بهترین پیشنهاد فیبر: بهترین جعبه های ما در سپتامبر 2023 ، بهترین پیشنهاد فیبر: 6 برتر از بهترین جعبه های فیبر در سپتامبر 2023

بهترین پیشنهاد فیبر: 6 بهترین جعبه فیبر برتر در سپتامبر 2023

این راهنمای تطبیقی ​​به شما امکان می دهد پیدا کنید جعبه اینترنت که انتظارات شما را برآورده می کند و مطابق با چندین معیار بیشتر به آن نیاز دارد : جریان ، کانال های تلویزیونی ، پیشنهادات با یا بدون تعهد ، هزینه های مختلف (راه اندازی ، خاتمه) ، قیمت ها و تبلیغات.

بهترین پیشنهاد فیبر: بهترین جعبه های ما در سپتامبر 2023

بهترین پیشنهاد فیبر لحظه چیست ? اگر این سوالی است که از خود می پرسید ، در جای مناسب قرار دارید. ما 5 جعبه برتر فیبر برتر خود را ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم و به وضوح بیشتری ببینید و انتخاب خود را انجام دهید. در برنامه: جعبه فیبر SFR ضروری ، Bbox باید از Bouygues ، یک پیشنهاد فیبر بدون تعهد با Sosh ، The Freebox Pop و یکی از فیبر نارنجی LiveBox با دارایی های زیادی.

بهترین پیشنهاد فیبر 2023: 5 برتر ما

در زیر ، یک جدول که انتخاب ما از بهترین پیشنهادات فیبر لحظه را می خواند:

سری محدود Bbox

  • 1GBIT/S در جریان نزولی
  • 700 مگابیت در ثانیه در افزایش نرخ
  • تماس های نامحدود به 110 مقصد ثابت
  • تماس های نامحدود به موبایل ثابت و موبایل از فرانسه
  • 180 کانال تلویزیونی + 100 ساعت ضبط

جعبه استارت SFR

  • 500mbit/s در جریان نزولی
  • 500 مگابیت در ثانیه در افزایش نرخ
  • تماس های نامحدود به 110 مقصد ثابت
  • تماس های نامحدود به موبایل ثابت و موبایل از فرانسه
  • 200 کانال تلویزیونی

نارنجی فیبر LiveBox

  • 500mbit/s در جریان نزولی
  • 500 مگابیت در ثانیه در افزایش نرخ
  • تماس های نامحدود به 110 مقصد ثابت
  • تماس های نامحدود به موبایل ثابت و موبایل از فرانسه
  • 140 کانال تلویزیونی + 100 ساعت ضبط

انقلاب

  • 1GBIT/S در جریان نزولی
  • 600 مگابیت در ثانیه در افزایش نرخ
  • تکرار کننده WiFi در صورت درخواست ارائه شده است
  • تماس های نامحدود به 110 مقصد ثابت
  • تماس های نامحدود به موبایل ثابت و موبایل از فرانسه
  • 220 کانال تلویزیونی
  • کانال+سری 12 ماه و جایزه ویدیو 6 ماه

جعبه قرمز

  • 500mbit/s در جریان نزولی
  • 500 مگابیت در ثانیه در افزایش نرخ
  • تماس های نامحدود به 110 مقصد ثابت
  • تماس های نامحدود برای رفع فرانسه
  • تلویزیون اختیاری (5 یورو در ماه)

ما به شما ارائه می دهیم 5 پیشنهاد فیبر بهترین لحظه, با توجه به مجموعه ای از معیارها (قیمت ، خدمات ، جریان و غیره.). در جدول فیبر تطبیقی در بالا باید به شما امکان دهد اشتراک را با یک نگاه ، مناسب ترین وضعیت خود انتخاب کنید.

  • ضروری
  • این راهنما بهترین پیشنهادات جعبه فیبر از نظر ارزش پول.
  • بهترین پیشنهاد اینترنت فیبر عمدتاً به بودجه و شما بستگی دارد نیاز دارد در بدهی ها و خدمات تلویزیونی.
  • برخی از اپراتورها ، مانند RED یا SOSH ، ارائه می دهند فیبر بدون تعهد پیشنهاد و با کاهش قیمت.
  • ما 5 پیشنهاد فیبر برتر از سال 2023 از پیشنهادات اینترنتی فیبر از SFR ، Bouygues ، نارنجی ، قرمز و رایگان تشکیل شده است.

1. سری Bbox Limited: بهترین پیشنهاد فیبر Bouygues

از جمله انتخاب ما از بهترین پیشنهادات فیبر ، سری Bbox Limited از Telecom Bouygues است. این جعبه از فیبر FTTH از Bouygues استفاده می کند (در نسخه ADSL نیز موجود است) و به شما امکان می دهد از آن بهره مند شوید تلفن ثابت و خدمات تلویزیونی بسیار کامل. با جریان نزولی اینترنت آن تا 1 گیگابایت در ثانیه و سرعت سرعت 700 مگابیت در ثانیه ، شما در انجام تمام کارهایی که می خواهید در اینترنت انجام دهید ، حتی کارهایی که به قدرت نیاز دارند ، مشکلی نخواهید داشت. برای شما فیلم های با کیفیت بالا ، تأخیر بدون تأخیر و بازی های آنلاین !

19.99 یورو/ماه به مدت 12 ماه ، سپس 37.99 یورو در ماه

این بهترین پیشنهاد فیبر در بازار در حال حاضر با قیمت تبلیغاتی است 26.99 یورو در ماه به مدت 12 ماه ، سپس به 41.99 یورو در ماه افزایش می یابد (تعهد 12 ماهه).

به لطف سیستم تلویزیونی Android ، می توانید به بسیاری از برنامه ها و خدمات مستقیماً در تلویزیون خود دسترسی پیدا کنید. اکنون می توانید لذت ببرید عصرهای Netflix یا OCS شما در صفحه بزرگ !

2. SFR Box Starter: بهترین جعبه فیبر SFR از نظر کیفیت/قیمت

یکی از بهترین پیشنهادات فیبر در حال حاضر جعبه فیبر SFR در نسخه استارت خود است. این پیشنهاد بازی سه گانه هر دو اینترنت با سرعت بسیار بالایی دارد از طریق فیبر ftth یا fttla, یک خط تلفن ثابت ، تلویزیون SFR Bouquet SFR توسط SFR با 160 کانال تلویزیونی.

جزئیات پیشنهاد SFR Box Starter تا 21 سپتامبر 2023
اپراتور
نوع فیبر ftth یا fttla
سرعت تا زمان 500 mbit/s در ftth یا 500 mbit/s در fttla
قیمت 20.99 یورو در ماه به مدت 12 ماه ، سپس 34.99 یورو در ماه
تبلیغی
افتتاح هزینه ها 49 یورو
تعهد 12 ماه
خدمات گنجانده شده فیبر اینترنت + تلویزیون + تلفن ثابت
نحوه اشتراک ? 09 71 07 91 33 اشتراک آنلاین

اگر واجد شرایط دریافت فیبر SFR “به مشترکین” باشید ، جعبه شما از شبکه FTTH اپراتور استفاده می کند ، در حالی که بر اساس شبکه کابل FTTLA DE Numericable ، که در سال 2015 توسط SFR خریداری شده است ، اگر این تنها امکان اتصال شما باشد. در هر دو مورد, این پیشنهاد اینترنت فیبر به شما امکان می دهد از سرعت عالی اینترنت و خدمات کامل تلویزیون ، تنها با 18 یورو در ماه بهره مند شوید سال اول.

اگر می خواهید یک برنامه موبایل به پیشنهاد اینترنت فیبر خود اضافه کنید, SFR می تواند تخفیف های سودمند را برای کشف در مقاله ما اختصاص داده شده به پیشنهاد بازی چهارگانه SFR به شما بدهد. گزینه های مختلفی نیز با اشتراک اینترنت SFR ، از جمله RMC Sport ارائه شده است 9 €/ماه با تعهد یک ساله (به جای 19 یورو در ماه) یا بسته سینما دیزنی+ و SFR ، 6 €/ماه به مدت 2 ماه (سپس 12 € در ماه).

نکته قوی قیمت این فیبر همانند شما واجد شرایط FTTH یا FTTLA است ، یعنی 20.99 €/ماه به مدت 12 ماه ، سپس 34.99 €/ماه (تعهد 12 ماه).

3. LiveBox: بهترین جعبه فیبر نارنجی

ما دیگر نارنجی ، این اپراتور تاریخی را ارائه نمی دهیم به همان اندازه در اتصال به اینترنت و تلفن ثابت مانند خدمات تلویزیونی کارآمد است. اما امروز ما بهترین پیشنهاد فیبر اپراتور را به شما ارائه می دهیم فیبر زنده. با جریان فیبر نارنجی تا 500 مگابیت در ثانیه ، a رمزگذار تلویزیون UHD 4K با 140 کانال ، و برنامه های SVOD مستقیماً از تلویزیون شما قابل دسترسی است, پیشنهاد Fiber Orange LiveBox شما را در بهترین شرایط قرار می دهد تا از فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود لذت ببرید.

اگر این جعبه یکی از بهترین پیشنهادات فیبر سال 2023 باشد ، بخشی از آن به این دلیل است که می تواند شامل یک باشد wi-fi 6 برای گسترش سیگنال در کل خانه (هزینه فعال سازی 10 یورو) و الف رمزگذار تلویزیون 4K دوم اگر می خواهید یک تلویزیون 2 را تجهیز کنید (هزینه فعال سازی 40 یورو).

پیشنهاد فیبر LiveBox می تواند توسط چندین گزینه مانند رمزگذار تلویزیون دوم برای تکمیل شود 8.99 یورو/ماه (یا تحت شرایط خاص ارائه می شود) یا خانواده دسته گل و دیزنی+بسته ، متشکل از بیش از 40 کانال ، موجود در 19.99 یورو/ماه.

نکته قوی اگر می خواهید در پیشنهاد فیبر LiveBox مشترک شوید ، این را بدانید نارنجی شما را تا 150 یورو هزینه خاتمه می دهد از جعبه قدیمی شما. یک بحث خوب برای تصمیم گیری برای گرفتن شیرجه !

4. Freebox Revolution: یکی از بهترین پیشنهادات فیبر Play Play

اگر انقلاب Freebox در این 5 پیشنهاد برتر فیبر برتر یافت شود ، به لطف آن است ثروت باورنکردنی خدمات آن برای قیمت ارائه شده. او نمایش می دهد سرعت اینترنت نظری تا 5 گیگابایت در ثانیه می رود که به آن یکی از بهترین گزارش های سرعت/قیمت انتخاب ما می دهد.

جزئیات پیشنهاد Pop Freebox در 21 سپتامبر 2023
اپراتور
نوع فیبر فوت
سرعت تا زمان 1 GBIT/S در جریان نزولی
قیمت (به استثنای ارتقاء) 19.99 یورو/ماه به مدت 12 ماه ، سپس 44.99 یورو در ماه
افتتاح هزینه ها 49 یورو
تعهد 12 ماه
خدمات گنجانده شده فیبر اینترنت + تلویزیون + تلفن ثابت
نحوه اشتراک ? 01 82 88 13 45
سرویس JeChange به صورت آنلاین مشترک شوید

مشترکین POP Freebox می توانند فقط برای بسته بندی 5G موبایل (با یک پاکت 5G داده نامحدود در فرانسه) مشترک شوند 9.99 یورو/ماه. Pop Freebox همچنین به شما امکان می دهد از یک کاتالوگ بزرگ تلویزیون از 220 کانال بهره مند شوید..

نکته قدرتمندی که Pop Freebox یکپارچه کرده است دو دسته تلویزیونی به صورت رایگان گنجانده شده است در اشتراک. این سری Canal+Series است ، دسته ای که به مدت 12 ماه ارائه می شود (سپس اشتراک به طور خودکار متوقف می شود). دسته گل ویدیویی آمازون نیز به مدت 6 ماه برای هر اشتراک جدید در این پیشنهاد فیبر گنجانده شده است.

5. جعبه قرمز: یکی از بهترین پیشنهادات فیبر بدون تعهد

در آخرین موقعیت این انتخاب ، رتبه بندی می شود فیبر جعبه قرمز ، یک پیشنهاد اینترنت فیبر بدون تعهد. با استفاده از این جعبه ، شما به لطف فیبر FTTH ، از تلفن ثابت و اینترنت با سرعت بسیار بالا بهره مند می شوید ، با یک جریان (پایین و بالا) تا 500 مگابیت در ثانیه. این یکی از ارزانترین پیشنهادات فیبر لحظه ای است.

جزئیات پیشنهاد جعبه قرمز در 21 سپتامبر 2023
اپراتور
نوع فیبر ftth یا fttla
سرعت (مقدار و فرزندان) تا زمان 500 mbit/s در جریان نزولی
قیمت 19.99 یورو/ماه به مدت 12 ماه ، سپس 29.99 یورو در ماه
تبلیغی
افتتاح هزینه ها 49 یورو
تعهد بدون درگیری
خدمات گنجانده شده فیبر اینترنت + تلفن ثابت + برنامه تلویزیون قرمز
نحوه اشتراک ? 09 71 07 91 25

سرویس تلویزیون قرمز نیز در صورت درخواست ارائه می شود تا به شما امکان دهد از 35 کانال تلویزیونی در رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود استفاده کنید با تشکر از برنامه تلویزیون قرمز. اگر می خواهید به لطف یک رمزگشایی ، خدمات تلویزیونی را در ایستگاه تلویزیونی خود بدست آورید ، باید گزینه تلویزیون قرمز را با 5 یورو در ماه ، که به نرخ پایه اضافه می شود ، بیرون بیاورید تا از کل 100 کانال و یک بهره مند شوید. رمزگشگر TV SFR را به هم وصل کنید.

به عنوان بخشی از تبلیغات ، فیبر جعبه قرمز با قیمت ارائه می شود 19.99 یورو/ماه به مدت 12 ماه ، سپس 29.99 یورو در ماه.

نقطه قوت قرمز جعبه قرمز به شما امکان می دهد فقط در خدمات مورد نیاز خود مشترک شوید ، برای قیمتی که با بودجه خود و همه اینها ، بدون تعهد تعهد شده است ! این است در صورت نیاز به آزادی بهترین پیشنهاد اینترنت فیبر.

بهترین پیشنهاد فیبر را انتخاب کنید: معیارها

در سال 2023 ، همه بهترین ارائه دهنده اینترنت فیبر خدمات اضافی را ارائه می دهد, مستقیماً در اشتراک خود ادغام شده است. ساده ترین جعبه ها به طور کلی اینترنت و تلفن ثابت را ارائه می دهند ، وقتی در یک اپراتور مشترک می شوید ، “حداقل خدمات” است.

شما به دنبال یک پیشنهاد اینترنت فیبر متناسب با نیازهای خود هستید ? با یکی از مشاوران ما با شماره 09 71 07 90 60 تماس بگیرید (دوشنبه-والدی 8 صبح تا 9 بعد از ظهر. ؛ شنبه 9 صبح -7 بعد از ظهر ! (سرویس Selectra رایگان)

چند سال است, تلویزیون به پیشنهادات اینترنتی اضافه شده است ، تا آنچه را که پیشنهادات “بازی سه گانه” نامیده می شود ، شکل دهد. در بیشتر موارد ، اگر در اشتراک سه گانه مشترک شوید ، تأمین کننده اینترنت شما یک جعبه تلویزیونی را نیز به نام “رمزگشایی” به شما ارائه می دهد ، که از جعبه اینترنت خود جدا شده است ، که بنابراین می توانید مستقیماً به تلویزیون خود متصل شوید تا به همه تلویزیون دسترسی پیدا کنید و کانال های VOD از اشتراک شما.

فیبر اینترنت خدمات ارائه می دهد

در صورت تمایل ، می توانید فراتر بروید ، و یک بسته موبایل را به پیشنهاد اینترنت Triple Play خود اضافه کنید. بنابراین این یک پیشنهاد “بازی چهار برابر” را ارائه می دهد ، که تمام اینترنت ، تلفن ثابت ، تلویزیون و اشتراک های موبایل شما را در همان اپراتور ، اغلب با قیمت های سودمند جمع می کند. بنابراین خدمات موجود چیست ، که می تواند باشد برای انتخاب پیشنهاد اینترنت مفید است ? این خلاصه ما است !

  • اینترنت با سرعت بالا یا بسیار زیاد
  • تلفن منزل
  • زنجیر تلویزیون زنده
  • پخش مجدد و VOD
  • دسترسی به سیستم عامل های SVOD مانند Netflix یا OCS
  • برنامه تلفن همراه برای تلفن هوشمند شما

برای اطمینان و مطمئن بودن پیشنهاد اینترنت فیبر را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد, همچنین می توانید آنها را با توجه به معیارهای خاص متمایز کنید. آیا به سرعت اینترنت بسیار قدرتمند احتیاج دارید ? حداکثر بودجه ای که می خواهید به پیشنهاد اینترنت خود اختصاص دهید چیست؟ ? خلاصه کوچک در اینترنت معیارهای تمایز را ارائه می دهد ::

  • نرخ جعبه اینترنت
  • تعداد خدمات گنجانده شده
  • کیفیت سرعت اینترنت
  • پوشش شبکه اپراتور
  • طول مدتتعهد
  • خاتمه بدون هزینه
  • اعتماد در اپراتور

سوالات متداول

معیارهای انتخاب بهترین پیشنهاد فیبر لحظه ای چیست؟ ?

برای انتخاب پیشنهاد فیبر مناسب ، در اینجا معیارهایی که باید در نظر بگیرید:

  • قدرت سرعت اینترنت (بین 300 مگابیت در ثانیه و 8 گیگ بر ثانیه به طور کلی).
  • در خدمات تلویزیونی موجود در پیشنهاد.
  • خدمات تلفن منزل.
  • مدت زمانتعهد.
  • در نرخ (در طول 12 ماه اول و بعد).

تفاوت بین فیبر و ADSL چیست ?

فیبر نوری فناوری است که اجازه می دهد انتقال سیگنال اینترنت بسیار سریعتر از فناوری ADSL. به عبارت دیگر ، این به شما امکان می دهد سریعتر به اینترنت بروید, هنگام تماشای فیلم ، فیلم و غیره ، تعریف تصویر بهتری داشته باشید.

از آنجا که کابل ها و سوکت های اتصال یکسان نیستند ، اگر می خواهید از سرعت سریعتر اینترنت فیبر بهره مند شوید ، باید ادامه دهید اتصال خانه شما (این مداخله اغلب در پیشنهادی که در یک اپراتور مشترک می شوید گنجانده شده است).

چگونه بدانید که آیا واجد شرایط فیبر هستید ?

برای دانستن صلاحیت خانه خود ، باید به یک تست صلاحیت. شما می توانید آن را انجام دهید برخط در وب سایت اپراتور که به شما علاقه مند است ، یا تلفنی با فراخوانی Selectra به 09 71 07 90 60. سپس می توانید بهترین پیشنهاد فیبر برای محل اقامت خود را در سال 2023 تعیین کنید.

اگر خانه من واجد شرایط فیبر نباشد ، راه حل های جایگزین چیست؟ ?

اگر خانه شما واجد شرایط فیبر نیست ، می توانید یک پیشنهاد اینترنتی را تهیه کنید ADSL یا VDSL, یا یک پیشنهاد سرعت بسیار بالا در SFR که از فناوری استفاده می کند fttla (کابل های کواکسیال نصب شده در فرانسه توسط عددی). اگر نمی توانید به هیچ یک از این فناوری ها دسترسی پیدا کنید ، امکان پذیر است دریافت اینترنت توسط ماهواره.

به وب سایت نارنجی مراجعه کنید

یک یادآوری رایگان توسط یک مشاور نارنجی بخواهید:

خدمات برای اشتراک های جدید رزرو شده است. مشتری در حال حاضر ? لطفا با 3900 تماس بگیرید.

با کلیک بر روی “اعتبارسنجی” ، شما موافقت می کنید که توسط یک مشاور نارنجی فراخوانده شوید. شماره شما فقط برای این درخواست فراخوان استفاده می شود و به اشخاص ثالث ارسال نمی شود.

به وب سایت نارنجی مراجعه کنید

یک یادآوری رایگان توسط یک مشاور نارنجی بخواهید:

خدمات برای اشتراک های جدید رزرو شده است. مشتری در حال حاضر ? لطفا با 3900 تماس بگیرید.

یک مشاور نارنجی ظرف 48 ساعت به شما یادآوری می کند

با کلیک بر روی “اعتبارسنجی” ، شما موافقت می کنید که توسط یک مشاور نارنجی فراخوانده شوید. شماره شما فقط برای این درخواست فراخوان استفاده می شود و به اشخاص ثالث ارسال نمی شود.

به روز شده در تاریخ 09/21/2023

پائولین بین سالهای 2020 تا 2022 در Echos du Net کار کرد و به طور خاص تحت نظارت تیم تحریریه بود.

بهترین پیشنهاد فیبر: 6 بهترین جعبه فیبر برتر در سپتامبر 2023

بهترین پیشنهاد فیبر

شما می خواهید به لطف فیبر نوری از اینترنت با سرعت بسیار بالا بهره مند شوید ? شما نمی دانید کدام اپراتور و کدام فیبر را به شما پیشنهاد می دهند ? تو در جای درستی هستی ! در این صفحه 6 بهترین پیشنهاد فیبر لحظه ای و همچنین نکاتی در مورد اینکه آیا محل اقامت شما برای فیبر نوری واجد شرایط است ، پیدا خواهید کرد.

6 پیشنهاد فیبر بهترین لحظه – جزئیات در 22 سپتامبر 2023

1. جعبه فیبر قدرت SFR: بهترین پیشنهاد فیبر در SFR

جعبه SFR و فیبر تلویزیون

جعبه قدرت SFR به شما امکان می دهد از یک جریان نظری نزولی اینترنت بهره مند شوید 2 گیگ بر ثانیه, به شما امکان دسترسی بیش از 200 کانال تلویزیونی و خدمات, و در تلفن ثابت نامحدود در فرانسه و به سمت بیش از 100 مقصد بین المللی. اما دارایی اصلی آن در این واقعیت نهفته است که حتی اگر شما واجد شرایط دریافت فیبر نوری FTTH نباشید ، می توانید به لطف فناوری FTTLA ، با همان قیمت فیبر خدمات مشابهی داشته باشید (با این حال میزان سرعت اینترنت در FTTLA کمتر از FTTH خواهد بود و در 100 مگابیت در ثانیه قرار می گیرد).

در واقع ، اپراتور SFR دارای یکی نیست ، اما دو شبکه دارند که می توانند از آنها بهره مند شویداینترنت بسیار پر سرعت. از یک طرف ، ما شبکه SFR را تشکیل داده ایم 100 ٪ فیبر نوری کامل (FTTH) و از طرف دیگر ، شبکه سیمی (FTTLA), متشکل از فیبر نوری و کابل های کواکسیال ، که قبلاً متعلق به عددی بود.

همچنین به لطف این ویژگی منحصر به فرد ، ما انتخاب کردیم جعبه برق SFR در راس رتبه بندی ما بهترین پیشنهادات فیبر.

هنگام عضویت در یک پیشنهاد فیبر SFR ، اپراتور گزینه های مختلفی را ارائه می دهد:

  • SFR Entertainment و Bouquet TV Netflix برای 13.49 یورو در ماه.
  • RMC Sport برای 9 €/ماه به جای 19 یورو (تعهد یک ساله)
  • ورزش بیشتر ، با RMC Sport و Bein Sports ، برای 19 یورو/ماه به جای 34 یورو (تعهد یک ساله)
  • RMC Sport و Amazon Prime برای 14 €/ماه با تعهد 12 ماهه (به جای 24.99 یورو در ماه)
  • بسته سینمای دیزنی+ و SFR برای 6 €/ماه به مدت 2 ماه 12 € در ماه
  • لیگ 1 پاس با RMC Sport و Amazon Prime (20 یورو در ماه) یا با Bein Sports (برای 30 € در ماه)
  • سینمای SFR : به مدت 1 ماه ، سپس 5 € در ماه بدون تعهد ارائه می شود.
  • بازی SFR: به مدت 1 ماه ، سپس 14.99 یورو در ماه بدون تعهد ارائه می شود.
  • حداکثر 2 گیگ بر ثانیه (مشترک) با سرعت رو به پایین (1 گیگ بر ثانیه در fttla)
  • حداکثر 700 مگابیت در ثانیه در بدهی افتخار (100 مگابیت در ثانیه در fttla)
  • 200 کانال و خدمات
  • رمزگشایی 4K TV را به هم متصل کنید
  • انتخاب به مدت 6 ماه: Netflix ، Disney+ یا Amazon Prime

2. سری محدود Bbox: بهترین پیشنهاد فیبر با قیمت جذاب

پیشنهاد فیبر Ultym Bbox

در طبقه بندی ما از بهترین پیشنهادات فیبر, ما پیشنهاد معروف را پیدا می کنیم BBOX باید در نسخه فیبر خود ، در اینجا در یک نسخه سریال محدود با نرخ سودمند.

این پیشنهاد فیبر Bouygues یک اشتراک سه گانه است ، یعنی شامل یک اتصال به اینترنت در THD (سرعت بسیار بالا) ، تلویزیون و تلفن ثابت. اگر ما این پیشنهاد را انتخاب کرده ایم ، در حال حاضر برای کیفیت شبکه اینترنتی که این قیمت را برای قیمت بسیار مناسب اما به ویژه برای انعطاف پذیری که به لطف رمزگشایی با Android TV امکان پذیر است فراهم می کند.

باشما Bbox باید پیشنهاد فیبر, شما می توانید با اضافه کردن مستقیم گزینه های زیادی ، تجربه تلویزیون خود را تنظیم کنید از تلویزیون شما قابل دسترسی است::

  • نتفلیکس ، OC ، کانال+ و بسیاری برنامه های SVOD.
  • خدمات چند تلویزیون با قیمت 8.99 یورو در ماه.
  • دسته گل ورزشگاه با قیمت 14.99 یورو در ماه.
  • بسیاری از دسته های تلویزیونی Bouygues ، از جمله دسته گل تلویزیونی Bbox Youth در 4.99 یورو در ماه دو ماه اول سپس 9.99 یورو در ماه.
  • حق بیمه Spotify برای 9.99 یورو/ماه, با 6 ماه اول ارائه شده.
  • کنترل والدین Questio برای 5 €/ماه, بعد از ماه اول در 1 €.
  • حداکثر 1 گیگابایت در ثانیه در سرعت نزولی
  • حداکثر 700 مگابیت در ثانیه در بدهی افتخار
  • 180 کانال و خدمات
  • Decoder 4K Bbox (تحت تلویزیون Android کار می کند)
  • ضبط کننده تلویزیون 100 ساعته
  • تلویزیون روی تلفن هوشمند و رایانه لوحی از طریق برنامه B.تلویزیون

3. Freebox Pop: بهترین جعبه فیبر بدون تعهد

تکرار فیبر فیبر Freebox Wifi

انتشار در ژوئیه 2020 ،پیشنهاد فیبر پاپ Freebox تمام خصوصیاتی را که می توان امیدوار بود در اشتراک اینترنت و تلویزیون و حتی بیشتر پیدا کند ، جمع می کند.

اگر آن را طبقه بندی کنیم “بهترین پیشنهاد فیبر“در گروه” بدون تعهد “، این بدان معنا نیست که این تنها کیفیت آن است ، کاملاً برعکس. آنجا پاپ آزاد از رایگان اینترنت نظری تا 5 گیگابایت در ثانیه به شما پیشنهاد می دهد.

علاوه بر بدهی اینترنتی ،پیشنهاد فیبر پاپ Freebox به شما دسترسی می دهد 220 کانال تلویزیونی و خدمات و در تلفن ثابت نامحدود به بیش از 110 مقصد و موبایل فرانسه و 22 مقصد ثابت شود. شما همچنین یک تکرار کننده Wi-Fi گنجانده شده در این پیشنهاد ، به شما امکان می دهد یک سیگنال Wi-Fi عالی در همه جای خانه یا حتی داشته باشید حتی در باغ ! شما می توانید تصمیم بگیرید که با یک رمزگذار Apple TV ، در Freebox Pop مشترک شوید 2.99 یورو در ماه برای 48 ماه.

  • حداکثر 5 گیگ بر ثانیه در سرعت نزولی (مشترک)
  • حداکثر 700 مگابیت در ثانیه در بدهی افتخار
  • 220 کانال و خدمات
  • دکوپودر پاپ مجهز 4K HDR Dolby Vision
  • سریال کانال+12 ماه ارائه شده است
  • دیزنی+ 3 ماه ارائه داد
  • Apple TV+ 3 ماه ارائه داد

4. فیبر LiveBox: بهترین جعبه فیبر برای گزینه های سینما

برای همه عاشقان سینما و سریال ، بهترین پیشنهاد فیبر مطمئناً خواهد بود فیبر زنده نارنجی.

یکی از مزایای این اپراتور این است که او خودش را دارد پیشنهاد اختصاصی سینما, یعنی کانال ها و سکوی OCS VOD (Sries Cinema Orange). همچنین می توانید گزینه را انتخاب کنید OCS+Netflix, از جانب 22.49 یورو در ماه, و آن را با خود مرتبط کنید پیشنهاد فیبر LiveBox. به این ترتیب مستقیماً به یک کاتالوگ تقریباً نامحدود از برنامه ها دسترسی پیدا می کنید در رمزگذار تلویزیون خود.

دیگران نیز وجود دارند دسته های اختصاص داده شده به سینما که با پیشنهاد فیبر LiveBox سازگار است ، که از این طریق:

  • مکس سریال سینما : با 16 کانال از جمله کانال های سینما ، سینمای TCM و OCS ، در 22.99 یورو در ماه بدون درگیری.
  • مکس ورزشی مکس : این شامل ورزش Bein ، Automoto ، کانال گلف و شکار و ماهیگیری برای 19 یورو/ماه بدون درگیری.
  • در بسته خانواده و دیزنی+ پیشنهاد به 19.99 یورو/ماه.
  • دسته ای شدید که شامل بیش از 65 کانال از جمله OC و Bein Sports برای آن است 54 €/ماه.
  • کانال+ : با تمام برنامه های زنده و پخش مجدد ، از 20.99 یورو در ماه به مدت 1 سال و سپس 24.99 یورو در ماه (تعهد 2 ساله). کانال+ سوریس در یک سری محدود برای 34.99 یورو در ماه برای یک سال (سپس 40.99 یورو در ماه).
  • حداکثر 500 مگابیت در ثانیه در سرعت نزولی
  • حداکثر 500 مگابیت در ثانیه در جریان رو به بالا
  • 140 کانال و خدمات
  • رمزگذار تلویزیون 4K UHD

24.99€/ماه به مدت 12 ماه.
سپس 42.99 یورو در ماه

5. جعبه قرمز: بهترین پیشنهاد فیبر با هزینه اول

پیشنهاد فیبر ویدیویی

برند Red ، SFR کم هزینه ، یک پیشنهاد فیبر جعبه قرمز دارد که می تواند هم در یک فیبر نوری انتگرال (FTTH) مشترک شود ، اما در مناطقی که واجد شرایط فیبر کواکسیال هستند نیز موجود است (FTTLA).

مزیت این پیشنهاد ? قیمت آن ، که در حال حاضر است 19.99 یورو/ماه سال اول. برای ما ، این یکی از بهترین پیشنهاد فیبر لحظه ای است زیرا بدون حداقل مدت زمان درگیری است ، به این معنی که می توان در هر زمان بدون هزینه لغو کرد.

این اشتراک Triple Play داردسرعت جریان تا 500 مگابیت در ثانیه, تلفنی ثابت به فرانسه و بیش از 100 کشور (و تماس با موبایل د فرانسه در حال حاضر ارائه شده است) و همچنین 35 کانال تلویزیونی ، با این حال ، فقط از زمانبرنامه تلویزیون قرمز.

اگر می خواهید از این کانال ها در تلویزیون استفاده کنید ، باید آن را خریداری کنید رمزگشایی تلویزیون را وصل کنید هنگام عضویت (برای 29 یورو). یک گزینه تلویزیونی 100 کانال با قیمت 3 یورو در ماه (به جای 4 یورو در ماه ، در حال حاضر در تبلیغات) و Wifi 6 با 7 یورو در ماه قابل دسترسی است (سپس SFR Box 8 ، آخرین مودم اپراتور و جریان 1 گیگابایت در ثانیه را در بارگیری و 700 مگابیت در ثانیه در بارگذاری دریافت می کنید).

  • حداکثر 500 مگابیت در ثانیه در سرعت نزولی
  • حداکثر 500 مگابیت در ثانیه در سرعت نزولی

6. Delta Freebox: بهترین پیشنهاد اینترنت فیبر از نظر تلویزیون

در ششم و آخرین مکان در این رده بندی ، ما ارائه می دهیم بهترین پیشنهاد فیبر بازار از نظر عملکرد و خدمات تلویزیونی ، یعنی دلتا.

دلتای Freebox یکی از موارد است کاملترین پیشنهادات فیبر در بازار. این سرعت اینترنت را ارائه می دهد که می تواند برود حداکثر 8 گیگابایت در ثانیه, آ تعریف تصویر 4K از طریق رمزگشایی آن, و یک سرویس از تلفن ثابت نامحدود در کشورهای متعدد. آنچه باعث می شود نقطه قوت این پیشنهاد فیبر ، که قیمت بالاتر آن را نسبت به سایر پیشنهادات بازار توضیح می دهد ، این است خدمات تلویزیونی و VOD که گنجانده شده است در اشتراک ، یعنی:

  • تلویزیون آزاد با 220 کانال شامل 100 در HD
  • بسته 60 کانال تلویزیونی توسط کانال.
  • یک اشتراک اساسی در نوتفلیکس.
  • اشتراک در ویدیوی آمازون نخست.
  • اشتراک 12 ماهه در کانال+ سری.
  • سرویس بازپخش رایگان.
  • حداکثر 8 گیگ بر ثانیه در سرعت نزولی
  • حداکثر 700 مگابیت در ثانیه در بدهی افتخار
  • 280 کانال تلویزیونی
  • رمزگشایی پاپ شامل
  • Devialet Player (هزینه اضافی 480 یورو)
  • رمزگذار Apple TV (+2.99 یورو در ماه برای 48 ماه)
  • اشتراک Netflix شامل
  • اشتراک حق بیمه ویدیو گنجانده شده است
  • تلویزیون توسط کانال گنجانده شده است
  • سریال کانال+12 ماه ارائه شده است
  • دیزنی+ 3 ماه ارائه داد

چگونه بدانید که آیا محل اقامت شما واجد شرایط برای یک پیشنهاد فیبر است ?

برای اینکه بدانید آیا می توانید دریافت کنید اینترنت بسیار پر سرعت, و در یک پیشنهاد فیبر مشترک شوید ، باید یک تست واجد شرایط بودن فیبر.

تست واجد شرایط بودن خانه شما می تواند در اینترنت ، مستقیماً در سایت یک اپراتور یا از طریق تلفن با تماس با ما انجام شود سرویس Selectra رایگان. همچنین می توانید برای آزمایش صلاحیت خود با یک مشاور به یک فروشگاه اپراتور بروید.

اگر قبلاً پیشنهاد فیبر دارید ، یا اگر محل اقامت شما مجهز به یک است فیبر نوری, آگاه باشید که آزمون واجد شرایط بودن لزوماً لازم نیست. مستقیماً می توانید یک پیشنهاد فیبر جدید را مشترک کنید برای مشاوره شخصی به صورت آنلاین یا با تماس با SELECTRA.

سوالات متداول

بهترین پیشنهاد فیبر لحظه چیست ?

به نظر ما ، در 11 سپتامبر 2023 ، قدرت جعبه SFR بهترین گزینه از نظر کیفیت/قیمت برای اشتراک فیبر را نشان می دهد. با قیمت 29.99 یورو در ماه سال اول ، 2 گیگابایت در ثانیه بدهی ، 200 کانال تلویزیونی و دسته های اضافی را به مدت 6 ماه ارائه می دهد.

بهترین اشتراک فیبر بدون تعهد چیست ?

با کمتر از 21 یورو در ماه در سال اول, 2 پیشنهاد فیبر فیبر ایستادگی کنید: جعبه SOSH (300 مگابیت در ثانیه) با قیمت 20.99 یورو در ماه و جعبه قرمز (500 مگابیت در ثانیه) با قیمت 19.99 یورو در ماه. برای بودجه کمی بالاتر ، Freebox Pop (29.99 یورو) نسبت به کیفیت/قیمت در عرضه فیبر بدون تعهد دارای بهترین کیفیت/قیمت است.

کدام بسته را می توان بهترین پیشنهاد اینترنت فیبر را از نظر تلویزیون در نظر گرفت ?

برای داشتن بیشترین کانال های تلویزیونی و دسته گل ، باید به آن مراجعه کنید ارائه فیبر بسیار بالا از هر اپراتور. برای ما ، Delta Freebox ، در 39 نمایش داده شد.99 یورو/ماه سال اول ، بزرگترین پیشنهاد را ارائه می دهد: 280 تلویزیون ، Netflix Essential ، Amazon Prime ، Canal+Series برای زندگی

یک یادآوری رایگان توسط یک مشاور نارنجی بخواهید:

خدمات برای اشتراک های جدید رزرو شده است. مشتری در حال حاضر ? لطفا با 3900 تماس بگیرید.

با کلیک بر روی “اعتبارسنجی” ، شما موافقت می کنید که توسط یک مشاور نارنجی فراخوانده شوید. شماره شما فقط برای این درخواست فراخوان استفاده می شود و به اشخاص ثالث ارسال نمی شود.

یک یادآوری رایگان توسط یک مشاور نارنجی بخواهید:

خدمات برای اشتراک های جدید رزرو شده است. مشتری در حال حاضر ? لطفا با 3900 تماس بگیرید.

یک مشاور نارنجی ظرف 48 ساعت به شما یادآوری می کند

با کلیک بر روی “اعتبارسنجی” ، شما موافقت می کنید که توسط یک مشاور نارنجی فراخوانده شوید. شماره شما فقط برای این درخواست فراخوان استفاده می شود و به اشخاص ثالث ارسال نمی شود.

راهنمای مقایسه فیبر و پیشنهادات (سپتامبر 2023)

اینترنت

در این صفحه پیدا خواهید کرد پیشنهادات اینترنتی از اپراتورهای اصلی که دسترسی به اینترنت را با فیبر نوری با سرعت بسیار بالا ارائه می دهند. چه چیزی بهتر است در بین بسیاری از پیشنهادات نمایش داده شده توسط اپراتورها پیدا کنید.

این راهنمای تطبیقی ​​به شما امکان می دهد پیدا کنید جعبه اینترنت که انتظارات شما را برآورده می کند و مطابق با چندین معیار بیشتر به آن نیاز دارد : جریان ، کانال های تلویزیونی ، پیشنهادات با یا بدون تعهد ، هزینه های مختلف (راه اندازی ، خاتمه) ، قیمت ها و تبلیغات.

راهنمای تطبیقی ​​بسته های فیبر در 20 سپتامبر 2023

اپراتور پیشنهاد قیمت تبلیغی قیمت استاندارد اشتراک در شبکه حداکثر
پذیرایی
(MBIT/S)
حداکثر
ظهور
(MBIT/S)
کانال های تلویزیون تعهد هزینه
راه اندازی
هزینه
خاتمه دادن
اجاره جعبه
مناسب bbox 18.99 یورو
(12 ماه)
31.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 400 400 بدون تلویزیون 12 ماه 48 یورو 59 € مشمول
فیبر قرمز 19.99 یورو
(12 ماه)
29.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ fttb
فوت
500 500 35 فراگیر
یا 100 برای 2 €
بدون 39 € 49 یورو مشمول
سری ویژه Bbox 19.99 یورو
(12 ماه)
37.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 1000 700 180 12 ماه 48 یورو 59 € مشمول
انقلاب 19.99 یورو
(12 ماه)
44.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 1000 600 280 12 ماه 49 یورو 49 یورو مشمول
جعبه SOSH 20.99 یورو
(12 ماه)
30.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 300 300 72 شامل
140 برای 5 €
بدون 0 € 50 یورو مشمول
صندوق 20.99 یورو
(12 ماه)
34.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ fttb
فوت
500 500 160 12 ماه 49 یورو 49 یورو مشمول
صندوقچه 24.99 یورو
(12 ماه)
42.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 500 500 140 12 ماه 40 €* 50 یورو مشمول
فیبر قرمز (+WiFi 6) 26.99 یورو
(12 ماه)
36.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ fttb
فوت
1000 700 35 فراگیر
یا 100 برای 2 €
بدون 39 € 49 یورو مشمول
BBOX باید 26.99 یورو
(12 ماه)
41.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 1000 700 180 12 ماه 48 یورو 59 € مشمول
پاپ آزاد 29.99 یورو
(12 ماه)
39.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 5000 700 220 بدون 49 یورو 49 یورو مشمول
جعبه قدرت 29.99 یورو
(12 ماه)
39.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ fttb
فوت
2000 700 200 12 ماه 49 یورو 49 یورو مشمول
bbox ultym 32.99 یورو
(12 ماه)
50.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 2000 900 180 12 ماه 48 یورو 59 € مشمول
جعبه زنده 32.99 یورو
(12 ماه)
50.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 2000 600 140 12 ماه 40 €* 50 یورو مشمول
جعبه حق بیمه 35.99 یورو
(12 ماه)
46.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ fttb
فوت
8000 1000 200 12 ماه 49 یورو 49 یورو مشمول
LiveBox Max 37.99 یورو
(12 ماه)
55.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 2000 800 140 12 ماه 40 €* 50 یورو مشمول
دلتا 39.99 یورو
(12 ماه)
49.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 8000 700 280 بدون 49 یورو 49 یورو مشمول
Delta S Freebox جدید 39.99 یورو این پیشنهاد را ببینید “ فوت 8000 700 بدون تلویزیون بدون 49 یورو 49 یورو مشمول

برای به دست آوردن یک مقایسه مربوطه ، ما هر گزینه تلویزیونی را در تعداد کانال های تلویزیونی موجود و قیمت ها در راهنمای خود قرار داده ایم. توجه داشته باشید که برای نارنجی ، 40 € هزینه های راه اندازی رمزگذار است.

چگونه واجد شرایط بودن فیبر نوری خود را بشناسیم

از 30 ژوئن 2023 ، بیش از 36.2 میلیون خانوار می توانند به فیبر نوری در فرانسه وصل شوند. فیبر دارد مزایای بسیاری دسترسی به اینترنت: سرعت و سیالیت بهینه در ناوبری ، بازی های آنلاین ، بارگیری ، پخش ، کاربردهای حرفه ای و غیره.

اما مهمتر از همه ، مهم است که واجد شرایط بودن فیبر خود را بدانید برای اینکه بتوانیم از این فناوری و مزایای آن بهره مند شویم.

برای دانش, شما می توانید یک تست واجد شرایط انجام دهید با وارد کردن شماره تلفن یا آدرس پستی خود به صورت رایگان شارژ کنید. با کمک مقایسه ما ، می توانید خود را متعهد کنید و با توجه به انتظارات خود بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب بهترین پیشنهاد: توصیه های ما

اگر به خوبی برای فیبر نوری واجد شرایط هستید ، در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند پیشنهادی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید.

آیا می خواهید پیشنهادی به نرخ جالب هست ? آ سرعت مهم ? داشتن مقداری کانال های تلویزیونی مشمول ? یک پیشنهاد با یا بدون تعهد ? استفاده از یک ترویج در پیشنهاد ?

قیمت اغلب مهمترین معیار است ، اما جریان نیز بخشی از معیارهای اندازه برای انتخاب فیبر آن است. اگر ترجیح می دهید به جای تماشای پخش محتوا بر روی رایانه ، تلویزیون را تماشا کنید ، ممکن است پیشنهاداتی از جمله کانال های تلویزیونی را انتخاب کنید.

کدام سرعت را انتخاب کنید ?

حداکثر جریان در حال حاضر توسط اپراتورها این است 8 گیگ بر ثانیه (یا 8000 مگابیت در ثانیه). برخی از اپراتورها داوطلبانه حداکثر سرعت پیشنهادات سطح ورودی خود را محدود می کنند (300 ، 400 یا 500 مگابیت در ثانیه در Sosh ، Bouygues Telecom ، Red by SFR و SFR به عنوان مثال).

بدانید که این جریان ها بیشتر خانه ها را مناسب می کنند : این تقسیم بندی مهمتر از همه باعث می شود گران ترین پیشنهادات اپراتورها ، لازم برای پیشرفته ترین کاربران یا برای خانواده های بزرگ.

جریان فیبر fttla / fttb (عمدتا توسط SFR استفاده می شود) در برنامه (بارگذاری) از فیبر اهمیت کمتری دارد فوت, اما استاندارد مورد استفاده SFR تکامل می یابد و در تئوری نرخ جریان تا 8 گیگابایت در ثانیه در پذیرش و 1 گیگابایت در ثانیه در انتشار.

با یا بدون کانال تلویزیونی ?

همه چیز یک بار دیگر به استفاده از تلویزیون بستگی دارد. اگر دوست دارید تلویزیون تماشا کنید ، پس پیشنهاد از جمله کانال ها می تواند جالب باشد. از طرف دیگر ، اگر بیشتر ویدیو پخش می کنید ، در پیشنهاد فیبر خود به کانال های تلویزیونی احتیاج نخواهید داشت.

در اینجا چگونگی قرار گرفتن جعبه های اینترنتی اپراتورها مطابق با کانال های تلویزیونی شامل یا خیر:

  • کانال های تلویزیونی گنجانده شده است : جعبه SFR ، LiveBox Orange ، Freebox (به جز Delta S) ، Bbox (به جز Bbox Fit)
  • کانال های تلویزیونی اختیاری : جعبه SOSH (5 یورو در ماه برای 140 کانال) ، قرمز توسط SFR Box (100 کانال با قیمت 2 یورو)

بهترین پیشنهادات مبتنی بر کانال های تلویزیونی Freebox Revolution و Delta با 280 کانال ، سپس Freebox Pop با 220 کانال است. SFR بین 160 تا 200 کانال در جعبه های خود ارائه می دهد ، Bouygues Telecom 180 را ارائه می دهد ، و در نهایت نارنجی 140 ارائه می دهد.

ویژگی کوچک در Red توسط SFR و SOSH: جعبه Red by SFR شامل 35 کانال بدون رمزگذار تلویزیون است و جعبه SOSH شامل 72 بدون رمزگذار تلویزیون است. بنابراین شما نمی توانید به این کانال ها در تلویزیون خود دسترسی پیدا کنید.

یا بدون تعهد ?

اکثر پیشنهادات با تعهد 12 ماهه است. این مورد با پیشنهادات Bouygues Telecom ، SFR ، Orange و The Freebox Revolution است. اما جعبه قرمز توسط SFR ، جعبه SOSH و Delta Freebox و Pop بدون تعهد هستند.

مزایای یک پیشنهاد بدون درگیری آیا باید بتوانید بسته خود را در هر زمان خاتمه دهید ، و بنابراین از یک پیشنهاد به دیگری بدون مشکل بروید. پرداخت هزینه های خاتمه به سادگی ضروری خواهد بود. از طرف دیگر ، که می گوید بدون تعهد گاهی می گوید بدون خدمات خاصی در جعبه اینترنت گنجانده شده است. این خدمات به طور کلی پرداخت می شوند.

برعکس ، پیشنهادات با تعهد این مزیت را داشته باشید که گزینه های اضافی موجود در جعبه ها را ارائه دهید ، مانند کانال های تلویزیونی به عنوان مثال و گزینه های تلفن ثابت.

اطلاعات کاربردی

هزینه های راه اندازی و هزینه خاتمه جعبه اینترنت

در هزینه راه اندازی در جعبه SOSH رایگان هستند ، اما در جعبه های اینترنتی دیگر پرداخت می شوند. در اینجا هزینه های فعال سازی برای هر اپراتور وجود دارد:

  • Red by SFR Box: 39 یورو
  • LiveBox Orange: 40 €
  • Bbox از Bouygues Telecom: 48 €
  • جعبه های SFR و Freebox: 49 €

همچنین وجود دارد هزینه خاتمه برای کلیه پیشنهادات اینترنتی ، که به طور کلی بین 49 تا 59 € است. اما دومی را می توان تحت شرایط توسط اپراتور جدید خود بازپرداخت کرد.

خدمات موجود در پیشنهادات

برخی از پیشنهادات خدمات گنجانده شده مانند تلویزیون ، ویدیو در صورت تقاضا ، تلفن و موبایل (تماس های نامحدود برای مثال) ، ذخیره سازی ابری ، موردی برای دسترسی به 4G ، گیرنده WiFi ، خدمات مشتری ، یک خانه متصل ، یک سرور NAS ، یک پخش کننده Blu-ray یک کنسول بازی و غیره.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات مختلف که شامل یا خیر ، در یک پیشنهاد ، دریغ نکنید برای کلیک بر روی کسانی که مورد علاقه شما هستند در جدول مقایسه ما.

فیبر ارائه شده در مناطق روستایی

استقرار فیبر نوری در محدوده های روستایی به لطف شبکه های ابتکارات عمومی (RIP) انجام می شود. اما اپراتورهای اصلی ملی همیشه در این مناطق حضور ندارند.

از اپراتورهای با اندازه متوسط ​​تر بنابراین در بازاریابی پیشنهادات فیبر نوری در این شبکه ها تخصص دارد (لیست غیر اکتشافی) ::

پوشش سرزمینی هر اپراتور متغیر است ، به صفحه مراجعه کنید هر اپراتور برای دانستن بیشتر.

فیبر نوری ، چیست ?

فیبر

فیبر نوری به داده های شما اجازه می دهد تا هزاران کیلومتر خیلی سریع سفر کنند. این داده ها از طریق کابل بسیار ریز ، درایور سبک ، پلاستیک یا شیشه منتقل می شوند.

اینها در حال حاضر هستند کارآمدترین فناوری با توجه به دسترسی به اینترنت بسیار پر سرعت.

ما متمایز می کنیم انواع مختلف فناوری ها برای فیبر نوری:

  • فیبر ftth (برای فیبر به خانه, یا فیبر به مشترک): این امکان را به شما می دهد تا به جریان های بالا و پایدار برسید. کابل فیبر نوری مستقیماً وارد محل اقامت مشترک می شود.
  • فیبر fttla (برای فیبر به آخرین آمپلی فایر, یا فیبر با خاتمه کواکسیال): کابل فیبر نوری فقط به تقویت کننده می رسد ، در نزدیکی محل اقامت شخص. کابل های کواکسیال از این تقویت کننده برای رسیدن به مشترک شروع می شوند.
  • فیبر FTTB (برای فیبر به ساختمان): کابل فیبر نوری به ساختمان مشترک می رسد اما در خانه نیست. اینها کابل های کواکسیال هستند که اتصال را تضمین می کنند.

توجه داشته باشید که فیبر FTTLA / FTTB عمدتا توسط SFR استفاده می شود که این شبکه عددی را در طول کسب آن در سال 2014 به ارث می برد. از کابل کواکسیال یک بار برای دریافت تلویزیون برای اتصال مشترک استفاده شد.