بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر 2023 – تست و مقایسه ، بهترین مارک های تهویه مطبوع برگشت پذیر 2023.

بهترین مارک تهویه مطبوع برگشت پذیر در سال 2023 چیست

بهترین مارک تهویه مطبوع برای نصب در فرانسه چیست ? چه مارک ساکت ترین است ? چه مدل بهترین عملکرد را دارد ? برای تضمین راحتی بهینه در خانه ، تهویه مطبوع برگشت پذیر یک راه حل خوب است. بسیاری از مارک ها سیستم های گرمایشی را همراه با خنک کننده ارائه می دهند. در میان بزرگترین مارک ها ، ما به طور خاص میتسوبیشی یا دایکین را می یابیم.

6 بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر 2023 – تست تهویه مطبوع برگشت پذیر و مقایسه

در تابستان مانند زمستان ، تهویه مطبوع برگشت پذیر برای حفظ دمای محیط در خانه ضروری است. شما می خواهید یک تهویه مطبوع برگشت پذیر جدید بخرید تا از راحتی بهتری در لانه دنج خود لذت ببرید ? ما زیر نتایج تست های مقایسه ای خود را به شما ارائه می دهیم. برای کمک به شما در انتخاب ، ارزیابی های ما مبتنی بر صدها نظر آزمون مشتری و خارجی است. با تشکر از مقایسه آنلاین ، شما از ناامیدی های مربوط به خریدهای ضعیف خودداری می کنید. به لطف مقایسه ما که به بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر سال اختصاص داده شده است ، مدلی را پیدا کنید.

لیست تهویه مطبوع برگشت پذیر از بهترین محصولات 2023

لیست تهویه مطبوع برگشت پذیر از بهترین محصولات 2023

آخرین بروزرسانی: 01.09.2023

ارزیابی ها 1209 را بخوانید

تیم تحریریه ما

اووره جراردین
اطلاعات بیشتر در مورد ویرایشگر

چگونه ادامه می دهیم ?

محصولات ما مطابق با استانداردها و لیست های استاندارد آزمایش می شوند ، آنها توسط آزمایش کنندگان خارجی تأیید می شوند. نظرات مشتری به ما اجازه می دهد محصولات با کیفیت بسیار خوبی را با بهترین قیمت ارائه دهیم. ما برای هیچ سازمانی کار نمی کنیم ، محصولات محصولات ما به طور مستقل ساخته می شوند. بیشتر بدانید.

تهویه مطبوع برگشت پذیر/نمودار درخواست

آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید

با استفاده از این کد ، می توانید جدول به روز شده روزانه در وب سایت خود را به اشتراک بگذارید: کد در کلیپ بورد کپی شده است.

تهویه مطبوع برگشت پذیر چیست ?

تهویه مطبوع برگشت پذیر چیست؟

تهویه مطبوع برگشت پذیر نیز ” پمپ حرارتی یک سیستم گرمایشی است که در زمستان و طراوت در تابستان گرما را فراهم می کند.

بهترین مدل های خارج از مقایسه نشان می دهد که این دستگاه راحتی داخلی و این را در هر فصلی تسهیل می کند.

نتایج نظرات مربوط به این نوع محصول نیز تأکید می کند جنبه اکولوژیکی کاهش صورتحساب انرژی.

چه کسی در نظر گرفته شده است ?

با توجه به مقایسه و نظرات مصرف کننده ، بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر توسط افراد و متخصصانی که مایل به نگه داشتن دمای محیط در محل خود هستند استفاده می شود.

مدل های خارج از تست ها هستند کامل برای گرم کردن در خانه ، در یک مرکز عمومی (رستوران ، هتل و غیره.) یا در دفتر.

مزایا و زمینه کاربرد

مزایای تهویه مطبوع برگشت پذیر چیست؟

به دنبال نظرات ما درگاه مصرف کننده, تهویه مطبوع برگشت پذیر از این مزیت برخوردار است که با احتیاط و فضا ذخیره شود. بنابراین آنها برای استفاده داخلی یا حرفه ای مناسب هستند.

بهترین مدل های ارائه شده در مقایسه ها عبارتند از احترام محیط. این تجهیزات بسته به فصول به ما کمک می کنند تا گرم یا خنک شویم. که به حفظ سلامتی ما کمک می کند.

نت تخصصی

من توصیه شده برای بررسی ابعاد قسمت در تهویه مطبوع قبل از انتخاب هر مدل تهویه مطبوع برگشت پذیر. در نظر گرفتن اندازه دستگاه و ظرفیت انرژی آن برای اطمینان از اینکه قادر به پوشاندن کل اتاق باشد ، ضروری است. من همچنین توصیه می کنم سهولت نگهداری را بررسی کنید تا از هدر رفتن منظم در تمیز کردن تهویه هوا جلوگیری کنید.

اطلاعات مربوط به 7 تولید کننده/مارک اصلی

  • پاناسونیک
  • سامسونگ
  • دیکین
  • توشیبا
  • ارتون
  • ژنرال فوجیتسو
  • اقیانوس اطلس

در آوریل 1968 بود که شرکت تابعه فرانسوی Matsushita Electric Inducial متولد شد. این شرکت سپس فعالیت های خود را برای گسترش در بازار بین المللی توسعه داد. در سال 2011 ، او به Gennevilliers نقل مکان کرد. با توجه به نتایج چندین آزمایش ، این برند یکی از بهترین مدل های تهویه مطبوع برگشت پذیر در بازار را ارائه می دهد.

شرکت الکترونیک سامسونگ در سال 1969 ایجاد شد. خیلی سریع ، او یک شهرت خوب در بازار کره به دست آورد. این شرکت فعالیت های خود را کم و کمی متنوع می کند و محصولات خود را در بازار بین المللی صادر می کند. امروز ، این برند به مرجع در بخش تلفن های همراه ، لوازم خانگی و تهویه مطبوع برگشت پذیر تبدیل شده است.

این مارک ژاپنی در سال 1924 توسط آکیرا یاما تأسیس شد. تا سال 1958 نبود که وی در تهویه مطبوع برگشت پذیر تخصص داشت. تا دهه 1970 قبل از پیوستن به خاک اروپا نگذشت. با توجه به نتایج چندین آزمایش ، Daikin یک شرط ایمن را نشان می دهد. بسیاری از مقایسه ها نشان می دهد که بهترین مدل های تهویه مطبوع برگشت پذیر را در بازار ارائه می دهد.

توشیبا در سال 1875 در توکیو تأسیس شد ، اکنون یک پیشگام در بازار محصولات پیشرفته است. این برند همچنین تهویه مطبوع با کاربران خصوصی و حرفه ای را در کاتالوگ خود ارائه می دهد. مقایسه ها همچنین برند آسیایی را در صدر رتبه بندی اختصاص داده شده به بهترین فروش تهویه مطبوع برگشت پذیر قرار می دهد.

اکنون چند سال است که Airton در ساخت سیستم های تهویه مطبوع ویژه بوده است. با توجه به بسیاری از نظرات و نظرات ، این برند بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر را با هزینه کمتری در بازار ارائه می دهد. این شرکت دانش خود را با نوآوری و حفاظت از محیط زیست مرتبط می کند تا بهترین پیشنهادات را ارائه دهد. برای پیدا کردن بهترین مدلی که مناسب شما باشد ، از مشورت ما دریغ نکنید.

شرکت Fujitsu General Ltd در ژانویه سال 1936 در توکیو ، ژاپن قرار دارد. با گذشت سالها ، این برند توانسته است محصولات خود را با بهترین ارزش برای پول در بازار ارائه دهد. با توجه به نتایج بسیاری از آزمایشات ، تهویه مطبوع برگشت پذیر آن یک طراحی ساده و با عملکرد بهینه را نشان می دهد.

آتلانتیک بیش از چهل سال است که در تهویه هوا قابل برگشت کار می کند. امروز ، شهرت این دفتر مرکزی برند در Vendée دیگر مورد بحث قرار نمی گیرد. حتی اگر در بازار گرمایش غیرمعمول باشد ، اروپا را برای دستگاه های مختلف تهویه مطبوع فراهم می کند. کاتالوگ گسترده و متنوع آن بهترین انتخاب را در نتایج مقایسه ها به دست آورد.

چگونه یک تهویه مطبوع برگشت پذیر کار می کند ?

تهویه مطبوع برگشت پذیر چگونه کار می کند؟

با توجه به نتایج آزمایش ، تهویه مطبوع برگشت پذیر در حالت “هوای تازه” در طول تابستان کار می کند. یک ماژول موجود در داخل دستگاه به یک ماژول دوم که در خارج از آن توسط a قرار دارد مرتبط است سرد. با توجه به مقایسه ها ، به لطف این مفهوم است که تهویه مطبوع برگشت پذیر سرماخوردگی را حمل می کند و خانه را در تابستان تازه می کند.

در زمستان ، بهترین مدل های تهویه مطبوع برگشت پذیر در حالت کار می کنند “گرم کردن”. این بار ، ماژول خارجی کالری را در هوا پخش می کند تا گرمای موجود در خانه را پخش کند. در صورت سرماخوردگی ، مدل های خارج از آزمایش باعث تحریک می شوند بطور خودکار مقاومت الکتریکی. با توجه به نظرات مصرف کننده ، این دستگاه تمایل به افزایش مصرف انرژی در دوره های زمستانی دارد.

چه نوع تهویه مطبوع برگشت پذیر وجود دارد ?

تهویه مطبوع مونوسپلیت قابل برگشت

بسته به نتایج بسیاری از آزمایشات ، این اولین مدل تهویه مطبوع برگشت پذیر است ایده آل برای تازه کردن یا گرم کردن یک اتاق کوچک.

در مقایسه با سایر مدل های تهویه مطبوع برگشت پذیر ، محبوب ترین خانوارها است. این ضرر عدم تطبیق با نیازهای متخصصان را دارد.

تهویه مطبوع برگشت پذیر چند برابر

چه نوع تهویه مطبوع برگشت پذیر وجود دارد؟

در مقایسه با مدل های من “مونوسپلیت”, بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر چند صریح برای قطعات بزرگتر مناسب هستند. با توجه به نتایج بسیاری از آزمایشات ، واحد فضای باز که چندین ماژول موجود در داخل دستگاه را سوخت می دهد.

این همان چیزی است که به شما امکان می دهد چندین اتاق یک ساختمان را گرم یا خنک کنید ، بنابراین همزمان. پانل مصرف کنندگان ما قدردانی می کند که قادر به انتخاب درجه حرارت متفاوت از یک اتاق به اتاق دیگر هستند.

سیستم “اینورتر”

این در مورد یک است فناوری بالا که باعث می شود تهویه مطبوع برگشت پذیر دائمی عمل کند. بهترین مدل ها با توجه به نیاز هوا و جریان جریان در قسمت ، سرعت را تطبیق می دهند.

با توجه به مقایسه های اختصاص داده شده به بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر ، این مدل ها اقتصادی هستند (کاهش 20 ٪ در مقایسه با تهویه مطبوع معمولی) ، اما گران تر.

اینگونه است که تهویه مطبوع برگشت پذیر آزمایش می شود

برای جلوگیری از شگفتی های ناخوشایند ، توصیه می شود قبل از خرید بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر ، تعدادی از معیارها را کنترل کنید. از جمله این پارامترها ابعاد تهویه مطبوع است که با توجه به BTU (واحد حرارتی انگلیس). اگر این نرخ از بعد اتاق برای تهویه مطبوع پایین تر باشد ، تهویه هوا کارآمد نخواهد بود.

در هنگام انتخاب تهویه مطبوع برگشت پذیر باید بهره وری انرژی نیز در نظر گرفته شود. بسته به نتایج تست ها و مقایسه ها ، بهترین مدل های موجود در بازار دارای A+ یا یک برچسب هستند+++. کارشناسانی که تجزیه و تحلیل ها را انجام داده اند ، معتقدند که این مدل ها در مقایسه با سایر تهویه هوا قابل برگشت ، انرژی کمتری دارند.

ارزیابی محصول

تهویه مطبوع موبایل قابل برگشت Argo

تهویه مطبوع قابل برگشت Argo را تعریف کنید؟

با توجه به بررسی های کاربر ، تهویه مطبوع موبایل برگشت پذیر یکی از بهترین فروش در نتایج مقایسه است. استفاده از آن در تابستان و زمستان آسان است ، کارآمد و کارآمد است.

افرادی که آن را انتخاب کردند قدردانی از آن برای طراحی ساده و ظریف خود. با توجه به بازده تست ، تهویه مطبوع قابل برگشت Argo برای مصارف خانگی مناسب است.

با این حال چند ضعف در مورد تهویه مطبوع قابل برگشت Argo Argo گزارش شده است. از طریق مقایسه ها ، برخی از مشتریان از مزاحمت بسیار بالایی از سیستم استفاده می کنند.

دیگران متوجه یک اختلال در سیستم فعال سازی و غیرفعال سازی دستگاه. طبق اظهارنظرهای ذکر شده ، این تهویه هوا به یک مخزن به اندازه کافی برای لوله آبیاری آب نیاز دارد.

فواید ::

  • ساده و آسان برای استفاده.
  • کارآمد.
  • گرمایش سریع و خنک کننده.

معایب ::

  • دستگاه نسبتاً پر سر و صدا.
  • مدافعان در سیستم فعال سازی دستگاه.
  • برای آبیاری آب به یک مخزن بزرگ نیاز دارد.

تهویه مطبوع برگشت پذیر Diloc

تهویه مطبوع DILOC برگشت پذیر را تعریف کنید؟

با توجه به نتایج مقایسه ها ، تهویه مطبوع برگشت پذیر DILOC با قدرت و استحکام آن متمایز می شود. کاربران نکته خوبی دارند امکانات از دستگاهی که روزانه آن را قدرتمند می کند. پانل مصرف کنندگان ما معتقد است که تهویه مطبوع برگشت پذیر برند Diloc هم زیبایی شناسی و هم آسان است. که برای کاربران خصوصی مناسب است.

با این حال ، نظرات مصرف کننده نشان می دهد که تهویه مطبوع برگشت پذیر DILOC دارای برخی نقص های تولیدی است. برخی از محصولات واقعاً دارند ناکامی پس از دریافت بسته. آزمایش و بازخورد تطبیقی ​​همچنین صداهای آزار دهنده را در سطح کمپرسور گزارش می دهد. سایر کاربران از پایداری دستگاه استفاده می کنند.

فواید ::

  • قدرتمند و زیبایی.
  • ارزش زیادی برای پول.
  • سهولت نصب.

معایب ::

  • تولید نقص در مدل های خاص.
  • پر سر و صدا.
  • کیفیت عالی.

تهویه مطبوع موبایل کلارشتاین

تهویه مطبوع موبایل Klarstein را تعریف کنید؟

با توجه به بازخورد مشتری ، تهویه مطبوع موبایل Klarstein وارد دسته بندی می شود بهترین پیشنهادات از بازار. با طراحی نوآورانه و سیستم خنک کننده فوق العاده عملکرد خود اغوا می کند.

نظرات مصرف کننده و مقایسه نشان می دهد که این دستگاه حتی در شب طراوت دائمی را فراهم می کند. کسانی که تهویه مطبوع موبایل Klarstein را انتخاب کرده اند ، به ارزش آن برای پول کمک می کنند.

با این حال ، کاربرانی که برای تهویه مطبوع موبایل Klarstein تصمیم گرفته اند خصوصیات فنی مطابق با توصیف برند نیست.

به عنوان یک تصویر ، نوسان اتوماتیک که توسط فروشنده نشان داده شده است وجود ندارد. سایر مصرف کنندگان به دلیل چندین قسمت و اجزای مفقود شده ، در نصب تهویه هوا با مشکل روبرو شده اند.

فواید ::

  • طراحی مدرن و اصلی.
  • سیستم خنک کننده کارآمد.
  • ارزش زیادی برای پول.
  • زیبایی شناسی و حرکت آسان.

معایب ::

  • قطعات گمشده.
  • کنترل از راه دور کامل.
  • ویژگی هایی مطابق با توضیحات برند نیست.

مزایا و معایب شرح داده شده در نظرات مشتری

فواید

  • بهترین مدل های تهویه مطبوع برگشت پذیر نیستند پرانرژی نیست و بنابراین اقتصادی تر.
  • دستگاه های خیلی پر سر و صدا نیست.
  • دستگاه همه کاره : در هر فصلی کار کنید (سیستم گرمایشی در زمستان و سیستم خنک کننده در تابستان).
  • طراحی اصلی مناسب برای سالن های سبک معاصر.
  • مدل های خارج از مقایسه قدرتمند وت مقاوم.
  • شخصیت بصری تهویه مطبوع برگشت پذیر (کنترل از راه دور یکپارچه).
  • نتایج مقایسه نشان می دهد که نصب آنها آسان است.
  • ساده در نگهداری.
  • حمل آسان روزانه.
  • دستگاه های با عملکرد بالا برای استفاده خانگی از استفاده حرفه ای.

معایب

  • میزان صدا گاهی مهم.
  • مصرف بالای برق برخی از مدل های تهویه مطبوع برگشت پذیر.
  • مدل های کلاسیک بیشتر هستند دشوار برای حفظ در مقایسه با مدل های اخیر.
  • کمبود کیت نصب.
  • قیمت بالا مدل های بالا.
  • مدلهای پیشرفته گاهی اوقات به مداخله یک حرفه ای برای مونتاژ نیاز دارند.
  • برخی از مدل های نظرات فضای زیادی را اشغال کنید.
  • گاهی اوقات طراحی ساده مدل های خاص.
  • نتایج مقایسه ها اعلام می کند فقدان قدرت.
  • نقص تولیدی یا کمبود قطعات.

چه چیزی باید هنگام خرید یک تهویه مطبوع برگشت پذیر از آن مراقبت کرد ?

نواقصی که معمولاً هنگام انتخاب با آنها روبرو می شوند بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر از نظر عملکرد دستگاه هستند.

کارآمدترین مدل ها در مقایسه با تهویه مطبوع معمولی ، انرژی کمتری دارند و گران تر هستند. همه اینها به نیازها و بودجه خریدار بستگی دارد.

گزینه های جایگزین برای تهویه مطبوع برگشت پذیر

در میان گزینه های تهویه مطبوع برگشت پذیر ، می توانیم تهویه مطبوع سیار را ذکر کنیم. با توجه به نتایج چندین آزمایش ، این مدل ها A را نشان می دهند قیمت مناسب تر در مقایسه با مدل های برگشت پذیر. علاوه بر این ، می توان آن را بدون مشکل زیاد به همه جای خانه منتقل کرد.

با این وجود فکر کنید با راهنماهای مقایسه ای مشورت کنیدقبل از انتخاب یکی از این مدل ها برای جلوگیری از خرید بد.

اینترنت یا تجارت تخصصی: کجا باید تهویه مطبوع برگشت پذیر خود را بخرم ?

کجا باید ترجیح دهم تهویه مطبوع برگشت پذیر خود را بخرم؟

برای انتخاب صحیح تهویه مطبوع برگشت پذیر ، به شدت است توصیه شده برای انتخاب تجارت آنلاین.

این روش خرید ارائه می دهد مزیت آخرین بررسی های کاربر را با مقایسه قیمت در پیشنهادات مختلف موجود در بازار نمایش دهید.

علاوه بر این ، شما می توانید بهترین تهویه مطبوع برگشت پذیر در خانه ، صرف نظر از منطقه مبدا شما.

پیوندها و منابع اضافی

  • https: // www.izi-by-edf-renov.fr/blog/action-climatization- بازگرداندن#: ~: متن = 20climatization ٪ 20r ٪ c3 ٪ a9 vible ٪ 20 (همچنین ٪ 20appel ٪ c3 ٪ a9e ، در ٪ 20function ٪ 20de ٪ 20sison 20sison 20sison.
  • https: // www.چه حساسیت.FR/مجله/مزایا- Climatizer- بازگرداندن
  • https: // www.راه هوایی.com/fr/les-avantages-de-la-climatization- بازگرداندن/

پرسش

وقتی تهویه مطبوع برگشت پذیر کار نمی کند چه کاری باید انجام شود ?

به یاد داشته باشید در صورت تغییر آنها ، وضعیت فیلترها را بررسی کنید. اگر این شکست ادامه یابد ، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید.

آیا تهویه مطبوع قادر به گرفتن میکروب ها از خارج است ?

هیچ. تهویه مطبوع برگشت پذیر برای جلوگیری از نفوذ میکروب ها و باکتری ها طراحی شده است.

دارایی اصلی تهویه مطبوع برگشت پذیر چیست ?

دارایی اصلی آن در عملکرد همه کاره آن نهفته است: در تابستان ، طراوت را در خانه به ارمغان می آورد و در زمستان ، اتاق های دارای شرایط هوا را گرم می کند.

نحوه حفظ تهویه مطبوع برگشت پذیر ?

توصیه می شود به طور مرتب دستگاه را گرد و غبار کنید و هر از گاهی فیلترها را تمیز کنید.

تهویه مطبوع برگشت پذیر انرژی است ?

همه چیز به مدل انتخاب شده بستگی دارد. برخی از آنها انرژی بیشتری نسبت به سایرین دارند.

بهترین مارک تهویه مطبوع برگشت پذیر در سال 2023 چیست ?

قیمت میانگین

بهترین مارک تهویه مطبوع برای نصب در فرانسه چیست ? چه مارک ساکت ترین است ? چه مدل بهترین عملکرد را دارد ? برای تضمین راحتی بهینه در خانه ، تهویه مطبوع برگشت پذیر یک راه حل خوب است. بسیاری از مارک ها سیستم های گرمایشی را همراه با خنک کننده ارائه می دهند. در میان بزرگترین مارک ها ، ما به طور خاص میتسوبیشی یا دایکین را می یابیم.

قابل اطمینان ترین تولید کنندگان تهویه مطبوع برگشت پذیر چیست ?

شما پروژه نصب سیستمی را دارید که به شما امکان می دهد خانه خود را در زمستان گرم کنید و آن را در تابستان تازه کنید ? شما تعجب می کنید که چیست بهترین مارک تهویه مطبوع برگشت پذیر ? برای کمک به شما در مرتب کردن بهمن محصولات موجود در فروشگاه ها یا اینترنت ، در اینجا بهترین مارک های شناخته شده و داشتن تخصص واقعی وجود دارد.

تهویه مطبوع دیتسو تهویه مطبوع Heiwa

توشیبا

ما با توشیبا شروع می کنیم زیرا این مارک توسط فناوری آغاز شده است که سیستم های خنک کننده را متحول کرده است. این فناوری است معکوس که در اوایل دهه 90 به دنیا آمد. این اجازه می دهد تا تهویه هوا به بسته به دمای اتاق به طور خودکار تنظیم کنید. محصولات این برند ژاپنی در حاشیه فناوری قرار دارند ، در حالی که مراقبت از محدود کردن مزاحمت به محیط زیست است.

به سرعت یخچال را برای نصب تهویه هوا پیدا کنید.
قیمت متوسط: 1000 تا 6000 یورو (نصب شامل)
رایگان – سریع – بدون تعهد

میتسوبیشی

رهبر جهان در تولید تجهیزات الکترونیکی ، برند میتسوبیشی در بسیاری از کشورها به عنوان مرجع بازار شناخته شده و به عنوان یک مرجع بازار شناخته شده است. سایت های عملیاتی آن در اروپا مستقر است و کیفیت در قلب استراتژی برند است. هر واحد تهویه مطبوع برای اطمینان از a کاملاً کنترل می شود عملکرد بهینه. سلامت همچنین یکی از محورهای اصلی استراتژی آن است و به همین دلیل است سیستم های تصفیه هوا چشمگیر در محصولات آنها اجرا می شود.

راحتی حرارتی

دیکین

این برند ژاپنی بدون شک یکی از مشهورترین بخش تهویه مطبوع است. در سال 1924 ایجاد شد ، این اولین کسانی بود که نسخه برگشت پذیر را در سال 1958 منتشر کرد. علاوه بر کیفیت طراحی و خصوصیات فن آوری از واحدهای آن ،محیط یک محور بزرگ است که بر روی آن مرتکب شده است. پمپ های حرارتی (یا تهویه مطبوع برگشت پذیر) از Daikin همه از فناوری اینورتر بهره مند می شوند.

اقیانوس اطلس/فوجیتسو

شما به فرانسوی ساخته شده و شما تعجب می کنید که بهترین مارک تهویه مطبوع برگشت پذیر در بازار ما چیست؟ ? گروه اقیانوس اطلس بیش از 50 سال پیش برند خود را در Vendée تأسیس کرد. 11 کارخانه در سراسر فرانسه توزیع می شود.

آنجا برند فرانسوی در سال 1991 به یک برند بزرگ ژاپنی ، فوجیتسو در سال 1991 پیوست. از آنجا که آتلانتیک در زمان گرمایش نسبتاً تخصص داشت ، این مشارکت به برند اجازه داد تا با تولید محصولات جدید تهویه مطبوع ، زمینه عمل خود را گسترش دهد.

امروز گروه اقیانوس اطلس همچنان به نفع تولید فرانسوی است و بخشی از یک رویکرد قوی زیست محیطی است.

تخمین هایی از یخچال های مختلف در نزدیکی خود دریافت کنید.
تخمین قیمت: 1000 تا 6000 یورو (نصب شامل)
رایگان – سریع – بدون تعهد

سامسونگ

این غول پیشرفته در سراسر جهان برای کیفیت محصولات آن در بخش الکترونیک. این برند همچنین می داند که چگونه از این دانش و دانش استفاده کنید تا آن را با Domaine سرد تطبیق دهد. بنابراین فناوری نوآورانه خود را در طیف وسیعی از پمپ های حرارتی ادغام کرده است. مانند اکثر بازیکنان بخش ،محیط شرق در قلب نگرانی ها در سامسونگ ، که این امر باعث افتخار می شود که تمام استانداردهای زیست محیطی را در آن رعایت کنید.

نصب تهویه مطبوع 1

حامل

پیشرو تهویه مطبوع مدرن, حامل یکی از اصلی است تأمین کنندگان تهویه مطبوع برای متخصصان در سراسر جهان. این برند که بیش از یک قرن در بازار موجود است ، طیف کاملی از محصولات را در اطراف توسعه داده است رفتار و قدری تنظیم هوا. این از سیستم های گرمایش برگشت پذیر گرفته تا کارخانه های تصفیه هوا ، از جمله تولید آب یخ است.

میانه

این شرکت چینی در سال 1968 متولد شد. midea است رهبر فروش دستگاه تصفیه هوا و او به سرعت یک کل دارد دامنه داخلی تجهیزات تهویه مطبوع. قدرت آن در توانایی قافیه فناوری و اکولوژی بالا نهفته است. این تلاش خود را برای بهبود بهره وری انرژی با اطمینان از محدود کردن تأثیر محیطی تولید و استفاده از محصولات آن متمرکز می کند.

  • قابل اطمینان ترین تولید کنندگان تهویه مطبوع برگشت پذیر چیست ?
  • نحوه انتخاب بهترین برند تهویه مطبوع برگشت پذیر ?
  • علائم تهویه مطبوع برگشت پذیر: سوالات مکرر

نحوه انتخاب بهترین برند تهویه مطبوع برگشت پذیر ?

همانطور که مشاهده می کنید ، از نظر تهویه مطبوع برگشت پذیر ، تولید کنندگان در حال فروش در بازار هستند. علاوه بر برند که البته برای اطمینان از کیفیت محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است ، به ویژه معیارهای دیگر باید در نظر گرفته شود تعادل حرارتی.

برای بهینه سازی کارآیی و عملکرد انرژی نصب تهویه مطبوع آینده خود ، در اینجا لیستی از پارامترهایی وجود دارد که باید در انتخاب مدل ، چه در برند و چه در قدرت ، در نظر گرفته شود.

سطح عایق خانگی

این معیار شماره 1 است ، زیرا این کسی است که توانایی خانه شما را برای به یاد آوردن طراوت یا گرمای پراکنده شده توسط سیستم تهویه مطبوع تعیین می کند. عایق خوب خانه به چندین عامل بستگی دارد:

  • آنجا کیفیت نمایندگی خارجی ؛
  • در نوع خاک ؛
  • در نوع سقف و کیفیت پوشش ؛
  • منضخامت دیوارهای خارجی ؛

خیلی اوقات ، بد است عایق اتاق زیر شیروانی که در منشأ a است از دست دادن انرژی در خانه. در واقع ، به یاد داشته باشیم که هوا بالا می رود ، و اگر سقف به اندازه کافی ضد آب نباشد ، دومی به راحتی فرار می کند. برای اصلاح این وضعیت ، عایق بندی خاص اتاق زیر شیروانی توصیه می شود.

حجم قطعات

هرچه ارتفاع اتاق بالاتر باشد ، سطح اتاق بزرگتر خواهد بود ، سیستم تهویه مطبوع برای رسیدن به راحتی حرارتی مورد نظر باید قدرتمندتر باشد.

قیمت یخچال را بر روی خود مقایسه کنید.
قیمت متوسط: 1000 تا 6000 یورو (نصب شامل)

تعداد سرنشینان و سبک زندگی

ترکیب خانواده نیز یک معیار مهم است. هرچه سرنشینان بیشتر باشد ، بیشتر مصرف انرژی مهم است. علاوه بر این ، سبک زندگی نیز بسته به خانواده ها متفاوت است. در حالی که برخی از ساکنان به دنبال طراوت و درجه حرارت در حدود 19 – 20 درجه در خانه هستند ، برخی دیگر از دمای بالاتر قدردانی می کنند. این داده ها همچنین در انتخاب سیستم تهویه مطبوع در نظر گرفته می شوند.

تهویه مطبوع برگشت پذیر سیاه

مکان جغرافیایی

آنجا محل زندگی نقش مهمی در انتخاب محصول در بین بهترین مارک های تهویه مطبوع برگشت پذیر دارد. در واقع ، اگر در منطقه ای ملایم مانند جنوب فرانسه زندگی می کنید ، نیازهای گرمایشی در مقایسه با اقامتگاه واقع در قسمت شمالی کمتر خواهد بود. برعکس ، در تابستان ، نیاز به تجدید خانه بیشتر در جنوب نسبت به شمال احساس می شود. بسته به وضعیت ، بنابراین لازم است ظرفیت های گرمایشی یا سرمایش.

علاوه بر این ، قرار گرفتن در معرض و سطح دهانه ها نیز نقش مهمی ایفا می کند ، زیرا خانه ای با پنجره های بزرگ خلیج به سمت جنوب ، ورودی گرما را ارتقا می بخشد. از طرف دیگر ، قرار گرفتن در معرض شمال مانع از گرم شدن آفتاب در خانه در زمستان می شود ، اما آن را از گرمای تابستان حفظ می کند.

کدام تماس برای ارزیابی حرارتی ?

برای تخمین بهترین قدرت تهویه مطبوع برگشت پذیر خود ، بهترین تماس با یخچال است. علاوه بر ارزیابی مورد نظر ، او همچنین می تواند شما را به عنوان یک متخصص در مورد بهترین مارک تهویه مطبوع برگشت پذیر مشاوره دهد.

علائم تهویه مطبوع برگشت پذیر: سوالات مکرر

بهترین برند تهویه مطبوع: میتشوبیشی یا دایکین ?

این دو مارک نیز کیفی هستند ، زیرا آنها تخصص کاملی در تهویه مطبوع دارند. اینها در واقع بازیکنان طولانی در بازار سرد هستند که خود را به عنوان رهبر مستقر کرده اند. علاوه بر این ، مانند اکثر شرکت ها در همان بخش ، مارک های Daikin و Mitshuishi به ویژه درگیر یک رویکرد زیست محیطی هستند.

آیا نصب تهویه مطبوع بسته به مارک متفاوت است ?

به طور کلی ، خواه یک تهویه مطبوع Heiwa یا Daikin باشد ، اصل نصب تهویه هوا یکسان است. اغلب ، این یک سیستم پمپ حرارتی است که از یک واحد در فضای باز و یک یا چند واحد داخلی تشکیل شده است. در هر صورت ، مراجعه به دستورالعمل های نصب ارائه شده توسط سازنده مهم است. ما همچنین به شما توصیه می کنیم برای نصب و راه اندازی با یک متخصص تماس بگیرید.

این وظیفه شماست که بدانید آیا واجد شرایط استفاده از برخی از کمک های دولتی برای خرید تهویه مطبوع یا پمپ حرارتی هستید.

آیا همه مارک ها خدمات پس از فروش دارند ?

بله ، و بیشتر اوقات ، آنها هستند متخصصان برند یا تعمیرکاران تأیید شده که در صورت ترمیم تهویه هوا مداخله می کند. با این حال ، بسته به محل خرید شما انتخاب کرده اید ، شرایط ضمانت ممکن است متفاوت باشد. توصیه می شود در مورد قرارداد نگهداری تهویه مطبوع اطلاعات کسب کنید.

آیا می دانید ?

از سال 2015 ، همه تولید کنندگان ، هر چه از نظر محصول ، موظفند در مورد زمان در دسترس بودن قطعات یدکی به مصرف کننده اطلاع دهند. این داده ها باید قبل از خرید در دسترس باشد و می تواند یک معیار تعیین کننده انتخاب باشد.

چه ویژگی هایی را باید در نظر بگیرید تا تهویه مطبوع برگشت پذیر آن را انتخاب کنید ?

چندین معیار بر قیمت تهویه مطبوع برگشت پذیر تأثیر می گذارد و باید در انتخاب شما در نظر گرفته شود:

  • آنجا قدرت : این بدیهی است که معیار شماره 1 است زیرا این همان است که ظرفیت دستگاه شما را به درستی انجام می دهد
  • آنجا عملکرد صوتی : یکی از نقاط ضعف مدل های خاص (به ویژه سطح ورودی) از نظر مزاحمت صدا است. این پارامتر از همه مهمتر است زیرا واحدهای داخلی اغلب در اتاقهای نشیمن مانند اقامت هستند.
  • در طرح : این معیار ممکن است ثانویه به نظر برسد. با این حال ، نباید فراموش کرد که واحدهای مرتب شده در اتاق های نشیمن اغلب قابل مشاهده هستند ، به خصوص اگر اینها مدل های تقسیم شده باشند. اگر می خواهید با احتیاط ترین نصب ، تهویه مطبوع قابل برگشت قابل برگشت گزینه ای است که باید در نظر بگیرید ، مشروط بر اینکه طرح خانه شما به شما امکان می دهد آن را در نظر بگیرید.