کدام کارت بانکی را در سال 2023 انتخاب کنید? رایگان یا پرداخت شده?, کارت بانکی رایگان (2023): بهترین کارت در 0 €

کارت بانکی رایگان (2023): بهترین کارت در 0 €

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید با بررسی کامل ما در مورد Monabanq مشورت کنید.

کدام کارت بانکی را انتخاب کنید ? رایگان یا پرداخت شده ?

بین قیمت ها ، خدمات ، مزایا و مضرات ، انتخاب کارت بانکی بعدی همیشه آسان نیست. در اینجا مروری بر بهترین کارتها براساس دسته بندی ها برای پاسخ به این سؤال آورده شده است: کدام کارت بانکی را انتخاب کنید ?

کارت بانکی امروزه هنوز هم در فرانسه بسیار تحسین شده است. بانکها این را به خوبی می دانند و پیشنهاد بانکی آنقدر پرشور است که دانستن اینکه چه نوع کارت پرداخت را انتخاب کنید ، چه برای یک حساب اصلی یا ثانویه دشوار است. بسته به نیازها ، خواسته های آزادی یا کنترل بودجه شما و محصولات بانکی از بین می رود ، انتخاب انتخاب بسیار دور از نسیم است.

بنابراین کدام کارت بانکی را انتخاب کنید ? چندین عنصر به عنوان نوع کارت (فیزیکی یا مجازی) ، قیمت کمک های سالانه یا ماهانه ، دامنه و بدنه کارت ، بلکه نوع سرعت یا سقف های مجاز و غیره در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال کارت مجازی هستید ، همه چیز را که باید بدانید کشف کنید.

در این مقاله ، انواع پیشنهادات ، مزایا و معایب آنها و همچنین کارتهای بانکی را که توصیه می کنیم لیست خواهیم کرد.

کارتهای آبی رایگان ، ایده خوبی است ?

اگر چند سال پیش ، صحبت کردن در مورد کارت های بانکی رایگان هنوز موضوع نبود ، امروز ، بیشتر بانک های آنلاین و حتی بانک های سنتی این روند را بسیار زیاد کرده اند. باید گفت که استدلال تجاری علاوه بر ایجاد یک محصول با تماس ایده آل ، تأثیر زیادی دارد.

بهترین کارتهای اعتباری بازار آزاد در بازار

بنابراین به ناچار ، در دسته سؤالاتی که می توان پرسید: آیا این کارتهای پرداخت واقعاً رایگان هستند ? آیا می توانم از این کارت در هر کجا استفاده کنم ? آیا من در خریدهایم مهار خواهم شد ? آیا بندهایی وجود دارد که تحت مجازات پرداخت قرار می گیرند ? ما سه کارت برتر پرداخت بازار آزاد را انتخاب کرده ایم تا بتوانید انتخاب خود را بهتر کنید.

سلام بانک: سلام یکی ، مرجع !

در شعاع کارتهای بانکی رایگان ، Hello One Card از Hello Bank یک مرجع است. این کاملاً برای استفاده روزانه یا استفاده ثانویه برای هزینه های کوچک فکر می شود. با این حال مراقب باشید ، اگر در واقع هیچ حساب یا هزینه کمیسیون در مورد عملیات وجود ندارد ، ممکن است هزینه ها در صورت عدم فعالیت (حداکثر 3 یورو در ماه) انجام شود و پرداخت رایگان به خارجی فقط در خارج از نرخ ارز و هزینه های استقرار شخص سوم است و از طریق توزیع کنندگان BNP و شبکه های اتحادیه اتحاد جهانی. همچنین توجه داشته باشید که Hello One Card در یک پیشنهاد دوتایی برای یک حساب مشترک در دسترس است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، دریغ نکنید که با نظر کامل ما در مورد Hello Bank مشورت کنید.

Boursorama Bank: خوش آمدید و Ultim ، Outsiders

Boursorama Banque یکی از محبوب ترین بانک های آنلاین در فرانسه با بیش از 4 میلیون مشتری است. موفقیت آن همچنین با پیشنهاد کارت پرداخت ، به خصوص رایگان با پیشنهادات Welcome و Ultim توضیح داده شده است. با این وجود ، آنها 100 ٪ رایگان نیستند ، لازم است به هزینه های نگه داشتن حساب با 0 یورو اعتماد کنید ، مشروط بر اینکه حداقل یک بار در ماه از کارت خود استفاده کنید. شرایط دیگری نیز برای در نظر گرفتن وجود دارد ، مانند میزان درآمد یا سپرده اولیه اجباری. اینها تنها مزایای آن نیستند زیرا حتی پرداخت ها و برداشت ها نیز در خارج از کشور (در منطقه یورو) رایگان است و ما حق داریم از خارج از منطقه یورو خارج شویم (1.69 ٪ از مبلغ فراتر از آن).

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید با بررسی کامل Boursorama Banque مشورت کنید.

Fortuneo: کارت طلای رایگان !

شما به درستی خوانده اید ، یک کارت بانک طلای رایگان و در Fortuneo است که این اتفاق می افتد. با توقف آینده MasterCard CB ، این طلا است که به دست می گیرد. این کم و بیش از همان مزایا سود می برد ، یعنی عدم وجود کل هزینه ها در کلیه پرداخت ها و برداشت ها توسط کارت بانکی ، در سراسر جهان و همچنین ضمانت های بیمه حق بیمه سازمان MasterCard. با این حال ، اگر به صورت رایگان در دسترس باشد ، برخی از عناصر باید مانند 1800 یورو درآمد ماهانه برای توجیه ثبت نام و مجبور به استفاده از کارت پرداخت حداقل یک بار در ماه تحت مجازات هزینه های انجام شده در نظر گرفته شوند. بنابراین با هدف مخاطبی آسان تر که مایل به ایجاد یک حساب اصلی Fortuneo است. MasterCard Fosfo اگر با پیشنهادات فوق مقایسه شود کمتر سودمند است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، از خواندن کامل ما در مورد Fortuneo دریغ نکنید.

کارت لیدیا: کارت پرداخت ساده

این اساس پیشنهاد بانکی لیدیا است ، همچنین برای ترویج پرداخت موبایل به طور اساسی از بین رفته است. در خارج ، این یک پیشنهاد بسیار کلاسیک است: شما می توانید هزینه های خود را در زمان واقعی با برنامه Lydia دنبال کنید ، که همچنین به شما امکان می دهد فاکتورها را با دوستان و خانواده خود تقسیم کنید. هنوز برخی از عناصر برای در نظر گرفتن هزینه های برداشت و پرداخت در خارج از کشور و حداکثر سقف 20 برداشت نقدی در هر ماه وجود دارد که در صورت استفاده از کارت پرداخت خود از این منظر ممکن است تأثیر داشته باشد. وسیله ای برای تأمین امنیت حساب شما یکسان است ، کل Apple Pay Apple ، Google Pay و حتی سامسونگ پرداخت می کند. ایده آل برای یک حساب سر ثانویه. با این حال ، از هزینه های پنهان که می توان به رقص دعوت کرد ، به ویژه در مورد عملیات انتقال یا اضافه برداشت ، مراقب باشید. همچنین در کارت مجازی موجود است.

برای اطلاعات بیشتر ، می توانید با بررسی کامل ما در مورد لیدیا مشورت کنید.

کارتهای استاندارد و پریمیوم ، یک انتخاب خوب ?

امروز ، بانک های آنلاین یا Neobancs تا حد زیادی از بانک های سنتی الهام گرفته اند تا مزایای پیشرفته تری به پیشنهادات خود نسبت به یک بانک ساده اضافه کنند. ما می توانیم به محصولات بانکی مانند اعتبار ، کتابچه های پس انداز یا بیمه فکر کنیم ، همه با قیمت های مقرون به صرفه تر و شرایط بسیار دقیق تر از گذشته. پیشنهاد کارت “استاندارد” و/یا “حق بیمه” SO نیز به این معنا تکامل یافته است و برای یک بار ، خواهید دید که این عمدتاً Neobancs است که خوب عمل می کنند.

کدام کارت های استاندارد و حق بیمه را انتخاب کنید ?

بانک فرانسوی من: یک حساب اول ایده آل

اگر بانک فرانسوی من یک نئونک با محوریت جوانان است ، به این معنی نیست که پیشنهاد آن رقابتی باقی مانده است. حساب ایده آل در دسترس با 6.90 یورو در ماه ، این امر به ویژه از دسترسی به برخی از محصولات بانکی مانند اشتراک در اعتبار مصرف کننده یا پیشنهاد بازپرداخت مستقیم که مستقیماً در حساب فعال شده است ، اثبات می کند و بیشتر و بیشتر در حال رشد است. حساب “ایده آل” همچنین هیچ هزینه ای برای پرداخت و برداشت در خارج از کشور ، هر حساب انتخاب شده ، حتی به استثنای منطقه یورو ، که به اندازه کافی نادر است برای تأکید بر.

برای اطلاعات بیشتر ، دریغ نکنید که بررسی کامل ما در بانک فرانسوی من را بخوانید.

Monabanq: یک کارت منحصر به فرد و حتی بیشتر

Monabanq یک بانک آنلاین است که تمایل دارد در مقابل سایر مارک های معتبرتر فراموش شود. با این حال ، این از دانش دانش یک بانک سنتی که یک شرکت تابعه گروه اتحاد Crédit Mutuel است ، سود می برد. اما مهمتر از همه از طریق پیشنهادات کارت آن است که بانک به خوبی و به ویژه پیشنهاد UNIQ انجام می دهد +. برای نرخ نسبتاً کم ماهانه (9 یورو) ، خدمات حق بیمه ارائه می دهد که برخی از بانک های آنلاین برای پیشرفته ترین کارتهای خود ذخایر می کنند. اول ، پرداخت و برداشت رایگان ، هر منطقه ، که این یک مزیت قطعی است ، ارائه می دهد. اما همچنین شامل سطح بیمه بالایی مانند خرید اینترنتی یا با تلفن است ، اما همچنین بسته به درآمد قابل تنظیم ، علاوه بر پرداخت قابل تنظیم ، اجرای اضافه برداشت مجاز نیز دارد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید با بررسی کامل ما در مورد Monabanq مشورت کنید.

کدام کارت های استاندارد و حق بیمه را انتخاب کنید ?

پلاتین به عنوان یک اصطلاح توسط سازمان های کارت بانکی به عنوان ویزا یا مستر کارت استفاده می شود ، کارتهای به اصطلاح “رده بالا” را که عموماً با هدف مخاطبان ساده تر قادر به صرف هزینه بیشتر از حد متوسط ​​است ، تعیین می کند. به ناچار ، بانک های آنلاین و Neobancs در پیشنهادات خود نوع کارت پرداخت را دارند. فراتر از تجملات داشتن یکی ، این مزایا می تواند به عنوان خدمات خاص و بیمه یا تخفیف در هنگام خرید در فروشگاه های شریک و غیره متنوع باشد. بیایید ببینیم کارت های اعتباری یا پرداخت در این زمینه که احتمالاً افراد ذینفع را خراب می کنند چیست؟.

بهترین کارتهای حق بیمه

N26: فلز برای پول شما

کارت فلزی از N26 اول از همه یک شیء است. این کارت پرداخت کاملاً ساخته شده از فولاد ضد زنگ پس از ترک کیف پول ، اثر کوچک آن را دارد. این قیمت دارد: 16.90 یورو در هر ماه یا نزدیک به 203 یورو در سال. دارایی اصلی آن مربوط به پرداخت و سقف های برداشت آن است که از زمان درخواست بسیار زیاد و مهمتر از همه قابل تنظیم است. همچنین از نظر بیمه و پوشش احتمالی ، به ویژه برای مسافرت ، تحرک و سلامتی ، بسیار بیشتر از هر کارت حق بیمه دیگر ، بهترین ها را ارائه می دهد. این کارت همچنین 7 روز در هفته ، بدون در نظر گرفتن دنیایی که در آن هستید ، به کمک تلفنی دسترسی پیدا می کند. البته پرداخت و برداشت در داخل و خارج از منطقه یورو با محدودیتی برای برداشت در یورو (حداکثر هشت عملیات رایگان در هر ماه) رایگان و نامحدود است.

برای کشف نظر کامل ما در مورد N26 روی پیوند کلیک کنید.

Revolut: Ultra Premium ، فوق العاده گران قیمت ?

برای قرار دادن خود در بازار High -end ، Revolut بهار گذشته با نام Ultra Card خود را با نام Ultra Card راه اندازی کرد. این کارت حداکثر مزیت را برای کسانی که مربوط می شوند ، می گویند ، یعنی یک جمعیت ثروتمند و Soihiatant برای بهره مندی از بهترین خدماتی که یک بانک آنلاین می تواند ارائه دهد: بدون سقف پرداخت یا برداشت (حداکثر 2000 یورو در کل جهان) ، رایگان نقل و انتقالات بین المللی و تعداد نامحدود ، نقل و انتقالات با نرخ ارز سود در روزهای هفته ، عملیات مبادله نامحدود در حدود سی ارز ، تا 10،000 یورو در سال محافظت برای خریدهای نمونه یا کالاهای سرقت شده در طی سال پس از خرید و همچنین کمک به چت 7 روز در هفته و 24 ساعت در روز و یک سرویس فراخوان تلفنی. با این حال ، توجه داشته باشید که این هزینه دارد: 45 یورو برای 3 ماه اول و سپس 55 یورو پس از آن. ما رک و پوست کنده در رجیستری بالا هستیم.

اگر می خواهید در مورد Revolut اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید به نظر کامل ما مراجعه کنید.

کارت بانکی رایگان (2023): بهترین کارت در 0 €

بسیاری از مشتریان با هزینه های رایگان توسط بانک آنلاین وسوسه می شوند. در واقع ، کارت بانکی رایگان یک استاندارد به همان روشی است که حساب جاری است. در بیشتر مؤسسات ، بنابراین می توانید یک حساب کاملاً رایگان داشته باشید. این همچنین به شما امکان می دهد خدمات را بدون تعهد مالی تجربه کنید.

بانک بورسوراما ، سلام بانک! یا Fortuneo همه بازیکنان شناخته شده ای هستند که کارت بانکی رایگان را به مشتریان خود ارائه می دهند. دو مورد اول نیز یک نسخه بالاتری را برای سهم ارائه می دهند. با این حال ، بیشتر مشتریان این بانک های آنلاین گزینه رایگان را انتخاب می کنند. همیشه برای استفاده استاندارد از بانک کافی است.

Apple Pay Google Pay Pay Pay

شاهکار طلا رایگان

کارت سیاه موجود است

در خارج از کشور: 100 ٪ رایگان

زندگی عالی الاغ

هزینه های سالانه: 0 € • سپرده اولیه: 300 €

سپرده را بررسی کنید: ✔ • سپرده خاص:

هزینه کارت ماهانه: 0 €

برداشت منطقه یورو: رایگان • پرداخت منطقه یورو: رایگان

برداشت ارز: رایگان • پرداخت دعوت: رایگان

Apple Pay Google Pay Pay Pay

Apple Pay Google Pay Pay Pay

بانک گرانتر

Apple Pay ، Google Pay

کارت حق بیمه رایگان

پرداخت های رایگان در خارج از کشور

شرایط: بدون شرایط درآمد – کارت های خوش آمدید و Ultim

هزینه های سالانه: 0 € • سپرده اولیه: 300 €

سپرده را بررسی کنید: ✔ • سپرده خاص:

هزینه کارت ماهانه: 0 €

برداشت منطقه یورو: رایگان • پرداخت منطقه یورو: رایگان

برداشت ارز: 1.69 ٪ • پرداخت دعوت: رایگان

Apple Pay Google Pay Pay Pay

سیب پرداخت

پیشنهاد رایگان و بی قید و شرط

هزینه های صفر خارج از کشور

بهترین جزوه پس انداز

prime: 1 یورو در هر ماه / 6 ماه

شرایط: بدون شرایط درآمد

هزینه های سالانه: 0 € • سپرده اولیه: 10 €

سپرده را بررسی کنید: ✔ • سپرده خاص:

هزینه کارت ماهانه: 0 €

برداشت منطقه یورو: رایگان • پرداخت منطقه یورو: رایگان

برداشت ارز: رایگان • پرداخت دعوت: رایگان

سیب پرداخت

نکته مهمی در مورد کارتهای بانکی رایگان وجود دارد: آنها بدون شرایط درآمد همه در دسترس نیستند. اگر Boursorama Banque ، سلام بانک! یا Fortuneo از مشتریان خود نمی خواهد حداقل مبلغ ماهانه را توجیه کنند ، برای Bforbank متفاوت است. این بانک آنلاین برای ارائه یک حساب و کارت رایگان نیاز به اثبات حداقل 1200 یورو در هر ماه دارد.

کارتهای بانکی رایگان در سال 2023:

  • بورسوراما اولتیمت
  • Boursorama خوش آمدید
  • سلام یکی
  • Fortuneo Mastercard Gold (مشمول درآمد)
  • Fortuneo fosfo
  • Bforbank Visa Premier (شرایط درآمد)

در این صفحه پایین تر ، ما به جزئیات هر یک از کارتهای بانکی رایگان ارائه شده در بالا بازگشتیم. ما جزئیات اساسی را به شما می دهیم تا بین گزینه های مختلف خوب انتخاب کنید. بسته به نیاز و مشخصات شما ، کم و بیش مناسب خواهند بود.

1) کارتهای اولتیم و خوش آمدید (بورسراما)

Boursorama Banque بزرگترین بانک آنلاین در بازار فرانسه با بیش از 4.5 میلیون مشتری در ابتدای سال 2023 است. این محدوده با 3 کارت بانکی برای حداکثر وضوح ایجاد کرده است. کارت اولتیمت Boursorama Banque محبوب ترین است و اکثریت بازیهای حساب را نشان می دهد: رایگان ، بدون شرایط درآمدی و بدون تعهد.

کارت استقبال بیشتر به سقف ها و عدم وجود اضافه برداشت محدود است. او از زمان به روزرسانی Ultim Card واقعاً درست نبوده است. گفته می شود ، اگر کاملاً می خواهید بودجه خود را تسلط دهید و هرگز به قرمز نروید ، می تواند این ترفند را انجام دهد. سرانجام ، کارت فلزی این مزیت را دارد که فلزی بودن (از طرف چشمک زن) و حتی در سطح بین المللی انعطاف پذیر تر باشد اما پرداخت می شود. این تنها بخش کوچکی از مشتریان بانکی تعادل را نشان می دهد.

کارتهای بانکی بانکی Buyrama رایگان:

کارت بانکی با پرداخت بانک بانک:

  • فلز (9.90 یورو در هر ماه)

اگر کارتهای قدیمی ویزا کلاسیک و اول به حداقل درآمد ماهانه نیاز داشتند ، Boursorama Banque در سال 2020 از محدودیت خود در پاسخ به مخاطبان وسیع خودداری کرد: کارت Ultim یک کارت رایگان و بدون شرط داخلی درآمد درآمد است. بانک به سادگی می خواهد حداقل یک بار در ماه از آن استفاده کند تا رایگان بماند.

Ultim Card دامنه را در سال 2020 به پایان رسانده است. این شبیه به ویزای اول در بیمه و قسمت تضمین شده است – و با این حال رایگان و بدون شرط است. هیچ بانک دیگری ، آنلاین یا فیزیکی ، چنین قولی را ارائه نمی دهد. کارت اولتیم چیزی است که تقریباً تمام حساب های اولین بانک آنلاین در فرانسه را نشان می دهد.

کارت Ultim Bank ضربه بزرگی به همه بانکهای نئو دارد: پرداخت های رایگان و نامحدود در سراسر جهان (هر ارز) ارائه می دهد و برداشت ها نیز در همه جای اروپا رایگان و نامحدود هستند. در ارزهای خارجی ، سه برداشت اول رایگان است – سپس شما باید 1.69 ٪ از مبلغ را بپردازید. گفته می شود ، Boursorama Banque بسیار انعطاف پذیر تر از N26 و Revolut است که تقریباً به طور سیستماتیک هزینه ها را پرداخت می کند.

Boursorama Banque به مدت 15 سال به عنوان ارزان ترین بانک انتخاب شده است. اگر از بانک خود استفاده استاندارد دارید ، هزینه ای برای شما ندارد. به طور متوسط ​​برای سال 2021 ، مشتریان 7.79 یورو در هزینه پرداخت کردند. برای مقایسه ، یک فرانسوی به طور متوسط ​​219 یورو به اتهام بانکی در سال در بانک خود می پردازد. Boursorama Banque یک انتخاب بسیار مناسب برای بهینه سازی این پست هزینه است.

کارت بورسوراما

2) سلام یک (سلام بانک!)

سلام بانک! شرکت تابعه آنلاین گروه BNP Paribas است و یکی از مؤسساتی است که یکی از قوی ترین رشد را می شناسد. فراتر از داشتن طیف گسترده ای از محصولات ، بانک آنلاین همچنین یک کارت بانکی رایگان در ارتباط با سلام یک حساب ارائه می دهد.

در محدوده ، محبوب ترین سلام یک کارت ، و بدون درآمد و شرایط رایگان است. همچنین لازم است حداقل یک بار در ماه از آن استفاده کنید تا رایگان باقی بماند. به طور موازی ، سلام بانک! همچنین CB بالاتری دارد ، سلام PRIME. فقط این یکی رایگان نیست (5 یورو در هر ماه) و حداقل در ماه حداقل 1000 یورو خالص در هر ماه شرط می شود.

با جزئیات ، در اینجا آنچه را که باید در اولین کارت بانکی رایگان به خاطر بسپارید: سلام یک درخواست مجوز سیستماتیک ، با سرعت فوری است و به شما امکان نمی دهد یک مرور کلی داشته باشید. از طرف دیگر ، پرداخت ها رایگان و نامحدود است و برداشت ها در سراسر شبکه BNP Paribas (در فرانسه و در سراسر جهان) رایگان است.

Hello Prime Card در پرداخت و برداشت ها ، هر چه توزیع کنندگان ، نامحدود را ارائه می دهد. اضافه برداشت نیز مجاز است. یکی دیگر از تفاوت های بدنام بین این دو کارت این است که فرمول Hello Prime معادل اولین کارت ویزا در بیمه و بخش تضمین شده است. سلام یکی از ویزا کلاسیک است. اگر زیاد سفر کنید ، ممکن است انتخاب گزینه اصلی عاقلانه تر باشد. اگر عمدتا در فرانسه باشید ، کارت سلام یک اندازه کافی خواهد بود.

3) کارت های طلای Fortuneo و Fosfo

Fortuneo تنها بانک آنلاین است که هیچ کارت بانکی پرداخت شده در محدوده خود ندارد: شما کارت FOSFO ، Mastercard Gold و حتی Elite Mastercard World را دارید. همه آنها رایگان هستند. فرمول FOSFO هیچ اثبات درآمد را درخواست نمی کند ، در حالی که دو نفر دیگر از شما می خواهند 1800 یورو در هر ماه برای اولین و محل زندگی 4000 یورو در ماه برای نخبگان جهان توجیه کنید.

کارت FOSFO اساسی ترین است و در بسیاری از موارد کافی خواهد بود: این امکان را به شما می دهد تا وجوه را پرداخت و حذف کنید ، یک اضافه برداشت مجاز داشته باشید و با بدهی فوری قرار دارد. این شبیه به یک مستر کارت استاندارد در مورد بیمه و تضمین ها است ، اگرچه پوشش بهتری در سطح بین المللی ارائه می دهد. توجه داشته باشید که هیچ هزینه ای در سراسر جهان ، نه برای پرداخت و نه برای برداشت ها ندارد. کارت طلای MasterCard با بیمه تقویت شده و ضمانت های اولیه در مقایسه با اولی همراه است و همچنین رایگان است.

ما همچنین می توانیم وجود سقف های بالاتر ، امکان انتخاب بین جریان فوری و تأخیر و غیره را ذکر کنیم. در مورد کارت Elite World Mastercard ، این بالاترین گروه گروه MasterCard آمریکایی است. این سرویس با یک سرویس دربان شامل ، دسترسی به کلیه سالن های فرودگاه ها یا خدمات VIP در نظر گرفته شده برای مشتریان بسیار ممتاز است. در میان بانک های آنلاین ، Fortuneo تنها کسی است که کارت بانکی از چنین موقعیتی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

کارت

4) کارتهای bforbank

برای مدت طولانی ، Bforbank نخبه گرا ترین بانک آنلاین در بازار بود. وی برای توجیه 1600 یورو در درآمد خالص در هر ماه ، به مشتریان خود کارت بانکی نوع ویزای رایگان ارائه داد. نسخه اصلی این گروه ، کلاسیک ، در دسترس نبود. در مورد نسخه بی نهایت ، همیشه در محدوده یک مکمل مالی ارائه شده است.

از سال 2020 ، Bforbank قوانین واجد شرایط بودن را تغییر داده است تا آنها را در دسترس تر کند: همچنین می توان کارت بانکی ویزای کلاسیک رایگان را در بانک بدست آورد. مشتریان برای به دست آوردن حساب و CB بدون هیچ هزینه ای باید درآمد خالص تنها 1200 یورو در هر ماه توجیه کنند.

برای کسانی که می خواهند یک مدل ویزا اول داشته باشند ، همیشه لازم است 1600 یورو در درآمد ماهانه توجیه کنید (یا حداقل 10،000 یورو را در کتاب پس انداز خود واریز کنید). در این دو مورد ، مشتری ویزای رایگان دریافت می کند. در مورد ویزای کلاسیک ، لازم است حداقل 3 بار در سه ماهه از آن استفاده شود که بدون آن هزینه ها انجام شود.

آخرین کارت بانکی این بانک ویزای معتبر بی نهایت است اما در سال 200 یورو پرداخت می کند. فراتر از پرداخت هزینه و برداشت حتی بالاتر از ویزا اول ، این راه حل پرداخت به خدمات ویزای با کیفیت بالا 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته دسترسی می دهد. این شامل بیمه های عملی و تضمین هایی برای کسانی که اغلب سفر می کنند. سلام بانک! در Aboli ویزای بی نهایت ، سلام بانک! بنابراین تنها بانک آنلاین است که آن را ارائه می دهد.

از کجا می توان یک اکسپرس آمریکایی را پیدا کرد ?

Fortuneo Card علاوه بر ارائه Mastercard Classic Classic ، Gold and World Elite ، در محدوده خود به کارت American Express پیوسته است. امروز تنها بانک آنلاین فرانسوی است که با غول پرداخت آمریکا همکاری کرده است. سال اول ، CB برای مشتری رایگان است (خواه نسخه سبز باشد یا طلا) ، و در سالهای بعد همیشه می تواند تحت شرایط خاصی باشد.

در مورد پرداخت تلفن همراه به عنوان Apple Pay چیست ?

پرداخت موبایل در سالهای اخیر به صورت تصاعدی در حال توسعه است و همه گیر این روند را بیشتر تقویت کرده است. بانکها دیگر دریغ نمی کنند که سازگاری خود را با Apple Pay ، Google Pay یا Samsung Pay برای جذب عموم مردم نشان دهند.

اگر Neo-Banks اولین کسی بود که کارت های سازگار با پرداخت تلفن همراه توسط تلفن هوشمند را ارائه می داد ، بانک های آنلاین تقریباً برای همه به آنجا رسیده اند. ما مقایسه کارت بانکی رایگان این گزینه را برای قضاوت در مورد رقابت بودن محصول در نظر می گیرد.

از همه مهمتر این است که همه گیر در آنجا بوده است و پرداخت بدون تماس باعث می شود از انتقال باکتری ها جلوگیری شود. Boursorama Banque در این مورد پیشرفته ترین است. سازگار با Apple Pay ، Google Pay ، Samsung Pay ، Fitbit Pay و Garmin Pay است. این تنها در فرانسه است که با تمام این راه حل ها سازگاری را ارائه می دهد.

سلام بانک! حمایت از Apple Pay

برای کسانی که فناوری پرداخت تلفن همراه را نمی شناسند ، این یک راه حل است که به شما امکان می دهد کارت بانکی خود را در تلفن هوشمند خود (آیفون ، اندروید یا سامسونگ) ضبط کنید و این به شما امکان می دهد به لطف فناوری NFC با دومی تسویه کنید. این تماس بدون تماس با تلفن در همان اصل است که پرداخت بدون پرداخت توسط کارت است. مشتری دیگر نیازی به بیرون آمدن کارت اعتباری خود ندارد و فقط تماس با تلفن هوشمند برای انجام پرداخت کافی است.

امنیت اضافی توسط یک سیستم شناسایی اثر انگشت یا به لطف تشخیص چهره برای اطمینان از تحریک پرداخت ضروری است. دومی بدون مقدار است. این یک راه حل قابل تقدیر به منظور جلوگیری از تماس فیزیکی (وارد کردن کد پین) در زمان بحران سلامتی است. این یک استدلال قوی است ، دانستن اینکه کارت بانکی رایگان و با هزینه صفر برای مشتری به عنوان بخشی از این استفاده است.

امروز ، بانک های بزرگ آنلاین شیرجه را گرفته اند. این مورد Boursorama Banque ، Hello Bank است!, Fortuneo ، Monabanq یا Bforbank که همه با Apple Pay سازگار هستند. Google Pay و Samsung Pay کمی محبوب تر هستند ، اما هنوز هم تقریباً در همه جا یافت می شوند.

کارت بانکی رایگان را از کجا تهیه کنید ?

از آنجا که حساب و کارت رایگان است ، اکثر مشتریان بانک های آنلاین هیچ هزینه ای ندارند. یک مطالعه توسط Boursorama Banque ثابت کرد که 60 ٪ از مشتریان سال گذشته هیچ هزینه بانکی ندارند. در سال کامل ، میانگین هزینه برای یک مشتری Boursorama 7.79 یورو بود. این مبلغ نسبت به هزینه سایر بانکهای سنتی به طرز مضحکی اندک است.

یک بانک به طور متوسط ​​بیش از 219 یورو در هزینه های بانکی در سال می گیرد ، یک کارت بانکی شامل می شود. به طور کلی ، کارت خود بخش خوبی از هزینه های صورتحساب را نشان می دهد. حساب های ساده شده مانند Revolut یا N26 از این هزینه ها استفاده کردند تا خود را در پرداخت هزینه قرار دهند. متأسفانه ، آنها یک پیشنهاد بانکی کامل ارائه نمی دهند که به فرانسوی ها اجازه می دهد تا به طور کامل در خانه مهاجرت کنند. بانک های آنلاین با پیشنهادات جذاب ، ارزان تر و کامل تر دنبال می شوند.

در آغاز ، بانک های آنلاین مشتریان خود را با توجه به درآمد خود انتخاب کردند. در سال 2023 تغییر کرد. Boursorama Banque همه را بدون درآمد و رایگان می پذیرد. همین مورد برای Hello Bank نیز پیش می رود! که فرمول رایگان دارد سلام یکی. فرمول پرداخت شده آن Hello Prime با کارت مشابه ویزای اول همراه است و با درآمد 1000 یورو در هر ماه شرط می شود. Fortuneo همیشه رایگان است ، منوط به استفاده از آن.

در Boursorama Banque ، ما به نصف کارها انجام ندادیم. نه تنها کارت بانکی رایگان است بلکه معتبر است. با انتخاب فرمول اساسی ، Boursorama Ultim ، کارت مشابه ویزای اول را دریافت خواهید کرد. سلام بانک! یا Fortuneo از شما می خواهد که یک سطح درآمد را توجیه کنید تا کارت بانکی از این جایگاه را به شما پیشنهاد دهید.

چه تفاوت هایی بین کارت ها ?

چه در همان بانک یا نه ، کارت های بانکی لزوماً دارای ویژگی های یکسان و انعطاف پذیری یکسان نیستند. این همچنین همان چیزی است که توجیه می کند که مؤسسات گاهی اوقات برای ارائه کارت بالاتری به ضمانت های مالی بالا نیاز دارند. این مورد به عنوان مثال Fortuneo با ویزای بی نهایت وی است.

فراتر از این که تمام CB را می توان برای پرداخت و برداشت استفاده کرد ، مبلغی که می توان هزینه کرد بسته به کارت بانکی کم و بیش محدود است. از نظر منطقی ، هرچه کارت بانکی حق بیمه بیشتری داشته باشد ، سقف ها نیز بیشتر می شوند. توجه داشته باشید که پرداخت معوق ، که مخالف پرداخت فوری است ، مخصوصاً برای کارتهای بالا – که منطقی است – در دسترس است.

نکته دیگر تمایز بین کارتهای بانکی مقایسه رایگان: بیمه و ضمانت. اگر ویزا و مسترکارد ضمانت های بسیار کمی در مورد ورود به سطح CB (ویزا کلاسیک یا استاندارد MasterCard) ارائه دهند ، اولین ویزا و ویزای ویزای Carte Noire Infinite ، Mastercard Gold and World Elite برای کسانی که سفر می کنند دارای بیمه عملی هستند. این مربوط به تصادفات ، ضرر و تأخیر چمدان یا حتی تأخیر در حمل و نقل است. داشتن CB حق بیمه دسترسی به یک سرویس دربان را فراهم می کند.

بین همه این راه حل های پرداخت هنوز شباهت هایی وجود دارد. به طور کلی ، می توان کارت بانکی خود را مسدود کرد یا سطح از فضای شخصی آن را با بانک آنلاین تعریف کرد (چه در سیستم عامل در وب و چه در برنامه تلفن همراه) و پرداخت های موبایل به طور پیش فرض برای مدل ها در یک بانک خاص اعمال می شود.

آخرین نکته ای که باید در مورد این مقایسه کارت بانکی رایگان مورد بحث قرار گیرد ، مربوط به هزینه هایی است که در خارج از کشور صورتحساب می شود. باید بدانید که همه بانکهای آنلاین تصمیم گرفته اند تمام هزینه ها را در منطقه SEPA (یورو) لغو کنند. این بدان معنی است که در جایی که شما گونه ها را پس می گیرید یا خریدهای خود را در اروپا پرداخت می کنید ، هیچ هزینه ای برای شما صورت نمی گیرد.

در خارج از منطقه SEPA ، بانک ها استراتژی های مختلفی دارند. به عنوان مثال ، فورژو هیچ چیزی را شارژ نمی کند: نه در FOSFO ، نه بر روی طلا و نه بر روی نخبگان جهان. در Boursorama Banque ، Ultim Card پرداخت های نامحدودی را ارائه می دهد اما برداشت نمی کند. اینها برای سه ماه اول ماه رایگان است. سپس آنها 1.69 ٪ از مبلغ را صورتحساب می دهند. گفته می شود ، بانک آنلاین در مقایسه با بقیه بازار بسیار عالی است.

آیا شما باید شبکه MasterCard یا Visa را انتخاب کنید ?

همانطور که احتمالاً از قبل می دانید ، دو شبکه اصلی برای معاملات کارت بانکی وجود دارد: ویزا و مستر کارت. از یک بانک به بانک دیگر ، فرستنده CB لزوماً یکسان نیست. با این حال ، Mastercard و Visa امروز پیشنهادهایی دارند که قابل ملاحظه ای یکسان هستند و بنابراین این تفاوت برای مشتری یک بانک آنلاین ایجاد نمی کند.

شما می توانید در بیش از 30 میلیون امتیاز فروش در سراسر جهان از ویزا و مستر کارت استفاده کنید و با این کارتهای بانکی هیچ مشکلی نخواهید داشت. در فرانسه ، شبکه CB معادل سایر بازیکنان است. از طرف دیگر ، شبکه Bleue Carte در خارج از کشور در دسترس نیست. در صورت مسافرت مراقب باشید Mastercard یا Visa را انتخاب کنید.

در بعضی از کشورها ، به ویژه در بنلوکس ، ابتکارات دیگری مانند ایده آل یا sfort وجود دارد. به طور واضح ، مشتریان در این کشور اکثریت کارتهای مستر کارت / ماسترو را با شماره حساب SEPA به جای شماره کارت های برجسته دارند. معامله گران از آنجا که نقل و انتقالات بانکی است ، به پایانه ها و پرداخت های کارت رایگان دسترسی دارند. از طرف دیگر ، مکرر است که در این کشورها معامله گران نه کارت ویزا و نه مستر کارت عادی را قبول می کنند. برای حل مشکل ، پس از آن لازم است تا حد امکان به صورت نقدی پرداخت کنید.

سرانجام ، همانطور که ممکن است بدانید ، سطوح مختلف کارت بانکی رایگان ، کم و بیش بالا وجود دارد که در زمان پرداخت مزایای مختلفی را به وجود می آورد. در ویزا ، ما به عنوان مثال ویزای الکترون ، کلاسیک ، اول یا بی نهایت داریم. از طرف غول Mastercard ، ما نسخه کلاسیک ، طلای یا جهانی را داریم. هر سطح سقف و محدودیت های در حال تحول و برداشت ها ، بیمه ، بلکه خدمات کم و بیش کامل را ارائه می دهد. هرکدام همچنین کارتهای بدهی را برای کسانی که از اضافه برداشت می ترسند ارائه می دهد.

نتیجه گیری: کدام کارت بانکی رایگان را انتخاب کنید ?

همانطور که مشاهده می کنید ، گزینه های بسیاری برای به دست آوردن ویزای رایگان یا MasterCard Bank ، به ویژه در بین Neobancs وجود دارد ، گاهی اوقات حتی کارتهای بسیار پریمیوم نیز در سال 0 € پرداخت می شود. Boursorama Banque به عنوان مثال کارت های خوش آمدید اما همچنین بدون کمترین هزینه اضافی ULTIM. در Boursorama ، فقط کارت Ultim Metal با قیمت بالا (9.90 یورو در هر ماه) صورتحساب می شود.

سلام بانک! Hello One و Hello Prime Cards را ارائه می دهد: اولی رایگان است در حالی که دوم 5 یورو در هر ماه هزینه دارد. تفاوت در کیفیت (ویزا کلاسیک در مقابل ویزا برتر) و انعطاف پذیری آنها نهفته است. توجه داشته باشید که بانک آنلاین همچنین برای نسخه Hello Prime ضمانت درآمد ماهانه را درخواست می کند.

در Monabanq ، ما همیشه دو کارت رایگان ، کارت های Pratiq و Uniq داریم. همچنین کارت PRATIQ در هر ماه 5 یورو وجود دارد. Bforbank به همه مشتریان خود کارت ویزا رایگان ارائه می دهد – با این وجود شرایط درآمد وجود دارد. سرانجام ، فقط Fortuneo American Express را منحصراً در بین بانک های آنلاین ارائه می دهد.

به طور کلی ، بیشتر بانک ها به Apple Pay ، Google Pay و پرداخت تماس با ما پرداخت می کنند. و همچنین ویژگی های پیشرفته مانند تغییر کد پین ، مسدود کردن/باز کردن کارت یا تأمین پرداخت توسط جغرافیایی.

Apple Pay Google Pay Pay Pay

شاهکار طلا رایگان

کارت سیاه موجود است

در خارج از کشور: 100 ٪ رایگان

زندگی عالی الاغ