اعتبار خودکار با نرخ صفر: نحوه عملکرد آن?, اتومبیل هایی که می توانند از وام نرخ صفر در سال 2023 بهره مند شوند? |

اتومبیل هایی که می توانند از وام نرخ صفر در سال 2023 بهره مند شوند

از تخصص اعتبار ماشین ما استفاده کنید !

نحوه خرید ماشین با نرخ 0 ?

اطلاعات مخالف کلی است و فقط به عنوان یک نشانه ارائه شده است. آنها فقط در نظر گرفته شده اند تا یک مرور کلی از انواع خاصی از تأمین مالی ارائه دهند. این توضیحی از فعالیت های Finfrog نیست. مسئولیت Finfrog براساس این اطلاعات نمی تواند درگیر شود ، که به هیچ وجه نباید به عنوان مشاوره در نظر گرفته شود. Finfrog یک واسطه جمع آوری جمعیت است. در نتیجه ، وام توسط افراد تأمین می شود و نه توسط Finfrog. Finfrog مستقیماً از اعتبار اعطا نمی کند ، بلکه واسطه وام بین افراد است.

  1. خوش آمدی
  2. >اعتبار مصرف کننده
  3. ›اعتبار خودرو
  4. ›اعتبار خودکار نرخ صفر

اعتبار ماشین صفر چیست ?

در اعتبار اتومبیل صفر بخشی از خانواده است اعتبار مصرف کننده . این وام تحت تأثیر قرار می گیرد فقط برای خرید یک وسیله نقلیه جدید ، جدید یا استفاده شده. بنابراین متفاوت از وام شخصی , مبلغ پول اعطا شده توسط وام گیرنده قابل استفاده است, بدون اثبات به بانک ارائه شود.

وقتی در مورد نرخ صفر صحبت می کنیم ، این بدان معنی است که Taeg صفر است , بنابراین وام گیرنده دارد بدون علاقه به پرداخت . به عنوان یک یادآوری ، TAEG نشان دهنده نرخ اعمال شده توسط سازمان های اعتباری و بانک است این نوع اعتبار . از طرف دیگر ، وام از بانک ممکن است نیاز داشته باشد سهم شخصی .

آ پیشنهاد وام صفر فقط توسط متخصصان خودرو , برای مثال نمایندگی و تولید کنندگان . اما چرا ? به طور کلی ، هدف آنها این است برای فروش سهام یک مدل اتومبیل خاص. شما خواهید فهمید ، این نوع پیشنهاد فقط است موقت , برای چند روز یا حداکثر ماه.

در اتومبیل های تحت تأثیر این پیشنهادات بیشتر اوقات اتومبیل های جدید یا مدل های استفاده شده مورد استفاده مجدد هستند. ممکن است اتفاق بیفتد که سازمان ها به اعتبار نزدیک به صفر برای تأمین اعتبار یک وسیله نقلیه برقی یا ترکیبی.

دانستن اینکه وام گیرنده هیچ علاقه ای به بازپرداخت ندارد, اعتبار نرخ صفر را مشترک کنید سودمندترین راه حل برای یک پروژه خودرو را تأمین کنید . غالباً ، فروشنده از قبل با یک بانک فیزیکی یا آنلاین که مایل به شرکت در این پیشنهاد است مذاکره می کند. با این حال ، توضیحات که وام گیرنده باید بازپرداخت کند میزان پرداخت ماهانه , که به زمان بازپرداخت وام بستگی دارد.

چگونه یک ماشین صفر بخریم ?

یک پیشنهاد تأمین مالی 0 ٪ خودرو را مشترک کنید مشمول شرایط خاص است. آن ها اینجا هستند :

  • وام گیرنده نباید وام دیگری در حال انجام باشد
  • زمان بازپرداخت این اعتبار وسیله نقلیه حداکثر 2 سال است
  • بیشتر سازمان ها نیاز به خارج کردن بیمه وام گیرنده (با هزینه شما) دارند
  • درخواست تأمین مالی خودکار منوط به هزینه پرونده است
  • این بانک می تواند سهم شخصی را درخواست کند ، که میزان آن بین 15 تا 30 ٪ متفاوت است.

علاوه بر این ، برای تجزیه و تحلیل وضعیت خود و ظرفیت بازپرداخت شما , بانک چندین سند از شما درخواست می کند. هر اثبات شما را فراهم کرد شانس شما را افزایش می دهد برای به دست آوردن نظر مطلوب برای این تأمین مالی خودرو:

  • آخرین اعلامیه مالیاتی شما
  • آخرین لغزش حقوق شما (حداقل 3) ؛
  • آخرین اظهارات حساب شما.

آیا می دانید ?

تو می توانی هزینه بیمه وام گیرنده خود را کاهش دهید (در صورت معلولیت یا مرگ) با مقایسه پیشنهادات مختلف موجود به صورت آنلاین. در واقع ، هیچ چیز شما را ملزم به ارائه پیشنهاد بیمه ای که توسط سازمان وام خودرو ارائه می شود.

مزایا و مضرات 0 ٪ اعتبار ماشین

در مزیت اصلی وام های اتومبیل صفر این است که این یک فرصت خوب برای تأمین مالی خرید خودرو است. از آنجا که نرخ TAEG صفر است ، وام گیرنده هیچ علاقه ای برای بازپرداخت .

با این حال مدت وام محدود بودن به حداکثر دو سال , مبلغ هر پرداخت ماهانه زیاد است. بنابراین توصیه می شود خوب داشته باشید وام و ظرفیت بازپرداخت برای این اعتبار. در ساخت شبیه سازی آنلاین قبل از شروع این پروژه.

علاوه بر این ، با توجه به این پیشنهاد سودمند ، مشتری دارد حاشیه کمتر برای مذاکره قیمت ماشین پایین.

چگونه می توان وام CAF را برای یک ماشین دریافت کرد ?

در واقعیت ، واقعاً وجود ندارد اعتبار اتومبیل اعطا شده توسط CAF . در واقع ، این سازمان برای ارائه اعتبار مصرف کننده در نظر گرفته نشده است. هدف او این است برای کمک به متوسط ​​ترین خانواده ها .

به این معنا ، CAF می تواند کمک کند خرید یا تعمیر ماشین . شرط سودمند این است که این هزینه است برای ادغام حرفه ای شما لازم است .

برای کسب اطلاعات بیشتر ، با CAF محل سکونت خود تماس بگیرید.

راه حل های تأمین مالی دیگر برای خرید خودرو چیست ?

علاوه بر اعتبار اتومبیل صفر ، چندین راه حل برای به شما در تأمین مالی این پروژه کمک می کند ::

  • وام شخصی : حداکثر 75،000 یورو برای استفاده آزادانه ، بدون اثبات.
  • اعتبار خودکار مجاز : پولی که پرداخت می شود فقط باید برای تأمین اعتبار ماشین استفاده شود.
  • اعتبار تجدید پذیر : این قرارداد برای تأمین مالی خرید چندین وسیله نقلیه یا در صورت لزوم پول نقد در میان مدت / بلند مدت ایده آل است.
  • خرد شخصی , حداکثر 5000 یورو. این قرارداد وام می تواند برای تأمین مالی یک وسیله نقلیه استفاده شده استفاده شود.

برای بهترین راه حل را پیدا کنید بسته به بودجه و انتظارات خود ، از شبیه سازی پیشنهادات آنلاین دریغ نکنید. این رایگان است و به شما امکان می دهد پروژه خود را اصلاح کنید.

قیمت متوسط ​​وسایل نقلیه چقدر است ?

در پروژه برای خرید وسیله نقلیه علاوه بر قیمت خرید ، هزینه های مختلف را نیز در نظر می گیرد. اول از همه ، ناگفته نماند وسایل نقلیه جدید همیشه گرانتر از موارد استفاده شده. هزینه این پروژه خودرو نیز به طور مستقیم تحت تأثیر قرار خواهد گرفت انتخاب سوخت ::

  • ذات ؛
  • دیزل ؛
  • برقی
  • ترکیبی؛
  • یا هیبرید قابل شارژ.

علاوه بر این ، در اینجا همه وجود دارد هزینه هایی که باید برای ماشین آینده شما فراهم شود ::

  • هزینه بیمه اتومبیل (به شخص ثالث ، به شخص ثالث بیشتر یا همه خطرات): بدانید که این قرارداد بیمه اجباری است که به طور قانونی در فرانسه گردش کند
  • هزینه های نگهداری : بین 1000 تا 1800 یورو ؛
  • هزینه های مختلف : پارکینگ ، قیمت عوارض جاده ، تمیز کردن ، تشریفات اداری (گواهی و پلاک).

شکل: 26000 یورو

طبق چندین مطالعه ، میانگین قیمت اروپایی ها برای خرید یک ماشین جدید هزینه شده است 27.500 یورو . البته این قیمت کل از یک کشور به کشور دیگر متفاوت است. در فرانسه ، این است 26000 یورو به طور متوسط.

اتومبیل هایی که می توانند از وام نرخ صفر در سال 2023 بهره مند شوند ?

یک زن و شوهر که یک ماشین را انتخاب می کنند که از وام صفر بهره می برد

از سال 2023 و در شرایط خاص می توانید از یک بهره مند شوید وام نرخ صفر برای خرید ماشین. بدیهی است که این تنها مربوط به خرید یک وسیله نقلیه تمیز از اول ژانویه 2023 است. این اقدام به لطف اعمال حكم قدمت از 24 آوریل 2022 امکان پذیر شده است. شما می خواهید به زودی یک ماشین جدید بخرید ? در این مقاله ، ما در مورد وام نرخ صفر و در صورت واجد شرایط بودن همه چیز را به شما می گوییم !

به آنها وام صفر پرداخت شده است ?

بر روی کاغذ ، وام صفر به ویژه جالب است. اما تحقق شرایط خاص ضروری است. اگر در معیارهای ذکر شده توسط دولت نیستید ، به لطف بهتر بهترین اعتبار ماشین را پیدا کنید. با یک شبیه سازی آنلاین سریع و رایگان ، می توانید به راحتی وام متناسب با نیاز و وضعیت خود پیدا کنید.

با توجه به وام نرخ صفر 2023 ، این کار به متخصصان و افراد نیز انجام می شود. شرط اول مبتنی بر زندگی در ZFE-M یا کار روزانه در آنجا است. برای لحظه ای ، سیستم آزمایشی باقی می ماند ، اما باید حداقل برای مدت دو سال در آن قرار گیرد.

ZFE-M با مناطقی با انتشار کم تحرک مطابقت دارد ، از لحظه ای که تجمع بیش از 150،000 نفر است ، اجباری است. در حال حاضر ، 142 شهر فرانسه قبلاً این سیستم را اتخاذ کرده اند.

وام صفر فقط می تواند در هنگام دستیابی به وسیله نقلیه ای که بیش از 50 گرم دی اکسید کربن (CO2) در هر کیلومتر رد نمی کند ، استفاده شود. بنابراین ، وام صفر مربوط به اتومبیل با گرما ، بنزین یا موتور دیزل نیست. شما خواهید فهمید ، فقط 100 ٪ اتومبیل های هیبریدی برقی و قابل شارژ تحت تأثیر وام با نرخ صفر قرار دارند.

به همین ترتیب ، توجه داشته باشید که این دستگاه همچنین می تواند به عنوان بخشی از اجاره با گزینه خرید (LOA) یا اجاره طولانی مدت (LLD) استفاده شود. برای بهره مندی از آن ، قرارداد باید برای حداقل مدت دو سال امضا شود.

حداکثر وام نرخ صفر در سال 2023 چقدر است ?

متأسفانه ، وام مربوط به همه افراد طبیعی نیست. در واقع ، سقف مالیاتی شما نباید بیش از 14000 یورو باشد. به عنوان یک شخص حقوقی ، شما باید وضعیت میکرو سرمایه گذاری داشته باشید.

دستیابی به یک وسیله نقلیه خصوصی نباید از حد 45000 یورو تجاوز کند ، در برابر 60،000 یورو برای یک ابزار سبک. همچنین توجه داشته باشید که مبلغ وام اعطا شده هرگز نباید با در نظر گرفتن کسر کمک های پرداخت شده توسط مقامات محلی و دولت از قیمت خرید خودرو فراتر رود.

با توجه به روشهای بازپرداخت ، باید طی یک دوره کمتر از 84 ماه یا هفت سال گسترش یابد.

مشتری با درآمد کم که از آن ناشی می شود

وام فقط برای خانوارهای متوسط ​​اعطا می شود

همانطور که قبلاً توضیح داده شد ، برای داشتن وام با نرخ صفر ، درآمد مالیات مرجع شما برای هر سهم نباید بیش از 14000 یورو باشد. برای اینکه بدانید آیا می توانید از آن بهره مند شوید ، آخرین اخطار مالیاتی خود را بگیرید ، زیرا این کمک بیش از همه به متوسط ​​ترین خانوارهایی که مایل به دستیابی به وسیله نقلیه تمیز هستند ، انجام می شود.

از طرف افراد حقوقی ، فقط سرمایه گذاری های خرد وجود دارد که نگران هستند ، یعنی می گویند ساختارهایی با گردش مالی بیش از 2 میلیون یورو در سال و استخدام کمتر از 10 نفر. در غیر این صورت ، استفاده از وام صفر غیرممکن است.

این که آیا شما یک وسیله نقلیه برقی را به عنوان یک شخص قانونی یا طبیعی به دست می آورید ، مبلغ وام قادر به تجاوز بیش از 30،000 یورو نخواهد بود.

در حال حاضر ، این پروژه به صورت آزمایشی اعمال می شود. به عبارت دیگر ، در واقع از اول ژانویه 2023 مستقر خواهد شد ، اما برای یک دوره تنها دو سال. این اولین تجربه در عوض به دست می آید ، یک گزارش ارزیابی و وزارت حمل و نقل قضاوت می کند که آیا مفید است یا نه برای افزایش اندازه گیری.

برای بهره مندی از وام 0 نرخ ، به یاد داشته باشید که باید کار کنید یا در ZFE ​​زندگی کنید. امروز ، تنها چند کلانشهر بزرگ فرانسوی تحت تأثیر این اقدامات قرار می گیرند ، به ویژه گرنوبل ، لیون ، استراسبورگ ، تولوز یا پاریس. با این حال ، مناطق باید در سالهای آینده چند برابر شوند ، زیرا طبق قانون آب و هوا و تاب آوری ، از 31 دسامبر 2024 به بیش از 150،000 نفر جمعیت تحمیل می شوند.

چه چیزی را باید از وام با نرخ صفر در سال 2023 به خاطر بسپارید

غیرقابل انکار ، وام نرخ صفر یک افزایش مالی است که مورد استقبال متوسط ​​ترین رانندگان و توسط شرکت های خاص قرار گرفته است. به خصوص از آنجا که قیمت وسایل نقلیه قابل شارژ برقی و هیبریدی تمایل به پرواز دارد. با این حال ، شرایط واجد شرایط بودن به ویژه سختگیرانه است و در نتیجه ، کاربرد آن محدود است. در هر صورت ، وزارت حمل و نقل پس از دو سال تمرین ، این تجربه را به دست می گیرد.

چگونه می توانم وام خودروی با نرخ صفر را بیرون بیاورم ?

بله ، اعتبار اتومبیل صفر وجود دارد ! این حتی یک فرمول است که توسط نمایندگی های اتومبیل بسیار تمرین می شود. اگر برخی در این فروش زودگذر بی تاب هستند ، برخی دیگر حتی وجود آنها را نمی دانند. روی این شیوه تأمین مالی سودمند تمرکز کنید اما باید COGS آنها شناخته شود.

– اعتبار اتومبیل صفر به شما امکان می دهد ماشین بخرید ، اغلب جدید, بدون پرداخت سود به مبلغ وام گرفته شده ,
– شرایط اشتراک بسیار دقیق است: اعتبار در حال انجام نیست و داشتن سهم شخصی بین 10 تا 30 ٪ قیمت خرید ؛
برای مقایسه وقت بگذارید پیشنهادات تبلیغاتی برای تولید کنندگان بلکه برای شبیه سازی اعتبار اتومبیل آنلاین شما به لطف وام گرفته شده.

صفر اعتبار خودکار

به روز شده در 06 فوریه 2023

توسط سعید Boukhers – مدیر اعتبار مصرف کننده

این راهنما را بارگیری کنید

  • اعتبار خودکار نرخ صفر: یک محصول تماس خوب
  • وام اتومبیل صفر. تحت چه شرایطی ?
  • پیشنهادات اعتبار خودکار را با نرخ صفر مقایسه کنید

اعتبار خودکار نرخ صفر: یک محصول تماس خوب

اعتبار اتومبیل صفر ، این باعث می شود بیش از یک خریدار رویای ! با این وجود ، به لطف یک بازار فوق العاده رقابتی خودرو ، در اکثر زمینه های خرید وسیله نقلیه یک شبه طبیعی است. این وام اتومبیل 0 ٪ فقط یک وعده نیست: این یک واقعیت است. این امر توسط فروشنده خودرو که با آن متعهد به گرفتن وام برای تأمین مالی ماشین آینده خود هستید ، دریافت می شود.

این پیشنهاد اعتبار اتومبیل صفر جذاب است ، اما همچنین تحت نظارت قانون. در واقع ، از آنجا که قانون فرانسه فروش را با ضرر ممنوع می کند ، بدانید که در واقع بهره توسط فروشنده پشتیبانی می شود ، در این مورد ، با نام تجاری یا امتیازات.

وام اتومبیل صفر. تحت چه شرایطی ?

اول از همه ، توجه داشته باشید که فقط تولید کنندگان و فروشندگان خودرو می توانند اعتبار خودروی صفر را به شما پیشنهاد دهند. بانک ها نمی توانند. اما مراقب باشید ، برای بهره مندی از آن ، باید شرایط بسیار سختی را برآورده کنید.

  • هیچ اعتباری در این روند ندارید. این شرط شماره 1 برای ادعای اعتبار ماشین با نرخ صفر است. در حقیقت ، اگر وام یا وام مصرف کننده در حال انجام است ، سعی نکنید به این پیشنهاد دسترسی پیدا کنید ، به طور خودکار از شما امتناع می ورزد.
  • مشترک شدن در بیمه وام گیرنده. از این جنبه بسیار هوشیار باشید. علاوه بر هزینه های موردی که باید بپردازید ، باید هزینه بیمه وام گیرنده را نیز تأمین کنید. شما می توانید انتخاب کنید که کدام بیمه کننده را می خواهید آن را انتخاب کنید ، بنابراین در رقابت با آن دریغ نکنید.
  • وام خودرو را در مدت زمان بسیار کوتاه بازپرداخت کنید. و چه کسی می گوید مدت زمان کوتاه می گوید پرداخت ماهانه بالا. در واقع ، برخی از فروشندگان نیاز دارند که اعتبار اتومبیل 0 ٪ طی دو سال بازپرداخت شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که می توانید چنین پرداخت های ماهانه ای را فرض کنید و احتمالاً خود را در کمبود بدهی قرار نمی دهید.
  • سهم 10 ٪ تا 30 ٪ از قیمت وسیله نقلیه را داشته باشید. این یکی از ویژگی های اعتبار اتومبیل صفر است. بدون این سهم شخصی ، درخواست شما احتمالاً رد خواهد شد.
  • یک مطالعه دقیق از پرونده شما. به همان روشی که هر وام دیگری که در یک بانک مشترک است ، شرکت کننده وضعیت مالی شما را قبل از پذیرش یا عدم درخواست شما برای اعتبار نرخ صفر تجزیه و تحلیل می کند. پس از آن شما باید اسنادی را در مورد هویت و درآمد خود تهیه کنید: سند هویت ، اثبات آدرس ، آخرین لغزش حقوق ، اعلامیه مالیاتی ، بیانیه های حساب … هیچ چیز برای اطمینان از اطمینان از بازپرداخت وام خود باقی نمی ماند.

اعتبار خودرو در 0 ٪ بنابراین با تمام نیازها و نه با تمام بودجه ها سازگار نیست ! همچنین می توانید با مقایسه وام های خودرو از بانک های مختلف ، در مورد امکانات اعتباری اطلاعاتی کسب کنید تا دریابید که کدام یک بهترین نرخ اعتبار خودکار را که با وضعیت خاص خود سازگار است به شما پیشنهاد می دهد.

پیشنهادات اعتبار خودکار را با نرخ صفر مقایسه کنید

برای تأمین مالی خرید وسیله نقلیه خود ، بدون شک بهترین گزینه برای مقایسه تمام پیشنهادات اعتباری اتومبیل با نرخ صفر است که توسط تولید کنندگان خودرو اعمال می شود. این امر باعث می شود مذاکره با مشاوران تجاری همه مارک ها و به ویژه بدانیم که آیا مبلغ صرفه جویی شده در اثر اعتبار صفر از اعتبار خودرو معادل تخفیف است که واقعاً با فروش ماشین سابق خود به فروشنده امیدوار بودید. اما به همین دلیل ، فروش باید در همان زمان انجام شود ، که اغلب اینگونه نیست. در واقع, این فروش زودگذر نادر است, شما باید در زمان مناسب روی آن بیفتید.

اما اگر به دنبال به دست آوردن وسیله نقلیه ، دست دوم یا دوم هستید ، هیچ چیز مانع از مقایسه پیشنهادات اعتباری خودرو موجود در بازار نمی شود. رقابت بانکها و سازمان های مالی همان گزینه برای هزینه وام ماشین خود را پایین بیاورید و از بهترین نرخ بهره مند شوید. وام گرفته شده چندین ابزار شبیه سازی را برای شما فراهم می کند تا به شما در یافتن پیشنهاد اعتبار خودکار که واقعاً با وضعیت شما مطابقت دارد کمک کند.

از تخصص اعتبار ماشین ما استفاده کنید !

از جانب 0.90 ٪ بیش از 12 ماه (3)