رنو زو استفاده کرد: نظر ، قابلیت اطمینان ، مشکلات شناخته شده ، یادآوری ، رنو زو -ویس ، تست و مقایسه 2023

بهترین رنو Zoe 2023 – تست و مقایسه رنو Zoe

بدون اسپرت بودن ، رنو زو قدرت 109 یا 135 اسب بخار قدرت را نشان می دهد ، که برای سفرهای روزمره کافی است. با جعبه سرعت اتوماتیک, رانندگی بسیار انعطاف پذیر است.

رنو زو استفاده کرد: نظر ، قابلیت اطمینان ، مشکلات شناخته شده ، یادآوری

ارزیابی قابلیت اطمینان ما در اولین رنو زو ، بیشترین فروش 100 ٪ اتومبیل برقی برای نسل خود.

Zapping Auto Moto Essay: Driving Peugeot 2008 Restyled !

Renault Zoe “1”: نکات کلیدی

  • راه اندازی : بهار 2013
  • باتری 41 کیلووات ساعت: در اوایل سال 2017
  • کشور تولید: فرانسه
  • کل فروش در فرانسه: بیش از 88000
  • جایگزینی با نسل دوم: پاییز 2019

موتورهای الکتریکی :

در نسخه Q90 (88 اسب بخار) که از پرتاب ارائه شده است ، موتور معیوب می تواند آموزش دهد غیرممکن شروع می شود در Zoe تولید شده قبل از آگوست 2017. این مشکل کاملاً مکرر به نظر می رسد.
از طرف دیگر ، R90 و R110 به ترتیب 82 و 108 اسب بخار ، خرابی متنوع است. آنها می توانند از آنجا بیایند اختلالات شارژ مجدد ناشی از ماژول یکسو کننده (در مدل های جلو 2018) یا توسط مدیریت الکترونیکی (در نسخه های مونتاژ شده تا پایان سال 2018).
غیرممکن های شروع -همچنین می توانند توسط ماژول اینورتر ، مدیریت الکترونیکی یا توسط ترمز پارکینگ برقی, دومی همچنین می تواند هنگام رانندگی دچار لگد شود.
صاحبان نیز به دلیل برنامه نویسی از عملکرد تخریب شده شکایت کرده اند تا به روز شوند.

انتقال/شاسی:

از کمک فنر می تواند از محور عقب در Zoe ساخته شده تا اواسط ماه مارس 2016 بیاید.
محور جلو نیز می تواند با صدای بلند حرکت کند ، زیرا کمک فنر به دلیل عدم روان کننده ، یا به دلیل اینکه آجیل در عناصری مانند میله های اتصال دهنده یا نوار ضد فشار محکم شود.
نشت مایعات ترمز از نظر شیلنگ ها نیز قبل از 6 اکتبر 2014 در فروشگاه های کارخانه مشخص می شوند (یادآوری) ، اما تا پایان سال 2017 مدل هایی نیز تولید می کنند. رنو مجبور شد چندین ناهنجاری ترمز پارکینگ را حل کند که احتمالاً قفل نمی شود.

تجهیزات :

همانطور که در رنو با موتور حرارتی, رابط چندرسانه ای R-Link اشکالات را ارائه می دهد, به خصوص در Zoe قبل از سال 2018. GPS می تواند به طور غیر منتظره ای یخ بزند و سیستم غیرقابل کنترل شود.
پنکین همچنین بر تهویه مطبوع (مهر و موم) و گرمایش تأثیر می گذارد. انسداد اهرم انتقال نیز ذکر شده است ، در حالی که چراغ کیسه هوا ، برای یک مشکل سیم کشی ساده ، می تواند روی داشبورد در مدل های جلو 2015 بماند.
جایگزینی از داشبورد خاکستری خاکستری نیز انجام شده است ، برخی از دارندگان که از بازتاب های اغراق آمیز در شیشه جلو شکایت دارند.

بدنه:

روی اتومبیل های تولید شده قبل از سپتامبر 2014 ، سیستم بسته شدن درب می تواند بازی ها را انجام دهد و سر و صدایی ایجاد کند که به نظر می رسد از صندوق عقب می آید. نقاشی نیز شکننده تلقی می شود.
رنو زو 1: یادآوری های اصلی

  • ترمزها: (بهار 2016) 10،649 واحد ZOE به دلیل اصطکاک ، به دلیل ساییدگی بیش از حد شیلنگ ترمز جلو فراخوانده شدند. فقط مدل ها قبل از 7 اکتبر 2014 تحت تأثیر قرار گرفتند.
  • R-Link: (بهار 2014) نرم افزار رابط چندرسانه ای باید از کل 12887 رنو (Clio 4 ، Captur 1 ، Mégane 3 ، Fluency و Zoe 1) دوباره برنامه ریزی شود. در صورت عدم پیشرفت ، به روزرسانی جدیدی در تابستان سال 2014 انجام شد ، این بار در مجموع 71،008 اتومبیل. فقط Zoe مونتاژ شده تا 6 مه 2014 تحت تأثیر قرار گرفت.

رنو زو: علاوه بر این
بهتر است بدانید: Zoe فروخته شده تا بهار 2018 لزوماً با اجاره ماهانه بسته باتری همراه بود. بنابراین این نسخه ها در بازار دست دوم با پرداخت ماهانه برای تسویه حساب یافت می شوند.
رنو Zoe “1”: فروش
بیش از 88،000 رنو زو از نسل اول بین دسامبر 2012 و اواخر سال 2019 در فرانسه فروخته شد. باتری کوچک رنو همچنین فروخته ترین ماشین برقی در اروپا در اروپا است.

قابلیت اطمینان رنو زو: حکم
از نظر تجاری ، این یک موفقیت است. و از طرف تأیید ، Zoe موفقیت آمیز است. با این حال ، رنو الکتریکی کوچک از مشکلات متعدد رنج می برد.
مدیریت الکترونیکی منجر به خرابی ، مکرر در مدل های خاص شده است ، در حالی که موتورها و مدیریت شارژ هنوز دارایی های ثابت تولید می کنند.
توجه: 12/20
اکثر

  • رانندگی
  • استقلال با باتری 41 کیلووات ساعت
  • سکوت و جو در هواپیما

کمرها

  • استقلال باتری 22 کیلووات ساعت
  • اجاره باتری
  • قابلیت اطمینان سریال خاص
  • جزئیات پایان

بهترین رنو Zoe 2023 – تست و مقایسه رنو Zoe

Renault Zoe متولد 2012 ، اولین مدل الکتریکی 100 ٪ برند است. سبک مدرن ، تصویر آینده نگر ، استقلال جالب: به نظر می رسد همه مواد تشکیل دهنده جمع شده است تا آن را به ماشین ایده آل هر روز تبدیل کند. اما آیا واقعاً بهترین مدل برای شهری است ? ما نظرات کاربران Renault Zoe را بررسی کرده ایم تا این راهنما را به شما ارائه دهیم که به ویژه قابلیت اطمینان ، یادآوری ها و پیشنهادات لیزینگ موجود را برطرف کند. از خواندن این خلاصه ضروری قبل از اینکه به خودتان اجازه دهید توسط اتومبیل های برقی مرسوم ، مد روز اغوا شوید ، دریغ نکنید !

ارزیابی ها 987 را بخوانید

رنو زو

این که

رنو زو موضوع یک استراحت کامل در سال 2019 بود. از نظر بصری ، او آخرین کدهای سبک از برند را از جمله آن اتخاذ می کند امضای نور در C. این خط عمومی شهر خود را حفظ می کند.

خطوط مدرن و از هوشیاری عالی باقی می مانند. Zoe که در ابتدا به عنوان آینده نگر تلقی می شود ، وارد رتبه می شود و اغوا می کند بیشتر و بیشتر با تشکر از مزایای مختلف ، شروع قابلیت اطمینان آن. خطوط آن دلپذیر و هوشیار است ، اما بدون اینکه خیلی سخت باشد. و حتی اگر سرمایه همدلی Twingo یا Clio را نداشته باشد ، سهم بازار Zoe به دست می آورد.

این قسط دوم به منظور به دست آوردن یک مدل ، بخشی از مرحله اول را به خود جلب کرد حتی بهتر, با قابلیت اطمینان بالاتر. پیشرفت ها بیش از آنچه ظاهر می شود ، از آنجا که داشبورد کاملاً جدید است.

اما به ویژه از نظر موتورها کشف کردیم دو ویژگی جدید. از یک طرف ، باتری ها خودمختاری را به دست می آورند ، که به نظر می رسد کاربران این رنو جدید Zoe را که تازه در نمایندگی ها فرود آمده است ، خوشحال می کند. پیشنهادات جذاب تولید کننده ، به ویژه با توجه به لیزینگ ، حجم فروش زیبایی را هم در کنار افراد ارائه می دهد و حرفه ای ها. فروشندگان نیز آن را دوست دارند زیرا زو انتقال به برق را راهنمایی می کند.

سطح قدرت اول ، به نام R110 ، به موتور هماهنگ اجازه می دهد تا روتور میزبان باشد تا قدرت 109 اسب بخار و استقلال را بین 260 تا 320 نمایش دهد کیلومتر. R135 به 135 اسب بخار می رود و ارقام بسیار بهتری را فراهم می کند: بین 300 تا 390 کیلومتر برای استقلال. اگرچه او است به طور نسبی جمع و جور (طول 4.08 متر) ، رنو زو می تواند بسیار راحت چهار بزرگسال را در هیئت مدیره قرار دهد.

با این حال ، نسبتاً سنگین باقی مانده است و عقاید ما برای توسعه این راهنما به اتفاق آراء متفق القول هستند: رفتار بیشتر به سمت راحتی و قابلیت اطمینان است نه اسپرتی.

داشبورد دارای صفحه لمسی مرکزی در موقعیت عمودی است. به عنوان استاندارد ، او مورب 7 اینچ اما اختیاری ، می تواند به 9.3 اینچ برسد. با توجه به بررسی ها ، این صفحه نمایش بزرگ خوانایی بهتری از اطلاعات و پیگیری بهتر از GPS در صفحه را ارائه می دهد که با قابلیت اطمینان بیشتری به سمت مقصد راهنمایی می کند اطلاعات.

باتری یک رنو Zoe جدید ، استفاده شده یا لیزینگ را می توان از یک سوکت خانگی ساده شارژ کرد. اجازه دهید حدود سی ساعت 80 ٪ از بار را دریافت کند. بارهای سریع 50 کیلو وات, معمولاً با نام Wallbox ، همین عمل را در 1 ساعت 05 انجام دهید. علاوه بر این ، شبکه ایستگاه های شارژ همچنان گسترش می یابد.

بنابراین نورد در یک اتومبیل روزانه بیشتر از این یک مسئله عادت است نه یک جانشینی از محدودیت ها. نظرات راهنماهای مربوط به رنو زو نیز به این احتمال استناد می کندباتری ها, با یک بسته ماهانه نسبتاً اطمینان بخش.

در واقع ، در صورت بروز مشکل (حداقل 25 ٪ از دست دادن) ، فروشندگان برند با الماس مشغول کردن برای تعویض باتری ماشین خود در طی ده سال اول. کسانی که آرزو می کنند نیز می توانند باتری را در اختیار داشته باشند … مانند ماشین ! در حالت دوم ، باتری 8 سال تضمین می شود: ضمانت قابلیت اطمینان ، که ما در طول تولید این راهنمای قابلیت اطمینان در رنو Zoe قدردانی کردیم.

نقاط قوت رنو زو

Renault Zoe یک اتومبیل به خوبی ساخته است که با سبک Passe Partout خود اغوا می کند. فاز 2 ، که از سال 2019 فروخته شده است ، دارد اصلاح شده اکثر توبیخ های خطاب به مدل اصلی ، به ویژه در مورد قابلیت اطمینان عمومی ، که موضوع این راهنما است.

داخل

نقاط قوت رنو زوی را آزمایش کرد

Long به دلیل طراحی کلاسیک پس گرفته شده است تنظیمات کافی برای این گروه ، Zoe II طبق گفته کاربران از کیفیت بهتری برخوردار است.

اینها از بهترین درمانی که به مواد اعطا می شود قدردانی می کنند. در اولین فاز ، یادآوری در تخته های لبه شفاف اتفاق افتاد ، که باعث بازتاب قابل توجهی شد.

این فراخوان می تواند منجر به جایگزینی داشبورد شود. رنو زوی که شما خرید خواهد کرد در فروشنده دیگر این کاستی ها را ارائه نمی دهد و اکنون در میانگین مناسب قرار گرفته است. با اطمینان بخش !

لذت رانندگی

t آزمایش شده

بدون اسپرت بودن ، رنو زو قدرت 109 یا 135 اسب بخار قدرت را نشان می دهد ، که برای سفرهای روزمره کافی است. با جعبه سرعت اتوماتیک, رانندگی بسیار انعطاف پذیر است.

کاربران برجسته زین پشت فرمان ، سکوت بزرگ و واقعیت این است که دیگر نیازی به متوقف کردن در ایستگاه های خدماتی نیست. استقلال Zoe ، پرنعمت بهتر در پرنعمت ، اجازه می دهد اکنون طبق بررسی های درایورهای رنو زو که در این راهنما گردآوری کرده ایم ، به درستی از سفرهای هفتگی اطمینان حاصل کنید.

قیمت

Prix ​​du Renault Zoe را آزمایش کرد

رنو Zoe با قیمت های نسبتاً خوب مورد استفاده ، جدید یا لیزینگ ارائه می شود.

در مصرف کنندگان قدردانی می کنند قادر به خرید یا اجاره باتری ماشین خود از فروشنده خود.

قابلیت اطمینان

اگر چندین یادآوری صورت گرفته است ، نظرات از قابلیت اطمینان خوب رنو زو یاد می کند. کاهش قطعات مکانیکی سایش را محدود کنید و از خرابی خودداری کنید.

که در تعیین کننده این راهنما ، ما فقط مشکلات چندانی را که صاحبان این ماشین با آن روبرو هستند ذکر کردیم.

نگهداری

مورد آزمایش

تجدید نظر در اتومبیل های برقی ارزان است زیرا مکانیک کمی وجود دارد. به ناچار ، این هزینه نگهداری را کاهش می دهد ، و کاربران غالباً آن را تکرار می کنند نمایندگی.

با این وجود می توانیم برخی از اشکالاتی یا عدم وجود ذکر شده توسط کاربران را یادداشت کنیم.

نمایشگاه بدن

با ایجاد این راهنما ، ما متوجه شدیم که بسیاری از نظرات زیر خط که بدن هیچ محافظتی ندارد.
برای یک ماشین اساساً برای استفاده در شهر در نظر گرفته شده است ، مارک های شهری نسبتاً سریع قابل درک هستند. اختیاری ، به طور جدید و به مناسبت ، نمایندگی های رنو Baguettes را ارائه می دهند حفاظت کار بدنی.

صدای موتور

صدای موتور رنو Zoe را آزمایش کرد

موتورهای برقی سر و صدا نمی کنند. رنو Zoe از همه شنیده می شودخارج از با صداهای نورد آن.

به منظور فرار از محدودیت های احتمالی ، برند الماس ساخته شده است انتخاب برای داشتن صدای مصنوعی که هنگام رانندگی فعال می شود.

اگرچه عمدتا از بیرون قابل توجه تر است ، اما هنگام باز شدن ویندوز ، این صدا می تواند مختل شود.

یادآوری

یادآوری های آزمایش شده از رنو Zoe

آنها شش نفر بودند. اولین تمرکز بر روی شکنندگی قطب های چرخ و مربوط به رنو زو تولید شده بین 22 تا 25 سپتامبر 2017 است. دو یادآوری در درباره ترمز پارکینگ, برای همه مدل های تولید شده بین سالهای 2016 تا 2018.

نگرانی های ترمز نیز توسط نمایندگی ها در یک سری Zoe در سال 2016 مورد توجه و اصلاح قرار گرفت. در سوال: شیلنگهای حمل و نقل هوایی به اندازه کافی مقاوم نیست. سرانجام ، یک یادآوری مربوط به سیستم تعبیه شده R-Link و یک دوم ، داشبورد بسیار واضح است که می تواند بازتاب های قوی ایجاد کند.

سیستم چندرسانه ای R-Link

بررسی های مربوط به سیستم قابل دسترسی از صفحه لمسی مرکزی اغلب باعث انتقادات می شود.
از جانب مشکلات شناخته شده, ما می توانیم کندی خاص را ذکر کنیم سیستم لمسی و نمایشگرهای آهسته ، چه در مدل های جدید و چه در استفاده از لیزینگ.

مدلهای مشابه در رنو زو

پژو 208 GT

ارزیابی مدل پژو 208 GT

برخلاف رنو زو ، پژو 208 سبکی کاملاً مدرن و تقریباً سرگرم کننده را به نمایش می گذارد. برند شیر برجسته است رنگهای لرزان, شکل های سخاوتمندانه و داخلی که رنگ ها ، مواد و شکل ها را مخلوط می کند.

و کار می کند ! بر خلاف در رنو که ZoE را به یک محصول منحصر به فرد برقی تبدیل کرده است ، Peugeot 208 ساخته شده است که به موتورهای حرارتی یا برقی مجهز شده است.

در مقایسه با Zoe ، Peugeot 208 نشان می دهد به وضوح سبک است پویاتر. با توجه به عقاید ، پویایی هنگام رانندگی یافت می شود. برخی به خصوص از فضای داخلی قدردانی می کنند ، که به سمت لذت رانندگی گرایش دارند. کنترل های سطح کمی به سمت راننده گرایش دارند ، در حالی که ما صندلی های نیمه باکت کوچک یا یک فرمان کوچک را کشف می کنیم.

با این حال ، جو کارت ، نسبتاً خوب با خلق و خوی پژو الکتریکی 208 مطابقت دارد. قابلیت اطمینان به همان اندازه قابل توجه است.

Peugeot 208 GT ارائه می دهد کابین اگر به آخرین عقاید اشاره کنیم ، کمتر جادار و روشن تر از ZoE است. این دو اتومبیل هستند که یک مفهوم مشابه را به اشتراک می گذارند اما در دو خط موازی تکامل می یابند که برآورده نمی شود: دو فلسفه که هرکدام پیروان خود را دارند.

در همان سال متولد شد ، رنو زو و پژو 208 GT از یک تخصیص نسبتاً معادل بهره مند می شوند ، حتی اگر دوم صفحه های بیشتری را ارائه دهد و فن آوری های چندرسانه ای را برای راننده و مسافرانش.

  • یک سبک ادعا تر
  • انتخاب بزرگی از گزینه هایی که برای اجاره نامه راهنمایی می کنند
  • یک پالت رنگی غنی

معایب

تفاوت

  • یک سبک اسپرت تر
  • داخلی با شخصیت بیشتر
  • خلق و خوی “بازیکن” تر

Renault Clio E-Tech 140

ارزیابی مدل Renault Clio E-Tech 140

در محدوده رنو ، Renault Clio de پنجم نمایشنامه ها در همان گروه. با این حال نام تجاری Au Losange آرزو دارد رقابت داخلی را بسیار محدود کند.

بنابراین ، اگر رنو زو یک ماشین کاملاً برقی باشد ، Clio 5 از آن راضی است موتورهای حرارتی… یک هیبرید ! نظرات در مورد این موتورهای حرارتی و الکتریکی رنو کلیو با هم متفق القول است. این سبک مدرن ، به خوبی ساخته شده و در عین حال نسبتاً نزدیک به Clio de است سابق نسل. با این حال ، تحولات اساساً بیشتر از نظر شکل است. علاوه بر این ، داشبورد کاملاً تجدید نظر شد. مواد چاپلوس تر هستند ، تنظیمات در حال افزایش است و نمایش عمومی هنوز برنده می شود.

در مورد این حرکتی ترکیبی ، مورد استقبال قرار می گیرد نمایندگی و مشتریان ، قدرت تجمعی 140 اسب بخار قدرت را به نمایش می گذارد.

با توجه به یک هیبرید قابل شارژ ، می توان در همه چیز گردش کرد برقی, در حالی که مصرف چرخه مختلط 4.3 لیتر در 100 کیلومتر را حفظ می کند. بنابراین این مزایای یک ماشین حرارتی و ماشین های برقی را با هم ترکیب می کند.

ارزان تر از Renault Zoe ، هیبرید Renault Clio که می تواند از طریق نمایندگی از 25100 یورو خریداری شود ، از نظر اقتصادی کمتری در حال استفاده است. به نظر می رسد لیزینگ متفق القول است. در واقع ، در تمام حالت الکتریکی ، استقلال احتمالی فقط 2 تا 3 کیلومتر در شهر است.

بنابراین این دو اتومبیل مشخصات مختلفی را برآورده می کنند ، اگرچه آنها در مقایسه با مدل های کاملاً حرارتی موجود در بازار جدید ، استفاده شده و لیزینگ یکی از آنها با فضیلت دیگری برای محیط زیست هستند. با توجه به عقاید ، قابلیت اطمینان نیز قابل توجه به نظر می رسد.

فواید

  • قیمت لیزینگ صحیح
  • قدرت رضایت بخش
  • اضافه وزن متوسط

معایب

  • استقلال الکتریکی کم
  • مصرف در حالت ترکیبی
  • سینه 254 dm3

تفاوت

  • فناوری مورد استفاده
  • موقعیت یابی در محدوده
  • تعداد گزینه ها

نیسان برگ 2

ارزیابی مدل نیسان برگ 2

اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی یک وسیله نقلیه الکتریکی 100 ٪ دوم را در محدوده خود ارائه می دهد. نسل دوم برگ نیسان مواضع در مورد آن در رده فوقانی ، زیرا این یک جمع و جور است. سلسله مراتب تعهد می کند ، این یک است مدل در همه سطوح بیشتر تکامل یافته است.

دو سطح قدرت نیز ارائه می شود: 150 یا 217 اسب بخار. اینها قدرت بسیار صحیحی برای گروه هستند و کدام یک خودشان را توضیح دهند با این واقعیت که برگ نیسان یک ماشین جهانی برای سازگاری با همه بازارها است. علاوه بر یک حجم تنه سخاوتمند 435 DM3 ، دارای فن آوری یک پدال. این به شما امکان می دهد تا با انتشار ساده پدال شتاب دهنده ترمز کنید.

بنابراین برگ نیسان در دو نسخه موجود است. اولین میزبان یک باتری 40 کیلووات ساعت است که قدرت 150 اسب بخار و A را ارائه می دهد استقلال رفتن حداکثر 389 کیلومتر. دوم ، به نام E+، میزبان باتری 62 کیلووات ساعت است. قدرت به قدرت 217 اسب بخار می رود و استقلال می تواند تا 528 کیلومتر برسد. دوم واجد شرایط شارژ سریع 100 کیلو وات است که باعث صرفه جویی در وقت می شود.

فقط به عنوان آسان برای زندگی که رنو زو ، برگ نیسان گرانتر است. قیمت ها از 35400 یورو شروع می شود ، در حالی که نسخه های بالای PUS در نمایندگی های جدید از 45000 یورو تجاوز می کنند.

Nissan Leaf 2 خطاب شده است هر چیز دیگری به خانواده هایی که مکان های بیشتری را برای سفرهای روزانه برای سفرهای خانوادگی پیدا می کنند.

فواید

  • سبک پویا
  • دو سطح قدرت سخاوتمندانه
  • سینه بزرگ

معایب

  • اندازه مهمتر
  • قیمت اجاره بالاتر
  • صندلی های عقب

تفاوت

  • قیمت گذاری
  • قابلیت سکنی
  • فن آوری

گروه های هدف برای کدام گروه از خریداران این مدل بهترین انتخاب و به چه دلایلی است ?

آیا این مدل بهترین انتخاب است و به چه دلایلی؟

رنو زو اتومبیل با هدف مخاطبان بسیار بزرگ است. زیرا این یک است ماشین الکتریکی, این اغلب به عنوان ماشین دوم خانه انتخاب می شود ، که از سفرهای شهری اطمینان حاصل می کند.

با توجه به حجم تنه 338 DM3 ، Renault Zoe در این کار برتری دارد. این اغلب بدون داشتن بودجه سوخت کمک می کند محدودیت مستقیم مرتبط با استقلال. با این حال ، از زمان راه اندازی آن در سال 2012 ، ZoE در یک زمینه بهتر در حال تحول است. صید شارژ مجدد اکنون در این قلمرو همه جاست و محدودیت های استفاده از ماشین برقی را به میزان قابل توجهی روشن می کند.

با مراجعه به عقاید ، ما همچنین می دانیم که خانواده ها به طور کلی رنو زو را دوست دارند که می تواند خوش آمدید دو بزرگسال و حداکثر دو کودک.

صندلی های کودکان بدون مشکل بیش از حد عبور می کنند ، حتی اگر ذخیره سازی نازک باشد و سکونت داشته باشد هنوز کامل. سالمندان همچنین به لطف دسترسی کمی افزایش یافته ، از سطح خوب راحتی و آرامش بزرگ در چرخ این مدل قدردانی می کنند. به طور کلی ، رنو زو شهری را لمس می کند.

به همین دلیل این الگویی است که اغلب در اجاره اتومبیل یا اتومبیل یافت می شود. این مدلی است که در a تکامل می یابد بخش هنوز هم کمی مشغول است: رقابت کم است.

با توجه به کشش الکتریکی ، ZoE ردپای زیست محیطی خود را در آن کاهش می دهدمحیط, که مورد توجه متخصصان محیط زیست و همچنین کسانی که می خواهند دنیای پاک تر باشند. بنابراین افراد مربوط به محیط زیست می توانند یک ماشین بیشتر مطابق با آنها باشند اعتقادات و قابلیت اطمینان خوب. همچنین لازم به ذکر است که رنو زو یکی از بهترین گزارش ها را ارائه می دهد کیفیت قیمت دسته بندی.

این همچنین ارزانترین ماشین برقی شهر در بازار جدید است: استدلالی که برای اکثریت قریب به اتفاق کاربرانی که نظرات خود را در مقایسه یا راهنما ارائه داده اند ، غافل نشده است.

شبکه از فروشنده – دلال همچنین این انتخاب را برای مخاطبان بسیار بزرگ ، حتی برای مصرف کنندگان که پول زیادی ندارند ، باز کرد. با استفاده از ضمانت های طولانی ، Zoe به مناسبت بسیار جالب است.

در جدید ، مشتریان این انتخاب را دارند داشتن صاحب ماشین خود یا انتخاب اجاره در شرایط بسیار جالب. همچنین می توانید فرصتی در LOA یا لیزینگ ، به ویژه توسط شریک زندگی ما Vivacar ارائه دهید. سرانجام ، رنو زو حرف جهانی خود را تأیید می کند. او همه را دوست دارد !

پیوندهای اضافی

پرسش

قابلیت اطمینان رنو زو چیست ?

با این نسل دوم ، رنو زو در نور بهتری قرار می دهد. قابلیت اطمینان بهتر ، سکونت بهتر ، راحتی بهتر. : او با توجه به بررسی کاربران مشورت شده در هنگام تهیه این راهنما ، در تمام نقاط برنده می شود ، که اطمینان بخش است.

آیا باید یک مدل جدید ، استفاده شده یا لیزینگ بخرید ?

ضمانت قابلیت اطمینان ، رنو زوی را می توان به راحتی در جدید ، از یک فروشنده یا به مناسبت خریداری کرد. بسیار مرسوم ، لیزینگ نیز توسط نمایندگی ها قدردانی می شود. این امکان دسترسی به ضمانت باتری 10 ساله را به ویژه فراهم می کند. و اگر لیزینگ بهترین انتخاب برای ZoE بود ?

آیا باید ZoE R110 یا R135 را انتخاب کنید ? بهترین چیست ?

وقتی نظرات را برای طراحی این راهنما جمع آوری کردیم ، ما به دنبال این بودیم که بدانیم بهترین Zoe به مناسبت یا اجاره نامه چیست و بهترین قابلیت اطمینان را ارائه می دهد. برای استفاده شهری ، R110 قدرت اطمینان بخش و کافی را برای شهر ارائه می دهد. R135 به شما امکان می دهد طبق بررسی های کاربر و نمایندگی ، از شهرها با استقلال بهتر خارج شوید. دومی مردم خارج از شهری را به سمت R135 راهنمایی می کند ، در طول بیش از حد اطمینان بخش تر و پرانرژی تر است.

بهترین گزینه ها چیست ?

بسته به سلیقه و نیازهای خود ، می توانید گزینه های مختلف پرداخت شده را انتخاب کنید ، که از یک مدل به مدل دیگر متفاوت است. برخی از مصرف کنندگان از این که قادر به لذت بردن از یک صفحه لمسی بزرگتر یا امکان محافظت از بدن به بهترین روش به لطف باگت های محافظ هستند ، قدردانی می کنند. شارژر دسته کوچک موسیقی جاز سریع یا بسته ناوبری (GPS و Surface Alert) نیز گزینه های بسیار محبوب هستند ، اما بدیهی است که به مبلغ مشخصی نیاز دارند !

آیا یک جایزه زیست محیطی وجود دارد؟ ?

در حال حاضر یک امتیاز 7000 یورو برای خرید یک رنو جدید ، از یک فروشنده ارائه شده است. این همچنین با کاهش پرداخت ماهانه برای اجاره نامه معتبر است: یک استدلال اطمینان بخش با استخدام برای خریداران آینده. توجه داشته باشید که نظرات در مورد این جایزه بسیار خوب است و اغلب به شما امکان می دهد به جای استفاده از یک دوره به یک Zoe Zoe در لیزینگ بروید.

نحوه فروش مجدد رنو Zoe ?

اگر بازار لیزینگ رقابتی است ، از Zoes استفاده می شود نسبتاً خوب ، در بین فروشندگان مانند افراد: این اطمینان بخش است. قرارداد اجاره باتری (همبستگی یا اجاره نامه) منتقل می شود. راهنمایی در رابطه با انتقال در دفترچه راهنما ارائه شده است.

چرا رنو Zoe را انتخاب کنید ?

زندگی آسان ، دلپذیر برای رانندگی ، قابلیت اطمینان عالی. : راهنمای ما و نظرات در مورد zoe تعارف است. این یک ماشین اطمینان بخش است که به محض ترک فروشنده ، شما را در همه جا همراه خواهد کرد. او شما را به تمام مقصد خود راهنمایی می کند ، در حالی که باعث می شود از این قابلیت اطمینان زیبایی که جزو بهترین ها است لذت ببرید.

استقلال واقعی رنو زو چیست ?

در رانندگی عادی ، نظرات از استقلال حداکثر 250 کیلومتر خبر می دهند: یک نکته نسبتاً اطمینان بخش برای اطمینان از سفرهای روزمره. راهنمای و نظرات ما تأکید می کند که استقلال بسته به رانندگی بسیار متفاوت است.

نحوه شارژ مجدد رنو Zoe در خانه ?

راهنماها و نظرات مصرف کننده به شما امکان می دهد بدانید که ZoE با سیستم شارژ خانه ارائه می شود. برای زمان شارژ بهتر ، می توان یک جعبه دیوار را توسط نمایندگی شما نصب کرد.

آیا خرید یک ماشین برقی در سال 2023 اطمینان بخش است ?

نظرات نمایندگی ها در جهت ارتباط با ماشین برقی در سال 2023 پیش می رود. این یک خرید اطمینان بخش و اقتصادی است ، همراه با قابلیت اطمینان بسیار خوب. آیا به راهنمای ما اعتماد دارید !

موضوعات مشابه

  • بهترین هیوندای توسان
  • بهترین اسپیس رنو
  • بهترین فندک های سیگار USB
  • بهترین جاروبرقی ماشین
  • بهترین autoradios بلوتوث
  • بهترین autoradios
  • بهترین برف پاک کن
  • بهترین تقویت کننده های باتری