2015 مرسدس -Benz Sprinter 4×4: انجام کار کثیف – راهنمای ماشین ، مرسدس -بنز یک ون اسپرینتر 4×4 را ارائه می دهد – راهنمای ماشین

مرسدس بنز یک ون اسپرینتر 4×4 را ارائه می دهد

فقط با 3 موجود است.موتور بلوتک 0L (188 اسب بخار و 325 پوند فوت گشتاور) و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک ، اسپرینتر 4×4 دارای یک مرکز قفل است! در لمس یک دکمه (خوب ، شاید دقیقاً مثل جیپ نباشد) ، کمرنگ کم فعال می شود و نسبت دنده را 41 پیرنت کوتاه می کند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، ون نیز کمی بالاتر از مدل های درایو ویلی عقب است ، که دارای (11 سانتی متر از جلو و 8 سانتی متر در عقب) آسانسور بدنه است.

2015 مرسدس بنز اسپرینتر 4×4: انجام کارهای کثیف

شکی نیست که وسایل نقلیه مسافرتی سخت ترین کار در کانادا کامیون های وانت هستند. آنها را می توان در سراسر کشور یافت و دارای خاک ، موتور سیکلت ، تجهیزات محوطه سازی و سایر مقالات مربوط به کار و اوقات فراغت است. برای محموله هایی که باید از عناصر پناه ببرد ، ون باری محترم وجود دارد. به اندازه وانت محبوب نیست ، با این وجود تطبیق پذیری بیشتری را ارائه می دهد ، و امکان حمل بار یا حمل بار یا مسافر یا گاهی اوقات هر دو را فراهم می کند. یک منطقه ون بار نمی تواند با وانت مطابقت داشته باشد ، در خارج از جاده است ، وانت های بلکوس با درایو اجاق گاز در دسترس است و وانت ها نیستند.

مرسدس بنز می خواهد آن را تغییر دهد ، و برای سال 2015 Sprinter 4×4 را ارائه می دهد. در سال 2003 در کانادا معرفی شد (به عنوان یک Dodge) ، ون Sprinter یک وسیله نقلیه اوقات فراغت نیست بلکه یک اسب بخار است ، و مردمی از اشتوتگارت مشخص کرده اند که با گذشت زمان این اسب کار باعث کثیف شدن خود شد.

  • همچنین: 2014 مرسدس بنز اسپرینتر: نبرد وانت
  • همچنین: مرسدس بنز یک ون اسپرینتر 4×4 را ارائه می دهد

تطبیق پذیری گسترش یافته

چه راهی بهتر برای افزایش قابلیت استفاده از اسپرینتر از اضافه کردن قابلیت چهار گوش محرک. مرسدس با افزودن یک مورد انتقال و یک دیفرانسیل رو به جلو به پلت فرم اسپرینتر موجود ، این کار را به راحتی انجام داده است. این سیستم به صورت پاره وقت و مغرضانه است ، بنابراین مگر اینکه درایو چهار چرخ را انتخاب کنید ، اسپرینتر یک درایور عقب است. این باعث افزایش مصرف سوخت می شود ، به خصوص که دوست دارد Sprinter 4×4 بیشتر وقت خود را در جاده های آسفالته بگذراند.

این یک سیستم با نسبت متغیر 4×4 نیست ، بلکه از نسبت جلو/عقب ثابت 35/65 پیرس استفاده می کند. همچنین یک دامنه کم اختیاری وجود دارد که نسبت درایو کلی 42 درصد را کاهش می دهد تا به اسپرینتر در صعود از تپه های شیب دار در شرایط کشش کم کمک کند. کل سیستم فقط در حدود 120 کیلوگرم وزن اضافه می کند و برای تأثیر حداکثر ظرفیت بار و بکسل اسپرینتر ، که 2.370 کیلوگرم (در مقابل 2.490 کیلوگرم برای مدل 2WD) و 3.400 کیلوگرم (همان مدل 2WD) تأثیر می گذارد ، بسیار کم کار کرده است.

انتخاب درایو چهار چرخ با فشار دادن یک دکمه روی داشبورد با سرعت زیر 10 کیلومتر در ساعت انجام می شود. همچنین می توان آن را در یک توقف انتخاب کرد ، اگرچه ممکن است برای درگیر شدن سیستم کمی به جلو بروید ، در غیر این صورت چراغ 4×4 چشمک می زند و به طور کامل خاموش می شود.

برای تقویت بیشتر توانایی خارج از جاده اسپرینتر ، بدن در جلوی 10 سانتی متر و 7 افزایش یافته است.5 سانتی متر در عقب ، که نه تنها به Sprinter 4×4 ظاهری تهاجمی در خارج از جاده می دهد ، بلکه باعث بهبود ترخیص کالا از گمرک می شود.

فقط یک موتور/انتقال ترکیبی در دسترس است ، 3.0 لیتری Bluetec Diesel V6 با یک گیربکس اتوماتیک پنج سرعته جفت شده است. موتور 188 اسب بخار و 325 پوند تولید می کند.-فوت. گشتاور اوج.

ساخته شده برای تمرینات سخت

اگرچه تغییرات کمتری از Sprinter 4×4 (9) در مقایسه با نسخه دو چرخ محرک (14) در دسترس است ، اما هنوز هم از گزینه ها استفاده می شود. شما می توانید از چرخ های 144 اینچی یا 170 اینچی استفاده کنید ، دو گزینه ارتفاع سقف دریافت می کنید (سقف کم و زیاد فوق العاده بلند فقط در مدل های 2WD موجود است) ، می توانید از بین مدل های بار یا مسافر انتخاب کنید (حداکثر 12 مسافر) ، و حتی یک گزینه خدمه نیز وجود دارد که شش صندلی دارد ، در حالی که فضای بار بسیار بیشتری از آن را ارائه می دهد. کابین شاسی اسپرینتر با چهار چرخ درایو در دسترس نیست.

اگر به دنبال یک فضای داخلی لوکس هستید ، ممکن است یک کلاس S را در نظر بگیرید. حتی اگر ادبیات بازاریابی ادعا کند که فضای داخلی “به طور قابل توجهی به روز شده” وجود دارد ، ویژگی های راحتی کمی وجود دارد و گزینه های داخلی کمی برای Sprinter 4×4 در دسترس است. در عوض کابین برای سوء استفاده طراحی شده است. پانل ها از پلاستیک سخت ساخته شده اند و تشک های کف لاستیک هستند ، اما اگر Tim Hortons خود را در حین پر کردن مدارک تحویل خود دو برابر کنید ، می توانید آن را با یک حوله کاغذی پاک کنید. اگر با چکمه های ساختمانی گل آلود خود کف را لکه دار کنید ، می توانید آن را با شیلنگ باغ بشویید.

با وجود این ، فضای داخلی در بزرگراه نسبتاً ساکت است ، و سر و صدای باد در وانت های مجهز به پانل های عایق به سطح بسیار معقولی فرو می رود. اگر اسپرینتر را با یک محموله ناتمام انتخاب می کنید ، پول اضافی را برای پنل های تر و تمیز اختیاری (حدود 500 دلار) خرج کنید. گوش شما پشیمان نخواهد شد.

نکته قابل توجه این است که با توجه به ارتفاع سواری اضافه شده 4×4 ، ورود و خارج شدن از اسپرینتر دشوار است. من شش فوت قد دارم و تا حدودی چالش برانگیز بود.

اسپرینت در خاک

بخش عادلانه ای از آزمایش جاده ما در Mica Creek ، در امتداد جاده های بدون آب در داخل چوب های پشتی از راه دور بریتیش کلمبیا صورت گرفت. این شرایط نامطلوب بود ، با درجه حرارت در رقم های تک ، آسمان های پوشیده از سر و باران های گاه به گاه و ذوب برف ایجاد شرایط گل آلود – به عبارت دیگر ، بسیار ایده آل برای Sprinter 4×4.

ما قبل از چرخاندن ، یک جاده باریک و بدون آب و هوا را به ارتفاع 1000 متر سوار کردیم و با تأیید بالا ، شرایط بدتر شد. در حالت چهار گوش محرک ، اسپرینتر به راحتی شرایط نیمه دفاعی را در نزدیکی پایین اداره می کرد ، اما زمان سخت تری داشت زیرا گل در راه بالا صاف و عمیق تر شد ، هرچند که هیچ کس گیر نکرد.

Sprinter از سیستم کنترل الکترونیکی مرسدس 4ets برای کمک به کشش توسط چرخ های ترمز که شروع به چرخش می کند استفاده می کند ، بنابراین با گرفتن قدرت به چرخ ها منتقل می شود. این پاشنه آشیل اسپرینتر هنگام رانندگی از جاده در شرایط بسیار لغزنده است. در شرایط بسیار گل آلود که ما تجربه کردیم ، پیشنهاد شده است که ما آن را خاموش کنیم تا چرخش چرخ بیشتری را فراهم کنیم ، که برای حفظ حرکت در شرایط لغزنده Neded شده بود. با این حال ، اگر چرخ ها خیلی سریع چرخانده شوند ، سیستم به هر حال شروع به مداخله می کند ، و در نهایت به موقعیت پیش فرض “در” باز می گردد. اگرچه این هرگز اسپرینتر را گیر نکرد ، اما دوباره تنظیم مجدد شد و برخی از آنها قبل از حرکت پشتیبان گیری کردند. این 4ets بیشتر برای بیرون کشیدن شما از یک پارکینگ برفی از آن است که از طریق گل های عمیق محور قرار بگیرید.

به تنهایی در کلاس خود

این Sprinter 4×4 یک کامیون کاری تخصصی است که به طور اراده ای به استراحتگاه های اسکی ، شرکت های قایقرانی ، شرکت های ساختمانی و سایر شرکت هایی که در مکان های از راه دور فعالیت می کنند جذاب است. این ویژگی دارای Collision Assist ، Lane Caving Assist ، Wink Spot Assist و Crosswind Assist است ، اگرچه آخرین مورد در مدل های 3500 در دسترس نیست. مرسدس همچنین ادعا می کند هزینه طولانی مدت مالکیت است و فواصل نگهداری را برای سال 2015 به 30،000 کیلومتر افزایش داده است.

مقایسه مستقیم مشکل خواهد بود زیرا Sprinter 4×4 تنها ون محموله (یا مسافر) وانت موجود در کانادا است. شاهزاده ها با 49.900 دلار شروع می شوند ، که ممکن است شیب دار به نظر برسد ، اما اگر برخی از رقبای آن را با گزینه های موتور دیزل خود از خود دور کنید ، هنوز هم بسیار رقابتی است. یک دیزل ترانزیت فورد به طور مشابه 42،700 دلار هزینه دارد ، شورولت اکسپرس دیزل 47،700 دلار قیمت دارد و دیزل Dodge Promaster 2500 44.300 دلار قیمت دارد و هیچکدام از اینها چهار چرخ محرک ارائه نمی دهند.

باز هم ، این وسیله نقلیه ای نیست که برای خارج از جاده جدی طراحی شده است ، بنابراین اگر دوستانتان از شما بخواهند که روبیکون های جیپ Wrangler خود را در مسیرهای پیاده روی دنبال کنید ، ممکن است بخواهید عبور کنید. نور خارج از جاده بیشتر در ظرفیت اسپرینتر 4×4 است ، و شما را از هر وسیله نقلیه دو آهکی دورتر به جنگل می برد.

  • فقط 4×4 ون در بازار
  • کابین خلبان بسیار رومی
  • منطقه بزرگ باری
  • سوار بزرگراه نسبتاً آرام با پانل های داخلی نصب شده.
  • دسترسی به کابین ، بسیار زیاد
  • 4 و مزاحم بیش از حد در شرایط لغزنده است
  • هیچ گونه خلوص داخلی (اگرچه این یک کامیون کار است …)
  • دوربین نمای عقب اختیاری

مرسدس بنز یک ون اسپرینتر 4×4 را ارائه می دهد

Mercedes-Benz Sprinter (که به طور قطار به عنوان Dodge شناخته می شود) یکی از بهترین وانت های تجاری امروز در بازار است. فروش سریال فورد الکترونیکی ، یکی از بهترین ارزش های این بخش است. با این حال ، بسیاری از پیمانکاران ، کارگران و خدمات تحویل به یک دلیل بسیار ساده از این وسیله نقلیه دور می شوند: در سرزمین عجایب زمستانی ما ، یک چرخ عقب با سرعت کم و بدون وزن در محور عقب بی فایده است وقتی که از شهر بزرگ دور می شوید ، و شما باید قبل از شخم زدن برف جاده باشید. آنها به طور معمول در کامیون های وانت با 4WD به پایان می رسند. مرسدس فهمید که این نظارت از فروش به دور از آنها زرق و برق است ، بنابراین آنها تصمیم گرفتند نسخه 4×4 Sprinter (که قبلاً برای چند سال گذشته در اروپا فروخته شده بود) در آمریکای شمالی ارائه دهند.

فقط با 3 موجود است.موتور بلوتک 0L (188 اسب بخار و 325 پوند فوت گشتاور) و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک ، اسپرینتر 4×4 دارای یک مرکز قفل است! در لمس یک دکمه (خوب ، شاید دقیقاً مثل جیپ نباشد) ، کمرنگ کم فعال می شود و نسبت دنده را 41 پیرنت کوتاه می کند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، ون نیز کمی بالاتر از مدل های درایو ویلی عقب است ، که دارای (11 سانتی متر از جلو و 8 سانتی متر در عقب) آسانسور بدنه است.

  • همچنین: 2014 مرسدس بنز اسپرینتر: باغ ریخته شده روی چرخ ها
  • همچنین: مرسدس -Benz Sprinter Arctic Drive – روز اول

هنگامی که سیستم 4×4 درگیر است ، گشتاور با نسبت 35/65 از جلو به عقب تقسیم می شود. از آنجا ، سیستم ESP هر یک از آنها را کنترل می کند و ترمزهای جداگانه را برای اطمینان از کشش بهینه در همه شرایط تضمین می کند.

تقریباً تمام نسخه های Sprinter با محرک چهار چرخ در دسترس خواهند بود ، به جز مدل های شاسی کابین و سنگین (3500).

با زمستان های ابدی ما (این یکی به خصوص!) ، مرسدس بنز اسپرینتر 4×4 علاوه بر استقبال از ناوگان تجاری خواهد بود که تاکنون مجبور به حمل و نقل مردم و محموله در چندین وسیله نقلیه کوچکتر خواهد شد.