تست – 1500 کیلومتر در Renault Megane E -Tech Evolution ER EV60 130 HP: موتور کوچک و باتری بزرگ ، بهترین نسخه?, Renault Megane E-Tech EV60: چه استقلال با حداکثر سرعت?

Renault Megane E-Tech EV60: چه استقلال با حداکثر سرعت

با این حال ، وقتی به یاد داشته باشید که مگان اتومبیل ساخته شده در فرانسه است ، قیمت آن صحیح است. از آنجا که بله ، اگر بدیهی است که دانش تولید کننده را که رنو است خریداری کنیم ، ما همچنین با این مدل یک ماشین برقی ساخته شده در فرانسه را خریداری می کنیم.

تست 1،500 کیلومتر در Renault Megane E-Tech Evolution ER EV60 130 HP: موتور کوچک و باتری بزرگ ، بهترین نسخه ?

رنو مدل برقی 100 ٪ خود را با Megane E-Tech منتشر کرد. برای درک اینکه تولید کننده فرانسوی چه انقلابی دارد ، ما 1500 کیلومتر در جمع و جور برقی سفر کرده ایم.

رنو در یک بخش بالاتر با Megane E-Tech در بازار خودروهای برقی با Zoé حضور دارد. این مدل ورودی رنو را به یک دوره جدید ، ماشین برقی ساخته شده در فرانسه و افزایش نشان می دهد.

طراحی ، ارائه داخلی ، اما مهمتر از همه اجراها ، موتور و باتری: ما این فرصت را داشتیم که این Megane جدید را آزمایش کنیم ، که یک ورق سفید را ترک می کند و یک مرحله برق جدید را برای الماس راه اندازی می کند.

برای این نسل پنجم رنو مگان ، تولید کننده فرانسوی همه چیز را تغییر می دهد. این خودرو با قد و قدم برنده می شود و خطوط کاملاً متفاوتی دارد. علی رغم الگوی جمع و جور ، او نسبت ها و به ویژه در قد تغییر می کند.

طراحی و ارائه رنو مگان برقی

رنو در واقع باتری را در زیر شاسی مگان قرار داده است که متناسب با خطوط آن است. کمربند جعبه زیاد است ، اما شما در داخل ماشین احساس گرفتگی نمی کنید.

در این نسخه تکامل ، که در نسخه تست ما رنگ سفید است ، روی چرخ های 18 اینچی اردو زده شده است. پشیمان می شویم که سفید مروارید نیست ، که این مدل را در مقایسه با سایر سایه ها برجسته نمی کند. این پایان ، مخصوص موتور کوچک و نسخه باتری بزرگ ، همچنین دارای سپر خاصی است.

رنو بسته هویت برند را قرار داد ، زیرا آرم جدید شرکت بسیار تحمیل شده به مشبک است ، در حالی که امضاهای سبک کاملاً جدید هستند. آنها همچنین وقتی ماشین کلید را در این نزدیکی تشخیص می دهد ، سینماتیک می سازند.

توجه داشته باشید که در این نسخه ، کاما در زیر چراغهای جلو در آتش روزانه روشن نمی شود ، همانطور که در سایر موارد نیز وجود دارد. علاوه بر فانوس دریایی ، این خودرو نسخه ای سبک و روشن از آرم رنو را روی زمین ، به صورت عمودی آینه ها به نمایش می گذارد.

چراغهای جلو عقب و بلند قرار دارند ، زیرا پنجره عقب خیلی تحمیل کننده نیست. این برخی از مشکلات بازخورد را ایجاد می کند ، اما تأثیر آن در سطح زیبایی شناسی موفقیت آمیز است. به لطف کمربند بلند و سقف فرارش ، مگان هم قانونی و هم پویا است.

این طرح ، مانند اغلب ، نقص است تا صندلی های عقب برای الگوهای بزرگ ناراحت کننده باشد. خوشبختانه صندلی های جلو صندلی و نگهداری رضایت بخش را ارائه می دهند. علاوه بر این ، جدا از سر برای سر ، صندلی های عقب نیز راحت هستند.

سیستم داخلی و چندرسانه ای مگان برقی

فضای داخلی Renault Megane E-Tech کاملاً جدید است. دو چیز هنگام تسویه حساب در هیئت مدیره علامت گذاری می کنند. اولین مورد راهی است که هنگام رانندگی همه چیز در دست می افتد.

توهین به انجام در اطراف فرمان ، در حال قرار دادن انتخاب کامودو برای جلو ، معکوس و راهپیمایی است که خیلی نزدیک به برف پاک کن ها است. بنابراین ، همیشه کسی نیست که می خواهیم روی آن بیفتیم ، و ما اغلب به جای عبور از پیاده روی ، یا برعکس ، برف پاک کن ها را فعال می کنیم.

کابین خلبان کاملاً در مقابل شخصی است که روی صندلی راننده نشسته است. و دسترسی به صفحه مرکزی آسان است ، که برای مدیریت ماشین بسیار مهم است. این صفحه عمودی بزرگ 9 اینچی است که دومین موردی است که هنگام ورود به مگان ما را علامت گذاری می کند.

در واقع ، مانند Tesla Model S یا Polestar 2 ، رنو فرمت عمودی را برای صفحه نمایش خود انتخاب کرده است. همانطور که در سوئدی است ، سیستمی دارد که مبتنی بر خودروهای اندرویدی است.

سیستم Google این ارائه را کاملاً توجیه می کند ، از جمله GPS Google Maps. این همچنین می تواند در صفحه ابزار 12 اینچی در پشت فرمان نمایش داده شود. این یادآوری عملی است که چشمان خود را از بین نبرید.

علاوه بر این ، با وجود نمایش GPS ، صفحه نمایش ابزار همچنین مصرف ، استقلال یا سرعت در حباب ها را نشان می دهد. این به شما امکان می دهد نمایشگر بسیار خواندنی داشته باشید ، به خصوص که حالت شب سیستم بسیار پاسخگو است.

هرگز تهاجمی نیست ، این دو صفحه بزرگ در هر شرایطی کاملاً قابل بهره برداری هستند. نکته مهم Google GPS ادغام برنامه ریز شارژ Renault است. بعداً به آن باز خواهیم گشت ، اما بسیار مؤثر است.

یک قدرت اندازه گیری شده و بازسازی خوب

نسخه تست Megane برقی ما روی موتور 130 اسب بخار سوار شد. پیشرانه “کوچک” در نظر گرفته شده است ، بیش از حد کافی برای حرکت 1500 کیلومتر وسیله نقلیه است.

روابط گاهی اوقات کمی تنبل است ، اما مصرف در صف است. و در یک محیط شهری ، ما از انعطاف پذیری وسیله نقلیه و موتور آن سلام می کنیم.

بازسازی با چهار شدت بازیابی انرژی قابل تنظیم به لطف پالت های پشت فرمان بسیار مؤثر است. در بالاترین سطح ، ماشین چراغ های توقف خود را روشن می کند ، این بدان معنی است که بیش از 1 گرم ترمز می کند. و این احساس می شود ، از آنجا که پیشخوان به ما می گوید که بیش از 60 کیلو وات در لحظه ای بازیابی می شود وقتی که با این حالت شتاب دهنده را صریح و آشکار می کنیم.

و این زمانی است که شما امکان دوز شتاب و ریختن ترمز را دارید که ما کارآیی فرانسوی ها را می بینیم. در این شرایط ، مصرف به شدت سقوط می کند و می بینیم که استقلال به شدت افزایش می یابد.

ظرفیت باتری هنوز خیلی کم است ?

Mega E-Tech ما با ظرفیت 60 کیلووات ساعت بزرگترین دو باتری موجود در کاتالوگ را آغاز کرد. در کل آزمون ، میانگین ما با اکثر سفرها در بزرگراه به 20.3 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر صعود کرد.

در این شبکه بسته به سرعت ، افت و دما ، مصرف بین 20 تا 25 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر نوسان می کند. موتور 130 اسب بخار در واقع مجبور است کمی بیشتر با 130 کیلومتر در ساعت مجبور شود و احساس می کند. بنابراین ، ترجیح می یابد که بین 120 تا 125 کیلومتر در ساعت حداکثر رانندگی کنید ، که بیشتر مطابق با برنامه ریز یکپارچه است.

در واقع ، دومی باتری را قبل از بار پیش نمایش می کند و باتری را که با رسیدن به نقطه ای که توسط GPS نشان داده شده است ، نمایش می دهد. با این حال ، اگر ما در 130 کیلومتر در ساعت بمانیم ، این رقم از چند کیلومتر کاهش می یابد ، در حالی که بسته به ارتفاع ، بین 122 تا 124 کیلومتر در ساعت رانندگی می کنیم ، کاملاً واقعی خواهد بود.

همانطور که گفتیم ، مصرف جاده به طرز چشمگیری سقوط می کند ، به خصوص به لطف بازسازی عالی. با وجود دمای سرما در زمان آزمایش ، ما مصرف زیر 17 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر در شبکه ثانویه و حتی زیر 16 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر در شهر نگه داشتیم.

فراتر از 350 کیلومتر استقلال با این مدل دشوار است ، به جز سوار شدن فقط در جاده و شهر. در بزرگراه ، حدود 250 کیلومتر استقلال وجود خواهد داشت ، کمی بیشتر با رانندگی بین 110 تا 120 کیلومتر در ساعت. ما فقط با بیش از 40،000 یورو پنهان نمی شویم ، ما از فاصله کمی بیشتر بین دو اتهام قدردانی می کردیم.

جاده بزرگراه شهر میانگین
مصرف (کیلووات ساعت/100 کیلومتر) 16.8 22.5 15.9 20.3

همچنین بخوانید راهنمای خرید: انتخاب راست رنو مگان برقی

“بار فوق العاده” مگا ارزش دارد ?

ماشین تست ما نسخه “Super Load” Megane است. این امر به لطف یک سوکت دسته کوچک موسیقی جاز CCS ، حداکثر 130 کیلو وات را بر روی یک سوکت DC فراهم می کند. در یک سوکت AC ، فقط در 7 کیلو وات بار ، در برابر 22 کیلو وات برای نسخه “شارژ بهینه” بارگیری می شود.

با سرماخوردگی محیط ، غیرممکن بود که مگان را با سرعت 130 کیلو وات در پایانه های سریع بارگیری کند. در یک ایستگاه سریع ، ما شاهد یک بار در اوج 119 کیلو وات بودیم ، حداکثر. در ترمینال یونیتی ، سقف برق 117 کیلو وات بود. در هر دو مورد ، این قدرت بین 10 تا 15 ٪ می رسد تا بعداً به سرعت کاهش یابد. در پایانه های شارژ LIDL ، ما از 100 کیلو وات تجاوز نکردیم ، اما این ماشین هنگام اتصال بیش از 20 ٪ باتری داشت.

از 25 ٪ ، قدرت بار به سرعت کاهش یافت تا در حدود 80 کیلو وات تا 40 ٪ تثبیت شود. پس از آن که باتری به 80 ٪ رسید ، نزول به طور منظم برای رسیدن به کمی کمتر از 40 کیلو وات نیرو بود.

در چندین پایانه ، ما دریافتیم که شارژ از 20 تا 80 ٪ به طور متوسط ​​تا 60 کیلو وات انجام می شود. بنابراین لازم است که بین 35 تا 40 دقیقه با این سرعت حساب کنید تا این شارژ را شارژ کنید.

با توجه به دمای گاهی منفی ، زمان شارژ صحیح بود. می توان تصور کرد که در شرایط آب و هوایی خوب ، کمتر از نیم ساعت طول می کشد تا از 20 تا 80 ٪ بروم.

در پایان: این رنو Mégane E-Tech ارزش دارد ?

به طور کلی ، رنو یک ماشین برقی دلپذیر و با ارائه موفق طراحی کرده است. علاوه بر داشبورد بسیار مدرن ، صندلی های پارچه ای نیز کیفی هستند و راحتی در آنجا وجود دارد. ما پنهان نمی کنیم که در نسخه تست ، گزینه هایی مانند صندلی های گرمایش را دوست داشتیم.

در واقع ، این نسخه Super Charge Evolution با 41200 یورو در کاتالوگ نمایش داده می شود. این قیمت به اندازه کافی کم است که بتواند حداکثر پاداش را تحریک کند ، اما برای آن ما از استانداردهای خاصی قدردانی می کردیم. سیاست قیمت گذاری رنو چیز جدیدی نیست و می دانیم که تجهیزات خاصی به طور خودکار در متوسط ​​ترین نسخه ها در دسترس نیست.

با این حال ، وقتی به یاد داشته باشید که مگان اتومبیل ساخته شده در فرانسه است ، قیمت آن صحیح است. از آنجا که بله ، اگر بدیهی است که دانش تولید کننده را که رنو است خریداری کنیم ، ما همچنین با این مدل یک ماشین برقی ساخته شده در فرانسه را خریداری می کنیم.

مقایسه آن با دو رقیب خود اعلام شده دشوار است که شناسه فولکس واگن هستند.3 و مدل تسلا 3. آلمانی از نظر قیمت در همان دادگاه بازی می کند و خدمات فرانسوی ها از او برتر هستند.

مدل 3 رقیب بود که در ابتدا اعلام شد ، اما افزایش قیمت آن با 44.990 یورو در کاتالوگ دیگر آنها را در همان مقیاس قرار نمی دهد. در نتیجه ، انتخاب رنو Mégane می تواند خود را به طور کامل توجیه کند ، تا زمانی که می خواهید سنگ خود را به ساختمان که صنعت خودرو فرانسوی است ، بسازید.

  • یک طراحی کاملاً مدرن و ادعایی
  • یک فضای داخلی طراحی شده که در کیفیت پیروز می شود
  • بازسازی بیش از حد مؤثر
  • Android Automobile و برنامه ریز شارژ

Renault Megane E-Tech EV60: چه استقلال با حداکثر سرعت ?

چه استقلال می توانیم با یک برقی امیدوار باشیم وقتی بیش از 130 کیلومتر در ساعت هستیم ? سوالی که می توان هنگام وام گرفتن بزرگراه های آلمانی با سرعت نامحدود پرسید. ما می خواستیم در هنگام استراحت در سراسر راین با یک مگان برقی EV60 به آن پاسخ دهیم. افسوس ، هر چه سریعتر سوار شویم ، وقت بیشتری را هدر می دهید ..

Renault Megane E-Tech EV60: چه استقلال با حداکثر سرعت؟

کاربران وسیله نقلیه الکتریکی از قبل می دانند که سرعت تأثیر قابل توجهی در استقلال دارد. اما کسانی که هنوز از رها کردن حرارتی دریغ می کنند به طور مرتب از ما این سؤالات را می پرسند: آیا می توانیم به طور عادی با یک وسیله نقلیه “صفر انتشار” سوار شویم ، یا حتی از عملکرد بالاتر آنها بدون انگیزه های پایین لذت ببریم ، به عنوان مثال در بزرگراه های آلمانی ?

برای تلاش برای پاسخ دادن به آنها و به مناسبت ، برای تکمیل اقدامات مصرفی ما از مگان الکتریکی E-Tech EV60 ، تصمیم گرفتیم بدون محدودیت سرعت به بخشی از بزرگراه برویم ، در آن طرف راین. درست است که ، در عمل ، نظارت بر ریتم ملکه های راه چپ وسوسه انگیز است ، به خصوص هنگامی که 220 اسب بخار دارید که خودانگیختگی آنها چیزی برای تعجب بیش از یک ..

به عنوان یک یادآوری ، این زن فرانسوی 23.2 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر با سرعت 130 کیلومتر در ساعت در بزرگراه آزاد شده یا حداکثر 258 کیلومتر قبل از خالی کردن کامل باتری 60 کیلووات ساعت خود مصرف کرده بود.

25 ٪ استقلال کمتر ..

نیازی به دنبال کردن سرعت جابجایی های بزرگ نیست: حداکثر سرعت Megane EV60 به صورت الکترونیکی به 160 کیلومتر در ساعت محدود می شود. یک سرعت سفر خوب که گفت ، ما به سرعت می رسیم. اگر سر و صداهای هوا مهم باشد ، نگهدارنده کلاه فوق العاده ما را به ما دعوت می کند تا پدال سمت راست فرش را از بین نبریم تا زمانی که سرعت نامحدود باشد و افق پاک شود.

متأسفانه ، تصور سفرهای طولانی از این دست غیرممکن است و به دلایل خوبی: مصرف در این صورت 30.8 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر است و استقلال مانند Schnaps در خورشید تبخیر می شود. سپس حداکثر 194 کیلومتر و 155 کیلومتر با بار 80 ٪ (آستانه ای که از آن برای پلاگین برای خیلی استفاده نمی شود ، قدرت فراتر از آن استفاده نمی شود).