و بهترین تلفن هوشمند فروش در جهان در سال 2023 … ، آیفون 14 Pro Max بهترین تلفن هوشمند فروش در جهان در سال 2023 است

بهترین آیفون فروش

بر خلاف سال گذشته ، اپل و سامسونگ در بازار خفه شده اند و مارک های رقیب را فرصتی نمی گذارد. در سال 2022 ، با این حال ، شیائومی به لطف Redmi Note 11 و Redmi 9a خود موفق به لغزش در پایین رتبه بندی شده بود.

و بهترین تلفن هوشمند فروش در جهان در سال 2023 ..

در سحرگاه سنتی اپل پشت سر هم مدرسه ، در حالی که آیفون 15 در آستانه ارائه به عموم مردم قرار دارد و همه افراد فنی بی تاب هستند ، آیفون 14 حرف آخر خود را نکرده است. برعکس !

در واقع ، شرکت طراحی Omdia به تازگی تلفن های هوشمند را که در سال 2023 در یک مطالعه نیم ساله به بهترین وجهی فروخته شده است ، فاش کرده است. در بالای تریبون ، این بهترین مدل اپل منتشر شده در سال 2022 است که به خوبی نصب شده است. آیفون 14 Pro Max ، از 1479 یورو به بازار عرضه شده است ، بین ژانویه و ژوئن 2023 26.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است. یک شاهکار خوب از شرکت تیم کوک.

اما اپل فقط یکی از تلفن های هوشمند خود را در این رده بندی قرار نداد. در واقع ، در میان بهترین تلفن های هوشمند فروش در جهان امسال ، مدل های زیادی وجود دارد که با آرم اپل مهر شده اند. این نبرد بین اپل و سامسونگ ، دو تولید کننده رقیب که موفق به به اشتراک گذاشتن این رتبه بندی شده اند سخت است: 5 مدل آیفون و 5 سامسونگ را می توان در بین بهترین فروش ها یافت. اپل پیشرفت کمی دارد و 4 مدل در ذهن دارد.

بر خلاف سال گذشته ، اپل و سامسونگ در بازار خفه شده اند و مارک های رقیب را فرصتی نمی گذارد. در سال 2022 ، با این حال ، شیائومی به لطف Redmi Note 11 و Redmi 9a خود موفق به لغزش در پایین رتبه بندی شده بود.

از طرف سامسونگ ، این برند مصرف کنندگان را با تلفن های هوشمند خود با قیمت های بیشتری فتح کرده است ، سامسونگ Galaxy S23 Ultra تنها مدل برتر خود است که موفق به نفوذ به طبقه بندی با تعداد نسخه های فروخته شده است.

2023 ، یک سال عالی برای اپل

قطعاً ، 2023 یک کووی خوب برای اپل است. درست در پشت آیفون 14 Pro Max و 26.5 میلیون واحد آن که در سراسر جهان ارسال شده است ، ما آیفون 14 Pro را انتخاب می کنیم ، بهترین تلفن هوشمند سال را انتخاب می کنیم ، با 21 میلیون مدل فروخته شده و آیفون کلاسیک 14 با 16.5 میلیون نسخه فروخته شده. در موقعیت چهارم ، آیفون 13 را پیدا می کنیم ، کمی قدیمی تر اما همیشه بسیار مؤثر. آیفون 11 لیست جایزه را می بندد.

در مقایسه با رتبه بندی بهترین فروش تلفن های هوشمند بین ژانویه و ژوئن 2022 ، Omdia به افت واحدهای فروخته شده اشاره می کند. با این وجود ، توجه داشته باشید که آیفون 14 Pro Max یک مدل جدید حق بیمه تر از همیشه است … و بنابراین بسیار گرانتر است. که در پایان باید تجارت اپل را انجام دهد. در حالی که آیفون 15 جدید باید علاقه مندان به فناوری را اغوا کند ، شرکت Cupertino همه چیز را برای داشتن زمان بسیار خوبی دارد.

iPhone 14 Pro Max بهترین تلفن هوشمند در جهان در سال 2023 است

به گفته شرکت طراحی OMDIA ، آیفون 14 Pro Max بهترین تلفن هوشمند فروش در جهان در نیمه اول سال 2023 است. در کل ، اپل در شش ماه اول سال کمتر از 26.5 میلیون واحد ارسال نکرد. ما در 5 بهترین فروش برتر جهان سایر دستگاه های دیگر از مارک اپل ، از جمله آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 می یابیم.

آیفون 14 Pro Max Sales World

در حالی که تمام چشمان مطبوعات و طرفداران تخصصی اکنون به آیفون 15 تبدیل شده اند ، نسل قبلی همچنان به آن ضربه می زند. در واقع ، شرکت مطالعه Omdia به تازگی منتشر کرده است مطالعه نیمه سالانه در مورد فروش تلفن های هوشمند در سراسر جهان.

ما به ویژه می آموزیم که آیفون 14 Pro Max ، مدل بالای این نسل ، کمتر از آن فروخته شده است 26.5 میلیون نسخه در سراسر جهان بین ژانویه و ژوئن 2023. عملکرد عالی برای این دستگاه ، که به عنوان یادآوری از 1،479 یورو در فرانسه ارائه می شود.

اپل N ° 1 باقی مانده است ، مدل های حق بیمه همیشه بیشتر فروخته می شوند

غیر معقول, ما عمدتاً در بقیه 5 دستگاه برتر اپل پیدا می کنیم. آیفون 14 Pro بدین ترتیب موقعیت دوم را با 21 میلیون واحد ارسال شده. در مرحله سوم تریبون ، سپس مدل وانیل ، یعنی آیفون 14 را با a پیدا می کنیم نمره محتمل 16.5 میلیون نسخه فروخته شده. مکان 4 به تلفن هوشمند اپل دیگر می رود ، یعنی آیفون 13 با 15.5 میلیون دستگاه مستاجر. لازم است به موقعیت 5 برسیم تا در نهایت یک تلفن هوشمند از یک برند رقیب پیدا کنید ، یعنی Galaxy A14 ، یک دستگاه ورود به سطح سامسونگ (12.4 میلیون دستگاه فروخته شده).

توجه داشته باشید که اگر طبقه بندی فعلی را با دوره سال گذشته در مدت مشابه مقایسه کنیم, تحویل از دستگاه شماره 1 با 7.2 میلیون کاهش یافت. در واقع ، این آیفون 13 است که در سال 2022 با 33.7 میلیون واحد در صحنه جهانی پیروز شد. با این حال ، سود برای اپل در سال 2023 بیشتر بود, iPhone 14 Pro Max بسیار گرانتر از آیفون 13 است.

به گفته اومدیا ، “بازار جهانی تلفن های هوشمند رشد منفی را ثبت می کند زیرا قراردادهای بازار متوسط ​​به دلیل رکود اقتصادی و گسترش بازار تلفن های هوشمند استفاده شده. از طرف دیگر ، بازار تلفن های هوشمند بالا به طور مداوم در حال افزایش است ، زیرا تقاضا برای جایگزینی برای مدل های اپل بالا ، جامد است. “. کابینه با توضیح اینکه حجم فروش مدل های Pro و Max از سال به سال افزایش می یابد ادامه می یابد. اثبات است, آیفون 14 Pro Max در واقع بهتر از سلف خود فروخته است (26.5 میلیون در برابر 23 میلیون).

  • اشتراک اشتراک ->
  • توییتر
  • اشتراک گذاری
  • ارسال به یک دوست