شناسه فولکس واگن.2 همه: ماشین برقی با 25،000 یورو ، پیش نمایش جهانی شناسه. 2 کل مفهوم: ماشین برقی از فولکس واگن هزینه کمتر از 25000 یورو | اتاق خبر فولکس واگن

پیش نمایش جهانی شناسه. 2 کل مفهوم: ماشین برقی از فولکس واگن کمتر از 25000 یورو هزینه دارد

آیا سوالی دارید یا می خواهید به کسی کمک کنید که در مورد مدل ماشین شما سؤال کند ? تمام سوالات و پاسخ ها قبل از انتشار تأیید می شود.

شناسه فولکس واگن.2 همه: ماشین برقی با 25000 یورو

مفهوم شناسه فولکس واگن.2 همه شناسه را ترجیح می دهند.2 که در سال 2025 راه اندازی می شود. با قیمت تهاجمی.

دو سال قبل از راه اندازی تولید سری ، شناسه فولکس واگن.2 آشکار شده است ، یا به اصطلاح مفهومی که سبک و ویژگی آن را به نام ID اعلام می کند. 2. با این حال ، ماشین فاش شده توسط سازنده ، نمونه اولیه زیادی دارد: برعکس ، خطوط هیچ چیز عجیب و غریب ندارند و حتی کابین به خود اجازه نمی دهد.

بنابراین می توانیم تقریباً مطمئن باشیم که نسخه نهایی بسیار نزدیک به آنچه امروزه دیده شده است ، که طراحی متفاوتی از ID از Volkswagen را راه اندازی می کند ، و از مدل بعدی آن الهام می گیرد. شناسه. بنابراین ، آینده الکتریکی ولفسبورگ را تجسم می کند ، که فولکس واگن می خواهد تا حد امکان مقرون به صرفه باشد: هدف این است که آن را با قیمت اساسی زیر 25،000 یورو به بازار عرضه کنید.

گالری: شناسه فولکس واگن.2 همه

شناسه فولکس واگن. 2All در حال راه اندازی یک طرح جدید است

“ثبات ، همدردی و اشتیاق” : این سه ستون است که براساس آن ، براساس آندریاس میندت ، مدیر طراحی اخیراً منصوب شده است. در واقع ، این با یک شناسه فولکس واگن ترجمه می شود. 2 همه با شناسه بسیار متفاوت است.3 و بقیه وسایل نقلیه برقی برند.

فرم ها بیشتر پیراهن چوگان را به یاد می آورند و همانطور که انتظار می رفت ، تا حد امکان از شناسه دور می شوند.زندگی ، مفهوم ارائه شده در سالن 2021 مونیخ که برای پیش بینی سبک شناسه بود.2 سری. در نهایت نخواهد بود.

این دقیقاً پیراهن چند چوگان است که شناسه. 2 تمام ابعاد خود را با چهار متر طول دارد. طراحی معمولی تر است و از منحنی های شناسه دور می شود.3. در واقع ، رگ های هود و پهلوها بسیار مشخص تر هستند ، با شروع مشبک ، تحت سلطه امضای نور ، با LED هایی که در کل طول برای ایجاد مجموعه ای از یادآور طراحی “scowling” گلف ایجاد می شود.

مشبک شناسه فولکس واگن. 2

فولکس واگن برقی جدید همچنین طراحی مبلغ عقب گلف نسل اول را به خود اختصاص می دهد و با گذشته پیوند برقرار می کند.

مانند جلو ، عقب نیز به لطف امضای نوری که از کل عرض عبور می کند ، بسیار قابل تشخیص است.

فضای داخلی فولکس واگن. 2

اگر در خارج ، شناسه فولکس واگن.2 همه به مدلهای حرارتی این برند اشاره می کنند ، فضای داخلی با گذشته یک میز تمیز ایجاد می کند. این طراحی حداقل است ، همانطور که روند فعلی می خواهد ، با یک صفحه مرکزی (12.9 اینچ) و یک داشبورد دیجیتال (10.9 اینچ) که به نظر می رسد تقریباً روی صفحه قرار گرفته است.

اما در آنجا ، اشارات مربوط به گذشته نیز وجود دارد: در میان بسیاری از ظاهر برای منوها ، یکی از آنها سبک فولکس واگن دهه 1970 را به یاد می آورد.

نسخه پرنعمت نمایشگر در شناسه فولکس واگن. 2

نسخه پرنعمت نمایشگر در شناسه فولکس واگن. 2

در زیر صفحه نمایش infotainment ، وقف نسخه جدید نرم افزار VW ، یک چرخ فیزیکی برای مدیریت حجم صوتی و کنترل وجود دارد-که ما نمی دانیم آنها از نظر فیزیکی یا تهویه مطبوع هستند. یک تغییر قابل توجه در مقایسه با آنچه امروز می یابیم.

فرمان نیز حداقل است ، با شاخه هایی که به مرکز وصل نشده اند. دو مدل بزرگ وجود دارد – که بسیار به یاد می آورد Skoda – و جوش های بسیار کمی. شاید بخش بزرگی از سفارشات از طریق دستیار صدا در دسترس باشد. یا شاید مدل سریال طراحی متفاوتی داشته باشد.

دو صفحه شناسه فولکس واگن. 2

سکوی MEB در قلب شناسه فولکس واگن.2

ستاره بزرگ واقعی شناسه فولکس واگن.2 همه ، با استفاده از پلت فرم MEB ، و به طور دقیق کاهش ورود آن ، در زیر کاپوت قرار دارد. آنچه آن را متمایز می کند وجود موتور در محور جلو است و بر خلاف شناسه در عقب نیست.3 و بقیه محدوده ، که مکان تنه را آزاد می کند.

بستر ورودی MEB که برای شناسه فولکس واگن استفاده می شود. 2

پلت فرم ورود MEB بر روی فناوری کم نمی کند: Volkswagen قصد دارد شناسه را به عنوان استاندارد تجهیز کند.2 سیستم مختلف مانند آخرین نسل مسافر ، چراغهای جلو IQ Matrix LED.چراغ ، چراغ عقب سه بعدی LED ، Parkassist قادر به یادگیری مانورهای مختلف پارکینگ ، و صندلی های برقی قابل تنظیم و ماساژ.

همه با قیمت شروع کمتر از 25000 یورو. یک نسخه SUV ، که می تواند به عنوان الکتریکی برای فولکس واگن T-Cross توصیف شود ، نیز متولد می شود. و اگر وارث معنوی واقعی لیدی باگ و گلف شناسه بود.2 ?

پیش نمایش جهانی شناسه. 2 کل مفهوم: ماشین برقی از فولکس واگن کمتر از 25000 یورو هزینه دارد

شناسه فولکس واگن. 2 تمام ماشین مفهومی

برند فولکس واگن در حال ادامه داستان موفقیت خودروهای جمع و جور خود در عصر تحرک برقی است و اولین نگاه اجمالی از یک فولکس واگن تمام الکتریکی را با هزینه کمتر از 25،000 یورو با شناسه ارائه می دهد. وسیله نقلیه مفهومی 2. حقایق اولیه: درایو جلو ، دامنه حداکثر 450 کیلومتر ، ویژگی های نوآورانه فن آوری مانند مسافر ، ضریب هوشی.برنامه ریز مسیر سبک یا برق و یک زبان جدید طراحی فولکس واگن. نسخه تولید بر اساس بستر ورودی MEB خواهد بود و یکی از ده مدل برقی جدید است که فولکس واگن تا سال 2026 راه اندازی می کند.

توماس شفر

ما شرکت را به سرعت و اساساً تغییر می دهیم – با هدف واضح ساختن فولکس واگن یک برند عشق واقعی. شناسه. 2all نشان می دهد که ما می خواهیم برند را بگیریم: نزدیک به مشتری ، فناوری های برتر و یک طراحی فوق العاده. ما در حال اجرای تحول با سرعت هستیم تا تحرک برقی به توده ها وارد شود.

توماس شفر ، مدیرعامل اتومبیل های مسافربری فولکس واگن

فولکس واگن نسخه تولید شناسه را ارائه می دهد. 2 کل برای بازار اروپا در سال 2025. هدف قیمت شروع کمتر از 25000 یورو است.

Imelda Labbé

ما در حال انتقال فضایل معمولی فولکس واگن به دنیای جدید تحرک هستیم: کیفیت عالی و طرز کار ، نرم افزار برجسته و خدمات دیجیتال با ارزش افزوده واقعی. تمرکز در اینجا همیشه روی نیازها و نیازهای مشتریان ما است.

Imelda Labbé ، عضو هیئت مدیره برند مدیریت فروش ، بازاریابی و پس از آنحرف

توسعه شناسه. 2ALL بر اساس آخرین کارآموزی تکاملی پلت فرم Modular Electric Drive (MEB) است. Kai Grünitz ، عضو هیئت مدیره برند مدیریت مسئول توسعه: “شناسه. 2 تمام وسیله نقلیه MEB با چرخ جلو خواهد بود. ما در حال سوءاستفاده از انعطاف پذیری عالی ارائه شده توسط پلت فرم Drive Modular Electric Drive (MEB) هستیم و استانداردهای جدیدی را از نظر فناوری و قابلیت استفاده روزمره با پلت فرم ورود MEB تعیین می کنیم.»

با پلت فرم ورود MEB پیشرفته ، شناسه. 2 کل مجهز به درایو ، باتری و فناوری شارژ مخصوصاً کارآمد است. دارای یک موتور درایو برقی قدرتمند با خروجی 166 کیلو وات / 226 PS است و دامنه WLTP محاسبه شده تا 450 کیلومتر خواهد داشت.

فولکس واگن نیز دوباره تمرکز بیشتری بر روی طراحی دارد. آندریاس مینت ، رئیس طراحی اتومبیل های مسافربری فولکس واگن: “شناسه. 2 تمام پیش نمایش زبان طراحی جدید فولکس واگن را ارائه می دهد ، که مبتنی بر سه ستون ثبات ، لایک پذیری و هیجان است.»

طراحی بیرونی: چهره دوستانه ، امضای ستون C بسیار پویا و جدید

یکی از عناصر این زبان طراحی جدید ، توسعه طراحی ستون C برای اولین گلف است. شناسه. 2ALL اولین فولکس واگن با تفسیر جدید از این امضای است. سایر ویژگی های طراحی این مفهوم شامل بدنی با موضع واضح و قدرتمند بر روی سفید ، چهره دوستانه ، بخش خوبی از پویایی و ظرافت بی موقع است.

طراحی داخلی: عملیات بزرگ ، با کیفیت بالا ، عملیات خود توضیح

فضای داخلی همچنین دارای طراحی روشنی است و با ظاهری با کیفیت بالا ، یک سیستم سرگرمی خودآزمایی با کنترل حجم کلاسیک و یک بلوک تهویه مطبوع جداگانه ساخته می شود. حجم ذخیره سازی 490 تا 1.330 لیتر سخاوتمندانه است ، مقداری بیش از کلاس های خودروهای بالا.

تهاجم برقی شتاب: ده مدل برقی جدید تا سال 2026

نسخه تولید شناسه. 2ALL یکی از ده مدل برقی جدید است که تا سال 2026 توسط فولکس واگن راه اندازی می شود. امسال به تنهایی معرفی شناسه جدید را مشاهده می کند.3 ، شناسه. وزوز با پایه چرخ بلند (شناسه. وزوز با پایه چرخ بلند – وسیله نقلیه یک ماشین مفهومی نزدیک به تولید است و برای فروش در دسترس نیست.))) و شناسه.7 سالن . این کار توسط یک SUV برقی جمع و جور در سال 2026 دنبال خواهد شد و علی رغم همه چالش ها ، فولکس واگن نیز روی یک ماشین برقی با قیمتی کمتر از 20،000 یورو کار می کند. این امر به سازنده خودرو وسیع ترین وسایل نقلیه برقی در مقایسه با رقبای خود می دهد و این شرکت همچنین عاشق خرید سهم اتومبیل برقی 80 درصد در اروپا است. اتومبیل های مسافربری فولکس واگن قبلاً محاسبات خود را بر اساس سهم 70 درصد بنا کرده اند.

یادداشت:

  • 1.شناسه. 2 تمام: ماشین مفهومی
  • 2.شناسه جدید.3: نمونه اولیه تولید نزدیک.
  • 3.شناسه. وزوز با پایه چرخ بلند: نمونه اولیه تولید نزدیک.
  • 4.شناسه.7: نمونه اولیه تولید نزدیک.
  • دامنه های مشخص شده مقادیر پیش بینی شده بر اساس روش تست تست وسایل نقلیه سبک هماهنگ در سراسر جهان (WLTP) است. مقادیر واقعی دامنه WLTP ممکن است بسته به تجهیزات متفاوت باشد. دامنه واقعی به دست آمده در شرایط واقعی بسته به سبک رانندگی ، سرعت ، استفاده از ویژگی های راحتی یا تجهیزات کمکی ، دمای خارج ، تعداد مسافر/بار و توپوگرافی متفاوت است.
  • مقادیر خاص مصرف و انتشار مطابق با روشهای اندازه گیری قانونی مورد نیاز به دست آمد. در تاریخ 1 ژانویه 2022 ، چرخه تست WLTP به طور کامل چرخه تست NEDC را جایگزین می کند و بنابراین هیچ مقادیر NEDC پس از آن تاریخ برای وسایل نقلیه تایید شده از نوع جدید در دسترس نیست.
  • مشخصات دوباره به یک وسیله نقلیه شخصی نمی رود و بخشی از پیشنهادات نیست ، بلکه فقط برای مقایسه بین انواع وسایل نقلیه شخصی ارائه می شود. تجهیزات و لوازم جانبی اضافی (اجزای اضافی ، قالب های تایر و غیره.) می تواند به وسایل نقلیه وسیله نقلیه مانند Weaght ، مقاومت نورد و آیرودینامیک اجازه دهد ، و بر روی سوخت خودرو ، کنسول برق ، CO تأثیر بگذارد2 انتشار و ارزش عملکرد رانندگی علاوه بر شرایط آب و هوایی و ترافیک و رفتار رانندگی فردی.
  • به دلیل شرایط آزمایش واقعی تر ، مصرف سوخت و CO2 انتشار گازهای گلخانه ای با توجه به WLTP در بسیاری از موارد بالاتر از مقادیر اندازه گیری شده با توجه به NEDC خواهد بود. در نتیجه ، مالیات وسایل نقلیه ممکن است مطابق 1 سپتامبر 2018 تغییر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین WLTP و NEDC ، لطفاً به http: // www مراجعه کنید.فولکس واگن.از/wltp.
  • اطلاعات بیشتر در مورد داده های رسمی مصرف سوخت و CO رسمی رسمی2 تولید گازهای گلخانه ای برای اتومبیل های مسافربری جدید را می توان در “راهنمای مصرف سوخت ، CO” یافت2 تولید گازهای گلخانه ای و مصرف برق برای مدل های جدید اتومبیل مسافری “، که از کلیه نمایندگی های فروش و از Dat Deutsche Automobil Treuhand GmbH ، Hellmuth-Hirth -Trh به صورت رایگان در دسترس است. 1 ، D-73760 Ostfildern ، آلمان و در www.داده.de/co2.

ابعاد شناسه فولکس واگن.2all 2025 ، حجم قفسه سینه و عکس های داخلی

ابعاد Volkswagen Id.2all 2025 با طول ، عرض و ارتفاع

برقی

شناسه فولکس واگن.2all طول 4050 میلی متر ، ارتفاع 1530 میلی متر و عرض 1812 میلی متر بدون آینه های بیرونی است. حرکتی: برقی. برای اندازه بیرونی آن ، شناسه فولکس واگن را طبقه بندی می کنیم.2 کل در گروه فرعی.

نمای بیرونی Volkswagen Id.2allجزئیات بیرونی شناسه فولکس واگن .2جزئیات داخلی Volkswagen ID.2ALL

نظر خود را در مورد اندازه ماشین فعلی خود از هر مارک به اشتراک بگذارید:

سوالات و پاسخ های کاربر در مورد ابعاد شناسه فولکس واگن.2 تمام:

آیا سوالی دارید یا می خواهید به کسی کمک کنید که در مورد مدل ماشین شما سؤال کند ? تمام سوالات و پاسخ ها قبل از انتشار تأیید می شود.

مقایسه اتومبیل های جدید مشابه شناسه فولکس واگن.2all 2025:

(طبقه بندی شده به ترتیب صعودی طول. برای مقایسه عکس های داخلی و صندوق عقب روی هر وسیله نقلیه کلیک کنید.)

BMW i3
BMW i3 2018

Audi A1 Allstreet
Audi A1 Allstreet 2022

شناسه فولکس واگن.2
Volkswagen Id.2all 2025

فورد فیستا فعال است
فورد فیستا فعال 2022

جیپ انتقامجو
Jeep Avenger 2023

داسیا ساندرو
Dacia Sandero 2021

فولکس واگن T-Cross
Volkswagen T-Cross 2019

DS DS3
DS DS3 2023

کیا استونیک
کیا استونیک 2021

اوپل موکا
Opel Mokka 2021

صندلی آرونا
صندلی آرونا 2021

فیات 600
فیات 600 2024

مقایسه شناسه فولکس واگن.2 با سایر وسایل نقلیه

مقایسه کننده

با مقایسه کننده برای مقایسه همزمان اندازه گیری های خارجی و حجم صندوق عقب سه اتومبیل مشورت کنید تا از بین مارک ها و مدل های مختلف انتخاب کنید.

اتومبیل های بیشتر شبیه به مدل فعلی

مشابه

لیست قبلی خودروهای همه مارک ها را با اندازه شبیه به وسیله نقلیه مورد نظر خود در سه بعد ، عرض و ارتفاع تهیه کنید.

دسته بندی های فرعی

زیر مجموعه

بیشتر از زیر مجموعه های جدید طبقه بندی شده بر اساس دسته اندازه را کشف کنید و با طول سفارش داده می شود. همچنین با دسته های دیگر مشورت کنید.

شناسه پارکینگ شناسه.2all 2025

نرخ پارکینگ

شبیه سازی فضای OCPed با اندازه وسیله نقلیه پارک شده در فضای پارکینگ آن. اندازه گیری مارک و مدل و پارکینگ را انتخاب کنید.

کپی رایت © 2012-2023 AutomobileDimension.com در مورد شرایط تماس با ما و محرمانه بودن