دیزنی آویس: تست کاتالوگ ما ، قیمت و رابط 2023 آن ، تست دیزنی: باید مشترک شویم و چرا? یک رقیب جدی برای نتفلیکس? نظر CNET – CNET فرانسه

تست دیزنی: باید مشترک شوید و چرا? یک رقیب جدی برای نتفلیکس? نظر CNET

قابلیت بارگیری محتوا فقط در برنامه دیزنی موجود است+. شما یک هفته برای مشاهده فیلم های بارگیری شده در حالت آفلاین فرصت دارید. این ویژگی در وب سایت دیزنی در دسترس نیست+.

دیزنی+ بررسی ها: آزمون کاتالوگ ما ، قیمت و رابط آن

دیزنی+ بررسی ها: آزمون کاتالوگ ما ، قیمت و رابط آن

دیزنی+ یک بستر جریان است که طیف گسترده ای از محتوا را ارائه می دهد ، از بزرگترین کلاسیک ها دیزنی به آخرین اخبار. اگرچه اغلب به عنوان سرویس خدمات ویدیویی کودکان در نظر گرفته می شود ، اما کاتالوگ دیزنی+ به لطف افزودن بخش “از زمان راه اندازی آن به خوبی تکامل یافته است”ستاره“”. در واقع ، این گروه برنامه های مختلفی را نشان می دهد که برای مخاطبان بزرگسال بیشتر در نظر گرفته شده است.

استفاده آسان ، با دسترسی ساده به محتوا ، این پلتفرم تجربه ای بهینه 4K را با استانداردها ارائه می دهد دالبی چشم انداز وت Dolby Atmos. نظرات کاربر با توجه به محتوای پیشنهادی بسیار مشترک است. با این حال ، بسیاری دیزنی+ را به عنوان یک رقیب جدی می دانند نوتفلیکس یا آمازون نخست . این واقعاً اینگونه است ? آیا واقعاً جالب است که یک اشتراک داشته باشید ? برای پاسخ به بهترین روش ، ما آن را آزمایش کرده ایم و از طریق این راهنمای کامل سهام می گیریم.

کاتالوگ دیزنی+: طیف گسترده ای از مطالب در اختیار شما

در کاتالوگ دیزنی+ طیف گسترده ای از مطالب را برای همه سنین ارائه می دهد ، با شش دسته اصلی: دیزنی, پیکسار, شگفت, جنگ ستارگان, جغرافیای ملی وت ستاره.

یک کتابخانه چاه چاه

شما بزرگترین کلاسیک ها را پیدا خواهید کرد دیزنی, مانند “شیر شاه“،”علاءالدین“و”دیو و دلبر“،”ملکه برفی” یا “کتاب جنگل“، و همچنین عناوین جدیدتر مانند”درونی“و”رایا و آخرین اژدها“”. علاوه بر این ، انتخاب دیزنی همچنین به شما امکان می دهد مستندات را بر اساس پارک ها مشاهده کنید دیزنی یا روی هنرمندانی مانند مایلی سایروس.

پیکسار همچنین با مجموعه کاملی از بهترین فیلم های کوتاه و بلند خود ، مانند “t” به خوبی در این سکو نمایش داده شده استداستان“،”ماشین ها“،”هیولا و سی“و”نابودی“، فقط برای استناد به چند.

طرفداران مارول قادر خواهند بود خود را در جهان مورد علاقه خود غوطه ور کنند و از دسترسی به همه فیلم های حق رای دادن لذت ببرند ، به استثنای “منمرد رون“و”هالک باورنکردنی“، بلکه به سریال های مشتق ، مانند”وانداویژن” یا “Falcon و سرباز زمستانی».

برای دوستداران CURT SAGA “جنگ ستارگان“، شما می توانید فیلم های را دوباره کشف کنید جورج لوکاس, و همچنین سری بسیار موفق “ماندالوریایی“”.

اگر شما یک پیرو مستند از انواع مختلف هستید ، پس دوباره ، با انتخاب مضامین مختلف ارائه شده توسط شما خدمت می شود جغرافیای ملی.

سرانجام ، دسته ستاره به شما امکان می دهد فیلم هایی را با هدف مخاطبان بالغ تر مشاهده کنید ، مانند “یک روز در جهنم” یا “بیگانه ، مسافر هشتم“، مثلا.

به طور خلاصه ، شما خواهید فهمید ، کاتالوگ دیزنی+ چیزی برای حسادت به رقابت ندارد و می تواند همه نسل ها و تمام سلیقه ها را برآورده کند.

دیزنی+ محتویات

دیزنی+ منحصر به فرد: “ماندالوریایی” در کانون توجه

وقتی صحبت از موارد انحصاری می شود ، از دست دادن آن غیرممکن است سریال موفق دیزنی+, “” “ماندالوریایی“، که به زودی فصل سوم خود را به پایان می رساند. اما این تنها انحصاری اساسی سیستم عامل نیست. طرفداران مارول همچنین قادر خواهند بود فیلم ها و سریال های جدیدی را کشف کنند ، مانند “Ant-Man و Wasp: کوانتومی“،”وانداویژن“،”لکی“و”Falcon و سرباز زمستانی».

پیکسار همچنین محتوای انحصاری از جمله فیلم اکشن زنده را ارائه می دهد “مولان». از طرف دیگر ، گروه ستاره به طور عمده عناوین قدیمی و قدیمی را از فاکس قرن بیستم, مانند “درنده“، حماسه”جان سخت“،”سیاره میمون ها“،”وابسته به تایتانیک“، و غیره.

محتوای متنوع برای همه سنین

هنگامی که دیزنی+ به دنیا آمد ، این سکوی عمدتاً روی محتوای کودکان متمرکز شده بود ، اما ادغام این گروه ستاره بازی را با ارائه سریال و فیلم های بیشتر به مخاطبان بزرگسال تغییر داده است. بنابراین ، برای ارائه یک تجربه مشاهده متنوع تر ، a دامنه پروفایل کاربر اکنون موجود است.

پروفایل های دسترسی کودکان به آن دسترسی ندارند ستاره بدون توافق والدین. علاوه بر این ، برخی از محتویات مارول و جنگ ستارگان به دلیل درجه خشونت ، مانند “برای کودکان در نظر گرفته نشده استتنبیه کننده».

برای دوستداران مستند ، کاتالوگ جغرافیای ملی منبع شگفتی است ، با داستانهای باورنکردنی از گیاهان و جانوران در سراسر جهان.

علاوه بر این ، اگر با کانال ها در اشتراک های اضافی مشترک شوید هولو وت ESPN+, برای تکمیل تجربه مشاهده خود به کانال های تلویزیونی و نمایش های ورزشی دسترسی خواهید داشت.

دیزنی+ در مقابل سایر سیستم عامل های جریان

اگرچه دیزنی+ متنوع شده است ، اما او هنوز به انواع مطالب ارائه شده توسط سایر سیستم عامل های جریان ، مانند نوتفلیکس یا آمازون نخست. در واقع ، دیزنی+ فقط 2،000 عنوان دارد ، نیمی از عناوین موجود در آن آمازون نخست و یک سوم از موارد ارائه شده نوتفلیکس.

با این حال ، دیزنی+ مخاطب وفادار از بیش از 150 میلیون مشترک در جهان ، به لطف حق رای دادن محبوب آن. اگر طرفدار جهان هستید دیزنی یا محصولات پرچمدار آن ، دیزنی+ پلت فرم جریان مورد نیاز شما است.

کیفیت جریان بی عیب و نقص و در دسترس در همه دستگاه ها

دیزنی+ ارائه می دهد کیفیت جریان بی عیب و نقص, با انتشار وضوح UHD و همچنین استانداردها دالبی چشم انداز وت Dolby Atmos. علاوه بر این ، این سیستم عامل در همه دستگاه ها قابل دسترسی است.

کیفیت تصویر و عالی

آنجا قطعنامه در دیزنی+ با استانداردها می تواند بدون هزینه اضافی به 4K برسد دالبی چشم انداز وت Dolby Atmos, برای کیفیت استثنایی و کیفیت بصری. فقط چند عنوان منحصراً در وضوح 1080p در دسترس است ، اما آنها هنوز هم از استاندارد بهره مند می شوند دالبی چشم انداز. عناوین ارائه شده بر روی سیستم عامل برای ارائه کیفیت تصویر و بهینه انتخاب شده اند.

با توجه به صدا ، قالب اصلی استریو است ، اما فرمت دیجیتال 5.1 تقریباً در تمام محتوا و پیگیری در دسترس است Dolby Atmos در عناوین اخیر ارائه شده است. با این حال ، اتصال اینترنتی حداقل 15 مگابیت در ثانیه برای خواندن فیلم های 4K با آهنگ صوتی ضروری است Dolby Atmos.

سازگاری با همه دستگاه ها

دیزنی+ است از وب سایت رسمی و برنامه تلفن همراه قابل دسترسی است, موجود در منزوی وت اندروید. این برنامه همچنین با بسیاری از دستگاه های دیگر ، مانند Amazon Fire TV ، جعبه های تلویزیونی ، Apple TV و تلویزیون هوشمند از سامسونگ ، سونی ، ال جی ، Hisense و همچنین در کنسول های پلی استیشن 4 و 5 ، Xbox One ، One X ، X سازگار است. و سری S. با این حال ، برنامه دیزنی+ در کنسول قابل حمل Nintendo Switch در دسترس نیست ، اما همتای عرشه بخار به شما امکان می دهد از یک مرورگر به آن دسترسی پیدا کنید.

اتصالات همزمان در 4 دستگاه مختلف

دیزنی+ اجازه می دهد اتصال همزمان تا 4 صفحه در یک حساب واحد ، که برای خانواده ها ایده آل است. هر کاربر می تواند نمایه شخصی خود را ایجاد کند و همزمان محتوای مختلف را تماشا کند. علاوه بر این ، کاربران می توانند حتی اگر از نظر جسمی از یکدیگر فاصله بگیرند ، یک فیلم یا یک سریال را توسعه داده و تماشا کنند.

این ویژگی در تمام سیستم عامل های جریان سازگار با دیزنی+از جمله تلفن های هوشمند ، تبلت ، لپ تاپ ، تلویزیون های هوشمند و کنسول های بازی در دسترس است.

دستگاه دیزنی+

ویژگی های کامل و تجربه کاربر موفق

منتجربه کاربر دیزنی+ به لطف یک رابط کاربری تمیز و ناوبری آسان موفقیت آمیز است. این پلتفرم همچنین ویژگی های عملی مانند ایجاد چندین پروفایل ، امکان تغییر زبان آهنگ صوتی و اضافه کردن زیرنویس به زبان های مختلف و همچنین عملکرد بارگیری برای محتوای موجود در دسترس را ارائه می دهد.

رابط بصری و ناوبری

منرابط دیزنی+ منحصر به فرد است. به محض دسترسی به پلتفرم ، می توانید نمایه خود را انتخاب کنید که توسط شخصیت های موجود در کاتالوگ نشان داده شده است دیزنی, مانند میکی, گودال, السا, سفید پوست یا لکی. هنگامی که نمایه خود را انتخاب کردید ، به صفحه اصلی هدایت می شوید. این دسته بندی های مختلف محتوا ، مانند فیلم ها ، سریال ها و مستندهای و همچنین پیشنهادات مبتنی بر ترجیحات شما را ارائه می دهد. نوار ناوبری در بالای صفحه به شما امکان می دهد به سرعت به ویژگی هایی مانند جستجوی عناوین ، لیست خواندن و محتوای اختصاصی در دیزنی دسترسی پیدا کنید+.

دوبله و زیرنویس به چند زبان

دیزنی+ امکان انتخاب از چندین زبان را برای زیرنویس و آهنگ صوتی ارائه می دهد. با این حال ، هیچ گزینه شخصی سازی برای زیرنویس وجود ندارد. فقط عناوین اخیر چندین زبان ارائه می دهند ، در غیر این صورت نسخه انگلیسی به طور پیش فرض استفاده می شود.

ویژگی های طرح بندی و بارگیری محتوا

قابلیت بارگیری محتوا فقط در برنامه دیزنی موجود است+. شما یک هفته برای مشاهده فیلم های بارگیری شده در حالت آفلاین فرصت دارید. این ویژگی در وب سایت دیزنی در دسترس نیست+.

ایجاد و شخصی سازی پروفایل کاربر دیزنی+

می توانید ایجاد کنید حداکثر 7 پروفایل مختلف در دیزنی+. هر یک از آنها سفر خود و تجربه خود را بر روی سکو خواهند داشت. هنگام ایجاد نمایه خود ، باید یک دسته سنی را نشان دهید: 6+ ، 9+ ، 12+ ، 14+ ، 16+ و 18+. دیزنی+ توصیه ها بسته به سن انتخاب شده متفاوت است. برخی از مطالب در دسترس پروفایل کودکان نخواهد بود.

قیمت اشتراک کم و بیش مقرون به صرفه

دیزنی+ ارائه می دهد قیمت های جذاب در مقایسه با سایر سیستم عامل های جریان ، جدا از Amazon Prime Video. همچنین برای جذب مشترکان جدید به جهان خود ، تبلیغات و یک دوره آزمایشی را ارائه می دهد.

هزینه اشتراک دیزنی+

افزودن از ستاره قیمت اشتراک 2 یورو در هر ماه را افزایش داد. اکنون ، برای دسترسی به دیزنی+، باید 8 پرداخت کنید.99 یورو در هر ماه یا 89.99 یورو در سال. با این حال ، در مقایسه با قیمت سایر سیستم عامل های جریان ، دیزنی+ بسیار مقرون به صرفه تر است. نوتفلیکس, به عنوان مثال ، اشتراک 17 را ارائه می دهد.99 یورو در ماه برای دسترسی به محتوای UHD. با این حال ، برای مقایسه این دو سیستم عامل ، باید نیز در نظر گرفته شود نوتفلیکس محتوای بسیار بیشتری از دیزنی ارائه می دهد+.

دوره آزمایشی

دیزنی+ ارائه می دهد دوره آزمایشی رایگان 7 روزه. در حال حاضر ، تنها تبلیغی که در فرانسه ارائه شده است مربوط به اشتراک 8 است.در صورت کاهش سالانه ، 99 یورو در ماه ، با کاهش 15 ٪.

نقاط و نقاط ضعف دیزنی+

دیزنی+ دارایی های غیرقابل انکار دارد, مانند منحصر به فرد برند و استفاده از فناوری های پیشرفته برای ارائه کیفیت تصویر و بهینه. با این حال ، تنوع محتوای موجود در این سکو ، اصلی ترین نقطه ضعف آن است ، حتی اگر رضایت بخش باشد ، به سطح سایر رقبا نمی رسد.

مزایای دیزنی+

یکی از اصلی مزایای دیزنی+ کیفیت جریان آن است. مشترکین می توانند از وضوح و فناوری 4K بهره مند شوند دالبی چشم انداز وت دلهره جو برای یک تجربه همهجانبه. این سکوی کیفیت تصویر و استثنایی آن را تضمین می کند.

یکی دیگر از مزایای دیزنی+ غنای محتوای انحصاری آن است. دیزنی به ویژه بسیاری از حق رای دادن های محبوب جنگ ستارگان, شگفت وت پیکسار, و بسیاری از سریال ها و فیلم های منحصر به فرد این حق رای دادن را ارائه می دهد. علاوه بر این ، مشترکان می توانند به محتوای دیرینه دسترسی پیدا کنند دیزنی و از پیکسار, که به آنها اجازه می دهد تا خود را در دلتنگی دوران کودکی خود غوطه ور کنند.

سرانجام ، دیزنی+ عناوین متنوعی را برای همه مخاطبان ، از کودکان تا بزرگسالان ارائه می دهد. قدیمی ترین می تواند از سریال و فیلم ها در این گروه استفاده کند ستاره, و همچنین مستندهایی جغرافیای ملی. در مورد کودکان ، آنها می توانند از کارتون ها نگاه کنند دیزنی وت پیکسار, ماجراهای ابرقهرمانان را دنبال کنید شگفت یا خود را در جهان غوطه ور کنید جنگ ستارگان.

مضرات دیزنی+

با وجود مزایای بسیاری از آن, دیزنی+ اشکالاتی دارد. یکی از آنها عدم تنوع محتوای آن در مقایسه با سایر سیستم عامل های جریان است. اگرچه این پلتفرم عناوین متنوعی را ارائه می دهد ، اما عمدتاً روی حق رای دادن تمرکز دارد دیزنی و به اندازه سایر سیستم عامل ها محتوای اصلی را ارائه نمی دهد.

علاوه بر این ، برخی از مشترکان ممکن است دریابند که این پلتفرم فاقد عناوین برای بزرگسالان است ، زیرا عمدتا بر محتویات با هدف کودکان و خانواده ها متمرکز است. اگرچه این پلتفرم با سریال و فیلم ها در این گروه متنوع شده است ستاره, این ممکن است برای برخی از مشترکان کافی نباشد.

خلاصه مزایا و مضرات دیزنی+

شما دریغ می کنید مشترک شدن در دیزنی+ ? برای اینکه به شما اجازه می دهد واضح تر ببینید ، در اینجا جدول خلاصه ای از مزایا و مضرات این سکو وجود دارد:

ثروت از محتوای انحصاری آن: دیزنی+ تعداد زیادی حق رای دادن محبوب دارد.

عناوینی که در همه سنین و برای همه سلیقه ها انجام می شود.

نتیجه گیری ما در مورد دیزنی+

دیزنی+ یک بستر جریان برای همه مخاطبان است ، اما عمدتاً برای خانواده های دارای فرزندان خردسال انجام می شود. با این حال ، فیلم ها و سری گروه ها ستاره چیزها را تا حدودی تغییر داده اند ، و نفس از طراوت را به سرویس ویدیویی -در -DEMAND می رساند ، بنابراین مخاطبان هدف خود را گسترش می دهد. با امکان ایجاد 7 پروفایل مختلف و اتصال همزمان در 4 صفحه ، بزرگسالان قادر به مشاهده مستندهایی خواهند بود جغرافیای ملی یا فیلم های مورد علاقه آنها ، در حالی که فرزندانشان ماجراهای ابرقهرمانان خود را تماشا می کنند شگفت یا کارتون های دیزنی وت پیکسار.

اگرچه دیزنی+ هنوز رقیب مستقیم Netflix نیست ، اما همچنان یک بستر از آن است جریان با کیفیت با قیمت در دسترس به همه. در واقع ، فقط برای 8.99 € در هر ماه یا 89.99 یورو در سال ، می توانید به همه موارد منحصر به فرد حق رای دادن دسترسی پیدا کنید دیزنی در وضوح 4K و از فناوری ها لذت ببرید دالبی چشم انداز وت دلهره جو.

بنابراین ، اشتراک دیزنی+ ارزش آن را دارد ? پاسخ این سوال تا حد زیادی به سلیقه شما از نظر محتوا بستگی دارد. بنابراین ، اگر طرفدار بی قید و شرط حماسه فرقه هستید جورج لوکاس یا فیلم ها انتقامجو, بنابراین بله ، اشتراک دیزنی+ برای شما ساخته شده است. از طرف دیگر ، اگر ترجیح می دهید تنوع زیادی از سریال ها و فیلم ها را مشاهده کنید ، پس در این حالت ، ممکن است این سکو مناسب شما باشد. به هر حال ، شما می توانید از دوره آزمایشی 7 روزه استفاده کنید ، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید اشتراک را برای مدت طولانی تر از آن استفاده کنید یا خیر. این به شما فرصت می دهد تا به چند عنوان نگاه کنید و بررسی کنید که آیا کاتالوگ دیزنی+ به دلخواه شما است.

دیزنی+ تست: آیا باید مشترک شوید و چرا ? یک رقیب جدی برای نتفلیکس ? نظر CNET

شما منتظر او بودید ، او اکنون اینجا است ! ما البته در مورد دیزنی+، پلت فرم جریان اشتراک میکی صحبت می کنیم. در CNET فرانسه ، ما نیز بی تاب بودیم که آن را به عنوان شما آزمایش کنیم و اکنون این کار انجام شده است. رابط ، کاتالوگ ، کاربرد ، ویژگی ها. در اینجا نظر ما و اولین برداشت های ما در مورد سرویس جدید SVOD است.

ارسال شده در تاریخ 03/17/2020 در 10:51

دیزنی+ تست: آیا باید مشترک شوید و چرا؟ رقیب جدی برای نتفلیکس؟ نظر CNET

طرفداران دیزنی ، مشترکان دیزنی+ از ابتدا ، مصرف کنندگان هنوز در تردید از گرفتن شیرخوار یا خوانندگان به سادگی کنجکاو: سلام بر همه. از آن شب (سه شنبه 07 آوریل) ، پلت فرم جدید SVOD به طور رسمی در دسترس است و از فرانسوی ها خواسته نمی شود مشترک شوند.

خلاصه :

  • یادآوری: دیزنی+ قیمت و دستگاه های سازگار
  • کاتالوگ فیلم ها و سریال ها: یک استدلال وزن ?
  • رابط دیزنی+: خوب ، اما انقلابی نیست
  • همان احساس برای برنامه تلفن همراه ?
  • و پخش کننده ویدیو در همه اینها ?
  • سایر ویژگی های موجود در دیزنی پلاس
  • اشکالات برای گزارش برای شروع پلتفرم ?
  • دیزنی+ با رقابت روبرو شد
  • حکم: آیا باید مشترک شویم ?

برای چند روز ، بی حوصلگی بیشتر و بیشتر در شبکه های اجتماعی احساس می شود. در گروه های طرفداران فیس بوک ، سؤالاتی باران می بارد و دقایقی قبل از راه اندازی ، دقایقی قبل از آن دیزنی بود.

بنابراین ناگفته نماند که ورود سکوی جدید جریان اشتراک در کشور ما مشتاقانه در انتظار بود. حتی اگر اخبار بهداشتی به درستی چنین کاری کرده باشد ، راه اندازی یک بازیگر جدید در راهپیمایی اشباع شده SVOD هنوز باید مورد تأکید قرار گیرد ، به خصوص وقتی صحبت از دیزنی می شود.

به همین مناسبت ، ما به حلقه دیزنی به علاوه ، رابط آن ، کاتالوگ آن ، ویژگی های آن و ویژگی های آن رفتیم. در اینجا آزمون ما ، با برداشت ها و حکم ما در مورد رقیب اعلام شده Netflix و دیگران است.

یادآوری: دیزنی+ قیمت و دستگاه های سازگار

قبل از رسیدن به قلب موضوع ، یادآوری لازم از قیمت های لازم است. برای عضویت در دیزنی+، باید پرداخت کنید 6.99 یورو در هر ماه یا 69.99 یورو در سال. علاوه بر این ، اگر می خواهید مشترک شوید ، این لینک و دستورالعمل ها را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که 7 روز پیش به صورت رایگان در دسترس است. این آموزش را دنبال کنید تا از آن بهره مند شوید.

مقرون به صرفه است که نتفلیکس ، که قیمت آن می تواند به آن صعود کند 15.99 یورو هر ماه. بسته “استاندارد” شرکت Reed Hastings ، که مورد تحسین بیشترین مصرف کنندگان است ، 11 هزینه دارد.ماهانه 99 یورو. با این حال ، او مزایای مشابه دیزنی را شامل نمی شود+. ما به این نکته برمی گردیم.

در غیر این صورت ، اگر شما یک بسته مشتری Cine Séries Canal+ یا Integle+ هستید ، این سرویس مستقیماً به پیشنهاد شما اضافه می شود. برای سایر مشتریان آنتن رمزگذاری شده ، یک سال اشتراک ارائه می شود. کانال+ همچنین تبلیغاتی را برای جشن گرفتن ورود این سکو در فرمول ها و بسته های خود ضرب می کند.

دستگاه های سازگار با دیزنی پلاس چیست ? لیست بسیار طولانی است:

  • مرورگر اینترنت
  • چوب تلویزیون آتش
  • تلویزیون اپل
  • تلویزیون اندرویدی
  • تلویزیون سامسونگ
  • تلویزیون ال جی
  • تلویزیون سونی
  • Xbox One
  • پلی استیشن 4
  • برنامه فروشگاه Google Play (Android)
  • برنامه iOS
  • رکو
  • کرومی

کاتالوگ فیلم ها و سریال ها: یک استدلال وزن ?

بله و خیر. ما واقعاً در این مورد به اشتراک گذاشته شده ایم ، همانطور که قبلاً در این مقاله اشاره کردیم. از یک طرف ، نمی توان انکار کرد که پیشنهاد فیلم ها و سریال های دیزنی به علاوه مزایای بسیاری دارد. در اینجا موارد اصلی وجود دارد:

  • تمام کلاسیک های دیزنی / پیکسار در یک مکان واحد جمع شده اند. چندین دهه کارتون و فیلم های فرقه در یک کلیک قابل دسترسی است. برای طرفداران جهان دیزنی (و تعداد زیادی وجود دارد) ، این یک دلیل است که تا حد زیادی برای عضویت کافی است.
  • به ناچار ، این پیشنهاد کامل بلافاصله دیزنی+ را به عنوان یک مدعی جدی تحت عنوان عنوان کرد پلت فرم جریان شماره 1 برای خانواده ها. Netflix ، Prime Video و دیگران نیز محتوای اختصاص داده شده به کودکان را ارائه می دهند ، اما کاتالوگ آنها به مچ پا آن دیزنی نمی رسد.

  • سایر مجوزهای خریداری شده توسط دیزنی (جنگ ستارگان ، مارول), همچنین جذابیت سرویس جدید را ایجاد کنید. با تشکر از آنها ، این شرکت می تواند مجموعه ای از بلوک های بسیار محبوب را به طور انحصاری ارائه دهد و سری اصلی را تولید کند (ماندالوریایی, وانداویژن…).

با این حال ، 800 فیلم و سریال ارائه شده از این پرتاب همه چیز را انجام نمی دهند و دیزنی همه جعبه ها را نیز بررسی نمی کند. ما برای شما توضیح می دهیم چرا.

  • چند محتوای اصلی وجود خواهد داشت ، که در هنگام راه اندازی طولانی مدت هستند. ماندالوریایی یک عنوان اصلی است و چندین سری مارول در حال آماده سازی هستند. این کمی سبک است ، حتی اگر این لیست به وضوح به سرعت رشد کند. برای لحظه ای ، دیزنی به “بایگانی” خود برای اغوا کردن شرط بندی می کند.

  • دیزنی ، پیکسار, جنگ ستارگان, شگفت, National Geographic … یک پیشنهاد بسیار متنوع روی کاغذ. اما اگر روح دیزنی ، ابرقهرمانان بیش از حد ویتامین ، دعواهای کهکشانی یا مستند حیوانات اضافه نکنید ، مطمئن نیستید که دیزنی+ شما را پر می کند. همه اینها فاقد محتوای “بزرگسالان” است (تریلر ، درام ، پلیس ، وحشت …). دیزنی یک زندانی کوچک از پیشنهاد خانواده قاطع خود ، یکی از استدلال های اصلی فروش خود است.
  • ممکن است بدانید ، اما کاتالوگ فرانسوی نسبت به پیشنهاد آمریکایی کمتر متراکم است. برخی از فیلم ها مانند انتقامجویان: بازی آخر یا جنگ ستارگان IX: صعود Skywalker عدم. برای چی ? به دلیل وقایع رسانه های فرانسوی. این سیستم به سیستم عامل هایی مانند دیزنی+ یک دوره 36 ماهه (پس از پایان اتاق در اتاق) تحمیل می شود تا بتواند آخرین نسخه ها را ارائه دهد.

دیزنی+ رابط: بسیار خوب ، اما انقلابی نیست

از طرف رابط ، دیزنی پلاس تصمیم به پخش کارت هوشیاری گرفت. ساده ، تمیز است و حرکت آن آسان است. در بالا ، دسته های مختلف (پذیرش ، تحقیق ، لیست من ، محتوای اصلی ، فیلم ها ، سریال) از دست دادن دشوار است و به طور مؤثر شما را راهنمایی می کند.

با کمال تعجب ، دیزنی محتوای پرچمدار خود را در یک چرخ فلک و جهان های مختلف خود در Vignettes کمی پایین تر نشان می دهد. نسبتاً هوشیار ، مؤثر و تا حد زیادی کافی است. دیگر نیازی به ارائه یک تجربه موفق به کاربران خود نیست.

سپس کلاسیک است: بازدید دیزنی ، محتوای توصیه شده برای شما ، بازیابی مجدد … بسیاری از دسته های موضوعی که ما نیز در رقابت می یابیم. ناوبری روان است ، هیچ سکسکه ای برای گزارش در حال حاضر وجود ندارد.

نزول کوچک : این صفحه اصلی می تواند کلاسیک های کاتالوگ خاصی را “مخفی” کند. اگر می خواهید نگاه کنید نمایش مپست به عنوان مثال ، شما نمی دانید که آیا در کاتالوگ است. فیلم های محبوب تر و سریال The Eclipresent ، دقیقاً همانطور که در Netflix انجام می دهند.

با این حال ، اگر در مورد حضور یک برنامه در کاتالوگ شک دارید ، فقط برای بررسی باید از نوار جستجو استفاده کنید. بنابراین بدیهی است که نشان دادن ظرافت در این “نزولی” ضروری است.

در مورد الگوریتم توصیه ، هیچ چیز خاصی برای گزارش. به طور کلی ، توصیه ها سازگار است ، حتی اگر گاهی اوقات چند شگفتی داشتیم. دیزنی همچنین قول داده است که رابط کاربری آن به مرور زمان با ترجیحات مشترک سازگار باشد. بنابراین فقط منتظر بررسی است.

همان احساس برای برنامه تلفن همراه ?

کاملاً ، ساده است ، بدون حاشیه ، اما ضروری وجود دارد. ارگونومی خوب است و دسترسی به جهان های مختلف تسهیل می شود. تنظیمات کلاسیک است (بارگیری فقط در Wi-Fi ، کیفیت بارگیری ها ، مکان های محتویات بارگیری شده و غیره) و بسیار آسان برای رنگ آمیزی.

و پخش کننده ویدیو در همه اینها ?

شما باید از کیفیت آن استقبال کنید. مشاهده فیلم ها بدون کندی است. در غیر این صورت ، تمام ویژگی های کلاسیک (شکستن ، خواندن رزومه ، حرکت به جلو و پشتیبان ده ثانیه ، اضافه کردن زیرنویس ، پرش از معرفی …) در آنجا هستند ، و خوشبختانه.

ما ابتدا این سکو را با یک جریان با کیفیت بسیار خوب آزمایش کردیم. با یک ارتباط بسیار متوسط ​​، همه چیز نیز بسیار خوب کار کرده است. اگر تجربه با یک جریان حتی متوسط ​​تر باشد ، برای دیزنی بی عیب و نقص خواهد بود+. توجه داشته باشید که در این مرحله نیز ، پلت فرم SVOD با افتخارات انجام می شود.

“ویژگی های” دیگر با دیزنی+

به یاد داشته باشید که با اشتراک پلت فرم ، می توانید ایجاد کنید هفت پروفایل کاربر مختلف, قابل استفاده همزمان در چهار دستگاه.

از گزینه های شخصی سازی ، مانند امکان ایجاد پروفایل برای کودکان (مسدود کردن بالغ ترین محتوا) یا انتخاب یک زبان متفاوت برای هر پروفایل استقبال می شود.

  • شما هم می توانید خواندن خودکار قسمت بعدی را غیرفعال کنید (در “پروفایل” ، سپس “پروفایل ها را اصلاح کنید”, زیرنویس های خود را سفارشی کنید (در قسمت اختصاصی هنگامی که شما یک فیلم یا یک سری را راه اندازی کرده اید) ، یا به محتوای “جایزه” دسترسی پیدا کنید برای هر برنامه. برای انجام این کار ، روی برگه محتوا و سپس روی “جایزه” کلیک کنید.

علاوه بر این ، بدانید که دیزنی+ “4K سازگار” است. واضح است که برخی از مطالب با تعریف فوق العاده بالا (و Dolby Atmos) در دسترس خواهند بود. این خبر بسیار خوبی است ، به خصوص با قیمت ماهانه 6.99 یورو. با همان قیمت ، Netflix به همان اندازه از عرضه فاصله دارد.

با این حال ، UHD در حال حاضر در دسترس نیست. مانند سایر سیستم عامل های جریان ، دیزنی تصمیم گرفته است عروس کیفیت ویدیوی آن را عروس می کند برای کاهش مصرف پهنای باند آن در حین محاصره.

در غیر این صورت ، پارامترهای دیگر نیز کلاسیک هستند. شما می توانید کیفیت فیلم پیش فرض را تغییر دهید ، خواندن خودکار قسمت زیر را فعال یا غیرفعال کنید ، فیلم های پس زمینه را در هنگام ناوبری در رابط مجاز یا نه ..

اشکالات برای گزارش برای شروع پلتفرم ?

در حال حاضر ، به نظر می رسد همه چیز برای خدمات جدید خوب است. برخلاف پرتاب آمریکایی ، این سکو برای لحظه ای برگزار می شود و هیچ “تصادف” برای گزارش وجود نداشته است. با این حال ، ترس از مقامات فرانسوی بی شمار بود. به همین دلیل است که انتشار دیزنی+ (اولین برنامه ریزی شده برای 24 مارس) در تاریخ 07 آوریل به تعویق افتاد.

دولت می ترسید که هجوم اتصالات با مصرف پهنای باند بیش از حد ، شبکه اپراتورها را کلاهبرداری کند.

در سراسر اقیانوس اطلس ، خروجی این سکو با چندین سکسکه مینا شده بود. اشکالات اتصال به تصویب رسید ، بسیاری از حساب ها در وب هک شده و به فروش رسیده اند. در حال حاضر ، هیچ پرواز پرواز محکم برای گزارش در فرانسه وجود ندارد. بیایید چوب را لمس کنیم و امیدوار باشیم که اوضاع در جهت اشتباه تکامل نمی یابد.

در تلفن همراه ، حالت آفلاین عملی و کاملاً کاربردی است. مانند Netflix ، به شما امکان می دهد فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را بارگیری کنید تا آنها را بدون اتصال تماشا کنید (فقط در برنامه های Android و iOS). برای استفاده از آن ، به سادگی به برنامه مورد نظر خود بروید و روی نماد اختصاصی کلیک کنید. مزیت کوچک برای دیزنی در این پارامتر: همه فیلم ها و سریال ها قابل بارگیری هستند ، به عنوان مثال در Netflix یا Prime Video چنین نیست.

همچنین مراقب باشید: به یاد بیاورید که برای کار دیزنی+ ، دستگاه ها باید دارای گواهینامه Widevine L1 ، بالاترین سطح DRM Google باشند. مشکل: حتی امروز ، همه پایانه ها با این اندازه گیری حفاظت فنی سازگار نیستند.

برای کسانی که آن را نادیده می گیرند ، مدیریت DRM یا حقوق دیجیتال سیستمی است که هک کردن آثار را محدود می کند ، خواه موسیقی ، Blu-ray ، بازی ها یا برنامه های موجود در Netflix و دیگران.

دیزنی+ بدون در نظر گرفتن وضوح از بالاترین سطح امنیت برای کل کاتالوگ استفاده می کند. به طور مشخص ، بنابراین این بدان معنی است که اگر تلفن هوشمند ، رایانه یا رایانه لوحی شما سازگار نباشد ، قادر به دسترسی به دیزنی نخواهید بود+. یک پیام خطا ، تایپ “کد خطا 83” باید نمایش داده شود و شما قادر به انجام کاری نخواهید بود.

یک راه حل شما را از داشتن این تجربه تلخ نجات می دهد. یک برنامه تشخیصی به نام DRM Info ، که در Android موجود است ، به شما امکان می دهد اگر تلفن هوشمند شما با سطح L1 سازگار است ، کنترل کنید. شما فقط باید آن را بارگیری کنید و نمایش پیشخوان را که ظاهر می شود بررسی کنید.

دیزنی+ با رقابت روبرو شد

هیچ راز نیست: بخش جریان اشتراک (SVOD) به طور فزاینده ای پر ازدحام می شود و بازیگران مختلف در حال شوخی هستند. با این حال ، دیزنی+ نباید در انتخاب محل انتخاب بسیار مشکل داشته باشد.

پیشنهاد آن به اندازه کافی جذاب است که تماشاگران را از نظر اغوا می کند. دیزنی هاله یک عامل اصلی مانند ده ها کلاسیک انیمیشن کاتالوگ ، همراه با تولیدات است جنگ ستارگان و شگفتی.

به طور خلاصه ، سوال نیست ” دیزنی+ موفق خواهد شد ?“، بلکه” چگونه دیزنی+ موفق خواهد شد ?“” . آیا این پلتفرم در قلب فرانسوی ها از Netflix و Prime Video فراتر خواهد رفت ?

برای دستیابی به این هدف ، او مطمئناً مانند نتفلیکس سرمایه گذاری گسترده ای در تولیدات اصلی خواهد داشت. دیزنی پلاس نمی تواند از پیشنهاد کارتونهای فرقه ای برای امید به پیشی گرفتن از رقبای خود راضی باشد.

با ماندالوریایی و سری Marvel در آماده سازی ، در حال حاضر برخی از محتوای امیدوارکننده را در اختیار دارد. با این وجود ، لازم است که دوباره تسریع کنید تا خود را به عنوان یک جایگزین واقعاً معتبر برای Armada از شرکت Newastings قرار دهید.

با این حال ، از نظر فنی ، مقصر پیشنهاد جدید نیست. برای قیمت حاوی (جزئیاتی که مهم است) ، یک پیشنهاد کامل و بدون یادداشت نادرست واقعی ارائه می دهد. سازگاری 4K نیز یک مزیت است. به طور خلاصه ، دیزنی+ در پایه های بسیار خوبی شروع می شود و اگر این سرویس موفق شود پیشنهاد خود را با محتوای متنوع تثبیت کند ، می تواند به سرعت خود را به عنوان مرجع جریان با اشتراک ایجاد کند.

حکم: آیا باید مشترک شویم ?

دیزنی+ بنابراین مزایای بسیاری دارد ، غیرقابل انکار است. اگر از طرفداران دیزنی و جهان دلربا آن هستید ، مشکلی برای سودآوری اشتراک خود ندارید و بنابراین ما به شما توصیه می کنیم مشترک شوید.

با قیمت حاوی آن ، تعریف فوق العاده بلند ، هفت پروفایل و حداکثر چهار دستگاه متصل به طور همزمان ، پلت فرم جدید SVOD یک برنامه خوب است. حضور اکثر تولیدات مارول, جنگ ستارگان و National Geographic همچنین دارایی از وزن است ، مانند برخی از موارد خاص هیجان انگیز (ماندالوریایی, وانداویژن…).

به طور خلاصه ، اگر شما یک عاشق سرسخت جهان هستید که ما به تازگی نقل کرده ایم ، به دنبال آن بروید ، از این سفر ناامید نخواهید شد.

در غیر این صورت ، ممکن است بهتر باشد منتظر یا طرفدار رقابت باشید. امروز ، Netflix ، Video Prime یا OCS می توانند از داشتن کاتالوگ های بالغ تر و متنوع تر برخوردار باشند. فیلم های ترسناک یا نویسنده ، درام ، انیمیشن ، تریلر ، پلیس ، سینمای خارجی … واقعاً چیزی برای همه وجود دارد.

در آینده ، دیزنی پلاس بدون شک با گسترش پیشنهاد خود قادر به رقابت خواهد بود. واقعیت باقی مانده است که در این میان ، هنوز همه تماشاگران را برآورده نمی کند و بدون شک می تواند هنگام انتخاب بین خدمات مختلف ، برخی را ترمز کند.

همچنین بخوانید: