چه اتومبیل سزاوار عنوان خودرو سال 2022 است?, چه نوع موتور برای خرید در سال 2022? | خرید.

چه نوع موتور برای خرید در سال 2022

از مناطق کم تحرک کم تحرک (ZFE-M) در سراسر فرانسه ایجاد می شود: Aix-Marseille ، Montpellier ، Toulon و غیره..).

چه اتومبیل سزاوار عنوان خودرو سال 2022 است ?

طی چند ساعت ، هیئت منصفه خودروهای اروپایی سال 2022 جایزه خود را به دست می آورد. که به نظر شما سزاوار موفقیت تویوتا یاریس در سال 2021 است ? پژو 308 ? Skoda enyaq IV ? کوپرا متولد شد ? Kia EV6 ? E-Tech Renault Mégane ?

همانطور که در آغاز فصل ، ماشین ماشین سال در حال آماده سازی برای تعیین بهترین تازگی خودرو در لحظه است. این هیئت منصفه متشکل از روزنامه نگاران انتخاب شده در همه جای اروپا ، باید در بین هفت فینالیست انتخاب 2022 تصمیم بگیرد: پژو 308 ، Skoda Enyaq IV ، Cupra Born ، The Hyundai Ioniq 5 ، Kia EV6 ، The Renault Mégane E- فناوری و فورد موستانگ ماچ. این مقام منتخب مبارک از تویوتا یاریس انتخاب شده در سال 2021 ، پژو 208 انتخاب شده در سال 2020 و جگوار I-Pace و Alpine A110 ، در سال 2019 به برابری رسید.

تصمیم گیری به وضوح دشوار خواهد بود زیرا همه این مدل ها از ویژگی های عینی عالی برخوردار هستند. Peugeot 308 به دلیل سبک ، پایان داخلی و فناوری آن مورد ستایش قرار گرفته است که آن را بیش از هر زمان دیگری رقیب خطرناک برای گلف فولکس واگن می کند. Skoda Enyaq IV ، که نشانگر ورود تولید کننده چک در زمینه SUV های خانوادگی برقی است ، راحتی قابل توجهی و فضای داخلی بسیار خوبی را ارائه می دهد. او همچنین خود را از پوشیدن پسر عموی خود از Volkswagen L’id to the Post استفاده می کند.4 ، دقیقاً مانند Cupra متولد شده که به دنبال انتقام از شکست فولکس واگن است.3 در سال 2021 به لطف خطوط تهاجمی و رانندگی دلپذیر. فورد موستانگ ماچ می تواند روی یک طراحی قوی و داخلی آن با الهام از تسلا حساب کند. مانند Hyundai Ioniq 5 و Kia EV6 با یک مداد جسورانه ، از یک گروه موتور سیکلت موفق نیز سود می برد. در پارگی کل در مقایسه با مگا کلاسیک ، E-Tech Renault Mégane به جای تجهیزات برش قیمت/برش آن را برجسته می کند.

که بیشترین پیروزی را دارد ?

روی کاغذ ، همه این اتومبیل ها به لطف خصوصیات عینی خود می توانند عنوان 2022 را مدعی شوند. اما در زمینه این انتخابات ، این رنو Mégane E-Tech است که به نظر می رسد بهترین مکان برای غالب ما است: این به خودی خود استراتژی جدید رنو را پس از یک دوره دشوار تجسم می کند ، علاوه بر نمایش یک سبک منسجم و خوب گزارش قیمت مطبوعات را با توجه به رقابت قرار دهید. و شما ، اگر عضو هیئت منصفه باشید ، چه کسی برنده خواهید شد ?

  • E-Tech Renault Mégane بهترین زمان لحظه ای است ?
  • آزمایش ما از پژو 308
  • آزمایش ما از Cupra متولد شده است
  • مقاله ما توسط Skoda Enyaq
  • آزمون Hyundai Ioniq5 ما
  • آزمون Kia EV6 ما
  • آزمایش ما از فورد موستانگ ماچ

چه نوع موتور برای خرید در سال 2022?

چه نوع موتور برای خرید در سال 2022؟

چه نوع موتور برای خرید در سال 2022؟

چند سال پیش ، انتخاب نوع موتور ماشین جدید او نسبتاً ساده بود.

غلطک های کوچک علاقه ای به رانندگی در یک وسیله نقلیه بنزینی داشتند در حالی که غلتک های بزرگ با رانندگی وسیله نقلیه روی دیزل در حال صرفه جویی در سوخت بودند.

چند ساعت در وب سایت ها و بازدیدها و آزمایشات در نمایندگی ها امکان خرید یک وسیله نقلیه جدید را بدون اشتباه فراهم کرد.

فناوری هیبریدی قابل بازبینی که توسط تویوتا ایجاد شده است ، راه را برای برق سازی هموار کرده است در حالی که سالهای زیادی در خارج از رانندگان نگران محیط زیست گسترده باقی مانده است.

چندین رویداد انتخاب نوع موتور در سالهای اخیر را پیچیده تر کرده است.

افت درنمایش قیمت سوخت دیزل با بنزین سودآوری دیزل را تقریباً غیرممکن می کند.

در استانداردهای تأیید یورو 6D وسیله نقلیه را با یک موتور دیزل گران تر برای تولید ساخته و بنابراین قیمت فروش آن را افزایش داد.

نقش سیاست در دیزل و گرم شدن کره زمین منجر به ممنوعیت ترافیک در شهرهای بزرگ ، از طریق مناطقی با انتشار کم تحرک (ZFE-M) وابسته به برچسب های Crit’air.

اولین ZFE فرانسه (شهر پاریس) در سال 2015 به تصویب رسید.

در طول قانون جهت گیری تحرک (LOM) در سال 2019 رای داد ، فرانسه 10 ZFE ، برخی موجود و برخی دیگر داشت.

در حالی که آنها در ابتدا فقط به یک شهر مربوط می شدند ، Zfes اکنون به شهرداری های همسایه گسترش می یابد.

اینگونه است که Zfe du Grand Paris پایتخت را لمس می کند و 79 شهرداری ، Zfe Métropole Lille مربوط به 11 شهرداری است ، Grenoble Zfe به 26 شهرداری مربوط می شود ، Lyon Zfe بیش از 4 شهرداری (58 شهرداری بعد) و Zfe of Rouen-Rouen- گسترش خواهد یافت. نورماندی به 12 شهرداری در کلانشهر گسترش یافت.

امروزه مناطقی با انتشار گازهای گلخانه ای کم (ZFE-M) مربوط به گرنوبل ، لیون ، نیس ، پاریس ، ریمز ، روئن ، سنت اتین ، استراسبورگ ، تولوز و غیره است.

مناطق کم تحرک (ZFE-M) تحت محدودیت اجرایی برای رعایت استانداردهای اروپایی در انتشار گازهای گلخانه ای در حال افزایش است.

از مناطق کم تحرک کم تحرک (ZFE-M) در سراسر فرانسه ایجاد می شود: Aix-Marseille ، Montpellier ، Toulon و غیره..).

در ممنوعیت های گردش خون در سال 2022 در مناطقی با انتشار کم تحرک (ZFE-M) در حال اجرا است:

Zfe of Metropolis of Grand Paris: وسایل نقلیه Crit’air 4 ، 5 و NC ممنوع است
Zfe of Metropolis of Lyon: Crit’air 5 ، و NC از سپتامبر 2022 ممنوع خواهد شد
zfe de grenoble-alpes-métropole: وسایل نقلیه ابزار Crit’air 4 ، 5 و NC ممنوع است و وسایل نقلیه ابزار Crit’air 3 از ژوئیه 2022 ممنوع است
zfe of aix-marseille-provence: ممنوعیت وسایل نقلیه Crit’air از سپتامبر 2022
Zfe de Toulouse: وسایل نقلیه ابزار Crit’air 5 و NC ممنوع است
Zfe de Rouen-normandie: وسایل نقلیه ابزار Crit’air 4 ، 5 و NC ممنوع است
Zfe du Grand Reims: وسایل نقلیه Crit’air 5 و NC ممنوع است
Zfe of Saint-etienne: خدمات Crit’air NC ممنوع است

در پایان سال 2024 ، 43 منطقه با انتشار کم تحرک (ZFE-M) در فرانسه وجود خواهد داشت.

همه رانندگان فرانسوی در سال 2025 تحت تأثیر مناطقی با انتشار کم تحرک (ZFE-M) قرار خواهند گرفت.

قانون آب و هوا و مقاومت در سال 2021 تصویب شد مقرر می کند که فقط وسایل نقلیه حامل یک وینیت کریتیر ، 1 یا 2 قادر به گردش در مناطقی با انتشار کم تحرک (ZFE-M) از اول ژانویه 2025 خواهند بود.

به طور خلاصه ، پس از رسیدن به اوج 73 ٪ فروش وسایل نقلیه در فرانسه در سال 2012 ، موتور دیزل تقریباً 10 سال در حال کاهش است.

در سال 2021 ، موتور دیزل فقط 21.1 ٪ از بازار را وزن می کند.

افت موتور دیزل ادامه خواهد یافت.

تولید کنندگان خودرو سرمایه گذاری در فناوری دیزل را متوقف کرده اند.

لغو نسخه های نورد در دیزل مربوط به همه تولید کنندگان تا کنون وسایل نقلیه بازاریابی با موتور دیزل است. و او با گذشت زمان بیشتر و بیشتر رشد می کند.

محدودیت های ترافیکی در سالهای آینده به طور فزاینده ای وسایل نقلیه دیزلی اخیر مورد توجه قرار می گیرد.

وسایل نقلیه دارای Vignette Crit’air 4 (یورو 3 اتومبیل دیزلی که بین سالهای 2001 تا 2005 صادر شده است) دیگر نمی توانند از 8 صبح تا 8 بعد از ظهر ، دوشنبه تا جمعه از اول ژوئن 2021 و در Métropole du Grand Paris در پاریس سفر کنند.

خرید وسیله نقلیه ای که در دیزل در سال 2022 کار می کند معنی ندارد. در بیشتر موارد ، این یک ایده بسیار بد است ، به استثنای غلتکی بزرگ که وسیله نقلیه دیزل خود را برای چند سال به عنوان بخشی از اجاره طولانی مدت یا اجاره ای با گزینه خرید و مجدداً نگه می دارد.

علاوه بر شبه نفوذ در جذب هزینه اضافی موتور سازی دیزل ، ممنوعیت ترافیک که به وسایل نقلیه اخیر که روی دیزل کار می کنند ، باعث کاهش سمت وسایل نقلیه دیزل در بازار دست دوم می شود.

اتومبیل سازی به ایجاد مناطق انتشار کم تحرک کمک می کند که در آن موتور حرارتی به هیچ وجه مورد استقبال قرار نمی گیرد.

منطقه ای با انتشار کم تحرک (ZFE-M) قلمرو است که در آن ممنوعیت دسترسی برای دسته های خاصی از وسایل نقلیه ایجاد می شود که استانداردهای انتشار خاصی را رعایت نمی کنند و به همین دلیل آلاینده محسوب می شوند.

مناطق کم تحرک (ZFE-M) با هدف کاهش انتشار گازهای آلاینده های هوا در ارتباط با ترافیک جاده ای (NOX ، PM10 ، PM2.5 و ترکیبات ارگانیک فرار) از تمیز کننده شهرها استفاده می کنند).

میزان انتشار کم تحرک (ZFE-M) مجاز به محدود کردن ترافیک به حداقل وسایل نقلیه آلاینده است ، با توجه به معیارهای مورد نظر خود (محیط ، برنامه ها ، انواع وسایل نقلیه) ، بنابراین ممنوعیت ترافیک به وسایل نقلیه در نظر گرفته می شود که با توجه به آلاینده ترین آنها آلاینده ترین هستند تصویر کوچک بحران آنها.

ممنوعیت گردش در آینده در مناطقی که دارای انتشار کم تحرک (ZFE-M) هستند به تدریج کلیه وسایل نقلیه با موتور حرارتی در گردش را نگران می کنند.

ممنوعیت گردش اتومبیل های دیزلی “Crit’air 3” از ژوئیه 2023 در کلانشهر گراند پاریس برنامه ریزی شده است.

اتومبیل های دیزل اخیر “Crit’air 2” سپس از ترافیک ممنوع خواهند شد (2024 در کلانشهر گراند پاریس).

چشم انداز برخورد با ممنوعیت ترافیک از سال 2024 با یک ماشین دیزل مدرن خریداری شده در سال 2022 کاملاً مخالف است.

سپس ، اتومبیل های بنزینی که از سال 2011 ثبت شده اند (Crit’air 1) مشمول همان ممنوعیت های ترافیکی خواهند شد (2030 در کلانشهر پاریس).

از سال 2030 ، فقط وسایل نقلیه برقی “Crit’air 0” مجاز به گردش در کلانشهر گراند پاریس خواهد بود.

در این محیط نظارتی الزام آور ، انتخاب موتور بنزینی آشکار است ، اگر تنها بتواند بدون محدودیت تا سال 2030 در کلانشهر پاریس بزرگ یا طی یک دوره 8 ساله اجرا شود.

آنجا موتور بنزین در سالهای اخیر به پیشرفت عظیم فن آوری رسیده است. مصرف آخرین وسایل نقلیه بنزینی نسل کم است. محلول های فنی Alterno-Démarteur (ISG) 48 ولت با عملکرد موتور الکتریکی ، باتری لیتیوم 48 ولت و مبدل CC/CC 48V-12V به کاهش مصرف سوخت کمک می کند..

آنجا بنزین قابل تخریب حرکتی ترکیبی از مزیت کاهش مصرف بنزین برخوردار است اما هزینه اضافی فناوری برای سودآوری دشوار است.

شارژ کننده حرکتی هیبریدی بنزین قابل شارژ باعث می شود که روزهای الکتریکی روزمره را به سمت شارژ باتری ولتاژ بالا روزانه شارژ کنید. با این وجود پس اندازهای انجام شده به صورت روزانه در مقایسه با هزینه اضافی بسیار قابل توجه این فناوری کم است. علاقه به فناوری هیبریدی قابل شارژ بر اساس شارژ روزانه وسیله نقلیه در صورت استفاده روزانه است.

آنجا موتور دوقطبی بنزین/LPG, موجود به طور انحصاری در Dacia و Renault ، از نظر اقتصادی جالب است که با قیمت موتور بنزین فروخته می شود ، اما شبکه ایستگاه های توزیع سوخت LPG از نظر تعداد محدود است.

در سال 2022 ، حرکات الکتریکی خرید عزیز است. هزینه اضافی موتور برقی در مقایسه با موتور بنزینی حدود 11000 یورو است. در گروهی از اتومبیل هایی که حدود 18،000 تا 20،000 یورو با موتور بنزینی فروخته می شوند بسیار زیاد است.

نورد در Daily Electric نیاز به داشتن زیرساخت های شارژ در منزل در محیط اطراف خود دارد (نزدیکی خانه ، محل کار ، توزیع بزرگ و غیره.)

زیرساخت شارژ برقی (62،136 ایستگاه شارژ عمومی در 31 مه 2022) بسته به منطقه کافی و متغیر نیست.

برای مرور مسافت های طولانی ، چند شارژ سریع 150 کیلو وات در محورهای جاده ، جدا از بزرگراه هایی که اکنون اجباری هستند وجود دارد.

شارژ در محدوده عمومی به دلیل تعداد زیادی از اپراتورها ، نیاز به اشتراک و تعداد ایستگاه های شارژ غیرقابل استفاده هنوز هم پیچیده است. شارژ یک فرایند فنی پیچیده است.

استقلال ماشین برقی هنوز محدود است. گرانترین اتومبیل های برقی به طور کلی در تلاش برای فراتر از یک استقلال نظری 500 کیلومتر هستند.

شکی نیست که فناوری باتری از نظر استقلال و شارژ مجدد در سالهای آینده به پیشرفت چشمگیر ادامه خواهد داد. از یک طرف ، تولید کنندگان خودرو و تولید کنندگان تجهیزات به دلیل ممنوعیت آینده برای فروش وسایل نقلیه موتور حرارتی ، از طرف دیگر ، از طرف دیگر ، تقریباً از سرمایه گذاری های انجام شده در فناوری برقی اطمینان دارند.

برای خرید یک وسیله نقلیه برقی در سال 2022 به منظور نگه داشتن وسیله نقلیه برقی در طی مدت طولانی بیش از 10 سال ، احتمالاً خیلی زود است. اگرچه بستگی به نوع تأمین مالی انتخاب شده دارد. نورد در سال 2022 در یک اتومبیل برقی به عنوان بخشی از اجاره طولانی مدت یا اجاره با گزینه خرید به مدت 4 تا 5 سال خطر کمی دارد.

در سال 2010 ، Mini-City Ion Peugeot Ion (با قیمت کاتالوگ 35350 یورو) استقلال را در چرخه استاندارد اروپا NEDC از 150 کیلومتر ارائه داد.

در سال 2020 ، ساکن شهر E-208 Peugeot (با قیمت کاتالوگ 32100 یورو) استقلال را در چرخه استاندارد اروپا NEDC 450 کیلومتر ارائه می دهد.

سرعت نوآوری تکنولوژیکی حرکتی الکتریکی منجر به استقلال 3 در مدت 10 سال شده است.

این ریتم دیدنی پیشرفت فنی ماشین برقی برای همیشه ادامه نخواهد یافت ، اما افت قابل توجهی در قیمت فروش باعث می شود ماشین برقی همه کاره یک ماشین محبوب در حدود 5 سال در معرض دید باشد.

در طی یک دوره کوتاه تر ، سرعت پیشرفت فناوری حتی دیدنی تر است. این عمر باتری و زمان شارژ باتری را تحت تأثیر قرار می دهد.

در سال 2011 ، نیسان برگ با قیمت 35990 یورو با طیف وسیعی از 175 کیلومتر طبق استاندارد NEDC فروخته شد. شارژ دوازده ساعته در یک سوکت استاندارد امکان سفر 175 کیلومتر را فراهم کرد.

در سال 2019 ، نیسان برگ (نسخه 40 کیلووات ساعت 150 اسب بخار) با قیمت 36400 یورو با استقلال WLTP 270 کیلومتر فروخته شد. باتری لیتیوم یون با ظرفیت شارژ 40 کیلووات ساعت در 21 ساعت در سوکت خانگی 220 ولت یا در 7 ساعت در سوکت 6.6 کیلو وات در یک Wallbox 32A. در یک ترمینال شارژ سریع 50 کیلووات ساعت ، به 40 دقیقه روی باتری برگ برقی نیاز دارید تا 80 ٪ ظرفیت آن را داشته باشید. Nissan Leaf در تمام نسخه ها یک شارژر 6.6 کیلو وات ، یک کابل 6 متری برای شارژ مجدد در یک خروجی خانگی 220 ولت و یک کابل 32A از 6 متر برای شارژ مجدد در Wallbox 32A ، استاندارد دریافت می کند.

و همچنین اجرای یک زیرساخت شارژ سریع متراکم ، افت موثر در سرعت شارژ و چند پایانه های شارژ چند اپراتور که امکان استفاده از نوع “اتصال و پرداخت” و پرداخت بار را با یک روش پرداخت فعلی دارند.

به گفته متخصصان بخش الکترونیکی ، “Electronics Power” با عملکرد شکستن وسیله نقلیه الکتریکی ، یک انقلاب اصلی فناوری را تجربه خواهد کرد: تکامل اجزای الکترونیکی ، مدیریت بهتر انرژی ، کاهش باتری ها و افزایش استقلال آنها.

قبل از سال 2025 ، یک وسیله نقلیه الکتریکی را که نمی تواند تمام این ویژگی ها را ارائه نمی دهد ، دفع کنید ، مگر اینکه بخواهید بخشی از “پذیرندگان اولیه” باشید.

محرک عبور از برق به عنوان نظارتی (ممنوعیت گردش وسایل نقلیه بنزین در کلانشهرها از سال 2030) ، دیگر نیازی به پیشبرد اجرای مؤثر تنظیم انتشار گازهای گلخانه ای نیست.

این فقط یک سوال برای خرید یک وسیله نقلیه برقی با استقلال واقعی بیش از 500 کیلومتر و با شارژر سریع 150 کیلو وات با قیمت یک وسیله نقلیه حرارتی قبل از سال 2030 خواهد بود.

تصویر توسط دیوید رومانت از Pixabay

اریک هوگوت ، نوشته شده در 07/04/2022