بهترین هشدارهای خانگی 2023 – تست و مقایسه ، سیستم های امنیتی خانه و ردیاب های حرکتی: ایمنی و دسترسی | بهترین خرید کانادا

سیستم های ایمنی خانگی و ردیاب های حرکتی

Contents

قبل از خرید یکی ، برخی از تحقیقات را انجام دهید تا مطمئن شوید که سیستم یا سنسور مناسب شما را دریافت می کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در طول خریدهای شما در نظر گرفته شود: چرا من به یک سیستم امنیتی داخلی یا سیستم زنگ هشدار نیاز دارم? از چه چیزی باید محافظت کنم? اندازه خانه من چقدر است? بودجه من چیست? جدول زمانی و روال خانواده من چگونه است?

13 بهترین هشدارها خانه 2023 – هشدار تست خانه و مقایسه

هر سال ، نزدیک به 500.000 تلاش سرقت که در سرزمین اصلی فرانسه صورت می گیرد. پورتال مصرف کننده ما تصمیم گرفته است بهترین هشدارهای خانگی را که توسط تولید کنندگان مختلف ارائه شده است مقایسه کند. این آزمایش تطبیقی ​​، بر اساس نظرات مصرف کننده ، در تست های خارجی و نتیجه گیری ما ، توسعه جدول 10 محصول برتر در معرض زیر را فراهم کرده است. با تشکر از او ، شما می دانید که برای محافظت از کالاها و خانواده خود در برابر افراد مخرب کدام زنگ خطر را انتخاب کنید.

لیست هشدار خانگی بهترین محصولات 2023

لیست هشدار خانگی بهترین محصولات 2023

آخرین به روزرسانی: 26.08.2023

ارزیابی ها 315 خوانده شده است

تیم تحریریه ما

اووره جراردین
اطلاعات بیشتر در مورد ویرایشگر

نمودار قیمت/عملکرد هشدار خانگی

آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید

با استفاده از این کد ، می توانید جدول به روز شده روزانه در وب سایت خود را به اشتراک بگذارید: کد در کلیپ بورد کپی شده است.

رویکرد ما در چند کلمه خلاصه شد

ما به یک سازمان وابسته نیستیم (سایت بازرگان ، تولید کننده ، ارائه دهنده خدمات ، برند یا آزمایشگاه). ما نقاشی ها و آزمایشات مقایسه ای خود را انجام می دهیم در همکاری با شرکای خارجی. به روزرسانی منظم کاتالوگ محصول, همراه به یک نظارت رقابتی به ما اجازه می دهد تا محصولات را از آن ارائه دهیم با کیفیت بسیار خوب و با قیمت مناسب ترین قیمت, مخصوصاً با تشکر از بررسی مشتری. بیشتر بدانید.

زنگ خانگی چیست ?

این که

برای اینکه مقایسه ما روشن شود ، بهتر است منظور ما از زنگ خانگی را توصیف کنیم. آ هشدار خانگی وسیله ای برای مقابله با خطرات است که می تواند خانه ای مانند نفوذ یا آتش را تهدید کند.

این ماده به طور کلی از یک پری دریایی و یک نیروگاه و همچنین چندین ردیاب حساس به حرکات ، دود ، گرما یا شوک ساخته شده است. از زنگ خطر خانه برای شناسایی خطری استفاده می شود که املاک یا اشخاصی را که مسکن را اشغال می کنند برای جلوگیری از صاحبان یا پلیس قادر می سازد تضمین کردن موقعیت.

در بیشتر موارد ، از سیستم هشدار خانه برای انتقال اطلاعات به صالح ترین فرد برای مداخله استفاده می شود ، اما مستقیماً برای اصلاح اوضاع مداخله نمی کند.

هشدار خانه چگونه کار می کند ?

زنگ خطر دقیقاً چگونه کار می کند؟

همانطور که می خواستیم یک مقایسه خاص و عینی برقرار کنیم ، ابتدا باید به عملکرد کلی زنگ هشدار خانه. معلوم است که اصل اکثر آلارم های خانگی فروخته شده در تجارت مشابه است. زنگ هشدار باید توسط سرنشین محل اقامت فعال شود.

منفعال سازی می تواند به صورت دستی ، خودکار یا از راه دور انجام شود. این دستکاری به شما امکان می دهد سنسورهایی را که تشخیص می دهند فعال کنید و سپس هرگونه خطری را ذکر کنید.

هنگامی که یک نفوذ ، شوک ، آتش سوزی یا هر مشکل دیگری که توسط زنگ خطر خانه قابل تشخیص است ، مشاهده می شود ، باعث می شود آژیر صدا و اطلاعات را به صاحب محل یا به یک مرکز نظارت منتقل می کند.

منمداخله یاتخلیه سپس اسکان برای تضمین ایمنی کالاها و افراد حاضر در خانه سازماندهی می شود. هشدارهای مقایسه ما همه عملکرد مشابهی دارند.

مزایا و مناطق کاربردی

بزرگترین مزایای آن چیست؟

استفاده از زنگ خانه در محل اقامت چندین مورد دارد فواید. ما آنها را در طول آزمون تطبیقی ​​خود ذکر کرده ایم:

  • بازدارندگی: نصب هشدار خانگی بهترین راه برای بازداشتن سارقین برای ورود به خانه خود. در واقع ، تحقیقات ما نشان داده است که خانه ای که مجهز به سیستم امنیتی نیست ، 4 برابر بیشتر از یک خانه با زنگ خطر در خانه سوزانده می شود. برچسب ها به وضوح قرار داده شده اند تا نشان دهند که خانه دارای سیستم زنگ هشدار بسیاری از سارقین برای عمل است.
  • حفاظت: در 95 ٪ موارد ، تأثیر یک پری دریایی اما در اجرای مجرمان. بنابراین ، یک هشدار خانه تضمین می کند محافظت خوب به تمام خانواده و همچنین کالاهای ارزشمندی که دارید.
  • امنیت : سطح حفاظت از هشدارهای خانگی هرگز آنقدر زیاد نبوده است ، همانطور که در جدول مقایسه ای ما نشان داده شده است. امروزه کوچکترین خطر را می توان فوراً هشدار داد یا تشخیص داد.
  • شخصی سازی: هشدارهای خانگی اجازه می دهد تضمین کننده سازگار با انواع خطرات درگیر در محله شما برای محافظت بهتر.
  • قیمت: همانطور که می توانید در جدول مقایسه ای ما مشاهده کنید ، افت واقعی قیمت هشدارهای خانگی در سالهای اخیر مشاهده شده است.

چه نوع هشدار خانه وجود دارد ?

برای ارائه بهترین گزارش برای انتخاب زنگ خطر در خانه ، ما آن را به یک افتخار برای مطالعه انواع مختلف هشدار موجود در بازار تبدیل کرده ایم. آزمایش مقایسه ای ما به ما نشان داده است که انواع مختلفی از هشدارهای خانگی وجود دارد و هر یک از آنها مزایا و معایب خود را دارد.

زنگ خانه سیمی

در مورد زنگ خانه سیمی چه چیزی را بدانید؟

این بیشترین نوع زنگ هشدار خانه است اجتناب ناپذیر. این شبکه از شبکه ای از کابل ها تشکیل شده است که امکان برقراری ارتباط بین نیروگاه هشدار و ردیاب های مختلف را فراهم می آورد. با توجه به نظرات متخصصان و مصرف کنندگان ، مزایای اصلی زنگ هشدار خانه سیمی آن است واکنش پذیری و بزرگ او قابلیت اطمینان. نمی توان آن را هک کرد و به راحتی با استفاده از نیروگاه سفارش داده می شود.

از طرف دیگر ، معایب آن این است که این یک مدل بسیار گران قیمت است که می تواند به کار خود ادامه دهد که شامل کار سنگین برای عبور از کابل های لازم است. مشکل دیگر نوعی هشدار خانه حساس به کاهش برق است. این هشدارها در مقایسه ما مورد توجه قرار گرفته است.

زنگ هشدار خانه بی سیم

این که

این نوع هشدار می تواند از شبکه رایانه استفاده کنید امواج محلی ، Wi-Fi ، امواج رادیویی یا استفاده از یک شبکه موبایل GSM. این شامل سنسورهای مختلف ، ردیاب ها و کنسول های کنترل ، همه قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر با استفاده از یک شبکه بی سیم است.

مزایای این سیستم آن است سرعت نصب و راه اندازی و هزینه پایین آن. در واقع ، تنظیم سنسورهای مختلف و اتصال آنها به یکدیگر بسیار آسان است. این نصب می تواند خودتان انجام شود و بنابراین مداخله یک حرفه ای را فراهم می کند.

با این حال ، بیشتر نظرات جمع آوری شده از متخصصان و مشتریان برای تست مقایسه ما ، سطح پایین تر امنیت این هشدارهای بی سیم خانه را گزارش می کند. امواج نسبت به تداخل حساس تر هستند و برخی از آنها توسط بهترین سارقین مجهز هک می شوند. هشدارهای GSM پس از آن برای مقاومت در برابر این تلاش های هک کردن قابل اطمینان هستند. بهترین هشدارها در این گروه برای مقایسه ما مورد مطالعه قرار گرفته است.

زنگ هشدار خانه

هشدار خانگی متصل چگونه کار می کند؟

تست مقایسه ما نشان می دهد که هشدارهای خانگی بیشتر و بیشتر بخشی از اتوماسیون خانگی است که در خانه تنظیم شده است. اینها آلارم های متصل از تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا رایانه قابل کنترل هستند. مزایای اصلی این نوع زنگ هشدار است خوانایی بهتر از این محصول ، تنوع مهمی از مداخلات احتمالی برای کاربر و سهولت نصب.

در واقع ، هشدارهای خانگی متصل تر قابل خواندن هستند زیرا آنها حرکات کاربران مختلف خانه را ثبت می کنند. از این رو ورودی ها و خروجی ها می توانند به راحتی کنترل شوند. علاوه بر این ، بسیاری مداخلات از دور در این نوع هشدار امکان پذیر هستند. می توان آن را از تلفن هوشمند فعال یا غیرفعال کرد و همه این تنظیمات را می توان به راحتی تغییر داد.

با این حال ، چندین نظر اشکال این نوع زنگ را نشان می دهد. این آلارم های خانه ایمن کمتری دارند و هزینه بیشتری دارند. علاوه بر این ، تجزیه سیستم اغلب منجر به مشکلات بسیاری در سیستم خانه خانگی می شود. این نوع زنگ هشدار برای مقایسه ما به عمق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

زنگ خطر آتش سوزی

هشدار آتش سوزی چگونه کار می کند؟

منزنگ خطر آتش تنها نوع زنگ هشدار اجباری در همه خانوارها است. از یک مورد سنسور ساخته شده است که قادر به تشخیص دود و انتشار سیگنال صوتی به منظور آن است جلوگیری کردن سرنشینان مسکن خطر که آنها را تهدید می کنند. این نوع زنگ هشدار دارای چندین مزیت است: قیمت پایین ، نصب بسیار آسان با رفع ساده به دیوار و قابلیت اطمینان بسیار.

با این حال ، این یک زنگ خطر است که دارای مضرات آن است. بسیاری از محرک های به موقع در هنگام پخت و پز ممکن است رخ دهند ، به دلیل دود ساطع شده در هنگام پخت. نقطه ضعف دیگر آن ، طول عمر باتری هایی است که از آن تغذیه می کنند. این نوع زنگ هشدار موضوع مقایسه ما نبوده است بلکه به ما کمک کرده است تا بهترین سیستم ها را ارزیابی کنیم.

ارزیابی محصول

زنگ هشدار 2401497

در اینجا توابع زنگ هشدار SOMFY 2401497 در مقایسه ما آورده شده است

این زنگ هشدار خانه هشدار 2401497 شامل آژیر زنگ هشدار 110 دسی بل ، 3 است ردیاب های ارتعاش و باز کردن برای قرار دادن روی درها و پنجره ها ، 1 ردیاب حرکت ، 2 نشان غیرفعال سازی و یک مرکزی. این یک زنگ خانه متصل است که یکی از بهترین راه حل های ایمنی مدرن در نظر گرفته شده است.

نظرات مثبت بیشمار کاربران نشان می دهد که این سیستم به لطف آشکارسازهای لرزش آن در محافظت از مسکن بسیار مؤثر است. او فناوری Intellitag همچنین به دلیل تجزیه و تحلیل دقیق آن در مورد ارتعاشات و حرکات بسیار قدردانی می شود که باعث می شود قبل از بروز ، نفوذی را تشخیص دهند.

مننصب سریع و عملی از بین همه آشکارسازها در بین کاربرانی که نظرات آنها در آزمون تطبیقی ​​ما در نظر گرفته شده است بسیار خوب است. امکان تنظیم آستانه ماشه هر ردیاب به صورت جداگانه نیز یکی از نکات مثبت است که بیشتر توسط مصرف کنندگان برجسته می شود.

نکات منفی اصلی که هنگام استفاده از این مدل زنگ هشدار 2401497 مشاهده می شود ، حساسیت به سنسورهای خاص است که می تواند باعث هشدار بسیاری از کاذب و محدوده نسبتاً محدودی از نشان های کنترل از راه دور شود.

فواید :

  • سهولت نصب.
  • فناوری Intellitag.
  • ردیاب های ارتعاش یکپارچه.

مضرات:

  • حساسیت بیش از حد قوی سنسورها.
  • نشان های محدوده محدود.

کیت هشدار خانگی Tiiwee

در اینجا منظره ای وجود دارد

کیت زنگ هشدار خانگی Tiiwee ، بسته کافی برای تجهیز یک خانه است. از زنگ ولتاژ بالا 120 دسی بل ، سنسور دو پنجره و درب و کنترل از راه دور تشکیل شده است. این یک زنگ خانه بی سیم جمع و جور است که با استفاده از آن سیگنال های رادیویی.

نظرات مصرف کننده مصاحبه شده در طی گزارش بررسی خارجی آژیر بسیار منصرف. این بسته شروع است کشنده, می توان آن را با سایر ردیاب های دیگر از مارک Tiiwee یا حتی یک نیروگاه تزئین کرد تا زنگ خطر خانه را به هم وصل کند. سادگی کیت زنگ هشدار خانگی Tiiwee و همچنین اختیار آن و آن سهولت نصب بسیاری از کاربران را که به آنها اشاره می کنند جذب کرده اند قیمت کوچک از کل کیت شروع.

نظرات اصلی منفی که در طول تست مقایسه ما از مشتریانی که محصول را خریداری کرده اند ، نشان می دهد که این زنگ خانگی که با باتری کار می کند ، خیلی سریع تخلیه می شود. تعامل بی سیم اجزای مختلف سیستم نیز نسبت به تداخل ناشی از تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه های چندرسانه ای حساس به نظر می رسد.

فواید :

  • آژیر قدرتمند.
  • نصب آسان.
  • امکان گسترش.
  • قیمت کوچک.

مضرات:

  • کنترل تلفن های هوشمند امکان پذیر نیست.
  • باتری ها به سرعت تخلیه شدند.
  • حساس به تداخل.

Kodak SA101

چه چیزی باید در مورد

این زنگ هشدار Kodak SA101 یکی از بهترین سیستم های ترکیبی است که قابلیت اطمینان از سیمی را به آن ترکیب می کند سرعت نصب ردیاب های بی سیم. این بسته از یک نیروگاه با اتصال LAN با استفاده از کابل RJ45 ، 2 کنتاکتور 2 درب ، یک ردیاب حرکت ، یک پری دریایی 105 دسی بل ، یک فلاش سبک و کنترل از راه دور ساخته شده است. این یک هشدار خانگی متصل سازگار با یک برنامه تلفن هوشمند است که به شما امکان می دهد تنظیمات هشدار را از دستگاه تلفن همراه آن مدیریت کنید.

بهترین نظرات مثبت که برای مقایسه ما جمع آوری شده است ، به لطف یک رابط بصری ، به یک سیستم قابل اعتماد و عملی برای استفاده از یک سیستم قابل اعتماد و عملی استفاده می کنند. آنجا امکان گسترش با بیش از 32 لوازم جانبی ، از جمله دوربین و ردیاب های اضافی ، کاربران زیادی را با این Kodak SA101 حتی بهتر تجربه کرده است. سیستم اعلان زنده به محض اینکه یک ردیاب خیلی خوب شروع کرد و چند هشدارهای دروغین توسط نظرات مختلف گزارش شده است. منعمر باتری بسیار خوب است و این واقعیت که نیروگاه به طور مستقیم به این بخش متصل است ، بسیاری از کاربران را خوشحال می کند.

مفیدترین نظرات منفی به ما کمک می کند تا کمی بیشتر در مورد محصول بدانیم. آنها نشان می دهند که آژیر کمی ضعیف است تا به طور مؤثر از سارقین منصرف شود.

فواید :

  • استقلال خوب.
  • پسوند احتمالی.
  • رابط بصری.
  • اعلان های زنده.

مضرات:

  • سطح صدا پری دریایی ضعیف.

امنیت Tike DNB

این که

سیستم امنیتی Tike Security DNB از یک مرکز هشدار خانگی با پری دریایی یکپارچه ، 5 درب باز یا ردیاب های پنجره تشکیل شده است آژیر خارجی خورشیدی 108 دسی بل ، 4 ردیاب حرکت مادون قرمز و 4 کنترل از راه دور. این یک سیستم هشدار خانه بی سیم است که می تواند به جعبه اینترنت وصل شود تا به عنوان یک زنگ خطر استفاده شود. آزمون مقایسه ما بهترین نظرات مثبت و مفیدترین نظرات منفی را برای شناخت بهتر این سیستم امنیتی Tike DNB در نظر گرفته است.

کاربران راضی خاطرنشان می کنند که پیش برنامه ریزی از سیستم ، شروع را آسانتر می کند و امکان استفاده بهتر از محصول را فراهم می آورد. دامنه طولانی همه آشکارسازهای بی سیم و همچنین عملکرد خورشیدی پری دریایی خارجی توسط اکثر خریداران بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

نقاط ضعف دستگاه شکنندگی آشکارسازها و همچنین سطح صدا آژیر است که بسیار کم است. برخی از نظرات همچنین خاطرنشان می کنند که تخلیه باتری ها گاهی اوقات می توانند سریعتر باشند و هیچ Seer گزارش نمی دهد که آیا ردیاب ها هنوز عملیاتی هستند یا نه.

فواید :

  • پیش برنامه نویسی سیستم.
  • طیف طولانی ردیاب ها.
  • آژیر بیرونی خورشیدی.

مضرات:

  • سطح صدا پری دریایی ضعیف.
  • بارگیری سریع باتری ها.

GSM Fuers Fuers

سعادت

هنوز هم در بین بهترین هشدارهای خانگی ، مدل زنگ هشدار Fuers یک دستگاه بی سیم با استفاده از اتصال GSM هشدار دادن. این بسته هشدار حاوی یک واحد کنترل ، 2 سنسور باز شدن درب ، 2 ردیاب حرکتی ، 2 کنترل از راه دور و یک پری دریایی داخلی است.

مثبت ترین نظرات افرادی که توانسته اند این محصول را بخرند نشان می دهد که دارای یک ارزش عالی, درست مثل بهترین محصول در جدول مقایسه ما. نصب و اتصال هنگام راه اندازی بسیار آسان است و همچنین یکی از نقاط قوت این FUER های هشدار GSM است. آشکارسازها ظاهراً آسان برای تنظیم هستند. آژیر نسبتاً قدرتمند است و فناوری GSM بیشترین است قابل اعتماد برای ارسال پیامک اعلان یا برای تماس های خودکار در صورت نفوذ.

تنها نکته پایین که باید به آن توجه داشته باشید هزینه های ارتباطی است که با استفاده از سیم کارت ایجاد می شود ، حتی اگر اینها نسبتاً کم باقی بمانند ، و همچنین پارامترهای خاصی که تنظیم آن دشوار است.

فواید :

  • نصب و اتصال آسان.
  • آژیر قدرتمند.
  • فناوری GSM.

مضرات:

  • هزینه های ارتباطی GSM.
  • پیکربندی دشوار.

اینگونه است که هشدار خانه آزمایش می شود

به طوری که می توانید زنگ خطر خانه خود را به خوبی انتخاب کرده و از این امکان استفاده کنید بهترین محصول را پیدا کنید, ما می خواستیم مقایسه های سازمان های خارجی در بهترین شرایط انجام شود. تمام نتایج جمع آوری شده مربوط به تجربیات انجام شده در شرایط مشابه و دستگاه هایی با پارامترهای معادل آن است. از معیارهای بسیار دقیق در طول تست های مقایسه ای مورد توجه قرار گرفته است تا جدول ما به شما کمک کند تا واقعاً بهترین زنگ را انتخاب کنید:

  • حساسیت:: حساسیت آشکارسازها به منظور اطمینان از اینکه هشدارهای توصیه شده می توانند از حداکثر نفوذ در عین ایجاد حداقل هشدارهای کاذب جلوگیری کنند ، ارزیابی شده است. بنابراین ، قدردانی بهتر از کیفیت ردیاب ها و اتصال بین نیروگاه و سنسورها امکان پذیر است.
  • نوآوری:: فن آوری های مورد استفاده و آنها قابلیت اطمینان در قلب فرآیند تحلیل ما قرار دارند تا به بهترین محصولات دسترسی داشته باشید.

GSM ، Wi-Fi ، امواج رادیویی ، سیمی ، همه چیز مورد مطالعه قرار گرفته است تا در مورد بهترین زنگ خانه به شما توصیه کند.

مزایا و معایب شرح داده شده در نظرات مشتری

هنگامی که جدول تطبیقی ​​ما به لطف ساعاتی از عقیده ما ایجاد شد و آزمایشات انجام شده در خارج ، ما توانستیم مزایا و مضرات مختلف مدل های اصلی هشدار خانه را که در نظرات مشتری شرح داده شده است ، ایجاد کنیم. نقاط مثبت موارد زیر هستند:

مزایای آن

  • امکانات : آنجا سهولت نصب هشدارهای خانگی توسط بسیاری از مشتریان گزارش شده است. زمان اجرا برای کامل ترین کیت ها حدود 1 ساعت است.
  • بهره وری : آنجا قابلیت اطمینان به نظر می رسد محصولات بسیار رضایت بخش است. چندین نظر از مقایسه ما شهادت می دهد راندمان ماشه در صورت نفوذ یا تلاش برای نفوذ.
  • حساسیت: آنجا حساسیت ردیاب ها قدردانی می شود. این اغلب به خوبی حل و فصل می شود و باعث می شود که ارتعاشات و حرکات مرتبط با یک نفوذ و نادیده گرفتن هشدارهای دروغین را نشان دهد.
  • غذا : عرضه مرکز کنترل به طور مستقیم توسط بخش مفید است ، به شما امکان می دهد از آن اطمینان داشته باشید عملکرد مناسب زنگ خطر بدون نگرانی در مورد باتری خود.
  • اطلاعیه: آنجا سرعت عملیاتی محصولات متصل است با کمال تعجب. نظرات مختلفی از مقایسه ما ماهیت فوری ارسال اعلان ها توسط GSM یا Wi-Fi را در صورت تشخیص مشکوک به اشتراک می گذارد.
  • افزونه : امکان گسترش یکی از بهترین مزایای همه بسته ها است. از ده ها لوازم جانبی می توان به کیت های عزیمت مانند دوربین ، ردیاب های اضافی اضافه کرد, چشمک می زند یا برخی آژیر بیرون از خانه.
  • تطبیق پذیری: تطبیق پذیری کیت های هشدار خانگی اجازه می دهد بهترین سفارشی سازی محصول با توجه به نیاز همه به منظور جلوگیری از خطرات مطابق محل سکونت آنها.
  • اختیار: آنجا صلاحیت محصولات هستند اساسی. با توجه به بیشتر خریداران هشدار خانگی که در طول مقایسه ما مصاحبه شده اند ، ردیاب ها تقریباً نامرئی هستند.
  • کنترل از راه دور: تعداد کنترل های از راه دور برای استفاده برای کل خانواده مناسب است. از 1 تا 5 کنترل های از راه دور در اکثر کیت ها ارائه می شود.
  • بازدارندگی: برچسب های ارائه شده دارای عامل بازدارنده غیر قابل تحمل. آنها خاطرنشان می کنند که زنگ خطر خانه به منظور نصب شده است دفع کردن برخی از سارقین.

با وجود همه اینها نکات خوب, برخی از معایب حتی در بین بهترین مارک ها و بهترین محصولات قرار می گیرند:

اشکالاتی از

  • میزان صدا : سطح صدای پری دریایی تا حدودی کم محصولات خاص می تواند کاهش یابد اثر بازدارنده هنگامی که زنگ هشدار ایجاد می شود.
  • خودمختاری: بارگیری سریع از باتری های سنسور می توانند تأثیر منفی داشته باشند و نیروهایی که دائماً هوشیار باشند.
  • برنامه نويسي: تنظیم دشوار سنسورها می تواند باعث شود برنامه نویسی دشوار. مدت زمان طولانی برای کاربران کم تجربه برای تنظیم حساسیت سنسورها با توجه به نیازهای آنها ضروری خواهد بود.
  • دخالت: حساسیت به تداخل یک مشکل اساسی در محصولات خاص است ، باعث می شود ارتباط بین ردیاب ها و نیروگاه در حضور دشوار باشدامواج امواج رادیویی یا GSM مخرب.
  • محدوده : دامنه محدود نشان ها می تواند ایجاد کند تنظیمات در راه یا قرار دادن زنگ راحت تر برای ایجاد.
  • قیمت: ممکن است قیمت بهترین محصولات در مقایسه ما به نظر برسد شاگرد و شاید الف ترمز برای خرید برای بسیاری مشتریان بالقوه.
  • نظارت کمک: عدم اتصال به نیروگاه نظارت تأسف آور است. مداخله یک شرکت خارجی برای Vعلت ماشه را بریزید زنگ هشدار و مداخله در صورت لزوم مانع از آن شود که صاحب امنیت خود را مدیریت کند.
  • پیشگیری از آتش سوزی: کمبود آلارم های ترکیبی از نفوذ ، نیاز به نصب چندین نوع دستگاه برای محافظت از همان مکان در برابر خطرات مختلف دارد.
  • اطلاعیه ها: اعلامیه هایی که خیلی دقیق نیستند مدل ها از جدول مقایسه ما نیست تسهیل کردن مونتاژ و پیکربندی نیست.
  • برش های فعلی: دستگاه ها نسبت به برش های برق حساس هستند و بنابراین می توانند معلول بودن به راحتی توسط بهترین سارق ها.

7 مارک اصلی هشدار خانه

بهترین مارک های هشدار خانه که در آزمون مقایسه ما در نظر گرفته شده است:

  • دلتا دور
  • تشخیص
  • ماوله
  • مد
  • اوراق بهادار
  • خمی
  • تنیس

این مارک فرانسوی محصولات اتوماسیون خانگی بیش از 40 سال تجربه در ایجاد هشدار و دستگاه های ایمنی داخلی دارد.

او یکی از رهبران فرانسوی در سیستم های هشدار خانه بی سیم است. این مارک از گروه هاجر 29 سال در دنیای راحتی و اتوماسیون خانگی راه حل های ایمنی تولید کرده است.

این برند بلژیکی یکی از بهترین متخصصان اروپایی در سیستم هشدار خانگی متصل است. همچنین سیستم های نظارتی و فیلمبرداری را تولید می کند. برخی از فروشگاه های تخصصی در بلژیک و هلند حضور دارند.

Fuers یکی از بهترین مارک های اتوماسیون خانگی چینی است. در ایجاد و تولید محصولات ایمنی ، هشدارهای بی سیم خانگی ، اما همچنین دستگاههای مختلف فناوری متنوع است.

این شرکت سوئدی از سال 2003 در زمینه امنیت خصوصی ورزش کرده است. این دستگاه از عوامل امنیتی و نظارت از راه دور استفاده می کند و هشدارهای خانگی را که به مراکز نظارت بر Securitas متصل است ، فراهم می کند.

این یک مارک فرانسوی اتوماسیون خانگی است که در سال 1969 ایجاد شده است. این هزاران محصول را در Haute-Savoie طراحی می کند و کرکره ، هشدار ، درها ، راه حل های گرمایش ، تراس ، پرده ، پرده و غیره را ارائه می دهد. بهترین مدل های این برند در طول مقایسه ما مورد بررسی قرار گرفت.

این برند که در سال 2015 تأسیس شده است به آمازون وابسته است. این محصولات ایمنی خانگی را به بازار عرضه می کند ، ساده و ارزان است. در مقایسه ما ، ما ویژگی های بهترین محصولات Tiiwee را تجزیه و تحلیل کرده ایم.

چه چیزی باید هنگام خرید هشدار خانگی از آن مراقبت کرد ?

معیارهای مختلف هشدارهای خانگی در این مقایسه

نظرات مختلف افرادی که می خواستند زنگ خطر خانه را بخرند و همچنین نظرات افرادی که هشدار خریداری کرده اند به ما اجازه می دهدمهمترین معیارها را مشخص کنید هنگام خرید سیستم امنیتی خود را در نظر بگیرید. همین معیارها در جدول مقایسه ای ما ادغام شده است:

  • سیستم هشدار:: آزمون مقایسه ما انواع مختلفی از هشدار موجود را برای شما توضیح داده است. شما باید هنگام خرید بهترین زنگ خانه برای خانه خود ، آن را در نظر بگیرید. GSM به نظر می رسد مطمئن ترین اما موظف است برای هشدار خود در یک برنامه تلفن همراه مشترک شود.
  • سیستم کنترل:: سه سیستم کنترل مختلف وجود دارد: صفحه کلید ، نشان و کنترل از راه دور. برای شما ، بهترین سیستم یکی از مواردی خواهد بود که بهترین محدوده را به شما ارائه می دهد ، یکی از مواردی که برای قفل کردن یا باز کردن زنگ خطر خانه خود به راحتی نیاز دارید. به عنوان مثال ، نشان می تواند برای کودکان عملی باشد زیرا برای باز کردن زنگ هشدار مجبور به تحمل آنها نیستند. با این حال ، می توان آن را به راحتی سرقت کرد.
  • تعداد ردیاب ها:: شما محفظه برای پوشاندن کل خانه شما باید بتواند از تعداد کافی از ردیاب ها پشتیبانی کند. اگر تعداد کافی از آشکارسازهای حرکتی یا سنسورهای باز کردن درب یا پنجره را ندارید ، نقاط ضعف زنگ خطر خانه شما را می توان مشاهده کرد و یک سارق قادر به لذت بردن از آن خواهد بود.
  • تسهیلات استفاده:: به طور روزانه ، استفاده از بهترین زنگ سال 2019 به لطف جدول مقایسه ما زمان شما را می برد. اگر نمی توانید عملکرد رابط و پیکربندی آن را درک کنید ، برای فعال کردن و غیرفعال کردن زنگ هشدار ، زمان بیشتری را هدر خواهید داد ، جریان ویدیویی دوربین ها را تماشا کنید یا حساسیت سنسورها را تنظیم کنید.
  • سطح صدا آژیر:: پری دریایی شما یک نقش مضاعف دارد ، به سرنشینان هشدار می دهد و سارقان ترساندن را برای ترغیب آنها به فرار ترغیب می کنند. او میزان صدا بنابراین نباید نادیده گرفت. هرچه قدرتمندتر باشد ، سر و صدای آن مجرمان را بیشتر می کند و آنها را مجبور به فرار می کند. اگر یک محله واکنشی داشته باشید آژیرهای در فضای باز بسیار مفید هستند. همچنین به یاد داشته باشید که یکی را انتخاب کنید که سطح صدا بالایی داشته باشد !

اینترنت یا تجارت تخصصی: از کجا باید ترجیح دهم زنگ خطر خانه خود را بخرم ?

بسیاری از افراد به یک فروشگاه تخصصی برای خرید هشدار خانه خود. با این حال ، همان مدل ها نیز در اینترنت موجود است. بهترین راه برای خرید زنگ هشدار خانگی شما چیست ?

در فروشگاه های تخصصی مزایای زیادی داشته باشید. آنها اجازه می دهند مشاوره دریافت کنید یک فروشنده تخصصی برای یافتن بهترین محصول برای خرید. اگر می خواهید این کار را انجام دهید نیز مفید هستند نصب هشدار خانه آن توسط یک حرفه ای. مغازه ها تخصصی بسیار کاربردی است اگر نمی خواهیم منتظر تحویل او باشیم سیستمE از زنگ هشدار و اینکه شخص باید در اسرع وقت یکی را نصب کند.

با این حال ، چندین مزیت برای خرید زنگ خانه شما وجود دارد مستقیماً در اینترنت. نقاط قوت اصلی خرید آنلاین به شرح زیر است:

  • هشدارهای خانگی که به صورت آنلاین فروخته می شوند اغلب هستند گرانتر که در یک فروشگاه تخصصی.
  • محصولات فروخته شده آنلاین همین را داشته باشید ضمانت کردن از فروشگاه های امنیتی.
  • در اینترنت ، سایت های تخصصی ارائه می دهند انتخاب گسترده تر مدل ها و سهام بیشتری داشته باشید.
  • در زمان هزینه های انتظار و تحویل است خیلی ضعیف در مورد محصولات ایمنی.
  • اگر خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام دهید ، لازم نیست به یک فروشگاه سفر کنید.
  • توصیه فروشنده است غیر ضروری اگر برای یافتن بهترین زنگ خطر در خانه با یک مقایسه آنلاین مشورت کرده اید در دسترس.
  • با تشکر از ما مقایسه ای, شما دارید یک ایده دقیق از محصول مورد نیاز.

گزینه های خانگی

بهترین گزینه برای زنگ خطر در یک مقایسه

اگر از دریافت بهترین هشدار خانگی که توسط آزمون تطبیقی ​​ما توصیف شده است دریغ می کنید ، می توانید در مورد گزینه های مختلف موجود فکر کنید.

برخی از مراکز نظارت از راه دور ارائه می دهند قراردادهای نظارت دقیق ساخته شده بدون زنگ. این قراردادها این امکان را فراهم می کند که نظارت خانه خود را به متخصصان امنیتی واگذار کنید. آنها کسانی هستند که به طور مستقیم از مداخله مراقبت می کنند یا در صورت نفوذ به خانه شما ، پلیس را احضار می کنند.

این سیستم نظارت نیز اجازه می دهد از خطرات خاصی جلوگیری کنید مانند آتش سوزی یا تصادفات خانگی. دکمه SOS جایگزین دیگری است که فوراً با مقامات صالح هنگام گزارش یک تصادف یا تصادف خانگی توسط سرنشین تماس می گیرد. همچنین می توانید از یک ویدیوفون یا سیم کشی استفاده کنید یا نه.

پیوندها و منابع اضافی

  • https: // fr.ویکیهو.com/bypass-le-syst ٪ c3 ٪ a8me-de-s ٪ c3 ٪ a9curit ٪ c3 ٪ a9-de-sa-maison
  • https: // انجمن ها.علوم اخم.com/depannage/5431222-panne-alarme-maison.HTML
  • https: // fr.ویکیپدیا.org/wiki/alarm_anti-instrusion
  • https: // وبلاگ.Securetegooddeal.com/

پرسش

چگونه زنگ خطر خانه خود را نصب کنم ?

اجرای زنگ سیمی باید توسط یک حرفه ای انجام شود. نصب زنگ خانه بی سیم آسان است. فقط ردیاب های مختلف را تنظیم کنید ، سیستم مرکزی را در بهترین مکان ممکن نصب کرده و ارتباط بین سنسورها و مرکز کنترل را برقرار کنید.

سیستم هشدار خانگی خوب چیست ?

همانطور که در طول تست مقایسه ای خود دیدیم ، بهترین سیستم هشدار برای خانه شما به چندین عامل از جمله اندازه خانه شما ، خطرات ناشی از محله شما و تعداد دهانه هایی که محل اقامت شما دارد بستگی دارد. معیارهای انتخاب فوق به شما کمک می کند بدانید که آیا بهترین هشدار نشان داده شده در تست مقایسه ما برای شما است.

چه مدت باتری های هشدار خانگی دوام دارند ?

باتری های هشدارهای خانگی می توانند از چند روز تا چند ماه دوام بیاورند. همه اینها به حساسیت سنسورها و مدل هشدار بستگی دارد. این معیار در آزمون مقایسه ای ما مورد توجه قرار گرفت. با تکیه بر جدول مقایسه ما ، بنابراین می توانید محصول برنده مقایسه ما و موردی که بهترین عمر باتری را دارد ، بدانید.

نحوه پیکربندی هشدار خانه من ?

بهترین راه برای موفقیت در تنظیم زنگ خانه خریداری شده به لطف مقایسه ما ، مراجعه به کتابچه راهنمای کاربر ارائه شده توسط سازنده است. این کتابچه راهنمای کاربر به شما می گوید چگونه زنگ خطر خانه و همچنین پارامترهای مختلفی را که باید شخصی سازی شوند فعال و غیرفعال کنید.

به چند ردیاب برای زنگ خطر خانه خود نیاز دارم ?

برای محافظت بهتر ، تعداد ردیاب ها باید با اندازه خانه شما سازگار شوند. ضروری است که هر پنجره و هر درب مشرف به قسمت بیرونی مجهز به یک ردیاب باز باشد. نصب یک ردیاب حرکتی در هر اتاق یا حداقل در اتاقی که کالاهای ارزش خود را ذخیره می کنید امنیت بهتری به شما ارائه می دهد.

نحوه پیکربندی ردیاب های زنگ خانگی من ?

مقایسه ما باعث شده است که اهمیت تنظیم آشکارسازها را درک کنید. اگر خیلی حساس باشند ، دائماً تحریک می شوند ، اگر کافی نباشند ، در صورت نفوذ از آنها جلوگیری نمی کنند. آزمایش زنده بهترین راه برای اطمینان از تنظیم مناسب ردیاب های شما است.

چگونه مطمئن باشیم که پری دریایی هشدار خانگی من باعث ترساندن سارقین می شود ?

برای اینکه مطمئن باشید بهترین زنگ خطر مقایسه ما باعث می شود که سارقان فرار کنند ، ما یکی را انتخاب کرده ایم که قدرتمندترین پری دریایی است. قدرت حداقل 110 دسی بل به شما این امکان را می دهد تا مطمئن شوید که سارقین قبل از اینکه بتوانید پرواز کنید ، فرار می کنند.

آژیرهای زنگ دار خانگی برای کودکان خطرناک هستند ?

سر و صدای بیش از حد قوی می تواند بر شنیدن نوزادان و کودکان خردسال تأثیر بگذارد. برای محافظت از فرزند خود ، آژیرهای زنگ هشدار را در اتاق خود قرار ندهید و گوش ها را در طول آزمایشات یا در صورت ماشه پری دریایی بپوشانید.

آیا هشدار خانه اجباری است ?

نه ، زنگ خانه اجباری نیست. با این حال ، زنگ خطر اجباری است. در بعضی موارد ، بسته به اشیاء با ارزش شما ، بیمه شما ممکن است شما را وادار به استفاده از خدمات حرفه ای برای نصب زنگ خانه به منظور پوشاندن دارایی های خود در صورت سرقت کند.

آیا وقتی حیوانات اهلی دارید می توانیم زنگ خطر خانگی داشته باشیم ?

بله ، بیشتر مدل های فعلی مجهز به عملکردی هستند که حیوانات اهلی را تشخیص می دهد. بنابراین ، زنگ هشدار توسط حرکات آنها ایجاد نمی شود.

سیستم های ایمنی خانگی و ردیاب های حرکتی

بلافاصله هنگامی که مشکلی در سیستم های هشدار مسکونی و ردیاب های حرکتی وجود دارد ، بلافاصله مطلع شوید.

حمل و نقل و وانت
حمل و نقل خانگی
در یک فروشگاه نزدیک انتخاب کنید
منحصر به فرد بهترین خرید (4)
فقط آنلاین (211)
اصلاحات (شرایط خوب) (2)
60 ٪ تخفیف یا PLU (3)
50 ٪ تخفیف یا PLU (9)
40 ٪ تخفیف یا PLU (10)
30 ٪ تخفیف یا PLU (20)
20 ٪ تخفیف یا بیشتر (35)
همه موارد با کاهش قیمت (50)
ردیاب حرکت (34)
سنسورهای پورت/پنجره (27)
کنترل از راه دور شامل (9)
کیت سیستم امنیتی (6)
کلیت خانه هوشمند (1)
راه حل های کل (35)
سازگار با Google Assistant (19)
سازگار با آمازون الکسا (41)
کار با Apple Homekit (5)
دستیار صدای یکپارچه
فقط بهترین خرید (40)
همه فروشندگان در بازار (195)
راه حل های کلیت شرکت. (31)
RPS Satellite Inc (9)
اتوماسیون خانگی هوشمند (6)
خدمات امنیتی BSI (5)
کابل فنی کانادا (5)
فروشگاه آنلاین کانادا (3)
کانادایی Pro Direct (3)
OneDealoutlet Canada (3)
Smarth Technology (3)
وسایل Waytronic (3)
Celluc Electronics Inc. (2)
فروشگاه فوق العاده کانادا (2)
انبار بی سیم (2)
همه چیز درباره خانه های هوشمند (1)
سوپراستور الکترونیک (1)
آزمایشگاه گجت کانادا (1)
Hyper Mega Electronics (1)
فروشنده رسمی مجاز SWANN (1)
رتبه ارزیابی مشتری
4 ستاره و بیشتر (61)
3 ستاره و بیشتر (68)
موجود در سهام فقط بهترین خرید
مجموعه نظارت از 8 قسمت حلقه زنگ هشدار (نسل دوم) – انگلیسی
مجموعه هشدار خانگی از 5 قطعه از EUFY – سفید
سیستم امنیتی بی سیم لوکس Skylink (SC-100)

سیستم هشدار با دوربین بی سیم Camera Elder Smart Safety از 15 DIY ، WiFi و 4G ، آژیر در فضای باز ، آشکارسازهای حرکتی و نشت ، سیستم ایمنی هوشمند و شرکت

فروشنده بازار

حلقه زنگ هشدار 9 (نسل دوم) – مجموعه نظارت انگلیسی

کیت امنیتی امنیتی Smart Elder Smart DIY ، WiFi و 4G ، صفحه کلید و آژیر در فضای باز ، ردیاب های حرکتی و نشت ، سیستم ایمنی هوشمند و شرکت

فروشنده بازار

سیستم نظارت مسکونی با 11 سنسور با سنسور درب گاراژ Ooma – سفید – بهترین خرید انحصاری

بوسه شروع نظارت مسکونی 7 سنسور Ooma با آژیر Ooma Siren 2 – محرومیت. بادی

امنیت Smart Wireless Elder Security Elder System 10 DIY ، WiFi و 4G ، Doorbell ، ردیاب های حرکات هشدار ، سیستم ایمنی برای خانه و تجارت هوشمند

فروشنده بازار

حلقه هشدار 5 اتاق – دسته نظارت انگلیسی
هشدار حلقه دکمه وحشت بی سیم
سنسور تماس بی سیم زنگ هشدار (نسل 2) – سفید
Geeni HD Hawk 2

فروشنده بازار

مجموعه نظارت از 8 قطعه زنگ هشدار 4K18SZ-0 از نسل 2

فروشنده بازار

دوربین امنیتی در فضای باز IP HD Wireless 1080p از Akaso ، Wi -Fi ضد آب IP66 – جعبه باز

فروشنده بازار

EUFY – ردیاب حرکت بی سیم سفید
Skylink (WD-434RTL)

دوربین نظارت بی سیم 1080p ونکوور ، دوربین قابل شارژ در فضای باز 12000 میلی آمپر ساعتی با باتری – جعبه باز

فروشنده بازار

سنسور درب و پنجره eufy – بسته 2
ردیاب حرکت Skylink (PS-434)
سنسور درب و پنجره Skylink (WD-434TL)
Skylinknet (WD-MT)
Swann – White Wi -fi آژیر داخلی
دکمه زنگ هشدار نسل دوم

از خانه خود با یک سیستم هشدار و ردیاب های حرکتی محافظت کنید

یک سیستم امنیت خانگی به شما امکان می دهد ذهن آرام داشته باشید ، با دانستن اینکه ملک و عزیزانتان کمی امن تر هستند. اگر قصد دارید خودتان یک سیستم امنیتی داخلی بی سیم نصب کنید و مؤلفه هایی مانند ردیاب های حرکتی را اضافه کنید ، در اینجا همان چیزی است که باید مورد توجه قرار دهید.

سیستم امنیت خانگی چیست?

همانطور که از نام آن پیداست ، یک سیستم امنیتی داخلی به لطف مجموعه ای از اجزای بهم پیوسته ، خانه شما را در برابر متجاوزان یا سارقان محافظت می کند. به طور کلی ، یک سیستم امنیتی شامل یک کنترل پنل ، سنسورهای موجود در درها یا ویندوز ، ردیاب های حرکتی ، دوربین های امنیتی و زنگ هشدار یا یک پری دریایی است.

تفاوت بین سیستم امنیتی داخلی و یک سیستم زنگ خطر چیست?

در آغاز تحقیقات خود ، ممکن است تعجب کنید که تفاوت بین سیستم امنیتی داخلی و یک سیستم زنگ خطر چیست. تفاوت بر اساس توابع موجود در آنجا است. یک سیستم امنیتی داخلی کامل است و شامل دوربین ها ، زنگ ها و ردیاب های حرکتی است. از طرف دیگر ، یک سیستم هشدار تمایل دارد که فقط حرکتی و/یا درهای درب و همچنین یک پری دریایی داشته باشد تا شما را از هر مشکلی هشدار دهد.

ردیاب حرکتی چیست?

سنسور یا ردیاب حرکتی یکی از مهمترین عناصر سیستم امنیت داخلی شماست ، زیرا یکی از اصلی ترین راه ها برای تشخیص اینکه آیا کسی در تلاش است وارد خانه شما شود. ردیاب های متحرک برای تشخیص حرکات در اتاق از امواج یا پالس استفاده می کنند. این باعث زنگ خطر می شود.

مزایای داشتن یک سیستم امنیتی داخلی چیست?

چرا یک سیستم امنیتی داخلی خریداری می کنیم? هشدار کامل یا سیستم امنیتی از خانه و خانواده شما محافظت می کند و حضور ساده آن می تواند سارقان را از بین ببرد. زنگ هشدار می تواند هرکسی را که سعی می کند به طور غیرقانونی وارد شما شود ، بترساند. سیستم های هشدار و ایمنی می توانند در صورت نشت گاز یا آب ، کاهش دما یا آتش سوزی به شما هشدار دهند و بنابراین می توانند از انواع مشکلات جلوگیری کنند. سیستم های هشدار و ایمنی همچنین می توانند نرخ بیمه را کاهش دهند.

مزایای یک سیستم بی سیم برای نصب خود چیست ?

قبلاً ، یک سیستم امنیتی یا هشدار باید توسط یک حرفه ای و کاملاً سیم کشی نصب می شد و سوراخ ها و کابل ها را در همه جا ترک می کرد. امروز ، انجام این کار ساده است ، که آن را به یک گزینه عالی ، قابل اعتماد ، عملی و سودآور برای بسیاری از افراد تبدیل می کند.

شما مزایای یک سیستم بی سیم را برای نصب خود در نظر می گیرید? این سیستم ها به راحتی قابل توسعه هستند. شما می خواهید یک ردیاب حرکت جدید اضافه کنید یا موقعیت یک دوربین را تغییر دهید? اضافه کردن دستگاه های ایمنی جدید آسان است. آنها مقرون به صرفه هستند و با نیاز مستاجران سازگار هستند. از آنجا که همه چیز بی سیم است ، حتی مستاجران نیز می توانند از آن برای تأمین امنیت خانه خود استفاده کنند.

وقتی یک سیستم امنیتی داخلی یا یک ردیاب حرکتی را انتخاب می کنم باید به دنبال چه چیزی باشم?

قبل از خرید یکی ، برخی از تحقیقات را انجام دهید تا مطمئن شوید که سیستم یا سنسور مناسب شما را دریافت می کنید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در طول خریدهای شما در نظر گرفته شود: چرا من به یک سیستم امنیتی داخلی یا سیستم زنگ هشدار نیاز دارم? از چه چیزی باید محافظت کنم? اندازه خانه من چقدر است? بودجه من چیست? جدول زمانی و روال خانواده من چگونه است?

وقت خود را برای جستجوی سیستم های مختلف اختصاص دهید تا ببینید چه چیزی مناسب شما است. به یاد داشته باشید که سیستم های ایمنی داخلی بی سیم و ردیاب های حرکتی برای نصب خود به راحتی به روزرسانی یا اصلاح می شوند ، بنابراین همیشه می توانید با کشف نیازهای اضافی ، ویژگی هایی را اضافه کنید.