شماره سبز 0800 رایگان – شماره ایجاد 0800 – AB PLUS ، N تعداد شماره 0800!

در 0800 با شماره تماس نگیرید 

با AB Plus مطمئناً از بهترین هزینه ارتباطی تا نزدیکترین ثانیه بهره مند می شوید.

شماره سبز

Nordwood-themes-Q8u1ygbarqk-unsplash

شماره 0800 رایگان یا شماره سبز کاملاً رایگان است که در فرانسه تلفن ثابت یا تلفن همراه را تلفنی می کنید. بنابراین هزینه های ارتباطی مسئولیت فراخوانده شده است.

همه شماره های 10 دیجیتالی که از 0800 تا 0805 شروع می شوند ، وارد گروه عادی 0800 رایگان می شوند. این مسئله به ویژه در a نشان داده شده است رویکرد تجاری تا حد امکان تماس بگیرید. تعداد سبز تصویر تجارت شما را تقویت می کند و باعث افزایش می شود رضایت مشتری.

پیشنهاد شماره یونان AB به علاوه

بسته رابط 0800

شما می خواهید یک شماره 0800 رایگان به سادگی به یک شماره خط ثابت یا به تلفن همراه خود منتقل شود.

بنابراین می توانید از پیشنهاد شماره 0800 حرفه ای ما با رابط کاربری استفاده کنید و به شما امکان می دهد انتقال و دریافت شماره سبز خود را مدیریت کنید و همچنین از آمار تماس پیروی کنید.

با AB Plus مطمئناً از بهترین هزینه ارتباطی تا نزدیکترین ثانیه بهره مند می شوید.

یک شماره سبز با SVI

به مدت 20 سال ، AB Plus راه حل های سرور صوتی خیاطی را با بهترین قیمت ارائه می دهد. ممکن است یکی باشد پذیرایی یا معیار اتوماتیک با انتخاب خدمات برای تماس اما همچنین برنامه های صوتی بسیار پیچیده تری که به ویژه امکان تعامل با پایگاه داده های شما را فراهم می کنند.

از توصیه های ما به صورت رایگان بهره مند شوید تا بتوانید قابل اطمینان ترین و اقتصادی ترین راه حل های صوتی را برای بهبود پذیرش مشتری پیدا کنید.

یک سرویس مشتری

شما باید تعدادی تماس مهم دریافت کنید ، ما راه حل های زیادی ارائه می دهیم.

به عنوان مثال: اجرای یک نظارت امکان نمایش در زمان واقعی آمار تماس ها ، تماس های فعلی و صف ها را نشان می دهد.

تأثیر کارکنان مسئول دریافت تلفن و بنابراین بر کیفیت پذیرش قابل توجه است !

راه حل دیگری برای مدیریت تعداد زیادی تماس این است متعادل کردن بین چندین اپراتور از راه دور (Planitel).

در 0800 با شماره تماس نگیرید !

اضافی تعداد از تلفن همراه نسبت به یک ثابت بیشتر است. با این وجود برخی از مشترکین بهتر از سایرین هستند. رمزگشایی.

فرار از شماره تلفن یا مینی های مینی پر ازدحام دشوار است ! به اصطلاح شماره تلفن های ویژه ، با شروع 0800 یا چهار رقمی ، ثابت می شود که در تماس با یک سرویس پس از فروش برای تعمیر ماشین لباسشویی شما مفید است تا به بخش منابع انسانی یک شرکت برسد. بنابراین کل فاکتورهای تانکر نفتی این نوع تماس با 0.15 یورو در دقیقه. اما این قیمت فقط در صورت تماس با تلفن ثابت معتبر است. اگر از تلفن همراه خود استفاده کنید ، این یادداشت حتی شور تر خواهد بود. عدم موفقیت در توافق با فرانسه از راه دور ، اپراتورهای تلفن همراه سیاستهای مختلف قیمت گذاری را انجام می دهند ، و … مصرف کننده گلدان کامل را پرداخت می کند. مشترکین Bouygues Télécom ، به ویژه ، علاوه بر بسته های خود ، قیمت شماره های ویژه را پرداخت می کنند.

راه حل ها ، اما بسیار سودمند نیست

از طرف نارنجی ، خدمات مشتری به ما توصیه کرده است که از تلفن همراه خود با شماره های ویژه تماس نگیریم: تماس با شماره های 0800 مطمئناً با توجه به نرخ تحمیل شده توسط ارائه دهنده خدمات صورتحساب می شود ، به عنوان مثال 0.34 یورو در صورت تماس برای تماس سرویس رزرو SNCF ، اما قیمت یک بسته خارج از کشور یا 0.30 یورو در دقیقه وجود دارد. بنابراین دقیقه برای رزرو بلیط قطار به 0.64 یورو می رود ! و همه ما آهنگی را می شناسیم که همیشه حداقل یک دقیقه طول می کشد: ‘برای ساعات و شرایط ترافیک ، نوع 1 ؛ برای لغو رزرو نوع 2 و غیره. ‘ مشترکین نارنجی می توانند از گزینه خدمات کیوسک استفاده کنند ، که از تلفن همراه آنها قابل دسترسی است. چهار عدد دیجیتالی وجود دارد که یکی از آنها به SNCF دسترسی می دهد. در هر دقیقه 0.34 یورو صورتحساب می شود که هزینه تماس یا 0.30 یورو به آن اضافه می شود. دو دقیقه ارتباط بنابراین معادل تقریبا 1 یورو (دقیقاً: 0.98 یورو). در واقع ارزان تر از تماس با شماره در 0800 از یک تلفن همراه است ، اما علاوه بر این بیشتر از اگر تلفن ثابت خود را برنده شده بود ، بالاتر است. راه حل دیگر: از بسته Orange Pro که تنها پیشنهادات اپراتورهایی است که شامل همه شماره های تماس است ، انتخاب کنید.SFR به نرخ متوسط ​​نیاز دارد: تمام شماره های ویژه 0.50 یورو در دقیقه از بسته بندی شارژ می شوند ، خواه یک شماره سبز رایگان از یک تلفن ثابت یا اضافی 0.34 یورو در دقیقه مانند سرویس رزرو SNCF باشد. ما تقریباً فراموش می کنیم که تعداد ویژه ای ایجاد شده است تا بتوانیم یک نرخ واحد و ملی را ارائه دهیم تا همه ساکنان فرانسه با همان قیمت خدمات تلفنی را بپردازند !

یک مسئله خاص چیست ?

تا به امروز ، کمتر از پنج دسته از اعداد خاص وجود ندارد: اعداد در 0800 (خدمات صوتی ، نیلی ، شماره های سبز و غیره) ، اعداد نامیده می شوند ‘میکرو‘ کیوسک یا ‘FAI‘ کیوسک (برای بارگیری سرویس مانند آرم یا آهنگ زنگ در اینترنت رزرو شده است) ، تعداد چهار ضلعی کوتاه با 30 ، 31 ، 32 یا 36 شروع می شود و در نهایت پنج شماره پیام کوتاه پیام کوتاه+. از نظر تئوری ، بسته به نوع خدمات ، قیمت ها در هر گروه متفاوت است. اما در عمل ، ایجاد طبقه بندی با توجه به فعالیت ویرایشگر سرویس دشوار است. به عنوان مثال ، بانکها هزینه تماس با خدمات مشتری خود را به طور متفاوتی انجام داده اند: Crédit Agricole با قیمت یک تماس محلی یک شماره لاجورد را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. Crédit Lyonnais و BNP Paribas فراخوان دقیقه (به ترتیب 0.118 یورو و 0.12 یورو) را فاکتور می کنند ، در حالی که تماس با خدمات Société Générale در هر دقیقه 0.34 یورو است. کل فقط از یک خط ثابت معتبر است ، فراموش نکنیم

ارسال پیامک های اضافی چگونه پیش می رود ?

برای دریافت آب و هوا بیش از پنج روز ، فقط روی تلفن همراه خود بنویسید ‘ گزارش وضعیت آب و هوا ‘, به دنبال آن تعداد بخش و علامت وی +. نیازی به ارسال پیام نیست. از طرف دیگر ، برای شرکت در sm پیامک چت ‘ (به طور فزاینده ای در کانال های کابل و ماهواره ای مکرر) یا آکادمی ستاره ، ابتدا باید در قسمت چت تلفن همراه خود ثبت نام کنید. این همان کاری است که ما انجام دادیم: در اولین پیام کوتاه ، ما فقط نام مستعار خود را نشان دادیم. چند ثانیه بعد ، ما این مینی پیام را دریافت کردیم (متن تغییر یافته … متن): ‘آیا مطمئناً ثبت نام کرده اید ? برای شروع و شبه AC (ESP) DPT (ESP) SEX (ESP) تاریخ تولد (سابق: BOB75 M 081280) (قیمت 1SMS+0.35 E). ‘ با ترس از اینکه این اطلاعات ما را در معرض حمله به نامه های تبلیغاتی قرار می دهد ، ما پیام کوتاه دوم را درخواست کردیم. این کار انجام نشده است و طبق انجمن پیامک+ واقعیت هنوز نادر است. و Bouygues Télécom باید به زودی یک عملکرد توقف را متوقف کند که پذیرش برخی از پیامک ها را متوقف کند. یک فیلتر Antispam ، به نوعی ، که می تواند برای جلوگیری از تبادل پیامک با تماشاگران یک برنامه بسیار مفید باشد. از آنجا که پس از ثبت نام ، نام مستعار شما در وب سایت پخش می شود و همه می توانند با پیامک با شما تماس بگیرند

پیامک چیست+ ?

آنها در تلویزیون ، رادیو ، در تبلیغات ضرب می شوند: ‘برای شرکت در بازی بزرگ ما ،” مسابقات “را به 12345‘ ارسال کنید. این شماره های پنج رقمی برای تبادل پیامک های اضافی بین ناشر یک سرویس و یک مشترک موبایل در نظر گرفته شده است. از زمان ایجاد آن در ژوئن 2002 ، انجمن پیام کوتاه + (www.پیام کوتاه.org) که نارنجی ، Bouygues Telecom و SFR را در حدود 350 مورد از این شماره ها جمع می کنند ، که تقریباً 210 نفر امروز فعال هستند. رسانه ها ، اپراتورهای خدمات ارتباطات از راه دور مانند Prosodie ، Banks ، آب و هوا همه شرکت هایی هستند که از طریق این شماره ها خدمات ارائه می دهند. بدون توجه به اپراتور خود می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. قیمت های اعمال شده برای پیام کوتاه+ از 0.05 یورو تا 1.5 یورو ، به علاوه هزینه معمول پیامک متفاوت است. به عنوان مثال ، مشترکی از Telecom Bouygues که متنی را به آن ارسال می کند که می خواهد میلیونر شود مینی پیام 0.50 یورو پرداخت می کند ، به علاوه 0.15 هزینه یک پیام کوتاه به استثنای بسته یا در مجموع 0.65 یورو. ناشر این سرویس بخشی از گردش مالی تولید شده توسط مینی های فوق العاده شارژ را درک می کند ، بقیه بین سه اپراتور به اشتراک گذاشته می شوند

شبکه مبارزان مقاومت

وب سایت Radin (www.رادین.com/numeros_moons_chers.PHP) در نظر دارد تعداد جایگزین شماره ها را از شرکت ها ایجاد کند. پایگاه داده آن برای لحظه ای بسیار گسترده نیست و حتی شامل برخی از اعداد اشتباه است. بنابراین برای نارنجی ، توصیه می شود با شماره سفر قدیمی که محتوا برای مشخص کردن شماره نارنجی اضافی جدید است ، تماس بگیرید. خسارت. لیستی از پیوندهای مفید وجود دارد ، به عنوان مثال برای ارسال پیامک ارزان تر ، حتی رایگان ما آنها را آزمایش نکرده ایم ..

مانا اضافی

مرغ واقعی در ?”UF های طلایی برای اپراتورها و ناشران خدمات (زنجیره تلویزیونی ، خدمات پس از فروش ، بانک ها و غیره.) طبق گفته ART ، تعداد ویژه ای در سال 2002 حدود 1.8 میلیارد یورو در سال 2002 آورده شده است. این اپراتورهای تلفن همراه است که بیشترین سود را دارند: + 14.2 ٪ در برابر تنها 1.5 ٪ برای اپراتورهای تلفن ثابت. از طرف خود ، انجمن پیام کوتاه+ بین ژانویه و ژوئن 2003 بیش از 56 میلیون پیام کوتاه را برانگیخت ، که به این دوره اجازه می داد ، در همین مدت گردش مالی حدود 22 میلیون یورو. با استفاده از این موفقیت ، سه اپراتور تلفن همراه یک کیوسک موبایل چندرسانه ای به نام گالری راه اندازی کردند. از ماه ژوئن در Orange موجود است ، این کیوسک WAP با الهام از SMS+Kiosk ، به شما امکان می دهد خدمات چندرسانه ای پرداخت شده را به کسانی که مجهز به تلفن همراه سازگار هستند ارائه دهید. Bouygues Télécom و SFR باید آن را در تاریخ 31 اکتبر افتتاح کنند