قیمت کتاب الکترونیکی 2023: قیمت متوسط ​​و نحوه تعیین مال شما?, 10 موردی که باید قبل از خرید کیندل در آمازون بدانید

10 موردی که باید قبل از خرید کیندل در آمازون بدانید

Contents

در برگه محصول در آمازون ، می بینیم که دکمه “برگ” وجود دارد

قیمت کتاب الکترونیکی چقدر است ? قیمت یک کتاب دیجیتال و مشاوره برای رفع مال شما

قیمت کتاب الکترونیکی چقدر است؟ قیمت یک کتاب دیجیتال و مشاوره برای رفع مال شما

شما نوشتن کتاب الکترونیکی خود را به پایان رسانده اید و می خواهید آن را بفروشید. چگونه قیمت مناسب را تعیین کنیم و از سیاست قیمت گذاری مناسب اطمینان داشته باشیم ? قبل از شروع فروش کار خود ، برخی از قوانین شناخته شده است ، در مقابل رقابت بلکه در مورد قوانین. بنابراین قیمت کتاب الکترونیکی شما چقدر است و چگونه می توان این مقدار را در بازار کتاب دیجیتال جذاب کرد ? ما همه چیز را به شما می گوییم !

چگونه قیمت کتاب الکترونیکی خود را تعیین کنیم ?

FNAC ، Cultura ، Kobo ، Amazon: سیاست قیمت در کتابفروشی های آنلاین

برای اینکه بتوانیم قیمت صدای کتاب الکترونیکی را برطرف کنیم ، اولین شاخص برای مشاهده بازار کتاب دیجیتال خواهد بود. کتابهای الکترونیکی زیادی وجود دارد. بنابراین به راحتی می توانید برای تعیین قیمت های تعیین شده توسط سیستم عامل ها با دسته هایی که به کتاب الکترونیکی شما می پیوندند مشورت کنید و بنابراین استراتژی مناسب قیمت را انتخاب کنید. متون کوتاه یا اندازه حجم های مختلف “ارباب حلقه ها”: مراقب اندازه کتابهای دیجیتال و همچنین انواع مطالب ارائه شده باشید ! این تکنیک ایده ای از دامنه قیمت و همچنین متوسط ​​قیمت فروش به شما می دهد تا بتوانید قیمت کتاب دیجیتال خود را تعیین کنید.

قیمت ارزان تری برای بارگیری نسبت به شومیز ارائه دهید

همانطور که در وب سایت FNAC ، کتابهای الکترونیکی در آمازون کیندل یا حتی Cultura مشاهده می کنید ، قیمت کتابهای دیجیتال بسیار پایین تر از قیمت نسخه های بروشور یا نسخه های جیب است. ایده این نیست که درصد دقیق بین نسخه های کاغذ و دیجیتال را مسدود کنیم بلکه سازگاری با آن خوانندگانی که عادت دارند بیش از 10 یورو هزینه نکنند در خرید یک کتاب دیجیتال. شما می توانید ببینید که بیشتر ناشران نرخ کتابهای الکترونیکی را بین 5 تا 10 یورو حداکثر یا حتی کمتر از 5 یورو انجام می دهند. به عنوان یک نویسنده مستقل یا خود نشر ، با محاسبه قیمت مناسب کتاب دیجیتال خود را تعیین کنید سود و حاشیه هایی که می توانید در سیستم عامل های مختلف منتشر کنید, قیمت متوسط ​​بین ایده آل و جذاب ترین قیمت خوانندگان شما. شما همچنین می توانید تصور کنید کمپین های تبلیغاتی موقت برای دعوت از خوانندگان اول برای کشف کار شما. برای شروع یک آستانه روانشناختی جالب ، مانند 2.99 یورو تعیین کنید: پس از شروع فروش کار ، می توانید این قیمت پایین را در هر زمان تغییر دهید.

محدودیت قیمت احترام به قانون

مراقب باشید با توجه به سیاست قیمت کتاب دیجیتال خود به قوانین احترام بگذارید. آیا می دانید که قیمت کار شما لزوما باید با 49 یورو یا 99 یورو پایان یابد ? در فرانسه ، قانون قیمت واحد یا قانون لنگ بر واقعیت تعیین قیمت یک کتاب در بازار نظارت دارد. چه در قالب های کاغذی و چه در قالب های دیجیتال ، باید یک قیمت واحد توسط ناشر یا نویسنده داده شود. این قیمت ثابت باید بدون اصلاح قیمت با توجه به این یا آن پلتفرم در کلیه سایتهای فروش اعمال شود. به عنوان مثال ، فروش یک کتاب با قیمت 2.99 یورو در بستر Kindle غیرممکن است وقتی قیمت 6.99 یورو در سایت فروش FNAC است. اگر قیمت در تمام نقاط فروش یکسان باشد, ناشر یا نویسنده برای اصلاح آن کاملاً رایگان است, یا با توجه به انتخاب خود ، پایین یا به سمت بالا ، در تمام سیستم عامل ها بدون استثنا.

کتاب الکترونیکی خود را در نسخه رایگان ارائه دهید

همچنین می توانید کتاب الکترونیکی خود را ایجاد کرده و بدون گذراندن سیستم عامل های فروش یا کتابخانه های دیجیتال ، آن را بصورت رایگان ارائه دهید. این عمل به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی حرفه ای به منظور بازیابی هرچه بیشتر آدرس ایمیل برای افزایش پایگاه داده مشتری خود. این اهرم Opt-in سپس به یک صفحه مقصد اختصاص داده شده به ضبط آدرس ایمیل Prospect نیاز دارد. سپس ، این تکنیک درخواست می کند تا یک ایمیل تأیید حاوی پیوند به کتاب الکترونیکی به خواننده جدید خود ارسال کند. این سناریوی بسیار ساده برای راه اندازی می تواند در نرم افزار اتوماسیون مانند MailChimp به طور خاص انجام شود.

با توجه به محتوای انحصاری کتاب الکترونیکی قیمت بالاتری تعیین کنید

بسیاری از موارد که قیمت ها از 10 یورو از نظر کتاب الکترونیکی فراتر رفته است: این به ویژه توسط انگیزه است کیفیت کار ، طول کتاب الکترونیکی بلکه توسط شهرت نویسنده. کتاب الکترونیکی اختصاصی چیست ? به عنوان مثال وقتی به کتابهای دستور العمل نامهای بزرگ آشپزخانه روی می آورید ، می بینید که نسخه کتاب الکترونیکی به راحتی می تواند به 20 € یا 30 € برسد. در این موارد خاص ، این با نام نویسندگان شناخته شده در این حرفه توضیح داده شده است ، بلکه با انحصار درآمدهای موجود در خارج از کتاب الکترونیکی نیز توضیح داده شده است. به همین ترتیب ، برخی از کتابهای الکترونیکی نوشته شده توسط تأثیرگذار (تناسب اندام ، بهزیستی و غیره.) همچنین می تواند از علامت 30 € فراتر رود: این شخصیت های مورد استقبال عموم مردم توصیه های انحصاری خود را ارائه می دهند, فقط از طریق کتاب دیجیتال قابل دسترسی است ، که باعث می شود محتوا “گرانبها” باشد. سرانجام ، قیمت بالاتر نیز می تواند با اندازه کتاب الکترونیکی (به استثنای کار ادبی) توجیه شود: اگر کار شما بسیار مستند است ، که تعداد صفحات قابل توجه است و این که شما تخمین می زنید که تولید شما سزاوار نرخ بالاتری است ، می توانید قبل از تنظیم آن مطابق با نتایج خود ، محصول خود را با قیمت اول آزمایش کنید.

کتاب الکترونیکی خود را در کتابخانه های آنلاین بفروشید

کتاب الکترونیکی در آمازون کیندل چقدر است ?

دو راه حل برای فروش کتاب الکترونیکی خود در بستر آمازون: 70 ٪ هزینه و 35 ٪ هزینه. به عنوان بخشی از هزینه 70 ٪, کتاب دیجیتالی شما باید در محدوده قیمت بین 2.99 یورو و 9.99 یورو باشد. همچنین باید بدانید که فرمول 70 ٪ هزینه های تحویل را القا می کند ، با توجه به وزن پرونده Kindle شما (0.12 € در ماه) محاسبه می شود. اگر حق امتیاز 35 ٪ را انتخاب کنید, هیچ هزینه تحویل شارژ نمی شود. در تمام سناریوها ، 5.5 ٪ مالیات بر ارزش افزوده فرانسه از هزینه ها گرفته می شود. قیمت پلت فرم آمازون نیز با وزن کتاب الکترونیکی ، تعداد صفحات کتاب دیجیتال شما تعیین می شود. کتابی بین 3 تا 10 مگابایت باید حداقل قیمت کاتالوگ 1.99 یورو را ارائه دهد. فراتر از 10 مگابایت ، قیمت کاتالوگ نمایش داده شده حداقل 2.99 یورو خواهد بود. علاوه بر این قیمت ها ، اضافه کردن کتاب الکترونیکی خود به پلت فرم Amazon Kindle به شما امکان می دهد در قیمت های مختلفی که توسط آمازون سازماندهی شده است شرکت کنید تا سعی کنید جوایز کسب کنید ، به عنوان یک نویسنده تکامل می یابد تا بتواند بدبختی و شناخت کسب کند.

کمیسیون هایی که توسط سرویس Kobo انجام می شود چیست؟ ?

  • حداکثر 1.99 یورو ، حق امتیاز 45 ٪ است
  • بین 2 یورو و 10 یورو ، حق امتیاز 70 ٪ است.

بنابراین پلت فرم Kobo نسبت به آمازون در کتابهای کوچکتر سودآورتر است ، که نویسندگان را به سمت انتشار خود سوق می دهد تا کانالهایی را که در آن خرید کار می کنند متنوع کنند.

چگونه کتاب خود را در مورد Tea Vivlio Readers ارائه دهیم ?

خوانندگان Tea Vivlio با سرویس Vivlio ، “کتاب دیجیتال فرانسوی” مرتبط هستند. برای اینکه بتواند کتاب دیجیتالی خود را در سرویس Vivlio ارائه دهد, لازم است در یک خانه نشر بالادست منتشر شود.

در واقع ، این پلتفرم باعث می شود کتابفروشی فرانسوی و بنابراین کتابهای فرانسوی ، چه در قالب دیجیتال و چه در کتاب های صوتی ، تبلیغ کنید.

هدف از این سرویس پشتیبانی از فروشندگان مستقل و تلاش برای حفظ اکوسیستم مسئول تر در مورد فروش کتابهای دیجیتال است. با این وجود ، این سرویس مستقیماً برای انتشار کتاب دیجیتالی خود در انتشار خود ارائه نمی دهد بلکه کتابهای الکترونیکی منتشر شده در خانه های نشر فرانسوی را ارائه می دهد.

با این حال امکان پذیر است کتابهای الکترونیکی را مستقیماً به Tea Reader خریداری شده در رایانه منتقل کنید در قالب های سازگار با دستگاه.

به همین دلیل است که خواننده می تواند کتابهای خریداری شده در سایت های فروش نویسندگان را به طور خاص در خود جای دهد.

کتاب الکترونیکی خود را در سایت فروش خود بفروشید

فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید و شروع به فروش کنید !

اگر از طریق سیستم عامل های کتابفروشی دیجیتال و انتشار خانه های متخصص در ادبیات دیجیتال ضروری است ، چرا مستقیماً محتوای خود را ارائه نمی دهید در سایت بازرگان خود ?

به جای اینکه فقط ناشران کتابهای الکترونیکی را طی کنید و مجبور شوید کمیسیون فروش هر نسخه از پروژه خود را بپردازید ، سایت خود را برای فروش کتاب خود ایجاد کنید آزادی بیشتر در مورد مدیریت ارائه و ارتباطات آن.

با استفاده از راه حل Wizishop ، می توانید کتاب الکترونیکی خود را در هر قالب قابل بارگیری ارائه دهید. این که آیا این یک رمان است ، یک کتاب ادبیات خارجی ، کتاب الکترونیکی برای توسعه شخصی یا کارهای حرفه ای مربوط به تجارت شما ، با همراهی تیمی از متخصصان تجارت الکترونیکی ، سایت خود را از A تا Z ایجاد کنید ، و از آموزش های ارائه شده در اشتراک خود بهره مند می شوید و با بهره گیری از بیش از 400 ویژگی از ابتدای ماجراجویی جدید خود نشر. Wizishop قدم به قدم از شما پشتیبانی می کند تا اولین خوانندگان خود را تا موفقیت ملی و بین المللی خود پیدا کنید !

اشتراک خدمات و تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید ?

با تشکر از سایت فروش آنلاین خود به لطف راه حل Wizishop ، فقط اشتراک شما از 27 یورو در ماه برای استفاده از صدها مزیت در فروش کتاب الکترونیکی شما ضروری است.

شما از 15 روز آزمایش رایگان بهره مند می شوید : این به شما فرصت می دهد تا در مورد قیمت مناسب کار خود و تمام وقت برای راه اندازی یک سایت در تصویر خود فکر کنید.

پس از تعیین قیمت فروش ، فقط باید طراحی خود و عناصر لازم برای فروش کتاب الکترونیکی خود را پیکربندی کنید. سریعترین مسیر برای موفقیت ادبی شما !

فروشگاه خود را ایجاد کنید – تست رایگان 15 روز

جولی سانسونتی

جولی سانسونتی نویسنده این مقاله است

جولی متخصص محتوای وب در Wizishop است. او در مورد دیجیتال پرشور است ، او ساعت فعال را در این بخش انجام می دهد و در این مشاوره ، اخبار و آخرین وب سایت های وبلاگ منتشر می کند.

5/5 1 2 3 4 5 به اشتراک بگذارید 0 نظر
لطفاً همه زمینه ها را پر کرده و Captcha را برای ارسال نظر اعتبار دهید.
نظر شما با موفقیت ضبط شد. با تشکر !

مقالات محبوب

منابع و آموزش

اطلاعات الکترونیکی: 20 مزیت و مضرات سایت های تجارت آنلاین [2023]

منابع و آموزش

9 اشیاء دست ساز و DIY برای فروش آنلاین خود: چوب ، شیشه.

منابع و آموزش

آموزش تجارت الکترونیکی آنلاین: 55 فیلم ارائه شده (+Bootcamp رایگان)

منابع و آموزش

چرا سیستم عامل های تجارت الکترونیکی منبع باز برای شما نیستند

وبلاگ تجارت الکترونیک

برنامه وابستگی Wizishop خود را ایجاد کنید

فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید

آزمون رایگان 15 روز – بدون تعهد – دسترسی به همه ویژگی ها

ایمیل شما
قبلاً استفاده شده است.
لطفاً برای ایجاد فروشگاه وصل شوید

شما در حال حاضر یک حساب Wizishop دارید ?

اطلاعات شخصی شما برای ما حساب می شود.

ما از فناوری های مختلف برای بازیابی کوکی ها از ناوبری شما استفاده می کنیم. این کوکی ها به ما امکان می دهند ، از جمله موارد دیگر ، یک تجربه ناوبری بهینه را در سایت خود به شما ارائه دهیم.

با کلیک بر روی دکمه “پذیرش” می توانید رضایت خود را در مورد این کوکی ها ابراز کنید. با کلیک بر روی “ادامه بدون پذیرش” ، می توان آنها را امتناع کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از داده های شخصی خود می توانید با خط مشی رازداری ما مشورت کنید.

10 موردی که باید قبل از خرید کیندل در آمازون بدانید

از من چند سوال در مورد کیندل پس از مقاله دیگر من پرسیده شد و متوجه شدم که من در مورد Kindle چیزهای زیادی می دانستم.

من تقریباً 5 سال است که کتابهای الکترونیکی می خوانم. من مجبور شدم 3-4 پوند در کاغذ بخرم فقط برای لذت بردن از برگشتی از طریق آنها ، اما مجبور شدم وقتی آنها را خریداری کردم ، بیشتر از آن استفاده کنم ، به من فشار می آورد تا کتاب های الکترونیکی را بخرم ، بنابراین می توانم آنها را نگه دارم و هرچه می خواهم آنها را بخوانم ، هر کجا که هستم.

این مقاله در مورد Kindle Reader بلکه سرویس Kindle Amazon به طور کلی.

1. شما می توانید از Kindle بدون خرید Kindle Reader استفاده کنید

کیندل و کیندل وجود دارد.

  • Kindle یک سرویس آمازون است که در آن می توانیم کتابهای الکترونیکی را بخوانید (پرداخت شده یا رایگان) (برنامه های Kindle را از اینجا بارگیری کنید)
  • The Kindle Reader ، که توسط آمازون فروخته شده است ، خواننده (مطالب) است که می توانیم کتابهای الکترونیکی را بخوانیم (لینک آمازون خواننده من)

به عنوان مثال ، هنگامی که به یک کتاب در آمازون علاقه دارید ، آنها نسخه کاغذ یا نسخه Kindle را ارائه می دهند. به طور کلی ، نسخه Kindle (کتاب الکترونیکی) ارزان تر است حتی اگر محتوا دقیقاً یکسان باشد ، اما آنها برای چاپ آن پول از دست نمی دهند و آن را به شما تحویل می دهند.

اگر نسخه Kindle کتاب را خریداری می کنید ، می توانید:

  • در برنامه های Kindle بخوانید (موجود در iOS ، Android ، Mac و PC). شما فقط باید آن را روی دستگاه خود نصب کرده و برای دسترسی به آن شناسه های آمازون خود را وارد کنید.
  • خواننده Kindle خود را بخوانید

Kindle Reader ، از طرف دیگر ، دستگاهی است که می تواند به WiFi متصل شود. آخرین نسخه ها لمسی هستند. بزرگتر از یک تلفن هوشمند اما کوچکتر از رایانه لوحی است. این برای چشم ها خوشایندتر از صفحه نمایش از نوع تلفن های هوشمند است زیرا از جوهر الکترونیکی برای شبیه سازی یک کتاب کاغذی استفاده می کنند. شما می توانید نور را انتخاب کنید یا در تاریکی بهتر بخوانید. (اطلاعات بیشتر در مورد مقاله دیگر من)

بنابراین می توانید ببینید که بدون خواننده Kindle ، هنوز هم می توانید کتابهای الکترونیکی خریداری شده در آمازون را از طریق یک برنامه بخوانید.

2. بدون عضویت می توانید کتابهای Kindle را بخوانید

آمازون یک پیشنهاد اشتراک کیندل را با 10 یورو در ماه ارائه می دهد تا بدون محدودیت به پایه یک میلیون عنوان دسترسی داشته باشد. اما آنها اغلب کتاب های قدیمی هستند. من توصیه می کنم علیه برای گرفتن این اشتراک. علاوه بر این ، بسیاری از این کتاب ها با اشتراک اصلی نیز به صورت رایگان قابل دسترسی هستند (نگاه کنید به. نکته 3) بنابراین لیستی از کتابهایی را که مورد علاقه شما هستند تهیه کنید و نگاه کنید که آنها قبل از انتخاب این گزینه در اشتراک کیندل گنجانده شده اند.

بهتر است کتاب های خود را یکی یکی بخرید.

3. کتابهای الکترونیکی رایگان زیادی در آمازون وجود دارد

شما می توانید از دو طریق به کتابهای رایگان دسترسی پیدا کنید:

  1. یا به آثار قدیمی (نوع Maupassant) دسترسی دارید ، که وارد حوزه عمومی شده اند ، و می توانید لیست را در اینجا مشاهده کنید
  2. یا به اشتراک اصلی خود دسترسی دارید. در اصل ، شما می توانید آنها را به صورت رایگان وام بگیرید تا اینکه اشتراک حق بیمه شما منقضی نشود. می توانید از اینجا به لیست دسترسی پیدا کنید. این لیست جالب تر است زیرا وجود دارد کتابهای اخیر و با کیفیت بالا (ه. ، کل مجموعه هری پاتر در دسترس است). برای یافتن آنها در برنامه ها یا خواننده ، هنوز هم کمی دشوار است زیرا به نظر می رسد آمازون آنها را پنهان می کند ، بنابراین از یک کامپیوتر استفاده کنید.

4.ما می توانیم کتابهای الکترونیکی خودمان را وارد کنیم

چه با برنامه Kindle یا Kindle Reader ، ما می توانیم وارد کنیم کتابهای الکترونیکی ما (از طریق آمازون خریداری نشده است) بدون هیچ محدودیتی. برای چی ?

  • برای داشتن همه کتابهای الکترونیکی در یک مکان یکسان و تنها, هنوز خنک تر است
  • برنامه Kindle بسیار خوب انجام شده و ارائه می دهد بسیاری از ویژگی های دیگر که یک PDF ساده در Acrobat Reader خوانده نمی شود
  • اگر خواننده کیندل دارید ، در مورد آن بخوانید خواننده خوشایند تر است و به چشمان شما کمتر از یک تلفن هوشمند یا صفحه رایانه آسیب می رساند

نحوه وارد کردن کتابهای الکترونیکی در *Kindle Reader * ?

این بسیار ساده است ، شما فقط باید خواننده را با یک کابل USB به رایانه وصل کنید و پرونده را در پوشه ای که در آن تعداد زیادی کتاب وجود دارد کپی و چسباند. در مورد من ، در پرونده است د: \ اسناد \ بارگیری \ موارد 01

اما می بینید که برخی از PDF ها در Kindle Reader به خوبی نمی خوانند زیرا طرح مناسب نیست (به عنوان مثال پلیس خیلی کوچک است). در این حالت ، می توانید PDF را به قالب تبدیل کنید .AMZ (قالب Kindle) برای استفاده بهتر از ویژگی های Kindle (برجسته کردن یک گذرگاه ، نشانک ، افزایش/کاهش پلیس).

برای تبدیل PDF به AMZ ، من از نرم افزار مبدل کتاب الکترونیکی pdfmate, رایگان.

من به شما امکان می دهم کیفیت یک فایل اصلی PDF (کاملاً غیرقانونی) و قالب Kindle آن را مقایسه کنید .امز.

  • اگر کامپیوتر ندارید, ساده ترین روش برای تبدیل این قالب های قابل خواندن به قالب Kindle ارسال است کتابهای الکترونیکی در کتابخانه Kindle.

    نحوه وارد کردن کتابهای الکترونیکی در کتابخانه *Kindle * ?

    همانطور که توضیح داده شد ، ما می توانیم کتابهای الکترونیکی خودمان را به صورت محلی وارد کنیم (یعنی کتابهای الکترونیکی فقط در برنامه Kindle رایانه یا آن Kindle Reader در دسترس خواهند بود). اما آنچه من دوست دارم این است که تمام کتابهای هماهنگ و در دسترس را در همه جا داشته باشم. و برای آن ، لازم است که همه کتاب ها در کتابخانه Kindle من هستند. بگذارید توضیح دهم: اگر کتاب ها در “کتابخانه کیندل” من هستند و با شناسه های آمازون در ارتباط هستم ، می توانم کتابی را در تلفن هوشمند بخوانید و همان کتاب را در همان صفحه در رایانه لوحی یا خواننده Kindle خود بگیرید.

    امیدوارم توضیحات من روشن باشد.

    برای بارگذاری کتاب الکترونیکی خود (که در جای دیگر خریداری کرده اید یا کسی که شما را می چرخاند) ، بسیار ساده است.

    • از هر دستگاه: تو می توانی کتاب های خود را از طریق ایمیل به آدرس kindle ارسال کنید.کم به طور خاص برای شما ایجاد شده است. آدرس ایمیل مجاز شما به شما امکان می دهد انواع پرونده های زیر را ارسال کنید: فرمت Kindle (.مادی, .AZW) ، Word Bmicrosoft (.مدافع, .docx) ، html (.HTML, .HTM) ، RTF (.RTF) ، متن (.txt) ، jpeg (.jpeg, .JPG) ، gif (.gif) ، png (.PNG) ، BMP (.BMP) ، PDF (.PDF). برای سند خود را به قالب Kindle تبدیل کنید, “تبدیل” را به خط شی وارد کنید. در اینجا درباره ایمیل های Kindle بیشتر بدانید
    • از رایانه:
      • شما می توانید استفاده کنید پسوند “ارسال به Kindle” در Google Chrome برای تبدیل هر مقاله یا siteweb به “Kindle Book” و در کتابخانه Kindle شما در دسترس خواهد بود
      • شما می توانید استفاده کنید برنامه Send to Kindle برای ارسال هر پرونده Microsoft Word (.مدافع, .docx) ، pdf (.PDF) ، متن (.txt) ، تصاویر (.jpg, .jpeg, .PNG, .BMP) ، قالب Kindle (.AZW, .mobi) ، انواع دیگر پرونده ها (.RTF, .کامپیوتر, .PSZ) در کتابخانه Kindle شما

      • از تلفن هوشمند:
        • برنامه Kindle را بارگیری کنید. به محض خواندن مقاله یا پست جالب ، روی “اشتراک” کلیک کنید و سپس برنامه Kindle را انتخاب کنید. مقاله مورد نظر به “کتاب Kindle” تبدیل می شود و در کتابخانه Kindle شما در دسترس خواهد بود.
        • به همین ترتیب ، با باز کردن پرونده PDF یا DOC در تلفن هوشمند ، می توانید روی دکمه “اشتراک” نیز کلیک کرده و سپس برنامه Kindle را انتخاب کنید. سند مورد نظر به “کتاب Kindle” تبدیل می شود و در کتابخانه Kindle شما در دسترس خواهد بود

        به عنوان مثال ، چندین مقاله “راهنمای عملی” در سایت ما در سایت Tour World Du Monde 5 قاره وجود دارد. شما می توانید این راهنماهای عملی (از مرورگر خود) را به فرمت Kindle تبدیل کنید تا بعداً آن را به صورت آفلاین ، فقط در 4 کلیک دوباره انجام دهید.

        تادام ! مقاله در دسترس است آفلاین در برنامه Kindle و Kindle من. این به ویژه مفید است ، به خصوص برای کوبا که در آن 3G نداریم

        5. می توانید کتابهای الکترونیکی Kobo و Google Play را در Kindle وارد کنید

        بله ، کاملاً ممکن است. اگر به هر دلیلی نتوانید کتاب خود را در Kindle پیدا کنید (کاملاً تعجب آور است اما چرا نه) یا کتاب مورد نظر ارزان تر است در Kobo یا Google Play, تو می توانی صادر کردن این کتاب ها.

        قالب های صادراتی ارائه شده PDF یا EPUB توسط DRM محافظت می شود.

        اگر در PDF است ، ما در بالا دیدیم که چگونه آنها را به قالب Kindle صادر کنیم.

        اگر او یک EPUB است که توسط DRM محافظت می شود ، شما باید از آن استفاده کنید نسخه های دیجیتال Adobe (رایگان) برای صادرات پرونده به قالب EPUB یا PDF. سپس استفاده کنید مبدل کتاب الکترونیکی pdfmate (رایگان) برای تبدیل EPUB یا PDF به قالب Kindle. این قابل انجام است ، کمی مدت طولانی توضیح داده شده است اما سوگند می خورم که کار می کند و آسانتر از آن است که به نظر برسد

        6. خواننده Kindle در نسخه با و بدون تبلیغات وجود دارد

        شما مطمئناً برگه محصول Kindle Reader را تماشا کرده اید بدون اینکه بدانید چه چیزی را انتخاب کنید. نسخه تبلیغاتی 10 یورو بیشتر از تبلیغات است.

        من نسخه را خریداری کردم با تبلیغات سفید (لینک آمازون) (نسخه تبلیغاتی به مدت دو ماه در دسترس نیست). در واقعیت ، تبلیغات شرم آور نیست زیرا ما فقط وقتی Kindle در حالت آماده به کار قرار می گیرد ، آن را می بینیم.

        اما اگر اینقدر شما را آزار دهد ، ما به راحتی می توانیم بعداً تبلیغات را غیرفعال کنید با رفتن به حساب او و با پرداخت 10 یورو اضافی. برای آن:

        1. به محتوای و دستگاه های خود دسترسی پیدا کنید.
        2. انتخاب کنید دستگاه.
        3. دکمه را انتخاب کنید اقدامات در سمت چپ نام دستگاه.
        4. دسترسی پیشنهادهای ویژه, سپس انتخاب کنید برای اصلاح.
        5. دستورالعمل های مربوط به اشتراک از پیشنهادات ویژه را دنبال کنید. مقدار هزینه های منحصر به فرد قبل از تأیید خواسته خود برای اشتراک گذاری نمایش داده می شود.

        7. شما می توانید یک عصاره از کتاب را به صورت رایگان بخوانید

        بیایید به مثال غرور و تعصب خود برگردیم.

        در برگه محصول در آمازون ، می بینیم که دکمه “برگ” وجود دارد

        می توانید روی آن کلیک کنید و چند صفحه اول را در مرورگر خود بخوانید.

        اما اگر از برنامه Kindle یا Kindle Reader برای جستجوی کتاب استفاده می کنید ، یک دکمه برای دریافت عصاره را مشاهده خواهید کرد. و خواندن به هر حال خوشایند تر است.

        این همان کاری است که من با راهنماهای مسافرتی انجام می دهم. عصاره اغلب درست بعد از مسیرهای 7 روزه / 14 روز متوقف می شود (با نام مستعار بخشی که به من علاقه مند است). و از آنجا که من واقعاً نیازی به توضیحات دقیق ندارم ، و بیشتر علاقه های “10 مکان برتر که در چنین کشوری از دست نمی روند” ، من در نهایت راهنماهای بسیار کمی خریداری می کنم.

        اگر در پایان عصاره باشد, شما می خواهید کتاب الکترونیکی را خریداری کنید ، می توانید آن را انجام دهید از برنامه Android ، از Kindle Reader ، اما نه از طریق برنامه iOS یا برنامه های رایانه ای زیرا این یک سوال از هزینه های خرید یکپارچه برای اپل یا ویندوز است

        8. می توانید تا 14 روز پس از خرید یک کتاب برگردانید

        گاهی اوقات عصاره بالا است اما بعد از خرید کل کتاب ، می فهمیم که بقیه به این نتیجه نیستند. بنابراین چگونه می توان وقتی که قبلاً آمازون را برای خرید کل کتاب پرداخت کرده اید ، انجام دهید ?

        نگران نباشید ، آمازون یک شرکت آمریکایی است و در کشورهای انگلیسی ، مصرف کنندگان دوست دارند بتوانند مبادله و بازپرداخت شوند. شرایط نسبت به اروپا کمتر است. بنابراین حتی اگر کتاب الکترونیکی را خریداری کرده و یک بازی را بخوانید ، هنوز هم می توانید آن را به 14 روز پس از خرید برگردانید.

        1. به محتوای و دستگاه های خود دسترسی پیدا کنید.
        2. در محتوای خود دکمه را انتخاب کنید عمل سپس در کنار عنوانی که می خواهید برگردید واقع شده است بازپرداخت.
        3. در پنجره متنی ، الگوی بازگشت (هر یک) را انتخاب کنید ، سپس انتخاب کنید بازپرداخت.

        به طور کلی ، آنها ظرف 10 دقیقه بازپرداخت می کنند.

        9. می توانید کتابهای الکترونیکی خود را وام دهید

        حتی اگر کتابهای الکترونیکی مجازی باشند ، می توان آنها را قرض داد.

        عملکرد وام کتابهای Kindle به کاربران اجازه می دهد تا ، خانواده و دوستانشان ، کتابهای دیجیتالی که در فروشگاه Kindle خریداری کرده اند وام دهند. هر کتاب قابل وام است فقط یک بار ، برای یک دوره 14 روزه. در این دوره ، کتاب الکترونیکی برای خریدار اصلی غیرقابل دسترسی است. علاوه بر این ، عملکرد وام فقط برای کتابهای Kindle خریداری شده در آمازون در دسترس است

        برخی از ناشران مانند Lonely Planet کتاب نمی پذیرند.

        کسی که کتاب را می گیرد باید وام را بپذیرد ، در غیر این صورت کتاب شما به طور خودکار ظرف 7 روز به شما باز می گردد.

        مانند JB و من در زیر همان سقف زندگی می کنیم ، ما یک حساب Kindle را در تمام دستگاه های خود قرار می دهیم مانند این که هر دو به کتابخانه Kindle خود دسترسی داریم. اگر JB و من همزمان همان کتاب را بخوانیم ، همگام سازی صفحات و یادداشت ها را در همه دستگاه ها غیرفعال می کنم ، زیرا JB از یادداشت های من مختل نمی شود و تأکید می کند.

        10. می توانید کتاب خود را به صورت رایگان به روز کنید

        اگر کتابی که خریداری کرده اید نسخه جدیدی دارد (اغلب برای اصلاح اشکالات ، چیدمان ها یا اشتباهات املایی) ، Kindle نسخه جدید را به صورت رایگان به شما ارائه می دهد ، بدون آنکه آنچه را که به عنوان یادداشت یا زیربکس اضافه کرده اید از دست بدهید. برای انجام این کار ، به آمازون بروید و کتابهایی را پیدا کنید که در آن “به روزرسانی” یا “به روزرسانی” مشخص شده باشد.

        اگر در برنامه Kindle یا خواننده هستید ، Kindle از شما می خواهد که کتاب را حذف کنید از دستگاه شما و قصاص. لطفا توجه داشته باشید ، انتخاب کنید دستگاه را حذف کنید وت نه از کتابخانه.

        در اینجا ، امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد. هنوز بسیاری از ویژگی های پنهان (شنیدنی ، بلوتوث …) وجود دارد ، بنابراین در صورت لزوم از ترک نظر دریغ نکنید.

        من واقعاً خدمات کتابهای آمازون را دوست دارم. من دوست دارم کتاب ها را به زبان اصلی آنها بخوانم و دوست دارم به یک دسترسی داشته باشم موجودی بین المللی. کتابهای الکترونیکی را بخوانید به من این امکان را می دهد که بدون چسباندن خودم با 10،000 پوند کاغذ در انتهای جهان ، چیزهای زیادی بخوانم. اگر می خواهید در مورد Kindle اطلاعات بیشتری کسب کنید ، نظر دقیق من را در اینجا بخوانید