راهنما: بهترین تلفن هوشمند چیست? سپتامبر 2023 – دیجیتال ، بهترین مارک های تلفن | 10

بهترین مارک تلفن های هوشمند در سال 2023 چیست

پسر DNA: نوآوری

بهترین گوشی هوشمند چیست ? سپتامبر 2023

در اینجا انتخاب ما از بهترین تلفن های هوشمند Android و iOS لحظه ای است. برای دستیابی به این هدف, آزمایشگاه دیجیتال به طور مستقل بیش از 100 تلفن در سال آزمایش می کند و حدود 1000 اقدامات را تعیین می کند: عملکرد ، عکس ، روی صفحه ، استقلال ، ارگونومی.

تبلیغات ، محتوای شما در زیر ادامه می یابد

  • بهترین
  • نسبت بهترین کیفیت/قیمت
  • خرید De Maline

تمام تلفن های هوشمند منتخب مشترک هر نوع خوبی دارند که شما را با GPS یکپارچه خود راهنمایی می کنند ، در صورت خوب بودن شرایط نور و اطمینان از استقلال های خوب ، حداقل یک روز عکس های زیبایی را بگیرید.
بهترین و بالاترین و بالاترین آنها ، تعالی خود را با عکس در نور کم و بدون فلاش با کیفیت بهتر ، با استقلال های مشترک بیشتر از دو روز و با کیفیت صفحه نمایش ، از نظر ارائه رنگ ، بازتاب ها ، کنتراست ، بیشتر از حد متوسط ​​توجیه می کند. آنها همچنین به راحتی فضای ذخیره سازی بیشتری ، اجزای سریعتر و ساختمانی دارند که از خنک کننده آنها بهتر استفاده می کند.

ما ، براساس مراحل قیمت ، کسانی که شایسته توجه شما هستند ، از کاملترین مدل بالا ، با بهترین استقلال و یک حالت عکس پیشرفته ، تا “تلفن هوشمند ارزان قیمت” بسیار محبوب ، بهترین ارزش برای پول را نگه داشته ایم (خوب برنامه) از لحظه.

ما همچنین اگر به دنبال آیفون ، عکسی که در عکس یا یک تلفن هوشمند ارزان قیمت است ، راهنماهای خاص تری را ارائه می دهیم. مقایسه تلفن های هوشمند تمام منابع مورد آزمایش را که اخیراً مورد آزمایش قرار گرفته است ، جمع می کند ، مقایسه ای که انتخاب ما از بهترین تلفن های هوشمند ترسیم شده است.

بهترین مارک تلفن های هوشمند در سال 2023 چیست ?

خرید تلفن بازپرداخت شده

شما آرزو دارید که دستان خود را نگه دارید بهترین تلفن هوشمند از لحظه ? چیست بهترین مارک در سال 2023, موردی که دیگران را با مدل های تلفن بالا و کارآمد خود ، در یک طراحی آینده نگر و با بهترین قیمت اسپری می کند ?

مارک هایی که از iOS و Android استفاده می کنند با Tech High -Tech رقابت می کنند. شما در مقابل انتخاب گسترده ای که توسط مارک های بزرگ ارائه می شود دریغ می کنید ?

سپس به تو بده مقایسه ما Ultra Select از 10 مارک برتر تلفن هوشمند و یکی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

1. 10 مارک برتر برتر تلفن های هوشمند در سال 2023

recorderce® به شما می دهد 10 مارک برتر برتر تلفن های هوشمند. این راهنماهای خرید اساسی را تکمیل می کند: برای هر مارک تلفن های هوشمند تاریخ ، DNA و بهترین مدل های آن را کشف کنید !

1. اپل: برند تحسین شده تلفن هوشمند

برند تلفن

همه اینها 45 سال پیش ، در سال 1976 ، هنگامی که درخشان آغاز شد استیو جابز اولین کامپیوتر را برای آقای و خانم همه با دوستش استیو وزنیاک ایجاد کنید. پیش سازها و نوآورانه در روح ، آنها به لطف ایده های نبوغ ، برند را به سمت اپل سوق می دهند. ایجاد آیفون در سال 2007 و انتشار رایانه لوحی iPad در سال 2010 نمونه های عالی از فناوری بالا و چشم انداز انقلابی است.

DNA آن از این رو پایین می آید: سادگی ، طراحی و یک تجربه کاربر منحصر به فرد.

زیباترین مدل های آن به شرح زیر است:

  • iPhone 12 Pro Max
  • آیفون 7
  • آیفون SE 2020

2. سامسونگ: برند رهبر

مارک تلفن همراه

سامسونگ باقی مانده است برند رهبر در بازار ، زیرا از سال 1938 قبلاً وجود داشته است ، سالی که در سئول در کره جنوبی به دنیا آمد. در واقع ، لی بیونگ چول این برند را تأسیس کرد که از سال 1969 ، هنگامی که علاقه به الکترونیک فعال شد ، رونق خیره کننده ای را تجربه کرد. کم کم ، این برند نوار را می گیرد و با خروج از آن است گوشی هوشمند کهکشان که او وارد دادگاه غول های تلفن می شود. مدل های خود را در مقایسه ارزانترین تلفن های هوشمند پیدا کنید.

DNA برند سامسونگ در چند کلمه بسیار قوی کاهش می یابد: جهش ، استعداد ، خلاقیت و تعهد.

مدل های افسانه ای آن به شرح زیر است:

  • Samsung S21 Ultra 5G
  • Galaxy S20 4G
  • Galaxy A71

3. هواوی: رقابت خارجی

جاه طلبی خالق برند هواوی این بود که حتی هنگامی که او از ارتش چین تشکر کرده بود ، یک تجارت پرسود پیدا کند. مهندس آموزش ، رن ژنگفی 44 ساله در ارتباطات از راه دور در شنژن است. در سال 1988 بود. در سال 2003 بود که هواوی در فرانسه مستقر می شود و پس از چندین سال تحقیق و توسعه ، این شرکت به سرعت یک صعود شهاب سنگ را در ارتباطات از راه دور تجربه کرد. در سال 2018 ، تلفن های هوشمند P20 و P20 Pro در بازار بین المللی راه اندازی می شود. این اولین تلفن های هوشمند است که دارای یک دوربین سه گانه.

در سال 2020 ، این اولین فروشنده تلفن های هوشمند جهانی. با این حال ، در سال 2019 ، رئیس جمهور آمریکا هر نرم افزار و خدمات در هواوی را برای یک داستان جاسوسی تاریک ممنوع کرد. این برند سپس موتور جستجوی فرانسوی ، Qwant را تطبیق داده و ارائه می دهد. او سرویس ناوبری خود را راه اندازی می کند. علاوه بر این ، دو مدل آن بخشی از 10 نفر برتر از بهترین تلفن های هوشمند در سال 2023 است. تاریخ تازه آغاز شده است !

پسر DNA: نوآوری

بهترین تلفن های هواوی عبارتند از:

  • Huawei P 40 Pro
  • Huawei P 30 Pro
  • Huawei P 20

4. شیائومی: بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند

بهترین مارک تلفن

برند تلفن هوشمند شیائومی فقط 4 سال برند خود را به جلوی صحنه سوق داده است. راز او چیست ? برند چینی که توسط لی ژوئن در سال 2010 و سایر شرکا ایجاد شده است ، بر روی تلفن بالا و بالا تمرکز دارد ، اما با اتخاذ با غول های بازار متفاوت است قیمت های فوق العاده رقابتی. مانند محدوده MI که خدمات استثنایی ارائه می دهد ، بسیار نزدیک به ارائه دهنده های اپل.

DNA پسر: بدون سازش

تلفن های هوشمند ستاره آن عبارتند از:

  • شیائومی Mi 10 T
  • Xiaomi 10 T Pro
  • Note 9t Xiaomi Redmi

5. افتخار: پرچمدار برای جوانان

افتخار برند اروپایی است که توسط هواوی در قاره قدیمی راه اندازی شده است. این برند دیجیتال در سال 2014 ایجاد شده است ، یک شرکت تابعه است که بازاریابی را به سمت کشورهای انگلیسی ، نوجوانان و نوجوانان اتخاذ می کند بودجه های کوچک. تلفن های هوشمند بسیار زیاد هستند و با سایر تنورهای تلفنی رقابت می کنند. آنها با قیمت های بسیار جذاب و یک کمپین ویروسی آنلاین تفاوت ایجاد می کنند. در فرانسه ، افتخار با واردات وارد می شود افتخار 6. به سرعت مدلهای برجسته مانند Honor 8 و Honor 9 را دنبال کنید.

پسر DNA: هزاره ها

موفق ترین تلفن های هوشمند عبارتند از:

  • Honor 20 Pro
  • Honor 20 lite
  • افتخار 20

6. یکی بیشتر

برند One Plus در سال 2013 تأسیس شده است ، در حال حاضر در 43 کشور جهان وجود دارد. واقع در شنژن ، چین ، پس از استعفای وی توسط پیت لاو ایجاد شده است اوپو و او با کارل پی این مارک راه اندازی می شود. هدف آنها این است که به سرعت تلفن هوشمند را که انتظارات مصرف کننده را برآورده می کند ، بسازند. اینگونه است که OnePlus One در سال 2014 منتشر شد.

نبوغ آنها فروش آن با دعوت است. این یک موفقیت بزرگ است. در سال 2015 ، OnePlus مجدداً یک کمیته را تکرار می کند. با ارائه Oneplus دو به طور واقعی: 2 میلیون رزرو انجام می شود. امروز ، این مارک فروشگاه موفقیت خود را ادامه می دهد و توسط افراد معتبر احاطه شده است تا از یک مدل جدید به خروج گاو نر برسد.

DNA او: یک هویت قوی

در اینجا برخی از مدل های پرچمدار آن آورده شده است:

  • Oneplus 8t
  • OnePlus 8 Pro
  • Oneplus 8

7. قلمرو

قلمرو شرکتی است که توسط یک رهبر پیشین Oppo Electronics ایجاد شده است و به لطف دانش خود در مورد جوانان در سراسر جهان توانسته است تلفن های هوشمند کارآمد متناسب با نیازها و بودجه این مخاطب را ارائه دهد.

اولین تلفن آنها طی 3 روز بیش از یک میلیون نسخه در هند فروخته شده است. امروز ، این برند در بیش از 50 کشور جهان وجود دارد و در سال 2019 ، با خروج از بازار چین پیوست Realme x. او سپس با مدلهای جدید بسیار نوآورانه ادامه می دهد. Realme قصد دارد پیشرو 5G در فرانسه شود.

DNA پسر: موانع متقابل

در اینجا بهترین تلفن های هوشمند آن وجود دارد:

  • Realme 7 Pro
  • Realme X50 Pro 5G
  • Realme 8 Pro

8. اوپو

اوپو یک شرکت تابعه شرکت BKK Electronics است. این برند جوان در سال 2011 در حال شروع به تلفن های هوشمند است و به لطف قیمت های بسیار پایین برای یک پیشنهاد بسیار رقابتی از موبایل های بالا به سرعت اجرا شد. برخی از مدل ها موفقیت های جهانی مانند Oppo N1 هستند که دوربین دوار را نشان می دهد.

DNA او: جوانان و سبک

موفقیت های او:

  • Oppo Find X2 Pro را پیدا کنید
  • Oppo Reno
  • oppo find x3 lite

9. ویکو

خاصیت ویکو داشتن یک تیم فرانسوی که نمونه های اولیه چین را دریافت می کند و آنها را با نیازهای هدف اروپا سازگار می کند. این برند مدل های زیادی را ارائه می دهد و هزینه ها را کاهش می دهد ، زیرا واسطه ها را محدود می کند.

DNA او: استقامت

موفقیت های او:

  • نمای 4 lite
  • قدرت U30
  • مشاهده 5

10. سونی

ارتباط موبایل سونی یک شرکت تابعه سونی (ایجاد شده در سال 1946) است که در سال 2011 به دنیا آمد. او همچنین اریکسون دارد.

DNA: وسیله ارزشمند دامنه

محدوده Xperia یکی از موفقیت های آن با:

  • سونی Xperia 1
  • سونی Xperia L3
  • سونی Xperia 10

2. چگونه مارک تلفن خود را انتخاب کنیم ?

این 10 نفر برتر بهترین مارک های تلفن های هوشمند نشان می دهد که رقابت هنوز آینده ای روشن در پیش دارد. اپل ، سامسونگ و هواوی این رقص را رهبری می کنند ، اما تنورهای کوچک کره جنوبی و چینی آنها را به خوبی نگه می دارند. موبایل آنها همه در فناوری بالا به رقابت می پردازند ، انتخاب یک دستگاه تلفن به جهنم سردرد تبدیل شده است. برای کمک به شما در انتخاب با دوئل تلفن های هوشمند ما مشورت کنید !

به تلفن های هوشمند برند چینی چه فکر کنیم ?

تلفن های هوشمند که از چین و کره آمده اند ، محصولات بسیار خوبی هستند ، بسیار رقابتی و با قیمت های پایین ارائه می شوند. هواوی و شیائومی تلفن هایی را به اندازه کارآمد برند اپل می فروشند. این در مقایسه معیارهای تلفن های هوشمند تأیید شده است.

مارک تلفن خوبی چیست

یک مارک تلفن خوب یک محصول محکم و مهمتر از همه یک سرویس واکنشی پس از خدمات و به روزرسانی ها. هواوی و ویکو دارای شاخص عالی از قابلیت اطمینان ، پایداری و در دسترس بودن قطعات با توجه به FNAC پس از فشارسنج -فروش هستند.

3. برنامه خوب ما: بهترین مارک های ارزان قیمت تلفن هوشمند

برنامه خوب ما را پیدا کنید: بهترین مارک های ارزان قیمت ، تحت ضمانت ، بازپرداخت شده تلفن های هوشمند و یک واکنش پذیر واکنشی پس از خدمات فروش. بزرگترین مارک ها شانه ها را مالش می دهند و یک پیام واضح به شما ارائه می دهند: به دنبال آن بروید !

کشف تلفن های هوشمند ، آزمایش شده ، تنظیم مجدد و جایگزینی ، آنها 100 ٪ عملکردی دارند و ظاهر آنها تقریباً عالی است. با کاهش شما با اطمینان از محیط زیست اتخاذ کنید رد پای کربن. با خرید موبایل جدید در تأثیر فعالیت های انسانی نقش داشته باشید. توصیه می شود بازیافت را ارتقا می بخشد: این یک عمل اساسی زیست محیطی است ! شما از قیمت های بی نظیر بهره مند می شوید ، تا 70 ٪ ارزان تر از نرخ اولیه و این بدون شمارش ضمانت بازسازی 1 ساله است. به وب سایت Remomerce® مراجعه کنید !

این 10 نفر برتر بهترین مارک های تلفن های هوشمند افزایش سرگیجه در مارک های چینی و کره جنوبی را برجسته می کند. این مصرف کننده است که از این رقابت ناخوشایند بهره می برد ، زیرا موبایل ها همیشه کارآمدتر هستند و قیمت آنها در زیر است. علاوه بر این ، هنگامی که تصمیم دارید یکی از این دستگاه های بازپرداخت شده را در Charmerce® خریداری کنید ، حتی بیشتر برنده می شوید !