بهترین بازی های تخته ای برای بزرگسالان 2023 ، 10 بهترین بازی با 2 بازیکن 2023

10 تا 2 بازیکن برتر 10 بازی با 2 بازیکن 2023

مدت زمان احزاب : 30 دقیقه

بهترین بازی های تخته برای بزرگسالان

برای یک شب با دوستان ، یک بعد از ظهر خانوادگی یا لحظه ای از تحقیر برای دو نفر ، در اینجا راهنمای ما برای بهترین بازی های تخته ای است. در نظر گرفته شده برای مبتدیان و همچنین بازیکنان باتجربه ، و سازگار با همه سلیقه ها ، این ملزومات ممکن است در اسباب بازی های شما کمبود داشته باشند.

توسط مارتین ویدبرگ در 23 نوامبر 2022 ساعت 11:11 بامداد منتشر شد ، در 04 ژوئیه 2023 در 5:06 بعد از ظهر اصلاح شد

زمان خواندن 21 دقیقه.

به انتخاب های خود اضافه کنید
به انتخاب های خود اضافه کنید
برای اضافه کردن مقاله به انتخاب های خود
شناسایی کردن
آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید ?
ورود به سیستم

  • اشتراک گذاری
    • در توییتر به اشتراک بگذارید
    • اشتراک در مسنجر
    • در فیسبوک به اشتراک بگذارید
    • ارسال از طریق ایمیل
    • به اشتراک در LinkedIn
    • پیوند را کپی کنید
  • مارتین ویدبرگ / لو موند

    این محصولات توسط روزنامه نگاران باتجربه به طور مستقل انتخاب و آزمایش می شوند. جهان هنگامی که یک خواننده به خرید آنلاین خود ادامه می دهد ، بر پاداش تأثیر می گذارد. بیشتر بدانید.

    بازی تخته یک زمینه فرهنگی حباب است که هر هفته از بسیاری از ویژگی های جدید استقبال می کند. برای تهیه این راهنما ، ما تصمیم گرفتیم که از بازی های بیش از حد اخیر ، که در آن فاقد عقب نشینی هستیم ، از کلاسیک ها تمرکز کنیم ، که ویژگی های آنها به مرور زمان برای ما اثبات شده است. ما همچنین منابع قدیمی مانند انحصار را حذف کرده ایم که در مقایسه با بازی های مدرن ، فضای کمتری برای تعامل یا شخصیت بازیکنان باقی می مانند.

    به مدت 5 ماه ، ما کارشناسان بخش را مورد بررسی قرار داده ایم: لودوتکیان ، فروشندگان در فروشگاه ها ، روزنامه نگاران و همچنین هیئت منصفه به عنوان d’Or ، قیمت اصلی تفریحی فرانسوی که هر سال به کن اعطا می شود. ما خودمان را با کل تیم محاصره کردیمدنیای بازی ها, انجمنی که یک وبلاگ ، یک کانال مستقل YouTube و یک مکان را گرد هم می آورد که در آن هر هفته چندین بار بازی سازماندهی می شود.

    ما 5 شب ویژه را با پانزده بازیکن تازه کار ترتیب دادیم تا از مشکلات تشکیل شده در جمع آوری فقط نظر علاقه مندان جلوگیری کنیم. ما تصمیم گرفتیم که سرعتی را که قوانین توسط این مخاطب کمتر متخصص ادغام شده اند ، سنجیدیم. Replayable – این واقعیت که یک بازی پس از 2 یا 3 بخش برای ما تکراری به نظر نمی رسد – معیار تعیین کننده انتخاب ما و همچنین ثروت استراتژیک را تشکیل داده است. بیشتر بازی هایی که ما انتخاب کرده ایم می توان با خانواده با کودکان از 8 تا 10 سال بازی کرد.

    راهنمای کامل

    • بازی برای افراد تازه کار
    • بازی هایی با استراتژی های پیشرفته
    • برای بازی دو
    • برای تنظیم جو در یک گروه
    • بازی هایی که یک داستان را بیان می کنند
    • بازی های دیگری که دوست داریم
    • چرا به ما اعتماد کنید
    • چگونه آنها را انتخاب کردیم

    بازی برای افراد تازه کار

    بازی هایی که در این بخش ارائه می دهیم برای همه مخاطبان قابل دسترسی است. آنها یک دروازه عالی برای کشف بازی تخته مدرن هستند. با این وجود ، آنها برای توضیح دقیق قوانین نیاز دارند. فیلم های زیادی در اینترنت وجود دارد که در پنج دقیقه توضیحی از این بازی های ساده ارائه می دهد تا درک کنند اما عمق واقعی دارند.

    • کلاسیک قطارها: ماجراجویان راه آهن

    ماجراجویان ریلی

    ماجراجویان ریلی

    هدف ساخت راه آهن برای اتصال شهرها و ایجاد بهترین شبکه ریلی قبل از اینکه مخالفان شما را مسدود کنند.

    *در زمان انتشار ، قیمت 43.99 یورو بود

    مفهوم : این کلاسیک عالی و شاید در دسترس ترین قطارها است ، ژانر به خودی خود در زمینه بازی های تخته. بازیکنان باید با قرار دادن واگن ها برای اتصال مقصد کارتهای هدف خود ، از نقشه ایالات متحده یا اروپا سفر کنند. وقتی نوبت او فرا رسید ، بازیکن با صرف کارت های رنگی ، برداشت کارت یا انتخاب اهداف جدید برای دستیابی به این گزینه بین قرار دادن واگن ها انتخاب می کند. همانطور که همه در همان بخش های راه آهن اختلاف دارند ، انسداد و تعامل متداول است.

    چرا ما دوست داریم : واقعیت ساده قرار دادن کارت روی میز و محاسبه مسیر سرگرم کننده است. ما با نگاهی به مجموعه ، استراتژی ها و معضلات که باید برطرف شود ، می فهمیم. اگر بازی ها می توانند یک ساعت خوب به 4 بازیکن دوام بیاورند ، دور بازی بسیار سریع است و ما وقت خود را نمی بینیم.

    چندین جعبه وجود دارد و بسیاری از برنامه های افزودنی ماجراجویان ریلی. در تیمدنیای بازی ها, ما برای نسخه USA ضعف داریم ، در دسترس ترین و شاید عجیب ترین از نسخه اروپا. ما همچنین از نسخه های سبک تر که در 20 دقیقه پخش می شود و در شهرها متمرکز شده اند ، قدردانی می کنیم: سانفرانسیسکو ، لندن ، نیویورک و آمستردام. اما ما آنها را به عنوان اولویت توصیه نمی کنیم: ما از پخش نسخه اصلی لذت بیشتری می بریم.

    ماجراجویان ریلی هر دو قیمت را برنده شد جاهس اسپیل در آلمان و به عنوان در فرانسه در سال 2004. این رتبه 42 در گروه “خانواده” سایت مرجع است بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 2 تا 5

    مدت زمان احزاب : 30 تا 60 دقیقه

    سن : از 8 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    • یک بازی نصب کاشی که برای همه قابل دسترسی است: Kingdomino

    پادشاهی

    پادشاهی

    این بازی شما را به جمع کردن زیباترین پادشاهی ها با پیوستن دومینو در طول مهمانی های استراتژیک تر از آنچه به نظر می رسد ، دعوت می کند.

    *در زمان انتشار ، قیمت 20.99 یورو بود

    مفهوم : در سال 2016 ، Bruno Cathala با اضافه کردن یک مکانیک بازی جدید ، همراه با یک سیستم نمره بسیار هوشمندانه ، شکل کلاسیک دومینو دو طرفه را به دست آورد. بازیکنان باید با استفاده از کاشی های خود یک پادشاهی را تشکیل دهند تا بتوانند مناطقی از همان نوع را تشکیل دهند تا هرچه بیشتر امتیازات را بدست آورند. اگر آنها بتوانند تاج هایی را بدست آورند که به عنوان ضرب عمل می کنند ، این سرزمین ها ارزشمند خواهند بود … اما همه بازیکنان استدلال می کنند.

    چرا ما دوست داریم : سیستم دومینو و ترکیب یک پادشاهی در یک شبکه 5 جعبه توسط 5 بازیکنان به بازیکنان این امکان را می دهند تا بدون نیاز به توضیح آنها ، قوانین خاصی را ادغام کنند. ما بلافاصله اصول حاکم بر تخمگذار کاشی ها را درک می کنیم ، که به شما امکان می دهد روی استراتژی خود تمرکز کنید. پادشاهی یکی از بازی های بارز در دسترس همه است. ما به خصوص از متعادل کردن بسیار خوب بازی بر اساس سیستم نادر بودن کاشی های خاص قدردانی کردیم که همه آنها را با ارزش تر می کند.

    در سال 2017 به عنوان d’Or انتخاب شده است, پادشاهی برنده جایزه معتبر آلمانی شد جاهس اسپیل همان سال. این طبقه 51 در گروه “خانواده” سایت مرجع طبقه بندی شده است بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 2 تا 4

    مدت زمان احزاب : 30 دقیقه

    سن : از 8 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    • یک بازی شاعرانه تر از استراتژیک: Dixit

    دیکسیت

    دیکسیت

    یک سفر شاعرانه که در طی آن شما باید تصور کنید که حدس بزنید یا کارت های بسیار زیبایی از بازی را حدس بزنید.

    *در زمان انتشار ، قیمت 29.99 یورو بود

    مفهوم : یک بازیکن یا راوی مخفیانه کارت را از آنچه در دست دارد انتخاب می کند و یک کلمه ، عنوان یا یک جمله را برای توصیف آن اعلام می کند. بازیکن دیگر مخفیانه کارت تصویر را که او دارد با این توضیحات مطابقت دارد. هنگامی که همه کارت ها مخلوط شدند و سپس فاش شدند ، هدف از بازی پیدا کردن کارت راوی بدون اینکه در پیشنهادات سایر بازیکنان به دام بیفتد ، پیدا کردن کارت راوی خواهد بود.

    چرا ما دوست داریم : با قرار دادن تخیل در قلب بازی ، ژان لوئیس روبیرا در بازی های تخته ای نفس از طراوت گرفت و مخاطبان جدیدی را در هر سنی به خود جلب کرد. این اصل نوآورانه از زمان حضور در سال 2008 الهام بخش بسیاری از بازی ها شده است. قوانین بلافاصله درک می شوند و از بخشی از آن بیرون می آید دیکسیت یک فضای خاص ، اغلب شاعرانه ، که به تصاویر ماری کاردوات مدیون زیادی است. برای تیم یک دنیای بازی, دیکسیت کلاسیک است که ما مرتباً از جداول خود بیرون می آییم. ما همیشه خوشحالیم که کارتهای جدید بسیاری از پسوندهای منتشر شده در طول سالها را اضافه می کنیم.

    دیکسیت مانند فرانسه در سال 2009 و طلا را به دست آورد جاهس اسپیل در آلمان در سال 2010. این رتبه 22 در گروه “حزب” سایت مرجع است بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 3 تا 8

    مدت زمان احزاب : 30 دقیقه

    سن : از 8 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    بازی هایی با استراتژی های پیشرفته

    مکانیک این بازی ها پیچیده تر نیستند ، اما متنوع تر است. برای توضیح و تجزیه و تحلیل زمان کمی بیشتر نیاز دارد. در عوض ، این تاکتیک های کمی بیشتر ، حتی استراتژی را مجاز می کند.

    • یک بازی کارت و تمدن: 7 شگفتی

    7 شگفتی

    7 شگفتی

    هدف این است که یک شهر باستانی ، دفاع از آن و ایجاد “شگفتی” در آنجا ، به سادگی انتخاب کارت در هر نوبت ایجاد کنید.

    *در زمان انتشار ، قیمت 39.99 یورو بود

    مفهوم :: 7 شگفتی یک بازی تمدن مبتنی بر مکانیک است پیش نویس: بازیکن از انتخاب کارتها انتخاب می کند و کسانی را که در حریفان باقی مانده اند ، ترک می کند. در ابتدای هر سه دور ، ما یک کارت را با دست 7 انتخاب می کنیم. 6 کارت باقیمانده به همسایه راست شما داده می شود. بنابراین شما نیز 6 کارت از همسایه چپ خود دریافت می کنید ، انتخاب بعدی خود را انجام خواهید داد. در آغاز بازی ، ایجاد یک اقتصاد و به دست آوردن منابع لازم برای ساخت ساختمانها ، فناوری ها و شگفتی معروف که نام خود را به بازی می بخشد ، ضروری است. مانند هر بازی تمدن خوب ، شما باید به همسایه محله خود حمله کنید ، یا حمله های خود را انجام دهید.

    چرا ما دوست داریم : بازی های تمدن اغلب بسیار طولانی هستند و به دستکاری زیادی نیاز دارند. با آن نیست 7 شگفتی برجهای آنها همزمان بازی می شود. خواه در اطراف جدول 3 یا 7 باشید ، وعده 30 دقیقه ای برگزار می شود. ما کمی از ابعاد حماسی را که از مدت زمان به دنیا می آید از دست می دهیم ، اما با نبوغ سیستم های منابع و نقاط جبران می شود.

    بازیکنان جدید ممکن است بعد از اولین توضیح بازی کمی از دست بدهند. اما آنها غالباً با این احساس واقعی که یک دوجین قسمت را برای تجربه روشهای استراتژیک مختلف به دست می آورند ، از قسمت بسیار مشتاق بیرون می آیند. ما بسیار قدردانی می کنیم و همچنین توصیه می کنیم 7 شگفتی دوئل, نسخه ای برای دو بازیکن با مکانیک بسیار متفاوت اما کارآمدتر نیست.

    7 شگفتی به هر دو پاداش داده شد Kennerspiel des jahres, جایزه بازی های تخصصی ، در آلمان ، و به عنوان یک متخصص در فرانسه در سال 2011. در رده “خانواده” سایت مرجع در رده یازدهم قرار دارد بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 2 تا 7

    مدت زمان احزاب : 30 دقیقه

    سن : از 10 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    • در مرز بازی انتزاعی: آزول

    حزب

    حزب

    این بازی از شما دعوت می کند تا زیباترین ظروف سفالی را برای تزئین دیوارهای کاخ در یک بازی که ترکیبی از استراتژی و فرصت طلبی است ، تهیه کنید.

    *در زمان انتشار ، قیمت 42.99 یورو بود

    مفهوم : آزول یک بازی به اشتراک گذاری کاشی است که علاقه مندان به بازی انتزاعی را اغوا می کند و افرادی که از گلدان های پرتغالی قدردانی می کنند. روی میز ، چندین نمایشگر به دلایل مختلف کاشی ارائه می دهد. هر نوبت ، کاشی های یکسان را برای پر کردن شبکه خود انتخاب می کنید و سعی می کنید ظروف سفالی خود را تکمیل کنید. در این نمایش ، کاشی هایی که شما انتخاب نخواهید کرد در مرکز جدول جمع آوری می شوند که امکانات جدید و ترکیب های جدید را برای مخالفان خود ارائه می دهند.

    چرا ما دوست داریم : اگر ترتیب کاشی ها و سیستم نقطه می تواند احساسات یک بازی انتزاعی را برانگیزد, حزب یک بازی در دسترس و خانوادگی است. پس از بخش اول لازم برای جذب ویژگی های سیستم نقطه ، تصادف Pickaxe یک سبکی خوشایند را برای جلوگیری از بازی بیش از حد مغز به ارمغان می آورد.

    ما از کیفیت ویرایش قابل توجه این بازی بسیار زیبا قدردانی می کنیم. کاشی های ضخیم آنقدر خوشایند هستند که برخی از بازیکنان خود را در حال محاسبه تعداد جعبه هایی که باید خریداری شوند برای تهیه گلدان های واقعی از تجهیزات بازی محاسبه می کنند.

    آزول در فرانسه و گلد طلایی بازی سال را به دست آورد جاهس اسپیل در آلمان در سال 2018. در رده “خانواده” سایت مرجع نهم می شود بازی تخته Geek و دوم در گروه “انتزاعی” (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 2 تا 4

    مدت زمان احزاب : 30 تا 45 دقیقه

    سن : از 8 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    • بازی های کاشی کلاسیک: Carcassonne

    لاشه

    لاشه

    این بازیکن با اضافه کردن کاشی در هر نوبت ، یک شهر قرون وسطایی ایجاد می کند. او باید با ارزش ترین سرزمین ها را کنترل کند. ساده و استراتژیک.

    *در زمان انتشار ، قیمت 34.99 یورو بود

    مفهوم : در هر دور ، بازیکنان کاشی را به نمایندگی از مزارع ، جاده ها ، شهرها یا حتی آبشارها می کشند ، سپس آن را به دست خود اضافه می کنند. آنها سپس یک کاشی برای بزرگنمایی منظره ای که روی میز شکل می گیرد ، قرار دادند. بنابراین آنها همان قلمرو را می سازند ، اما پیاده های رنگی که آنها به عنوان بازی به وجود می آیند ، به آنها امکان می دهد بسته به اهمیت مناطق مختلف ، امتیاز کم و بیش امتیاز کسب کنند.

    چرا ما دوست داریم : همه بازیکنان برای اشغال جذاب ترین مناطق آرنج در همان سرزمین بازی می کنند. این منجر به مبادلات دائمی ، مذاکرات لازم و اتحادهای شرایط می شود. ما نسبت به لذت بردن از رشد یک کمپین نه چندان صلح آمیز فرانسوی بی حس نیستیم ، اما اغلب در پایان بازی جذاب است. ناشر برای بازیکنانی که مایل به غنی سازی تجربه بازی خود هستند ، پسوندها و انواع زیادی را ارائه می دهد. اما در تیم یک دنیای بازی ، بازی اصلی برای ما کافی است.

    Carcassonne برنده شد جاهس اسپیل در آلمان در سال 2001. این رتبه 41 در گروه “خانواده” سایت مرجع است بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 2 تا 5

    مدت زمان احزاب : 30 تا 45 دقیقه

    سن : از 7 سالگی شروع می شود

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    برای بازی دو

    بسیاری از بازی ها برای دو تا پنج بازیکن فروخته می شوند اما برای دو نفر کمتر جالب هستند. در اینجا مجموعه ای از بازی های هیجان انگیز برای بازی در Duet وجود دارد.

    جیبور

    جیبور

    در این بازی تجارت و ریسک پذیری ، کل مشکل فروش در زمان مناسب است.

    *در زمان انتشار ، قیمت 19.99 یورو بود

    مفهوم : وقتی نوبت شما فرا رسید ، شما بین خرید کالا در بازار یا فروش آنها برای به دست آوردن امتیازات پیروزی انتخابی دارید. هرچه بیشتر کالاهای خود را در اوایل بازی بفروشید ، ارزش بیشتری به آنها خواهید رسید. اما هرچه بیشتر منتظر بمانید ، احتمال بیشتری برای فروش جوایزی که با نشانه های خاص پاداش می گیرند بیشتر است. هیچ فرمول خوبی برای برنده شدن در بازی وجود ندارد ، شما باید با ترسیم کارت ها و استراتژی حریف خود سازگار شوید.

    چرا ما دوست داریم : جیپور یک بازی تاکتیکی است که در آن باید دائماً با اوضاع سازگار شوید. همانطور که در بسیاری از بازی های کارتی ، شانس در آنجا نقش مهمی ایفا می کند ، اما بالاتر از همه ژنراتور لذت است. هر انتخاب کارت در بازار یک ریسک پذیر است: یکی از جایگزین های آن ممکن است یکی از مواردی باشد که شما انتظار دارید یا بر خلاف آن که استراتژی حریف شما را ارتقا می بخشد. جیپور یکی از بازی های کوچک تاکتیکی ساده و سریع است که بازی های آن را انجام داده ایم که از زمان انتشار آن در سال 2009 خسته نشده ایم. او در بین متخصصانی که با آنها مبادله کردیم ، متفق القول است.

    در رده “خانواده” سایت مرجع در رتبه 26 قرار دارد بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 2

    مدت زمان احزاب : 30 دقیقه

    سن : از 12 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    • یک بازی مونتاژ انتزاعی: Patchwork

    وصله

    وصله

    یک بازی مونتاژ زیبا و استراتژیک ، که در آن تمام اطلاعات از ابتدای بازی قابل مشاهده است.

    *در زمان انتشار ، قیمت 23.99 یورو بود

    مفهوم : شما باید با انتخاب عناصر اشکال مختلف ، یک قطعه پارچه را بازسازی کنید. در هر دور ، ما از بین سه قطعه پارچه انتخاب می کنیم. برای این کار ، ما باید دکمه ها را خرج کنیم ، یکی از دو ارز بازی ، که در پایان بازی نیز امتیازات پیروزی است. یا موافقت کنید که بگذارید زمان بچرخد ، و بنابراین احتمال انجام اقدامات آینده را کاهش می دهد.

    چرا ما دوست داریم : پشت جنبه تامل و آرامش بخش این بازی “خیاطی” یک معمای بسیار ظریف تر و تاکتیکی تر از آنچه به نظر می رسد پنهان می شود. بازی امکان پذیر است وصله با تمرکز فقط روی سینی شخصی او. سپس هر نوبت را امتحان می کنیم تا آنچه را که ما بهترین ضربه را برای تکمیل سینی شخصی خود می دانیم درک کنیم. اما سطح دوم بازی بسیار تاکتیکی تر وجود دارد ، و به نظر ما جالب تر است که شامل در نظر گرفتن امکانات باقی مانده از طرف مقابل وی است تا این کار را دشوارتر کند.

    هیچ اطلاعاتی پنهان نیست ، می توانید چندین عکس را از قبل پیش بینی کنید. مانند تکه های پارچه ناسازگار که شما جمع می کنید, وصله بازی ای است که می تواند مخاطبان بسیار متفاوتی را اغوا کند. در تیم یک دنیای بازی ، متفق القول است.

    این بازی در رده “خانواده” سایت مرجع در رده سیزدهم قرار دارد بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 2

    مدت زمان احزاب : 15 تا 30 دقیقه

    سن : از 8 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    برای تنظیم جو در یک گروه

    بازی های این گروه را می توان در دو دقیقه توضیح داد ، آنها تقریباً بلافاصله بازی می شوند ، آنها برای پنج یا بیشتر بازیکن طراحی شده اند و برای انیمیشن یک عصر بین بزرگسالان مناسب هستند. اینها همچنین ویکرهای بسیار خوبی هستند که به افرادی که نمی دانند خود را کشف کنند ، اجازه می دهند.

    • یک بازی حدس زدن تعاونی: فقط یک

    فقط یکی

    فقط یکی

    هدف این است که یکی از بازیکنان را به طور جمعی یک کلمه ، بدون مشورت و تلاش برای اصلی بودن حدس بزنید. یک فضای بسیار هوشمندانه.

    *در زمان انتشار ، قیمت 18.99 یورو بود

    مفهوم :: فقط یکی یک بازی تعاونی با کلمه است که در آن همه بازیکنان باید یک کلمه هدف را فقط به یکی از آنها حدس بزنند. پس از خواندن کلمه رمز و راز ، بازیکنان هر یک شاخص را در قسمتهای خود می نویسند ، که پس از آن جمع می شوند. اگر چندین بازیکن همان شاخص را انتخاب کرده اند ، پاک می شود و بازیکن از آن آگاه نیست. این امر مستلزم اصلی بودن برای ارائه هرچه بیشتر سرنخ ها است.

    چرا ما دوست داریم :: فقط یکی یکی از آن بازی های بازی است که در آن جو از امتیاز مهمتر است. بازیکنان در تلاشند سرنخ های مفیدی را برای به دست آوردن بیشترین تعداد امتیاز ارائه دهند ، اما برای آنها غیر معمول نیست که نمایشنامه ای را بر روی کلمات در میان پیشنهادات خود بکشید و همه با کشف یافته های شرکای خود می خندند.

    فقط یکی همچنین یکی از معدود بازی های مدرن تخته ای است که به راحتی می توان با مخاطبان در سن و تجربیات مختلف بازی کرد. در انجمن ما ، به همان اندازه بازیکنان گاه به گاه ، و همچنین والدینی که بسیار کمتر به بازی های تخته ای استفاده می کنند ، به استراتژیست ها متوسل می شود. به نظر می رسد برای هر کتابخانه اسباب بازی خوب ضروری است.

    فقط یکی برنده شد جاهس اسپیل در آلمان در سال 2019. در رده “حزب” سایت مرجع دوم قرار دارد بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 3 تا 7

    مدت زمان احزاب : 20 دقیقه

    سن : از 8 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    • بازی جو و بداهه نوازی: ده نفر برتر

    ده

    ده

    یک بازی تعاونی که در آن تقلید می کنیم ، بداهه می کنیم ، به منظور حدس زدن یک کارت ، به مضامین عجیب و غریب پاسخ می دهیم.

    *در زمان انتشار ، قیمت 19.99 یورو بود

    مفهوم : در شروع یک تور ، هر بازیکن تعدادی بین 1 تا 10 را که مخفیانه به نظر می رسد ترسیم می کند. سپس یک موضوع در مونتاژ خوانده می شود “وقتی تایتانیک در حال غرق شدن است ، چه شیء باید داشته باشم ? مفیدتر حداقل مفید “. هر بازیکن باید پاسخی را مطابق با شماره خود ارائه دهد ، 1 کمترین مفید ، مفیدترین 10. سپس یک بازیکن سعی می کند پاسخ ها را به ترتیب صحیح برای پیروزی در تیم خود ارائه دهد.

    چرا ما دوست داریم :: ده یکی از بازی های اتاق است که باعث ایجاد موقعیت های غیر منتظره ای می شود که مدت ها بعد از بازی به یاد خواهیم آورد. بازی خود یک چالش جمعی را ارائه می دهد که کار ساده ای نیست. بدست آوردن بهترین امتیاز به تمرین نیاز دارد و اغلب از بازیکنان ظریف می شود. اما البته این تخیل و پیشنهادهای غیر منتظره شرکای بازی شما است که ممکن است شما را چند گیگ از بین ببرد. ما به خصوص از کار نوشتن و انتخاب مضامین عجیب و غریب که تقریباً همیشه پرواز می کنند قدردانی می کنیم.

    این بازی در گروه “مهمانی” سایت مرجع چهلمین طبقه بندی شده است بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 4 تا 9

    مدت زمان احزاب : 30 دقیقه

    سن : از 14 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    بازی هایی که یک داستان را بیان می کنند

    بازی های روایی یک روند قوی در بازی های تخته مدرن است. آنها یک تجربه عجیب و غریب را اغلب بر اساس مکانیک تعاونی ارائه می دهند. ما دو مورد را انتخاب کرده ایم که یک تجربه سرگرم کننده اصلی ، به ویژه در صفحه بازی را به ارمغان می آورند.

    • نظرسنجی ها و مشاهدات: شهر جرم و جنایت کلان

    جرم کلان کلان شهر

    جرم کلان کلان شهر

    مثل “چارلی کجاست ? “تعاونی ، تحقیقات با مشاهده یک برنامه شهر بسیار بزرگ انجام می شود.

    *در زمان انتشار ، قیمت 24.99 یورو بود

    مفهوم : برنامه بسیار بزرگ شهر شهر جنایت در ابتدای بازی روی میز پخش شده است. شما می توانید ساختمانها ، ترافیک و جمعیت را رعایت کنید. شما محققان مسئول حل امور جنایی را بازی می کنید. در هر یک از 16 تحقیق موجود در جعبه ، شما باید به یک سری سؤالات برای دشواری مترقی پاسخ دهید. شما باید در یک بازی که در یک کمیته محدود از آن لذت می برید ، مشاهده ، کسر و تجزیه و تحلیل را نشان دهید: ما به شما توصیه می کنیم دو یا سه بازی کنید.

    چرا ما دوست داریم : مثل یک “چارلی کجاست ? »», ما خودمان را می بینیم که روی میز در حال فروپاشی برای بررسی این طرح بیش از یک متر عرض در جستجوی شاخصی است که آنیگما را حل می کند. اگر نقاشی ها داوطلبانه ساده باشند و ممکن است کودکانه به نظر برسند ، ما هنوز هم در مورد جنایات تحقیق می کنیم. انگیزه های آنها و سؤالاتی که از آنها می پرسند لزوماً برای جوانترین آنها در نظر گرفته نمی شود. در سناریوهای هیچ چیز ناخوشایندی وجود ندارد جرم کلان کلان شهر, اما ناشر در آخرین نسخه های بازی حداقل سن 10 تا 12 سال را ذکر کرد. این بازی در سه نسخه ، Crime City ، Full House و Tricks Town واقع شده است که مستقل هستند و می توان آنها را جداگانه بازی کرد.

    Micro Macro Crime City برنده شد جاهس اسپیل در آلمان و از طلای سال در فرانسه در سال 2021. این رتبه 32 در گروه “خانواده” سایت مرجع است بازی تخته Geek (طبقه بندی ساخته شده از بررسی کاربر).

    تعداد بازیکنان : 1 تا 4

    مدت زمان احزاب : 15 تا 45 دقیقه

    سن : از 12 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    • یک بازی فرار روی میز: باز کردن قفل

    باز کردن

    باز کردن

    این بازی ماجراجویی مبتنی بر کارتهای مبتکر ، شما را برای حل پازل های الهام گرفته از پدیده اتاق های فرار دعوت می کند. با یک برنامه دیجیتال همراه است.

    *در زمان انتشار ، قیمت 29.99 یورو بود

    مفهوم : سری بازی ها باز کردن از پدیده الهام گرفته شده است اتاق های فرار برای ارائه یک تجربه تعاونی هیجان انگیز. هر جعبه شامل سه سناریو است که از جانشینی پازل ها ، غالباً منطقی ، گاه روایت ، در جهان های عجیب و غریب تشکیل شده است. برنامه ای برای تلفن های هوشمند به عنوان یک تایمر عمل می کند و به نویسندگان این امکان را می دهد تا تجربیات سرگرم کننده و تعامل غیر منتظره را در یک بازی تخته معرفی کنند. تعجب یک عنصر حرکتی از ماجراهای استباز کردن : بازیکنان آورده شده اند تا متفاوت فکر کنند.

    چرا ما دوست داریم : شخصیت قابل مصرف یک جعبه ازباز کردن می تواند برای برخی محدود شود. استفاده از تلفن هوشمند دیگر است. اگر این مسئله شما را ترمز نکند ، این شرم آور است که تجربه فریبنده ای را که توسط بازی های Cyril Deegd ارائه شده است از دست ندهید: آنها جزو کسانی هستند که ما می گوییم و ما پس از بسته شدن جعبه ، با شور و شوق ما را از بین می بریم.

    جعبه های زیادی وجود داردباز کردن. ماجراهای آنها مستقل است و می توان از بی نظمی بازی کرد. نویسندگانی که هنگام انتشار این مفهوم را بهبود بخشیده اند ، ما لزوماً به شما توصیه نمی کنیم که با اولین شروع کنید.

    باز کردن قفل طلا را از بازی سال در سال 2017 به دست آورد.

    تعداد بازیکنان : 1 تا 6

    مدت زمان احزاب : 45 تا 75 دقیقه

    سن : از 10 سالگی

    برای … بیشتر : وب سایت ناشر

    هر آنچه را که توصیه می کنیم

    ماجراجویان ریلی

    ماجراجویان ریلی

    پادشاهی

    پادشاهی

    دیکسیت

    دیکسیت

    7 شگفتی

    7 شگفتی

    حزب

    حزب

    لاشه

    لاشه

    جیبور

    جیبور

    وصله

    وصله

    فقط یکی

    فقط یکی

    ده

    ده

    جرم کلان کلان شهر

    جرم کلان کلان شهر

    باز کردن

    باز کردن

    بازی های دیگری که دوست داریم

    انتخاب ما در هنگام نوشتن این راهنما چیزهای زیادی تکامل یافته است. اولین پیش نویس ما شامل عناوینی بود که ما به صورت جداگانه دوست داشتیم. این شامل چندین ویژگی جدید بخشی از روندهای مد است. اما جلسات آزمون ما به ما نشان داد که در بین این عناوین ، دسترسی به برخی از آنها دشوارتر و جهانی تر از آنچه تصور می کردیم.

    ما این موارد دلخواه شخصی را در زیر جمع می کنیم که دریغ کردیم که در لیست خود قرار بگیریم و اینکه اغلب به دلیل پیچیدگی بیشتر رد شده ایم. ما از این فرصت استفاده می کنیم تا شما را برای عبور از درهای یک فروشگاه تخصصی و گوش دادن به توصیه های فروشندگان برای تکمیل این انتخاب دعوت کنیم.

    چقدر خودت را قرار دادی ? :: این مسابقه اصلی از شما دعوت می کند تا با انتخاب خود به سطح دشواری سؤالی که باید به آن پاسخ دهید ، فرهنگ خود را در زمینه های غیر عادی آزمایش کنید. این بیشتر یک بازی جو است تا یک بازی فرهنگ کلی.

    دوقلو آن: این بازی مشاهده و سرعت بسیار ساده چندین حالت بازی را ارائه می دهد و به طرز سودمند جایگزین کلاسیک می شود جنگل همچنین توسط Tom Vuarchex امضا شده است.

    حنابی: یک معمای تعاونی درخشان که در آن بازیکنان کارتهای خود را وارونه نگه می دارند ، برای شرکای بازی خود قابل مشاهده است. شما باید با دقت ارتباط برقرار کنید تا آنها را در زمان مناسب کارت های مناسب بازی کنند.

    پاندمی: بازیکنان با چهار اپیدمی در یک صفحه بازی که نماینده سیاره است می جنگند. اگر بازی برخی از نقص های معمول در بازی های تعاونی مانند را نشان دهد “اثر رهبر”, چه کسی باتجربه ترین بازیکن را برای هدایت شرکای خود به ارمغان می آورد ، این یک کلاسیک از ژانر است.

    7 شگفتی دوئل : نسخه دو بازیکن از 7 شگفتی از شما دعوت می کند تا با انتخاب ، روی میز ، کارتهایی را که در مقابل خود قرار می دهید و آنهایی که به حریف خود واگذار خواهید کرد ، تمدن باستانی خود را بسازید. این بازی با موفقیت خیره کننده ای روبرو شد که به راه اندازی مجدد مد بازی هایی که منحصراً برای دو بازیکن طراحی شده بود کمک کرد. این بازی در حال حاضر یک کلاسیک است ، اما برای مخاطبان بازیکنان جدید کمی پیچیده است.

    خدمه: در این نوع تعاونی از چین ها (از خانواده Belote یا Tarot) ، بازیکنان مجبورند در طول بازی مأموریت های بیشتر و پیچیده تری را انجام دهند. فنی و شگفت آور ، این بازی Thomas Sing برای دوستداران کارت که مایل به تجدید تجربیات بازی خود هستند ، جذاب خواهد بود.

    مریخ Terraforming : این بازی خواستار و هیجان انگیز ، Jacob Fryxelius را امضا کرد و به شما پیشنهاد می دهد که سیاره سرخ را از یک سیستم کارت و اقداماتی که می توانید ترکیب کنید ، “وحشت کنید”. برای انتخاب ما بیش از حد متخصص ، بیش از بیست دقیقه توضیح در مورد قوانین قبل از راه اندازی یک بازی نیاز خواهید داشت که به خودی خود می تواند دو ساعت طول بکشد. با این حال ، در این گروه ، ما بهتر عمل نمی کنیم.

    به خانه کامل خود خوش آمدید: شما یک منطقه پری شهری را روی برگ خود می سازید و از کارتهای مشترک برای همه بازیکنان استفاده می کنید. این کلاسیک بازی های چاپی ، وارث استراتژیک یکنوع بازی شبیه لوتو یا یام است ، که ویژگی عدم محدودیت در تعداد بازیکنان را نشان می دهد. بازی امضا شده توسط Benoît Turpin.

    شکوه: این بازی مدیریت منابع براق ، مارک آندره را به سرعت به عنوان کلاسیک از بازی های مدرن تسویه کرد. خواستار و تنش با سیستم مسابقه خود برای امتیازات پیروزی که فضای کمی برای خطا باقی می گذارد ، برای بازیکنانی که از بازی های رقابتی و فنی قدردانی می کنند جذاب است.

    چرا به ما اعتماد کنید

    تیمدنیای بازی ها در حال حاضر ، تجزیه و تحلیل و بازی های تخته از سال 2012 را توضیح می دهد. ما هر سال بیش از 400 بازی جدید مجموعه خود را غنی می کنیم. اگر ما هرگز آنها را دقیقاً حساب نکرده ایم ، ما معتقدیم که بیش از 5،000 در محل خود داریم. ما از همه بازی های موجود در این لیست دانش دقیق و تیز داشتیم ، تا جایی که می دانیم هر قانون را روی نوک انگشتان خود بدانید.

    اگر ما به مشاوره بازیکنان تازه کار عادت کرده ایم ، تخصص ما به طور متناقض به عنوان نقص اصلی ما برای این مقایسه به نظر می رسید. ما احساس نیاز به استقبال و رعایت بازیکنان تازه کار را برای تصحیح انتخاب خود و آگاهی از مشکلات ، به ویژه دلهره بودن قوانین ، که موانع اصلی بازی های تخته مدرن است ، آگاه شده ایم. این جلسات که پانزده نفر را گرد هم آورده اند نیز به ما اجازه می دهند عدم تحمل عدم موفقیت و گاهی ناامیدی غیرقابل قبول را اندازه گیری کنیم که می تواند یک تجربه بازی نامناسب را ایجاد کند.

    ما همچنین می خواستیم خود را با متخصصان محاصره کنیم تا با عقاید خود مقابله کنیم و گزینه های خود را توسعه دهیم:

    • الیویه ریکس ، عضو هیئت داوران طلایی که هر سال در جشنواره بین المللی بازی های کن تحویل می شود و میزبان رادیو بازی.
    • Erwan Berthou ، Ludothecaire ، مدیر رقابت بین المللی بازی های تخته Boulogne-Billancourt
    • Maxime Damien ، مدیر فیلم و ارتباطات برای بوتیک Strasbourg Philibert
    • دکتر Pascal Bonnet ، روانپزشک برای کودکان و نوجوانان که در Besançon تمرین می کنند
    • و البته کل تیمدنیای بازی ها

    چگونه آنها را انتخاب کردیم

    در اینجا معیارهای اصلی که برای ساخت این راهنما به ما خدمت کرده اند وجود دارد.

    • قوانین در دسترس و درک آسان

    بازی های تخته ای با انتقال دهان و دندان زیاد کار می کنند. به طور کلی ، فقط یک بازیکن قانون را می خواند ، بازی را آماده می کند و عملکرد خود را برای شرکای خود توضیح می دهد. تعداد کمی از مکانیک های واقعاً پیچیده هستند ، این تعداد آنها و پشته قوانین است که آنها را کم و بیش در دسترس قرار می دهد.

    این مانع از این قانون به ویژه در دنیای بیش فعالی حساس است که ، همانطور که دکتر پاسکال بنت خاطرنشان می کند ، صفحه نمایش های Société des و Zapping دائمی باعث می شود که بازیکنان جدید اغلب بسیار مورد توجه و به راحتی پریشان شوند. تمرین بازی های تخته یک سرگرمی است و از آنجا که با فعال کردن بازیکن ، گوش دادن را تحمیل می کند ، سودآورتر است.

    ما داوطلبانه پیچیدگی بازی ها را به یک معیار ساده محدود کرده ایم: از قسمت اول ، یک بازیکن بی تجربه باید بتواند مسائل ، استراتژی های اساسی را درک کند و لذت ببرد.

    قانون جذب شده ، مشکل اغلب پیدا کردن فرصت هایی برای بازی ، شرکا و زمان لازم است. بخشی از بازی هایی که ما انتخاب کرده ایم به ندرت از زمان فراتر می رود.

    حتی برای متخصصان ، قضاوت در مورد “عمق” یک بازی اغلب دشوار است. لذت کشف ، مرتبط با تازگی ، همیشه نمی تواند در برابر آزمایش زمان مقاومت کند. برای انجام این انتخاب ، ما با اعضای فعلی و سابق قیمت اصلی تفریحی فرانسوی ، As D’Or ، که هر سال در ماه فوریه در جشنواره بین المللی بازی در کن اعطا شد ، رد و بدل شدیم. همه به ما توصیه کردند که برای جلوگیری از اثرات مد ، بازی های کمتر از یک سال را حفظ نکنیم. فقط از این تعصب ، بازی های بخش روایت ما ، که قابل پخش نیستند.

    برای مکانیکی ترین بازی ها ، انتخاب ما بر روی مواردی که چندین مسیر استراتژیک ممکن را ارائه می داد ، افتاد و امکان تجدید دوره هر بازی را فراهم کرد. ما به ویژه از آمار نسخه های دیجیتالی که بسیاری از بازی ها به ویژه در سایت سود می برند ، پشتیبانی کرده ایم عرصه بازی تخته. این یک معیار انتخاب نبود اما فهمیدیم که این سایت نسخه آنلاین از تمام بازی های استراتژی را که انتخاب کرده ایم ارائه می دهد. ضرب قطعات در اینترنت ، سریعتر برای راه اندازی و بازی ، امکان تأیید عدم وجود استراتژی کلیشه ای را فراهم می کند که هر بار برنده می شود.

    بخش شبانه روزی در سالهای اخیر جوان است و به طور مداوم در حال افزایش است. شکستن سهام ، حالت ها و تغییرات در خطوط تحریریه رایج است. ما اطمینان حاصل کردیم که هر بازی از این انتخاب در دسترس است و به خوبی توزیع شده است تا شما در یافتن آن مشکلی نداشته باشید.

    معیار زیبایی شناسی ، ارگونومی ، کیفیت نوشتن و دسترسی به قوانین بخشی از پیشرفت های اصلی بازی های مدرن است که ما به ویژه در نظر گرفته ایم.

    • مقایسه: دوچرخه ضد دوچرخه
    • بهترین دوقلوهای اورنیتولوژی
    • تست مقایسه: پخش کننده Blu Ray 4K
    • راهنمای خرید: ساعت زنگ دار Aube Simulator
    • انتخاب ما از بهترین جاروبرقی ربات
    • مقایسه: صفحه های رایانه ای و MAC

    10 نفر برتر با 2 بازیکن
    10 بهترین بازی با 2 بازیکن از 2023

    شما در این صفحه 10 بهترین تا 2 بازیکن 2023 را در آقای د پیدا خواهید کرد. این لیست بر اساس بهترین فروش در این سایت در 12 ماه گذشته است. مقالات بیشتر از 2 بازیکن را ببینید

    1. دوئل شکوه

    دوئل شکوه

    در یک مسابقه به سمت پیروزی در این بازی واقع در دنیای شکوه و عظمت معروف که مخصوصاً در دو بازی طراحی شده است ، با صنفی مقابل روبرو شوید. – از 2 بازیکن 10 ساله 30 دقیقه

    2. منطقه سیاه

    منطقه سیاه

    در منطقه Noir شما باید در پایان 4 دور با بازیابی اکثر کارت های پشتیبانی ، امتیاز بیشتری نسبت به حریف خود داشته باشید. همچنین می توانید بلافاصله با کنترل سه کارت شهر (که نمایانگر مکان های استراتژیک شهر است) غالب شوید. در بزرگترین سازمان های جنایی در شهر ، زن و مرد برای رشد نفوذ خود رقابت می کنند. کنترل منطقه سیاه ، یک منطقه بسیار مشاجره ، یک مسئله مهم و اساسی برای تسلط بر شهر است. – از 2 بازیکن 10 ساله 15 دقیقه

    3. تمرکز

    تمرکز

    برقراری ارتباط. اما ناگفته نماند ! یک بازی کسر تعاونی و اعتیاد آور برای 2 بازیکن. 168 تصویر و 3 حالت بازی برای افراد تازه کار به متخصصان ! – از 2 بازیکن 10 ساله 15 دقیقه

    4. 7 شگفتی دوئل

    7 شگفتی دوئل

    سه سن برای ساختن تمدن خود ! در نسخه ای که مخصوص 2 بازیکن طراحی شده است ، 7 شگفتی ، پرفروش ترین بازی تمدن را پیدا کنید ! پیروزی خود را با پیشرفت علمی ، با گرفتن سرمایه دشمن خود یا با ایجاد یک تمدن غالب تحمیل کنید. – 7 شگفتی برای دو ! – پویایی نزدیک به 7 شگفتی بازی اساسی. – مکانیک جدید و جلوه های جدید که شما را بی حس نمی کند ! – از 2 بازیکن 10 ساله 30 دقیقه

    5. جکیل در مقابل هاید

    جکیل در مقابل هاید

    Jekyll vs Hyde یک بازی تاشو برای 2 بازیکن است ، با الهام از این رمان The Strange Case of Doctor Jekyll و M. RL استیونسون هاید. هر بازیکن جنبه ای از شخصیت شخصیت اصلی را تجسم می کند. دکتر جکیل به دنبال پنهان کردن طبیعت مضاعف خود بدون از دست دادن دلیل است ، در حالی که آقای هاید ، تغییر دهنده او ، به دنبال تسلط بر او و باعث می شود که او به تاریکی تغییر کند. – از 2 بازیکن 10 ساله 20 دقیقه

    6. شوتون توتن

    شوتون توتن

    در مبارزاتی شروع کنید که در آن همه ضربات مجاز به کنترل مرزهایی هستند که شما را از حریف خود جدا می کند. اعضای قبیله خود را برای دفاع از پایانه ها بفرستید و نیروهای خود را با ساخت بهترین ترکیب کارت ها مستقر کنید. برای پیروزی ، اولین کسی باشید که پنج پایانه پراکنده را در امتداد مرز یا سه پایانه مجاور کنترل می کند. – از 2 بازیکن 8 ساله 20 دقیقه

    7. ذهن

    ذهن

    در Mindbug ، شما موجودات ترکیبی را فراخوانی می کنید و آنها را به مبارزه با موجودات حریف خود می فرستید. اما مراقب باشید: وقتی از موجودی فراخوانی می کنید ، حریف شما می تواند از یکی از ذهن های خود برای کنترل آن استفاده کند. حریف خود را در طی یک دوئل تاکتیکی جذاب پیچ کنید ، که در آن داشتن بهترین کارت ها و بازی در آنها در زمان اشتباه می تواند کشنده باشد. – از 2 بازیکن 8 ساله از 15 تا 25 دقیقه

    8. Breizh 1341

    Breizh 1341

    حذف در فروشگاه فقط در تاریخ 30 آوریل 1341 ، دوک جان سوم بریتانی بدون فرزندان درگذشت. خواهرزاده وی ، ژان د پنتیاور ، با چارلز د بلوس ازدواج کرد و ژان دو مونتفورت ، همسر ژان د فلاندر و برادر ناتنی جان سوم ، ادعای تاج دوکال. در کمتر از یک ساعت ، دوک بعدی بریتانی شوید ! – از 2 بازیکن 14 ساله 45 دقیقه

    9. بازی Cat-Tapult

    بازی Cat-Tapult

    بازی منجنیق مغناطیسی که باعث می شود همه رنگ ها را ببینید ! هدف بازی ? برای برنده شدن در یک PURR ، تمام نوزادان زرد را با استفاده از پاپات های منجنیق در گربه های خود قرار دهید. همچنین می توانید اگر دقیق باشید ، سه نقض دندان کودک را راه اندازی کنید. یا ، سخت تر ، truffle-noire baballe گربه ! اولین در 5 میله غالب است ! یک بازی برای تمام خانواده ای که در آن باید هدف قرار دهید ، اما مهمتر از همه برای هدف قرار دادن سریع است زیرا گربه خبری شما به شما وقت نمی دهد نفس بکشید. – از 2 بازیکن 7 ساله 15 دقیقه

    10. بازی جویدن: ووو

    بازی جویدن: ووو

    با انجام تاشو ، ازدواج با پادشاهان و ملکه ها و دانستن چگونگی نتیجه گیری به موقع ، ابتدا به 66 امتیاز برسید. یک بازی عالی از کارتهای بسیار اعتیاد آور در یک جعبه بسیار کوچک. – از 2 بازیکن 10 ساله 25 دقیقه

    همه تاپ های ما را کشف کنید

    خبرنامه های ما را دریافت کنید

    شرکت نظر تضمین شده

    بازرگان تأیید شده توسط شرکت بررسی های تضمین شده ، برای تأیید اینجا را کلیک کنید.

    • آماده سازی

    حمل و نقل در همان روز برای هر سفارش قبل از ساعت 1 بعد از ظهر سه شنبه تا جمعه !

    تحویل

    هزینه حمل و نقل از 4.50 یورو در خانه یا در نقطه رله ، از 55 یورو عرضه می شود !

    پرداخت

    پرداخت امن CB ، Visa و MasterCard ، امنیت ارائه شده توسط Payplug.

    وفاداری

    وفاداری 5 ٪ از خریدهای شما در هر زمان به وفاداری خوب تبدیل شده است !
    محصولات

    • همه محصولات ما
    • تبلیغات ما
    • ویژگی های جدید ما
    • نفع
    • بهترین فروشندگان
    • کارت هدیه

    آقای د

    • فروشگاه
    • اطلاع قانونی
    • CGV
    • هزینه حمل و نقل
    • وسیله پرداخت
    • برنامه وفاداری
    • سیاست حفظ حریم خصوصی
    • با ما تماس بگیرید – آقای د

    حساب شما

    • اطلاعات شخصی
    • سفارش
    • دارایی های
    • آدرس ها
    • کوپن
    • نکات وفاداری من
    • هشدارهای من
    • نظرات وبلاگ من
    • اطلاعات وبلاگ من

    آقای د
    2 Rue de la Poterie
    35500 vitré
    فرانسه
    با ما تماس بگیرید: 02 56 53 58 13
    ما را بنویسید: با@monsiurde تماس بگیرید.کم