بهترین برنامه برای مدیتیشن – آن ، کدام برنامه مدیتیشن اندرویدی یا آیفون را در سال 2023 انتخاب می کند?

بهترین برنامه های مراقبه در Android و iOS برای دستیابی به ذهن آگاهی

در فروشگاه App و Google Play ، برنامه های مراقبه پرداخت شده لژیون هستند. مزیت ? بیشتر آنها نظارت بر پیشرفت های روزانه و مراقبه های ما را ارائه می دهند ، بلکه برنامه هایی را که با نیازهای ما سازگار است. اگر واقعاً یک متخصص مراقبه هستید یا به سادگی بسیار مضطرب هستید ، قرار دادن دست خود در کیف پول واقعاً ارزش آن را دارد.

بهترین برنامه ها برای مدیتیشن

بهترین برنامه ها برای مدیتیشن

10

بامبو

ذهن آگاهی

تایمر بینش

نام

فکر

بهترین برنامه ها برای مراقبه ProStock-Studio / iStock

در اینجا برنامه های مدیتیشن وجود دارد که نوید آرامش و کمک به شما در رسیدن به پر بودن فقط در چند دقیقه است. نیمکت آزمون.

شما می خواهید مراقبه را امتحان کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید ? برنامه های تلفن همراه برای کمک به شما وجود دارد ! چندین سال است که آنها صدها نفر در زمینه خرید و بارگیری سیستم عامل ها شکوفا می شوند و حرکت همیشه آسان نیست. بله ، هرکدام از آنها تخصص خود را دارند: خوابیدن ، آرامش در مقابل استرس ، کودکان یا به سادگی برای شروع روز در پای راست. نمای کلی از بهترین برنامه ها برای مدیتیشن.

برنامه های کاربردی رایگان چگونه کار می کنند

چشمان خود را ببندید ، الهام بخش و بازدم باشید. برای یافتن آرامش و آرامش ، هیچ چیز بهتر از مراقبه. کنجکاوی ترین می تواند برای کشف این رشته به برنامه های رایگان روی آورد و شاید پیروان شود. مزیت ? آنها در دسترس همه هستند ! غالباً ، آنها مراقبه های هدایت شده را ارائه می دهند که در آن کاربران به لطف صداهای تسکین دهنده کمک می کنند یا به شما اجازه می دهند با قرار دادن صدای جو ، جلسات مراقبه رایگان را انجام دهید. این برنامه ها همچنین با برنامه شما سازگار هستند. اگر ده ، پانزده ، بیست دقیقه فرصت دارید … لزوماً خوشبختی خود را در آنجا خواهید یافت.

مزیت برنامه های پرداخت شده

در فروشگاه App و Google Play ، برنامه های مراقبه پرداخت شده لژیون هستند. مزیت ? بیشتر آنها نظارت بر پیشرفت های روزانه و مراقبه های ما را ارائه می دهند ، بلکه برنامه هایی را که با نیازهای ما سازگار است. اگر واقعاً یک متخصص مراقبه هستید یا به سادگی بسیار مضطرب هستید ، قرار دادن دست خود در کیف پول واقعاً ارزش آن را دارد.

بهترین برنامه های مراقبه در Android و iOS برای دستیابی به ذهن آگاهی

فشار ? غم و اندوه ? تحریک شده ? وقت استراحت است. برای انجام این کار ، انتخاب ما از بهترین برنامه های مراقبه را در Android کشف کنید. کمی وقت خود را صرف کنید و از طریق جلسات تنها چند دقیقه ذهن آگاهی پیدا کنید.

برنامه های مدیتیشن

یک روز سخت ، استدلال با یک عزیز ، یک امتحان آینده ، یک همه گیر جهانی … منابع استرس یا عصبی بودن ، افسوس ، متنوع و متنوع است. از نظر برخی ، مراقبه روشی مؤثر برای بازیابی کنترل احساسات آنها است ، اما شروع به کار بدون هیچ دانش ممکن است دشوار به نظر برسد. خوشبختانه ، برنامه های مدیتیشن هدایت شده در Android و iOS وجود دارد تا به ما در یافتن آگاهی آرام کمک کند.

در اینجا برنامه های مراقبه رایگان یا رایگان برای بارگیری برای جلسات با اعتماد به نفس ارائه شده است.

با Petit Bambou ، ضروری

مراقبه با Petit Bambou ، این مرجع در فرانسه با توجه به برنامه های مراقبه است. با تشکر از یک هویت بصری بسیار کاربردی ، موسیقی نرم و صداهای آرامش بخش ، برنامه به شما امکان می دهد به راحتی استراحت کنید.

سرویس مدیترانه ای با Petit Bamboo در حدود ده جلسه دقایقی چرخانده شده است ، اما همچنین می توان به لطف حالت واسطه گری رایگان که در آن می توان مدت زمان پیکربندی یا محتوای جلسه را تنظیم کرد ، یک مدیتیشن خیاطی تهیه کنید. سرانجام ، ما به خصوص از گزینه بحران آرام که نوعی جلسه مراقبه اضطراری است ، قدردانی می کنیم که اجازه می دهد در سه دقیقه پس از اوج استرس ، یک حمله اضطرابی یا یک اختلاف به عنوان مثال آرام شود.

بامبو کوچک: مراقبه

بامبو کوچک: مراقبه

اگر بارگیری برنامه رایگان باشد ، فقط برنامه Discovery بدون پرداخت (9 جلسه حدود ده دقیقه) در دسترس است. برای امتحان کردن برنامه های دیگر ، لازم است به اشتراک نیم سال با 41.99 یورو ، که هر شش ماه یک بار گرفته می شود ، تبدیل شود.

تایمر بینش ، جایگزین زیبا

تایمر بینش نیز یک سرویس بسیار محبوب است. در اینجا ، هدف بیشتر این است که از پایگاه داده بسیار بزرگ جلسات مراقبه (بیش از 80،000 فایل صوتی) استفاده کنیم که در دسترس است. اینها توسط مضامین و جوی طبقه بندی می شوند: شما فقط باید مطابق روحیه خود و هدف مورد نظر از آن استفاده کنید.

این همه چیز نیست ، بینش تایمر نیز شامل یک بعد اجتماعی است که در آن کاربران می توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و چگونه می توانند به ذهن آگاهی برسند. مراقبه های با هدایت زنده نیز ارائه می شود ، اما سهولت بسیار خوب با انگلیسی دهان لازم است.

تایمر بینش - مراقبه

تایمر بینش – مراقبه

می توانید اولین جلسات را بدون ثبت نام در برنامه امتحان کنید تا اولین ایده از برنامه را به شما ارائه دهد. سپس شما باید مشترک شوید. هفته اول رایگان است ، سپس برای دسترسی به تمام ویژگی ها و دوره های منتشر شده توسط معلمان ، 64.99 یورو در سال شمارش می کنید.

namatata ، برای مبتدیان مراقبه

مراقبه هنری است که به تدریج خود را کنترل می کند. بنابراین وقتی کلیدهای مناسبی ندارید ، لزوماً امتحان کردن آن آسان نیست. اینجاست که ناماتاتا وارد می شود. این برنامه واقعاً بر یادگیری اصول مدیتیشن متمرکز شده است تا مراحل را بسوزانید و به درستی پیشرفت نکنید.

این سمت بسیار آموزشی برای مبتدیان مانع از غنی سازی ناماتاتا و ارائه جلسات سازگار برای غلبه بر حالات اخلاقی منفی (استرس ، اضطراب و غیره) نمی شود.

نام

می توانید اشتراک را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید ، سپس این بسته به مدت شش ماه استفاده به 38.99 یورو می رود.

ذهن آگاهی ، رابط و آمار

برنامه Mindfulness یک رابط کاربری بسیار آسان را برای نمایش یک مجموعه کامل از آمار در مورد هر یک از جلسات شما ارائه می دهد. این سرویس روزانه دنبال می کند -UP برای بهترین پشتیبانی از شما در مراقبه های خود.

ذهن آگاهی

بدون ثبت نام ، شما به چند جلسه سریع (از 2 تا 7 دقیقه) و همچنین به پایگاه های ذهن آگاهی (از 12 تا 17 دقیقه در هر جلسه به مدت یک هفته) دسترسی خواهید داشت تا شما را به مدیتیشن آغاز کنید. یک پیشنهاد 7 روزه رایگان به شما امکان می دهد برنامه را به طور کامل آزمایش کنید. سپس شما باید 47.99 یورو در سال بپردازید.

آینده NUMERAMA به زودی فرا می رسد ! اما قبل از آن ، همکاران ما به شما احتیاج دارند. شما 3 دقیقه فرصت دارید ? به تحقیقات آنها پاسخ دهید

پنج برنامه برای مراقبه در آگاهی کامل

فرار از پرشور محیط ، استرس ، اضطراب ? در پنج سال ، عمل مراقبه رونق شدیدی را تجربه کرده است که توسط پشتیبانی دیجیتال پشتیبانی می شود. حبس باید آن را حتی بیشتر در عادات ما لنگر بزند.

ارسال شده در 05 آوریل 2020 ساعت 12:35 دقیقه بعد از ظهر ، در تاریخ 09 آوریل 2020 در ساعت 10:11 صبح اصلاح شد

زمان خواندن 7 دقیقه.

به انتخاب های خود اضافه کنید
به انتخاب های خود اضافه کنید
برای اضافه کردن مقاله به انتخاب های خود
شناسایی کردن
آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید ?
ورود به سیستم

  • در توییتر به اشتراک بگذارید
  • اشتراک در مسنجر
  • در فیسبوک به اشتراک بگذارید
  • ارسال از طریق ایمیل
  • به اشتراک در LinkedIn
  • پیوند را کپی کنید

“امروز بیش از هر زمان دیگری ، ما از حواس خود جدا شده ایم ، وسواس اضطراری ، که از هوا در روحیه خود پرتاب شده است. روز به روز ، بیداری حواس خود را با مراقبه ، می توانیم ذهن خود را شکل دهیم و آشفتگی را با آرامش ، نفرت از خیرخواهی ، ناراحتی از بهزیستی جایگزین کنیم “, Jon Kabat-Zinn در می نویسد بیدار شدن حواس (لس آرنس ، 2009). این زیست شناس و استاد برجسته پزشکی ، در دهه 1970 در ایالات متحده ، یک برنامه آموزشی و پیشگیرانه برای کاهش ذهن آگاهی (یا MBSR ، برای کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی) ، سازگاری سکولار از مراقبه سنت بودایی که از آن زمان گسترش یافته است.

با محاصره ، عمل مراقبه می تواند به ایده های تاریک و تار کردن اضطراب کمک کند. برای بهتر زندگی در این دوره پرتحرک و مراقبت از خود ، صدا را دنبال کنید تا با استفاده از پنج برنامه برای انتخاب ، راه جذابیت را پیدا کنید.

به انتخاب های خود اضافه کنید به انتخاب های خود اضافه کنید
برای اضافه کردن مقاله به انتخاب های خود
شناسایی کردن
آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید ?
ورود به سیستم

بهترین گره خورده: بامبو کوچک

“و اگر مدیتیشن فوری بود ?, تخمین زده می شود ، مدتها قبل از تأسیس این حبس ، سازندگان برنامه پیشرو در اروپا ، که در سال 2015 توسط بنیامین بلوسکو و لودوویچ دوجاردین راه اندازی شد. و اگر فضیلت جذابیت ، شفقت و شفافیت ناشی از مراقبه می تواند یکی از راه حل های دنیای بهتر و آینده ای مثبت تر باشد ? »» نمی تواند بهتر بیفتد.

به نظر نمی رسد که هیچ چیز از برنامه کوچک بامبو ، چاقوی سوئیسی نیروانا ، از دست ندهد ، اهداف و موقعیت های پزشکان ، چه 5 تا 99 و چه بیشتر ، تازه کار یا پیشرفته باشد. قبل از 17 مارس ، 4.4 میلیون نفر از جمله 37 ٪ از مردان وجود داشته است که دستگاه راهب بودایی را با تمام لبخندها نصب کرده اند. چهل نویسنده و صدا ، از جمله روانپزشک کریستف آندره ، یکی از اولین پزشکان فرانسوی که به بیماران خود مراقبه می کند – در مجموع 820 جلسه ، یک ، رایگان ، برای “لبخند زدن به اضطراب” ارائه می دهد: اینها نه اساسی هستند برنامه ها ، از 8 تا 12 جلسه ، برای “لنگر انداختن تمرین” ، “احساسات خود را رعایت کنید” یا حتی “به سمت شما بروید” ، قبل از اینکه بتوانید به مراقبه های شخصی شده ، به ویژه با توجه به “وضعیت” مراقبه ، روی آورید ، چه در یک زن و شوهر ، والدین ، ​​فرزند یا ارشد. یک دوره صاف و در حال تکامل به ریتم هر یک.

اضافی کوچک: هر روز صبح هفته ، Petit Bambou در صفحه فیس بوک خود یک مراقبه زنده یک ساعت را ارائه می دهد ، که برای همه قابل دسترسی است.

برنامه iOS و Android. 8 جلسه برنامه کشف رایگان. اشتراک از 3 تا 12 ماه ، از 22 تا 65 یورو و برای عمر برای 240 یورو. لیتبامب.کم

بچه دوستانه ترین: ذهن

“شما خوب نشسته اید ? پس بزن بریم ! »» لهجه خیلی انگلیسی از مارتین آیلوارد ، با صدای پاکت نامه دو برابر شده و با آهنگ کاسه تبت سوراخ می شود ، دعوت به سفر مراقبه است. بنیانگذار ذهن ، سی سال تمرین و بیست سال تدریس ، برنامه شروع را در سه مرحله (شروع ، مرحله 2 و مرحله 3) – کاملاً رایگان از زمان مهار – که در طی آن او به تدریج مبتدی را راهنمایی می کند ، به او می دهد و به او می دهد. کلیدهای مراقبه. در پایان کارآموزی خود ، وی یازده برنامه موضوعی دارد که به ویژه توسط کریستوف آندره و Fabrice Midal انجام شده است. مارتین آیلوارد همچنین 114 جلسه پادکست را برای کشف همه طرفین ارائه می دهد ذهن آگاهی و همچنین مراقبه زنده از دوشنبه تا جمعه ساعت 8 صبح.

بخش “بچه ها” میزبان چهار برنامه (مراقبه هدایت شده ، یوگا ، داستان و بازی) است که توسط الین اسنل ، نویسنده پرفروش طراحی شده است آرام و مراقب مانند قورباغه (Les Arènes ، 2012) ، که از طریق آن افراد 4-12 ساله ، بدون حضور در آنجا و در یک محیط خیرخواهانه ، پیدا می کنند “ابزارهای آسان و سرگرم کننده برای آموزش عضلات توجه شما” و آرام و آرامش در کنار Gregoire قورباغه به دست آورید. ایده آل برای ایجاد ، تنهایی و/یا خانواده ، حباب های آرامش روزانه.

اضافی کوچک: بخش “تمام آمار شما” به شما امکان می دهد تعداد جلسات و برنامه های نهایی را مشاهده کنید ، زمان دقایقی که در مراقبه و همچنین تعداد افرادی که در زمان واقعی نیز مراقبه می کنند ، مراقبه می کنند. در این زمان های محدود ایده آل است.

برنامه iOS و Android. پس از هفت روز محاکمه رایگان ، اشتراک 6.99 یورو در ماه به 69.99 یورو در سال و اشتراک طول عمر با 180 یورو. ذهن.من