بارگیری ویندوز 10 (رایگان) – کلوپ ، بارگیری ویندوز 10 10: 2 بعد از ظهر (ساخت 19045) برای ویندوز |

ویندوز 10

از خاموش یا راه اندازی مجدد رایانه خود جلوگیری کنید

ویندوز 10

ویندوز 10 یک سیستم عامل یکپارچه مایکروسافت است که در سال 2015 منتشر شده است. این بهترین ویژگی های ویندوز 8 و ویندوز 7 را ترکیب می کند و یک رابط کاربری مدرن ، ایمنی بهتر و عملکرد بهتر ارائه می دهد

ستاره ستاره ستاره ستاره ستاره
4.0 (16920 یادداشت)
File_download 101261 (30 روز)
توصیه شما در نظر گرفته شده است ، متشکرم !

آنتی ویروس رایگان به دلیل اثربخشی آن اهدا شد

امنیت ضد بدافزار AVAST دستگاه شما را در زمان واقعی به دنبال تهدیدهای احتمالی اسکن می کند

محافظت از شبکه Wi-Fi AVAST شبکه Wi-Fi شما و تمام دستگاه هایی را که به آن وصل شده اند ایمن می کند

یک آنتی ویروس سبک آنتی ویروس Avast تأثیر کمی در عملکرد دستگاه شما دارد

دانلود شما آماده است !

اگر بارگیری به صورت خودکار شروع نمی شود ، اینجا را کلیک کنید

صبر کنید تا برنامه بارگیری شود

نصب را راه اندازی کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید

از Avast استفاده کنید

برای در نظر گرفتن نظر خود ، لطفاً تأیید کنید که ربات نیستید:
لطفاً تأیید کنید که شما ربات نیستید

ویندوز 10 ، محبوب ترین سیستم عامل مایکروسافت در جهان بر روی بیش از یک میلیارد رایانه شخصی فعال نصب شده است. با وجود بروزرسانی به ویندوز 11 ، این نسخه ویندوز هنوز آینده ای روشن را در پیش دارد ، با به روزرسانی های برنامه ریزی شده تا سال 2025. این سیستم عامل ویژگی های منحصر به فردی مانند Windows Hello Touch Entry و تشخیص چهره را ارائه می دهد. از جمله سایر ویژگی های کلیدی ، اجازه دهید یک ابزار تصاویر اصلاح شده و ترتیب بهتر پنجره را نقل کنیم.

  • چرا از ویندوز 10 10: 2 بعد از ظهر استفاده کنید ?
  • نحوه استفاده از ویندوز 10 22H2 ?
  • گزینه های ویندوز 10 10: 2 بعد از ظهر چیست ?

چرا از ویندوز 10 10: 2 بعد از ظهر استفاده کنید ?

سیستم عامل پرچمدار مایکروسافت با ویندوز 10 صورت می گیرد. نسخه ای که عمدتا در مقابل ناامیدی ویندوز 8 و ویندوز 8 اغوا می شود.1. ویندوز 10 از سال 2015 برای بارگیری در نسخه نهایی در دسترس است.

مایکروسافت سیستم عامل را به گونه ای طراحی کرده است که از به روزرسانی های نیمه سالانه که عمدتاً بر معرفی ویژگی های جدید و بهبود ثبات و عملکرد عمومی متمرکز است ، به جای بازسازی یک سیستم عامل در هر زمان ، سود می برد. نصب سالانه نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت را به پایان رساند ! کاربران لپ تاپ و ویندوز اکنون می توانند یک نسخه رایگان داشته باشند.

نسخه های بسیاری از ویندوز 10 در نظر گرفته شده برای تطبیق با تجهیزات مختلف ، افراد یا مشاغل سازگاری آن را افزایش می دهد. Windows 10 Home Edition وجود دارد ، که به بهترین وجه برای استفاده شخصی مناسب است ، و Windows 10 Pro که جعبه ابزار آن برای متخصصان و سازمان ها مناسب است. علاوه بر این ، Windows 10 Education در مورد کلاسهای درس ایجاد شد. جای تعجب آور نیست که این سیستم تا به امروز به پرکاربردترین سیستم عامل مایکروسافت تبدیل شده است.

بروزرسانی رایگان: برای چه کسی ?

پس از انتشار ویندوز 10 ، مایکروسافت از نصب ویندوز 7 یا 8 به روزرسانی رایگان و اتوماتیک را انجام داده است. اگرچه این عملیات به پایان رسیده است ، کاربران همیشه قادر به نصب ویندوز 10 از تصویر ISO هستند و سپس مجوز محصول را از ویندوز 7 ، 8 یا 8 اعمال می کنند.1.

رابط و رسیدگی

ویندوز 10 و ویندوز 7 از نظر ارگونومی کاملاً مشابه هستند. اگرچه این تغییرات اساسی را پشت سر گذاشته است ، منوی شروع هنوز هم وجود دارد. نوار وظیفه ، که ظاهری مسطح و عملی دارد ، روش اصلی برای دسترسی به تمام ویژگی های اساسی است. لبه های پنجره باریک تر است و به روزرسانی سالگرد ویندوز 10 یک حالت تاریک جدید را معرفی می کند که رابط کاربری و همه پرده های شما را برای یک موضوع تاریک تر تغییر می دهد.

اگر نمادهای بیشتری از نوار وظیفه وجود داشته باشد ، منطقه اعلان همیشه در یک پنجره متنی گسترش می یابد. علاوه بر این ، شما می توانید بیشتر نمادها را در آرایش مورد نظر بکشید ، اما نه همه. در کنار ساعت ، نمادهای دائمی برای صفحه کلید Touch و فضای کاری جدید وجود دارد.

ویندوز سلام

امنیت یک نگرانی عمده برای همه رایانه ها است و ویندوز 10 درک کرده است. با ویندوز سلام ، مایکروسافت عملکرد ایمنی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد خود را با استفاده از تشخیص چهره یا اثر انگشت خود به صورت ایمن در رایانه خود تأیید کنند. این ویژگی که از ویندوز 8 موجود است ، با بروزرسانی 9: 1 بعد از ظهر بهبود یافته است. اکنون می توان یک دوربین پیش فرض دیگر را برای شناخت تعریف کرد و احراز هویت را حتی ساده و سریعتر کرد. این یک پیشرفت قابل توجه برای دستگاه هایی با چندین دوربین مانند تبلت و تلفن های هوشمند است.

ابزارک در نوار وظیفه

ویندوز 10 برای ارائه یک فضای کاری مؤثر به شما رضایت ندارد ، همچنین تلاش می کند تا کاربر شما را دلپذیر و شخصی تر تجربه کند. با بروزرسانی ساعت 9: 1 بعد از ظهر ، اکنون می توانید به برخی از ابزارک های خاص مستقیماً از نوار وظیفه دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال ، ویجت “اخبار و آب و هوا” به شما امکان می دهد با یک کلیک به آخرین اخبار و آب و هوا دسترسی پیدا کنید. این یک ویژگی عملی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن یک برنامه یا مرورگر ، آگاه باشید.

پیشرفت ها و بهینه سازی ها

مایکروسافت متعهد می شود که به طور مداوم ویندوز 10 را بهبود بخشد تا بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بروزرسانی 9: 1 بعد از ظهر چندین پیشرفت در Explorer File ایجاد کرده ، بسیاری از اشکالات را برطرف کرده و ابزار جستجو را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، در پاسخ به بیماری همه گیر Covvi-19 و افزایش کار از راه دور ، مایکروسافت بر بهینه سازی های مربوط به کارهای خانه تأکید کرده است. ابزارهای سیستم مانند ابزار مدیریت ویندوز (WMI) و خدمات خط مشی گروه برای پشتیبانی بهتر از سناریوهای teletravail بهبود یافته است.

سازگاری با GPU برای WSL

برای کاربران و توسعه دهندگان پیشرفته ، ویندوز 10 زیر سیستم ویندوز را برای لینوکس (WSL) ارائه می دهد ، ویژگی ای که به شما امکان می دهد یک محیط لینوکس را مستقیماً روی ویندوز اجرا کنید. با بروزرسانی 9: 2 بعد از ظهر ، ویندوز 10 سازگاری با شتاب سخت افزاری در GPU برای WSL را معرفی کرد. این عملکرد را برای برخی از کارهای خاص لذیذ ، مانند یادگیری ماشین یا هر فرآیند شامل محاسبات پیچیده بهبود می بخشد.

استانداردهای استاندارد از WPA3 H2E پشتیبانی می کنند

از نظر اتصال بی سیم ، ویندوز 10 در حاشیه فناوری باقی مانده است. بروزرسانی 9: 2 بعد از ظهر پشتیبانی از استانداردهای استاندارد WPA3 H2E را معرفی کرده است ، که باعث بهبود ایمنی پروتکل ارتباطات بی سیم Wi-Fi می شود. WPA3 ظرفیت های رمزگذاری را بهبود می بخشد و نسبت به حملات نیروی بی رحم حساسیت کمتری دارد. H2E (Hash-to-Space) گسترش WPA3 است که بر محافظت در برابر حملات کانال کمکی متمرکز است ، که توسط Spectter و گسل های ذوب شده در میان دیگران مورد سوء استفاده قرار گرفته است. این یک پیشرفت مهم برای ایمنی اتصالات بی سیم است.

نحوه استفاده از ویندوز 10 22H2 ?

Clubic بالاتر از بارگیری ابزار به روزرسانی ویندوز 10 را ارائه می دهد. همچنین می توانید تصاویر دیسک رسمی (فایل ISO) از نسخه های 32-bit (کمتر از 4 گیگابایت رم) یا 64 بیت (بیش از 4 گیگابایت رم) را مستقیماً بارگیری کنید.

سرانجام ، اگر شما نیاز به ایجاد یک تصویر به زبانی متفاوت برای سیستم عامل خود دارید یا نصب ویندوز از یک کلید USB ، می توانید کلید USB Windows 10 یا ابزار ایجاد DVD را بارگیری کنید. نرم افزار مخصوصاً مفید برای اطمینان از پشتیبانی در صورت بروز مشکل.

برای انجام نصب کامل و نامحدود ویندوز 10 ، یک کلید محصول ضروری خواهد بود

چه پیکربندی سیستم برای استفاده از ویندوز 10 ?

ویندوز 10 در آخرین نسخه خود ، حداقل پیکربندی سیستم زیر را درخواست می کند:

  • یک پردازنده 1 گیگاهرتز
  • 1 گیگابایت رم برای یک سیستم 32-bit یا 2 گیگابایتی برای یک سیستم 64-bit
  • 16 گیگابایت فضای دیسک برای یک سیستم 32-bit یا 32 گیگابایتی برای سیستم 64-bit
  • صفحه وضوح 800×600

گزینه های ویندوز 10 10: 2 بعد از ظهر چیست ?

در واقع گزینه های دیگری برای ویندوز 10 وجود ندارد. انتخاب یک سیستم عامل برای رایانه شما کاملاً پیچیده است و به تجهیزات شما ، نیازهای شما در کاربرد و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. با این حال ، توجه داشته باشید که ویندوز 11 (که از نظر منطقی ویندوز 10 را موفق می کند) Ores-et-Déjà برای رایانه های سازگار در دسترس است !

مشخصات فنی

ویرایشگر مایکروسافت
اندازه 19.46 مگابایت
بارگیری 84337 (7 روز گذشته)
مجوز نرم افزار تجاری
نسخه 22h2
اخرین بروزرسانی 08/30/2023
سیستم عامل پنجره ها
دسته بندی ها سیستم های عامل

مقاله های اخیر

این هفته راه اندازی شد ، iOS 17 از قبل شما را دعوت می کند تا به یک به روزرسانی جدید تغییر دهید.

فراتر از ویژگی های جدید سخت افزار آنها ، آیفون 15 و 15 Pro برای محافظت از نرم افزار جدید از iOS 17 استفاده می کنند. برخی با احتیاط و در عین حال بسیار کاربردی هستند ، مانند مواردی که امروز به ما علاقه مند است: شمارش هزینه های باتری.

به روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 در تلفن های هوشمند Google Pixel مستقر شد … اما متأسفانه یکی از آنها گم شده است: پیکسل 4A.

با گفتن اینکه در مورد او به شما بگویید ، اکنون او را به خوبی می شناسید: Tiny11 به لذت کاربرانش به روز می شود.

از ابتدای سال تحصیلی در دسترس است ، Honor 90 یک تلفن هوشمند میانی است که ویژگی های خاصی از مدل های برتر را به ارث می برد. این کافی است تا آن را به یک محصول جالب تبدیل کند ? هیچ چیز بهتر از تست برای پیدا کردن !

عزیمت Panos Panay به پست مدیر ویندوز و محدوده سطح ، برنامه های مایکروسافت را برای آینده هدایت می کند ?

به روزرسانی طولانی مدت iOS 17 بالاخره وجود دارد ! ویژگی های جدید ، عملکرد بهتر و لیستی از آیفون سازگار. در اینجا همه چیزهایی است که شما باید بدانید تا به آخرین نسخه سیستم عامل اپل بروید.

یک بار مرسوم نیست ، اپل در تاریخ 12 سپتامبر به ما قرار ملاقات داد تا به عنوان اصلی خود به آیفون و اپل واچ اختصاص داده شود.

در ابتدای ماه سپتامبر ، Google برخی از خدمات و برنامه های خود را به منظور غنی سازی و تسهیل زندگی کاربران Android به روز می کند. ما دور می رویم !

چهار سال پس از کاهش هویت بصری آن ، برند Android یک بار دیگر دچار سکته مغزی می شود.

ویندوز 10

قبل از راه اندازی نسخه جدید ویندوز را امتحان کنید

دانلود

برنامه های توصیه شده برای شما

نماد اپرا GX

یک مرورگر در نظر گرفته شده برای بازیکنان

نماد ابزار ایجاد رسانه ویندوز 10

دستیار رسمی بارگیری ویندوز 10

نماد ویندوز 8 (64 بیت)

پنجره های جدید وارد شده است. ویژگی های آن را کشف کنید!

نماد اپرا

یک مرورگر قوی ، همه کاره و قابل تنظیم

نماد دفتر WPS

یک ابزار انتشار با ویژگی های قدرتمند

نماد روفوس

یک USB اجرایی برای بازگشت ایجاد کنید

نماد ویندوز 8.1

به روزرسانی به ویندوز 8.1 قبل از بقیه

نماد ویندوز 7 SP1 64 بیت

اولین سرویس Windows 7 Pack را نصب کنید

اطلاعات بیشتر

مجوز رایگان
سیستم عامل پنجره ها
دسته بندی سیستم عامل
زبان فرانسوی

مشابه ویندوز 10

نماد ویندوز 8 (64 بیت)

پنجره های جدید وارد شده است. ویژگی های آن را کشف کنید!

نماد EasyBCD

پیکربندی ویستا را شروع به شروع دو برابر با هر سیستم عامل

نماد ویندوز 11

آخرین نسخه Windows 11 ISO را در دستگاه خود بارگیری کنید

نماد نصب USB جهانی

نصب لینوکس خود را ایجاد کنید

نماد Balenaetcher

به راحتی درایوهای خارجی قابل تحمل را ایجاد می کند

نماد ویندوز 8.1

به روزرسانی به ویندوز 8.1 قبل از بقیه

نماد جعبه مجازی

از چندین سیستم عامل در یک استفاده کنید

نماد ابزار بارگیری DVD Windows 7 USB

ویندوز 7 جدی روی DVD یا یک کلید USB

برنامه های سیستم را کشف کنید

نماد پشتیبان مفید

یک ابزار کامل برای ایجاد نسخه های پشتیبان از پرونده های خود

دانستن

از خاموش یا راه اندازی مجدد رایانه خود جلوگیری کنید

نماد بوتراس

شروع رایانه خود را بررسی کنید

نماد دیسکگر

پرونده های گمشده یا حذف شده را بازیابی کنید

نماد Reg Organizer

ابزاری قدرتمند برای تمیز کردن ویندوزهای وی

نماد آزمایش Minitool Shadowmaker

نماد Shadowmaker Minitool

تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنید و از فایلهای موجود در رایانه خود محافظت کنید