ماشین برقی: کدام مدل “در فرانسه ساخته شده” در سال 2021?, چه اتومبیل های برقی در فرانسه تولید می شوند?

چه اتومبیل های برقی در فرانسه تولید می شوند

در مکان چهارم ، یک بهار خاص داسیا ، مقرون به صرفه ترین ماشین برقی آن لحظه ، در چین مونتاژ می شود. برند گروه رنو 22 فروخته شد.145 واحد از ابتدای سال پس از مخفی.

ماشین برقی: کدام مدل “در فرانسه ساخته شده” در سال 2021 ?

فقط پنج وسیله نقلیه برقی در سال 2021 در فرانسه مونتاژ می شوند. کمی است ، اما انتخاب نسبتاً متنوع است: ماشین شهری ، سدان ، ابزار و SUV. کشف کنید که در کدام شهرها این مدل ها و همچنین موتور و باتری آنها ساخته شده است.

اکثر خودروهای برقی که در حال حاضر در بازار هستند در فرانسه مونتاژ نمی شوند. از بین ده مدل بهترین فروش در فرانسه در اکتبر 2021 ، تنها یک (The Renault Zoé) از کارخانه های فرانسوی تهیه شده است. بقیه از اروپای شرقی ، چین ، کره جنوبی ، اسپانیا ، ایتالیا و انگلستان وارد می شوند. فقط 5 اتومبیل برقی در قلمرو ملی ساخته شده است ، در اینجا آنها هستند:

شماره 1 رنو زو

در سال 2012 منتشر شد ، پیشگام برقی در بیش از 282،000 نسخه ساخته شد. این کارخانه در کارخانه Flins-Sur-Seine در منطقه پاریس ساخته شده است که این وسیله نقلیه را تا پایان کار خود در سال 2024 تولید می کند. اگر باتری تهیه شده توسط LG از لهستان وارد شود ، موتور الکتریکی آن تا آنجا نیست. این کارخانه در کارخانه Cléon (Seine-Maritime) مونتاژ شده است که تمام موتورهای برقی رنو تولید می کند.

شماره 2 رنو kangoo e-tech

نسخه الکتریکی Kangoo از زمان راه اندازی آن در سال 2010 در Maubeuge (North) ساخته شده است. امروز منسوخ ، وسیله نقلیه از زمان تولید فقط در 60،000 نسخه بسیار موفق نبوده است. نسخه جدید کاملاً بازسازی شده باید حرفه خود را در سال 2022 راه اندازی کند. غیرقابل تشخیص ، Kangoo جدید برقی در Maubeuge مونتاژ خواهد شد.

نسل دوم Renault Kangoo Ze در سال 2022 در آنجا خواهد بود

شماره 3 The Renault Megane E-Tech

تا بهار سال 2022 منتشر نمی شود ، اما یک چیز در حال حاضر مشخص است: برقی جمع و جور با الماس در دوای (شمال) تولید می شود. باتری های NMC آن از Wroclaw به لهستان ، جایی که کارخانه تأمین کننده LG در آن واقع شده است ، وارد می شوند.

شماره 4 Opel Mokka-E

سازنده آلمانی است ، اما تولید فرانسوی است. از زمان راه اندازی آن در مارس 2021 ، SUV برقی در کارخانه Stellantis در Poissy در منطقه پاریس مونتاژ شده است. موتور آن در سایت Tréméry-Metz (Moselle) ساخته شده است ، که همچنین موتورهای تقریباً کل محدوده الکتریکی Stellantis (Peugeot E-208 ، E-2008 ، Opel Corsa-E …) را در اختیار شما قرار می دهد. فرانسه تا به امروز ، بیشتر تولیدات در سراسر راین صادر می شود.

شماره 5 DS3 Crossback e-Tense

کارخانه Stellantis در Poissy همچنین از زمان انتشار در اواخر سال 2019 ، SUV برقی Retrovintage را تولید کرده است. باتری آن در آنجا از سلولهای وارد شده از چین توسط تأمین کننده CATL مونتاژ می شود. در چند سال ، استلانتیس سلولهای خاص خود را در فرانسه در دوورین (PAS-de-Calais) از طریق ACC ، یک سرمایه گذاری مشترک با SAFT (کل شرکت) تشکیل می دهد.

پاداش

گروه خارج ، رنو استاد الکترونیکی در باتیلی (لورن) تولید می شود. این تنها ماکسیفورگون الکتریکی سری بزرگ ساخته شده در فرانسه است. دو وسیله نقلیه آینده در حال حاضر قول می دهند در فرانسه مونتاژ شوند: رنو R5 اندکی پس از آن ، در سال 2024 در دوای (شمال) تولید می شود Peugeot E-3008 که در سال 2023 کارخانه Sochaux (Doubs) را ترک خواهد کرد.

و شما ? آیا خوشبختی خود را در کاتالوگ اتومبیل های برقی ساخته شده در فرانسه پیدا کرده اید؟ ? آیا محل ساخت یک ماشین یک معیار خرید تعیین کننده برای شماست ?

چه اتومبیل های برقی در فرانسه تولید می شوند?

در حالی که Stellantis به تازگی اعلام کرده است که به زودی شش اتومبیل برقی جدید در فرانسه تولید می شوند ، به تولید فعلی مدل های انتشار صفر در فرانسه باز می گردند.

ماشین برقی به وضوح ستاره این جام جهانی 2022 است که تا یکشنبه 23 اکتبر در پورت د ورسای ، در پاریس برگزار می شود. بسیاری از مدل های موجود در غرفه های تولید کنندگان موجود ، اما همچنین بسیاری از موارد دیگر در آینده. در رنو ، به عنوان مثال ، سه مفهوم R5 ، 4L و Scenic Vision ، مدل های سری مقدماتی که از سال 2024 بیرون می آیند و در شمال فرانسه مونتاژ می شوند.

از طرف Stellantis (گروه ناشی از ادغام بین PSA و FCA) ، در سالهای آینده 6 مدل برقی جدید “ساخته شده در فرانسه” نیز وجود دارد.

به 2 میلیون اتومبیل برقی تولید شده در فرانسه در سال?

در نهایت ، هدف این است که 2 میلیون اتومبیل برقی در فرانسه تولید کنیم ، به یاد می آورد برونو لو مایر امروز صبح در اجلاس خودرو ، که در حاشیه نمایش موتور و نمایشگاه تجهیزات اتومبیل ایستاده بود.

برای تحقق بخشیدن ، این معادل تعداد وسایل نقلیه (آب و برق سبک) است که تمام موتورهای ترکیبی در سال 2009 ثبت شده است. چهره دیگری که باید در نظر داشته باشید ، با تولید خودرو که در سالهای اخیر Yoyo بوده است ، 2.35 میلیون واحد: این میانگین در دوره 2004-2020 است.

جایی که اتومبیل های برقی فروخته شده در اروپا تولید می شوند?

اما جایی که وسایل نقلیه الکتریکی 100 ٪ از دو گروه فرانسوی ، رنو و استلانتیس از ابتدای سال تولید شده اند? با تشکر از داده های ارائه شده توسط شرکت InoveV ، می توانید به راحتی آن را در اینفوگرافیک تعاملی زیر کشف کنید. ما همچنین مدل های هیبریدی قابل شارژ (PHEV) را درج کرده ایم ، که می تواند در حالت الکتریکی 100 ٪ رانندگی کند ، اما با استقلال محدود.

قهرمان فروش برقی در اروپا از ژانویه تا آگوست با 41.782 واحد ، Fiat 500 به عنوان مثال در ایتالیا ، در تورین تولید می شود. در مقام دوم ، پژو E-208 (28.777 واحد) ، مونتاژ در اسلواکی ، در مقابل رنو زو ، تولید شده در فلینز (Yvelines) و مدل اول “ساخته شده در فرانسه” در رده بندی.

در مکان چهارم ، یک بهار خاص داسیا ، مقرون به صرفه ترین ماشین برقی آن لحظه ، در چین مونتاژ می شود. برند گروه رنو 22 فروخته شد.145 واحد از ابتدای سال پس از مخفی.

فرانسه ، سنگر الکتریکی Stellantis و Renault

اگر طبقه بندی بر اساس کشور را انجام دهیم ، هنوز هم در وسایل نقلیه برقی فروخته شده توسط Stellantis و Renault در اروپا ، فرانسه با اسپانیا در گردن است و حدود 53 سال دارد.000 واحد تولید شده در ژانویه و آگوست.

در مقام سوم ، ایتالیا از فیات 500 را می یابیم ، درست پیش از چین بهار داسیا.

تعجب از این رتبه بندی ، اولین اقتصاد در اروپا و اولین تولید کننده خودرو هیچ اتومبیل برقی از دو گروه فرانسوی تولید نمی کند. Opel Astra ، پسر عموی پژو 308 ، در واقع هنوز در 100 ٪ برقی ارائه نشده است ، همان مورد برای DS4. به عنوان یک یادآوری ، این کشور هنوز هم می تواند روی تولید کنندگان ملی خود ، فولکس واگن ، مرسدس و BMW و تسلا که اخیراً تولید خود را در کارخانه خود در نزدیکی برلین آغاز کرده است ، حساب کند.

ماشین: این ماشین الکتریکی Hyper Light فرانسوی است

  • 1/11یک دستگاه نورپردازی خنده دار ، ترمیم آسان و استقلال کافی به طور روزانه!
  • 2/11La Bagnole: شاسی در سایت جوش داده می شود
  • 3/11ماشین: داشبورد چوبی بسیار مجلل
  • 4/11La Bagnole: بدون هیاهو در هیئت مدیره!
  • 5/11ماشین: ظرفیت های جالبی را در همه زمین ها ارائه می دهد
  • 6/11La Bagnole: جلو می تواند جیپ قدیمی را به یاد بیاورد
  • 7/11La Bagnole: در نسخه
  • 8/11La Bagnole: جوش لوله ها در سایت ، در Haute Savoie انجام می شود
  • 11 سپتامبرLa Bagnole: تجارت آغاز شد و تحویل ها در ژانویه 2023 به دست می آیند
  • 10/11علاوه بر ماشین ، اسپرینت Dacia تقریباً یک SUV است!
  • 11/11سیتروئن امی محدود به بخش Sans Létilment است ، اما ماشین نیست