ذخیره آنلاین رایگان: بهترین خدمات در سال 2023 چیست?, 10 بهترین سرویس ذخیره سازی آنلاین – Le Parisien

10 بهترین سرویس ذخیره سازی آنلاین

Contents

برای اینکه به شما امکان درک بهتر طبقه بندی ما را بدهد ، در اینجا جنبه های مختلف برای یافتن بهترین ذخیره آنلاین وجود دارد.

ذخیره آنلاین رایگان: بهترین خدمات در سال 2023 چیست ?

شما نمی دانید اسناد مهم خود را از کجا ذخیره کنید و می خواهید بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک دستگاه گران قیمت و به راحتی از دست رفته به آن دسترسی پیدا کنید ? راه حل های ذخیره سازی آنلاین رایگان وجود دارد که می تواند این نقش را کاملاً انجام دهد. ما بهترین خدمات موجود در فرانسه را گشت و گذار کرده ایم.

در دنیای همه متصل ، نیاز به ذخیره و ذخیره داده های آنلاین ما به یک عادت تبدیل شده است ، تا جایی که متوجه آن نشوید. از رایانه یا تلفن هوشمند خود ، لزوماً راهی برای ذخیره اسناد ، تصاویر ، فیلم ها یا هر محتوای شخصی دیگر ، اعم از خدمات تولید کنندگان (iCloud ، OneDrive) و یا از طریق راه حل های خارجی پرداخت شده یا رایگان وجود دارد. در این موارد است که ما به این پرونده نگاه خواهیم کرد. این که آیا شما دانشجویی هستید که می خواهید از کار خود محافظت کنید ، یک مسافرت حرفه ای یا به سادگی یک کاربر که برای امنیت داده های خود نگران است ، این خدمات می توانند زندگی شما را ساده کنند. به خصوص وقتی که در تمام دستگاه های ما همزمان می شوند.

همانطور که با خدمات ذخیره سازی پرداخت شده ، راه حل های ذخیره سازی آنلاین رایگان یک جایگزین عملی برای ذخیره ، به اشتراک گذاری و دسترسی به پرونده های خود از هر زمان و هر زمان ارائه می دهد. با این حال ، شما باید بدانید که چگونه می توانید بین خدمات مختلف موجود مرتب شوید تا به شگفتی های ناخوشایند نرسید.

محدودیت های مربوط به ذخیره سازی فایل آنلاین چیست ?

با توجه به اصل مجذوب خود ، این مهم است که در نظر داشته باشید که همه راه حل ها یکسان نیستند مدل تجاری برای سودآوری هزینه های عملیاتی آنها. حفظ پارک سرور موجود H24 در سراسر جهان گران است و فراهم کردن فضای ذخیره سازی رایگان برای کاربر بدون سازش انجام نمی شود. در اینجا محدودیت های مختلفی را باید هنگام فکر کردن به ذخیره آنلاین در نظر بگیرید.

فضای ذخیره محدود

خدمات ذخیره سازی آنلاین رایگان به طور کلی مقدار محدودی از فضای ذخیره سازی را ارائه می دهند. این ظرفیت ممکن است از یک سرویس به سرویس دیگر متفاوت باشد ، اما اغلب از نسخه های پرداخت شده پایین تر است. برای مارک ها ، این “نمونه ها” نمایانگر محصولات تماس با ناامیدی شما هستند تا شما را ترغیب به حرکت به یک پیشنهاد پولی کنند. در حالت ایده آل ، این راه حل ها بالاتر از همه موقت هستند یا برای صرفه جویی در اسناد در دسترس در همه جا.

دسترسی به ویژگی های پیشرفته

خدمات ذخیره سازی رایگان همچنین می تواند برخی از ویژگی های پیشرفته موجود در نسخه های پرداخت شده را محدود کند. به عنوان مثال ، می توان به اشتراک گذاری زمان واقعی با سایر کاربران ، پشتیبان گیری خودکار یا هماهنگ سازی در چندین دستگاه وجود داشت. برخی از خدمات همچنین قبل از پاک کردن آن ، مدت زمان در دسترس بودن داده ها را کاهش می دهد یا به طور مکرر ، سرعت انتقال در بالادست یا بارگیری را به شدت محدود می کند.

عنصر مهم دیگر ، در بیشتر موارد ، در نسخه رایگان دسترسی به خدمات مشتری وجود ندارد ، که می تواند در مواقع اضطراری بسیار غیرفعال باشد.

در مورد امنیت و محرمانه بودن داده ها چه می شود

وقتی در مورد ذخیره آنلاین صحبت می کنیم ، که بیشتر ، رایگان است ، مطالعه جنبه های مربوط به امنیت و محرمانه بودن داده های ذخیره شده ضروری است. اگر یک سرویس مشمول قوانین لازم (به ویژه GDPR) نباشد ، می تواند اطلاعات مربوط به عادت های استفاده شما را به طور کامل جمع آوری کند و از این داده ها استفاده کند ، برای اهداف بازاریابی در اکثر موارد.

در همین راستا ، اقدامات امنیتی ممکن است از یک سرویس به سرویس دیگر متفاوت باشد و داده های ذخیره شده آنلاین می توانند در معرض خطر هک یا نقض محرمانه قرار بگیرند. انتخاب خدمات مشهور که اقدامات امنیتی جامد مانند رمزگذاری داده ها و دو عامل را در دو عامل ارائه می دهند ، مهم است.

قابلیت اطمینان و در دسترس بودن خدمات

همانطور که با قسمت OVH در ابتدای سال 2021 می دیدیم ، خطر صفر وجود ندارد و داده های شما در هر زمان به دلیل کاهش خرابی یا در دسترس بودن سرویس و لزوماً قابل دسترسی نیست. این اولین بار بر خدمات ابری مسلح تأثیر می گذارد.

از آنجا که این خدمات توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می شود ، می توان با مشکلات بارگیری یا سرعت همگام سازی و همچنین وقفه های موقت سرویس روبرو شد. اگرچه این حوادث به طور کلی نادر است ، مهم است که به مقادیر با ضمانت از نظر افزونگی داده ها اطمینان حاصل شود تا از دست دادن پرونده های خشک بالقوه استفاده نشود.

بهترین خدمات ذخیره سازی آنلاین رایگان چیست ?

بسته به محدودیت های ذکر شده در بالا ، فضای ذخیره سازی ارائه شده در نسخه های رایگان و عملکرد از نظر نقل و انتقالات ، ما خدمات مورد علاقه خود را در زیر ذکر کرده ایم:

Google Drive: 15 گیگابایت رایگان

بدون شک خدمتی که به طور خودکار هنگام صحبت در مورد ذخیره آنلاین باز می گردد ، Google Drive خود را با سادگی خود تحمیل کرده است و مهمتر از همه ، با این واقعیت که کاملاً در اکوسیستم Google یکپارچه شده است.

درایو گوگل

در نسخه رایگان خود ، Google Drive فضای ذخیره سازی 15 گیگابایتی را ارائه می دهد و آن را به یکی از سخاوتمندترین بازار در بازار تبدیل می کند. همچنین هیچ محدودیتی در سرعت انتقال یا به اشتراک گذاری با سایر کاربران وجود ندارد. علاوه بر این ، درایو از هر سیستم عامل (ویندوز ، مکوس ، اندرویدی و iOS) در دسترس است و همچنین با سایر محصولات گوگل مانند Gmail ، Google Docs ، Google Sheets و Google Photos ارتباط نزدیکی دارد ، که استفاده از آن تقریباً طبیعی است و تحت تعقیب است !

Google Drive همچنین با یک رابط یکپارچه بین همه سیستم عامل ها سهولت استفاده ناامید کننده است. با این حال ، نقطه سیاه کوچک ، هیچ چیز در مورد امنیت داده های شما تضمین نشده است و سیاست حفظ حریم خصوصی در این مورد نسبتاً مبهم است.

pcloud: 10 گیگابایت رایگان

وعده pcloud در نسخه رایگان ساده است: حداکثر 10 گیگابایت به صورت رایگان برای زندگی قابل دسترسی است. بنابراین حتی اگر سخنرانی تجاری به وضوح پرواز کند ، با این وجود این کنجد بدون چندین شرط به دست نیامده است. در واقع لازم خواهد بود تا شش هدف را انجام دهیم تا از این قبیل استفاده کنید: ایمیل خود را بررسی کنید ، اولین انتقال را انجام دهید ، برنامه دسک تاپ و برنامه موبایل را بارگیری کنید ، بارگیری را در بالادست فعال کنید و از طریق ایمیل اشخاص ثالث را دعوت کنید.

پس از اتمام این کار ، 10 گیگابایت به خوبی به شما اختصاص می یابد و ما با یک رابط کاربری ساده (جمع آوری شدید به Google Drive) به پایان می رسیم ، اما با برخی از ویژگی های جالب دیگر مانند تجدید نظر در پرونده های نگهدارنده به مدت 15 روز (اجازه می دهد به نسخه قبلی ذخیره شده یک پرونده) یا نسخه پشتیبان تهیه شده در رایانه یا موبایل در زمان واقعی برگردید. همچنین توجه داشته باشید که PCLOUD از طریق مرورگر اینترنت به همان اندازه از طریق برنامه های Windows ، MacOS ، Linux ، Android و iOS قابل دسترسی است.

ویژگی Pcloud این است که این سرویس با منشأ سوئیسی است و سیاست حفاظت از داده های خصوصی با سطح بالایی از امنیت دقیق است: رمزگذاری SSL/TLS (Secure Sockets Layer/Security Layer Security) برای تأمین ارتباطات بین برنامه های مشتری و مشتری سرورهای PCloud و دیگری از نوع AES-256 در مورد پرونده های ذخیره شده در سرورها.

مگا: 20 گیگابایت رایگان

سرویس معروف ذخیره سازی و اشتراک گذاری آنلاین مگا (که موفق به Megaupload شد) از کیم داتکام کمتر مشهور ، دهمین سالگرد خود را در سال جاری جشن می گیرد. این خاصیت سخاوتمندانه ترین نسخه در نسخه رایگان خود را دارد و کمتر از 20 گیگابایت ذخیره سازی به سادگی با ایجاد یک حساب مگا قابل دسترسی است. بر خلاف سایر خدمات ذکر شده در این بالا ، لزوماً همان ضمانت ها را ندارد ، اما حداقل این امر دارای یک رابط کاربری واضح است ، با یک سیستم رمزگذاری داده پایان یافته و هماهنگ سازی بین دستگاه ها.

با این حال ، هنوز هم لازم است عملکرد انتقال کمتر در مقایسه با Google Drive و PCLOUD را برجسته کنید و مطمئن نیست که داده های شما کاملاً ایمن است ، زیرا سرورهای واقع در کانادا متعلق به مگا نیستند.

این یک راه حل ذخیره سازی بسیار عملی برای کوتاه مدت است.

سایه سایه: 20 گیگابایت رایگان

در اینجا یک راه حل 100 ٪ فرانسوی برای تکمیل این انتخاب با Shadow Drive وجود دارد که هیچ کس غیر از آخرین محصول Shadow نیست ، مسئول PC معروف Shadow. Shadow Drive در نسخه رایگان خود 20 گیگابایت ارائه می دهد. بر خلاف سایر خدمات در این انتخاب ، به شکل یک Oneedrive که به طور مستقیم از دستگاه آن (PC ، Mac ، Linux) و همچنین در برنامه های تلفن همراه (Android و iOS) قابل دسترسی است ، در دسترس است.

تنها انتقاداتی که می توان برای او به وجود آورد ، خودش روی برنامه دسک تاپ است ، با یک نصب کمی خام که می تواند کاربران کمتری را از بین ببرد. در غیر این صورت ، رابط وب کاملاً واضح است ، بسیار مزاحم نیست و دارای گزینه های عملی مانند امکان مهاجرت درایو خود به یک پلت فرم ذخیره سازی دیگر (Dropbox در این مورد) یا امکان ایجاد پیوندهای اشتراک برای محتوای شما است.

ما همچنین از این واقعیت قدردانی می کنیم که سرورهای Shadow Drive در اروپا مستقر هستند و بنابراین آنها از نظر محافظت از داده های خصوصی الزامات را برآورده می کنند. علاوه بر این ، شرکت از داده های موجود در این سرورها استفاده نمی کند ، همانطور که در مورد Shadow PC نیز وجود دارد.

می خواهید به جامعه ای از علاقه مندان بپیوندید ? Discord ما از شما استقبال می کند ، این یک مکان کمک و اشتیاق متقابل در مورد فناوری است.

انباره آنلاین

10 بهترین سرویس ذخیره سازی آنلاین

  • پاریسی
  • با تکنولوژی

Manomanodays: پیشنهادات دیوانه وار در کل سایت فقط چند روزافت غیرقابل مقاومت در قیمت در کف Tineco One S3 جاروبرقیپیشنهاد تماشایی -30 ٪ برای درک این کفش های کم رنگ نایک Dunk DunkPS5: آمازون قیمت کنترلر DualSense را خرد می کند

با کمتر از 30 یورو ، این جعبه تلویزیون در Cdiscount ضربه ای استLIDL: این ربات پیستن با قیمت پایین دستگاه ضروری آینده برای آشپزخانه شماستسقوط برای این تلفن هوشمند 5G موجود در کمتر از 260 یوروبا این قیمت ، این بستر گربه دوام نخواهد داشت

لو پاریسین او را راهنمایی می کند

  • Manomanodays: پیشنهادات دیوانه در کل سایت فقط برای چند روز (ابزار ، گرمایش. )
  • افت غیرقابل مقاومت در قیمت در کف Tineco One S3 جاروبرقی
  • کفش ورزشی کم Nike Dunk: پیشنهاد تماشایی -30 ٪ برای درک
  • PS5: آمازون قیمت کنترلر DualSense را خرد می کند
  • انتخاب خرید

بهترین ذخیره آنلاین: 5 تأمین کننده برتر ابر در سال 2023

انباره آنلاین

با عکس هایی که به راحتی به 10 مگابایت در تلفن های هوشمند آخرین فریادها می رسد ، نیاز به فضای ذخیره سازی ابر روز به روز رشد می کند. در حالی که امکان ذخیره عکس ها و فیلم ها در فضای ذخیره سازی دستگاه شما (یا در یک هارد دیسک خارجی) وجود دارد ، بیشتر و بیشتر افراد برای ذخیره آنلاین انتخاب می کنند. دومی همچنین به عنوان “ابر” شناخته می شود.

چرا ذخیره آنلاین اینقدر اغوا می شود ? بهترین تأمین کننده ذخیره سازی آنلاین در سال 2023 چیست ? ما سعی خواهیم کرد در طول این مقاله با ارائه 5 ارائه دهنده که توجه ما را به خود جلب کرده اند ، شما را در مورد این نکات روشن کنیم.

بهترین خدمات ذخیره سازی آنلاین (در سال 2023):

  • پراکنده
  • kdrive
  • نورد بلوک
  • درایو گوگل
  • یک درایو
  • صندوق عقب
  • عظیم
  • جعبه
  • ایکلود سیب

رتبه بندی 5 بهترین خدمات ذخیره سازی آنلاین

بسیاری از تأمین کنندگان وجود دارند که یک پیشنهاد ذخیره سازی آنلاین ارائه می دهند. Dropbox ، Pcloud ، Kdrive ، Nordlocker ، Mega ، Hubic ، Icloud ، Google Drive ، OneDrive ، Sync ، Amazon Cloud … در اینجا ، هدف ما ارائه ارائه هر یک از پیشنهادات نیست ، بلکه 5 بهترین ذخیره سازی ابری را ارائه می دهد مقایسه ما. ما همه آنها را آزمایش کردیم تا فقط نخبگان را حفظ کنیم.

پیشنهادهایی که به شما ارائه خواهیم داد همه در نسخه رایگان در دسترس هستند تا به شما امکان دهید آنها را آزمایش کرده و آنها را با خود مقایسه کنید. اگر می خواهید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید ، می توانید آزادانه در یک پیشنهاد پرداخت شده مشترک شوید. در هر زمان ، می توانید آن را خاتمه دهید.

آگاه باشید که ابزارهای ذخیره آنلاین در زیر معیارهای زیر را رعایت کنید ::

  • یک پیشنهاد رایگان (از 5 گیگابایت تا 15 گیگابایت)
  • سرعت انتقال خوب
  • هماهنگ سازی در دستگاه های مختلف
  • ذخیره آنلاین قابل اعتماد و ایمن
  • سازگاری برای رایانه ، رایانه لوحی و موبایل
  • ویژگی های اشتراک گذاری سریع و ساده
  • پیشنهادات پرداخت شده با حداقل 2 سل ذخیره

بدون آزار و اذیت بیشتر ، مقایسه ما از بهترین ذخیره سازی ابر سال 2023 را کشف کنید.

1) Pcloud: 10 گیگابایت رایگان و زندگی ارائه می دهد

بهترین ذخیره آنلاین در حال حاضر هیچ کس غیر از Pcloud نیست. این تأمین کننده در سال 2013 بسیار کمتر از Tenors of Cloud Storage شناخته شده است و به لطف یک پیشنهاد با کیفیت ، توانست با سرعت چشمگیر رشد کند.

PCloud هر دو لبه برش عالی و امنیت پیشرفته را ترکیب می کند تا پرونده های شما بصورت آنلاین قرار بگیرند هرگز در معرض خطر نیستند. پیشنهاد آنها چند ماه پیش به لطف افزودن مراکز داده (سرورها) در اروپا بهبود یافته است و دیگر فقط در ایالات متحده نیست.

این تغییر بیشتر تقویت می شود نظر ما در مورد pcloud و واقعاً موقعیت خود را به عنوان بهترین ذخیره آنلاین مقایسه 2023 ما توجیه می کند. با تشکر از سرورهای خود در اروپا ، PCloud موفق به ارائه نرخ جریان حتی بهتر برای بارگیری و بارگذاری پرونده های خود حتی سریعتر می شود. ما باید اعتراف کنیم که 3 سال پیش ، انتقاد بزرگی که هنوز هم می تواند برای تأمین کننده انجام شود ، کندی او بود. اکنون ، این فقط یک حافظه بد است و می توانید به راحتی پرونده های خود را بصورت آنلاین قرار داده و آنها را بارگیری کنید.

اگر PCLOUD سرویس ذخیره سازی آنلاین مورد علاقه ما در سال 2023 است ، به این دلیل است که یک پیشنهاد رایگان کامل ارائه می دهد که تمام ویژگی های اصلی آن را ادغام می کند. با 10 گیگابایت بدون محدودیت زمانی ، می توانید خدمات آن را کاملاً آزمایش کرده و خود را قضاوت کنید. از نظر هوشمندانه ، PCLOUD به شما امکان می دهد تا به طور خودکار پرونده ها را از سایر سرویس های ابری مانند Google Drive یا Dropxbox وارد کنید تا فقط دو نفر را نامگذاری کنید.

پس از قانع شدن و اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری احتیاج دارید ، پیشنهادات طول عمر آن بسیار جذاب است. فقط برای 400 یورو (که به یکباره پرداخت می شود) شما 2 سل از ذخیره آنلاین برای زندگی (99 سال) خواهید داشت. اگر به موارد بیشتری احتیاج دارید ، می توانید پیشنهاد 10 TB را انتخاب کنید ، اخیراً در دسترس است. پیشنهادات سالانه یا ماهانه نیز در دسترس است ، اما به نظر ما ، آنها کمتر جالب هستند.

قیمت های طول عمر-pcloud

در واقع ، اصل ذخیره آنلاین ذخیره پرونده ها (عکس ها ، فیلم ها ، موسیقی ، اسناد و غیره) در دراز مدت است. شما همچنین ممکن است به جای پرداخت سالانه به مدت 20 سال ، مستقیماً در یک دوره بسیار طولانی درگیر شوید. در هر صورت ، اگر می خواهید پس از خرید بازپرداخت کنید ، ضمانت 10 روزه در دسترس است.

2) Kdrive: حداکثر 106 سل ذخیره و یک پیشنهاد رایگان

Kdrive یک کشف بسیار خوب است و همچنین دومین ارائه دهنده بهترین ابر 2023 است. این سرویس ابر جوان فقط از سال 2020 قدمت دارد اما کارآمد و بسیار موفق است. برای اطلاعات ، توسط آن ساخته شده است میزبان مشهور وب Infomaniak.

Kdrive یک سرویس ذخیره سازی آنلاین ایمن و قدرتمند. داده های منتقل شده به سرورهای آن ، رمزگذاری و ذخیره شده در مراکز داده خود در سوئیس. از قوانین داده های آمریکا خارج شوید (عمل ابر ، عمل میهن پرست و غیره). در اینجا ، ارائه دهنده خدمات از نظر محرمانه بودن کاربر توسط قانون سوئیس بسیار محافظت می شود. یکی دیگر از مزیت های مهم ، Kdrive با GDPR مطابقت دارد. بنابراین ، می توانید اطلاعات شخصی خود را در صورت درخواست اصلاح یا حذف کنید.

به لطف نزدیکی جغرافیایی خود (واقع در اروپا) و کیفیت مراکز داده آن ، انتقال داده ها بسیار سریع و همچنین سرعت دسترسی به اطلاعات ابر شما است. اگر نرخ جریان اساسی خوبی دارید ، ناوبری روی درایو بهینه است.

اگر Kdrive یکی از بهترین خدمات ابری است ، به این دلیل است که به لطف بسیاری از ویژگی های آن با دیگران متفاوت است. علاوه بر هماهنگ سازی خودکار بین تمام دستگاه های خود ، می توانید با ایجاد یک لینک ، اسناد ، عکس ها و فیلم ها را با چند کلیک به اشتراک بگذارید. در صورت لزوم می توانید رمز عبور را تعریف کرده و تاریخ انقضا را اضافه کنید. گیرندگان برای دسترسی به پرونده ها به حساب kdrive احتیاج ندارند.

علاوه بر این ، می توان یک کادر سپرده ایجاد کرد تا مخاطبین شما بتوانند پرونده های بزرگی را در این فضا که به ابر شما وصل شده است ، ثبت کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های به اشتراک گذاری ، دریغ نکنید نظرات ما را در مورد kdrive بخوانید.

Asset of Kdrive پلتفرم آن است که فضای کاری را با همکاری بین چندین کاربر سازگار می کند. در واقع ، این یک مجموعه اداری را در دسترس از درایو فراهم می کند که به شما امکان می دهد یک سند متنی (نوع کلمه) ، یک صفحه گسترده (مانند اکسل) و ارائه (مانند Power Point) ایجاد کنید. نکته جالب تر این است که می تواند مستقیماً به آرامی آنلاین ویرایش کرده و آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارد تا آنها نیز بتوانند آن را اصلاح کنند.

قیمت kdrive

علاوه بر این ، قیمت Kdrive بسیار مقرون به صرفه است که با توجه به تمام گزینه های موجود در ابر ، تعجب خوبی است. پیشنهاد 2 TB فقط 59.88 یورو در سال یا 4.99 یورو در هر ماه هزینه دارد و این از 6 سل 239.76 یورو در سال است ، دانستن اینکه ذخیره می تواند به 106 سل افزایش یابد و بین چندین عضو به اشتراک بگذارد. اگر می خواهید بیشتر صرفه جویی کنید ، می توانید با درگیر شدن بیش از 2 سال یا 3 سال این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که اشتراک در اشتراک های حق بیمه ، تیم یا PRO در طی 30 روز قابل استرداد است.

فرمول 15 گیگابایتی رایگان بدون مدت و بدون تعهد نیز برای شروع با ابزار در دسترس است.

3) Nordlocker: حداکثر 2 ذخیره برای پایان دادن به رمزگذاری –

Nordlocker ممکن است در دنیای ذخیره آنلاین بسیار مشهور نباشد ، خدمات وی دارای دارایی برای ادعا است.

جایی که این ذخیره سازی ابری باعث ایجاد تفاوت از نظر ایمنی می شود. اول از همه ، برخلاف غول های آمریکایی (گوگل ، مایکروسافت یا آمازون) ، Nordlocker متعهد می شود که به زندگی خصوصی شما احترام بگذارد. این شرکت که در پاناما مستقر است ، تحت فشار دولت برای حفظ تعداد مشخصی از روزنامه های تجاری کاربران خود قرار نمی گیرد.

Nordlocker با ارائه یک ذخیره سازی آنلاین رمزگذاری شده از ابتدا تا پایان ، در آنجا متوقف نمی شود. این به لطف استفاده از الگوریتم رمزگذاری BITS AES-256 امکان پذیر است. با انتخاب فضای ذخیره سازی Nordlocker ، شما تنها کسی خواهید بود که می تواند به پرونده های شما دسترسی پیدا کند. Nordlocker به هیچ وجه نمی داند چه چیزی را می خواهید در فضای شخصی خود ذخیره کنید.

اکنون این راه حل ذخیره سازی آنلاین فقط در سطح بالای ایمنی آن نیست. Nordlocker همچنین یک برنامه چند پلتفرمی و امکان همگام سازی پرونده های شما بین دستگاه های مختلف است.

با توجه به سهولت استفاده ، واقعیت کشیدن پرونده در برنامه Nordlocker به شما امکان می دهد آن را کمیت کنید. ما پیچیده تر می دانستیم. فراتر از فضای ذخیره سازی ابری خود ، Nordlocker همچنین به شما این فرصت را می دهد تا “قفل” (یک فایل رمزگذاری شده) را به صورت محلی در رایانه خود ایجاد کنید.

در مورد اشتراک فایل چه چیزی ? در این سطح ، پشیمان می شویم که ایجاد یک لینک اشتراک گذاری و به اشتراک گذاشتن آن با هر کسی امکان پذیر نیست. شما باید آدرس ایمیل شخص را که می خواهید یک پرونده به اشتراک بگذارید وارد کنید. علاوه بر این ، این شخص برای دسترسی به پرونده مورد نظر باید یک حساب Nordlocker داشته باشد (این می تواند یک حساب رایگان باشد). بنابراین Nordlocker هنوز کار کمی برای انجام یک بازی برابر با PCloud ، بهترین سرویس ذخیره سازی آنلاین 2023 دارد.

قیمت Nordlocker

با توجه به عملکرد ، Nordlocker کاملاً رضایت بخش است. اکنون انتظار نداشته باشید که جریان معادل آن توسط Pcloud یا Kdrive ارائه شود. در واقع ، به دلیل رمزگذاری پایان ، این سرویس به سادگی نمی تواند رقابت کند.

Nordlocker یک برنامه رایگان (3 گیگابایت ذخیره سازی) و چندین برنامه پرداخت شده (500 گیگابایت و 2 سل) ارائه می دهد. با درگیر شدن در یک سال ، باید اعتراف کنید که قیمت ها بسیار جذاب هستند. به عنوان مثال ، می توانید با انتخاب 2 پیشنهاد برای ارائه 2 از آن 6.99 یورو در ماه خارج شوید.

همچنین خوب است توجه داشته باشید که برای استفاده از پیشنهاد رایگان ، هیچ کارت بانکی لازم نیست. و با توجه به پیشنهادات پرداخت شده ، آنها با ضمانت بازپرداخت معتبر 30 روز همراه هستند.

4) Google Drive: 15 گیگابایت رایگان ، پیشنهادات سالانه (از 20 € در سال)

Google Drive که در سراسر جهان شناخته شده است ، به طور کامل شایسته جایگاه خود در رتبه بندی بهترین ذخیره آنلاین در سال 2023 است. با یک پیشنهاد 15 گیگابایتی رایگان ، به هر کسی این امکان را می دهد تا خدمات خود را بدون تعهد و بدون محدودیت زمانی امتحان کند. فقط برای دسترسی به Google Drive و دسترسی به پرونده های آنلاین خود ، یک Google ، YouTube ، Gmail یا حساب دیگر داشته باشید.

رابط Google Drive مورد علاقه ما نیست ، اما به شما امکان می دهد پرونده ها را به راحتی با اقوام یا دوستان خود ذخیره و به اشتراک بگذارید. شما قبلاً هنگام کار مشترک در Google Doc یا ورق با همکاران Office از این سرویس استفاده کرده اید. در مورد این موضوع ، توجه داشته باشید که اگر سایر کاربران درایو اسنادی را که به آنها دسترسی دارند به اشتراک می گذارند ، این سهمیه 15 گیگابایتی شما را به حساب نمی آورد: فقط پرونده های ذخیره شده در فضای شما شمارش می شوند.

لطفاً توجه داشته باشید ، ایمیل های شما در حساب gmail شما می توانند به سرعت مکان را به خود اختصاص دهند ، به خصوص اگر پرونده های پیوست حجیم دارید. به یاد داشته باشید که آنها را به طور مرتب حذف کنید تا فضای بلااستفاده را آزاد کنید. برای دیدن کسانی که بزرگترین آنها هستند می توانید ایمیل های خود را به راحتی مرتب کنید.

چرا Google Drive بهترین سرویس ذخیره سازی آنلاین نیست ? علاوه بر امنیت کمتر پیشرفته نسبت به PCLOUD ، می توان به محض اینکه می خواهید اشتراک حق بیمه را منتقل کنید ، بخاطر قیمت گذاری نسبتاً زیاد آن مورد انتقاد قرار گیرد. در واقع ، ناگفته نماند که شما سالها با 15 گیگابایت ذخیره سازی نمی خواهید بمانید. به محض اینکه می خواهید عکس های خود را روی ابر قرار دهید ، فضای شما به سرعت پر می شود.

وقتی زمان عبور از یک پیشنهاد پولی فرا رسید ، ما به سرعت با نرخ “یک” گوگل خنک می شویم- بله ، وقتی پرداخت می کنید ، از “درایو” به “یک” می روید. برای 2 ذخیره سازی برای ذخیره سازی ، شما باید 100 یورو در سال بپردازید. در مقایسه با 350 یورو برای فرمول 99 ساله در PCloud یا 59.88 یورو در سال در Kdrive ، واقعاً هیچ عکسی وجود ندارد.

جایزه Google Drive

گذشته از این قیمت بالا ، Google Drive یک سرویس ذخیره سازی آنلاین عالی است که ما فقط می توانیم به شما توصیه کنیم اگر پیشنهادات PCLOUD و KDRIVE نتوانند شما را قانع کنند.

5) OneDrive: 5 GB رایگان ، پیشنهادات سالانه (از 24 € در سال)

در این مقایسه بهترین خدمات ذخیره سازی آنلاین ، ما همچنین می خواستیم از مایکروسافت که توجه ما را به خود جلب کرده بود ، شما را به شما ارائه دهیم. این تأمین کننده یک پیشنهاد 5 گیگابایتی رایگان ارائه می دهد که به سرعت به شما امکان می دهد سرویس را خیس کنید و بدانید که آیا یا نه ، شما را راضی می کند.

در مقایسه با رقبا ، ما می توانیم بلافاصله رابط کاربری را که (به سلیقه ما) کمتر دلپذیر است ، تأکید کنیم. ما بلافاصله می بینیم که این سرویس واقعاً اختصاص داده شده است (در وهله اول) به کاربران ویندوز با رابط “دوستدار ویندوز”. اگر همیشه به ویندوز عادت کرده اید ، می توانید از تجربه کاربر لذت ببرید ، اما ما در اولین کار خود بی ثبات شدیم.

با پیشنهاد رایگان ، متأسفانه از نظر ویژگی ها کاملاً محدود خواهید بود ، چیزی که ما کمی شرم آوریم زیرا لزوماً باعث نمی شود کاربران بخواهند به پیشنهاد حق بیمه بپردازند. برای مقایسه ، PCLOUD حتی با پیشنهاد رایگان به همه ویژگی ها دسترسی می دهد. همین مورد در مورد Google Drive (با چند استثناء نادر) نیز انجام می شود.

مانند سایر ارائه دهندگان ذخیره سازی آنلاین در مقایسه ما ، OneDrive پیشنهادات پرداخت شده را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تعداد بیشتری را ذخیره کنید و این به شما امکان می دهد تا ویژگی های بیشتری را باز کنید.

مهمترین پیشنهاد خانواده Microsoft 365 است که علاوه بر ارائه 6 به ذخیره سازی ، شامل Office Outlook ، Word ، Excel و PowerPoint است. اگر به اثبات اضافی نیاز دارید که OneDrive توسط مایکروسافت ساخته شده باشد ، به شما ارائه می شود ! این اشتراک برای شما 99 € در سال هزینه خواهد کرد ، قیمتی که برای 6 تن ذخیره سازی بسیار منطقی است.

شما می توانید از طریق لینک زیر مقایسه خوبی از پیشنهادات ذخیره سازی آنلاین OneDrive را در وب سایت رسمی آنها پیدا کنید:

جایزه OneDrive

چرا ذخیره آنلاین اینقدر اغوا می شود ?

ذخیره آنلاین مزایای بسیاری دارد. اول از همه ، این امکان را به شما می دهد تا با صرفه جویی در آنها در یک سرور خارجی ، متعلق به یک شرکت شخص سوم (تأمین کننده ابر که انتخاب کرده اید) پرونده های خود را ایمن کنید. با این کار ، شما در مقابل از دست دادن دستگاه ، مرگ ناگهانی هارد دیسک خود یا حذف تصادفی پرونده ها (عکس ، فیلم ، اسناد ، موسیقی) دستگاه خود ، از خود محافظت می کنید.

بهترین ارائه دهندگان ذخیره سازی آنلاین نسخه هایی از اسناد شما را در چندین سرور در مکان های مختلف ارائه می دهند. بنابراین ، حتی اگر یک سرور به طور غیر منتظره ای روح را بسازد ، همیشه نسخه پشتیبان تهیه می شود.

ذخیره سازی ابری همچنین چیزهای زیادی را به خود جلب می کند زیرا امکان همگام سازی اسناد بین دستگاه های مختلف را فراهم می کند. به عنوان مثال ، عکسهایی که در تلفن هوشمند خود می گیرید می توانند مستقیماً از ابر پشتیبانی کنند ، و بنابراین به طور خودکار در رایانه و سایر دستگاه های خود که به سرویس ذخیره آنلاین شما دسترسی دارند قابل دسترسی است. ساده و کاربردی ، این گزینه توسط کاربران آن قدردانی می شود.

اگر بهترین ذخیره آنلاین نتوانست خود را به عنوان یک راه حل آشکار چند سال پیش ایجاد کند ، اوضاع به خوبی تکامل یافته است. در واقع ، با افزایش قابل توجه جریان (بارگذاری/بارگیری) ، مرز “کندی” حذف شده است. امروز ، یک سرویس ذخیره سازی آنلاین خوب به شما امکان می دهد پرونده های چندین GO را فقط در چند ثانیه قرار دهید.

بدیهی است که اتصال به اینترنت با کیفیت لازم است ، اما با فیبر که دموکراتیک می شود … یا 4G (یا حتی 5G از پایان سال 2020) در دستگاه های سازگار با تلفن همراه ، بیشتر و بیشتر می شود. به طور خلاصه ، ذخیره آنلاین سریع ، ایمن است و به شما امکان می دهد بسیاری از پرونده ها را نگه دارید که بدون این فضای ذخیره اضافی ، سبد را تمام می کرد.

چه معیارهایی برای بهترین ذخیره آنلاین ?

به منظور توسعه این مقایسه بهترین ذخیره سازی ابری در سال 2023 ، ما خودمان را بر اساس معیارهای انتخابی بسیاری پایه گذاری کردیم. ما 5 تأمین کننده را انتخاب کرده ایم که از نظر ما کسانی هستند که به بهترین وجه به این عناصر مختلف پاسخ می دهند.

برای اینکه به شما امکان درک بهتر طبقه بندی ما را بدهد ، در اینجا جنبه های مختلف برای یافتن بهترین ذخیره آنلاین وجود دارد.

سرعت انتقال

همانطور که در بالا گفتیم ، سرعت انتقال همان چیزی است که باعث می شود تجربه شما با سرویس ذخیره آنلاین شما موفق یا افتضاح شود. قبل از تعهد به هر پیشنهادی ، هرچند کیفی ، اطمینان حاصل کنید که ارتباط شما خوب است. ما در نظر داریم که حداقل 100 مگابایت در ثانیه در بارگذاری و بارگیری برای یک پیشنهاد ذخیره سازی آنلاین برای ارزش آن وجود دارد. در زیر این سرعت ، هارد دیسک را طرفداری کنید ، اگرچه ، بدیهی است که این مزایا به اندازه ذخیره های ابری بی شمار نیست.

پس از تأیید این معیار (اتصال اساسی) ، لازم است یک سرویس ذخیره سازی سریع آنلاین پیدا کنید ، که سرعت خوبی را ارائه می دهد ، چه در آپلود و چه در بارگیری. از نظر ما این معیار مهمترین ، به ویژه با افزایش منظم اندازه پرونده ها (به موازات افزایش کیفیت آنها) است.

با بهترین ذخیره آنلاین مقایسه ما ، pcloud ، می توانید به جریان های بسیار خوبی برسید. ما واقعاً سرورهایی را در اروپا توصیه می کنیم که نوار را حتی بالاتر از آن در ایالات متحده قرار داده اند. با اتصال 200 مگابایت در ثانیه ما در آپلود ، ما می توانیم بیش از 85 مگابایت در ثانیه از پرونده های بزرگ را بارگذاری کنیم. چه چیزی به سرعت پرونده های خود را به صورت آنلاین قرار می دهد تا آنها را تأمین کرده و به همه جا دسترسی پیدا کنید.

ایمنی پرونده ارسال شده به صورت آنلاین

پرونده های خود را به سرعت به صورت آنلاین منتقل کنید ، خوب است ، اما اگر پرونده ها ایمن نباشند خیلی مفید نیست. امنیت معیاری است که ما واقعاً در توسعه این مقایسه ذخیره سازی آنلاین بسیار جدی گرفته ایم.

در واقع ، پرونده ها باید رمزگذاری شوند و مهمتر از همه ، برای کپی کردن در چندین سرور. باز هم ، PCloud نوار را با رمزگذاری 256 -Bit AES بسیار بالا قرار می دهد ، و به عنوان گزینه ، امکان قرار دادن رمزگذاری در سمت مشتری به لطف Crypto. این گزینه برای زندگی 125 یورو برای شما هزینه خواهد داشت اما می تواند برای کسانی که واقعاً داده های حساس برای محافظت دارند ، ارزش آن را داشته باشد. مراقب باشید ، با فعال کردن این ویژگی ، شما به تنهایی کلید رمزگشایی را خواهید داشت و ناشر ابر به هیچ وجه قادر به کمک به شما در صورت فراموش کردن رمز عبور خود نیست.

از نظر تعداد نسخه ها ، در PCLOUD ، پرونده های شما در کپی کردن در سه سرور در سه مکان مختلف ذخیره می شوند. اگر یک مرکز داده برای آتش سوزی باشد ، داده های شما از بین نمی روند. این یک امنیت سه گانه است که ارزش آن را دارد. KDrive با انجام پشتیبان گیری از سه پشتیبانی در دو مرکز داده به منظور کاهش خطر از دست دادن ، از این امر خارج نیست.

سادگی استفاده

همه افراد یک آس کامپیوتر نیستند و این به هیچ وجه قابل انتقاد نیست. بهترین خدمات ذخیره سازی آنلاین این موضوع را درک کرده و راه حل های بسیار ساده ای برای رسیدگی ارائه داده اند. اگرچه OneDrive (به نظر ما) شهودی ترین مورد استفاده نیست ، اما بسیار دلپذیر است ، به خصوص برای افرادی که به محیط ویندوز عادت دارند. در مورد این موضوع ، توجه داشته باشید که در آخرین رایانه های ویندوز که خریداری می کنید ، OneDrive قبلاً از قبل نصب شده و آماده استفاده خواهد بود.

در هر صورت ، پیشنهادات رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد این خدمات را کشف کنید و سادگی (یا نه) استفاده از فضاهای ذخیره سازی آنلاین مورد علاقه ما را برای عکس ها ، فیلم ها ، اسناد ، پرونده ها و موارد دیگر برای خود قضاوت کنید.

محرک

یک سرویس ذخیره آنلاین قابل اعتماد فقط برای قرار دادن پرونده های شما روی ابر استفاده نمی شود. در واقع ، بسیاری از ویژگی های دیگر وجود دارد که می توان آنها را ارائه داد و می تواند تأمین کننده رقیب بزرگ او را کنار بگذارد.

دو بهترین خدمات ذخیره سازی آنلاین در مقایسه ما پر از ویژگی ها هستند ، به خصوص از نظر اشتراک و همکاری با سایر اعضای. توجه داشته باشید که امکان پیدا کردن پرونده های حذف شده برای مدت حداکثر 120 روز در Kdrive. این عملکرد برای ما بسیار مهم است و در بین سایر بازیکنان در رتبه بندی نیز در دسترس است.

مجموعه اتوماسیون اداری یکپارچه در Kdrive و Google Drive دارایی های واقعی هستند که می توانند با چندین کار به صورت آنلاین کار کنند و در وقت خود صرفه جویی کنند.

اگر این ویژگی ها برای شما کافی نیست ، ما همچنین می توانیم در مورد امکان بارگیری تمام عکس های موجود در حساب Facebook و اینستاگرام خود صحبت کنیم تا هرگز آنها را از دست ندهید.

به این امر نیز امکان انتقال مستقیم اسناد ، عکس ها و فیلم های موجود در ابرهای دیگر ، مانند Dropbox ، Google Drive و بسیاری دیگر ، این امکان را نیز اضافه می کند.

برای کشف بسیاری از ویژگی های ذخیره سازی ابری مورد علاقه ما در سال 2023 ، ما از شما دعوت می کنیم به وب سایت رسمی آنها بروید:

سازگاری در رایانه ، رایانه لوحی و تلفن

بهترین سرویس های ذخیره سازی آنلاین روی ابر باید در همه دستگاه ها سازگار باشد و به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی بین این موارد تعامل داشته باشد. در این سطح ، ما به خصوص می توانیم از iCloud انتقاد کنیم که عملکرد آن واقعاً برای کاربران اپل تصور شده است ، و میلیون ها کاربر Android و Windows در جهان را فراموش کرده است.

5 بهترین تأمین کننده مقایسه ما از خدمات ابری هم در رایانه و هم در رایانه لوحی یا موبایل سازگار هستند و شما از iOS یا Android استفاده می کنید. ذکر ویژه ای برای Google Drive ، که بدون تعجب ، هنوز هم از کاربران Android کمی بیشتر از مارک Apple Brand استفاده می کند.

به عنوان مثال ، در Pcloud و Kdrive ، برنامه هایی را برای رایانه و رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود پیدا خواهید کرد. همچنین ، بدیهی است که دسترسی آنلاین دارد که پرونده های خود را پیدا خواهید کرد و می توانید پیوندهای اشتراک گذاری خود را ایجاد کنید تا افراد دیگر بتوانند پرونده های خود را با خود به اشتراک بگذارند.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری معیار انتخاب در انتخاب یک سرویس ذخیره سازی آنلاین است. فقط Kdrive یک گربه آنلاین و یک سرویس تلفنی ارائه می دهد. سرویس های ابری دیگر در این رتبه بندی هنگام تماس با آنها از طریق فرم یا از طریق ایمیل هنوز بسیار پاسخگو هستند.

اگرچه مطمئناً نیازی به تماس با آنها نخواهید داشت ، دانستن اینکه آنها برای کمک به شما در دسترس هستند بسیار مهم است و ما این معیار را در توسعه مقایسه ما از بهترین ذخیره سازی آنلاین در نظر گرفته ایم.

ارزش پول

نسبت کیفیت/قیمت هنگام استفاده از یک سرویس بسیار مهم است. ذخیره پرونده های آنلاین به فضای ذخیره سازی نسبتاً قابل توجهی نیاز دارد و بنابراین سرور که روی آن پرونده ها ذخیره و نگهداری می شود. بدیهی است ، هرچه بیشتر در ظرفیت ذخیره سازی بالا برویم ، قیمت بیشتر افزایش می یابد. در این صورت مهم است که پیشنهادات مختلف ذخیره سازی آنلاین را مقایسه کنید تا ببینیم کدام یک از بهترین کیفیت/قیمت را ارائه می دهد.

در این بازی کوچک ، Pcloud با بسته های طول عمر خود نوار را بسیار بالا قرار داد. اگر اشتراک های ماهانه یا سالانه آن در مقایسه با رقبای خود واقعاً استثنایی نباشد ، واقعاً در مورد عرضه زندگی است که Pcloud متفاوت است و سعی می کند کاربران خود را اغوا کند. مراقب باشید ، همانطور که در بالا مشخص کردیم ، دومی در واقع 99 سال معتبر است … به طور معمول یک زندگی کامل ، مگر اینکه شما بسیار خوش شانس باشید.

اگر امروز در PCLOUD مشترک شوید و 1200 یورو را به طور همزمان به 10 تن ذخیره سازی یا 400 یورو برای 2 سل بپردازید ، نوه های شما هنوز هم می توانند به عکس های PAPI در اسکوتر برقی کاملاً قدیمی خود دسترسی پیدا کنند .

Kdrive همچنین نرخ های بسیار رقابتی را ارائه می دهد. برای ایده ای برای شما ، بسته 2 TB آن 59.88 یورو در سال هزینه دارد ، هنگامی که Google Drive آن را با قیمت 99 یورو در سال برای همان فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

بدیهی است ، اگر به دنبال سرویس ذخیره سازی آنلاین با بهترین ارزش پول هستید ، فرمول PCloud به سادگی غیرقابل تحمل به نظر می رسد زیرا پس از چند سال سودآور خواهد بود.

انتخاب فضای ذخیره سازی

همه نیازهای ذخیره سازی یکسانی ندارند. به همین دلیل ما ناشران بسیار ارزشمندی داریم که فضاهای مختلف ذخیره سازی را ارائه می دهند. اگر فقط بین 10 گیگابایت یا 5000 گیگابایت انتخابی داشته باشید ، بسیار متوسط ​​است زیرا به سرعت محدود خواهید شد.

همه ذینفعان در مقایسه ذخیره سازی آنلاین ما فضاهای مختلفی را ارائه می دهند ، از 5 گیگابایت برای نسخه های رایگان تا 106 سل با فرمول kdrive premium که قابل ارتقا است.

حضور یک پیشنهاد رایگان

سرانجام ، آخرین معیار انتخابی که برای ایجاد این رتبه بندی بهترین ذخیره آنلاین سال 2023 در نظر گرفتیم ، حضور یک پیشنهاد رایگان است.

Pcloud ، Kdrive ، Google Drive و OneDrive همه پیشنهاد رایگان ارائه می دهند ، که از نظر ما بسیار مهم است. در واقع ، در مواجهه با رقابت شدید ، به نظر می رسد که به مشتریان بالقوه اجازه دهید خدمات را به صورت رایگان آزمایش کنند و ببینند آیا این ابزار با نیازهای آنها مطابقت دارد.

با فرمول های رایگان از 5 گیگابایت تا 15 گیگابایت ، این تأمین کنندگان به شما امکان می دهند سرویس ذخیره آنلاین خود را بدون خطر و بدون تعهد آزمایش کنید. در هر زمان می توانید ، در هر زمان ، به یک پیشنهاد پولی بروید تا فضای ذخیره سازی را بدست آورید و ویژگی های خاصی را باز کنید ، تا کنون غیرقابل دسترسی است.

نتیجه گیری: PCloud ، بهترین ذخیره آنلاین در سال 2023 توسط Kdrive از نزدیک دنبال شد

اگر می خواهید بهترین ذخیره آنلاین سال را انتخاب کنید ، PCLOUD را انتخاب کنید. علاوه بر ارائه پیشنهادات Lifetime با نیازهای مختلف ، از 500 گیگابایت تا 10 سل ، سرعت نقل و انتقالات عالی و سطح ایمنی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

شما حتی می توانید به لطف پیشنهاد 10 گیگابایتی آن که به شما امکان دسترسی تقریباً به تمام ویژگی های آن را می دهد ، آن را بدون هیچ گونه خطر آزمایش کنید. همچنین می توانید در صورت عدم رضایت از پرداخت خود ، از دوره 10 روزه رضایت یا بازپرداخت آن استفاده کنید تا بازپرداخت خود را بدست آورید.

در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بزرگتر و همکاری آنلاین در اسناد متنی ، صفحات گسترده یا ارائه ، بلکه به KDrive است که باید بروید. در واقع ، فضای قابل توسعه تا 106 سل را فراهم می کند ، امکان به اشتراک گذاری یک حساب کاربری بین چندین کاربر و شامل یک مجموعه اداری است.

علاوه بر این ، تمام بسته های پرداخت شده آن به مدت 30 روز تحت ضمانت هستند. و اگر نمی خواهید کارت بانکی خود را بیرون بیاورید ، می توانید با خیال راحت بدون تعهد در پیشنهاد رایگان آن مشترک شوید.

سوالات مکرر در مورد ذخیره ابری

در اینجا پاسخ سریع به بیشترین سؤالات شما در مورد ذخیره آنلاین ارائه شده است.

�� داده های آنلاین من ایمن است ?

با انتخاب یکی از بهترین خدمات ذخیره سازی آنلاین ، داده های شما کاملاً ایمن خواهد بود. علاوه بر رمزگذاری ، آنها بر روی چندین سرور کپی می شوند تا هرگونه خطایی در سرور ایجاد کنند. بنابراین ، داده های شما نسبت به درایو سخت ، داخلی یا خارجی شما بسیار امن تر خواهد بود.

�� چه سرعت انتقال می توانم داشته باشم ?

سرعت انتقال (بارگذاری) به دو معیار بستگی دارد. اولین مورد حداکثر سرعت اتصال به اینترنت شماست. منطقی به نظر می رسد که یک اتصال 1 گیگابیت در ثانیه سرعت انتقال انتقال بالاتر از اتصال اساسی 100Mbps را داشته باشد. سپس کیفیت سرویس ذخیره سازی آنلاین و داده های آن به دست می آید. ابر مورد علاقه ما ، pcloud, نرخ جریان عالی را تضمین می کند که می تواند از 20 مگابیت در ثانیه فراتر رود.

�� آیا امکان ذخیره آنلاین رایگان وجود دارد ?

5 تأمین کننده بهترین مقایسه ابر ما همه یک راه حل تست رایگان ارائه می دهند. شما قادر خواهید بود آنها را بدون خطر امتحان کنید اما با محدودیتی در تعداد GB ذخیره سازی. با این حال ، این به موقع نامحدود است که تمام وقت لازم را برای کشف خدمات آنها قبل از گذراندن یا عدم اشتراک حق بیمه به شما می دهد.

�� روی کدام دستگاه ها می توانم از آنها استفاده کنم ?

شما به منظور مدیریت پرونده های خود در هر مکانی و به سادگی همگام سازی آنها در تمام دستگاه های خود ، برنامه های تلفن های هوشمند (iOS و Android) ، رایانه لوحی ، رایانه شخصی (MacOS ، Windows و Linux) خواهید داشت. با انتخاب بهترین ذخیره آنلاین ، از برنامه های کارآمد در تمام دستگاه های خود بهره مند خواهید شد.

☁ از کجا می توانید اسناد خود را بصورت آنلاین ذخیره کنید ?

بهترین راه حل برای ذخیره پرونده ها ، اسناد یا حتی عکس های آنلاین خود ، ذخیره ابری است که توسط PCLOUD ارائه شده است. دومی تمام تلاش خود را می کند تا یک راه حل اقتصادی به شما ارائه دهد ، ایمنی اسناد خود را تضمین کند و در هر زمان و از هر دستگاهی به شما دسترسی پیدا کند و به تمام داده های خود دسترسی پیدا کند.

PCloud همچنین به شما این فرصت را می دهد تا اسناد را با دوستان ، خانواده یا همکاران خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید نسخه رایگان آن را اکنون آزمایش کنید تا نظر خود را در مورد ذخیره آنلاین PCloud بیان کنید. و اگر متقاعد شده اید ، فقط برای دسترسی به فضای ذخیره سازی حداقل 500 گیگابایت ، باید یکی از برنامه های پرداخت شده وی را انتخاب کنید.

�� بهترین هزینه ذخیره آنلاین ?

هزینه آن تا حد زیادی به ظرفیت ذخیره سازی مورد نیاز شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که برخلاف بسیاری از خدمات آنلاین دیگر ، ذخیره سازی ابری تقریباً همه پیشنهاد رایگان (کم و بیش سخاوتمندانه) را ارائه می دهد. اگر می خواهید برای جلوگیری از محدودیت های زیادی به یک برنامه پرداخت شده بروید ، بدانید که هزینه نیز به مدت نامزدی شما بستگی دارد (1 ماه ، 1 سال ، 2 سال یا حتی برای زندگی).

برای پاسخ به این سوال ، شما به طور کلی باید هزینه سالانه حدود پنجاه یورو را حساب کنید. برای این قیمت ، به عنوان مثال می توان 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در Pcloud یا 2 به Kdrive بدست آورد.

�� بهترین فضای ذخیره سازی ابری برای یک شرکت چیست ?

پس از آزمایش بسیاری از راه حل های مختلف ، ما فکر می کنیم که ذخیره آنلاین مرجع برای شرکت های کوچک و متوسط ​​است که توسط PCLOUD ارائه می شود. در خانه با توجه به تعداد کاربران پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود: نسخه های پرونده ها (180 روز) ، کنترل دسترسی و ایجاد تیم های کاری را مدیریت کنید ، از ذخیره نامحدود (در مورد پیشنهاد تجاری Pro) و همچنین یک اشتراک فایل کاملاً ایمن بهره مند شوید. تابع.