بهترین تأمین کننده اینترنت: کدام اپراتور اینترنت را در سال 2023 انتخاب کنید?, چه کسی بهترین اپراتور اینترنت در اوت 2023 است?

بهترین اپراتور اینترنت: کدام یک را با توجه به آدرس ، قیمت و کیفیت خدمات انتخاب کنید

روشهای مختلفی وجود دارد واجد شرایط بودن او را آزمایش کنید فیبر یا ADSL ، برای تعیین بهترین پیشنهادات اینترنتی موجود در آدرس شما.

بهترین تأمین کننده اینترنت: کدام اپراتور اینترنت را در سال 2023 انتخاب کنید ?

شما می خواهید یک پیشنهاد اینترنتی را تهیه کنید و به دنبال بهترین تأمین کننده اینترنت هستید ? ارزانترین تأمین کننده اینترنت ? بسیاری از اشتراک ها در بازار وجود دارد که برای پروفایل های مختلف مشتری در نظر گرفته شده است. مقایسه ما را کشف کنید تا تعیین کنید بهترین اپراتور اینترنت با توجه به نیازهای شما چیست.

  • ضروری
  • می توانید یک پیشنهاد اینترنتی را ارائه دهید از 18.99 یورو در هر ماه.
  • جریان پیشنهادی هر اپراتور به شهری که در آن زندگی می کنید بستگی دارد.
  • برخی از تأمین کنندگان اینترنت به شما امکان می دهند یک پیشنهاد را ارائه دهید بدون نیاز به درگیر شدن بیش از یک سال.
  • کامل ترین بسته های اینترنتی شامل بسیاری از خدمات نوآورانه.

ارزانترین تأمین کننده اینترنت: اشتراک های کم هزینه

شما بودجه تنگ دارید و می خواهید با عضویت در هر ماه پس انداز کنید یک بسته اینترنتی ارزان ? در این حالت ، بهترین تأمین کننده اینترنت همان چیزی خواهد بود که کمترین نرخ را برای شما ارائه می دهد. در مقایسه ما تمام بسته های اینترنتی فیبر ارائه شده با کمتر از 25 € در ماه در هر سال 1 را پیدا کنید تا تعیین شود کدام اپراتور را انتخاب کنید.

ارزانترین پیشنهاد اینترنتی Bbox در Bouygues است. پیشنهاد به 18.99 یورو/ماه سال اول ، این بسته بازی Double Play شامل تلویزیون نیست (به استثنای برنامه تلویزیونی) ، اما اجازه می دهد تا تماس های نامحدود به تلفن های ثابت بیش از 110 کشور جهان. بنابراین SOSH بهترین تأمین کننده اینترنت است اگر می خواهید یک جعبه اینترنت را با قیمت پایین بیرون بیاورید.

اگر می خواهید از یک پیشنهاد اینترنتی بهره مند شوید که شامل تلویزیون است, می توانید به SFR Box Starter مراجعه کنید. این بسته سرعت جریان را به 500 مگابایت در ثانیه فیبر ، اما همچنین ضبط کننده تلویزیون که به شما امکان می دهد به بیش از 160 کانال تلویزیونی دسته گل SFR نگاه کنید ، همه در اشتراک گنجانده شده است.

پیشنهاد فیبر جعبه قرمز در دراز مدت ارزان ترین است ، اگر می خواهید بدون تغییر پیشنهاد خود پس از 12 ماه ، اشتراک را از آن خود کنید. در واقع ، قیمت 29.99 یورو در ماه جذاب ترین در دراز مدت است ، در حالی که پیشنهادات Bouygues و SFR فراتر از 30 € در ماه است.

کدام اپراتور اینترنتی مطابق آدرس خود انتخاب می کند ?

جریانهای ارائه شده توسط تأمین کنندگان مختلف اینترنت با توجه به جایی که زندگی می کنید متفاوت است : همه شهرها از طرف اپراتورهای اینترنتی به همان روش تحت پوشش قرار نمی گیرند. به عنوان مثال ، شما ممکن است در برخی از تأمین کنندگان واجد شرایط فیبر نوری نباشید.

روشهای مختلفی وجود دارد واجد شرایط بودن او را آزمایش کنید فیبر یا ADSL ، برای تعیین بهترین پیشنهادات اینترنتی موجود در آدرس شما.

  • برای یافتن پیشنهاد اینترنت مناسب ترین خانه خود می توانید با یک مشاور Selectra تماس بگیرید.
  • وب سایت های تأمین کنندگان مختلف امکان گذراندن تست های واجد شرایط بودن را فراهم می کنند: آدرس پستی شما و نام مالک یا مستاجر سابق درخواست می شود.
  • در فروشگاه ، می توانید با مشاوران اپراتورهای مختلف ملاقات کنید تا تمام سوالات خود را بپرسید و صلاحیت اینترنت خود را آزمایش کنید.

در سه مورد ، شما مستقیماً از بهترین پیشنهادهایی که محل اقامت شما می تواند ادعا کند ، مطلع خواهید شد.

شما به دنبال یک پیشنهاد اینترنتی مناسب برای محل اقامت خود هستید ? با یکی از مشاوران Selectra ما به صورت رایگان تماس بگیرید تا به شما کمک کند بسته به آدرس و صلاحیت خود ، پیشنهادی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

پس از آزمایش اپراتورهای مختلف ، شما قادر خواهید بود بهترین تأمین کننده اینترنت با توجه به آدرس شما.

سودمند است که از جریان مشخص شده توسط اپراتورها بهره مند شوید: این حداکثر سرعت مجاز توسط پیشنهاد ارائه شده است. جریان واقعی بستگی به زندگی شما و تداخل احتمالی در خط دارد: شما می توانید یک آزمایش سرعت را برای اندازه گیری آن انجام دهید. بنابراین بهترین تأمین کننده اینترنت می تواند مطابق آدرس شما تغییر کند.

بهترین اپراتور اینترنت بدون تعهد

هنگامی که در یک پیشنهاد با تعامل مشترک می شوید ، باید به طور کلی یک سال از این دوره تعهد پیروی کنید. اگر تصمیم دارید پس از چند ماه اشتراک را متوقف کنید ، پس باید بپردازید هزینه خاتمه بسته به مدت زمان باقی مانده قرارداد.

شما می خواهید بدون نیاز به تعهد خود بیش از یک سال یا بیشتر از اشتراک اینترنتی استفاده کنید ? برخی از اپراتورها ارائه می دهند پیشنهادات غیر اتصال, در هر زمان قابل انعطاف است. مزایای قرمز از زیرساخت SFR ، در حالی که SOSH یک مارک نارنجی است ، با استفاده از شبکه اینترنتی اپراتور.

در ارزانترین بسته غیر اتصال توسط RED ارائه می شود: شما از نرخ 500 مگابایت در ثانیه با قیمت بهره مند می شوید 19.99 یورو/ماه, در هر زمان خاتمه پذیر است. اگر گزینه تلویزیونی (100 کانال) داشته باشید ، قیمت 24.99 یورو است. Freebox Pop کاملترین پیشنهاد غیر اتصال است ، از جمله یک دسته تلویزیونی بیش از 270 کانال. بیشتر پیشنهادات جعبه رایگان را می توان بدون تعهد بیرون آورد. به نظر می رسد پاپ به ما بهترین است از جمله کیفیت/قیمت.

از بسیاری از تبلیغات به طور مرتب توسط قرمز و SOSH تنظیم می شوند. در حال حاضر در SOSH ، به عنوان مثال می توانید از جعبه فیبر SOSH با قیمت 20.99 یورو در ماه به مدت یک سال لذت ببرید و با همان قیمت در ADSL.

بهترین تأمین کننده اینترنت چیست ?

اگر بودجه اینترنتی قابل توجهی دارید, بهترین تأمین کننده اینترنت برای شما کسی خواهد بود که بیشترین خدمات را ارائه می دهد. در اینجا کامل ترین بسته های اپراتورهای اصلی آورده شده است:

Delta Freebox جعبه اینترنت است که بیشترین خدمات را ارائه می دهد : این حتی شامل اشتراک های آمازون ، نتفلیکس و کانال پلاس است. علاوه بر این پیشنهاد ، یک پخش کننده Devialet رایگان را می توان خریداری کرد: این بلندگو ، سازگار با Delta Freebox و Alexa Voice ، با قیمت 480 یورو یا برای اجاره با قیمت 6.99 یورو در ماه در دسترس است. بنابراین رایگان می تواند در نظر گرفته شود بهترین اپراتور اینترنت.

Bbox Ultym یک سازش خوب است: شما می توانید از یک جریان 2 گیگابایت در ثانیه در WiFi 6 با قیمت 29.99 یورو در ماه سال اول لذت ببرید. این پیشنهاد همچنین به شما حق گزینه Salto را می دهد به مدت 6 ماه ارائه شده است, سپس با 6.99 یورو در ماه.

پیشنهاد قدرت فیبر SFR کمی ارزان تر از اشتراک های رایگان ، نارنجی و Bouygues با سرعت جریان خوب با 2 گیگابایت در ثانیه و 200 کانال تلویزیونی است. سرانجام ، پیشنهاد جعبه زنده این مزیت را دارد که به موبایل مقصد های خارج از اروپا و DOM تماس بگیرید.

شما به دنبال بهترین اپراتور اینترنت هستید ? با یکی از مشاوران Selectra ما به صورت رایگان تماس بگیرید تا به شما کمک کند بسته به آدرس و صلاحیت خود ، پیشنهادی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

یک یادآوری رایگان توسط یک مشاور نارنجی بخواهید:

خدمات برای اشتراک های جدید رزرو شده است. مشتری در حال حاضر ? لطفا با 3900 تماس بگیرید.

با کلیک بر روی “اعتبارسنجی” ، شما موافقت می کنید که توسط یک مشاور نارنجی فراخوانده شوید. شماره شما فقط برای این درخواست فراخوان استفاده می شود و به اشخاص ثالث ارسال نمی شود.

یک یادآوری رایگان توسط یک مشاور نارنجی بخواهید:

خدمات برای اشتراک های جدید رزرو شده است. مشتری در حال حاضر ? لطفا با 3900 تماس بگیرید.

یک مشاور نارنجی ظرف 48 ساعت به شما یادآوری می کند

با کلیک بر روی “اعتبارسنجی” ، شما موافقت می کنید که توسط یک مشاور نارنجی فراخوانده شوید. شماره شما فقط برای این درخواست فراخوان استفاده می شود و به اشخاص ثالث ارسال نمی شود.

بهترین اپراتور اینترنت: کدام یک را با توجه به آدرس ، قیمت و کیفیت خدمات انتخاب کنید ?

داشتن یک اپراتور اینترنتی خوب در چنین دنیایی به هم پیوسته تقریباً ضروری شده است. اگر در نظر داشته باشید بهترین اپراتور اینترنت را در بازار در سال 2023 پیدا کنید و نمی دانید از کجا شروع به انتخاب کنید ، به صفحه مناسب رسیدید. Jechange بهترین تأمین کنندگان اینترنت را با توجه به موقعیت جغرافیایی خانه شما ، قیمت پیشنهادات یا کیفیت خدمات مقایسه و ارائه می دهد.

  • ضروری
  • آنجا پوشش جغرافیایی ارائه دهندگان دسترسی به اینترنت (ISP) نابرابر است بستگی به آدرس شما دارد. نارنجی FAI است که بزرگترین شبکه در فرانسه.
  • Bouygues ، Sosh ، Red by SFR و Free آنهایی هستند که نمایش می دهند رقابتی ترین قیمت از بازار.
  • برخی از اپراتورها از نظر دیگر طبقه بندی شده بهتر از سایرین هستند کیفیت پشتیبانی فنی :: SFR بهترین دانش آموز است.

شما به دنبال بهترین اپراتور اینترنت هستید ?

یک مشاور Jechange به شما در مقایسه پیشنهادات کمک می کند !

بهترین اپراتور اینترنت با توجه به آدرس شما

بهترین اپراتور اینترنتی ثابت را در خانه پیدا کنید با استفاده از کارت تعاملی امکان پذیر است باسن (مرجع نظارتی ارتباطات الکترونیکی). اگر می خواهید بدانید ، این کارت از این مزیت بسیار کاربردی برخوردار است چه فناوری اینترنت برای آدرس شما قابل دسترسی است و جریانهای نمایش داده شده توسط تأمین کنندگان مختلف با توجه به موقعیت مکانی شما چیست؟. تمام این اطلاعات از طریق وب سایت ARCEP در دسترس است “اتصال اینترنت من”, که به شما امکان می دهد واجد شرایط بودن اینترنت خود را آزمایش کنید. این نقشه نه تنها کلانشهر فرانسه ، بلکه مناطق خارج از کشور را نیز در بر می گیرد. این که آیا شما در کلانشهرها زندگی می کنید و چه در سرزمین های فوق العاده دریایی ، می توانید اپراتورهایی را که در خانه مستقر کرده اند ، مشاهده کنید ، بلکه به چه پیشنهادهای اینترنتی واجد شرایط هستند.

در اینجا 2 مرحله برای دنبال کردن برای پیدا کردن نحوه استفاده از کارت ARCEP پس از حضور در سایت “اتصال اینترنت من”:

  1. وارد کردن نام شهرداری شما در قسمت جستجو که در سمت چپ بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود.
  2. شما می بینید لیستی از اپراتورها توسط فناوری اینترنت (فیبر نوری ، ADSL/VDSL ، 4G ، ماهواره) که هم اکنون در خانه موجود است. این همه نیست: حداقل و حداکثر نرخ جریان نظری در پذیرش و انتشار ارائه شده توسط هر یک از این اپراتورها مشخص شده است.

این نمای کلی دقیق به شما امکان می دهد تا به سرعت تجسم کنید که ارائه دهنده دسترسی به اینترنت (FAI) با توجه به آدرس شما بهترین است.

به طور خلاصه ، کارت تعاملی ارائه به افراد توسط ARCEP یک ابزار آنلاین بسیار کارآمد است که به شما اطلاعات به روز شده در مورد در دسترس بودن اپراتورهای اینترنتی. هدف این است که شما می توانید یک نمایش بصری از پوشش جغرافیایی FAI در مناطق مختلف فرانسه. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که با توجه به آدرس خود ، معقول ترین انتخاب را انجام دهید ، یعنی با انتخاب اپراتور اینترنتی که شهر شما را پوشش می دهد ضمن داشتن هرگونه عملکردی که به بهترین وجه انتظارات شما باشد ، می گویند.

خوب است بدانید: اگر از قبل می دانید که می خواهید فیبر را در خانه داشته باشید ، ARCEP توسعه داده است کارت اختصاص داده شده به فیبر نوری. این ابزار خاص نقشه برداری استقرار فیبر FTTH (فیبر به خانه) در فرانسه. برای پاسخ سریع ، دوباره تایپ آدرس خود و در آن زمان سه فرصت وجود دارد: شهرداری شما یا به صورت مستقر (و بنابراین قابل اتصال به فیبر) یا در صورت استقرار یا در صورت درخواست ، یا در صورت درخواست ، در اعزام یا مطالعه نشان داده می شود. برنامه ریزی.

بهترین تأمین کننده اینترنت در هر شهر چیست ?

با توجه به شهری که در آن زندگی می کنید ، با داشتن دید گسترده تری نسبت به آدرس خانه خود ، هر اپراتور اینترنتی سرعت های مختلف اتصال را نشان می دهد. ما نباید انتظار داشته باشیم بهترین تأمین کننده اینترنت در یک شهر یا همان در دیگری. در واقع ، فاصله بین نقطه اتصال و محل اقامت در جریان واقعی نقش دارد. زیرا حتی اگر از نظر تئوری ، اپراتورها سطح مشخصی از جریان را در شهرهایی که در آن ایجاد شده است اعلام کنند ، سرعت واقعی اتصال اینترنت آن در بیشتر موارد کمتر است. برای فهمیدن اینکه چیست بهترین اپراتور فیبر توسط شهر, با انجام یک جستجوی شخصی برای خود ، به نقشه استقرار فیبر ARCEP مراجعه کنید.

چه فناوری اینترنت در شهر من ?

انواع مختلفی از فناوری های دسترسی به اینترنت در فرانسه وجود دارد. اینها هستند :

  • آنجا فیبر نوری. گسترده ترین فناوری ، دسترسی به اینترنت با بالاترین جریان را ارائه می دهد. برنامه سرعت بسیار بالا دولت “فیبر” را تا سال 2030 فراهم می کند.
  • منADSL. در اکثر شهرهایی که فیبر هنوز مستقر نشده است ، مستقر شده است ، ADSL اجازه اتصال مناسب به اینترنت را می دهد.
  • در جعبه 4G و 5G. آنها یک راه حل جایگزینی برای خانوارهایی هستند که جریان ADSL خیلی کم است و پوشش شبکه 4G آنها صحیح است.
  • در ماهواره. اگر در یک منطقه سفید زندگی می کنید که فن آوری های فیبر و ADSL در دسترس نیستند ، جعبه های اینترنتی ماهواره ای بهترین گزینه برای در نظر گرفتن.

در پایان ، برای آزمایش پوشش اینترنتی شهر خود و بدانید که بهترین فناوری چیست اما همچنین بهترین اپراتور اینترنت در آدرس شما, ساختن a ضروری است تست صلاحیت. انجام آزمون فقط چند ثانیه به شما طول می کشد: شما فقط باید جعبه زیر را با آدرس logemnet خود پر کنید ، سپس روی “تست” کلیک کنید:

روش دیگر واجد شرایط بودن او را آزمایش کنید D ‘استبا یک مشاور Jechange تماس بگیرید در:
01 86 26 53 94.

شما می خواهید صلاحیت خود را با یک مشاور آزمایش کنید ? تست واجد شرایط بودن از طریق تلفن: 01 86 26 53 94

بهترین تأمین کننده اینترنت با توجه به قیمت: ارزان ترین است ?

شما یکی از افرادی هستید که برای آنها قیمت یک معیار اساسی است که می توانید یک پیشنهاد اینترنت را با یک اپراتور تهیه کنید ? اشتراک های اینترنتی ISP متنوع است ، به طوری قیمت ها یکسان نیستند از یک اپراتور به دیگری. فقط نکته مشترک: همه تخفیف ها را تنظیم کنید در سال اول اشتراک خود. اگر می خواهید با توجه به معیار قیمت بهترین اپراتور اینترنت را پیدا کنید ، بسیاری از پیشنهادات موجود در بازار را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزانترین اپراتور اینترنتی را انتخاب کنید.

برای تسهیل جستجوی خود برای ISP که پیشنهاد را با قیمت فوق العاده رقابتی ارائه می دهد ، ترجیح می دهد که شما قصد مشورت با آن را داشته باشید تبلیغات اینترنتی, تخفیف یا پیشنهادات ویژه در بسته های جعبه. این با مشاوره و مقایسه دقیق است گزینه های قیمت گذاری هر اپراتور در خانه موجود است که شانس خود را برای یافتن بهترین تأمین کننده اینترنت با بهترین ارزش برای پول در سال 2023 بهینه می کنید.

جالب ترین اشتراک های اینترنتی از نظر قیمت چیست ? به طور مشخص ، پیدا می کنید بسته های جعبه اینترنتی ارزان از 17.99 یورو در هر ماه و زیر 25 € در ماه سال اول اشتراک. جذاب ترین پیشنهاد Bouygues Télécom با آن است مناسب bbox, در سال اول با قیمت 17.99 یورو نمایش داده می شود ، یک یورو کمتر از جعبه قرمز از اپراتور قرمز توسط SFR که قیمت آن 18.99 یورو در هر ماه است.

قیمت متوسط ​​برای هر اپراتور اینترنت – 24 سپتامبر 2023

اپراتور قیمت متوسط ​​پیشنهادات در سال اول قیمت متوسط ​​پیشنهادات بعد از سال اول
19.99 یورو 29.99 یورو
20.99 یورو 30.99 یورو
26.99 یورو 37.99 یورو
29.99 یورو 39.99 یورو
29.99 یورو 39.99 یورو
32.99 یورو 46.99 یورو

همانطور که در جدول فوق نشان داده شده است ، اگر به میانگین قیمت هر اپراتور نگاه کنیم ، توسط SFR که ارزانترین تأمین کننده اینترنت با سال اول با آن است ، قرمز است جعبه قرمز در 18.99 € ماهانه سپس 29.99 € در ماه در پایان تبلیغات.

بهترین تأمین کننده اینترنت با توجه به کیفیت خدمات: جریان ، شبکه ، پشتیبانی مشتری

فراتر از موقعیت آدرس شما که در دسترس بودن ISP ها و مقیاس قیمت متغیر به آن بستگی دارد ، معیار دیگری که باید برای انتخاب بهترین اپراتور اینترنت در نظر بگیرید کیفیت خدمات. این کیفیت از نظر: اندازه گیری می شود:

  • سرعت اتصال (در حال سقوط و جریان قائم) ؛
  • قابلیت اطمینان شبکه اینترنت اپراتور ؛
  • واکنش پذیری وت حرفه ای گری پشتیبانی مشتری.

کدام تأمین کننده اینترنت بهترین سرعت را دارد ?

با توجه به آخرین فشارسنج ناپری در اوایل ژوئیه 2023 به دست آمد که نتایج آن را منتشر کرد تست های بدهی ساخته شده برای هر اپراتور, میانگین جریان 297 مگابیت در ثانیه است در فرانسه. از آنجا که فیبر نوری فناوری با بالاترین جریان است ، می توانیم با تمرکز روی این فناوری ، عملکرد اپراتورها را با یکدیگر مقایسه کنیم. رایگان تا کنون اپراتور دارد قدرتمندترین جریان نزولی با 590 مگابیت در ثانیه. در اینجا طبقه بندی دقیق بهترین نرخ جریان متوسط ​​در پذیرش با مقایسه ISP های اصلی آورده شده است:

کدام اپراتور اینترنتی دارای مطمئن ترین شبکه است ?

به عنوان یک اپراتور تاریخی ، سابقاً از راه دور فرانسه, نارنجی تعجب آور نیست ردیف اول طبقه بندی اپراتورها با بهترین کیفیت شبکه اینترنتی, به ویژه از نظر زیرساخت و استقرار آن در قلمرو. برای گرفتن بیشترین تعداد مشترکین آینده و رسیدن به سطح نارنجی ، سایر اپراتورها به تدریج در زیرساخت های خود سرمایه گذاری کرده اند. پشت نارنجی ، سوراخ های دیگر که به دلیل قابلیت اطمینان مشهور هستند ، به ترتیب رایگان ، Bouygues و SFR هستند.

یک شاخص خوب که امکان قضاوت در مورد قابلیت اطمینان شبکه اینترنتی یک اپراتور را فراهم می کند تعداد خرابی شناسایی شده سال. مطابق با سایت Zoneadsl ، که در لیست خرابی ها و حوادثی قرار دارد که مشترکین فرانسوی در اپراتورهای مختلف اینترنت هر سال بالا می روند, پشت مدال در سال 2022 به صورت رایگان است, چه کسی در صدر شکست با شکست با 36 ٪ گزارش ها. SFR با شمارش واقعاً بهتر عمل نکنید 34 ٪ از خرابی ها, به دنبال بویگ, پیش فرض با 18 ٪, وت نارنجی که نشان دهنده “فقط” 11 ٪ از تجزیه اینترنت است.

رضایت مشتری: کدام تأمین کننده اینترنت برجسته است ?

Arcep مرتباً نظرسنجی ها را منتشر می کند رضایت مشتری از کیفیت خدمات توسط اپراتورهای اینترنتی ارائه شده است. نسخه 2023 رصدخانه رضایت مشتری سالانه ARCEP حکم خود را داده است: نارنجی و رایگان دو بهترین اپراتور اینترنت با توجه به معیار رضایت مشتری هستند و پس از آن Bouygues و SFR. پاسخ دهندگان برای شرکت در این نظرسنجی مجبور بودند از اتصال اینترنتی در خانه بهره مند شوند. هدف دوم ارزیابی بود سطح رضایت مشتری از FAI آنها چه میزان.

طبقه بندی FAI بر اساس رتبه بندی مشتری در مقایسه با کیفیت خدمات و پشتیبانی فنی:

رضایت مشتری FAI

  1. نارنجی(توجه به 7.9/10)
  2. رایگان (توجه داشته باشید 7.8/10)
  3. بویگ (توجه داشته باشید 7.4/10)
  4. SFR(توجه داشته باشید 7.0/01)

در دلایل نارضایتی مشتری مکرر ترین با توجه به کیفیت اینترنت ثابت عبارتند از: بی ثباتی اتصال به اینترنت ، پذیرش ضعیف تلویزیون و مشکلات ناشی از تلفن ثابت.

بهترین اپراتور اینترنت را پیدا کنید ? ممکن است !