2022 Toyota Corolla: Hybrid یا Hatchback ، همه خوب است – راهنمای ماشین ، تویوتا هیبریدی را دوباره متولد می کند ، اشاره می کند در Next Gen Prius – راهنمای ماشین

تویوتا هیبریدی را متولد می کند ، نکات مربوط به نسل بعدی پریوس

تصویر دیگر شبح مدل جدید را نشان می دهد. ما قطعاً می دانیم که این یک ماشین است و یک SUV نیست ، به علاوه سقف سوخاری شبیه به Prius است:

2022 تویوتا کرولا: هیبرید یا هاچ بک ، همه چیز خوب است

اگر سعی کنم تعداد دفعاتی را که در مورد آن نوشته ام و/یا در فروش تویوتا کرولا رانده شده ام ، شروع به رانندگی ماشین کردم … فکر نمی کنم بتوانم. کرولا پرفروش شماره یک است زیرا در. چای. جهان. بگذارید آن غرق شود. تویوتا 50 میلیون کرولا در سراسر جهان فروخته است. این مجنون است! بلکه بسیار چشمگیر است.

جای تعجب نیست که ما این همه کرولا را در جاده می بینیم ، همیشه.

  • همچنین: اتومبیل های استفاده شده برای دانش آموزان: چه چیزی باید خریداری کنید?
  • همچنین: تویوتا اکنون 50 میلیون کرولا فروخته است

و جای تعجب نیست که من بخش بهتری از کار اتومبیل خود را صرف رانندگی کرده و یا در مورد کرولا صحبت کرده ام.

به عنوان یک رهبر مداوم در بخش خود ، Corolla Mary Generations را در برابر برخی از سنگین های جدی مانند هوندا سیویک ، نیسان سنترا و فولکس واگن جتا سپری کرده است. و با این حال همچنان به خوبی انجام می شود و فروش می کند ، و دلیل خوبی برای آن وجود دارد.

این یک ماشین واقعاً خوب است.

احساس شخصاً #corollattacked

به بهترین وجه ممکن نیز. این مسئله است: با گذشت سالها ، کرولا رشد کرده و ارتفاعات به تمام روشهایی که برای سفارش برای نگه داشتن آن مورد نیاز بود. و حتی به روش هایی که ممکن است انتظار نداشته باشیم.

بیایید در مورد ظاهر بیرونی فعلی کرولا صحبت کنیم: بسیار جذاب است. طراحان تویوتا یک سدان که قبلاً دچار دلهره آور و هوم شد ، گرفتند و آن را بیش از چند شکاف در مقیاس خوب به وجود آوردند. برخی ممکن است بگویند این “بیش از حد” است-به ویژه برای تولید کننده ژاپنی که بیشتر به خاطر ظاهر آن شناخته می شود اما می گوییم دقیقاً همان جایی است که باید باشد. مدرن ، بد بو و در عین حال بیش از حد برتر.

در اینجا یک کرولا وجود دارد که برای همه اعضای خانواده جذاب خواهد بود – و این در اینجا مهم است.

در داخل ، همان شعله ور ترجمه ترجمه می شود. نه به روشی مبهم ، اما قطعاً فضای داخلی را بالاتر و فراتر از آنچه در گذشته بوده است. در حالی که به اندازه طراحی پشته مرکز پریوس آینده نگر نیست ، اما هنوز هم عناصر فناوری ، طراحی و قابلیت استفاده را دارد که واقعاً به زیبایی ترکیب می شود.

و این برای غرفه هاچ بک و سدان کاربرد دارد.

یکی از بهترین ویژگی ها (به گفته پسرم) صندلی های عقب گرم موجود در سدان هیبریدی بود. برای خودرویی که در AR 30 کیلو دلار به عنوان رانده می شود ، اضافه کردن صندلی های عقب و جلو گرم ، فرمان گرم شده ، پد شارژ ، سیب سیب ، به علاوه درایو هیبریدی فقط روی کیک کرولا بود.

قابل پیش بینی کارآمد

باز هم ، این چیز بدی نیست. راندمان سوخت این روزها در ذهن همه است – به خصوص که قیمت بنزین در سراسر کشور افزایش می یابد.

در حالی که ما پشت فرمان کتابچه راهنمای کاربر و هیبرید قرار گرفتیم ، هر کدام جوانب مثبت و منفی خود را داشتند و هر دو از نظر مؤثر ، یکی بیشتر از دیگری انجام دادند.

بیایید با Corolla Hatchback XSE شروع کنیم: اکنون ، این مدل خاص انتقال دستی را نشان می دهد ، تعداد کل سوخت ها کمی بالاتر از آنچه ممکن بود می توانست باشد ، در صورت مجهز کردن هاچ بک به انتقال خودکار گیربکس است. و با این حال آنها بیش از 8 در حال معلق در 8 بودند.7L/100 کیلومتر برای هفته. ما ترکیبی از خیابان های بزرگراه و حومه شهر را سوار کردیم ، بنابراین تعداد زیادی توقف و رفتن و همچنین یک لایه تازه از برف روی زمین.

توجه داشته باشید: رانندگی نسخه دستی کرولا به آن اجاره نامه کاملاً جدیدی می دهد. قادر به ردیف کردن چرخ دنده های خود ما ، هاچ بک را به زندگی می آورد و واقعاً درایو را افزایش می دهد که در غیر این صورت می تواند DUL در بعضی مواقع در نظر گرفته شود. نه ، سریع نیست ، قدرتمند نیست ، و بسیار ناخوشایند نیست ، اما سرگرم کننده است.

در هیبرید کرولا ، این تعداد راندمان سوخت به 5 کاهش یافت.8L/100 کیلومتر که برای وضعیت فعلی قیمت گاز امروز بسیار شگفت انگیز و بسیار مناسب است. باز هم ، با ترکیبی از بزرگراه و رانندگی در حومه شهر ، ما از اینكه چگونه موتور هیبریدی همه آن را اداره كرده بود ، تحت تأثیر قرار نگرفتیم و هر زمان كه می توانست وسیله نقلیه را در حالت کامل EV نگه داشت ، در عین حال در صورت لزوم عملکرد مناسبی نیز ارائه می داد.

یک کرولا برای همه

وقتی صحبت از ویژه و متفاوت موتور می شود ، ابتدا به هیبرید نگاه خواهیم کرد: مجهز به 1.8L 4 سیلندر که 121 اسب بخار قدرت و 105 پوند فوت گشتاور تولید می کند ، CVT زوج Wit CVT برای راندمان سوخت ماکسی ، این کار را انجام می دهد و این کار بسیار استثنایی چاه ها را انجام می دهد. هرگز فکر نمی کردم بگویم که از رانندگی CVT یا ترکیبی لذت بردم ، اما این بار واقعاً این کار را کردم.

با وجود یک زباله تازه از برف در جاده ها ، Corolla Hybrid در حالت Eco با یک پاسخ گاز دریچه ای خسته کننده بسیار خوب عمل کرد که واقعاً به کنترل کشش کرولا در سطوح لغزنده کمک کرد.

اکنون ، از طرف دیگر ، نسخه 6 سرعته Hatchback XSE یک ورزش 2.0l آسیاب 4 سیلندر که برای 169 اسب بخار خوب و 150 پوند فوت گشتاور خوب بود. Peppier و پر جنب و جوش تر ، Corolla XSE از خلبانی لذت بخش بود و کتابچه راهنمای 6 سرعته فقط به آن سطح لذت اضافه شد. همچنین ، قایقرانی چرخ دنده های خودمان از روی ردیف های پوشیده از برف واقعاً به کنترل خود کمک کرد و ثابت کرد که یک وسیله نقلیه FWD می تواند به راحتی رانندگی و ایمن به عنوان AWD در شرایط زمستان باشد.

هنوز در بالا

تصور زمانی است که کرولا یکی از پرفروش ترین اتومبیل های جهان نخواهد بود. من تقریباً دو دهه را صرف ترول رانندگان کرولا (به ویژه آنهایی که در کرولا بژ) صرف کرده ام ، اما در اعماق من می دانم که چرا تعداد زیادی از آنها در جاده وجود دارند و من کاملاً از آن پشتیبانی می کنم. مهم نیست که نسخه ، این یک انتخاب هوشمندانه برای هر کسی است که به دنبال یک وسیله نقلیه خوب و طولانی و لا-لا-لا-لا-لاش و کارآمد است. و با افزودن صلیب Toyota Corolla 2022 ، آنها ممکن است بیش از یک بخش را با طوفان بکشند.

  • انفجار برای باک شما
  • طراحی بیرونی عالی
  • جلو و عقب داخلی راحت
  • رانندگی هیجان انگیز نیست
  • شما می خواهید کتابچه راهنما را بپردازید بنابراین هزینه بیشتری برای سوخت پرداخت کنید
  • این یک کرولا است

تویوتا “هیبریدی متولد شده” را اذیت می کند ، به نسل بعدی پریوس اشاره می کند

بنابراین ، آنچه با تویوتا پریوس اتفاق می افتد? مادر همه هیبریدها به پایان نسل یافت شده خود نزدیک است ، فروش امسال به طور قابل توجهی کاهش یافته است و هنوز هیچ مدل 2023 اعلام نشده است.

آیا این شرکت در حال ژاکت پلاگین است? فروش معرفی هیبرید Corolla ، بسیاری از افراد نیاز به دو اتومبیل فشرده گاز برقی را در همان ترکیب و به درستی زیر سوال برده اند ، اما به نظر می رسد که پریوس آماده مرگ نیست.

  • همچنین: مطالعه: هیبریدهای پنج ساله با بالاترین میزان رضایت
  • همچنین: سیستم درایو تمام چرخ Prius: چگونه کار می کند?

تویوتا به تازگی برخی از تصاویر رمزنگاری را در کانال های رسانه های اجتماعی ژاپنی خود پیش از نوامبر منتشر کرده است. 16 اولین – درست قبل از شروع نمایشگاه اتومبیل 2022 لس آنجلس. دو تا از آنها عبارت “هیبریدی متولد شده” را نشان می دهند ، با اشاره به یک تویوتا موجود در تویوتا موجود.

به طور طبیعی ، پریوس به ذهن می آید. نسل فعلی هفت ساله است ، یکی بیشتر از دو مورد قبلی ، و تغییر به ترتیب است.

تصویر دیگر شبح مدل جدید را نشان می دهد. ما قطعاً می دانیم که این یک ماشین است و یک SUV نیست ، به علاوه سقف سوخاری شبیه به Prius است:

متأسفانه ، خودروساز اطلاعات بیشتری نداد. پریوس همیشه ظاهری قطبی داشته است و طراحان تویوتا چند ترفند در کیف خود دارند ، همانطور که با همه چیز جدید دیده می شود. بر اساس تیزرها ، به نظر می رسد که هیبرید نمادین می تواند برخی از نشانه ها را با BZ3 کاملاً برقی با هدف بازار چین به اشتراک بگذارد.

جالب خواهد بود که ببینید پریوس با هر دو نوع ترکیبی معمولی ترکیبی و پلاگین ادامه می یابد. اوه ، و همانطور که گزارش های قبلی نشان داده شده است ، یک موتور احتراق هیدروژن می تواند تا اواسط دهه به ترکیب اضافه شود.

دوباره به نوامبر برگرد. 16 برای جزئیات کامل در مورد به اصطلاح تولد دوباره هیبرید تویوتا.

نگاهی اولیه به Toyota Prius Prime Premium 2023

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota به تازگی آخرین مدل اصلی خود را برای سال 2023 فاش کرده است و با پیشرفت های واضح و عملکرد ترکیبی از نسل قبلی ، می تواند انتخاب جدیدی برای تشخیص باشد زیرا مصرف کننده در “دریای برق”.»

پریوس کاملاً جدید که در اوایل سال جاری با Fanfare در مورد طراحی قابل توجه جدید خود به دست آورد ، و نخست وزیر خود را در بخش ظاهر به حداکثر می رساند. به طور خلاصه ، Prius Prime خواب است ، با یک پنجره جلوی کاملاً تند و تیز که “برش ورزشی” بیشتر از “ماشین کارآمد شهر است.”یک سقف عقب شیب دار که به طور ناگهانی در لب دریچه می ریزد ، زاویه تقریباً جعبه ای و در عین حال بلند به عقب می دهد ، در حالی که یک سپر عقب مسطح مکمل فاشیای زاویه دار نزدیک 90 درجه جلو است. صحبت از عقب ، نخست وزیر در واقع گسترده تر از نسل قبلی است ، که یک حرکت جسورانه از تویوتا است زیرا از موضع وسیع تری که هر خبری به راندمان آسیب می رساند. اطلاعات بیشتر در مورد آن و این تصمیمات بعداً.

Prime XSE Premium همچنین مجهز به چرخ های دارای ماشین 19 اینچی است که دو اینچ پایین تر از آن قرار دارند. این موضع گیری و چرخ های بزرگ ظاهر پرخاشگری را نشان می دهد و دوباره در برابر دانه مؤثر است ، اما با جذابیت Prius Prime خوب کار می کند. چراغهای جلو LED زاویه ای تیز ، یک سد هوای جلو کم و برجسته ، نوار چراغ چراغ عقب و دستگیره های درب عقب در ستون C سایر گزینه های بصری هستند که باعث می شود نخست وزیر جدید از هم جدا شود.

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

Toyota Prius Prime Prime Hybrid نگاه دقیق تر و بررسی ترکیبی Hybrid Gr Corolla Gr86 Yaris Supra

در داخل ، کابین احساس تصفیه و تکاملی تر می کند ، با پیشرفت های راننده دامنه برای لمس کردن نقاط و تصاویر اصلی ترین راه حل. داشهای قرمز در داشبورد ، شیفت و حتی روی صندلی های مجدداً به فضای داخلی ماشین تست ما که به اثاثه یا لوازم داخلی سیاه و سفید خسته کننده می داد پاپ بسیار مورد نیاز. ما همچنین صفحه نمایش دیجیتالی دوگانه را دوست داشتیم ، به عنوان خوشه سنج و مرکز سرگرمی بازی می کنیم. امتیازات جایزه برای همه کنترل های آب و هوا که از طریق دستگیره ها و دکمه ها و نه منوهای دوقلوی قابل دسترسی است ، و برای دستگیره حجم نیز هرچند که برای راننده کمی دور بود. شگفت آور ترین عنصر در داخل کابین ، فرمان بود که احساس کمی در دست داشت و این تصور را می داد که هر کسی که طراحی کرده است ، دارای “ورزشی” است و جرات می کند-“ورزشی” را در ذهن داشته باشید.

از نظر عملکردی ، پریوس یک ماشین اسپرت نیست ، اما در آخرین ژنرال بداهه نشان داده است. در داخل دو موتور وجود دارد: A 2.موتور پودر 0L خوب برای 150 اسب بخار قدرت و یک موتور الکتریکی 161 اسب بخار در کنار هم کار می کند. کل خالص هر دو به 220 اسب بخار و 139 پوند فوت گشتاور می رسد که به Prius Prime اجازه می دهد تا از 0-60 در 6 تسریع کند.6 ثانیه – پریوس قبلی در هفتم بود. در حالی که سرزمین اتومبیل اسپرت نیست ، شتاب در شش ثانیه در برابر 6 مسابقه Audi A3 E-Tron Sportback در 6 رقابت است.5s ، BMW i3 در 6.6s و حتی سیلندر توربو-چهار مرسدس بنز GLA 250 در 6.5s. به طور کلی ماشین در صورت نیاز به احساس زیپ احساس می کرد و قدرت باید برای بیشتر افراد بیش از حد کافی باشد ، اما مطمئناً برای علاقه مندان نیست.

بنابراین چرا تویوتا پریوس جدیدی را با چرخ های بزرگ ، بدن وسیع تر و موضع پایین تر ایجاد کرد ، که همه در برابر آرمانهای کارآیی ماکسی قرار می گیرند? برای نماد ، هیبرید پریوس داستانی است در برابر “هنجار جدید” اتومبیل های برقی که در جاده می بینید. طراحی پریوس به تنهایی لایه جدیدی را برای مصرف کنندگان در جستجوی خودرویی که عالی به نظر می رسد و به خوبی حرکت می کند ، اضافه می کند ، حتی اگر کمی کارآیی را فدا کند. در اوایل دهه 2000 ، بیشتر آنها می توانند به یاد داشته باشند که به پریوس نگاه می کنند و آن را به دلیل داشتن ناخوشایند و کسل کننده ، مورد اهانت قرار می دهند. برای اینکه تویوتا این فیلمنامه را تلنگر کند و اکنون جایگزینی برای یک دفع جدید در نظر گرفته شود ، همواره یک جسورانه جسورانه است ، و این همان چیزی است که پریوس جدید را متفاوت ، جسورانه و حتی ممکن “جالب می کند”.»

Toyota Prius Prime XSE Premium با 39170 دلار دلار شروع می شود و حمل و نقل را در ماه مه آغاز می کند. اگر به دنبال چیزی از تویوتا هستید که هیچ سازش نیست ، GR Corolla جدیدترین بخش در بخش پیشنهادهای اسپرت است.

متن توسط
این مقاله را به اشتراک بگذارید

بعد چه چیزی را بخوانید

T Toyota Prius 2023 Toyota Slams ، مواضع T-Demand

T Toyota Prius 2023 Toyota Slams ، مواضع T-Demand

فقط به آن رینگ ها نگاهی بیندازید.

نگاه دقیق تر به تویوتا جدید

نگاه دقیق تر به Land Cruiser جدید تویوتا “1958”

یک ظاهر یکپارچهسازی با سیستمعامل با به روزرسانی های مدرن.

اولین نگاهی به تویوتا Land Cruiser 2024

اولین نگاهی به تویوتا Land Cruiser 2024

جاده خارج از کشور با داشتن ویژگی های جدید در حالی که در حال نگه داشتن استعداد مدرسه قدیمی است ، برگشته است.

نگاهی دقیق تر به Lamborghini Urus 2023

نگاهی دقیق تر به Lamborghini Urus 2023

نامه جدید ، همان بسته باورنکردنی.

ریچاردسون لباس ورزشی نمادین را برای SS23 Drop 3 خوانده است

ریچاردسون لباس ورزشی نمادین را برای SS23 Drop 3 خوانده است

دارای پیراهن های فوتبال و هاکی ، جذب گرم و چندین شبح در تابستان.

کمد لباس روزمره خود را با قطعاتی از مجموعه تئوری بهار 2023 بالا ببرید

کمد لباس روزمره خود را با قطعاتی از مجموعه تئوری بهار 2023 بالا ببرید

عناصر پیشرفته با عناصر سودمند ، منسوجات ممتاز و چاپ های شاداب.
پیش بینی شده توسط تئوری / 5 آوریل 2023

Nike Dunk Low Dons زنگ زده است

Nike Dunk Low Dons ظاهری “نارنجی ناهموار” زنگ زده است

دارای یک پایه بوم خارج از تماشای.

دیگر حاکمان ذهن فارل ویلیامز را در کتاب جدید ضبط نمی کند

دیگر حاکمان ذهن فارل ویلیامز را در کتاب جدید ضبط نمی کند

آخرین ورود در سری “Ishms”.

باب لی سازنده برنامه نقدی در سانفرانسیسکو چاقو زده است

باب لی سازنده برنامه نقدی در سانفرانسیسکو چاقو زده است

خانواده لی صبح چهارشنبه این خبر را تأیید کردند.

مجموعه کامل OG Air Jordan 1 از سال 1985 به حراج گذاشته می شود

مجموعه کامل OG Air Jordan 1 از سال 1985 به حراج گذاشته می شود

با 150،000 دلار شروع می شود.

8 قطره ای که نمی خواهید این هفته از دست بدهید

8 قطره ای که نمی خواهید این هفته از دست بدهید

دارای عالی ، بهشت ​​، ترس از ملزومات خدا ، کاخ و موارد دیگر.

G-Shock نگاهی به پشت طاق W-Shock Curta ارائه می دهد

G-Shock نگاهی به پشت طاق W-Shock Curta ارائه می دهد

آشکار کردن مجموعه ای از طرح ها ، طرح ها و طرح ها.

نگاه رسمی به Run The Jewels x Nike SB Dunk High

نگاه رسمی به Run The Jewels x Nike SB Dunk High

دارای جزئیات نگین و روکش موهای عجیب و غریب تسویه حساب.

Halsey and Moses Sumney To Star در فیلم ترسناک A24 'Maxxxine'

Halsey and Moses Sumney To Star در فیلم ترسناک A24 ‘Maxxxine’

دنباله “X” همچنین میا گات ، لیلی کالینز ، کوین بیکن و موارد دیگر را بازی می کند.
نگاهی اولیه به Toyota Prius Prime Premium 2023

  • رتبه بندی برند
  • فهرست نام تجاری
  • بتا
  • درباره ما
  • اخبار شرکتی
  • روابط سرمایه گذار
  • تماس با ایالات متحده
  • تبلیغات
  • شغل ها

مشترک شدن در خبرنامه ما

آخرین
بخش
فیلم های
مارک
مغازه
اجاره ای
زایمان
بیشتر
Hypebeast \ n لباس های خیابانی مردان و فرهنگ معاصر \ n \ n \ n \ n
Hypeart \ n جدیدترین در خیابان و هنر معاصر \ n \ n \ n
Hypebae \ n لباس های خیابانی زنان و فرهنگ معاصر \ n \ n \ n \ n
Hbx \ n آخرین قطره ها را برای مردان و زنان \ n \ n \ n i n “‘: props =’ ‘> خرید کنید
در غیر این صورت
دنبال Hypebeast

بسته

به نظر می رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغ استفاده می کنید

ما تبلیغ کنندگان را از خوانندگان خود شارژ می کنیم. ما با سفید کردن پشتیبانی سایت ما. ما را از قبل سفید نشان داد? صفحه را رفرش کن

در مورد شرایط و ضوابط و خط مشی رازداری بیشتر بدانید.

بسته

چگونه ما را سفید کنیم

Adblock Adblock به علاوه Adblocker Ultimate Ghostery Ublock Origin دیگران

عکس

  1. روی نماد Adblock در قسمت پسوند مرورگر در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  2. زیر “شکستن در این سایت“کلیک”همیشه».
  3. صفحه را تازه کنید یا برای ادامه روی دکمه زیر کلیک کنید.

عکس

  1. روی نماد Adblock Plus در قسمت پسوند مرورگر در گوشه سمت راست سمت راست کلیک کنید.
  2. “” “تبلیغات را در این وب سایت مسدود کنید“ضامن را خاموش کنید تا آن را از آبی به خاکستری تبدیل کنید.
  3. صفحه را تازه کنید یا برای ادامه روی دکمه زیر کلیک کنید.

عکس

  1. روی نماد Adblocker Ultimate در قسمت پسوند مرورگر در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  2. ضامن را خاموش کنید تا آن را از “”در این سایت فعال شده است“به”در این سایت غیرفعال است».
  3. صفحه را تازه کنید یا برای ادامه روی دکمه زیر کلیک کنید.

عکس

  1. روی نماد Ghostery در قسمت پسوند مرورگر در گوشه سمت راست سمت راست کلیک کنید.
  2. کلیک کنید روی “مسدود کننده“دکمه در پایین. این خاکستری خواهد شد و متن aboo از “روشن” به “می رود”از روی».
  3. صفحه را تازه کنید یا برای ادامه روی دکمه زیر کلیک کنید.

عکس

  1. روی نماد Ublock Origin در قسمت پسوند مرورگر در گوشه سمت راست سمت راست کلیک کنید.
  2. روی نماد بزرگ آبی آبی در بالا کلیک کنید.
  3. هنگامی که خاکستری شد ، روی نماد Refresh که در کنار آن ظاهر شده است کلیک کنید یا برای ادامه روی دکمه زیر کلیک کنید.

عکس

  1. روی نماد برنامه افزودنی آگهی مسدود کننده نصب شده بر روی مرورگر خود کلیک کنید. شما به طور معمول این نماد را در گوشه سمت راست بالای صفحه خود پیدا خواهید کرد. ممکن است بیش از یک مسدود کننده تبلیغاتی نصب کنید.
  2. دستورالعمل غیرفعال کردن مسدود کننده تبلیغ را در سایتی که مشاهده می کنید دنبال کنید. ممکن است مجبور شوید گزینه منو را انتخاب کنید یا روی دکمه کلیک کنید.
  3. صفحه را تازه کنید یا برای ادامه روی دکمه زیر کلیک کنید.