بهترین هشدارهای خانه 2023 – تست و مقایسه ، بهترین هشدارهای خانه بدون اشتراک چیست? مقایسه 2023

بهترین هشدارهای خانه بدون اشتراک چیست? مقایسه 2023

مانند متخصصان ، از نظر امنیت ، با رزرو یک ساحل بازتاب قبل از خرید ، باید زنگ خطر بی سیم خود را انتخاب کنید. بله اما چه فکر کنیم ? در مقایسه های ما ، ما این افتخار را به همه شما می بخشیم معیارهای لازم به یک خرید با کیفیت. آزمایشات انجام شده و بررسی مشتری به ما اجازه می دهد تا قبل از خرید زنگ هشدار خانه بی سیم ، معیارها را رعایت کنیم.

9 بهترین هشدار خانه 2023 – هشدار تست خانه و مقایسه

نیاز به احساس امنیت یا محافظت از خانه شما در برابر نفوذ ، به طور کلی انگیزه خرید یک سیستم نظارت را ایجاد می کند. دستگاه های ایمنی مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد احساس آرامش بیشتری داشته باشید. هشدارهای خانگی بخشی از این دستگاه ها هستند. در میان بسیاری از پیشنهادات موجود در بازار ، انتخاب صحیح گاهی اوقات دشوار است. به همین دلیل ، تیم متخصصان ما به این موضوع علاقه مند شدند. ما در مقایسه محصولات و خدمات متخصص هستیم. ما این مقایسه کننده را به هشدارهای خانگی اختصاص داده ایم تا شما را در تصمیم خرید خود پشتیبانی کنید. با مقایسه کننده ما مشورت کنید و خدمات ارائه دهندگان هشدار را برای خانه خود کشف کنید.

لیست هشدار خانگی بهترین محصولات 2023

لیست هشدار خانگی بهترین محصولات 2023

آخرین بروزرسانی: 23.09.2023

ارزیابی ها 1001 را بخوانید

به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید

مقایسه بزرگ هشدارهای خانگی

تیم متخصصان ما این کار را انجام دادند به طور مستقل و عینی مطالعه کنید. این مقایسه بدون تأثیر از طرف یک برند ، یک گروه یا یک اسپانسر انجام شد.

تخصص ما مبتنی بر یک تجربه تأیید شده در مقایسه خدمات و محصولات است. هدف ما حمایت از مصرف کنندگان برای به دست آوردن اطلاعات اساسی و بهترین انتخاب را انجام دهید.

با تشکر از این مقایسه ای که به هشدارهای خانگی اختصاص داده شده است, شما اطلاعات و مشاوره ای خواهید داشت ، ثمره تجزیه و تحلیل ما در مورد بسیاری از نظرات و بازگشت تجربیات مشتریان کاربر.

یوتیوب

MIT DEM LADE DES VIDEOS AKZEPTIERE SIE DITENSCHUTZERKLäRUNG VON YOUTUBE.
مهرن

YouTube onmer enentsperren

زنگ خانگی چیست

این که

زنگ هشدار خانه یک است مجموعه ای از سیستم های الکترونیکی در یک منطقه نصب شده و برای تشخیص یک نفوذ یا فعالیت غیرقانونی طراحی شده است.

به طور کلی ، این سیستم به یک مرکز کنترل وصل شده است به خدمات صالح هشدار دهید هنگامی که زنگ هشدار ایجاد می شود. این امر به طور کلی از ردیاب های حرکتی ، سنسورهای تماس و سایر دستگاه های متصل شده توسط کابل های بی سیم یا سیگنال ها تشکیل شده است.

هشدار خانه چگونه کار می کند ?

زنگ خطر دقیقاً چگونه کار می کند؟

بیشتر هشدارهای داخلی کار می کنند با یک برنامه تلفن هوشمند, که به شما امکان می دهد سیستم خود را از راه دور کنترل کنید ، هر کجا که هستید.

با تشکر از اعلان های ارسال شده به طور مستقیم در دستگاه خود ، می توانید بررسی کنید که آیا سیستم مسلح است یا خیر ، وقتی شخصی وارد اموال شما می شود و حتی در صورت نصب دوربین در سایت ، هشدارهایی دریافت می کنید و حتی در صورت نصب دوربین های ویدیویی زنده نیز تماشا می کنید.

چه زمانی و برای چه کسی ، زنگ خطر در خانه مهم است ?

هرکسی

زنگ هشدار خانه یک است سرمایه گذاری وارداتt برای هر کسی که مایل به محافظت از دارایی و عزیزان خود است.

این که آیا شما صاحب یک خانه یا مستاجر یک آپارتمان هستید ، یک سیستم امنیتی می تواند شما را به ارمغان بیاورد آرامش خاطر از نظر امنیت.

همچنین ایده خوبی برای کسانی است که اغلب سفر می کنند و باید کالاهای خود را از راه دور نظارت کنند یا مقالات پرهزینه ای برای محافظت دارند. وضعیت شما هر چه باشد ، یک زنگ هشدار خانه ارائه می دهد حفاظت بیشتر ممکن است شما نیاز داشته باشید.

چه نوع هشدارهای خانگی وجود دارد ?

وجود دارد انواع مختلف سیستم های هشدار خانگی برای پاسخگویی به نیازهای انواع خاصیت. اینجا چندتایی هستند :

هشدارهای چوبی:

یک هشدار سیمی در مقایسه

این سیستم ها از یک منبع تغذیه استفاده می شوند و دارای دامنه ویژگی ها مانند آشکارسازهای حرکتی ، سنسورهای تماس ، جوش های وحشت ، آشکارسازهای دود و غیره.

هشدارهای بی سیم:

این سیستم ها نیازی ندارند بدون سیم کشی و با اتصال به a می توان به سرعت و به راحتی نصب کرد شبکه Wi-Fi یا با استفاده از سیگنال سلولی. آنها ویژگی های مشابه سیستم های سیمی را ارائه می دهند اما ممکن است فاقد برخی از F باشدمسح پیشرفته.

دوربین های امنیتی هوشمند:

این دوربین ها به شما امکان می دهند با انتشار از راه دور خاصیت خود را کنترل کنید فیلم های زنده در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود. بسیاری از مدل ها نیز از ظرفیت برخوردار هستند دید در شب و یک سیستم صوتی دو طرفه برای راحتی بیشتر.

یوتیوب

MIT DEM LADE DES VIDEOS AKZEPTIERE SIE DITENSCHUTZERKLäRUNG VON YOUTUBE.
مهرن

YouTube onmer enentsperren

چه خدماتی را می توان در یک سیستم هشدار خانه گنجانده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است ?

خدمات موجود در یک هشدار خانه در یک مقایسه

سیستم های هشدار مسکونی ممکن است شامل یک انواع خدمات مانند نظارت 24 ساعته ، اعلان های اتوماتیک ، کنترل دسترسی از راه دور ، نظارت تصویری و موارد دیگر.

مهمترین خدمات به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد, اما در اینجا برخی از ویژگی های اساسی برای جستجوی هر سیستم وجود دارد.

  • نظارت 24/7 : این به شما امکان می دهد آرامش ذهن داشته باشید تا بدانید که در صورت ایجاد زنگ خطر بلافاصله هشدار داده می شود.
  • اعلان های خودکار : در صورت اضطراری ، هشدارها می توانند به طور خودکار هشدارها را از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به مخاطبین مشخص شده ارسال کنند
  • کنترل دسترسی از راه دور : شما می توانید از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود برای بازو یا خلع سلاح سیستم استفاده کنید ، هر کجا که هستید
  • نظارت تصویری : امنیت

چه خدماتی به طور کلی در زنگ خانه گنجانده نشده است ?

ورودی کلیدی

این عملکرد به طور کلی در سیستم های هشدار مسکونی گنجانده نشده است ، اگرچه برخی از شرکت های امنیتی می توانند آن را ارائه دهند سرویس اضافی.

خدمات قفل ساز

باز هم ، این یک است سرویس برای جستجوی جداگانه یا علاوه بر این برای خرید.

اتوماسیون خانگی

بیشتر سیستم های هشدار برای ارائه طراحی شده اند توابع ایمنی اساسی و ادغام دستگاه های اتوماسیون خانگی مانند چراغ ، ترموستات و غیره را فراهم نکنید.

خدمات مداخله پزشکی:

مگر اینکه سیستم شما مجهز به دکمه هشدار پزشکی یا عملکرد مشابه باشد ، شما مجبور به خرید یک سیستم هشدار پزشکی جداگانه برای کمک در اورژانس پزشکی.

یوتیوب

MIT DEM LADE DES VIDEOS AKZEPTIERE SIE DITENSCHUTZERKLäRUNG VON YOUTUBE.
مهرن

YouTube onmer enentsperren

هزینه / هزینه

هزینه

هزینه یک سیستم هشدار داخلی بستگی به نوع و خصوصیات دارد که شما انتخاب می کنید. به طور کلی ، شما باید مبلغ اولیه تجهیزات و نصب و همچنین هزینه های نظارت ماهانه را بپردازید.

در گزینه های پرداخت از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است ، اما به طور کلی شامل پرداخت کارت اعتباری ، بدهی مستقیم یا به صورت نقدی است.

برخی از شرکت ها همچنین می توانند برنامه های پرداختی را ارائه دهند که اجازه می دهدبا گذشت زمان هزینه را بپیچید.

به یاد داشته باشید که در مورد پیشنهادهای ویژه وقتی به دنبال سیستم هشدار هستید.

نحوه مقایسه تأمین کنندگان زنگ خانگی?

چگونه می توان یک هشدار خانه را در یک مقایسه مقایسه کرد؟

وقتی تأمین کنندگان زنگ مسکونی را با یکدیگر مقایسه می کنید ، مهم استمعاینه کردن مانند خدمات مشتری ، هزینه های نصب و نگهداری ، خدمات نظارتی ارائه شده ، کارکردهای امنیتی موجود در سیستم (مانند دوربین ها و ردیاب های حرکتی) ، گزینه های اضافی موجود ، سهولت استفاده و گزینه های پرداخت.

علاوه بر این ، شما باید در نظر بگیرید پیشنهادات یا تخفیف ویژه پیشنهاد شده. همچنین خواندن نظرات سایر مشتریان و مقایسه قیمت بین تأمین کنندگان مختلف نیز مهم است.

با گذراندن وقت به تمام گزینه های خود را با دقت مقایسه کنید, می توانید مطمئن شوید که بهترین سیستم هشدار داخلی را برای رفع نیازهای خود دریافت می کنید.

وقتی نتیجه گیری ارزشش را دارد ?

نتیجه گیری از

نصب زنگ خانه یک است تصمیم مهم و می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای آرامش خاطر شما باشد. اگر به دنبال یک افزایش امنیت برای خانه یا مشاغل شما ، یک سیستم زنگ خطر مسکونی که توسط متخصصان نصب شده است می تواند حفاظت مورد نیاز شما را برای شما فراهم کند.

با توجه به تعداد زیادی از تأمین کنندگان که ویژگی ها و خدمات مختلفی را ارائه می دهند ، مهم است گزینه ها را با دقت مقایسه کنید برای پیدا کردن مواردی که نیازهای شما را برآورده می کند. برای تصمیم گیری خود تمام عوامل ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید و حتماً سیستمی را پیدا خواهید کرد که متناسب با شما باشد.

با نصب سیستم هشدار داخلی با کیفیت عالی, شما از افزایش امنیت برای فردا اطمینان حاصل می کنید. سرمایه گذاری در یک سیستم زنگ هشدار اکنون می تواند در آینده و بدون اینکه آرامش خاطر خود را فدا کند ، در آینده و هزینه شما صرفه جویی کند.

چه چیزی باید در زمان تغییر/ نتیجه گیری مراقب باشم (بسته به عنوان) ?

در مورد چه چیزی باید مراقب باشید

نصب سیستم هشدار خانگی شامل امضای یک قرارداد طولانی مدت. بنابراین درک کامل شرایط این قرارداد ، مجازات ها در صورت خاتمه زودهنگام و هزینه های اضافی ، در صورت تصمیم گیری برای به روزرسانی یا اضافه کردن خدمات بسیار مهم است.

علاوه بر این ، حتماً بخوانید شخصیت های کوچک قرارداد به منظور درک هزینه ها یا محدودیت های پنهان. فراموش نکنید که در مورد تخفیف های موجود و همچنین گزینه های پرداخت اطلاعاتی کسب کنید.

سرانجام ، مهم است که تأیید کنید که سیستم شما به همه پاسخ می دهد کدهای ساخت و ساز محلی و الزامات بیمه قبل از امضای قرارداد.

با آگاهی از این مشکلات احتمالی و صرف وقت برای مقایسه تأمین کنندگان مختلف ، می توانید اطمینان حاصل کنید که یک سیستم هشدار خانگی پیدا کرده اید که بدون شکستن بانک نیازهای شما را برآورده می کند.

ارائه 7 ارائه دهنده خدمات اصلی

Verisure یکی از قدیمی ترین است شرکت های هشدار داخلی در اروپا. این طیف وسیعی از سیستم های هشدار قابل تنظیم را با ارائه می دهد توابع امنیتی پیشرفته مانند آشکارسازهای حرکتی ، سنسورهای درب/پنجره ، سنسورهای سیل ، دوربین های HD و آشکارسازهای دود.

هومیریس یک است شرکت فرانسوی تخصصی در سیستم های امنیتی داخلی متصل. طیف وسیعی از محصولات آنها شامل سنسورهای درب و پنجره ، ردیاب های حرکتی و موارد دیگر است. علاوه بر سیستم های هشدار سنتی ، آنها ارائه می دهند ویژگی های اتوماسیون خانگی هوشمند, مانند کنترل صدا و دسترسی از راه دور از طریق دستگاه های تلفن همراه

Somfy یک شرکت ایمنی داخلی فرانسوی است که در آن متخصص است محصولات موتوری مانند ویندوز و درها ، پرده ها ، پرده ها و موارد دیگر. پیشنهاد خدمات امنیتی شامل یک à la service, بدون درگیری.

Netatmo مارک گروه Legrand است. مارک ارائه می دهد سیستم های مختلف برای تأمین امنیت خانه : دوربین های نظارت ، آلارم ، ردیاب دود ..

خدمات گروه نارنجی ، اختصاص داده شده به نظارت از راه دور خانگی. نارنجی ارائه می دهد خدمات کامل برای تأمین امنیت خانه, از نصب تا نظارت از راه دور به لطف اشتراک ماهانه.

IMA محافظت می کند متخصص امنیت و نظارت از راه دور حدود 20 سال است که با توجه به نیازها و بودجه ، پیشنهاد متنوعی را ارائه می دهد.

SFR Box Secure a است راه حل ایمنی داخلی بی سیم که شامل یک سیستم از دوربین های داخلی/خارجی و آشکارسازهای حرکتی با سنسورهای واقعی است.

یوتیوب

MIT DEM LADE DES VIDEOS AKZEPTIERE SIE DITENSCHUTZERKLäRUNG VON YOUTUBE.
مهرن

YouTube onmer enentsperren

بهترین هشدارهای خانه بدون اشتراک چیست ? مقایسه 2023

رقمی که اخیراً مورد توجه شما قرار گرفته است: تخمین زده می شود که یک سارق هر 2 دقیقه در فرانسه اتفاق می افتد ! از آن زمان ، شما از سرقت دزدی اضطراب دارید … و اگر برای به دست آوردن آرامش ، زنگ خطر را انتخاب کنید ? متصل ، نصب آسان خود ، کارآمد و با ارزش خوب برای پول ، تمام مزایای نظارت بهینه در محل اقامت شما را دارد. انتخاب ما از بهترین هشدارهای خانه را بدون اشتراک کشف کنید !

کیت زنگ هشدار 5 قطعه

انتخاب سرمقاله

  • سهولت نصب
  • ردیاب های کارآمد
  • پوشش سیگنال خوب

کیت زنگ هشدار

ارزش پول

  • سادگی نصب
  • کنترل صدا
  • کنترل از راه دور به لطف برنامه اختصاصی

هشدار خانگی Somfy 2401497

  • فناوری تشخیص ارتعاش ثبت شده ثبت شده
  • سهولت نصب
  • استقلال خوب
  • 2. نسبت بهترین کیفیت/قیمت: کیت Agshome هشدار
  • 4. یک سطح ورود اساسی و ساده: Tiiwee A1
  • 5. برای بیشترین تقاضا: کیت هشدار 10 قطعه حلقه
  • 6. سطح ورودی مؤثر: yiseele بی سیم 9 اتاق

چرا بدون اشتراک هشدار خانه را انتخاب کنید ?

هنگام تأمین امنیت خانه ، آسان است که گرفتار شوید. ما بین تماس با همسایگان خود دریغ می کنیم یا خانه خود را با تله های حواس پرت می کنید مانند مامان دلم برای هواپیما تنگ شده بود. در هر دو مورد ، در دراز مدت قابل دوام نیست … گزینه دیگر: سرمایه گذاری در یک سیستم هشدار سیمی با سیستم نظارت از راه دور با یک شرکت تخصصی. اما در اینجا دوباره ، نصب و اشتراک در خدمات مختلف می تواند طولانی و پرهزینه باشد. بنابراین خرید یک سیستم هشدار بدون اشتراک می تواند یک راه حل جایگزین بهتر باشد. ارزان تر ، نصب و استفاده آسان ، کاملاً در زندگی روزمره شما قرار می گیرد و باعث می شود در آرامش و ایمنی به دست بیاورید !

چگونه هشدار خانه خود را بدون اشتراک انتخاب کنیم ?

برای کمک به شما در انتخاب خود ، در اینجا معیارهایی برای در نظر گرفتن بهترین هشدار برای خانه خود وجود دارد:

  • دامنه سیستم : آشکارسازهای ادغام شده در سیستم هشدار شما باید بتوانند مساحت محل اقامت شما را بپوشانند. از جمله مناطق کمتر در دسترس. به عنوان بخشی از سیستم هایی با دوربین نظارت ، به یاد داشته باشید که زاویه ای را که می تواند تحت پوشش هدف دوم باشد بررسی کنید. شما نباید به سارقان فرصتی برای عبور از مش های شبکه بدهید.
  • سهولت نصب و استفاده : یک زنگ هشدار بی سیم باید بدون مهارت فنی پیشرفته نصب و استفاده شود. متصل ، در زندگی روزمره شما از طریق تلفن هوشمند شما متناسب است. شما به راحتی کنترل خانه خود را بدون استفاده از ارائه دهندگان کنترل می کنید.
  • گزینه های امنیتی چندگانه : برای اینکه با انتظارات خود قاب کنید ، سیستم هشدار شما باید دارای ویژگی هایی باشد که با پیکربندی محل اقامت و سبک زندگی شما سازگار باشد. از جمله این موارد به طور کلی یافت می شود: تشخیص حرکات ، درها و ویندوزهای ضد تحریک ، دوربین های نظارتی ، اتصال موبایل توسط شبکه GSM و امکان کنترل زنگ هشدار از راه دور از یک برنامه.

1. انتخاب سرمقاله:
کیت حلقه زنگ 5 قطعه

  • سهولت نصب
  • ردیاب های کارآمد
  • پوشش سیگنال خوب
  • کنترل از راه دور به لطف برنامه اختصاصی
  • دوره تحریک آژیر زنگ غیر قابل تنظیم
  • هشدار با اعلان ساده
  • تماس تلفنی هشدار خودکار به لطف اشتراک

زنگ هشدار 5 به عنوان کیت اصلی هشدارهای اشتراک از حلقه ادعا می شود. شرکت آمریکایی تجربه خود را در زمینه درب های درب متصل قرار داده است تا زنگ بی سیم کارآمد را برای شما فراهم کند.

مانند سایر مدلهای ارائه شده در این مقایسه ، این بسته شامل یک واحد مرکزی ، یک صفحه کلید فعال سازی دیجیتال ، یک ردیاب حرکت ، یک سنسور باز و یک تقویت کننده سیگنال است. نصب آن آسان است ، بدون نیاز به ابزارهای پیچیده یا مهارت های فنی. برنامه حلقه سپس به شما امکان می دهد سیستم را از راه دور کنترل کنید. همچنین می توانید زنگ هشدار خود را در سیستم کنترل صوتی خود مانند Alexa از آمازون ادغام کنید (حلقه بودن یک بخش گروهی). نکته مهم این کیت استفاده از یک شبکه موج Z است که امکان اتصال بهینه بین تمام مؤلفه ها را فراهم می کند. یک شبکه مستقل که اتصال Wi-Fi شما را با دستگاه های متصل اضافی اشباع نمی کند. سرانجام ، پوشش اساسی 80 متر مربع است که برای اسکان با اندازه متوسط ​​بیش از حد کافی است.

اگر کل بسیار واکنشی و کاربردی باشد ، با این وجود لازم است برخی از نقاط ضعف را یادداشت کنید. به عنوان مثال ، دوره 60 ثانیه (قابل تنظیم) بین تشخیص یک نفوذ و تحریک آژیر زنگ وجود دارد. کمی طولانی ، به خصوص که یک اطلاع رسانی ساده شما را از دومی هشدار می دهد. برای حداکثر امنیت ، بنابراین برای دریافت یک تماس تلفنی اضافی باید واکنشی واکنشی داشته باشید یا در یک اشتراک 10 یورویی مشترک شوید. به همه توجه داشته باشید که سر و صدای هشدارها در اکثر موارد برای انجام سارقین کافی است.

کیت هشدار 5 قطعه حلقه حلقه مزایای بیشتری نسبت به معایب ، برای محافظت کارآمد با قیمت مناسب تر از پسر عموی های بالا آن ارائه می دهد. این امر آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران خواستار تبدیل می کند. در رتبه بندی ما سزاوار جایگاه انتخاب خود است !

2. نسبت بهترین کیفیت/قیمت: کیت Agshome هشدار

  • سادگی نصب
  • کنترل صدا
  • کنترل از راه دور به لطف برنامه اختصاصی
  • ارزش زیادی برای پول
  • فقط با wi-fi کار می کند
  • عملکرد استاندارد

کیت هشدار خانه بی سیم Agshome ، مانند رقبای خود ، در سادگی نصب و استفاده از آن بازی می کند. برای یک بار ، یک پایه محافظت استاندارد خوب با سنسورهای 5 درب/پنجره خود ، که همه به یک ایستگاه پایه متصل هستند ، ارائه می دهد. دومی از طریق نوارهای چسب مستقر شد. عملی برای کمتر DIY. Ditto برای واحد هشدار مرکزی ، چند دور و نوبت بازی می شود.

شما می توانید از برنامه Smart Life با بسیاری استفاده کنید تا بتوانید با توجه به ورودی ها ، زنگ خطر را فعال یا غیرفعال کنید. بنابراین بیشترین ارتباط از احتمال کنترل همه چیز از راه دور قدردانی خواهد کرد. دومی حتی امکان ارتباط زنگ هشدار خود را با سیستم های کنترل صوتی از نوع Alexa یا Google Home خواهد داشت.

اما به دلیل سازگاری محدود به شبکه Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز ، ما به اتصال این نوع و بنابراین هرگونه خرابی وابسته هستیم … ایده این که بتوانید به لطف اشتراک در یک سرویس ، محصول را توسعه دهید بنابراین تماس تلفنی در صورت مداخله فراموش می شود. با این حال ، منبع تغذیه و باتری اضطراری در صورت قطع برق ، زنگ خطر را به خود اختصاص می دهد. که باعث می شود با وجود همه چیز ، حداقل سطح امنیت را حفظ کنید.

بسته هشدار بی خانمان بی سیم Agshome یک سیستم محافظت کاملاً صحیح را ارائه می دهد که متناسب با اکثر خانوارها باشد. عملکرد استاندارد که با یکی از بهترین کیفیت/قیمت در بازار همراه است. این زنگ هشدار سارقان را خاموش می کند و باعث می شود شما در آرامش به دست بیاورید !

3. بالای بالای:
هشدار خانگی 2401497 از SOMFY

  • فناوری تشخیص ارتعاش ثبت شده ثبت شده
  • سهولت نصب
  • استقلال خوب
  • کنترل از راه دور از برنامه اختصاصی
  • سیستم تکاملی
  • ارزش پول

SOMFY نه تنها در زمینه اتوماسیون منزل بلکه در دنیای هشدارهای خانه نیز یک برند ضروری است. این برند در تمایل به سازگاری با انواع مشتری ، گزینه های دیگری را برای سیستم های نظارت سنتی خود با اشتراک ارائه می دهد. با محدوده هشدار خانگی ، ضمانت یک راه حل ایمنی متصل ، کارآمد و مقیاس پذیر را به شما ارائه می دهد.

یکی از مشخصات این بسته این است که ردیاب های آن فناوری Intellitagag را ثبت کرده اند. با تشکر از شناخت هوشمندانه از ارتعاشات ، آنها حتی قبل از ورود متجاوز ، محرک آژیر هشدار را می دهند ! یک مزیت دیگر ، دهانه های درها یا پنجره ها را تشخیص می دهد ، اما همچنین سعی در غیرفعال کردن آن دارد (لگد زدن ، انتشار مجدد). بنابراین شما ضمانت دارید که از نظر تشخیص بهترین چیز را داشته باشید !

نصب آسان ، همه لوازم جانبی فقط در چند دقیقه از طریق برنامه SOMFY Protect به تلفن هوشمند خود وصل می شوند. دومی امکان نظارت بر خانه خود را در هر کجا که هستید به شما ارائه می دهد و حتی به طور موقت اجازه دسترسی به عزیزان یا همسایگان خود را می دهد تا در صورت وقفه -در صورت وقفه و مداخله کنند. زنگ خطر خانه نیز مقیاس پذیر است. شما می توانید سیستم خود را با توجه به نیاز خود با آشکارسازها یا نشان های اضافی ، دوربین های نظارتی و حتی آشکارسازهای دود تکمیل کنید.

با کیت خانگی هشدار خود ، Somfy در مورد آنچه شهرت آن را ایجاد می کند ، گشت و گذار می کند: محصولات بالا ، پر از فناوری های نوآورانه و کارآمد. به ناچار هزینه مشخصی دارد. اما فواید بسیاری از نظر عملکرد و شخصی سازی بدون شک دوستداران اتوماسیون خانگی را اغوا می کند !

4. یک سطح ورود اساسی و ساده: Tiiwee A1

  • سادگی نصب و استفاده
  • ارزش زیادی برای پول
  • عملکرد محدود
  • استقلال ضعیف
  • بدون کنترل از راه دور

سیستم زنگ هشدار A1 از برند Tiiwee ، به عنوان سطح ورودی کامل در وسط هشدارهای بی سیم خانه ایستاده است. این زنگ خطر برای سهولت نصب و استفاده از آن است.

برای نصب آن ، هیچ چیز ساده تر نیست ، درها یا ردیاب های پنجره از طریق نوارهای چسب و مورد هشدار به لطف پیچ و تاب ساده وصل می شوند. در اینجا ، هیچ روش پیچیده جفت شدن ماژول های مختلف. دومی در واقع در حال حاضر با واحد هشدار مرکزی و وام به اشتغال از قبل آماده شده اند. برای استفاده از آن ، به همان راحتی ، فقط باید آن را با یک کنترل از راه دور قابل حمل فعال یا غیرفعال کنید. بازی کودکان.

با این حال ، چه کسی می گوید سادگی استفاده لزوما می گوید برخی از ویژگی های محدود. فقط با دو ردیاب ، می توانید یک درب ورودی اصلی و یک پنجره پنجره را حداکثر تضمین کنید. به همین ترتیب ، غذا با باتری های AAA ، اگرچه پیدا کردن آن آسان است ، اما استقلال را محدود می کند.

سیستم A1 از Tiiwee ارزش خوبی برای پول برای استفاده ساده و کارآمد دارد ، با تنظیمات کمی برای مدیریت. قیمت سطح ورودی که به نظر می رسد از آن سودمندتر است زیرا این زنگ هشدار نیازی به عضویت در هر اشتراک ندارد. با این وجود بیشترین خواستار باید در لوازم جانبی اضافی سازگار سرمایه گذاری کند یا مدل هایی با قابلیت های بیشتر انتخاب کند.

5. برای بیشترین تقاضا: کیت هشدار 10 قطعه حلقه

  • تعداد زیادی دستگاه تشخیص,
  • برنامه حلقه برای نظارت از راه دور
  • دوربین نظارت شامل
  • سهولت نصب
  • امکان اضافه کردن دستگاه ها با توجه به نیاز شما
  • اتصال GSM اختیاری (4G)
  • ضبط دوربین اختیاری

برند حلقه از طریق محصول پرچمدار خود محبوب شده است: زنگ های درب با دوربین یکپارچه. امروز ، این شرکت متنوع است و کیت های زنگ هشدار آن بدون اشتراک در بازار هشدارهای خانه مکان انتخابی ایجاد کرده است. با استفاده از بسته هشدار 10 اتاق ، می توانید روی یک سیستم کارآمد ، متصل و قابل تنظیم حساب کنید.

این بسته شامل تمام لوازم جانبی لازم برای اطمینان از نظارت بر خانه شما است: یک واحد مرکزی متصل ، یک بلوک دیجیتال ، 4 سنسور تماس ، 3 ردیاب حرکتی ، طیف وسیعی از دسترسی و یک دوربین داخلی. همه چیز را از برنامه حلقه وصل کنید ! شما استاد یک سیستم نظارت بهینه هستید. سارقین به راحتی توسط این آرمادا از دستگاه های بازدارنده اشتباه گرفته می شوند.

یکی دیگر از مزیت های بزرگ ، سیستم قابل تنظیم و مدولار است. این به شما امکان می دهد کنترل خود را بر تمام قسمت های خانه خود کنترل کنید ، مهم نیست که در آن کجا هستید. همه چیز در برنامه حلقه اتفاق می افتد. دومی شما را در زمان واقعی از یک نفوذ یا حرکتی در خانه خود مطلع می کند و به شما امکان می دهد به دوربین ارائه شده با بسته وصل شوید.

کیت هشدار 10 قطعه حلقه حلقه یکی از بهترین راه حل ها برای تأمین امنیت خانه شما است. قیمت بالاتری که با ضرب دستگاههای تشخیص و نظارت در کیت توجیه می شود. یک بسته بالا که مزایای بیشمار آن را اغوا می کند !

6. سطح ورودی مؤثر: yiseele بی سیم 9 اتاق

  • نصب آسان
  • سیستم قابل تنظیم و مقیاس پذیر
  • ارزش زیادی برای پول
  • برنامه اختصاصی برای کنترل از راه دور
  • آژیر زنگ خطرناک
  • دامنه سیگنال کم

کیت هشدار بی سیم بی سیم 9 قطعه یک راه حل بی سیم مقرون به صرفه برای محافظت از خانه شما با سادگی و کارآیی ارائه می دهد. با استفاده از این کیت ، می توانید در یک اشتراک متصل و بدون اشتراک ، امنیت کامل خانه خود را بدست آورید.

تعداد زیادی از دستگاه های تشخیص باعث می شود سیستم کاملاً قابل تنظیم باشد. فقط سنسورها را در جایی که فکر می کنید نفوذ می کند قرار دهید و آنها را به پایه وصل کنید. سپس ، به لطف برنامه Smart Tuya (موجود در Android و iOS) ، می توانید به راحتی سیستم نظارت خود را پیکربندی کنید. امکان ایجاد چندین حساب در برنامه باعث می شود که همه اعضای خانه شما را درج کنند. به گفته ییزیل ، این زنگ هشدار می تواند به طور همزمان به 100 لوازم جانبی از طبیعت های مختلف وصل شود. تصور علاقه چنین تعداد زیادی دشوار است ، به خصوص که دامنه اتصال در پایه 8 متر است ..

نکته منفی دیگر ، برخی از کاربران توصیه می کنند یک پری دریایی قدرتمندتر را برای غلبه بر عملکرد صدای پایین آن موجود در کیت خریداری کنید. بنابراین لازم است که به طور عمده به سیستم هشدار برنامه تکیه کنید تا یک راه حل قابل اعتماد پیدا کنید.

قیمت بسته زنگ هشدار yiseele 9 -اجازه نمی دهد تا از نظر عملکرد با مدلهای بالا رقابت کند. با این حال ، این یکی از بهترین هشدارهای سطح ورودی با ارزش خوب برای پول است. به کاربرانی که مایل به یک سیستم قابل تنظیم هستند که با خانه و سبک زندگی آنها سازگار باشد ، توصیه کنید.

8 بهترین هشدارهای خانه بی سیم 2023

تقریباً 2 میلیون پرواز هر سال در فرانسه انجام می شود ، بیش از 20 ٪ از آنها سرقت هستند. وقتی می دانید که زنگ خطر بیش از 95 ٪ از متجاوزان را می ترساند ، دیگر ارزش فکر کردن را ندارد. راهنمای خرید ما به شما کمک می کند بهترین هشدار خانه بی سیم مورد نیاز خود را انتخاب کنید. با تشکر از مقایسه ما برای یافتن بهترین مدل هشدار خانه بی سیم ، شما در انتخاب خود در وقت خود صرفه جویی می کنید و بنابراین از خرید بد خودداری می کنید.

لیست هشدار خانه بی سیم بهترین محصولات 2023

لیست هشدار خانه بی سیم بهترین محصولات 2023

آخرین بروزرسانی: 27.08.2023

ویرایشگر و حرفه ای آشپز “مایسون”. “چندین سال است که من در مورد محصولات در این زمینه ها نظر می نویسم. کار من و زندگی خانوادگی من منبع الهام من است ”
[مونیک بخشی از نوشتن BFMTV نیست.com]

ارزیابی ها 901 را بخوانید

زنگ خانه بی سیم چیست ?

این که

این بهترین سیستم حفاظت موجود است. متشکل از یک نیروگاه ، ردیاب و از آژیر که از نفوذ افراد به خانه یا محل حرفه ای شما جلوگیری می کند ، هشدار بی سیم یکی از بهترین سیستم های حفاظت از خانه در مقایسه ما با توجه به مقایسه ما است.

این اجازه می دهدارسال اعلان های خاموش در سیستم ارتباطی مورد نظر شما. شما قادر خواهید بود تا در اسرع وقت واکنش نشان دهید تا در اسرع وقت واکنش نشان دهید.

هشدار خانه بی سیم چگونه کار می کند ?

زنگ هشدار بی سیم از یک قلب مرکزی تشکیل شده است که به سیستم برق متصل است. در صورت قطع برق یا نفوذ ، به طور خودکار توسط شبکه های ارتباطی که تنظیم کرده اید هشدار داده می شود: هشدارها قادر به رسیدن به خط شما هستند تلفن, موبایل یا از طریق اینترنت.

نیروگاه هشدار از یک فرستنده و گیرنده تشکیل شده است که باعث می شود پیوند با تمام عناصر تشکیل دهنده زنگ بی سیم شما ایجاد شود: کنترل از راه دور ، ردیاب باز ، ردیاب حرکات ، بیرونی یا پری دریایی داخلی. در ردیاب از حرکات یک قسمت کامل محافظت می کند ، در حالی که ردیاب های باز باید با هر دسترسی قرار گیرند: درها ، ویندوز ، پنجره های خلیج و غیره.

هنگامی که ردیاب ها حضور یک متجاوز را ضبط می کنند ، هشدارهای خاموش برای شما ارسال می شود و آژیرهای نصب شده شروع می شوند.

مزایا و دامنه های برنامه

مقایسه ما نشان دادن اینکه مزایای هشدار بی سیم بیشمار است. نصب آن برای اولین بار بسیار ساده است. بنابراین ، برای تنظیم آن نیازی به تماس با یک حرفه ای نخواهید داشت. نصب و برچیدن آسان ، در صورت حرکت ، بدون مشکل آن را با خود خواهید برد.

آسان برای استفاده ، زنگ هشدار بی سیم مورد مطالعه قرار می گیرد تا بتوانید با آن کار کنید یا با آن زندگی کنید. بنابراین ، خواه پنج دقیقه یا پنج روز دور باشید ، همیشه خواهد بود آسان برای شروع آن. مهمترین نکته این است که یک هشدار بی سیم به کار سیم کشی نیاز نخواهد داشت ، در حالی که باتری امکان استقلال سه تا پنج سال را فراهم می کند.

با توجه به مقایسه ما و بررسی مشتری برای یافتن بهترین مدل هشدار بی سیم ، این هشدارهایی هستند که برای محافظت از خانه شما ایده آل خواهند بود.

چه نوع هشدارهای خانه بی سیم وجود دارد ?

انواع مختلف چیست

با تشکر از مقایسه ما ، می توانید کشف کنید انواع هشدارهای خانگی بی سیم موجود ، به منظور انتخاب خود در آگاهی کامل و جلوگیری از ناراحتی خرید بدون نظر خارجی. سه نوع اصلی هشدارهای بی سیم وجود دارد.

هشدار بی سیم IP به کادر ADSL متصل است

این نوع زنگ هشدار مرکزی مستقیماً به جعبه اینترنت خود متصل شوید. نصب سریع و آسان ، همچنین بسیار اقتصادی است.

  • فواید : هزینه آن ارزان است ، به سرعت و به راحتی حل و فصل می شود.
  • معایب : در صورت خرابی اینترنت ، زنگ هشدار شما دیگر کار نمی کند.

زنگ هشدار RTC و خط تلفن ثابت

این زنگ هشدار استفاده می کند خط تلفن ثابت از خانه ای که در آن نصب شده است. او چگونه کار می کند ? در صورت نفوذ ، زنگ هشدار به تلفن همراه مالک یا به شخص ثالثی که از قبل تأسیس شده است ، ارسال می کند.

  • فواید : تنظیم و استفاده بسیار آسان است.
  • معایب : محکوم به ناپدید شدن به نفع آلارم IP است.

زنگ هشدار GSM

مقایسه ها این زنگ را به عنوان بودن در نظر می گیرند بهترین مدل. واقعاً بی سیم است ، نه به یک خط تلفن یا جعبه اینترنتی متصل است ، اما او کانکتور خودش را دارد. به لطف سیم کارت مانند تلفن همراه کار می کند.

  • فواید : نسبتاً در برابر هک و لگد زدن مقاوم است.
  • معایب : در صورت خرابی شبکه ، زنگ خطر کار نخواهد کرد.

اطلاعات مربوط به 7 تولید کننده/مارک اصلی

با تشکر از مقایسه ها ، ما توانستیم هفت مارک برتر تولید کنندگان زنگ هشدار بی سیم را بیرون بیاوریم.

  • الرو
  • المپیا
  • باسن
  • قارچ
  • مشورت
  • تنیس
  • خمی

Elro مطمئناً بهترین مارک در زمینه هشدارهای خانه است. در کمتر از بیست و چهار کشور اروپایی یافت می شود. متولد هلند ، این شرکتی است که محصولات الکترونیکی متخصص در زمینه ایمنی را طراحی می کند.

المپیا یک برند آلمانی است که در طراحی محصولات ایمنی تخصص دارد. اگر این طراحی های کمی شناخته شده باشد ، با این وجود قابل اعتماد و بادوام هستند.

Blaupunkt ، در مقایسه ، همچنین یکی از بهترین مارک های هشدارهای بی سیم محسوب می شود. متخصص در ایمنی مسکن ، این برند آلمانی فن آوری های نوآورانه ای مانند سیگنال های ضد تحریک ، ردیاب های حرکتی ، کنترل از راه دور برای عملکرد از راه دور و غیره را ارائه می دهد.

Thustar یک برندی است که اغلب در مقایسه بهترین هشدارهای خانگی بی سیم ارائه می شود و کمتر از هفت مدل شرکت جزء بهترین هشدارها 2019 است. این برند مدل هایی با بهترین فناوری ها ارائه می دهد ، و بررسی مشتری به اتفاق آراء است: محصولات آنها مؤثر ، با دوام ، قابل اعتماد و بسیار ایمن است.

در اینجا یکی دیگر از بهترین مارک های تولید تجهیزات ایمنی است. فرانسوی نیز ، مشاوره در سال 1998 متولد شد و هشدارهای محافظتی داخلی را تحت برند تامپسون تحسین می کند که توسط مشتریان تحسین می شود به لطف فناوری های نوآورانه که آنها حاوی آنها هستند.

Tiiwee محصولات ایمنی با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این شرکت متولد 2015 ، این شرکت اکنون دستگاه های امنیتی داخلی و خارجی خود را در اروپا به فروش می رساند. تجهیزات امنیتی کیفی ، Tiiwee در مقایسه با بهترین هشدارهای بی سیم خانه جای خوبی دارد.

یکی دیگر از مارک های فرانسوی ، SOMFY از نظر هشدارهای امنیتی بهترین برند در جهان محسوب می شود. ما محصولات برند را در اولین مکان های مقایسه می یابیم. SOMFY در کمتر از پنجاه کشور ، تجهیزات با کیفیت ، قابل اعتماد و بادوام را ارائه می دهد ، مجهز به بهترین فناوری ها.

نمونه های ارزیابی محصول

Somfy 1875230 – Home Alarm Plus

Somfy 1875230 - Home Alarm Plus

در مقایسه ، SOMFY 1875230 – Home Alarm Plus Alarm یک سیستم کامل از جمله یک آژیر 110 DBA در داخل خانه و یک پری دریایی 112 DBA در فضای باز ارائه می دهد. با استفاده از IntellitAgTM ، زنگ هشدار قبل از رسیدن آنها نفوذی را تشخیص می دهد: بهترین حفاظت موجود. تهیه شده با نشان کیف دستی, زنگ هشدار به طور خودکار در هنگام بازگشت شما غیرفعال می شود.

این سیستم امنیتی می تواند توسط سایر ردیاب ها ، مانند ردیاب های حرکتی ، باز کردن ردیاب ها یا دوربین های نظارتی تکمیل شود. نصب و استفاده بسیار آسان ، زنگ هشدار سامفی 1875230 – Home Alarm Plus دارای یک ردیاب مخصوص حیوانات است و هنگام بازگشت فرزندان از مدرسه می تواند یک اعلان را برای شما ارسال کند.

  • مزایای : کنترل از راه دور ، ارزش پول ، سهولت نصب ، تشخیص حرکت.
  • ناراحتی ها : نشانگرهایی که تمام وقت شناسایی شده اند ، منوط به لگد زدن.

سیستم ایمنی Thustar LCD Wireless GSM & SMS

سیستم Thustar D

به خوبی در مقایسه ها ، سیستم زنگ هشدار بی سیم Thread Wireless LCD GSM & SMS دارای یک سیستم بسیار کامل است ، با یک پری دریایی بسیار پر سر و صدا و یک دکمه زنگ هشدار که به راحتی توسط کودکان و سالمندان قابل استفاده است.

این دکمه اعلان ها را برای همه افراد متصل به سیستم زنگ هشدار ارسال می کند. از راه دور قابل کنترل ، هشدار بی سیم Thustar سیستم هشدار امنیتی LCD بی سیم GSM & SMS بهترین محافظت را ارائه می دهد: تشخیص آتش سوزی و همچنین ردیاب های باز و حرکتی.

  • مزایای : کنترل از راه دور ، سهولت استفاده ، ارزش پول.
  • ناراحتی ها : سوزن نیروگاه ، توجه LACVAL.

هشدار خانه بی سیم Tiiwee

هشدار خانه بی سیم Tiiwee

در این مقایسه ها همچنین زنگ خانه بی سیم Tiiwee قرار دارد که شامل آژیر 120 dBa ، دو آشکارساز باز و همچنین کنترل از راه دور کنترل است.

نصب آسان ، زنگ خانه بی سیم Tiiwee توسط عناصر دیگر از مارک ، مانند ردیاب های حرکتی و آژیر. می توانید حداکثر چهل سنسور به گیاه اضافه کنید. پری دریایی ، پس از شروع ، دو دقیقه قبل از توقف فعال می شود ، سپس دوباره شروع می شود ، تا زمانی که غیرفعال آن در نظر گرفته شود.

  • مزایای : سهولت نصب ، ارزش پول ، کنترل از راه دور ، تشخیص حرکت.
  • ناراحتی ها : بدون مولتیژون ، حساسیت به حرکت ، مشکل نصب.

کمبودها و کاستی های مکرر-“چه چیزی باید هنگام خرید زنگ هشدار خانگی بی سیم از آن مراقبت کرد ? »»

مانند متخصصان ، از نظر امنیت ، با رزرو یک ساحل بازتاب قبل از خرید ، باید زنگ خطر بی سیم خود را انتخاب کنید. بله اما چه فکر کنیم ? در مقایسه های ما ، ما این افتخار را به همه شما می بخشیم معیارهای لازم به یک خرید با کیفیت. آزمایشات انجام شده و بررسی مشتری به ما اجازه می دهد تا قبل از خرید زنگ هشدار خانه بی سیم ، معیارها را رعایت کنیم.

برای انتخاب بهترین مدل برای خانه خود ، ابتدا باید تمام وسایل دسترسی ممکن را لیست کنید ، بدون آن که یکی را فراموش کنید: درب جلو ، درب گاراژ ، درب سرویس ، پنجره های فرانسوی ، پنجره ها ، پنجره های طبقه همکف -طبقه و طبقه بالا و غیره. این تعیین می کند که شما برای تشخیص پیرامونی به چه مواردی نیاز دارید.

برای تشخیص حجمی ، برای نصب کافی آشکارسازهای حرکتی در آنجا ، باید مناطق عبور اجباری را در داخل شناسایی کنید. بنابراین لازم است ، قبل از خرید زنگ خطر بی سیم ، نیازهای مورد نیاز خود را تعیین کنید تا بهترین محافظت ممکن را به شما ارائه دهد.

مزایا و معایب شرح داده شده در نظرات مشتری

نظرات مشتری امکان برجسته کردن فواید ذیل:

  • زیبایی شناسی ؛
  • صلاحیت ؛
  • نصب آسان؛
  • ماژولار
  • برچیدن آسان در صورت حرکت ؛
  • مقرون به صرفه
  • فن آوری های نوآورانه ؛
  • چند منظوره ؛
  • یک عنصر اطمینان بخش ؛
  • آنجا ضمانت.

در مقایسه ، معایب شناسایی شدند:

  • قابلیت اطمینان؛
  • خطر هک و لگد زدن ؛
  • خطر تداخل ؛
  • در چالش ها و مسائل صدا؛
  • باطری های قابل شارژ؛
  • کنترل های از راه دور که یافتن آن دشوار است
  • آژیر خیلی کوتاه ؛
  • مشکل در مدیریت زنگ هشدار در صورت وجود اشکال اینترنتی
  • ارزش پول.

اینگونه است که زنگ هشدار خانه بی سیم آزمایش می شود

مقایسه ما در جستجوی بهترین هشدار خانه بی سیم به ما امکان می دهد معیارهای مختلف را برای انتخاب بهترین مدل در نظر بگیریم.

نیروگاه

خصوصیات مختلف چیست؟

نیروگاه موردی است که آشکارسازها و فرستنده ها را مدیریت می کند. مطابق با نیازهای شما, شما باید با توجه به تعداد ردیاب هایی که می خواهید نصب کنید ، نیروگاه خود را انتخاب کنید.

بعضی از جعبه ها به شما امکان می دهند ده ، چهل دیگر. همچنین لازم خواهد بود که توانایی از نیروگاه برای مدیریت مناطق مختلف. اگر می خواهید از یک خانه عالی با باغ محافظت کنید ، نیروگاه شما باید بتواند مناطق را به طور مستقل مدیریت کند. به عنوان مثال ، ممکن است شما نیاز به فعال کردن سیستم امنیت طبقه همکف و باغ داشته باشید ، اما نه کف ها.

همچنین باید بررسی کنید که نیروگاه شما دارای دستگاه های مقاومت در برابر هک ، باز شدن پرونده ، کاهش برق یا تداخل در سیگنال است. در مقایسه ، لازم به ذکر است که بهترین مرکز یکی از مواردی است که به شما امکان می دهد بیشترین سنسورها را متصل کنید.

فرستنده

بیشتر اوقات ، فرستنده ادغام شده در نیروگاه از طریق شبکه اینترنتی یا توسط شبکه GSM. در حالت اول ، فرستنده باید به جعبه اینترنت وصل شود ، این بدان معنی است که در صورت قطع ، دیگر هیچ اعلان دریافت نخواهید کرد. مدل های GSM مستقل تر هستند زیرا از سیم کارت استفاده می کنند. این پول است که در مقایسه با بهترین بازار در نظر گرفته می شود.

ردیاب

وجود دارد دو نوع آشکارسازها با توجه به مقایسه ما: ردیاب های حرکتی و آشکارسازهای باز. اولی اجازه امنیت نوع حجمی را می دهد. شما باید در مورد نظارت بر ظرفیت ها اطلاعاتی کسب کنید: فاصله ، زاویه. برخی از آنها با حیوانات سازگار هستند ، بنابراین به محض عبور گربه یا سگ شما از تحریک اجتناب می شوند.

ردیاب های حرکتی داخلی و خارجی وجود دارد. ردیاب های افتتاحیه به عنوان بخشی از امنیت پیرامونی توهین می شوند. این سنسورهای مغناطیسی هستند که روی درها و ویندوز قرار می گیرند. هر دو برای تهیه بهترین محافظت ضروری هستند.

پری دریایی

مهم برای انصراف متجاوزان و اطلاع رسانی به سرنشینان ، پری دریایی باید با وجدان انتخاب شود. سطح صدا از پری دریایی می تواند تا 120 dba افزایش یابد ، اما بیشتر مدل ها به 105 dBa و سه دقیقه صدا محدود می شوند. همچنین از مدل های آژیرها با فلاش سؤال کنید ، زیرا مقایسه آنها را مطرح می کند.

اینترنت یا تجارت تخصصی: از کجا باید ترجیح دهم زنگ خانه بی سیم خود را بخرم ?

خصوصیات چیست

اگر بررسی و مقایسه مشتری بهترین ابزار برای اطمینان از ساخت خرید آگاه, برای این نوع سیستم حفاظت ، گاهی اوقات بهتر است با یک حرفه ای تماس بگیرید. مشاغل تخصصی قادر به اطلاع شما هستند و بهترین مدل سازگار با خانه شما را توصیه می کنند.

با این حال ، برای اینکه واقعاً مطمئن باشید انتخاب خوب و برای انتخاب بهترین هشدار خانه بی سیم ، از پرس و جو با یک حرفه ای دریغ نکنید ، از منابع مورد نظر برای شما استفاده کنید ، سپس بروید و بررسی های مشتری اینترنتی ، آزمایش ها و مقایسه های خود را برای بهترین انتخاب انتخاب کنید.

گزینه های دیگر برای زنگ هشدار خانه بی سیم

جایگزین برای L

اگر هشدار ساده خانه بی سیم بهترین راه برای محافظت با توجه به مقایسه ما است ، می توانید نوع دیگری را نیز انتخاب کنید ، به عنوان مثال زنگ خانه بی سیم با نظارت از راه دور. او از همه چیز مراقبت خواهد کرد و به شما اجازه می دهد بی سر و صدا بخوابید.

هشدار خانه بی سیم با کنترل از راه دور ، که مستقیماً به تلفن هوشمند شما متصل است ، یکی دیگر از امکانات است. از تلفن هوشمند خود ، حتی می توانید ببینید که در داخل خانه شما چه می گذرد و محافظت از راه دور را فعال یا غیرفعال می کند. سرانجام ، زنگ سیمی در مقایسه ها نت خوبی دارد ، اما به آن نیاز دارد نصب سنگین و کار اساسی تر.

پیوندها و منابع اضافی

  • https: // www.الوآل.fr/محتوا/8-bouqui-alarm
  • https: // www.اوراق بهادار.fr/hamp-house-sans-fil
  • https: // www.سرپرست.FR/راهنمای-امنیت/هشدار هشدار/زنگ هشدار/انتخاب-الله کاری/زنگ هشدار/هشدار

پرسش

آیا زنگ هشدار بی سیم پیچیده است ?

فقط نه. از آنجا که سیم ندارد ، هیچ کار سیم کشی وجود ندارد.

که می تواند زنگ هشدار بی سیم را تشخیص دهد ?

به لطف یک ردیاب حرکتی و/یا یک ردیاب باز ، عمدتا یک نفوذ. اما یک زنگ هشدار بی سیم همچنین می تواند از آتش سوزی ، ترخیص گازهای سمی ، نشت گاز و غیره جلوگیری کند.

زنگ هشدار بی سیم چقدر است ?

به طور کلی ، مقایسه ها نشان می دهد که چیزی برای همه قیمت ها وجود دارد: از 100 یورو تا 600 یورو.

آیا باید قبل از نصب زنگ بی سیم ، اندازه خانه را در نظر بگیریم ?

بله ، شما باید موجودی از تعداد دهانه های خانه خود ، مناطق عبور و غیره را تهیه کنید.

چقدر باید آژیر زنگ هشدار بی سیم باشد ?

در حالت ایده آل ، یک پری دریایی باید در 120 dBa زنگ بزند ، اما طبق مقایسه ها ، حدود 100 مدل DBA به همان اندازه مخالف است.

به لطف زنگ بی سیم من چگونه به من هشدار داده می شود ?

بسته به آنچه برنامه ریزی کرده اید ، با خط ثابت یا خط تلفن همراه خود تماس می گیرید. اما همچنین می توانید اعلان ها را از طریق ایمیل یا پیام کوتاه دریافت کنید.

چگونه می توانم زنگ بی سیم خود را فعال و غیرفعال کنم ?

بیشتر آلارم های بی سیم با استفاده از نشان غیرفعال می شوند ، دومی به محض ورود به خانه ، سیستم را متوقف می کند. اما شما همچنین می توانید از طریق تلفن هوشمند خود زنگ خطر را از راه دور غیرفعال کنید.

آیا زنگ بی سیم من در کوچکترین حرکتی ایجاد می شود ?

یک فرصت کوتاه برای وقوع وجود دارد که زنگ خطر شما بدون هیچ دلیلی ایجاد می شود ، اما این وضعیت با توجه به مقایسه ها نادر است. اگر حیوان خانگی دارید ، برای جلوگیری از ناراحتی ، مدلی را با سنسور حیوان انتخاب کنید.

آیا من باید با محافظت از خرابکاری از زنگ هشدار استفاده کنم ?

بله ، زیرا در صورت نفوذ ، دست زدن به نیروگاه یا کاهش برق ، از جمله دیگر ، بلافاصله به شما اخطار داده می شود.

چرا هشدار بی سیم را به زنگ سیمی ترجیح می دهید ?

زیرا ، در مقایسه ، تصریح شده است که هشدار بی سیم خیلی راحت حل می شود و به هیچ کار احتیاج ندارد.