai Tucson ، Nissan Qashqai ، Toyota Rav4 یا Volkswagen T-Roc و Tiguan هستند.

پس از آن عبور می کنیم SUV بزرگ و گران تر, غالباً از تولید کنندگان ممتاز ، نام آنها Audi Q7 ، BMW X5 ، Mercedes GLE ، Volvo XC90 ، Range-Rover یا Skoda Kodiaq و Volkswagen Touareg. این گروه حتی آلوده شده است بخش Hyper Luxury با Aston-Martin DBX ، Bentley Bentayga ، Ferrari Purosangue و سایر Maserati Levante یا Lamborghini Urus که قیمت آنها اجرا می شود حدود 200،000 یورو !

مینی بوس ، لودوسپ ، استراحت و … سدان ها

ما همچنین باید حساب کنیم برخی از بازماندگان نادر در میان مینی بوس ها : رنو گراند اسکنیک و فورد S-Max ، با دانستن اینکه در گروه بسیار محبوب مینی بوس های بزرگ فقط فورد کهکشان را ترک کردند زیرا پادشاه ، رنو اسپیس ، به تازگی با نسل جدیدی جایگزین شده است که 7- صفحات SUV بر اساس استرالیا اخیر.

سپس به مکانهای لودوسپ بیایید نوع Renault Kangoo ، Citroën Berlingo-Peugeot Rifter ، Ford Tournéo Connect ، Opel Combo Life و غیره. که ما باید Dacia Jogger ضروری را با قیمت بی نظیر اضافه کنیم و در نسخه 7 صفحه ای موجود است.

ما نباید استراحت ها را فراموش کنیم, مشتقات سدان ، اساساً جمع و جور یا خانواده. کمتر از SUV های بزرگ و کمتر مدولار ، آنها اغلب در هنگام ورود از مارک های پریمیوم ، حجیم تر و شیک تر هستند. اینها Audi A4 و A6 قبل ، سری BMW 3 و 5 سری تور ، مرسدس کلاس C و E Breaks ، Volvo V60 و V90 هستند. همچنین با مدل های چرخشی و مقرون به صرفه تر که Peugeot 308 و 508 SW ، Renault Mégane Estate ، Ford Focus SW ، Opel Astra Sports Tourer ، خیابان Seat Leon ، Skoda Octavia و Superb Combi یا Volkswagen Golf SW است. Auwquels ما می توانیم یکی از استراحت های بسیار نادر “کوچک” ، Mini Clubman را اضافه کنیم. سرانجام ، سدان های سنتی وجود دارند, چه جمع و جور (Citroën C4 ، Peugeot 308 ، Renault Mégane ، Opel Astra ، Golf Volkswagen و غیره.) یا خانواده (پژو 508 ، آلفا-رومئو جولیا ، فورد موندو ، مزدا 6 ، آئودی A6 ، سری BMW 5 ، مرسدس کلاس الکترونیکی و غیره.).

پس از تعیین نوع خانواده مورد نظر ، انتخاب موتور و نوع انرژی باقی مانده است: بنزین ، دیزل ، هیبریدی ، قابل شارژ یا هیبریدی برقی ..

در اینجا انتخاب ما از بهترین خانواده است:

سدان خانوادگی مرجع جمع و جور: پژو 308

این نسل سوم 308 در دسترس در بدن 5 درب یا ایستگاه واگن بدنه بدون شک است یکی از بهترین خانواده جمع و جور. این به ویژه با سخت گیری شاسی خود که کاملاً با لذت رانندگی ، سطح بسیار بالایی و با کیفیت پایان آن خدمت می کند ، می درخشد ، که چیزی برای حسادت به مدل های ممتاز ندارد. بنزین ، موتورهای دیزلی ، هیبریدهای قابل شارژ و حتی برقی.

از 29،420 یورو

جایگزین : Citroën C5 Aircross

سدان خانوادگی مرجع: Citroën C5x

او با بدن استراحت خود ، در نیمه راه بین سدان و متقاطع ، اصالت و ظرافت را ترکیب می کند. او یک سکونت سخاوتمندانه را اضافه می کند و راحتی عالی ، به طور معمول سیتروئن.
موتورهای ترکیبی بنزینی یا قابل شارژ.

از 35400 €

جایگزین : فورد موندو

مرجع SUV شهری: رنو کاپور

این کراس اوور کوچک شهری است یکی از همگن ترین آن است. ظریف ، جمع و جور ، بسیار سخت ، قابل سکونت ، مدولار و نسبتاً قابل سکونت ، از هیچ نقصی رنج نمی برد !
سوخت ، LPG ، میکرو هیبرید ، موتورهای هیبریدی هیبریدی و قابل شارژ.

از 25،550 یورو

جایگزین : فورد پوما

SUV مرجع جمع و جور: Peugeot 3008/5008

3008 در صدر فروش دسته قرار دارد ، به طور اتفاقی نیست. این نسل دوم یک طراحی بسیار شخصی را ترک می کند که بسیار خوشحال است ، یک کابین مخصوصاً تصفیه شده ، یک سکونت سخاوتمندانه و یک مدولار زیبا. او آن را اضافه می کند خصوصیات پویا قابل توجه و لذت رانندگی سطح بالا. در مورد 5008 ، این کاهش 7 صفحه آن است.
موتورهای ترکیبی بنزینی ، دیزل و قابل شارژ.

از 35،320 €

جایگزین : رنو استرال

SUV مرجع بزرگ: BMW X5

در سال 1999 ، او یکی از اولین SUV بزرگ حق بیمه بود. چهار نسل بعد, او هنوز جزء منابع این بخش است. از یک رفتار جاده ای قابل توجه برخوردار است که از Xdrive All -Wheel Draw بهره می برد و به طور معمول لذت رانندگی BMW را ارائه می دهد. سکونت بسیار سخاوتمندانه و پایان سطح بالا.
موتورهای ترکیبی بنزینی ، دیزل و قابل شارژ.

از 88.500 یورو

جایگزین : Volvo XC90

مرجع Ludospace: Dacia Jogger

در چهارراه بین Wagon Station ، LudoSpace و Monospace ، این Dacia Jogger اخیر مجموعه ای از خصوصیات را به آنها همکارانش می دهد یک ماشین خانوادگی با تعالی. فوق العاده قابل سکونت (حداکثر 7 صفحه) ، مدولار ، راحت و نسبتاً مجهز ، لوکس بودن مقرون به صرفه ترین بازار را نیز ارائه می دهد !
بنزین ، موتورهای LPG و اکنون هیبریدی.

از 16،990 €

جایگزین : داسیا داستر

مینی بوس مرجع: فورد S-Max

یکی از آخرین مینی بوس های “واقعی” ، S-Max در نیمه راه بین جمع و جور و بزرگ است. علاوه بر سکونت بسیار سخاوتمندانه -5 یا 7 صفحه و مدولار بودن بسیار موفق آن ، از یک رفتار خاص و خاص برخوردار است که باعث می شود ، با رنو اسپیس V فقط ناپدید شود, یکی از دلپذیر ترین رانندگی.
یک موتوریزاسیون واحد ، هیبرید.

از 48150 €

جایگزین : رنو Scénic

مرجع جمع و جور BREAK: املاک رنو Mégane

ظاهر ، با پژو 308 ، در میان آخرین استراحت های جمع و جور ، این املاک Megane ارائه می دهد تمام خصوصیاتی که از یک خانواده کوچک انتظار می رود. اول -رفتار ، رانندگی ، راحتی ، سکونت و مدولار بودن.
موتورهای ترکیبی بنزینی ، دیزل و قابل شارژ.

از 30،300 یورو

جایگزین : Volkswagen Golf SW

Big Reference Break: Skoda Superb Combi

این استراحت بزرگ فقط نیست یکی از بزرگترین اما همچنین یکی از ارزان ترین است, دانستن اینکه بیشتر رقبای آن متعلق به بخش حق بیمه هستند. رانندگی نیز دلپذیر است ، راحت ، به خوبی تمام شده و بسیار مجهز است.
موتورهای ترکیبی بنزینی ، دیزل و قابل شارژ.

از 42،600 یورو

جایگزین : Volvo V60

بیشتر این مدل ها را در یکی از 154 امتیاز شبکه Gueudet 1880 Multi -Brand پیدا کنید

“به طور روزانه ، حمل و نقل عمومی را انجام دهید #Sédéplecemoinspolluer”