بهترین هدفون های بی سیم 2023 – تست و مقایسه ، 10 برتر: بهترین هدفون بی سیم “بی سیم واقعی” برای کریسمس چیست?

10 نفر برتر: بهترین هدفون های بی سیم “بی سیم واقعی” برای کریسمس چیست 

این دستگاه فن آوری بلوتوث ندارد ، توسط یک سیم به خواننده مورد نظر شما وصل می شود. بنابراین فقط آن را به تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا رایانه خود وصل کنید تا استفاده از آن را شروع کنید.

8 بهترین هدفون بی سیم 2023 – هدست بی سیم تست و مقایسه

گوشواره بی سیم انقلابی برای کاربرانی است که دیگر نمی خواهند قبل از استفاده از آنها هدفون خود را حل کنند یا می خواهند هنگام حذف آنها از رایانه از رایانه ، از آسیب رساندن به سیم ها جلوگیری کنند. اما در مواجهه با تعدد پیشنهادات در این زمینه ، انتخاب صحیح همیشه آسان نیست. مقایسه ای که توسط حفاظت از مصرف کننده ایجاد شده است ، یک روش عالی برای ارزیابی مدلهای مختلف موجود است. از مقایسه ما از بهترین هدفون های بی سیم بر اساس تست ها و بررسی های کاربر استفاده کنید تا بهترین خرید را انجام دهید.

لیست گوشواره بی سیم از بهترین محصولات 2023

لیست گوشواره بی سیم از بهترین محصولات 2023

آخرین بروزرسانی: 01.09.2023

ارزیابی ها 1480 را خوانده است

تیم تحریریه ما

اووره جراردین
اطلاعات بیشتر در مورد ویرایشگر

چگونه ادامه می دهیم ?

محصولات ما هستند مطابق با استانداردها آزمایش شده است و لیست های کنترل استاندارد ، آنها توسط آنها تأیید می شوند آزمایش کنندگان خارجی. نظرات مشتری به ما اجازه می دهد محصولات با کیفیت بسیار خوبی را با بهترین قیمت ارائه دهیم. اگر در مورد یک محصول خاص شک داشته باشیم ، ما ما شارژ می کنیم برای راه اندازی مراحل آزمایش جدید با پشتیبانی شرکای ما. ما برای هیچ سازمانی کار نمی کنیم, انتخاب ما به طور مستقل انجام می شود. برای یافتن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

قیمت نمودار قیمت/هدفون بی سیم

آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید

با استفاده از این کد ، می توانید جدول به روز شده روزانه در وب سایت خود را به اشتراک بگذارید: کد در کلیپ بورد کپی شده است.

گوشواره بی سیم چیست ?

گوشواره بی سیم چیست؟

برای برای ضمانت ارتباط این مقایسه ، لازم است که در مورد گوشواره بی سیم و اهمیت انتخاب بهترین ها توافق کنید.

شنونده بی سیم دستگاهی است که به منظور شنیدن صداها می تواند توسط کاربر یا در گوش قرار گیرد. عملکرد شنونده بی سیم از همان اصل بلندگو پیروی می کند. در اینجا ، دستگاه توسط یک سیم به دستگاه مورد نظر شما وصل نمی شود ، اما وصل کردن از طريق فن آوری بلوتوث. بنابراین از موضوع عاری است و به تلفن هوشمند ، رایانه ، رایانه لوحی و غیره شما متصل می شود. توسط بلوتوث.

قبل از انتخاب هدفون ، مهم است بدانید که برخلاف گوشواره با سیم ، بی سیم نیاز یک باطری. بنابراین ، هنگامی که باتری صاف است ، هدفون غیرقابل استفاده است.

اطلاعات مربوط به 7 مارک اصلی

قبل از ادامه کار مقایسه ای بهترین هدفون های بی سیم از بازار ، دانستن نشان که بهترین محصولات را ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد تا تحقیقات را جهت یابی و یک مقایسه مفید و مؤثر برای خرید بهترین گوشواره بی سیم ایجاد کنید.

  • سیب
  • سامسونگ
  • سونی
  • الکترونیک را می زند
  • بوز
  • شبه
  • هواوی

نماد. با داشتن یک فن هوادار قابل توجه ، برند اپل به سرعت به عنوان یک ضرورت در بخش با AirPods خود ساخته شد. نسل اول ، دوم و سوم هدفون های بی سیم برند که توسط استیو جابز تأسیس شده است ، هنوز هم از نظر استقلال ، از نظر استقلال ، قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان آن ، از بهترین بازار در بازار است. توجه همه ما در مقایسه با مارک های دیگر به قیمت های ممنوع خواهیم ماند.

رقیب اصلی اپل در زمینه تلفن سامسونگ با نبوغ برای صعود به سرفصل های تولید کنندگان هدفون های بی سیم به رقابت می پردازد. با این حال ، جوانه های کهکشان هرگز از هژمونی برانگیخته شده توسط Apple AirPods بهره مند نمی شوند.

انقلابی. بر خلاف اپل یا سامسونگ ، سونی محدوده های مختلفی از هدفون های بی سیم را از ورود تا پایان بسیار بالا ارائه می دهد. نتیجه این است که در بسیاری از بخش های بازار از طریق مدل های قابل اعتماد ، مدرن و طراحی ، یک هگیمونی شبه. یک موفقیت بزرگ برای برند که موقعیت خود را انجام داده است.

اجتناب ناپذیر. در صورت ضرب و شتم ، مارک تأسیس شده توسط دکتر دره. مدت زمان طولانی نمادین هدفون و کلاه ایمنی بود ، به ویژه با نوآوری “کاهش سر و صدا” ، این برند امروزه محدوده های مختلفی از هدفون های بی سیم را ارائه می دهد بدون اینکه واقعاً خود را در این بخش تحمیل کند. با این وجود یک چیز مسلم است: کیفیت صدا همیشه به همان اندازه قابل توجه خواهد بود ، یک پایگاه واقعی برای ضربان.

کیفیت و چیزی جز کیفیت. برخلاف بسیاری از تولید کنندگان ، بوز برای مدت طولانی مترادف حرفه ای صوتی خواهد بود و باقی خواهد ماند. و این با Bose Soundsport نیست ، که این برند باعث دروغ گفتن ما خواهد شد. هدفون های بیش از حد ، کیفیت استثنایی و مهمتر از همه بسیار ارزان تر از اپل فروخته شده است. موفقیت بزرگی برای یک برند که دیگر مجبور نیست در بخشی که بر آن حاکم است اثبات کند.

انقلاب واقعی. تصور کنید که اپل با قیمت های شکسته و زیر 20 € از AirPods خارج می شود ? این همان کاری است که شیائومی انجام می دهد. برند چینی تمایل به شکستن قیمت ها دارد ، در حالی که کیفیت قابل مارک را ارائه می دهد. اگر البته این مؤلفه ها زیر اپل و کنسول باشند ، برای اولین بار یک برند را پیدا خواهیم کرد که جرات ارائه قیمت بالا با قیمت های شکسته است. یک ضرورت ، که هر روز به برند اجازه می دهد تا به طور فزاینده ای به سهم بازار برسد.

چیز جدیدی نیست ، هواوی همیشه می خواست خود را در جایی که اپل خود را در آن قرار داده است قرار دهد. نتیجه رایگان ارزان تر است ، اما همچنین نسبت به نام تجاری آمریکایی کمتر کیفی است. طراحی ، مانند مؤلفه ها و کیفیت کلی زیر قیمت باقی مانده است. یک سیب بیس به جز این که ما به وضوح در اواسط رعد و برق خواهیم بود. برای آزمایش یا اتخاذ بسته به وابستگی خود با برند.

گوشواره بی سیم چگونه کار می کند ?

گوشواره بی سیم چگونه کار می کند؟

اگر هدفون های بی سیم از a بهره مند شوند پلاکتی بزرگ امروز ، مهمتر از همه به دلیل سهولت در استفاده آنها است. بی سیم و بنابراین داشتن باتری کم و بیش قدرتمند, شما می توانید از 8 ساعت موسیقی یا تماس مداوم بهره مند شوید در حالی که روز قبل می تواند بیش از 160 ساعت باشد.

یک جفت شدن ساده تر و تقریباً اتوماتیک باقی خواهد ماند ، به عبارت دیگر هدفون های بی سیم فقط برای اتصال به تلفن یا رایانه شخصی شما فقط باید از پایه خود جدا شوند و سپس موسیقی مورد نظر را برای شما فراهم کنند. آ مفهوم بسیار عالی که به شما امکان می دهد از درهم و برهمی با یک موضوع گاهی اوقات پیچیده برای مدیریت مخصوصاً برای ورزش جلوگیری کنید.

مزایا و دامنه های برنامه

اگر می خواهید مقایسه برای خرید بهترین گوشواره بی سیم ، عمدتاً به دلیل مزایای مختلفی است که این کاربر این دستگاه را ارائه می دهد.

گوشواره بی سیم است بسیار مفید در حمل و نقل. این دستگاه می تواند نقش گوشواره را در هنگام مجهز به مه قدیمی بازی کند. جعبه شارژ هدفون بی سیم نیز می تواند برای شارژ مجدد دستگاه های دیگر استفاده شود.

پوشیدن بی سیم نیز هست بسیار راحت وقتی ورزش می کنیم. آنها بی سیم هستند ، بنابراین ، آنها در حرکات ورزشی شما دخالت نمی کنند. علاوه بر این ، گوشواره بی سیم می تواند ضربان قلب شما را در حین تلاش فیزیکی اندازه گیری کند ، زیرا گوش مکان بسیار مناسبی برای گرفتن نبض است.

چه نوع هدفون های بی سیم وجود دارد ?

چه نوع هدفون بی سیم وجود دارد؟

چند انواع هدفون های بی سیم وجود داشتن. با این وجود ، ما امروز یک هجونی شبه برای هدفون های داخل گوش را انکار نمی کنیم.

در واقع فوقانی, که در آن میکرو محرکهای تقریباً از بازارها ناپدید شد و دیگر مدلهای کافی را که درخواست می شود واقعاً مورد سوء استفاده قرار گیرند ، تشکیل نمی دهند. بنابراین اینها هستند داخل زمین که پایه اولترادوینینگ بازار را تشکیل می دهد.

در اینجا دو نوع شناسی مختلف را پیدا خواهیم کرد: کسانی که با آنها و افراد بدون راهنمایی هستند. در واقع برخی از آنها از یک سیستم با نوک برای سازگاری با گوش شما استفاده می کنند وقتی دیگران هیچ نکته ای نداشته باشند. و این به گونه ای است که پوشیدنی خود را به طور کامل منزوی نکند. این به ویژه مورد AirPods است که یک سیستم بدون نکات را انتخاب می کنند.

اینگونه است که گوشواره بی سیم آزمایش می شود

برای انتخاب کنید بهترین گوشواره بی سیم ، لازم است از قبل آزمایشات انجام شود. با این حال ، شما ممکن است همیشه قبل از خرید بهترین گوشواره بی سیم ، این مرحله را طی نکنید. در این مقایسه ، ما به شما پیشنهاد می کنیم معیارهای مختلف تست استفاده شده توسط کاربران برای انتخاب بهترین گوشواره بی سیم.

کیفیت صدا

چگونه می توان گوشواره بی سیم را آزمایش کرد؟

اولین معیار آزمایشی که توسط کاربران در نظر گرفته شده است تا نظر خود را در مورد گوشواره بی سیم ارائه دهند ، کیفیت صدا است. هر کاری که بخواهند از آن استفاده کنند ، این است جنبه اول آیا آنها برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا دستگاه یکی از بهترین محصولات است یا خیر ، تجزیه و تحلیل می کنند.

راحتی بندری

یکی دیگر از معیارهای تست بسیار مهم برای قضاوت در مورد کیفیت شنونده بی سیم ، راحتی که وقتی کاربر آن را حمل می کند ارائه می دهد. این معیار است که مشتریان در طول تست های خود به آن توجه می کنند ، به خصوص هنگامی که آنها مجبور به نگه داشتن هدفون برای ساعات طولانی هستند.

ارزیابی محصول

اکنون ما به مهمترین قسمت این مقایسه می رویم: ارائه بهترین هدفون های بی سیم با توجه به بررسی های کاربر انتخاب شده است.

Bose Soundsport رایگان

این که

این هدفون های بی سیم Bose هستند. هدف تحسین شده تقریباً توسط همه. به رنگ سیاه ، آبی یا زرد موجود است ، اول از همه طرح که ما را با کیفیت استثنایی از پایان مورد علاقه خود قرار می دهد.

سپس آن است خودمانی که کپسوله می کند. بیشتر از 5 ساعت گوش دادن برای کیفیت صوتی استثنایی ادامه دهید.

فقط باید 9 گرم در مقیاس ، اما مراقب باشید ، باید به پرداخت هزینه بروید و علاوه بر این می تواند شور باشد: بیش از 129 یورو برای مدل سطح ورودی Bose.

سر و صدای بی صدا Bose

چگونه می توان یک گوشواره سر و صدای Bose CureComfort را ارزیابی کرد؟

این مدل است بسیار بالا بوز. بیشتر از 6 ساعت استقلال. از کنترل های لمسی ساده. بلوتوث 5 سازگار.1.

توانایی کاری را داشتن به بیش از 9 متر وصل شوید از فاصله ، ما یک صدای استثنایی چه کسی Bose را به عنوان رهبر خود در بازار ساخته است.

IPX4 دارای مجوز Bose به شما امکان می دهد موسیقی استثنایی اعم از باران یا برف ، یا زمینه های بسیار مرطوب مانند ورزش پیدا کنید. ضروری است که با قیمت 279 یورو ، درست در طاقچه Apple Airpods قرار گرفته است.

شیائومی می واقعی

تعریف L

اینها پدیده های لحظه ای است. با یک قیمت 27 یورو این هدفون برای بسیاری از سنگ بنای بازار جدید باقی مانده است: از مارک های چینی بالا ، که خود را در سطح ورود در سطح قیمت قرار می دهد.

اگر کیفیت هدفون 300 یورو نخواهد بود ، واقعیت این است که ما از یک بهره مند می شویم کیفیت برتر تقریباً به همه رقبا در یک بخش بازار.

یک کیفی ضروری است ، به خصوص که ما در یک خودمانی 4 ساعت, چیزی که هیچ چیز برای حسادت به برخی از وسایل نقلیه سنگین نخواهد داشت.

مزایا و معایب شرح داده شده در نظرات مشتری

فواید:

  • انعطاف پذیری بي سيم.
  • استقلال فزاینده اثبات شده .
  • کیفیتاز او بهینه.
  • مناسب برای ورزش .
  • عبور از همه جا و بالاتر از همه خطر شکستگی.
  • جفت شدن بیش از آسان.
  • کنترل های دسترسی ساده..
  • ایده آل برای سفر یا رانندگی..
  • طراحی بهینه.
  • آ اتصال با تمام دستگاه های خانگی: تلویزیون ، تلفن و غیره.

مضرات:

  • باید باشد شارژ شده مهم نیست هزینه.
  • مدلهای هنوز هم بسیار گران.
  • مجموعه ای از پیشنهادات برای ناامیدی های اغلب واقعی .
  • برخی از مارک ها ارائه می دهند جفت شدنبسیار پیچیده.
  • برای دوستداران موسیقی که به بیش از 5/6 ساعت موسیقی مداوم نیاز دارند مناسب نیست.
  • یک نگه داشتن احتمالی واقعی به ویژه برای دویدن.
  • آ انزوا بیش از حد بالا که بعضی اوقات می تواند در اماکن عمومی مشکل ساز باشد.
  • ضررهای استماع به دلیل یک سیستم مزاحم برای گفتن کمترین .
  • آ کاهشسر و صدا رفتن از ساده به استثنایی.
  • لزوماً با شرایط پیچیده مانند باران سازگار نیست.

چه چیزی باید مراقبت شود ?

چه چیزی را باید برای خرید یک گوشواره بی سیم تماشا کنیم؟

برای حتماً بهترین انتخاب با وجود نظرات مثبت کاربران در مورد محصولات مختلف ، برای خرید گوشواره بی سیم که واقعاً مناسب شما است ، باید معیارهای انتخاب خود را داشته باشید

ابتدا باید استفاده ای را که می خواهید برای تهیه آن در نظر بگیرید در نظر بگیرید. آیا استفاده شخصی یا حرفه ای است ? بسته به نیاز شما ، شما باید یک مدل احتیاط را انتخاب کنید یا نه.

سپس ، اگر مجبورید تمام روز آنها را بپوشید ، راحتی همچنین باید معیاری باشد که از آن غافل نشوید. سرانجام ، بودجه مورد نیاز خود را برای خرید بهترین گوشواره بی سیم در نظر بگیرید..

گزینه های دیگر برای گوشواره بی سیم

گزینه های دیگری را به یک گوشواره بی سیم بدهید؟

اگر علیرغم ایجاد مقایسه ، نظر خود را تغییر دهید و دیگر نمی خواهید گوشی بی سیم داشته باشید ، می توانید برای انتخاب انتخاب کنید کلاه ایمنی.

این دستگاه فن آوری بلوتوث ندارد ، توسط یک سیم به خواننده مورد نظر شما وصل می شود. بنابراین فقط آن را به تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا رایانه خود وصل کنید تا استفاده از آن را شروع کنید.

این یک دستگاه است آسان برای استفاده. با این حال ، اگر به عنوان مثال مجبور شوید فعالیت های ورزشی مانند مسابقه را انجام دهید ، خیلی کاربردی نیست.

اینترنت یا تجارت تخصصی: از کجا باید ترجیح دهم گوش بی سیم خود را بخرم ?

برای خرید خود ، می توانید به یک فروشگاه تخصصی یا در سایت اینترنتی. خرید خود را در درخواست فروشگاه انجام دهید زمان و از انرژی از آنجا که شما باید چندین مدل را امتحان کنید تا یکی از مناسب شما را پیدا کنید.

در اینترنت ، شما از نظر کاربران و نظرات نوشته شده بر روی بهترین محصولات استفاده می کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. فقط در چند کلیک ، می توانید سفارش خود را قرار داده و به خانه خود تحویل دهید.

پیوندها و منابع اضافی

پرسش

همه هدفون های بی سیم ضد آب هستند ?

هیچ. برای اینکه بدانید مدل شما است ، بررسی کنید که آیا دستگاه شما دارای فناوری IPX5 و موارد دیگر است.

هدفون های بی سیم سازگار با تمام تلفن های هوشمند هستند ?

اگر آنها دارای فناوری بلوتوث 5 هستند.0 ، آنها می توانند به هر دستگاه متصل شوند.

آیا استفاده از گوشواره و دادن دوم به شخص دیگر امکان پذیر است؟ ?

آره. هر گوش می تواند به صورت جداگانه وصل شود.

نحوه پیکربندی هدفون بی سیم من ?

دستورالعمل های موجود در کتابچه راهنمای کاربر ارائه شده توسط سازنده را دنبال کنید.

چگونه می توان دانست هدفون من را می توان در آب فرو کرد ?

برای اطلاع از این ، شما باید بررسی کنید که آیا آنها فناوری IPX7 دارند.

نحوه انتخاب بهترین هدفون های بی سیم در بازار ?

شما باید مقایسه کنید.

اگر هدفون من کار نکند چه می شود ?

بررسی کنید که تمام دستورالعمل های پیکربندی را احترام گذاشته اید. اگر مشکل ادامه دارد ، با سازنده تماس بگیرید.

هدفون من دائماً کشویی است. چه کاری باید انجام شود ?

برای حل این مشکل می توانید نکات را تغییر دهید.

هدفون من صدای صدا را تولید می کند. چه کاری باید انجام شود ?

اگر این پدیده رخ دهد ، به این معنی است که مشکلی وجود دارد. برای دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید با سازنده تماس بگیرید.

آیا در صورت وجود شوک ، می توان هدفون های بی سیم من را تعمیر کرد؟ ?

هیچ. اگر شوک واقعاً خشن بود. شما باید در مورد تغییر دستگاه فکر کنید.

10 نفر برتر: بهترین هدفون های بی سیم “بی سیم واقعی” برای کریسمس چیست ?

mea marisilicon y

اکنون روند اصلی بازار صوتی ، این هدفون بدون سیم – نه بین تلفن هوشمند و نه حتی بین هر یک از گوشواره ها – برای استفاده بسیار کاربردی است ، اما دارای یک سطح متغیر از کیفیت است. 01net.com آنها را آزمایش کرد تا 10 نفر برتر خود را به شما تحویل دهند.

اگر می خواهید یک هدیه کریسمس در گروه صوتی ، هدفون بدهید بی سیم واقعی (واقعاً بی سیم) انتخاب بسیار خوبی است. در سال 2016 ظاهر شد و توسط معروف Apple AirPods محبوبیت پیدا کرد ، آنها نسبت به یک هدفون سنتی حمل و نقل کمتری دارند و از آنها حمل و نقل آسان تر می شوند ، که مانع از بهره مندی آنها از عملکردهای پیشرفته مانند کاهش نویز فعال نمی شود. همه تولید کنندگان آنها را در کاتالوگ خود ، چه تخصصی در تلفن های هوشمند یا محصولات صوتی دارند. این برای کمک به شما در انتخاب بهترین مدلی است که ما این 10 برتر را ایجاد کردیم.
این رتبه بندی بر اساس تست های 01LAB ، به ویژه از نظر استقلال و پهنای باند است ، اما همچنین برای ارزیابی کیفیت صدا و سطح انزوا در خارج ، تست های گوش دادن را در نظر می گیرد. در واقع ، بسیاری از مدل ها از کاهش فعال سر و صدای اطراف (ANC) بهره مند می شوند ، که می تواند به عنوان مثال در حمل و نقل عمومی یا حتی در یک بسیار عملی باشد فضای باز یا قهوه.

همچنین لازم است که استقلال هدفون را در نظر بگیرید تا در سفر کامل از باتری کوتاه نباشید. این می تواند از سه تا هشت ساعت از یک مدل به مدل دیگر متفاوت باشد و باعث کاهش نویز می شود. شما همچنین باید به پرونده بار و حمل و نقل تحویل داده شده با هدفون توجه کنید. این باتری را شامل می شود که به آنها امکان شارژ مجدد آنها را در پرواز و اکنون گاهی اوقات یک سیستم بارگیری بی سیم. دو چرخه اضافی حداقل توسط این جعبه ها ارائه شده است ، به اندازه کافی برای جبران استقلال این نوع هدفون ، کمی در برابر هدفون بلوتوث ، اما به روش بسیار بزرگی برای بهبود.

سرانجام ، توجه داشته باشید که تقریباً یکپارچه سازی مدل ها هدفون های داخل گوش هستند. آنها کانال گوش را کاملاً مسدود می کنند. بنابراین آنها اجازه می دهند عایق منفعل مؤثر در برابر صداهای محیطی. اما این نوع کلاه ایمنی لزوماً مورد استقبال همه قرار نمی گیرد و می تواند برای برخی از افراد ناراحت کننده باشد. سپس ما به شما توصیه می کنیم تا حد امکان قبل از ترک خوردگی یکی را آزمایش کنید.

10. Huawei Freebuds Pro 2

Huawei Freebuds Pro 2 جفت

هواوی بسته را در کاهش نویز فعال قرار داد که به نظر می رسد بسیار مؤثر است. افسوس ، این تأثیر قابل توجهی در استقلال هدفون دارد که تنها در 3 ساعت 10 دقیقه سقوط می کند ، در برابر 5 ساعت 6 دقیقه بدون قدیمی. این همه تأسف آور است که کیفیت صدا عالی است. حتی اگر تلفن هوشمند شما دارای Codec L2HC یا LDAC با کیفیت بالا باشد ، می توانید دقت صدا را بهبود بخشید.
برنامه رایگان به خوبی طراحی شده است ، اما کاربران Android نسبت به کاربران iOS کنترل بیشتری بر بلوتوث چند منظوره خواهند داشت. سرانجام ، پشیمان می شویم که شخصی سازی سفارشات بسیار محدود است.

توجه داشته باشید : 8.36 | قیمت سازنده : 219 یورو | آزمایش کامل هواوی Freebuds Pro 2 را بخوانید

9. Google Pixel Ruds Pro

MEA پیکسل جوانه های طرفدار

Pixel Buds Pro با وجود کمبود جزئی از سه برابر ، راحت پوشیدن و ارائه صدای با کیفیت خوب است. کاهش سر و صدای فعال کار عالی را انجام می دهد و هدفون استقامت قابل توجهی را نشان می دهد. Google باتری را برای ارائه 7 ساعت 14 دقیقه استقلال با کاهش نویز فعال کاملاً اندازه دارد.
فقط نزولی ، Google برنامه ای را برای دستگاه های iOS ارائه نمی دهد ، که شرم آور است. ما همچنین از عدم وجود اکولایزر پشیمان هستیم ، اما سازنده قصد دارد آن را در یک به روزرسانی بعدی ادغام کند.

توجه داشته باشید : 8.39 | قیمت سازنده : 219 یورو | آزمایش کامل Google Pixel Buds Pro را بخوانید

8. سامسونگ Galaxy Buds2 Pro

سامسونگ Galaxy Buds2 Pro_01

Galaxy Buds2 Pro با مینیاتوری سازی ، ارائه صدای گرم آنها و کاهش سر و صدای آنها اغوا می کند که کار بسیار خوبی در حمل و نقل عمومی انجام می دهد. متأسفانه ، قسمت نرم افزاری نقطه ضعف هدفون سامسونگ با عدم وجود نسخه iOS است ، هیچ مد دستی برای اکولایزر و شخصی سازی کنترل های لمسی بسیار محدود. ما همچنین دوست داشتیم که استقلال با ANC بیشتر باشد (5 ساعت 35 دقیقه بسته به اقدامات ما) ، حتی اگر بیشتر از جوانه های نسل اول Pro و Pro Airpods Pro باقی بماند.

توجه داشته باشید : 8.44 | قیمت سازنده : 229 یورو | آزمایش کامل سامسونگ Galaxy Buds2 Pro را بخوانید

7. جمینی Devialet

شیطان

طراحی شده توسط یک تولید کننده فرانسوی که متخصص در صدای صوتی بالا است ، هدفون های Gemini Devialet گران هستند ، اما صدای با کیفیت و بالاتر از همه یکی از بهترین کاهش نویز فعال در بازار را ارائه می دهند. تنها نقطه ضعف واقعی آنها استقلال آنها 3 ساعت 46 دقیقه است ، نمره ای کمتر از میانگین. خیلی بد است که تنظیم حجم در هدفون امکان پذیر نیست. توجه داشته باشید که قیمت از 299 به 179 یورو در سایت Devialet کاهش یافته است ، که این هدفون را مقرون به صرفه می کند.

توجه داشته باشید : 8.6 | قیمت سازنده : 179 یورو | آزمون کامل Gemini Devialet را بخوانید

6. تکنیک EAH-AZ60

صدای گرم ، کاهش نویز مؤثر و کیفیت بسیار مناسب برای تماس های تلفنی: این دارایی های هدفون EAH-AZ60 از تکنیک ها است. ما همچنین از استقلال بسیار خوب آنها 7 ساعت 49 دقیقه با قدیمی قدردانی کردیم. هدفون از کاربرد عالی و همچنین انتخاب گسترده ای از نکات بهره مند می شود. با این حال ، ما از عدم وجود سنسور حضور برای شکستن خودکار موسیقی هنگام حذف هدفون از گوش و همچنین بار بی سیم Qi برای این پرونده پشیمان هستیم.

توجه داشته باشید : 8.68 | قیمت سازنده : 229 یورو | آزمایش کامل تکنیک های EAH-AZ60 را بخوانید

5. oppo enca x2

تولید کننده تلفن های هوشمند Oppo با Eco X خود غافلگیر شده است و با این نسخه دوم پیشرفت هایی را ارائه می دهد ، به عنوان مثال کنترل صدا بر ساقه. کاهش نویز فعال یک موفقیت واقعی است و کیفیت صدا در آنجا وجود دارد. علاوه بر این ، استقلال رضایت بخش است (5 ساعت 49 دقیقه با ANC) و استفاده از آنها راحت است.
با این حال ، ما از عدم وجود یک اکولایزر با تنظیم دستی پشیمان هستیم ، حتی اگر برنامه Heymelody با عملکرد گرفتار شود صدای طلایی و آزمایش عایق کاری بسیار عملی. علاوه بر این ، کدک LHDC با کیفیت بالا ضروری نیست و متأسفانه مربوط به تلفن های هوشمند تولید کنندگان بزرگ مانند سامسونگ یا اپل نیست.

توجه داشته باشید : 8.73 | قیمت سازنده : 200 یورو | آزمایش کامل OPPO X2 را بخوانید

4. Jabra Elite 7 Pro

Fruit of Jabra’s Progress ، Elite 7 Pro با یک فرمت با احتیاط ، کاهش نویز مؤثر و یک برنامه بسیار خوب طراحی شده ، موفقیت آمیز است که برای بهره برداری کامل از امکانات این موارد ضروری است بی سیم واقعی. صدا متعادل است و ما با کاهش نویز ، یک استقلال بسیار خوب از 8 ساعت 27 دقیقه اندازه گیری کرده ایم.
فقط ورزشکاران حساب خود را پیدا نخواهند کرد ، زیرا به دلیل کمبود لبه یا باله ، هدفون در صورت بروز حرکات ناگهانی به خوبی در گوش نگهداری نمی شود. توجه داشته باشید که این مدل ها به تازگی زیر 200 یورو ، تنها با 150 یورو کاهش یافته اند ، که آنها را بسیار جذاب می کند.

توجه داشته باشید : 8.85 | قیمت سازنده : 150 یورو | آزمایش کامل Jabra Elite 7 Pro را بخوانید

3. گوشواره های Bose CeledComfort II

گوشواره های Bose CeledComfort II

Bose موفق شده است تا اندازه گوشواره های آرام خود را برای این نسل دوم کاهش دهد ، حتی اگر آنها هنوز هم کمی بزرگتر از حد متوسط ​​باشند ، در حالی که بهترین کاهش نویز را در بازار حفظ می کنند ، به ویژه با یک رفتار با آراء به ویژه مؤثر. علاوه بر این ، عملکرد سفارشی به طور خودکار کالیبرها با توجه به خصوصیات آکوستیک کانال گوش ، صدا و کاهش صدا را کاهش می دهند. صدا با شخصیت بسیار عالی است. استقلال با توجه به اقدامات ما ، نمره 6 ساعت 46 دقیقه (حداقل 7 ساعت 2 دقیقه با ANC حداقل) رضایت بخش است. با این حال ، غیرفعال کردن کاهش نویز امکان پذیر نیست. ما همچنین از عدم وجود بار بی سیم Qi و بلوتوث چند منظوره پشیمان هستیم.

توجه داشته باشید: 9.08 | قیمت سازنده : حدود 300 € | آزمایش کامل Bose CeledComfort Earbuds II را بخوانید

2. Apple Airpods Pro 2

Airpods Pro 2022 ، D

اپل طراحی جمع و جور و راحت اولین Airpods Pro را حفظ کرد ، اما با ورود تراشه H2 جدید ، فضای داخلی هدفون خود را کاملاً تجدید نظر کرد. افزایش صدا در پویایی ، حتی اگر هنوز امضای واقعی نداشته باشد ، و کاهش نویز بسیار مؤثرتر است. اپل همچنین با کاهش خودکار سر و صدای قوی ، حالت شفافیت را بهبود بخشیده است ، به عنوان مثال یک چکش انتخاب کننده ، که می تواند شما را در خیابان آزار دهد. ما همچنین از سود استقامتی قدردانی کردیم ، با یک استقلال که از 4 ساعت 39 دقیقه (4 ساعت 48 دقیقه بدون ANC) در 6 ساعت 7 دقیقه (9 ساعت 16 دقیقه بدون ANC) می رود. سرانجام ، اپل شخصی سازی صوتی فضایی و همچنین تنظیم حجم در ساقه ها را ارائه می دهد.

توجه داشته باشید : 9.13 | قیمت سازنده : 299 € | تست کامل Apple AirPods Pro 2 را بخوانید

1. سونی WF-1000XM4

سونی WF-1000XM4

بیشتر از Airpods Pro ادعا شده است ، این سونی به وضوح شخصیت بیشتری در موضوعات صوتی دارند. آنها به لطف کاربرد عالی آنها که امکان شخصی سازی زیادی را فراهم می کند ، انتخاب صوتی را تشکیل می دهند. ما همچنین از اثربخشی کاهش نویز آنها قدردانی کردیم.
اگر استقلال عالی باشد (8 ساعت 50 دقیقه با کاهش نویز و 1 ساعت 54 دقیقه بدون ANC) ، WF-1000XM4 از فشرده سازی فاصله دارد: هم هدفون و هم مورد بسیار حجیم تر از سایر مدل ها است.

توجه داشته باشید : 9.23 | قیمت سازنده : 230 € | آزمایش کامل سونی WF-1000XM4 را بخوانید

هدفون بی سیم بی سیم (واقعی) واقعی در سپتامبر 2023

برای کسانی که نمی خواهند به یک هدفون صوتی چسبیده باشند ، هدفون “واقعاً بی سیم” یا “بی سیم واقعی” ، اکنون بهترین کیفیت / احتقان را نشان می دهد. فقط ، همه مساوی نیستند ، به همین دلیل CNET انتخابی از بهترین محصولات موجود در بازار را به دست آورده است.

تیم CNET فرانسه

ارسال شده در 06/09/2023 در 13:27 | به روز شده در 06/09/2023

هدفون بی سیم بی سیم (واقعی) واقعی در سپتامبر 2023

بروزرسانی 6 سپتامبر 2023

سونی WF-1000XM5 ، که اخیراً آزمایش کردیم ، در اولین مرحله از تریبون در سپتامبر 2023 وارد خوبی شد. با ارائه کیفیت صوتی عالی ، هدفون های جدید سونی جایگزین WF-1000XM4 می شوند که هنوز هم هدفون بسیار خوبی با خدمات پر پرواز هستند. و انتخاب ما از بهترین هدفون ها هنوز هم با انتشار نسخه بسیار امیدوار کننده Jabra Elite 10 و Jabra Elite 8 فعال است که به زودی آزمایش خواهیم کرد. سرانجام ، در پایان مقاله تمام توصیه های ما را برای انتخاب هدفون بی سیم خود پیدا خواهید کرد.

1. سونی WF-1000XM5: بهترین هدفون بی سیم واقعی در بازار

با WF-1000XM5 ، سونی با هدفون های بی سیم با سطح بالا که حتی بهتر از WF-1000XM4 قبلی است ، حرکت خود را ادامه می دهد ، اما در حال حاضر بسیار خوب است. آنها با تقویت LDAC صدای بسیار با کیفیت ارائه می دهند. هدفون های جدید سونی با داشتن یک طراحی جمع و جور تر ، RBA بهبود یافته ، استقلال بسیار خوب و یک اتصال چند منظوره بی پروا ، از بهترین گوشی در بازار در بازار هستند. فقط نقص قابل توجه ، هنوز راحتی کامل. آنها همچنین کمی گران قیمت فروخته می شوند. Sony WF-1000XM5 با این وجود با خدمات جهانی بسیار بالا و به ویژه با کیفیت صوتی درجه یک که بلافاصله آنها را در بین بهترین هدفون های لحظه قرار می دهد ، وارد لیگ های بزرگ می شود.

2. Apple Airpods Pro 2: راحت ترین هدفون بی سیم واقعی

این نسخه 2022 Airpods Pro یک به روزرسانی نسبتاً سبک از نسل اول است اما هنوز هم یک پوشش جدید ضد تعدد ، بلندگوهای جدید با تحریف کم برای کیفیت صوتی بهتر ، کاهش سر و صدای فعال 2 برابر بیشتر با توجه به سیب ، کنترل صدا را برنده می کند. در گوشواره ها ، استقلال بالاتر ، به 6 ساعت آورده شده است ، یک نسخه شخصی از Appace Audio Apple (صدای سه بعدی) و در نهایت یک مورد جدید که می تواند یک بند مچ دست را در خود جای دهد و مجهز به بلندگو باشد که اجازه می دهد سریع آن را پیدا کند ، از جمله سایر کارکردها.

3. تکنیک EAH-AZ80: بهترین جایگزین برای سونی و اپل

EAH-AZ80 بهترین هدفون های بی سیم واقعی است که تاکنون تکنیک تولید شده است ، با کیفیت بسیار خوبی در LDAC که می تواند شنوایی های خواستار را اغوا کند. آنها به عنوان ابزارهای کار حرفه ای واقعی طراحی شده اند ، آنها یک اتصال چند منظوره به 3 دستگاه ارائه می دهند ، که چند هدفون بلوتوث حتی در بین بهترین مدل ها نیز ارائه می دهند. با افزایش خوب ، AZ80 اکنون با بار بی سیم سازگار است و تأخیر کم برای فیلم ها و همچنین استقلال خوب برای جلسات Visio را تضمین می کند. در حالی که نقص خاصی در موارد قبلی با کاهش نویز بسیار مؤثرتر اصلاح شده است ، سایر مشکلات از نظر راحتی و ارگونومی باقی مانده است. آنها همچنین کمی گران قیمت فروخته می شوند. در پایان ، تکنیک های AZ80 از نظر صدا هدفون بسیار خوبی باقی می مانند و این ضروری است.

4. Huawei Freebuds Pro 2: هدفون عالی با لمس Bling Bling

FreeBuds Pro 2 نسل دوم هدفون بی سیم بی سیم Huawei است. با همکاری Devialet ، آنها دارای یک برگه فنی محکم هستند ، با Hi-Res Audio بی سیم ، کاهش سر و صدای فعال هوشمند و کنترل های لمسی. هدفون IP54 سبک ، راحت و دارای مجوز است. صدا غنی و دقیق است ، همانطور که کاهش نویز فعال ، سفارشات کامل است ، و همچنین برنامه همراه و پانل عملکردها. با این حال ، ما برخی از اصطکاک های مورد استفاده ، به ویژه برای نصب برنامه یا استفاده از بلوتوث چند نقطه ای ، نقص جزئی را ذکر کردیم. با این حال ، آنچه شرم آور تر است ، استقلال کمی منصفانه باتری است که نگه داشتن بیش از 4 ساعت دشوار است. اما این مانع از رقابت Freebuds Pro 2 بدون نگرانی با بهترین مدل های موجود در بازار نمی شود.

5. Jabra Elite 7 Active: بهترین هدفون برای ورزش

Jabra برای آخرین هدفون های ورزشی خود ، دستور العمل هایی را که باعث موفقیت نخبگان 75T شده و آن را تصحیح کرده است. Jabra Elite 7 Active یک موفقیت عالی و همراهان بسیار خوبی برای ورزش است ، اما اینطور نیست. آنها از میکروفن های مؤثر ، یک پوشش ضد انتقال کاملاً ضد آب (IP57) ، از یک سطح عالی از راحتی ، کنترل های بدنی قابل ملاحظه ، از یک بازگرداندن صدا با کیفیت و کاملاً قابل تنظیم به لطف ابزارهای مختلف بسیار عملی و “یک برنامه همیشه در برنامه استفاده می کنند. بالای آنچه در حال حاضر در بازار انجام می شود. خیلی بد RBA خیلی سبک است و تأخیر کمی قابل توجه در فیلم برای کمی لکه دار کردن میز می آید. با این حال ، علی رغم کیفیت تماس کمی پایین تر ، آنها به نظر ما نسبت کیفیت / قیمت بهتری نسبت به نسخه حرفه ای ارائه می دهند و حتی ثابت می کنند که هدفون ما برای ورزش مورد علاقه است.

6. Jabra Elite 3: بهترین هدفون با قیمت پایین

اولین هدفون Jabra بی سیم واقعی که زیر 100 € راه اندازی شده است ، Elite 3 دوباره تسلط سازنده دانمارکی را در این بخش از بازار نشان می دهد که در آن پیشگام است. اگرچه آنها از کاهش نویز فعال (RBA) عاری هستند ، که در چند منظره بن بست می شوند و کاربرد آنها از بسیاری از کارکردها محروم شده است ، این هدفون نسبت به کیفیت/قیمت بسیار عالی ارائه می دهد. کیفیت صوتی آنها توسط کدک با کیفیت بالا Qualcomm APTX بسیار رضایت بخش است ، اتصال بلوتوث 5 آنها.2 قابل اعتماد است و به شما امکان می دهد از هر یک از هدفون ها به طور مستقل استفاده کنید ، سفارشات فیزیکی آنها ساده و مؤثر است و استقلال رضایت بخش آنها به لطف این مورد به ساعت 6:30 می رسد. برای قیمت درخواست شده ، Jabra بنابراین خدمات بسیار خوبی ارائه می دهد.

برای بسیاری ، آینده در سمت صوتی بی سیم است. اگر اولین کلاه ایمنی و هدفون ژانر صدا را بسیار تخریب کرده و مرتباً از تداخل رنج می برد ، پیشرفت در پروتکل بلوتوث امروز به سطح کیفیت و قابلیت اطمینان کاملاً رضایت بخش می رسد. برخی از کدک ها مانند LDAC حتی به شما امکان می دهند اکنون یک جریان صوتی Hi-Res را بدست آورید. پس از از دست دادن کابل جک خود ، منبع احتقان اما کم و بیش مرگ زودرس دستگاه ها (این اغلب او است که روح اول را می سازد) ، هدفون سرانجام آخرین نخ خود را از دست می دهد ، موردی که این دو گوشواره را به هم وصل می کند.

در واقع ، تقریباً همه مارک های اصلی هدفون های بسیار زیبا را ارائه می دهند “بی سیم واقعی” (یا “واقعاً بی سیم”) این روزها. دومی این مزیت را دارند که کیفیت/احتقان بسیار خوبی و آزادی بیشتر حرکت را ارائه می دهند ، بنابراین گزینه های دیگری برای کلاه ایمنی صوتی قدیمی و هدفون سنتی ایجاد می کنند. علاوه بر این ، آنها همیشه یک جعبه ذخیره و بار دارند که اجازه می دهد اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، هرگز از باتری کوتاه نباشید. با این وجود ، جزئیات خاصی برای اطلاع از این نوع دستگاه ها وجود دارد ، و بسیاری از مدل های موجود در بازار از همه دور هستند.

توصیه ما برای انتخاب حق

برای چه کاربردی ?

هدفون های بی سیم بی سیم واقعی آزادی حرکتی بیشتر از هدفون سنتی یا کلاه ایمنی صوتی را ارائه می دهند ، بسیار همه کاره هستند و بنابراین بسیار جالب هستند. در دفتر ، در سالن بدنسازی یا حمل و نقل عمومی ، آنها با هر نوع محیط سازگار می شوند. با این حال ، آگاه باشید که هدفون ورزش دارای برخی از ویژگی های خاص است ، آنها به ویژه خود را مدیون آزمایش تعریق هستند.

چه امضای صوتی ?

مانند کلاه ایمنی ، یک جفت هدفون صدای خاص خود را با امضای صوتی ، رنگ آن پخش می کند. بنابراین ، یک مدل ممکن است خیلی بیشتر روی باس یا بر روی سه گانه اصرار داشته باشد ، در حالی که برخی از هدفون ها صدای متعادل تری را پخش می کنند. سبک موسیقی که به آن گوش می دهید خرید شما را شرط می کند. به عنوان مثال باس قدرتمند را برای هیپ هاپ یا الکترو به عنوان مثال و امضاهای متعادل تر برای موسیقی کلاسیک ترجیح دهید.

کدام قالب را انتخاب کنید ?

گسترده ترین هدفون ها فرمت داخل قطبی را اتخاذ می کنند. به عبارت دیگر ، آنها وارد مجرای شنوایی می شوند. اگر به استفاده از این نوع هدفون عادت ندارید ، ما به شما توصیه می کنیم در صورت امکان مدلی را که قبل از خرید آن را مورد علاقه خود قرار می دهد ، امتحان کنید تا تأیید کنید که برای مورفولوژی شما مناسب است. اگر هدفون برای گوش شما خیلی بزرگ باشد ، آنها به شما آسیب می رسانند و در جای خود خوب نخواهند بود. اگر آنها خیلی کوچک باشند ، در مورد لباس موجود در گوش ها ، اما علاوه بر. علاوه بر این ، برخی از این نوع هدفون پشتیبانی نمی کنند ، ما به شما توصیه می کنیم اگر این مورد شما برای انتخاب یک مدل با فرمت متفاوت است.

سفارشات اساسی چیست ?

نکته دیگر ، سفارشات. حداقل ، هدفون های بی سیم واقعی باید به شما امکان دهند موسیقی را در پخش/استراحت قرار دهید ، و صدا را تغییر دهید یا آهنگ را مورد توجه قرار دهید. اما بهترین ها این سه را به طور همزمان اجازه می دهند ! به عنوان مثال برخی نیز کارکردهای دیگر ، تنظیمات یا فعال سازی یک دستیار صدا را ارائه می دهند. سرانجام ، توجه داشته باشید که به دلیل قالب آنها (میکروفون از دهان دور تر) ، این هدفون ها به طور کلی در یک کیت بدون دست کارآمد هستند و کنترل ها می توانند کمتر از هدفون های معمولی باشند ، با کنترل از راه دور کابل.

چه نوع اتصال بی سیم ?

قبل از ورود بلوتوث 5.0 ، اتصال با بلوتوث 4.xx با کمبود ثبات یا تأخیر قابل توجهی با ما روبرو شد. به همین دلیل است که سایر تولید کنندگان از NFMI برای اتصال بین دو هدفون استفاده کرده اند ، که به یک اتصال پایدار و تأخیر کم می دهد. با این حال ، این سیستم مانع از اشتراک موسیقی شما با یک دوست می شود. اما ورود بلوتوث 5.0 و هدفون اول که واقعاً بخشی از آن هستند (برخی از آنها بلوتوث 5 دارند.0 که این نام) با ارائه مزایای بلوتوث 4 و NFMI بدون مضرات مربوطه ، واقعاً وضعیت را تغییر داده است.

کاهش سر و صدای منفعل یا فعال ?

عایق خوب وقتی به عنوان مثال حمل و نقل عمومی را انجام می دهید ، یک معیار مهم است. برخی از هدفون ها سیستم های کاهش نویز فعال بسیار کارآمد را به شما ارائه می دهند (میکروفون ها برای بازگشت یک سیگنال یکسان به گوش شما اما در مخالفت فاز) ضبط می کنند اما به طور کلی گران هستند. از مدلهای کم هزینه که چنین خصوصیاتی را نشان می دهند ، مراقب باشید ، در بیشتر موارد سیستم مؤثر نخواهد بود و حتی می تواند صدا را تغییر دهد. شما همچنین ممکن است در آن زمان یک مدل کاهش نویز منفعل را انتخاب کنید. تعداد دوم روی ضد آب تولید شده توسط طراحی آنها برای جداسازی سر و صدا. به طور کلی ، ما از این اصطلاح برای صحبت کردن از هدفون های گوش استفاده می کنیم ، که کانال گوش را کاملاً با نکات آنها مسدود می کند ، زیرا فوق العاده گوش ، یعنی هدفون های بلند کردن ، در عوض یک طراحی باز ، کمی یا اصلاً عایق.

چه استقلال انتظار دارد ?

هدفون های بدون سیم واقعی همیشه مجهز به جعبه ذخیره و بار هستند که اجازه می دهد اگر این کار را به خوبی انجام دهید ، هرگز از باتری کوتاه نباشید. امروزه می توان انتظار داشت که هدفون آن حداقل 5 ساعت نگه داشته شود و 2 یا بیشتر هزینه را در جعبه های آنها ادغام کند. کمتر وجود دارد ، تعداد بیشتری وجود دارد ، اما برای ما در هر صورت حداقل است.

چرا به ما اعتماد کنید

تقریباً 15 سال به صورت آنلاین ، CNET France یک سایت مرجع در اوقات فراغت فناوری پیشرفته است. توصیه های ما براساس تعداد زیادی از آزمایشات و مقایسه های انجام شده به طور مستقل ، مشاهدات فنی و دانش شدید از بازار است. تست ها و تخصص ما بر استفاده از محصولات و نسبت کیفیت/قیمت متمرکز شده است تا به شما در انتخاب صحیح کمک کند.